Ik zal er zijnLocal Host schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Vlieg als je kunt kom vanaaf nog online, ga met ons groepje mee in de party . Ik kan je verzekeren dat je een leuke avond hebt en misschien dat je dan iig je trail af wilt maken![]()
Ik denk nl dat niemand uit de clan je kwijt wilt. En iedereen zit er natuurlijk mee dat ze weer opnieuw moeten beginnen, maar dat is helaas niet anders.
Party-en kan uiteraard met iedereen.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:30:
hej local host welk lvl ben je, ik ben lvl 31 hawker/raider ik wil graag partyen en in LoT komen maar mocht nie van vliegjes omdat jullie mij nog nie goed kennen.. ik hoop met party's met jullie dit te kunnen veranderen natuurlijk hopelijk zie ik je zo onine voeg me toe "DeGeKKe" als je wilt...
Voor een Tweaker clan zijn er gewoon "Policy's " opgelegd . We willen nl niet zomaar iedereen die zich even aanmeld op het Got forum voor alleen rose zomaar in onze clan zetten. Ik bepaal verder niet wie er in LoT komt ofniet. Ik vind echter wel dat een Tweaker clan een clan moet blijven voor "echte" Tweakers en niet dat jan en alleman die zich 1 x op Got laat zien kan joinen.
Dit is verder niet om een discussie uit te lokken, want hier is het daar al vaak genoeg over gegaan, het is puur een mening van mijn kant uit.
@ vlieg ok dan !
[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 05-02-2006 16:44 ]
nergens last van hier hoorsyren schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:48:
Niet normaal meer![]()
Constant hele erge lag, de zoveelste dc voor vandaag
Verwijderd
zijn er hier mensen die op Teamspeak zitten? zoja welke kanaal? Ik zit op :
82.75.124.181:8767
82.75.124.181:8767
Verwijderd
Hier ook nergens last van, ligt mss aan je eigen connectiesyren schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:48:
Niet normaal meer![]()
Constant hele erge lag, de zoveelste dc voor vandaag
Verwijderd
Hallo allemaal, het is een tijd geleden dat ik in GoT clan zat (IROSE).
Was daar een lvl 96 Scout en zie bijna niemand meer van die tijd behalve Haan en Vlieg en Iruja...
Heb nog heel even erose gedaan (lvl 37 FS cleric) maar dat hield dus snel op
Ben nu een lvl 36 Dealer (Bourg to be) en bekijk al een tijd het GoT forum.
Misschien dat ik ooit weer in de clan wil (als het mag/kan) maar voorlopig zal het wel volzitten.
Zou wel graag wel af en toe met NL willen partyen dus als er iemand zin heeft add me maar.
Mijn ingame naam is Lovable.
Cya!
Was daar een lvl 96 Scout en zie bijna niemand meer van die tijd behalve Haan en Vlieg en Iruja...
Heb nog heel even erose gedaan (lvl 37 FS cleric) maar dat hield dus snel op
Ben nu een lvl 36 Dealer (Bourg to be) en bekijk al een tijd het GoT forum.
Misschien dat ik ooit weer in de clan wil (als het mag/kan) maar voorlopig zal het wel volzitten.
Zou wel graag wel af en toe met NL willen partyen dus als er iemand zin heeft add me maar.
Mijn ingame naam is Lovable.
Cya!
Je vergeet mijVerwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:55:
Hallo allemaal, het is een tijd geleden dat ik in GoT clan zat (IROSE).
EDIT:
Maak nie uit
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 05-02-2006 19:10 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
-edit- Snap er niks meer van ik=inde war sorry iedereen voor het lezen van mijn stomme berichtje >.<
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 20:47 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat het is; heb zelf ook geen DC problemen gehad met NArose tot nu toe...
Btw. is er iemand die het Dealer item Drop List topic heeft gecopieerd van Roseeurope.com/forum?
Ben op zoek naar dealer spul voor lvl 37 en hoger
Btw. is er iemand die het Dealer item Drop List topic heeft gecopieerd van Roseeurope.com/forum?
Ben op zoek naar dealer spul voor lvl 37 en hoger
Nou ik ben er ook weer at narose.
Speel op me gemakje en zal doordeweeks er niet tot weinig zijn. In het weekend ben ik er echter wel.
Zit al en LoT thnx
. Ign Ax3je.
Speel op me gemakje en zal doordeweeks er niet tot weinig zijn. In het weekend ben ik er echter wel.
Zit al en LoT thnx
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Van het weekend ook maar eens begonnen dus(Narose). Eigenlijk best goed bevallen. Gezellig weer met de mensjes die ik vanaf begin af aan altijd al om me heen heb gehad. Zelfs gister met teamspeak met Ceteus en Localhost. Erg lachen en makkelijker lullen 
Vind het aan ene kant wel beetje lullig om naar tempel zo exp te verdienen. Enige leuke is dat je aprty mee boost. Maar echt fair.. nee niet echt. Nadeel is ook dat je geen zak verdiend aan dat gedoe. Geld is zowiezo een probleem. gelukkig hebben een paar high lvls die ons geweldig helpen met items en zuly(thnx voor dat) En langzaam aan heb ik steeds meer een shiny pakje
, nog niet met de juiste stats maar het lijkt er een beetje meer op. Nu zodra het mogelijk is op grunters jagen voor trunket spullen(ja ben dus soldier
) en kijken of ik saint iron spear ergens kan bemachtigen.
Vind het aan ene kant wel beetje lullig om naar tempel zo exp te verdienen. Enige leuke is dat je aprty mee boost. Maar echt fair.. nee niet echt. Nadeel is ook dat je geen zak verdiend aan dat gedoe. Geld is zowiezo een probleem. gelukkig hebben een paar high lvls die ons geweldig helpen met items en zuly(thnx voor dat) En langzaam aan heb ik steeds meer een shiny pakje
Rose Evolution ziet er goed uit! Alleen het skillsysteem is nog even wennen. Helemaal nu er nog niet staat wat wat is(ook het kopen van boeken).
Ook rol je tijdens het spelen meteen in de main quest wat ervoor zorgt dat je met alle subquests snel exp. krijgt. Volgens mij is deze mainquest nog niet echt af. Nadat ik een brief moest brengen naar iemand in Junon en vervolgens weer iets naar Adv.plain stopt de quest. Ik krijg op een gegeven moment een dialoog met de fairy en omdat de keyboardinstellingen op koreaans staan is het niet leesbaar wat er staat. Vervolgens is mijn questwindow leeg.
Iemand die dit probleem ook heeft gehad? Haantje misschien aangezien jij ons(Bolletje en ikzelf) telkens voor was met het oplossen van de subquests?
Ook rol je tijdens het spelen meteen in de main quest wat ervoor zorgt dat je met alle subquests snel exp. krijgt. Volgens mij is deze mainquest nog niet echt af. Nadat ik een brief moest brengen naar iemand in Junon en vervolgens weer iets naar Adv.plain stopt de quest. Ik krijg op een gegeven moment een dialoog met de fairy en omdat de keyboardinstellingen op koreaans staan is het niet leesbaar wat er staat. Vervolgens is mijn questwindow leeg.
Iemand die dit probleem ook heeft gehad? Haantje misschien aangezien jij ons(Bolletje en ikzelf) telkens voor was met het oplossen van de subquests?
Verwijderd
Evolution ziet er wel nice uit. Dat zeker. Vraag me wel af hoe jij haantje iets kan kopen. Dat lukte mij ook niet want dan liep rose vast. (bekende bug) Maar sommige lukten het wel. Waar ken dat aan ligge. Heb koreaanse language pakket wel geinstalleerd.
Maar zoals ik meende te horen wordt deze beta snel weer gestopt. Dus daarom geen om te spelen. Wellicht wel leuk als een rose game officieel in stijl van Evolution van start gaat. Weer meer nieuwe uitdaging
Maar zoals ik meende te horen wordt deze beta snel weer gestopt. Dus daarom geen om te spelen. Wellicht wel leuk als een rose game officieel in stijl van Evolution van start gaat. Weer meer nieuwe uitdaging
Verwijderd
Ej ax3 ik heb nog steeds jouw NArose soldier op mijn account staan:). Als je zijn stuff wilt moet je het maar ff zeggen.William/Ax3 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:33:
Nou ik ben er ook weer at narose.
Zit al en LoT thnx. Ign Ax3je.
Party gister was zeker wel geslaagd . Uiteindelijk 35 geworden geloof ik. Wou vanmorgen nog ff inloggen, was me gametijd al voorbij
. Ik heb dus via PayByCash ff wat gametijd erbij gedaan ik ga zowiezo nog een maand door. Ik weet dus niet wanneer ik weer ingame ben, maar maakt me niet zoveel uit, ik moet irl toch ff zuly ( euro ) verdienen . Morgen avond zou ik met een vriend ff de nieuwe Xbox gaan testen dus dan zou er ook al niet veel van komen.
Ceteus maak van deze kans gebruik om weer hoger te worden dan mij
!!
Ceteus maak van deze kans gebruik om weer hoger te worden dan mij
Wat vaag, mijn gametijd is ook opeens voorbij
Terwijl ik toch zeker nog een paar uur over heb en er zijn pas 6 dagen van trial voorbij. Maar ik leen vanmiddag wel even een CC dus ik ben er vanavond weer.
Wel jammer, wou nog net even begin maken met cartquest voor ik weer de deur uit moest.
Clanfield vannacht was wel groot succes
Speciaal wekker gezet om 2 uur om even lekker te kunnen hakken daar ^^ Ben van lvl 48 en 1% naar 51 en 10% gegaan in ruim 2 uur tijd
Wel jammer, wou nog net even begin maken met cartquest voor ik weer de deur uit moest.
Clanfield vannacht was wel groot succes
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Lekker Haan, Ben je hard gegaan gister. Nog beetje leuke drops op CF dan?
Vind het toch zwaar irritant dat die cf om 2 uur snachts hebben staan. Betekent dus dat ik zelden op cf ga komen. Geldt ook voor de Historianquest. Eigenlijk op die manier weinig toekomst eigenlijk. Dus moet je alles op normale ground verdienen. Of we moeten petitie (ofzo) beginnen op forum of we verschillende tijden krijgen(idee?). Neem aan dat nu net zo veel euro als na spelers op NArose zitten. Eerlijk gezegd geef ik dit weinig kans maja...
Vind het toch zwaar irritant dat die cf om 2 uur snachts hebben staan. Betekent dus dat ik zelden op cf ga komen. Geldt ook voor de Historianquest. Eigenlijk op die manier weinig toekomst eigenlijk. Dus moet je alles op normale ground verdienen. Of we moeten petitie (ofzo) beginnen op forum of we verschillende tijden krijgen(idee?). Neem aan dat nu net zo veel euro als na spelers op NArose zitten. Eerlijk gezegd geef ik dit weinig kans maja...
Verwijderd
Ik heb op dit moment een rose evo draaien maar tijdens de trade loopt hij vast.
nou staat er op pagina 11 of 12 een uitleg om je toetsenbord op koreaans te zetten.
maar ik kan geen koreaans kiezen. heb wel de koreaanse front type geinstalleerd maar kan het nog niet kiezen weet iemand een oplossing.
voor de rest is evo super game nog wel in de beta maar als hij af is denk ik dat het wel een vet spel wordt
nou staat er op pagina 11 of 12 een uitleg om je toetsenbord op koreaans te zetten.
maar ik kan geen koreaans kiezen. heb wel de koreaanse front type geinstalleerd maar kan het nog niet kiezen weet iemand een oplossing.
voor de rest is evo super game nog wel in de beta maar als hij af is denk ik dat het wel een vet spel wordt
Verwijderd
Je moet koreans toevoegen bij Landinstellingen -> Talen -> Details -> Instellingen -> Toevoegen en dan bij allebij de optie Koreans en Koreans doen dan kan je Koreans als het goed is selecteren en werkt trade ook je heb alleen wel allemaal ??? dan maar je kan toch traden en btw je kan wel met de food npc's en Spero traden en er zijn vast ook wel andere waarmee je kan traden zonder pack.. hoop dat het helpt
Btw voor de mensen Rose Evo beta eindigt 10 februari deze maand dus (4 daagjes left)
Btw voor de mensen Rose Evo beta eindigt 10 februari deze maand dus (4 daagjes left)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 15:18 ]
Het einde van gamesrouter is nu ook nieuws.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8953
http://www.mmorpg.com/gam...1677290375,20060206092104
Blijkt dus dat ze WEER gelogen hebben. Had niks met de isp te maken (die mailde mij ook dat ze van hem nog wel ff door mochten gaan) maar het het feit dat gravity de stekker euit zou trekken.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8953
http://www.mmorpg.com/gam...1677290375,20060206092104
Blijkt dus dat ze WEER gelogen hebben. Had niks met de isp te maken (die mailde mij ook dat ze van hem nog wel ff door mochten gaan) maar het het feit dat gravity de stekker euit zou trekken.
[ Voor 37% gewijzigd door luckyjan op 06-02-2006 15:23 ]
Dat ze "nog wel ff door mochten gaan" kan natuurlijk wijzen dat zij ook financiele problemen met de ISP zouden gaan krijgen op kort termijn. Denk eerder dat GR niets mocht vermelden over de licenty intrekking van Gravity.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb me geld allang terug gevraagd van gamesrouter, maar of ik daar ooit wat van zal zien
, het ziet er wel anar uit dat de chars nooit meer terug zullen komen dus ik vrees dat ik zelf nooit meer aan rose zal beginnen
Nooit terug komen? Ze zitten al met ze'n alle rond de tafel om een nieuw hosting bedrijf te zoeken,En gravity heeft verzekerd dat Erose terug komt alleen wanneer is nog niet zekerVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:41:
Ik heb me geld allang terug gevraagd van gamesrouter, maar of ik daar ooit wat van zal zien, het ziet er wel anar uit dat de chars nooit meer terug zullen komen dus ik vrees dat ik zelf nooit meer aan rose zal beginnen
Willen ze goed terug komen en wat publiek terugkrijgen, zullen ze toch echter een bulk updates erbij moeten gooien. Wie wil er nu weer verder gaan in good ol' boring temple? Tegen die tijd dat Erose er is zal menigeen in NArose soortgelijk lvl hebben behaald, aldanniet al verder spelend zijn in de nieuwe maps en werelden; een leuker content.
Een doorstart moet je asap doen, anders raak je aardig wat mensen kwijt aan alternatieven.
Een doorstart moet je asap doen, anders raak je aardig wat mensen kwijt aan alternatieven.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
maar ze wisten vrijwel ckers dat de gegevens van gamesrouter niet meer gebruikt zouden worden, dan mocht erose wel terug kmen maar wel ene clean versieB1gk1ller schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Nooit terug komen? Ze zitten al met ze'n alle rond de tafel om een nieuw hosting bedrijf te zoeken,En gravity heeft verzekerd dat Erose terug komt alleen wanneer is nog niet zeker
Idd ze moeten niet te lang er mee wachtenSinergy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:06:
Willen ze goed terug komen en wat publiek terugkrijgen, zullen ze toch echter een bulk updates erbij moeten gooien. Wie wil er nu weer verder gaan in good ol' boring temple? Tegen die tijd dat Erose er is zal menigeen in NArose soortgelijk lvl hebben behaald, aldanniet al verder spelend zijn in de nieuwe maps en werelden; een leuker content.
Verwijderd
hey mensen, ik volg het topic nog steeds en vind het jammer voor de erose mensen (alweer opnieuw zuigt). Ik zie meeste naar Narose zijn gegaan. Ik ben net begonnen aan TWrose, en gisteren was het raak.....channelcrashes...u guyz know what means..er werd geld gedropt en heel veel andere troep (nog geen special items), maar ik zag wel al jasonmask p2p haar en dergelijke. Hopelijk doen ze daar iets aan voor ook deze rose kapot gaat.
Weet iemand trouwens wat nou het verhaal is rondom p2p van krose evolution en twrose? wat ik heb gelezen zijn 2 verschillende reacties, ene kant dat voorlopig beta blijft, andere kant dat twrose in maart p2p wordt?
Weet iemand trouwens wat nou het verhaal is rondom p2p van krose evolution en twrose? wat ik heb gelezen zijn 2 verschillende reacties, ene kant dat voorlopig beta blijft, andere kant dat twrose in maart p2p wordt?
LolLocal Host schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:31:
... ... ...
Ceteus maak van deze kans gebruik om weer hoger te worden dan mij!!
Ik ga ZEKER me best doen
Verwijderd
Waar zitten jullie allemaal op NaRose?
Ik doe constant server1, en zit nu ergens op lvl 11 hawker, ben ook gisteravond pas begonnen
Ik doe constant server1, en zit nu ergens op lvl 11 hawker, ben ook gisteravond pas begonnen
gametime op LoL net waneer ik lekkere party heb.
Gvd pak me credit card gebeuren niet
en me paypal acount is best wel leeg ^^
Word effe geen rose dus
Gvd pak me credit card gebeuren niet

Word effe geen rose dus
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 19:39 ]
Verwijderd
Ik heb echt een clan nodig, wil morgen namelijk ff flink levelen in Clan field.
Is er een clan die ik kan joinen, ik heb 67k als dat nodig is.
Edit:
Lol ik wou dat ik vandaag had betaald, kreeg je gewoon 15 dagen gratis.
Is er een clan die ik kan joinen, ik heb 67k als dat nodig is.
Edit:
Lol ik wou dat ik vandaag had betaald, kreeg je gewoon 15 dagen gratis.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 21:09 ]
EhmVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:58:
[...]
maar ze wisten vrijwel ckers dat de gegevens van gamesrouter niet meer gebruikt zouden worden, dan mocht erose wel terug kmen maar wel ene clean versie
Leg uitquote: http://www.qualitygo.comWe need your permission to be able to release your data so that Wemade, Gravity or other 3rd party companies, can use the data legally and you can continue MIR 3 and R.O.S.E from where you left off.
Hehe ok zal ergens komende dagen waarschijnlijk zaterdag ff contact met je opnemen ^^.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:17:
[...]
Ej ax3 ik heb nog steeds jouw NArose soldier op mijn account staan:). Als je zijn stuff wilt moet je het maar ff zeggen.
Verwijderd
Ik denk dat je beter kan stoppen met TWrose als je niet van hackers/cheaters houd want bij TWrose kan je zowat alle bugs nog gebruiken bijvoorbeeld custom skills dus ook tele skills..Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:04:
hey mensen, ik volg het topic nog steeds en vind het jammer voor de erose mensen (alweer opnieuw zuigt). Ik zie meeste naar Narose zijn gegaan. Ik ben net begonnen aan TWrose, en gisteren was het raak.....channelcrashes...u guyz know what means..er werd geld gedropt en heel veel andere troep (nog geen special items), maar ik zag wel al jasonmask p2p haar en dergelijke. Hopelijk doen ze daar iets aan voor ook deze rose kapot gaat.
Verwijderd
Ja het gaat niet goed met TwRose hoor/lees veel over dupes, dual(en zelfs triple) job en nog meer..Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:37:
[...]
Ik denk dat je beter kan stoppen met TWrose als je niet van hackers/cheaters houd want bij TWrose kan je zowat alle bugs nog gebruiken bijvoorbeeld custom skills dus ook tele skills..
//@vliegje

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 21:41 ]
dank u
Hoe krijg je alle Erose user naar je toe
Zo dus
We will be holding a special promotion event from 12:00 PM PST Feb 6 - 21. This promotion is available for newly created accounts and existing accounts (including those from the beta period) in which a first payment has not yet been made. For these eligible accounts, if you purchase a subscription plan within the promotion period, you will receive bonus days to your plan. For more details about this offer, please click on the promotion banner on our homepage.
We hope that you will take advantage of this great offer.
Zo dus
We will be holding a special promotion event from 12:00 PM PST Feb 6 - 21. This promotion is available for newly created accounts and existing accounts (including those from the beta period) in which a first payment has not yet been made. For these eligible accounts, if you purchase a subscription plan within the promotion period, you will receive bonus days to your plan. For more details about this offer, please click on the promotion banner on our homepage.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 21:57 ]
Dat is interessantVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:55:
dank u
Zo dus
Nog plaatsje vrij in LoT ? Kheb al een 2x Soldier als ik het goed heb
even update over cf.. brooklyn clan mobt iedereen in cf, dus als je die ziet afmake, en vooral tsboy, die had mij 1 keer afgemaakt, in 1 keer heel cf unite en nu werde ze hele tijd op spawnplek gevuld met perma
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik hoop niet dat iedereen ( lees Ceteus ) nu al uit mijn party range is
Morgen hoop ik weer met mijn vrouwelijke tank aanwezig te zijn ingame

Als ik vandaag me betaling gedaan heb zal ik wel in je party-range komenLocal Host schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 08:20:
Ik hoop niet dat iedereen ( lees Ceteus ) nu al uit mijn party range is![]()
![]()
Eenmaal betaald wordt het weer lvl' en als een gek
Dus morgen zal er meer duidelijkheid moeten komen of de europeanen op de Philipijnse server kunnen spelenquote: primedefender,Feb 7 2006, 09:27 AMthe board AKA the Management Committee (Mancom) met today to discuss updates about all brands in the Level Up portfolio. Also, over lunch, the euROSE concern was brought up and was discussed in detail with the CEO of Level Up International. And he suggests that we follow up with the Overseas Support Team of Gravity to pin down the details of this proposed opening of the local service to the European player base. We have a conference call with Gravity tomorrow and hopefully we can give you a clearer picture after that.
[snapback]1265094[/snapback]
[ Voor 47% gewijzigd door Psychoot op 07-02-2006 10:48 ]
Rofl...Local Host schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 08:20:
![]()
Schiet maar op dan, ik ben al in de 36
Verwijderd
Lol ik krijg nog steeds mail van rose over dat ze me nog meer willen laten betalen
, allemaal NArose gericht nu
nu hebben ze weer een goedkoperen aanbieding
ook wel slordig datje perse reso 1280 x 1024 nodig hebt om heel die mail netjes op beeld te krijgen
(de inhoud had vlieg hier boven al gepost)
nu hebben ze weer een goedkoperen aanbieding
ook wel slordig datje perse reso 1280 x 1024 nodig hebt om heel die mail netjes op beeld te krijgen
(de inhoud had vlieg hier boven al gepost)
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 10:50 ]
Verwijderd
@ psychoot Goed nieuws! Gezellig!. Meende dat er wel 1 plek was in LoT. Je zult in die ene week me wel ver voorbijschieten maar dat maakt niet uit.Psychoot schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:16:
[...]
Als ik vandaag me betaling gedaan heb zal ik wel in je party-range komen
Eenmaal betaald wordt het weer lvl' en als een gekKheb nu toch een klein weekje vrij
[...]
Dus morgen zal er meer duidelijkheid moeten komen of de europeanen op de Philipijnse server kunnen spelen
@local je werd gemist gister. Jan is een duif trouwens. kerel is totaal niet te volgen LOL. En hij was zo blij dat hij je was gepasseerd.Hij dwong me om te helpen. Het spijt me
@dub CF gezien? en zoja nog wat opgeschoten?
Ik zal zelf deze week alleen woensdag er nog even wezen. Van het weekend ga ik geheel verzorgd weekend met meissie heerlijk eens genieten in Scheveningen(was ik aan toe

In LoT is nog 1 plekje vrijPsychoot schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:16:
[...]
Als ik vandaag me betaling gedaan heb zal ik wel in je party-range komen
Eenmaal betaald wordt het weer lvl' en als een gekKheb nu toch een klein weekje vrij
Als je wild reserveer ik die voor je, als good old LoTer
Contact me of sen ingame.
Nou ik ben lvl 42 nu en m'n gametime is op, straks maar ff betalen denk ik.
@Blue: CF is wel leuk, lvlen gaat lekker snel, 3 lvls in een uur en een kwartier ofzo.
Alleen weinig etc, wel veel saint ranger zooi. Ik heb 1 saint ranger hat en 2 saint ranger chest, mischien is 1 saint ranger chest intresant omdat ie 5dex heeft alleen is de dogde gaar. maar 9
@Blue: CF is wel leuk, lvlen gaat lekker snel, 3 lvls in een uur en een kwartier ofzo.
Alleen weinig etc, wel veel saint ranger zooi. Ik heb 1 saint ranger hat en 2 saint ranger chest, mischien is 1 saint ranger chest intresant omdat ie 5dex heeft alleen is de dogde gaar. maar 9

Verwijderd
De verleiding is groot om naar narose te gaan maar ik blijf toch liever w8ten op eurose.
kan echt nie w8ten totdat die weer up is. ik hoop dat jullie allemaal naar eurose gaan. totdan speel ik ff diablo2 ofzo
kan echt nie w8ten totdat die weer up is. ik hoop dat jullie allemaal naar eurose gaan. totdan speel ik ff diablo2 ofzo
Verwijderd
Hehe lvlen wel lekker dus. Alleen maar hawker shizzle drops dus. Das wel weer balen.Dubst4r schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:20:
Nou ik ben lvl 42 nu en m'n gametime is op, straks maar ff betalen denk ik.
Vraag me af waar er nu een lekkere spot is met grunters. Ik ken de Grunterking spot uiteraard maar deze is vaak te druk. Iemmand die naast deze spot nog ergens een leuk plekje weet? solo mag ook.
'Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:23:
De verleiding is groot om naar narose te gaan maar ik blijf toch liever w8ten op eurose.
Jah heb er ook last van maar ik blijf gewoon nog ef w8en
BTW: misschien is het leuk om beetje te praten op TeamSpeak dit is het IP 82.75.124.181:8767 Heb ook een Tweakers channel aangemaakt als je TeamSpeak niet hebt kun je het hier downloaden
[ Voor 5% gewijzigd door Kaytjuh op 07-02-2006 13:49 ]
spot waar ik paar dagen geleden zatVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:32:
[...]
Hehe lvlen wel lekker dus. Alleen maar hawker shizzle drops dus. Das wel weer balen.
Vraag me af waar er nu een lekkere spot is met grunters. Ik ken de Grunterking spot uiteraard maar deze is vaak te druk. Iemmand die naast deze spot nog ergens een leuk plekje weet? solo mag ook.
precieze coords staan in thread, kan het niet laten zien wat zit in ander cf
[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 07-02-2006 14:14 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Waar is dat? rofl laat maar ff zien als je ingame bent
Teamspeak op zich wel grappig zat ik laatst ook op. wil best komen als beetje chill is en rustig. Toen werd ik eerlijk gezegd beetje gestoord van die kinderen die zitten te bleren als baby's.
ja daar zijn al blauwe en rode daar, niet zo raar ook hun zijn al langer bezig dan we in Erose waren he.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:57:
Wooo, ik zie net een red sporty rijden in NArose.
Hoop dat me betaling vanavond wel werkt (nu op werk) en ik weer kan spelen.
Ik kijk net in mn mailbox.
Zie ik het volgende mailtje:
Hi
Thank you for your e-mail.
We will perform a check on our systems to make sure that you are using the registered e-mail address for the account, and will pass on the information where you will hopefully be able to play your character soon.
Best Regards
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-02-2006 14:51 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Die heb ik ook net gehad hopelijk betekent het dat ze ergens mee bezig zijnRakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:50:
[...]
Hmmm ikke niet...ff nog eentje sturen met alleen YES ipv YES YES YES
Ik heb ook nog niks terug gehad hoor. En ik heb ook alleen YES gestuurdluckyjan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:41:
[...]
Hmmm ikke niet...ff nog eentje sturen met alleen YES ipv YES YES YES
Ik heb ook nog niks gehad
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Guys, ff een vraagje.
Ik heb nu ontiegelijk veel items, like 30 van dit, 40 van dat.
Bij elkaar duizenden zulies, maar hoe krijg ik die zulies? Aan wie verkoop ik die producten om zulies in ruil te krijgen?
Ik sta nu bij een tentje om een javelin te kopen, maar heb gvd niet genoeg zulie
Bij elkaar duizenden zulies, maar hoe krijg ik die zulies? Aan wie verkoop ik die producten om zulies in ruil te krijgen?
Ik sta nu bij een tentje om een javelin te kopen, maar heb gvd niet genoeg zulie
Je kunt een shopje opzetten of gewoon aan de NPC verkopen (waar je ook standaard wapens/armor/fruit etc. kunt kopen)Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:16:
Guys, ff een vraagje.
Verwijderd
Sleep je producten die je niet hoeft naar het verkoop venster van de NPC en verkoop het^^
Nouw, ik heb lang nagedacht. Maar ik ga tog maar overnieuw beginnen in naRose:)
~Wiebe
EDIT: Ik kan me niet lid maken op de site
~Wiebe

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
En oja. Heeft iemand nog een namenlijstje voor mij?Xouxic schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:53:
Nouw, ik heb lang nagedacht. Maar ik ga tog maar overnieuw beginnen in naRose:)
~Wiebe
Verwijderd
EDIT is een onbekende knop voor sommigen
Maar ik hoor net dat prose in onderhandeling is om hun servers open te stellen voor ons
the board AKA the Management Committee (Mancom) met today to discuss updates about all brands in the Level Up portfolio. Also, over lunch, the euROSE concern was brought up and was discussed in detail with the CEO of Level Up International. And he suggests that we follow up with the Overseas Support Team of Gravity to pin down the details of this proposed opening of the local service to the Europe
We have a conference call with Gravity tomorrow and hopefully we can give you a clearer picture after that
staat een topic over op het prose forum geloof ik
klote NArose...
Wil je betalen met CC werkt die zooi niet
Stuur je een mailtje naar de support krijg je als andwoord probeer het nog eens of betaal anders..
daar heb je wat aan of zo

Stuur je een mailtje naar de support krijg je als andwoord probeer het nog eens of betaal anders..

Ik heb gister nog zonder problemen met CC betaald eigenlijk. Hopelijk lukt het snel, misschien dat je anders ff iemand anders kan regelen met cc?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Meer mensen hebben problemen met het registeren Wiebe, paar m8's van me wouden zich vandaag ook aanmelden maar dat lukte niet (pagina refresht niet bij Vertificatie nummer).
lol dan was GR support toch een behoorlijk stukkie beterVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:52:
klote NArose...
doe je het met internet explorer? firefox werkt namelijk niet met die credit card betalingenVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:03:
Meer mensen hebben problemen met het registeren Wiebe, paar m8's van me wouden zich vandaag ook aanmelden maar dat lukte niet (pagina refresht niet bij Vertificatie nummer).
Verwijderd
Dus we stappen over naar prose met onze accounts?Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:28:
[...]
EDIT is een onbekende knop voor sommigen
Maar ik hoor net dat prose in onderhandeling is om hun servers open te stellen voor ons
the board AKA the Management Committee (Mancom) met today to discuss updates about all brands in the Level Up portfolio. Also, over lunch, the euROSE concern was brought up and was discussed in detail with the CEO of Level Up International. And he suggests that we follow up with the Overseas Support Team of Gravity to pin down the details of this proposed opening of the local service to the Europe
We have a conference call with Gravity tomorrow and hopefully we can give you a clearer picture after that
staat een topic over op het prose forum geloof ik
dat is pas de eerste stap. Ze moeten alles nog duidelijk maken qua licentie (dat is bij mog's best kut) en overleg over onze tijdzone support. Dan nog database zooi overzetten en evt problemen eruit vissen (dubbele namen, eventueel items etc).
Eind februari.. dan mischien
Eind februari.. dan mischien
Die brandmanager (primedefender op het prose forum) heeft al een paar keer gezegd dat ie het mergen van de erose database met die van prose niet ziet gebeuren. Hij heeft het alleen over het stoppen van de ip ban. Maar we zullen zien morgen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:20:
[...]
Dus we stappen over naar prose met onze accounts?
nou jongens de CC van die vriend van mij lijkt niet meer te werke of zo 
hij gaat morge na vragen bij de bank
Toe dan dus geen rose
Snif Snif
Of iemand hier moet me effe kunnen helpen ?

Toe dan dus geen rose
Vaag allemaal hiero

Ik kan je wel helpen. Ik heb zonder problemen voor mijzelf en 4th betaald.Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:39:
nou jongens de CC van die vriend van mij lijkt niet meer te werke of zo
Toe dan dus geen roseSnif Snif
Kom maar langs op IRC, dan kunnen we het zo ff regelen
10000000000000000000000000x dank.FacQ schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:13:
[...]
Ik kan je wel helpen. Ik heb zonder problemen voor mijzelf en 4th betaald.
Kom maar langs op IRC, dan kunnen we het zo ff regelen
Vlieg is backz
Verwijderd
dat snap ik zoiezo niet dat er perse ene merge moet komen als er twee rosen samen komenluckyjan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:34:
[...]
Die brandmanager (primedefender op het prose forum) heeft al een paar keer gezegd dat ie het mergen van de erose database met die van prose niet ziet gebeuren. Hij heeft het alleen over het stoppen van de ip ban. Maar we zullen zien morgen.
Lol dat zal wel meevallen ik ga absoluut niet hard xD. Pas lvl 32 heb niet zoveel tijd doordeweeks ^^.Local Host schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 08:20:
![]()
Kep echt geen geld voor eq te kopen alles veel te duur niet normaal meer wat voor prijzen ze vragen voor blues achtelijk gewoon. Hoe kan een lvl 35 nou 500k neerknallen voor een staff xD

en van dat mergen met narose, een echt een probleem zie ik niet. De mensen hebben daar meer geld dan wij in eRose hadden. Zag bijvoorbeeld een idoot die 5 d3's inkocht voor ermmmm 5mil per stuk o_O. Tuurlijk zal er meer geld inkomen in 1 klap maar dat gebeurd nu uiteindelijk ook met al die nieuwe chars alleen minder snel zeg maar.
[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 07-02-2006 21:38 ]
Verwijderd
Ik krijg telkens snowballs als droppings van die desert monstertjes.
Ik heb nou al 2 keer snowballs mogen incasseren, en ik schrok wel even toen ik zag dat ik ze rond de 10k kon gaan verkopen.
Maar niemand wil ze hoor ^^ Ik krijg ze niet kwijt, zelfs niet als ik ze voor 2 of 3k in de prijzenstrijd gooi in zant.
Ik heb nou al 2 keer snowballs mogen incasseren, en ik schrok wel even toen ik zag dat ik ze rond de 10k kon gaan verkopen.
Maar niemand wil ze hoor ^^ Ik krijg ze niet kwijt, zelfs niet als ik ze voor 2 of 3k in de prijzenstrijd gooi in zant.
Heb je ook een header van die mail. Ben benieuwd waar ie precies vandaan komt.Rakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:50:
[...]
MIME-Version: 1.0luckyjan schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:50:
[...]
Heb je ook een header van die mail. Ben benieuwd waar ie precies vandaan komt.
Received: from 58v2231 ([38.144.73.130]) by bay0-mc12-f18.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Mon, 6 Feb 2006 21:56:12 -0800
Received: from mail pickup service by 58v2231 with Microsoft SMTPSVC; Mon, 6 Feb 2006 21:56:26 -0800
X-Message-Info: 6sSXyD95QpWWno6qckQwjsqGenyHVlXRxpoCXknFORE=
Thread-Topic: [ROSE Online] A Special Offer from ROSE Online!
thread-index: AcYrqztDWKzfFHhsSpy/pospijVx6g==
X-Mailer: Microsoft CDO for Windows 2000
Content-Class: urn:content-classes:message
Priority: normal
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
X-OriginalArrivalTime: 07 Feb 2006 05:56:26.0406 (UTC) FILETIME=[3B7C9460:01C62BAB]
Return-Path: event@roseonline.com
Ik bedoel van die mail van gamesrouterLocal Host schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:00:
[...]
MIME-Version: 1.0
Received: from 58v2231 ([38.144.73.130]) by bay0-mc12-f18.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Mon, 6 Feb 2006 21:56:12 -0800
Received: from mail pickup service by 58v2231 with Microsoft SMTPSVC; Mon, 6 Feb 2006 21:56:26 -0800
X-Message-Info: 6sSXyD95QpWWno6qckQwjsqGenyHVlXRxpoCXknFORE=
Thread-Topic: [ROSE Online] A Special Offer from ROSE Online!
thread-index: AcYrqztDWKzfFHhsSpy/pospijVx6g==
X-Mailer: Microsoft CDO for Windows 2000
Content-Class: urn:content-classes:message
Priority: normal
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.1830
X-OriginalArrivalTime: 07 Feb 2006 05:56:26.0406 (UTC) FILETIME=[3B7C9460:01C62BAB]
Return-Path: event@roseonline.com
Received: from 850-1.tcm.exa.net.uk (HELO mx-1.mail.exa.net.uk)
by smtp.exa-networks.co.uk (qmail-ldap-1.03) with SMTP
dus nog steeds bij exa
dus nog steeds bij exa
Ok me account voor naRose is ook betaald. Ik heb alleen me oude char Psychoot weg moeten gooien omdat die niet goed was. Moet nu dus 24u w88 voordat ie weg is en voordat ik de nickname Psychoot weer kan reggen
dat wordt dus morgenavond pas weer spelen vanaf lvl 1

had eerst je eq en zuly naar iemand overgebracht, had je iig iets om mee te startePsychoot schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 00:53:
Ok me account voor naRose is ook betaald. Ik heb alleen me oude char Psychoot weg moeten gooien omdat die niet goed was. Moet nu dus 24u w88 voordat ie weg is en voordat ik de nickname Psychoot weer kan reggendat wordt dus morgenavond pas weer spelen vanaf lvl 1
Verwijderd
Je kan toch ook in warehouse dumpen? Kan je andere char het zo weer uithalen, da's 1 van de meest handige opties van ROSE.
btw. Ik vraag het nog maar eens: heeft iemand een droplist? Ik vind het wel erg handig om te weten wat welke mob dropt.. dan kan ik wat gerichter hunten.
alvast bedankt
btw. Ik vraag het nog maar eens: heeft iemand een droplist? Ik vind het wel erg handig om te weten wat welke mob dropt.. dan kan ik wat gerichter hunten.
alvast bedankt
Hmmm zou het dan van gravity zelf komen of toch nog van gamesrouter?Sinergy schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:43:
Received: from 850-1.tcm.exa.net.uk (HELO mx-1.mail.exa.net.uk)
dus nog steeds bij exa
rest van de headers noemde gamesrouter, dus neem aan dat GR nog een simpel hosting heeft bij Exa. Daarbij zit Gravity dacht ik in azie, lijkt me raar als ze een hosting in UK hebben.
Verwijderd
Hmm zo te zien wordt het deze week geen Rose voor mij. Vanavond is er ook iets tussen in gekomen. Dus moet ik maar wachten tot volgende week.
FacQ moeten we even de betaling regelen voor na weekend. Hoe kan ik je het beste bereiken?
FacQ moeten we even de betaling regelen voor na weekend. Hoe kan ik je het beste bereiken?
tja.. ik heb wel 100K nuWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:34:
[...]
Lol dat zal wel meevallen ik ga absoluut niet hard xD. Pas lvl 32 heb niet zoveel tijd doordeweeks ^^.
Kep echt geen geld voor eq te kopen alles veel te duur niet normaal meer wat voor prijzen ze vragen voor blues achtelijk gewoon. Hoe kan een lvl 35 nou 500k neerknallen voor een staff xD.
en van dat mergen met narose, een echt een probleem zie ik niet. De mensen hebben daar meer geld dan wij in eRose hadden. Zag bijvoorbeeld een idoot die 5 d3's inkocht voor ermmmm 5mil per stuk o_O. Tuurlijk zal er meer geld inkomen in 1 klap maar dat gebeurd nu uiteindelijk ook met al die nieuwe chars alleen minder snel zeg maar.

Weet iemand trouwens wanneer de Gemqeust is in deze rose ?
Dit topic is gesloten.