[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:07:
wallie cards werken volgens mij niet bij narose
o ok dan moet ik wat anders gaan proberen

//serieus: Ik kan ook wachten tot rose evolution de lucht in gaat natuurlijk, of tot europese rose weer werkt. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:06:
Ik wil ROSE gaan betalen voor een maand.
Er komen in de maand Februari 15 dagen gratis bij heb ik gelezen.
Nu wil ik gaan betalen met Wallie-Cards.. Krijg je daar ook gratis dagen bij, en hoe betaal je met walliecards op de website?
Gewoon de paybycash optie kiezen op de rose website, dan kun je wallie card kiezen en wijst de rest zich vanzelf. En er staat op de site dat alle nieuwe accounts 15 dagen extra krijgen, dus ik neem aan dat dit ook geldt als je via paybycash betaalt.
edit:
wat psy zegt dus, ik kan blijkbaar niet lezen :P

[ Voor 6% gewijzigd door FacQ op 12-02-2006 15:38 ]

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Die 15 dagen extra gelden alleen als je met CC of PayPal betaald.
En alleen nieuwe accounts en accounts die voor het eerst betalen hebben hier recht op.
Walliecard zal dus geen 15 xtra dagen toevoegen.

PS: alweer bijna lvl 50 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, dan probeer ik CC te betalen.
Is het zo dat je 45 dagen krijgt (1 maand + 15 gratis) om te spelen, of dat er een periode van 45 dagen aan zit die afloopt.
Dus dat je die 45 dagen over een periode van een half jaar kunt opspelen, of echt alleen kunt spelen in die periode waar je voor betaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:57:
Okee, dan probeer ik CC te betalen.
Is het zo dat je 45 dagen krijgt (1 maand + 15 gratis) om te spelen, of dat er een periode van 45 dagen aan zit die afloopt.
Dus dat je die 45 dagen over een periode van een half jaar kunt opspelen, of echt alleen kunt spelen in die periode waar je voor betaalt :)
Normaal gesproken is het zo, dat je 45 dagen hebt waarin je account geactiveerd is en dus kan je elk moment van de dag of juist maar 1 uurtje in die 45 dagen spelen. Zo werkte het iig bij eRose en ook mmo's als WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh!? Ik heb een Royal Crown die ik nu graag wil dragen maar kan hem niet opzetten ondanks dat ik wel genoeg charm heb...
Weet iemand hoe dat kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:18:
Huh!? Ik heb een Royal Crown die ik nu graag wil dragen maar kan hem niet opzetten ondanks dat ik wel genoeg charm heb...
Weet iemand hoe dat kan? :)
Je hebt waarschijnlijk de skill Market Research. Die geeft normaal +2 charm per level, maar door een bug lijkt het alsof je +4 charm krijgt per level. Dit is alleen een weergave bug, die extra charm is er dus niet echt.

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FacQ schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:16:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de skill Market Research. Die geeft normaal +2 charm per level, maar door een bug lijkt het alsof je +4 charm krijgt per level. Dit is alleen een weergave bug, die extra charm is er dus niet echt.
Ja klopt ik heb market research.... da's balen zeg, moet ik dus nog ff wachten :)
Dank je wel voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het word tijd dat rose terug komt ik begin me te vervelen, had in me gedachten om wow te beginnen maja er is gee ngratis trial of iets dus zou ik gleijk die 60 euro moeten dokken voor het spel :S das zonde

battlefield 2 ook nog ff gedaan opzich wel lachen maja toch dat mmorpg gevoel ontbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:40:
het word tijd dat rose terug komt ik begin me te vervelen, had in me gedachten om wow te beginnen maja er is gee ngratis trial of iets dus zou ik gleijk die 60 euro moeten dokken voor het spel :S das zonde

battlefield 2 ook nog ff gedaan opzich wel lachen maja toch dat mmorpg gevoel ontbreekt
Probeer WoW op een private server eens. Als je het leuk vind dan kun je overwegen om er voor te betalen. Ik heb WoW ook ff na eRose geprobeerd op PS. Na 2 weken toch maar voor naRose betaald :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

45 euro is start kosten dan 1 maand game tijd erbij
dus niet dat je meteen moet gaan betalen voor een maand

Ga niet op private server kan ik je aanraden daar vond ik het ook niks nu op echte heb ik erg naar me zien

[ Voor 10% gewijzigd door gerwingood op 12-02-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:50
Of je probeert Final Fantasy XI
t spel kan je kopen voor 17 euro incl verzendkosten. en dan kan je 30 dagen spelen
http://oas2000.proxis.be/...ink=A024691&p_mi=10842228

daar is t te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je niet gewoon op NaRose, ik zit daar nu, en heb net een maand betaald.
Het is 'r best gezellig hoor. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Zo ik heb ook betaald heb het even aangezien
Toch maar betalen heb met paybycash betaald dus duurt even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook naar twrose kome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel hacks daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als tijd opvulling totdat erose terug is is het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik hou jullie al een tijdje in de gaten op dit forum en op NArose.
Ik heb zelf Irose gespeelt, ik was lvl 64 hawker :)
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn char weg is gegaan omdat Irose ging sluiten.
Toen wij met ze alle nog Irose speelden, vond ik het helemaal tegek als ik jullie tegen kwam.
Mijn ingame naam was/is : EviOnNL
Mij clan op Irose heeft jullie clan 1 keertje uitgemoord op het cf.
Ik heb daar ook screenshots van gemaakt.
Het boeit me niks dat mij clan jullie "clan" heeft uitgemoord, ik wil zeggen:
LegionOfTweakers of hoe jullie clan ook heet.
Jullie vallen uit elkaar. Sommige spelen NArose ( _/-\o_ ) maar sommige ook TWrose en Prose.
Jullie moeten niet uitelkaar gaan. Jullie kunnen geweldig met elkaar opschieten.
Er zijn wel verhalen dat iemand de ene rose beter vind dat de ander. Jongens ( of meisjes:P )
Als Erose weer terug is zal ik jullie zeker nog tegen komen. Misschien nog wel op NArose.
Ik ben gewoon een jongen van 14 jaartjes maar weet heel veel van Rose Online .

EviOnNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:07:
Hallo iedereen,

Ik vind het nog steeds jammer dat mijn char weg is gegaan omdat Irose ging sluiten.
Toen wij met ze alle nog Irose speelden, vond ik het helemaal tegek als ik jullie tegen kwam.
Jullie vallen uit elkaar. Sommige spelen NArose ( _/-\o_ ) maar sommige ook TWrose en Prose.
Jullie moeten niet uitelkaar gaan. Jullie kunnen geweldig met elkaar opschieten.
Er zijn wel verhalen dat iemand de ene rose beter vind dat de ander. Jongens ( of meisjes:P )
Als Erose weer terug is zal ik jullie zeker nog tegen komen. Misschien nog wel op NArose.

EviOnNL
:'( Tranen van gevoel, springen in mijn smoel :'(

:+

4th nogmaals bedankt voor de set die ik mag lenen van je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

EviOnNL
Ik snap je punt niet helemaal :? Wat wil je? Dat we niet uit elkaar gaan? Zullen we ook niet doen hoor :>

Sommige zinnen kloppen ook niet helemaal mja :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

EviOnNL
OMG. Wat voel ik me oud met mijn 36 jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
ph4nt0m schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:12:
Of je probeert Final Fantasy XI
t spel kan je kopen voor 17 euro incl verzendkosten. en dan kan je 30 dagen spelen
http://oas2000.proxis.be/...ink=A024691&p_mi=10842228

daar is t te vinden :)
quote: link die je aangaf
Originele Taal : Frans
offtopic:
Ik hoop dat er nog meer talen te kiezen zijn :+

Ik wacht tot eRose terug komt, het zal best super gezellig zijn in naRose maar je speelt dit wel voor je plezier(hoop ik voor je). Nu wéér helemaal opnieuw beginnen zag ik echt niet zitten. Nu even een paar weken zonder Rose gaat wel wennen eigelijk, ik zit midden in de periode van (school)examens, dus mischien dat dat meehelpt de verslaving een beetje te remmen :P
edit:
hoi BooS: bijna 16 hier, toevallig is Yoshi1 bijna net zo oud als ik. Hetzelfde geldt voor SoldierJ als ik me niet vergis.
Hmm u voelt u nu na dit te weten niet nog ouder he :D

[ Voor 12% gewijzigd door Rooster op 13-02-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dutch-Hane schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:44:
[...]

[...]
offtopic:

Ik wacht tot eRose terug komt, het zal best super gezellig zijn in naRose maar je speelt dit wel voor je plezier(hoop ik voor je). Nu wéér helemaal opnieuw beginnen zag ik echt niet zitten. Nu even een paar weken zonder Rose gaat wel wennen eigelijk, ik zit midden in de periode van (school)examens, dus mischien dat dat meehelpt de verslaving een beetje te remmen :P
edit:
hoi BooS: bijna 16 hier, toevallig is Yoshi1 bijna net zo oud als ik. Hetzelfde geldt voor SoldierJ als ik me niet vergis.
ja ga daar maar van uit dat je t in engels kan ;) alleen doosjes is frans en de boekjes :P ach boei ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit:
Toevallig heet je ook Joost irl en doe je ook vwo en bent bijna gelijk jarig met mij :D damn we zijn twins! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:33:
[...]

Toevallig heet je ook Joost irl en doe je ook vwo en bent bijna gelijk jarig met mij :D damn we zijn twins! :P
Yup :Y) Oef die naieve reacties van ons op dat moment: eRose wordt een copy van iRose i.t.t. naRose :'(

Trouwens nog steeds geen bevestiging gehad dat m'n account gegevens nu overgezet kunnen worden omdat ik ze toestemming heb gegeven. Twee mailtjes met vragen ook nog geen response op gehad :/

EviOn: uit de ts: http://www.bot.splendid-designs.nl/
Dit zijn alle (geregistreerde) mensen die op dit moment naRose spelen. De eRose db is weg (ideetje om als eRose weer up is de kleur vd naam wat nuttiger te gebruiken dan nu door per versie een kleur toe te dienen?) maar de lijst was eerst dus gevuld met eRose spelers (ik ben op eRose lvl 87 trouwens)

[ Voor 56% gewijzigd door Rooster op 13-02-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke lvl's zijn jullie allemaal op Erose? / NArose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

gerwingood schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:07:
[...]

Ga niet op private server kan ik je aanraden daar vond ik het ook niks nu op echte heb ik erg naar me zien
Wat is de reden lijkt me dat er niet zo veel verschil is, ga morge ook op een private WoW server proberen kijken wat ik er van vind. Als eRose terug is ga ik dat natuurlijk weer spelen
:P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een lvl 45 soldier equip. Liefst met atk power. Helm heb ik al :P
Heb er best veel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Goh zie ik daar op die shots mijn eigen char :7 ( en mijn mooie uniek met R7 :'( )

Mij staat eigenlijk bij van toen dat we juist jullie hadden uitgemoord :Y)

credits go to clman , vliegje , localhost en nog een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

na 30 min zoeke en rondvrage op cf eindelijk me payback :D iedereen op cf was erg behulpzaam aangezien JiC ook weer iemand anders had gepkd, dus als iemand hem tegekomt, hij gebruikt stun en daarna valt hij aan. die aanvalle heb ik geincasseerd en daarna mijn stun en 2 andere skills (impact en triple) en dood was hij :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
gisteravond was een leuke avond
in 10 minuten tijd eerst demon junior boots (+5sen helaas) en daarna grand junior look (+xxmp helaas) gevonden, was erg in mn nopjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
offtopic:

edit:
Dit doe ik ook:P Btw 36 oud? nee hoor me pa is oud met 49 jaar :D Ik ben 18^^ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die screen herinneer ik wel,
Jullie hebben toen paar nooby's van mijn clan gekilt. (je ziet me op eerste screen)
Toen heb ik jullie clan in me eentje ^^ wel 100x afgemaakt, dus loop niet zo stoer te doen dat je onze clan heb gekill't. Ja 1 keer 2 nooby's. Tot je mij tegenkwam.
Dus hou die mooie praatjes voor je.
Heb me wel kostelijk vermaakt toen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow heerlijk weekendje Scheveningen met vriendin. Heerlijk eens er even tussenuit. Dan ga je wel beseffen dat narose geen klap kost. Alleen al onbijtje op bed in het hotel kost al een maandje rose ghehe.

maargoed zie dat jullie al weer lekker doorgelvld zijn. Tom (4th) hoop dat je die Saint Iron spear nog wel bewaard hebt voor me. Heb hem nu echt nodig :). Zal vanavond wel weer aanwezig zijn :)

Dat verhaal van cf dat je gekilt wordt elke keer is best zuur. Echt een reden dat CF met ruimere tijden open moet zijn. Of die halfuur inlogtijd eruit moeten halen. Snap dat pvp gedeelte wel. Maar zo krijg je wel een klagende community. Naja voor mij toch weinig eer te halen emt 2 uur snachts cf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:43:
[...]

Jullie hebben toen paar nooby's van mijn clan gekilt. (je ziet me op eerste screen)
Toen heb ik jullie clan in me eentje ^^ wel 100x afgemaakt, dus loop niet zo stoer te doen dat je onze clan heb gekill't. Ja 1 keer 2 nooby's. Tot je mij tegenkwam.
ja volgens mij werd ik toen elke keer afgemaakt door hun, en offerde vliegje zijn tijd ff op om te helpen met zijn raider :P Dat was best grappig zelfs gerwin in cf. met vliegje zijn tweede pc lkkre buffs maar kon nog niks beginnen op cf met mijn lvl 59 bowhawker :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dommerick schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:18:
[...]

ja volgens mij werd ik toen elke keer afgemaakt door hun, en offerde vliegje zijn tijd ff op om te helpen met zijn raider :P Dat was best grappig zelfs gerwin in cf. met vliegje zijn tweede pc lkkre buffs maar kon nog niks beginnen op cf met mijn lvl 59 bowhawker :P
Gerwin was erg handig als perzoonlijke cleric op 2de pc ja ^^
En heb heel wat tijd daar besteet me laagere clanny's te beschermen :P Met al die unieke zooi was ik ook wel beetje erg te sterk :P. Waren goede tijden. Heb ergens nog pic van die 2 paarse clans in frendly clan war, allemaal 250 chars tegen elkaar, en CLmann en ik in onze CG kijkent van de kant.
Was erg gaaf, Mensen met 20 van die hawk's en zo ^^ Good old times.
Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/5867/irose35qo.jpg
die 15/15 blacksuit gear ownde echt wel :P

Alle hacks waren echt wel jammer maar me char was wel super :) jammer dat ik me 15/15/15 das 15 AP 15 AP 15 CRI, astro wing nooit heb kunnen dragen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:50:
Tom (4th) hoop dat je die Saint Iron spear nog wel bewaard hebt voor me. Heb hem nu echt nodig :).
de speer is gistermorge naar local gegaan :( die zat 10 lvls onder de rest dus die kon het zeker gebruike, hij gaat nu ook als een speer dus denk dat jij hem binnekort ook weer over kunt neme :)

heb nog wel die saint cutter edge (3) met 78 att anders :)

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 14-02-2006 14:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog CON gear te koop?
Ben op zoek naar +6 CON mask en naar lvl 50+ CON gear (senior oid).
Wil het allerliefst gewoon +6CON stuff...wie o wie heeft er nog wat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:24:
[...]

de speer is gistermorge naar local gegaan :( die zat 10 lvls onder de rest dus die kon het zeker gebruike, hij gaat nu ook als een speer dus denk dat jij hem binnekort ook weer over kunt neme :)
Argh moet ik doormeppen met lvl 30 blunt wapen :( Die saint ironspear zijn me gewoon te duur. Heb nog maar 80k te besteden. Iemand anders eventueel te leen?
Local Host schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:17:
[...]

Blue ik heb dat zwaard nog van je die gebruik ik dan wel even, mag jij die spear gebruiken.

Gaan we vanaaf weer ff lekker lvl-en.

pc Jan ik heb voor jou ook nog wat dat ene is inmiddels al geregeld ;)
Nice local, kijken we vanavond wel eventjes :) De reactie is alleen al tof :) (sorry ben ik nu te blij aan doen? Zal wel door het weekendje komen ghehe)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:11:
[...]

Argh moet ik doormeppen met lvl 30 blunt wapen :( Die saint ironspear zijn me gewoon te duur. Heb nog maar 80k te besteden. Iemand anders eventueel te leen?
Blue ik heb dat zwaard nog van je die gebruik ik dan wel even, mag jij die spear gebruiken.

Gaan we vanaaf weer ff lekker lvl-en.

ps Jan ik heb voor jou ook nog wat dat ene is inmiddels al geregeld ;)
ps 4th als ik dan je zwaardje mag gebruiken O+ , dan gaat die spear naar blue. Dat lvl-en schiet idd erg rap op met dat ubersetje van je ik heb nu 282 ap op lvl 42 ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Local Host op 14-02-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik ga waarschijnlijk ook een soldier maken nog nooit gedaan

Flying lvl nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:43:
[...]

mm .. wat loop jij stoer tedoen:S die dealer die bij ons was (zie screen) die molde jou ;)
Veder ... noobies die wij hadden gekilt ... dat denk ik niet ... alles was 80 + dat noem ik geen noobies, ook al waren wij lvl 60+ we hadden wel goeie wapens en jullie ook, maar wij hadden onze skills beter ;) mana jams heet dat volgens mij ... :)
lol kostelijk vermaak, ja idd wij hadden ons kostelijk vermaakt vooral de dealer ;)
Maarja die dealer had het wel lastig maar molde jou wel , warrom lastig ? jij had buffs ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:
[...]

mm .. wat loop jij stoer tedoen:S die dealer die bij ons was (zie screen) die molde jou ;)
Veder ... noobies die wij hadden gekilt ... dat denk ik niet ... alles was 80 + dat noem ik geen noobies, ook al waren wij lvl 60+ we hadden wel goeie wapens en jullie ook, maar wij hadden onze skills beter ;) mana jams heet dat volgens mij ... :)
lol kostelijk vermaak, ja idd wij hadden ons kostelijk vermaakt vooral de dealer ;)
Maarja die dealer had het wel lastig maar molde jou wel , warrom lastig ? jij had buffs ...
ja lekker boeiend allemaal met die hacks in de gameen"Ik ben sterker dan jou" etc etc.

End of story.

(beetje forum vervuiling dit gebl@@t, praat liever over de huidige rose gedeelte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
:Z GAAP :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb nog wat dingen voor jou blue als je die nodig hebt, regelen we vanavond wel als ik er ben dan.
En euhm ook al heb je wie dan ook afgemaakt met de wapens, gems en mana jams van toen was het gewoon niet eerlijk, Ik heb er zelf ook aan meegedaan maar hou er alsjeblieft over op. Komen alleen flames van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Nope.. niet waar jullie dealer heeft mij echt niet neer gekregen. en ik loop stoer te doen jij komt met je grote praatjes hier binnen.. En als je iets wild bewijzen, contact me maar in game.. geen goede forum inhoud zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ben zelf al een tijdje opzoek naar een programma dat je Rose kan recorden,
en laatst zag ik dat haan een filmpje had gemaakt van EEN KUSJE :P
kan iemand plz dat programma geven :D ?
ik weet er ook 1tje maar weet allen niet precies hoe die werkt (Frapz heet het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:18:
[...]

Nope.. niet waar jullie dealer heeft mij echt niet neer gekregen. en ik loop stoer te doen jij komt met je grote praatjes hier binnen.. En als je iets wild bewijzen, contact me maar in game.. geen goede forum inhoud zo.
Jij mij niej geloven ... dan niej ... Chic heeft jou heel cf laten zien zelfs all hoeken ... je rende zelfs weg XD haha !!!! Maarja Je hoort het End Of Story !

Ben weg Hiero oo .. LaterX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:40:
Hey ik ben zelf al een tijdje opzoek naar een programma dat je Rose kan recorden,
en laatst zag ik dat haan een filmpje had gemaakt van EEN KUSJE :P
kan iemand plz dat programma geven :D ?
ik weet er ook 1tje maar weet allen niet precies hoe die werkt (Frapz heet het).
www.fraps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt niet (ik bedoel ik snap de progrmma niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Dat programma heeft een hele mooie tutorial/help functie ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Gamecam (lite) werkt ook wel aardig (wel een stukje van je beeld met die naam gevuld, net als fraps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegje wat zijn dat voor duel weapons die jij aanhebt op dat screenshotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firangi Firangi Geloof ik :) (IROSE UNIQEU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

(9) alles , de hacker >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Ik speel(de) dus twROSE, en we wisten natuurlijk dat er geduped werd (waardoor prijzen vaak erg hoog waren).
Nu net was ik met VFS files aan het kloten, log ik in, wordt ik ge-invite in de Gamesrouter clan, door [GM]DeMeNt.
Kijk ik in clanwindow; zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/4218/screen0962du.th.jpg
Geen idee of het echt zo is, of dat het een bug/glitch is oid. maar dit vind ik toch een beetje ver gaan.

Denk dat ik nu verder ga met naROSE, omdat hier ook veel bekenden van me op spelen.
Jammergenoeg kan ik geen char genaamd Dodged meer aanmaken, maar ik heb een zéér goed, apart, en originele uitvoering ervan bedacht :9
Als ik nu de account al aan maak verspil ik tijd, kan morgen ook nouwelijks spelen, dus denk dat ik de account morgen pas aan maak.

Tot hoelang geldde die actie van 50% extra gametime ook alweer?

- Erik

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Als je jezelf al GM powers kan geven, zie ik niet zo'n moeilijke weg naar level 250 hoor.
Met andere woorden: dat hij GM is kijk ik meer van op dan dat hij lvl 250 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet echt :)
Hij heeft geen GM powers(denk ik) :) maar alleen maar een [GM]Naam dat kon ook in irose ;) en is nu nog steeds niet gefixd!
Trouwens dodged mag ik die skin ook :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

En das dus precies de reden waarom ik niet naar twrose ben gegaan. Snap niet dat ze dat soort praktijken daar gewoon laten gaan. Dat kan toch gewoonweg niet. Je kan lullen wat je wil van eRose maar daar was het niet in die mate erg.

Denk btw dat die dement een vriendje ergens heeft die wel gm powers heeft en hem ook gm heeft gemaakt dat zou zo kunnen. Dement komt mij wel enigsinds bekend voor en Creeper ook wel. Hoor wel meer rare verhalen van twrose.

Er waren btw ook mensen met dual jobs in naRose maar ze hebben die mensen gelukkig met een database sweep gedeled zo hoort dat.

Ben btw nu 59 in NaRose en zoek met spoed een Saint shadow staff. Als ik die niet vind dan ga ik maar voor een dark Shadow (mits ik dan het geld heb ^^). Lvl'en gaat prima maar me geld niet. Krijg echt bijna geen blues en als ik ze al vind krijg ik acc 10, mp 40 enzo erop (npc troep dus :s). Ben blij dat ik her en der dingen kan lenen. Bedankt daarvoor. Met name Sen (FacQ) natuurlijk ;). Gelukkig lijkt het wel erop dat redfield stuff relatief cheaper is dan lagere lvl eq die je ervoor nodig hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door William/Ax3 op 14-02-2006 20:25 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/5140/wow1pu.jpg
Ben ook met WoW begonnen lv.6 alweer :P Is toch wel even iets anders dan Rose, gelukkig speel ik maar tijdelijk want Rose vind ik toch wel iets leuker :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kaytjuh op 14-02-2006 20:41 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
WhiteUltY schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:38:
offtopic:
http://img123.imageshack.us/img123/5140/wow1pu.jpg
Ben ook met WoW begonnen lv.6 alweer :P Is toch wel even iets anders dan Rose, gelukkig speel ik maar tijdelijk want Rose vind ik toch wel iets leuker :)
Hee kom op bloodfeather server
Zitten ik en ginkeltjes :) (als je ginkel kent)

Heeft er iemand al zijn goodie bags gehad of niemand die er 1 had gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creeper zat in erose in CLIMAXED geloof k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:41:
Creeper zat in erose in CLIMAXED geloof k
Ik zit/zat zelf in Climaxed een aantal maanden, maar geen creeper hoor. Was het niet iets van Stargazers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Creepers is altijd hacker geweest ook in iRose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creeper zat de laatste paar dagen van erose en het eerste deel narose dat hij gespeeld heeft bij infinity

egemernl ik zie ni precies wat je bedoeld op die screen

in twrose kun je makkelijk een GM naam maken

local heeft een screen van mij met bikini aan mischien dat hij hem ff kan posten hier

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:54:

local heeft een screen van mij met bikini aan mischien dat hij hem ff kan posten hier
en waarom zouden wij dat nou willen zien?? }:O

heb nog een leuke saint cutter opgepikt, (5) voor 50k in shopje :D dus local, lama wete als je smorgens online bent ;)

[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 15-02-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ach vriendjes politiek, exploits, bugs en "file-changing"... Rose zal hier nooit van genezen. Zijn ze schoon, nemen ze nog oud-rose spelers als GM's om vervolgens ze lekker te laten vriendjes helpen.

Ze zullen toch echt de complete client opnieuw moeten schrijven willen ze rose een beetje exploit vrij houden, maar dat zie ik niet 123 gebeuren :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Op verzoek van Spoekie :P

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/9344/screen0019xe.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/7397/screen0021lo.th.jpg

Mja mijn mening weet spoekie van het geld en equip, maar ieder zijn eigen lol laten we zeggen.

Kan me voorstellen dat het even leuk is totdat e-rose ( misschien ) terugkomt, maar al komt het terug blijf ik denk ik toch bij na-rose

[ Voor 54% gewijzigd door Local Host op 15-02-2006 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer eens heerlijk rose gespield. :) 4th ik heb nu die saint iron spear dus als het kan wil local die zwaard lenen. Schiet wel lekker op met die spear. gister 4 lvlups meegemaakt. helaas klote drops tot ik laatste halfuur maar eens andere plek koos en meteen 2 blue drops kreeg. zow krom :P

Dub thnx voor die suit. Scheelt weer wat att. Zoek nu trunket spullen. Heb alleen nog maar gloves met str4. Mocht iemand trunket gear hebben met str of att. Laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:44:
ach vriendjes politiek, exploits, bugs en "file-changing"... Rose zal hier nooit van genezen. Zijn ze schoon, nemen ze nog oud-rose spelers als GM's om vervolgens ze lekker te laten vriendjes helpen.

Ze zullen toch echt de complete client opnieuw moeten schrijven willen ze rose een beetje exploit vrij houden, maar dat zie ik niet 123 gebeuren :P
Probleem zit hem niet zozeer alleen in de client maar ook in de database. Je kan echt geen GM powers krijgen via de client daarvoor moet je toch echt in de database zijn om een extra flag of weet ik veel iets aan te maken.

Zowiezo iedere MMORPG is hackbaar der is er geen 1 die exploit free is. Het gaat er om dat de toezichthouders (aka de publisher) deze mensen opzoekt (ingame of via database sweeps) en baned. Daarom verbaasd mij het zo dat ze in twrose mensen gewoon het gang laten gaan.

Sommige hackers doen het om wat te leren over hoe de beveiliging in elkaar zit en laten de makers ook weten wat ze vinden. Deze zal je nooit stoer horen/zien doen. Andere gebruiken het om hun voordeel ermee te behalen en das iets wat ik niet door de beugel vind kunnen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
gerwingood schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:52:
[...]

Zitten ik en ginkeltjes :) (als je ginkel kent)
Nee, kom op Xavius (Alliance)
Daar zitten Agressor en ik :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Zo ik kan ook weer spelen
heb betaald zit nu op school word dus vanmiddag spelen

Vlieg lvl nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 ding blijft simpel, kunnen ze "in de database", dan hadden ze al lang veel meer gedaan (een beetje database hacken zal je nagenoeg hele server over moeten nemen). GM-taggen is puur een client-side aangelegenheid, het feit dat je skills kan doen ingame door simpelweg een file aan te passen zegt al bijna genoeg over de brakheid van de client.
Voorkomen is beter dan genezen, het puur opzoeken van de exploiters schiet je echt niets mee op. Natuurlijk is geen enkele game exploit-free, maar het heeft grenzen. Simpele exploits waarmee niemand baat bij heeft (skin veranderen van je char, welke alleen jij -clientside- kan zien) wordt bij de meeste games ook gewoon toegelaten. Echter tot op heden is er nog geen 1 rose geweest die het exploiten standaard tot een minimum heeft weten te houden, altijd zijn het de "grote hacks" geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:30:
Vliegje wat zijn dat voor duel weapons die jij aanhebt op dat screenshotje?
das een Firangi Firangi ja ^^ erg veel AP :P gebruikte om te hunten meestal shining fingers (of zo iets) ook een uniqeu met iets minder AP maar veel meer aspd. :) en ja alles (9) was mooie tijd,
Maar even terug naar de Narose leven, IK HEB EEN PARTY NODIG !!!!!
Gister ook al nergens een party :/ dis wel gaar zeg. Maar ja ik heb nu me lvl 55 gear aan, ((eindelijk begind me def build te werke )) Maar heeft iemand nog een lvl 55 hoed, met con of zo, wand heb nog steets me lvl 35 hoed aan. En wil betere tuurlijk :P.
Iemand Pls? ?
Volgende Sp is me build zo dat ik meer def als AP heb :P dus ga nu niet zo snel meer dood maar heb niet zo veel ap en solo werkt niet zo lekker met weinig atack skills dus een party is erg gewenst.
Hoop dat dat vanavond gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:13:
[...]

das een Firangi Firangi ja ^^ erg veel AP :P gebruikte om te hunten meestal shining fingers (of zo iets) ook een uniqeu met iets minder AP maar veel meer aspd. :) en ja alles (9) was mooie tijd,
Maar even terug naar de Narose leven, IK HEB EEN PARTY NODIG !!!!!
Gister ook al nergens een party :/ dis wel gaar zeg. Maar ja ik heb nu me lvl 55 gear aan, ((eindelijk begind me def build te werke )) Maar heeft iemand nog een lvl 55 hoed, met con of zo, wand heb nog steets me lvl 35 hoed aan. En wil betere tuurlijk :P.
Iemand Pls? ?
Volgende Sp is me build zo dat ik meer def als AP heb :P dus ga nu niet zo snel meer dood maar heb niet zo veel ap en solo werkt niet zo lekker met weinig atack skills dus een party is erg gewenst.
Hoop dat dat vanavond gaat lukken.
Vlieg ik zie je alleen mar schreeuwen dat je party nodig hebt... Gister bood een aantal muses zich wel aan geloof ik. Waren in partyrange maar wel lager dan jou... Tjah dan ligt het aan jou hoor. Begrijp best dat je hulp nodig hebt voor je arti, maar uiteindelijk ga je maar GK doen terwijl daar dus al clangenoten eerder stonden voor ze naar mij gingen.
Als je keer buff(battlecry) nodig hebt en je zit nog in party range voor me kan je die uiteraard krijgen. Help je graag waar het maar kan.
anyway just something to think about :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

gerwingood schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:52:
[...]

Zitten ik en Ginkeltjes :) (als je ginkel kent)

Heeft er iemand al zijn goodie bags gehad of niemand die er 1 had gewonnen?
* Brummetje meld zich!

Bloodfeather ftw O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:22:
[...]

Vlieg ik zie je alleen mar schreeuwen dat je party nodig hebt... Gister bood een aantal muses zich wel aan geloof ik. Waren in partyrange maar wel lager dan jou... Tjah dan ligt het aan jou hoor. Begrijp best dat je hulp nodig hebt voor je arti, maar uiteindelijk ga je maar GK doen terwijl daar dus al clangenoten eerder stonden voor ze naar mij gingen.
Als je keer buff(battlecry) nodig hebt en je zit nog in party range voor me kan je die uiteraard krijgen. Help je graag waar het maar kan.
anyway just something to think about :)
Tja ik begrijp wat je zegt, MAAR. Ik ga niet mensen op houden die 10 en meer lvl's lager zijn, dan krijgen jullie exp bij lvl en houden jullie niks meer over, verder zijn clowns die jullie deden groen dus als ik mee hunt nog minder exp voor jullie, dan voel ik meer als of ik EXP loop te leechen bij jullie en daar hou ik niet zo van, ik wil wel ook wat toevoegen aan de party en niet alleen maar mee proviteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:43:
[...]

Tja ik begrijp wat je zegt, MAAR. Ik ga niet mensen op houden die 10 en meer lvl's lager zijn, dan krijgen jullie exp bij lvl en houden jullie niks meer over, verder zijn clowns die jullie deden groen dus als ik mee hunt nog minder exp voor jullie, dan voel ik meer als of ik EXP loop te leechen bij jullie en daar hou ik niet zo van, ik wil wel ook wat toevoegen aan de party en niet alleen maar mee proviteren.
Nou op moment dat je het vroeg kon je wel party maken die gewoon equal(Ze waren zeker geen 10 of meer lvls lagen dan jou) was hoor. Maar we zijn om elkaar te helpen en als het by lvl is is het altijd nog beter dan solo spelen om dat party altijd beter is...
Dubst4r schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:58:
En groene clowns geven nog best goeie exp.:)
lol 8)7 als ze nu ook eens wat makkelijker drops gaven 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
En groene clowns geven nog best goeie exp.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Erose net zoals Irose ? dat de prijs heel hoog is zoals 17mill voor een garnet(1) want ik ga binnenkort ook weer rose spelen en ik weet nog niet welke ... kan iemand me soms even inlichten ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:11:
Is Erose net zoals Irose ? dat de prijs heel hoog is zoals 17mill voor een garnet(1) want ik ga binnenkort ook weer rose spelen en ik weet nog niet welke ... kan iemand me soms even inlichten ? :D
Een garnet [1] kocht ik voor 150k pre reset hoor, voor 17 mil had je haast een garnet [7]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:22:
[...]

Een garnet [1] kocht ik voor 150k pre reset hoor, voor 17 mil had je haast een garnet [7]
weet je cker dat je het heb over Irose ? Toen iedereen ong 500mill had, toen waren de Garnet(1) 17mill de garnet(7) waren rond de 56mill ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:32:
[...]

weet je cker dat je het heb over Irose ? Toen iedereen ong 500mill had, toen waren de Garnet(1) 17mill de garnet(7) waren rond de 56mill ...
Ja iruja heeft het over Irose pre-reset toen waren het die prijzen, jij hebt het denk ik over Irose post-reset toen was er veel geld in omloop, maar toen was een garnet[1] mss 50k waard want je had al een g7 voor 1mil ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap et niej ,, maar ik kon toen wel zeggen dat ik rijk was(A) ikkreeg vn me goeie vriend :P 5bill.
dan kn je alleskopen wat je wilt. het is jammer dat iknu geen geld heb :P ik denk dat ik ook g afwachten welke rose ik ga spelen ik wil het liefs Erose spelen want dan zie ik al me vrienden weer en vijanden:P (rax) hehe.
dus ikw8 lekker op Erose soms speel ik de 7 day trail op NArose. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de topicstart nu overgezet in de nieuwe lay-out van RakkerZero. Vooral veel werk gehad met het schrijven van nieuwe onderdelen zoals: monsters, planeten enz... Niet erg hoor :P maar vraag aan RakkerZero: Jij kan vast nog wel wat aan de lay-out doen. Daar ben ik minder in. Het is namelijk nu nog een beetje grijs en saai. Is het goed dat ik de ts-code naar jou toe stuur, zodat jij lettertype, plaatjes enzo een beetje kan aanpassen/toevoegen? Er hoeft dus niets meer aan de inhoud te gebeuren. En als je daarmee klaar bent, kan je de ts-code naar mij toe sturen zodat we deel 20 met een nieuwe topicstart beginnen :)... Reply aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
garnets ware 100 k :) en (7) was ~15m toen ik nog speelde in irose post-reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
precious1 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:05:
garnets ware 100 k :) en (7) was ~15m toen ik nog speelde in irose post-reset...
idd daarom was het meteen 't eerste wat ze na de reset massaal gingen dupen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:47:
ik snap et niej ,, maar ik kon toen wel zeggen dat ik rijk was(A) ikkreeg vn me goeie vriend :P 5bill.
dan kn je alleskopen wat je wilt. het is jammer dat iknu geen geld heb :P ik denk dat ik ook g afwachten welke rose ik ga spelen ik wil het liefs Erose spelen want dan zie ik al me vrienden weer en vijanden:P (rax) hehe.
dus ikw8 lekker op Erose soms speel ik de 7 day trail op NArose. ..
Niet om te lezen, verbeter is de spelfouten enzo :>

Ik ben nu tijdelijk overgestapt naar WoW Zit op Realm Delnarg

Verwijderd

Oke, ik zou wat duidelijker gaan praten.

Ik heb eigenklijk een vraag aan iedereen, zou iemand voor mij een rose evultion account willen aanmaken.
Bij mij lukt het niet :S
Als ik de korean en kssn naam in moet vullen, gaat tie iederekeer weer terug, naar de begin site.
Wilt iemand me helpen ?

Verwijderd

mmmm weeet iemand meer info wanneer twrose sluit en de open beta van krose evo? Wat ik uit een paar fora kan opmaken is dat twrose sluit ergens maart en heropent a la krose evo achtig? en dat krose evo open beta misschien gaat per 25feb? all info shared would be nice :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 07:31:

Ik heb eigenklijk een vraag aan iedereen, zou iemand voor mij een rose evultion account willen aanmaken.
Als ik de korean en kssn naam in moet vullen, gaat tie iederekeer weer terug, naar de begin site.
Wilt iemand me helpen ?
Ik snap je niet helemaal, Je hebt rose nooit gespeeld zoals je het hoort te spelen. Hoor je alleen maar opscheppen over dat je zoveel geld had die je nooit zelf verdiend hebt(essentie van het spel). Speel die trial gewoon en je komt vanzelf achter hoe alles werkt en wat de prijzen van de huidige markt zijn. Je zult komende weken iig niet aan garnets enzo komen of zelfs gebruiken. Of je moet een high lvl vriendje hebben die alles voor je doet weer.

Ik zou zeggen succes er mee. ghehe

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 07:31:

Wilt iemand me helpen ?
Zover ik weet is kRose evo 10 februari gestopt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:15:
[...]

Ik snap je niet helemaal, Je hebt rose nooit gespeeld zoals je het hoort te spelen. Hoor je alleen maar opscheppen over dat je zoveel geld had die je nooit zelf verdiend hebt(essentie van het spel). Speel die trial gewoon en je komt vanzelf achter hoe alles werkt en wat de prijzen van de huidige markt zijn. Je zult komende weken iig niet aan garnets enzo komen of zelfs gebruiken. Of je moet een high lvl vriendje hebben die alles voor je doet weer.

Ik zou zeggen succes er mee. ghehe
Ja gems zijn nog erger in NArose dan in Erose en de gem qeust is op zoon onmogelijke tijd dat het haast niet te doen,

Verwijderd

droppen gewone mobs geen gems dan :/?

• SinergyX
Gems komen van gemquest.
Tijdens bepaalde tijden moet je een XX-king afmaken, dan spawnt er een Junon-XX-king. Kill je deze krijg een deel van de party een proof; de hoogte van je proofs bepaalt de grade van de gem, je hoeveelheid charm bepaald het aantal (+100charm = 2 gems).

Verwijderd

jaja GravityX dat was vroeger wel beter ja als een bepaalde king nog eens een gem dropte. Toen kon je nog van je stoel vallen van blijdschap :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:47:
jaja GravityX dat was vroeger wel beter ja als een bepaalde king nog eens een gem dropte. Toen kon je nog van je stoel vallen van blijdschap :P
Vulcans (niet king) dropte saphire bij bakken vroeger. Had daar in irose in 2 lvl's echt een stuk of 20 van die dingen... (goede oude tijd) maar ja vulcans waren toen nog voor mensen van +/- lvl 100

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

En ik heb tijdenlang gemstones lopen farmen met m'n dealer :P
Met m'n gatherskill kreeg ik soms een [2] of (2) ook.

Ik heb trouwens iets om naar toe te werken:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c17c53ce3289a2002b63441d2a7c47d6/full.png

Met grote dank aan Sensational voor het lenen van het geld _o_

[ Voor 51% gewijzigd door Haan op 16-02-2006 14:28 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Iemand nog een +6 CON mask voor mij te koop? Ben ook op zoek naar +6CON senior look :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.