Na wat ik gehoord heb 5 a 6 uur snachts. Iig rond die tijd. ghehe niet echt ideaal dus
dat is wel zwaar balen...Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:22:
Na wat ik gehoord heb 5 a 6 uur snachts. Iig rond die tijd. ghehe niet echt ideaal dus
Moeten we toch wel eens kijken of we niet eens beetje europe time kunnen krijgen
Rare vraag misschien maar heeft iemand enig idee wat je nodig hebt om ROSE te hosten?
Ik zoek nu al enige tijd maar ik kan moeilijk iets vinden.
Watvoor hardware zou GamesRouter daar voor hebben gebruikt en hoeveel bandbreedte enzo?
De locatie waar mijn 2 colo servers nu staan zou wel geschikt zijn om ROSE te hosten denk ik, alleen 2 bakken is vast te weinig.
Watvoor hardware zou GamesRouter daar voor hebben gebruikt en hoeveel bandbreedte enzo?
De locatie waar mijn 2 colo servers nu staan zou wel geschikt zijn om ROSE te hosten denk ik, alleen 2 bakken is vast te weinig.
rose hosten? 1 ding.. geld, heel veel geld 
(licentie Gravity is duur
)
Rest is denk vrij basic, html/mysql server, 10mbit of hoger lijntje. Afhankelijk daarvan kan je al een leuk publiek hosten. Plus je bandbreedte zal extreem duur zijn, wij hebben ooit een private wow server gehad die al 150GB per maand trok.
(licentie Gravity is duur
Rest is denk vrij basic, html/mysql server, 10mbit of hoger lijntje. Afhankelijk daarvan kan je al een leuk publiek hosten. Plus je bandbreedte zal extreem duur zijn, wij hebben ooit een private wow server gehad die al 150GB per maand trok.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Niet toegestaan hier op tweakers volgens mij, als het private is. Veel plezier ermeexmenno schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:40:
Rare vraag misschien maar heeft iemand enig idee wat je nodig hebt om ROSE te hosten?
In warehouse dumpen gaat idd. Maar ik had al op `Delete´ geduwd en die 5k die me n00bie char had wordt ik ook niet veel beter opVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:07:
Je kan toch ook in warehouse dumpen? Kan je andere char het zo weer uithalen, da's 1 van de meest handige opties van ROSE.
btw. Ik vraag het nog maar eens: heeft iemand een droplist? Ik vind het wel erg handig om te weten wat welke mob dropt.. dan kan ik wat gerichter hunten.
alvast bedankt
Verwijderd
Ook als je op delete gedrukt hebt, kan je die char nog wel gebruiken of in ieder geval even cancellen.
Die 5k lijkt misschien niet zoveel maar daar zou je nou net een low lvl equipje voor kunnen kopen om zo een betere start te maken met je nieuwe char.
Ik heb met naRose 2x birth island gedaan (1 char tot lvl 10) en alles wat ik met de eerste char had aan ETC en geld overgezet; kon met mijn 2e char meteen leuke gear kopen en dat hielp toch enorm aangezien in dealer ben en dus niet zo makkelijk level.
Gaat nu lekker in ieder geval; lvl 42 met goeie CON gear en (4) launcher, en nog 2 miljoen zulie om lekker mee aan te kloten
Die 5k lijkt misschien niet zoveel maar daar zou je nou net een low lvl equipje voor kunnen kopen om zo een betere start te maken met je nieuwe char.
Ik heb met naRose 2x birth island gedaan (1 char tot lvl 10) en alles wat ik met de eerste char had aan ETC en geld overgezet; kon met mijn 2e char meteen leuke gear kopen en dat hielp toch enorm aangezien in dealer ben en dus niet zo makkelijk level.
Gaat nu lekker in ieder geval; lvl 42 met goeie CON gear en (4) launcher, en nog 2 miljoen zulie om lekker mee aan te kloten
Moet ik eerst weten wat er voor nodig is...Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:45:
Kun jij ROSE hosten dan?
Ik heb net al uitgelegt wat er nodig is, echter zit je nu iets te ver over het randje legaal/illegaal (priv.server). Dit mag hier niet, sim-pel. 
Wil je "officieel" rose hosten, neem eens contact op met Gravity
.
Wil je "officieel" rose hosten, neem eens contact op met Gravity
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja i know, maar ik moet nu nog 12u w88 voordat ik weer kan beginnen met Psychoot. Geen zin om te cancelen en weer 24u te w88. Ondertussen ben ik gewoon een andere char begonnen die ik altijd nog kan uitbuiten straxVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:18:
Ook als je op delete gedrukt hebt, kan je die char nog wel gebruiken of in ieder geval even cancellen.
Volgens mij heb jij de vraag niet goed begrepen, maargoed, ik zal er wel over ophouden.Sinergy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:31:
Ik heb net al uitgelegt wat er nodig is, echter zit je nu iets te ver over het randje legaal/illegaal (priv.server). Dit mag hier niet, sim-pel.
Wil je "officieel" rose hosten, neem eens contact op met Gravity.
Het gaat niet om een privé server, je schatting is nergens op gebaseerd.
Ik heb al 100MBit en 300GB/maand per server.
[ Voor 3% gewijzigd door xmenno op 08-02-2006 12:35 ]
Verwijderd
Lijkt me niet zo vreemd dat sinergy dat denkt... Als je rose serieus zou willen hosten, vraag ik me af wat je hier doet want dan heb je zelf wel genoeg kennis lijkt me. Of was het puur uit nieuwsgierigheid?xmenno schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:34:
[...]
Volgens mij heb jij de vraag niet goed begrepen, maargoed, ik zal er wel over ophouden.
Verwijderd
Offtopic:
Zo 2 onderdelen van me comp zijn aangekomen (NEC ND-4551 16x (Dual-layer, Labelflash, Zwart)
1GB PC3200 DDR (TwinMos)(2x) Nu de rest nog
Dit is toch best nice pctje?
GB PC3200 DDR (TwinMos)
AMD Athlon Processors / AMD Athlon 64 X2 3800+ Manchester (S939, 2,0GHz, 2x512KB, Boxed)
Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart)
Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID, 1394)
Maxtor DiamondMax 10, 250GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ)
NEC ND-4551 16x (Dual-layer, Labelflash, Zwart)
XFX GeForce 7800 GT 256MB DDR3 PCI-e, 2x DVI, ViVo) PV-T70G-UDF
Zo 2 onderdelen van me comp zijn aangekomen (NEC ND-4551 16x (Dual-layer, Labelflash, Zwart)
GB PC3200 DDR (TwinMos)
AMD Athlon Processors / AMD Athlon 64 X2 3800+ Manchester (S939, 2,0GHz, 2x512KB, Boxed)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 17:29 ]
welke schatting? Het is of uit nieuwschierigheid of voor een private server, 50% gebaseerd dusxmenno schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:34:
[...]
Volgens mij heb jij de vraag niet goed begrepen, maargoed, ik zal er wel over ophouden.
Het is simpel, wil je rose draaien begin je bij Gravity. De server-specs zijn vrij standaard, als elke high-end consuming website. En 300GB is zelfs nog laag als je +200 mensen gemiddeld gaat draaien (200 x 1kb x 3600 x 24 x 30 = 518GB per maand). Dan nog website, updates, downloads etc etc etc.
Maargoed, laten we er over maar stoppen.
Zeker, zo'n beetje alles PRO, maar mobo kan tog nog wel een voormaatje beter ^^Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:51:
Offtopic:
GB PC3200 DDR (TwinMos)
Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID, 1394)
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Je kunt me pmen via IRC (ben waarschijnlijk afk het grootste deel van de dag), of een mailtje sturen naar facq [AT] wanadoo [PUNT] nl.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:44:
Hmm zo te zien wordt het deze week geen Rose voor mij. Vanavond is er ook iets tussen in gekomen. Dus moet ik maar wachten tot volgende week.
FacQ moeten we even de betaling regelen voor na weekend. Hoe kan ik je het beste bereiken?
De enige gegevens die ik nodig heb voor betaling zijn je login en pass, zodat ik kan inloggen op de betalingspagina. Als je er even bij vermeldt wanneer de betaling in moet gaan, moet alles in orde komen.
Ik zal je dan wel een berichtje terug sturen met mijn bankgegevens enz.
ja UBER LAGVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:52:
Heeft iedereen last van die lag op NArose.
Het is op dit moment niet normaal.
Het probleem met de instellingen van het toetstenbord in Rose Evolution is verholpen!!!
Ook de laadvensters zijn anders geworden.
Ook de laadvensters zijn anders geworden.
KUT! Heb ik net voor het eerst sinds WEKEN weer eens een fairy, lagt m'n verbinding al na 10 minuten eruit
Hele dag geen dc, en uitgerekend als je een fairy hebt wel
Kater? Eerst water, de rest komt later
OMG das genaaidHaan schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:35:
KUT! Heb ik net voor het eerst sinds WEKEN weer eens een fairy, lagt m'n verbinding al na 10 minuten eruit![]()
![]()
[of topic]Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:51:
Offtopic:
[knip]
Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI (Sound, LAN, SATA II-RAID, 1394)
[knip]
dat is fout aapie... het was niet de Deluxe maar de Premium die ik voor je had uitgezogd
[ Voor 3% gewijzigd door maxjuh op 08-02-2006 17:18 ]
Verwijderd
Ik wou net informeren idd. Enorme lag.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:52:
Heeft iedereen last van die lag op NArose.
Het is op dit moment niet normaal.
Sinds 2 minuten ook maar er helemaal uitgegooit "server disconnected", amateurs.
Verwijderd
Owja is ook zomaxjuh schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:18:
[...]
[of topic]
dat is fout aapie... het was niet de Deluxe maar de Premium die ik voor je had uitgezogd

Voor de mensen die laatst TeamSpeak wouden joinen hij deed het laatst niet nu weer wel dus
het ip is: 82.75.124.181:8767
het ip is: 82.75.124.181:8767
Verwijderd
En nou een vraag aan jou, gebruik je die kracht va je pc nou ook met die hardware erin of koop je het omdat het neiuw is en op de doos staat dat het sneller is?Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:51:
Offtopic:
GB PC3200 DDR (TwinMos)
Nieuwste kopen wil niet zeggen dat je er beter van word
Erose mag wel weer online komen begin het nu wel een beetje te missen
Verwijderd
Gelukkig dat meerdere mensen last van die lag hebben, was al bang dat het aan mijn verbinding lag.
Atm heb ik geen last meer van.
http://www.youtube.com/w/...csAA&search=rose%20online
Hoe hebben ze dat gedaan, met die mondjes. Talk Emoticon??
Atm heb ik geen last meer van.
http://www.youtube.com/w/...csAA&search=rose%20online
Hoe hebben ze dat gedaan, met die mondjes. Talk Emoticon??
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 19:08 ]
mag ik ook reageren ik heb deze pc samengesteld voor mijn broertje... Er stond een p3 800 met tnt 2 pro enz enz die eerst werd gebruikt als pc en die is overleden na 6 jaar. Mijn ma heeft liever niet dat hij constant achter de laptop van haar zit...Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:50:
[...]
En nou een vraag aan jou, gebruik je die kracht va je pc nou ook met die hardware erin of koop je het omdat het neiuw is en op de doos staat dat het sneller is?
Nieuwste kopen wil niet zeggen dat je er beter van word
Er moest dus een nieuwe pc voor hem komen waar hij weer een hele tijd mee verder kan. Bij het samenstellen heb ik dus rekening gehouden dat alles steeds meer 64bit word en dat dual core applicaties en games er ook steeds meer zullen komen (vandaar een athlon x2 cpu). Er zit overigens niet eens de beste videokaart in omdat ik dat altijd zonde van het geld vind. Je betaald dan 2x zoveel wat niet eens 2x zo goed is. Je kan dan beter 2 jaar later weer een iets slechtere kaart te kopen dan het top model.
owja antwoord op je vraag... Het word er dus zeker wel beter van vergeleken met die p3 800.
maar dit heeft niets met Rose te maken
edit: ook is veel hardware die erin zit niet veel duurder dan de iets oudere/minder goeie (bijv. de athlon 3800+ is 10 euro goedkoper dan de dual core variant)
[ Voor 13% gewijzigd door maxjuh op 08-02-2006 19:25 ]
Verwijderd
Gisteren werd er toch vertelt dat we vandaag meer zullen weten over EU op Prose.
Is er al wat meer over bekend?
@ makksjuh
t duurt nog wel een tijdje voordat er echt volledige 64-bit ondersteuning is. tegen die tijd dat 32 bit "uit"is omdat er niks meer voor word gemaakt is die pc die je samen heb gesteld ook weer toe aan vervanging
mja laten we t onderwerp sluiten en voortaan moet je dit discusseren op t hardware forum
dit is Rose.
HF
t duurt nog wel een tijdje voordat er echt volledige 64-bit ondersteuning is. tegen die tijd dat 32 bit "uit"is omdat er niks meer voor word gemaakt is die pc die je samen heb gesteld ook weer toe aan vervanging
HF
Niks over bekend nog. Die brandmanager wordt ook gek van het niet reageren door gravity.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:20:
Gisteren werd er toch vertelt dat we vandaag meer zullen weten over EU op Prose.
Verwijderd
Hopen dat we deze week antwoord krijgen en naar prose verhuizen
Ben ondertussen wel ff bezig met D2^^ ben al lvl 91
Ik heb besloten om helemaal te stoppen met Rose.
Als ik weer zin krijg kom ik weer terug (eind van dit jaar/volgend jaar ofzo)
Topic blijf ik wel lezen
Topic blijf ik wel lezen
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 09-02-2006 13:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verhuizen van Erose charrs gaat sowieso niet gebeuren als Gamesrouter en Gravity bezig zijn met een andere host te zoeken...Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:02:
Hopen dat we deze week antwoord krijgen en naar prose verhuizenBen ondertussen wel ff bezig met D2^^ ben al lvl 91
Ik eveneens ik heb t een beetje gehad met Rose ik ben van plan een andere mmo te proberenRakkerzero schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:14:
Topic blijf ik wel lezen
Waarom zou dat niet gebeuren heb nog nergens gelezen dat onze chars voorgoed weg zijn, anders had ik de hoop al opgegevenB1gk1ller schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:18:
[...]
Verhuizen van Erose charrs gaat sowieso niet gebeuren als Gamesrouter en Gravity bezig zijn met een andere host te zoeken...
Naar Prose bedoel ik..........Als er een nieuwe host voor erose komt worden de oude erose charrs er weeer in gezetWhiteUltY schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:50:
[...]
Waarom zou dat niet gebeuren heb nog nergens gelezen dat onze chars voorgoed weg zijn, anders had ik de hoop al opgegeven
Verwijderd
De Economie in NArose is echt zoveel duurder als in EUrose.
Sommige mensen denken echt dat ze Irose weer spelen.
Bijv Grand Iron Armor met 6AP voor 1miljoen 0.o hoe kan een lvl 25 dat in godsnaam betalen. In eurose was dat misschien maar 150k.
Ik mis echt die oude EUrose economie was stuk goedkoper!
Bijv Grand Iron Armor met 6AP voor 1miljoen 0.o hoe kan een lvl 25 dat in godsnaam betalen. In eurose was dat misschien maar 150k.
Nee, zo werkt de normale economie. In EUrose waren er aan het eind nog maar weinig lvl25-50's (vergelijkend met begin EUrose), waardoor je zulke items a. niet kon slijten of b. in je stash gooit voor je eventuele toekomstige alt.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:10:
Ben jij een lvl1xx char met nog zo'n lvl25 armor en in NArose het aantal 25-50's spelers hoog is, maar EQ vraag klein.. logisch dat je 1mil ervoor vraagt. X-mas suit en snowboard suit gaven een massive geld-verschuiving (rijke highlvl -> arme lowlvl) zodat daar ook vet geld te besteden was/is. Zo ook de Gemquest aan het einde van Erose, de 140+'s boden groot geld voor de Gems die iedereen lvl50-80 met weinig geld nog makkelijk kon halen.
Al niet eens te spreken over weapons, saint iron of een lvl85 AP suit.
Lezen is ook een kunstVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:04:
Wat zijn ze nou aan het doen? Nieuwe host zoeken of account overplaatsen naar Prose?
De manager van prose en Gravity waren aan het praten over het openstellen van Prose voor Europe
Dit heeft niks met het verhaal van erose te maken
Hou dit zort kansloze reply's achterwegen aub. (lees FAQ)Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:36:
f*** narose en prose, ik wil gewoon erose terug....
Zo als hier boven al uitgelecht, gewoon vraag en aanbod.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:10:
Nu er zo veel low lvl zijn is vraag groot voor goede EQ aanbod = klein, resultaat = hoge prijs.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 16:19 ]
Nofi:Klopt helemaal, maar dat maakt het er niet minder erg opVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:18:
Zo als hier boven al uitgelecht, gewoon vraag en aanbod.
Nu er zo veel low lvl zijn is vraag groot voor goede EQ aanbod = klein, resultaat = hoge prijs.
Denk je niet dat het heel verleidelijk word om weer te spelen, als eRose het weer doet met onze chars. Vind het btw erg jammer dat behoorlijk veel mensen stoppenRakkerzero schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:14:
Topic blijf ik wel lezen
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het wel relax even zonder Rose. Als eRose terug zou komen (wat nog wel even duurt denk ik) ga ik er over nadenken om weer te beginnen, maar dan alleen als de oude chars zijn overgeplaatst. En support, updates etc... aanwezig zijn.WhiteUltY schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:45:
[...]
Denk je niet dat het heel verleidelijk word om weer te spelen, als eRose het weer doet met onze chars. Vind het btw erg jammer dat behoorlijk veel mensen stoppenhoop dat jullie allemaal een comeback maken
Zeker een nette keus.. Het enigste wat nog aan te raden is, is een 2e gelijke HD erbij zodat je RAID kan gebruiken. Geloof me eenmaal je RAID hebt wil je niks anders meer.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:51:
Offtopic:
GB PC3200 DDR (TwinMos)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hoe langer ik niet speel, hoe meer spellen ik leuker vind nu.. in een half jaar heeft de game-wereld ook niet stil gezeten. Daarna was ik al aardig uitgekeken op Temple, waar ik dus echt niet verder wil mocht Erose terug komen, mogen ze van mij meteen DoD en Luna CF erbij zetten.
Support was er altijd wel vond ik
Support was er altijd wel vond ik
Verwijderd
Server is shutting down for maintenance, please log off to avoid any problems with your savings or characters.
Oid..
Oid..
Verwijderd
Kom allemaal even rose evolution dan ofzo, je kan eindelijk kopen 
En de skills zijn ook erg verbeterd en het is irose/narose systeem!
Verwijderd
Rose Evolution stop morgen toch?Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:24:
Kom allemaal even rose evolution dan ofzo, je kan eindelijk kopen
Verwijderd
Zou het niet weten, ik speel het ook maar voor even want ik wacht op me broertje tot ie eindelijk lvl 27 is...
Verwijderd
???? wat is dat nou weer wie verkoopt er ook een fairy wing met dodge 9!!! voor 60k????
niet dat ik die zou kopen of zo maar.....
Verwijderd
Cool een valentijn event.
WTF rose crasht idd bij het praten met NPC.
WTF rose crasht idd bij het praten met NPC.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 21:08 ]
blij om te horen dat de bugs nog vrolijk aanwezig zijn
Verwijderd
Ik dacht al dat het aan mijn PC lag. Kopen bij NPC in Zant lukt niet 
Morgen maar weer verder kijken. Wilde net level 30 gear gaan kopen.
Morgen maar weer verder kijken. Wilde net level 30 gear gaan kopen.
Verwijderd
Wie wilt er met mij een chocolaatje eten 
The Love Chocolate is meant to be enjoyed by all Rose enthusiasts, by doing so, Love Chocolates are spread all throughout the world so that everyone can partake in this special event. Monsters killed will drop items called Love Chocolate which when used, will produce a heart image on top of the player and a kissing animation which should be directed to the person they feel strongly for. To use this item, players simply click on another player of their choosing, double click on the chocolate, and watch as you express your feelings towards that player. You can’t be kissing anyone farther than 18 steps, so no stolen kisses ok? Aww ain’t that sweet?
The Love Chocolate is meant to be enjoyed by all Rose enthusiasts, by doing so, Love Chocolates are spread all throughout the world so that everyone can partake in this special event. Monsters killed will drop items called Love Chocolate which when used, will produce a heart image on top of the player and a kissing animation which should be directed to the person they feel strongly for. To use this item, players simply click on another player of their choosing, double click on the chocolate, and watch as you express your feelings towards that player. You can’t be kissing anyone farther than 18 steps, so no stolen kisses ok? Aww ain’t that sweet?
Wel grappig gedaan
. Dit staat toch los van die ene kiss skill? Aangezien je die gewoon oneindig kan gebruiken. Er schijnt ook nog een jump skill te zijn 
edit:
nog steeds geen bevestiging gehad van m'n toestemming m'n accounts gegevens over te plaatsen
nog steeds geen bevestiging gehad van m'n toestemming m'n accounts gegevens over te plaatsen

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 09-02-2006 21:48 ]
Hmm wel lullig dat de repair npc nu ook bugged is
Gelukkig is m'n wapen nog 93% dus die houdt het nog wel ff uit.
Verwijderd
hoi mense ff een update vanuit mijn kant
ik ben gestopt met narose
ik speel nu ff twrose met infinity ( zijn ook leuke mense )
als erose er weer is gaa ik daar verder duzz tot dan
ik ben gestopt met narose
ik speel nu ff twrose met infinity ( zijn ook leuke mense )
als erose er weer is gaa ik daar verder duzz tot dan
en nu helemaal down gvd... wil ff lekker naar cf hier
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Wel netjes dat ze zo snel met Emergency patch komen.
Heb btw al 1chocolaatje gevonden, ga ze bewaren en later verkopen
Heb btw al 1chocolaatje gevonden, ga ze bewaren en later verkopen
ik geloofde gister avond me ogen niet, OMG er is een bugg en ze gaan er de zelfde dag wat aan doenVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:35:
ah, emergency patch..ff kijken welke bugs er nu bijkomen
GOGOGOGO NAROSE !
niet overdrijven.... jullie zijn allemaal wel heel radicaal...
jullie spelen erose > erose is goed, narose is slecht blablabla
nu spelen jullie narose > narose is goed, erose had slechte support (deels waar)
tis een beetje wisselvallig want toen erose een major bug had was er ook dezelfde dag een patch or
ach ja t maakt niet uit voorlopig stop ik met rose tot erose trug is of tot we op prose mogen (t laatste lijkt me echt tof, prose heeft hele toffe community
)
jullie spelen erose > erose is goed, narose is slecht blablabla
nu spelen jullie narose > narose is goed, erose had slechte support (deels waar)
tis een beetje wisselvallig want toen erose een major bug had was er ook dezelfde dag een patch or
Heeft geen signature.
sterk punt voor dommz, NArose was wel de "eerste" waarin de exploits werden misbruikt. Naja, mijn PC is rose-vrij en blijft zo tot ooit mijn chars terugkomen, CoH heeft weer een gratis 2 weken trial waar je tijdens valentijn zelfs samen (ipv tegen) CoV mag spelen, beste event ooit gezien
en ook TrackMania is erg vermakelijk
Ben gewoon blij dat ze patchen, en dat ze dus er boven op zitten.
En tuurlijk wil ik Erose terug
Maar de support van Erose van slecht die van NArose lijkt beter
En tuurlijk wil ik Erose terug
Verwijderd
Hail TrackmaniaSinergy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:54:
sterk punt voor dommz, NArose was wel de "eerste" waarin de exploits werden misbruikt. Naja, mijn PC is rose-vrij en blijft zo tot ooit mijn chars terugkomen, CoH heeft weer een gratis 2 weken trial waar je tijdens valentijn zelfs samen (ipv tegen) CoV mag spelen, beste event ooit gezienen ook TrackMania is erg vermakelijk
...
[ Voor 90% gewijzigd door precious1 op 10-02-2006 19:41 ]
Als ik binnen 1 week nog niks heb gehoord hang ik Rose aan de wilgen en ga ik eens op zoek naar een ander spel. Wat een bagger firma dat Gravity

Verwijderd
2 vraagjes
Welke mobs droppen 3rd grade runes. En voor hoeveel kan ik die Choclates verkopen.
Volgens mij dropt grunter king grade 3 talis en bind en de caps en leaders alleen grade 3 binds.
chocolaatjes weet ik niet. en ik ben lvl 50:)
Ik heb nu gewoon me 3de fairy van vandaag en ik heb er maar 1 kunnen gebruiken
chocolaatjes weet ik niet. en ik ben lvl 50:)
Ik heb nu gewoon me 3de fairy van vandaag en ik heb er maar 1 kunnen gebruiken
[ Voor 25% gewijzigd door Meatbag op 11-02-2006 00:15 ]
Gratz Dub
Het zou tijd worden dat er wat meer mensen boven de lvl 50 komen, dan kan ik (en 4th) weer een beetje partyen met clangenoten
helemaal met je eens jan ik vind het egt te lang gaan duren nou, ben eigelijk al opzoek naar iets nieuws iemand een idee?luckyjan schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:38:
Als ik binnen 1 week nog niks heb gehoord hang ik Rose aan de wilgen en ga ik eens op zoek naar een ander spel. Wat een bagger firma dat Gravity
World of Warcraft
Join Agressor, SirNightmare en mij @ Xavius server.
Join Agressor, SirNightmare en mij @ Xavius server.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
gvd, 1 minuut over half 3 en de brooklynclan is weer bezig, heel cf uit aan het moorden.. tspony weer aant kille dat is de enigste naam die ik zo snel weet.. dus als je hun ergens tegekomt, afmake die handel!!
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
er gebeurd wel watluckyjan schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:38:
www.roseonline.co.uk
kan natuurlijk ook een fan site worden hehe
al is eht wel een bedrijf
http://www.equinox2000.co.uk/default.htm
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 09:25 ]
Laten we dan maar niet hopen op een fansite wozzVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 09:21:
[...]
er gebeurd wel wat
www.roseonline.co.uk
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Is een ISP zo te zien (en net begonnen?) verder kan ik dit nog vindenVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 09:21:
[...]
er gebeurd wel wat
www.roseonline.co.uk
www.sdmodi.com hartered Accountants and Registered Auditors
Verwijderd
zie liever een bedrijf wat zich al bewezen heeft als host dan een beginned bedrijf maja beter als niks
Daar moest ik ook meteen aan denken ja..Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:57:
zie liever een bedrijf wat zich al bewezen heeft als host dan een beginned bedrijf maja beter als niks
Ik vermaak me intussen nog steeds heel goed in naRose, en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik verwacht dus niet dat ik uberhaupt nog terug ga keren in eRose, vond m'n champ toch al saai geworden.
ok dat gaat lekker worden met die nieuwe jojo's.... website ondersteund geeneens firfox...
beetje jammer....^^
beetje jammer....^^
De site ziet er hier hetzelfde uit in Firefox als in IE hoor
Verwijderd
Ik wil ROSE gaan betalen voor een maand.
Er komen in de maand Februari 15 dagen gratis bij heb ik gelezen.
Nu wil ik gaan betalen met Wallie-Cards.. Krijg je daar ook gratis dagen bij, en hoe betaal je met walliecards op de website?
Er komen in de maand Februari 15 dagen gratis bij heb ik gelezen.
Nu wil ik gaan betalen met Wallie-Cards.. Krijg je daar ook gratis dagen bij, en hoe betaal je met walliecards op de website?
Stelletje homo's
Nice.
Hoe kom je nou weer aan die Kiss skill?
t was een chocolateRakkerzero schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:27:
[...]
Stelletje homo's![]()
Nice.
Hoe kom je nou weer aan die Kiss skill?
Dit topic is gesloten.