[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.528 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
YES YES YES and ASAP pls heb ik erbij gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
tuurlijk heb ik YES gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Dutch-Hane schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:50:
[...]

Nice dus toch _/-\o_
Nou ik heb een Yes gestuurd zoals velen denk ik :D
edit:
ik denk dat het juist heel snel kan gaan nu. Als ik het goed begrijp heeft qualitygo (en gr) de zaakjes wel weer op orde, maar duurt het nog te lang om het weer up te krijgen Daarom hebben ze de rechten verkocht oid. Whohoo, ik had de hoop al bijna opgegeven :P

edit:
Gravity of Wemade zal waarschijnlijk de nieuwe host worden [link] ze zijn dus ook, net als GR al bezig met MIR
Gravity= Rose makers Wemade=Mir makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
luckyjan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:36:
[...]

Gravity= Rose makers Wemade=Mir makers
Idd zo ver was ik nog niet, bedankt voor de verduidelijking :P . Maar ze hebben wel kans om het te gaan hosten, of lees ik het verkeerd? Wemade, Gravity or 3rd party company's staat er.

Er loopt op het rpg centre ook een threat over de zaak, voor mij iig nieuw: link forum
wat me wel opviel was dit:
Hello

Thank you for your email, at this moment in time we are working on getting the game servers back up and running, unfortunately we do not have an estimated time of when this will happen. Once we know ourselves if and when we will have the games back up there will be an announcement on www.qualitygo.com website.
If we can get the get the games back up you will have your characters back just as you last saw them, unfortunately I do not think it will be possible to transfers characters to naRose.
At the moment we are focused on getting the game servers back up, we will have discussions regarding refunds during next few days, once we know what our refunds procedure will be there will be an announcement on www.qualitygo.com and players will be emailed. Thanks for your patience regarding this matter.
We appreciate your support and patience regarding this matter and hope that the servers will be back up as soon as possible.
Heeft GR z'n hoofd toch nog boven water kunnen houden :? . Ik vind het heel erg sneu voor de werknemers, het gaat wel om hun baan, maar ik zie ze eigelijk liever niet opnieuw eRose hosten :'(

[ Voor 63% gewijzigd door Rooster op 03-02-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Het grote probleem was/is dat ze 1 milj. euro's hebben beloofd in een wedstrijd die van jan. t/m nov. 2006 zou duren. Hiermee hebben ze ook klanten naar binnen gelokt via hun website en misschien ook door advertenties. Ik denk dat ze dit niet konden waarmaken en daarom de stekker eruit hebben getrokken voordat het februari was en het duidelijk zou worden dat ze weer een belofte hadden verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:23
luckyjan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:10:
Het grote probleem was/is dat ze 1 milj. euro's hebben beloofd in een wedstrijd die van jan. t/m nov. 2006 zou duren. Hiermee hebben ze ook klanten naar binnen gelokt via hun website en misschien ook door advertenties. Ik denk dat ze dit niet konden waarmaken en daarom de stekker eruit hebben getrokken voordat het februari was en het duidelijk zou worden dat ze weer een belofte hadden verbroken.
t was gravity waar je geld kon winnen niet bij GR zelf mja we zullen zien in welke tijd ie dus...
mja moeten ze wel snel zijn en ik wil me 38 dagen ^^ die GR heeft al genoeg gestolen de stakkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Nou jongens eindelijk me internet weer aan de gang.

Ff alles doorgenomen jammer dat erose voorlopig nog weg is. E mail al verstuurd natuurlijk.

Nu heb ik even geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen. Kep zowiezo andere dingen aan mijn hoofd, ik wacht nog ff geduldig af wat er komen gaat.

Ondertussen ff wow kuch "geprobeerd" 1 uurtje ofzo. Vind ik niks qua besturing alleen al.

Nu inmiddeld dit mailtje voor dungeons and dragons online gehad:

Dear William,

We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the next phase of the European Beta of Dungeons and Dragons Online(tm): Stormreach(tm) (DDO), which starts on 3rd February!

Dus dan gaan we dat maar is ff af en toe doen. (niet veel tijd meer voor spellen ;) ).

Kom zeker wel terug!! Waar hoe ect zien we nog wel dus xD. Voor nu alvast plezier met "weer" opnieuw te beginnen.

Ooh ja Iruja mooi dat je terug bent en FacQ ook natuurlijk :D.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb natuurlijk ook ja gezecht :D :D :D Hoop echt dat me lieve muse terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik ben btw benieuwd hoe iedereen (eRose users) erover denkt om terug te keren aangezien vorige keer men failliet is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:38
Ik heb uiteraard ook YES gestuurd, niet speciaal voor mij, maar ook voor de mede-GoTers hier die hun chars terug willen :+

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:51:
ik ben btw benieuwd hoe iedereen (eRose users) erover denkt om terug te keren aangezien vorige keer men failliet is gegaan :)
Terug te keren naar mijn lvl 128 champ die bijna 129 was...Daar hoef ik niet over na te denken ;) Maakt niet uit op welke rose ze hem laten herleven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:07:
[...]

Terug te keren naar mijn lvl 128 champ die bijna 129 was...Daar hoef ik niet over na te denken ;) Maakt niet uit op welke rose ze hem laten herleven 8)
als t maar snel is ^^ dat ze me lvl 94 muse laten herrijzen teh bitches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga natuurlijk vol goede hoop weer naar e-rose als ze zelfs nu terug komen zal het wel blijven tog ik hoop dat ik wat meer tijd heb om te partyen met GoT members en BoT en misschien ook nog wel LoT :P ben 41lvl hawker raider... en ik lvl snel dus.. :D 8) _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:25:
ik ga natuurlijk vol goede hoop weer naar e-rose als ze zelfs nu terug komen zal het wel blijven tog ik hoop dat ik wat meer tijd heb om te partyen met GoT members en BoT en misschien ook nog wel LoT :P ben 41lvl hawker raider... en ik lvl snel dus.. :D 8) _/-\o_ :Y)
niemand in LoT is zo laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar dit gemailed:

YES <- en groen

Hereby I give permission to transfer the data, including my personal data, to a new server.

Iruja

Tja, kunnen ze nooit gaan zeiken waar ik toestemming voor gegeven heb :P

TwRose is op zich ook wel lachen en ik heb enkele personen van pre reset rose daar terug gevonden, waar ik geen mail adres van had, nu rest nog een persoon van pre reset rose en 2 van erose :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk ja hoop aleen dat het een andere provider word als gr vertrouw ze echt niet meer
eerst liegen tot de closed beta en dan tja het is toch prose style sorry
en zo zijn er meer dingen dus hoop andere provider hehe we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt misschien heel raar,
maar waar maak ik mijn account aan voor NaRose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo, heb vanmorge ff geluk gehad, eerst al ventje staat in zant voor 10k sneeuwballe in te kope, yay 7 verkocht, daarna nog in shop in zant een van 6k gevonde en die ook weer verkocht aan hem :P

ook stond er in zijn buy snowboard goggles voor 2,5M! dus ik als een speer naar die planeet en 30chou voor neergelegd... is gvd die vent weg als ik trugkom nog geen minuut later!!! ik hier zitte schelde en doen... staat hij ff 5m verderop :D (en ja nog steeds voor 2,5M :P)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:33:
Dit klinkt misschien heel raar,
maar waar maak ik mijn account aan voor NaRose?
www.roseonlinegame.com
free trial

@features, ik had iemand anders voor me late regge, die kwam der in 1 keer door.. misschien ook goed idee ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 4th op 04-02-2006 10:32 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
2.5m voor goggles... dat is ziek
dus je bent nu een rijke noob op NArose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(
The server is currently unable to handle
the request due to a temporary
overloading of the server.
The server may currently be undergoing temporary
maintenance, or there may be a problem with your
internet service. Please wait a few moments and
try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep heb ook dc nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

mass dc, had net party gevonde van artisanone, lvl29 :(

@phantom, nee had ik dinsdag ook toen ik wou regge, sander kon der in 1 keer door dus ligt daar niet aan...

[ Voor 52% gewijzigd door 4th op 04-02-2006 10:50 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
omg DC servers nu al overloaded? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schandalig :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit al gepost is:

http://mmorpg.com/gamelis...1488517484,20060204045452

Statement van Gravity over GR.

"They're never going to service ROSE again," said Kim

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Hi,

quote:
Please email admin@qualitygo.com from the REGISTERED email address stating yes or no to
allowing your personal data to be transferred and your game service will be resumed as soon as
can be arranged with the game providers.

YES, please transfer my personal data as soon as possible.
I wanna play with my characters again.

Hope it wil work.

Thank you!

Yours Sincerely,
:Y)

IK denk dat ik nu niet wil weten hoe het er aan toe gaat op het kantoor van Gamesrouter :X
Ik gok op dikke chaos enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er al een kantoor is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
William/Ax3 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:25:
Dear William,

We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the next phase of the European Beta of Dungeons and Dragons Online(tm): Stormreach(tm) (DDO), which starts on 3rd February!
Die heb ik ook gekregen :) vanaaf eens proberen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 10:55:
Weet niet of dit al gepost is:

http://mmorpg.com/gamelis...1488517484,20060204045452

Statement van Gravity over GR.

"They're never going to service ROSE again," said Kim
100 % Mee eens :D Go Gravity _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Dit zag ik btw in een topic op het narose forum:

Van Leonis NaRose Hoofd Gm:

I'm still trying to find more information on this but currently the possibility of being able to transfer accounts from the GamesRouter database is being looked into. It is suggested that if you were a user from their services that you contact them as they have requested granting the permissions to have the account transferred. Right now there's nothing more that I know about this, but we're trying to work towards a way to allow for the GamesRouter community to have a home here with us on the ROSE NA service.

More news will most likely be released next week as details are ironed out.

Volgende week dus meer nieuws als het goed is.

Btw voor diegene die mischien ook ddo willen proberen hier kan je je inschrijven. Denk dat als je betaald fileplanet lid bent je er al zowiezo inkan:

http://www.fileplanet.com...ch/eubeta/ddo_signup.aspx

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
je hoeft alleen een beta-invite te hebben ervoor, fileplanet is gratiz (premium server download alleen betaald - haal ik cap 850kb/s vandaan :P)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had alleen: yes, i want.
Gestuurd is dit genoeg?( heb nog geen mail terug) (antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:49:
Ik had alleen: yes, i want.
Gestuurd is dit genoeg?( heb nog geen mail terug) (antwoord)
Ik neem aan van wel, ze willen alleen je toestemming om je account en gebruikersgegevens over te plaatsten naar een ander bedrijf. Als je geen toestemming verleent (dus ook al je geen mail stuurt) zou je ze kunnen aanklagen voor het feit dat ze zich niet houden aan de afspraak, die vast in de gebruikersovereenkomst staat, dat ze de informatie strikt privé houden en niet doorgeven aan derden.
Zolang je het maar verstuurt via het email adres waar je account ook mee verbonden is, ik heb voor de zekerheid ook m'n account naam doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja voor de mensen die wel Narose nog een tijdje te blijven spelen, Ik heb nog wel een felice party wear wat geld en een scream mask die ik niet hoef dus post hier maar als je het graag wil hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
t zou echt TE VET zijn als mijn muse naar naRose zou gaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:13:
Owja voor de mensen die wel Narose nog een tijdje te blijven spelen, Ik heb nog wel een felice party wear wat geld en een scream mask die ik niet hoef dus post hier maar als je het graag wil hebben :P
Edit: ja cker :P

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 04-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
ph4nt0m schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:13:
nah dat zie ik dus helemaal niet zitten. Ik had best wel last van de vertraging met de naRose server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:14:
[...]

gimme ik ben ingame zant chan 2
Edit: Hoop dat je er blij mee bent.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:39:

I'm still trying to find more information on this but currently the possibility of being able to transfer accounts from the GamesRouter database is being looked into. It is suggested that if you were a user from their services that you contact them as they have requested granting the permissions to have the account transferred. Right now there's nothing more that I know about this, but we're trying to work towards a way to allow for the GamesRouter community to have a home here with us on the ROSE NA service.

Btw voor diegene die mischien ook ddo willen proberen hier kan je je inschrijven. Denk dat als je betaald fileplanet lid bent je er al zowiezo inkan:

nvm gevonden :

http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=10492&posts=15

ook ff dl-en dan maar ^^

[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 04-02-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even de startpost doorgelezen, en het viel me op dat een hoop informatie verouderd is en er een aantal fouten in staan. Ik ben best bereid (nu ik toch even geen rose speel=vrije tijd) de startpost bij te werken en te onderhouden. Ik heb alleen geen idee hoe ik deze kan bewerken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Alleen fly kan de startpost bewerken, omdat hij de TS is.
Maar als je op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/view.gif klikt van de startpost dan kun je de volledige UBB code kopieren en dan in je notepad plakken.

daar kun je dan rustig de startpost editten ;)

EDIT:
Als je dan de TS van het vorige topic pakt. Die met die nieuwe images dan kun je van voor af aan beginnen. Ik ben eventueel wel bereid om nieuwe images te maken voor de TS. Daarvoor moet je maar ff mailen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 04-02-2006 14:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:32:
Ik heb net even de startpost doorgelezen, en het viel me op dat een hoop informatie verouderd is en er een aantal fouten in staan. Ik ben best bereid (nu ik toch even geen rose speel=vrije tijd) de startpost bij te werken en te onderhouden. Ik heb alleen geen idee hoe ik deze kan bewerken.
Klik hier, je komt hier ook door bij de TS dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/view.gif aan te klikken. Je krijgt nu alleen dat bericht te zien, met daaronder de "code" die ervoor zorgt dat het er ook zo uitziet. Dit is niet veel meer dan de tekst, tabellen/uitlijning en de verwijzing naar de plaatjes. De tekst kan je dus zo aanpassen. Door tussendoor even te kijken hoe het er in het echie uitziet kan je hier klikken of via MYREACT doorklikken naar Notepad. Daar moet je dan die tekst kopieeren en op de button Bekijk RML-Output klikken om een voorbeeld te zien
Voor als je het nog niet had gesnapt, damn you Rakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ph4nt0m schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:13:
Hoezo de lag op de Na-Rose servers is niet normaal vergeleken met Erose Servers
William/Ax3 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:39:

Bah hoop niet dat dit gaat gebeuren :r

[ Voor 69% gewijzigd door -Mike- op 04-02-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
B1gk1ller schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:54:
[...]

Hoezo de lag op de Na-Rose servers is niet normaal vergeleken met Erose Servers

[...]

Bah hoop niet dat dit gaat gebeuren :r
lag ? ik heb geen last van lag imo 1 keer dc gehad en 1 keer iets vertraging thats all mijmaakt t niet uit zolang ik maar me muse terug krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:32:
3 hoeratjes voor nieuwe topic starter :P
Ik heb het alleen gedaan omdat niemand anders het wou doen. dus als jij het doen wild Graag.
Zo als boven uitgelecht kan ej de code van topic gewoon zien en editen, mail dat naar me toe en dan wil ik het er wel effe inprakken vor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:35:
[...]

3 hoeratjes voor nieuwe topic starter :P
Ik heb het alleen gedaan omdat niemand anders het wou doen. dus als jij het doen wild Graag.
Zo als boven uitgelecht kan ej de code van topic gewoon zien en editen, mail dat naar me toe en dan wil ik het er wel effe inprakken vor je :P
^ ^, Het grootste deel van de TS is nu herschreven. Dat betekent dus: Fouten eruit, verouderde informatie eruit gehaald etc... De 'uitlijning' heb ik inplaats van rechts naar links en center verplaatst. En ook heb ik informatie toegevoegd over verschillende rose versies. Op het eerste oog lijkt het erop of er niet veel is veranderd maar inhoudelijk iig wel. De TS zal ik dan komende tijd als het nodig is dagelijks aanpassen/updaten. Ik heb alleen te laat de nieuwe lay-out van Rakkerzero gezien, dus heb ik nu alles veranderd in de 'oude' lay-out. De komende tijd zal ik de tekst overzetten in de nieuwe lay-out als dat nodig is. Ik zal de ts-code naar jou toe sturen vliegje en als er iets is post of mail maar. Yoshi

Edit: Ok, TS is nu herschreven+Nog een noob-tutorialtje erbij gedaan en wat sites geadd. Ik zal de ts naar jou toe sturen vliegje. Elke ts-update moet ik, totdat het volgende deel er is naar jou toe sturen toch?

Wanneer kan je 'm updaten ^^?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al de hele dag me te registreren op de NaRose website, maar hij zegt dat er server maintenance is en dat ik het nog maar 's moet proberen.
Na 10x geprobeerd te hebben lukt het nogsteeds niet, ik kan dus niet inloggen in de gedownloade NaRose - en deze staat er al 2 dagen meer dan nutteloos op.
Maar weer de-installeren voor de 3e keer denk ik, en vanaf nu niet meer zo naief proberen te zijn dat ik de komende jaren ooit nog Rose uberhaubt aan de praat zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezecht hoop ik niet dat qwe met onze chars naar de na servers gaan lag daar ook een beetje veel
hoop eerlijk op een euro server hehe maar als ze na gaan hoor je me ook niet klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Je kan ook die evolution rose proberen tot eRose (of naRose) weer up is :) Het is mischien even moeilijk om je account aan te maken, maar beter dan helemaal niets. klik En je al heus wel Rose kunnen spelen, dit jaar nog zelfs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narose is niet down hoowr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dutch-Hane schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:06:
[...]
Je kan ook die evolution rose proberen tot eRose (of naRose) weer up is :) Het is mischien even moeilijk om je account aan te maken, maar beter dan helemaal niets. klik En je al heus wel Rose kunnen spelen, dit jaar nog zelfs :Y)
ik mis me vriendje haantje :P en me muse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na is meschien niet down maar heb er zeker 1 a 2 sec lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
ph4nt0m schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:46:
ik mis me vriendje haantje :P en me muse :P
Komt allemaal goed, er is na dat bericht van qualitygo geen reden meer om te denken dat eRose voorgoed weg is. :D

@SanderLoL
Sorry ik had dat van naRose er nog later bijgezet, ik had moeten posten:
Je kan ook die evolution rose proberen tot eRose (of naRose regstratie server) weer up is

@SoldierJ
Nog meer :)
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/5408/3rdjob18ob.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/7600/3rdjob27tz.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/9088/3rdjob30et.th.jpg
Op de pagina waar ze gepost zijn staan nog meer leuke screens, mag de link denk ik niet posten (private server)
edit:
AuRose idd

[ Voor 39% gewijzigd door Rooster op 04-02-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of eht al gepost is maar hier nog wat 3rd job armor (verveelde me een beetje :p)
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/8241/aads9dg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had die screens tijdje geleden al gezein maarja :P Is van Aurose zker?..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die 2de screens hebben de chars geen handen en die 3de zijn zeker alle event items die we de komende tijd kunnen verwachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:50:
Had die screens tijdje geleden al gezein maarja :P Is van Aurose zker?..
Nope is van private servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AuRose is private... Waar staat het eigenlijk voor?

Vliegje kan je de ts even aanpassen, de ts-code heb ik naar je gmail gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is AuRose een private server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me sig geprobeerd te maken :P :
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/9084/afbeelding231zl.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
IK zit momenteel ff Desert of the dead te bekijken met mn lvl 4 char in die Rose evo :9
Ziet er best shiny uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 05 februari 2006 @ 01:23:
IK zit momenteel ff Desert of the dead te bekijken met mn lvl 4 char in die Rose evo :9
Ziet er best shiny uit :D
Screens!? Dan kunnen we zien wat je bedoelt met shiny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Ik zal zo ff wat screens posten ;)

Ik spotte deze nieuwe monsters in Forest of Wisdom

Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/5058/newmobs6jw.jpg

En dan hier screens van Desert of the dead. Ik heb helaas nog niet meer screens, want ik werd telkens gekilled door een Ghost Pumpkin |:(

Als je de desert binnenloop dan kom je eerst in een Ghost village.
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/5048/screen0041kv.jpg

Als je verder loopt dan kom je deze tegen:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/2078/screen0038jl.jpg
Flaming Pumpkins

En ook deze (een van de nieuwe dungeons voor Junon)
Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/2762/screen0051ni.jpg
Cave of the dead (kon ik nog niet in :( )

Weer een stukje verder:
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/7063/screen0081iz.jpg
Toen was ik zelf ook een dead person :+

Nog een dungeon voor Junon!?!?!?
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/6450/screen009map5cy.jpg

En verder leven Moldies niet langer meer in Anima Lake. Ze zijn verhuisd naar Junon Polis (bovenaan). Captain moldie heeft een groei proces ondergaan is nu behoorlijk groter als de rest.
In Anima lake zitten ipv moldies nu porkies aan de elveroon entrance kant en grunters aan de Junon polis kant.

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/7126/bigmoldie1en.jpg

Meer info volgt nog

[ Voor 122% gewijzigd door Zeror op 05-02-2006 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ben ook wel benieuwd naar die screens :P
WooW ziet er vet uit
BTW: nice sig sacardus ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Kaytjuh op 05-02-2006 02:07 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de start post effe geupdate..
Grote dank aan Yoshi voor het herschrijven/updaten van de de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
t ziet er leuk uit die evolution ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx fly ^^

Desert ziet er inderdaad goed uit :) het heeft iets weg van luxern tower. Heb je enig idee vanaf welk lvl het mogelijk is om daar te trainen?

Voor iedereen die niet gelijk ziet wat er ge-update is: Zoek de verschillen

Oud: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online deel 17[/rml]
Nieuw: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 19[/rml]

Zoals gezegd zal ik in het volgende deel de tekst overzetten in het nieuwe lay-out van rakker.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice @ Yoshi. Ik ga ook maar is in die Desert of the Dead kijken :P Adventure Plains vind ik tot nu toe de beste verbetering interface is met die doorzichtige windows ook wel nice..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers ^^

Het lijkt er op dat we de boot weer behoorlijk mislopen als ik dat kRose zo zie... Ik heb ook nog grote twijfels over de houdbaarheid en kwaliteit van naRose... Op de een of andere manier lijkt het wel of ik in zant of bij bijvoorbeeld aqua king spot in el verloon veel meer naar een slide-show zit te kijken, had ik in eRose geen last van. Clan maatjes bevestigen naar mij hetzelfde probleem.. En dan die registratiepagina die alweer 2 dagen down is....

Is er misschien die mij en mijn vriendin kan helpen aan een account voor kRose?

Greetz Mephesto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand voor mij een Lvl 25 soldier helm+boots en gloves te koop in NArose.

Het liefst met AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:29:
Hey tweakers ^^

Het lijkt er op dat we de boot weer behoorlijk mislopen als ik dat kRose zo zie... Ik heb ook nog grote twijfels over de houdbaarheid en kwaliteit van naRose... Op de een of andere manier lijkt het wel of ik in zant of bij bijvoorbeeld aqua king spot in el verloon veel meer naar een slide-show zit te kijken, had ik in eRose geen last van. Clan maatjes bevestigen naar mij hetzelfde probleem.. En dan die registratiepagina die alweer 2 dagen down is....

Is er misschien die mij en mijn vriendin kan helpen aan een account voor kRose?

Greetz Mephesto
Voor account moet je gewoon die tut lezen op GamerzPlanet er staat hier ergens wel een link van.

Weet niet of het hier al was gepost maar in plaats van Aquas zijn er Cracks:
[img]img=http://img372.imageshack.us/img372/9176/screen0068aj.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

narose is wel erg brak imo dc om de 2 min
die evolution ziet er zeker vet uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Misschien dat ik nog wel een overzicht maak van welke mobs er in welke maps zit in die nieuwe Rose evo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In evo krijg ik telkens een foutmelding wanneer ik met een NPC trade.Zoo irritant!

Die interface is er echt op bijna alles achteruit gegaan. Het enigste wat beter is geworden is het doorzichtige Community scherm en de dubbele skillbar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:56:
In evo krijg ik telkens een foutmelding wanneer ik met een NPC trade.Zoo irritant!

Die interface is er echt op bijna alles achteruit gegaan. Het enigste wat beter is geworden is het doorzichtige Community scherm en de dubbele skillbar.
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/3065/koreaans8hv.jpg
Ga naar config scherm, klik daar landinstellingen en klik vervolgens in de juiste volgorde (1,2,3 :+ )
Start het spel op en krijg nou wat alles is ????? (tenzij je een koreaaans language pack hebt geinstalleerd) máár je kan wel items kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verander je language settings naar koreaans en weg is je error :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol het is wel iri met skills kopen want dan moet je hem denk echt naar koreans doen en dan moet ik meestal me comp opnieuw opstarten ofzow maarja de 10de van deze maand gaat het toch weg.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo hebben we nog een mooie bug in NAROSE :) :
(Kijk trouwens eens naar party exp! >.<)
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/1921/screen0138mj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/2445/screen0095zl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/3876/screen0061wj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/9582/screen0013ic.jpg

Kleine tutorial voor andere noobjes die willen lvlen:

1. Koop een BAMBOO SPEAR
2. Koop een ECUAR RETURN SCROLL
3. Zorg dat je een ice chouchou heb en ga naar santa planeoid
4. Gebruik je eacuar return scroll
5. Ga naar de teleporteer plaats
6. Kies de 3e optie, loop temple binnen
7. Doe je bamboo aan en gebruik de DUAL SCRATCH skill om high lvls te ksen(die raakt altijd met 5)
8. PLAATS DIT NIET OP EEN ANDERE SITE ANDERS IS TEMPLE STRAKS FULL OF NOOBS
9. HF GL BB Ik ga lvlen!
Tutorial © By SanderLoL -.-'

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
en hoeveel levels heb je zo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

hoeveel xp krijg je per beest? dat is me grootste vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat zo snel levelt vind ik dat echt een grote bug...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer 800 per monser, aqua king xp..
En party lvl is zo naar 50 ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doe je bamboo aan en gebruik de DUAL SCRATCH skill om high lvls te ksen(die raakt altijd met 5)
Maak je vrienden mee... erg zielig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:09:
[...]

[afbeelding]
Ga naar config scherm, klik daar landinstellingen en klik vervolgens in de juiste volgorde (1,2,3 :+ )
Start het spel op en krijg nou wat alles is ????? (tenzij je een koreaaans language pack hebt geinstalleerd) máár je kan wel items kopen :)
Ty, zal het vanavond is proberen!:)

In Temple gaat het levelen opzich niet zo snel (800exp per mob). Maar voor party lvl is dit echt ideaal!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:54:
[...]

Maak je vrienden mee... erg zielig :/
We vragen wel of ze t goed vinden hoor ;)
We praten ook gezzelig met ze..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste rose mensjes

Vliegje heeft besloten er tijdenlijk mee te stoppen.
Ik wacht af wat er gaat gebeuren met de erose chars, kijken of ik daar ooit mee verder kan.
Weer opnieuw lvllen heb ik echt geen zin meer in, ik heb dat nu te vaak gedaan.
Heb in Erose lvl 142 dealer lvl 88 mage lvl 42 hawker. Dat zijn 272 Erose lvl's, iets te veel om weer opnieuw te moeten doen. De kans zit er in dat ik over een week weer terug ben door verslaving maar ga er maar niet van uit.
Ik wens iedereen succes met Rose tot ik terug kom. (ooit)

Greatz Vliegje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Khad gehoort dat ze Polaris op naRose gaan openzetten voor eRose accounts, klopt dat?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xouxic schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:21:
Khad gehoort dat ze Polaris op naRose gaan openzetten voor eRose accounts, klopt dat?
Geruchten. maar zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
t zou ideaal zijn :) <3 my lvl 94 muse -mage

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 05-02-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beruchte mushroom spot, is ook nog steeds aanwezig

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/mushroom.jpg

en goblin cave mocht oo niet ontbreken, van binnen nog wel hetzelde (ver kwam ik niet)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen020.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen hadden de 'noobs' al een party lvl 40!
Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/9074/screen0148jl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And we did it!
DE LVL 2X(OF LAGER) HEBBEN EEN LVL 50 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/5764/screen0171ts.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traint wel erg hard xD in een paar minuten van lvl 7 naar lvl 11... Ben benieuwd of ze er iets tegen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:55:
And we did it!
DE LVL 2X(OF LAGER) HEBBEN EEN LVL 50 PARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Wel cool als het zo makkelijk gaat...Je kan ook editen inplaats van 2x te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16

Haan

dotnetter

B1gk1ller schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:02:
[...]

Wel cool als het zo makkelijk gaat...Je kan ook editen inplaats van 2x te posten
En mensen moeten eens kappen met het posten van plaatjes van meer dan 500 KB per stuk :/ Zwaar irritant als je maar een halve Mbit verbinding hebt.
Zie hiervoor ook deze link die ook in het felrood onder die pics staat aangegeven.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:21:
Beste rose mensjes

Vliegje heeft besloten er tijdenlijk mee te stoppen.
Ik wacht af wat er gaat gebeuren met de erose chars, kijken of ik daar ooit mee verder kan.
Weer opnieuw lvllen heb ik echt geen zin meer in, ik heb dat nu te vaak gedaan.
Heb in Erose lvl 142 dealer lvl 88 mage lvl 42 hawker. Dat zijn 272 Erose lvl's, iets te veel om weer opnieuw te moeten doen. De kans zit er in dat ik over een week weer terug ben door verslaving maar ga er maar niet van uit.
Ik wens iedereen succes met Rose tot ik terug kom. (ooit)

Greatz Vliegje :(
Vlieg, ik neem aan dat als je niet meer terug komt, je je leadership aan iemand anders geeft van de clan ? ( het liefst voordat je gametijd op is natuurlijk ) :>

Ik hoop eigenlijk echt dat je wel terug komt, het is jammer om een hoop mensen te zien vertrekken.

Gisteravond weer een leuke party gehad met de mensen die online waren van de clan :o

en 4th bedankt voor het afleiden van de Aqua Caps ^^

Na een uur of 5 ben ik weer ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Haan schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:10:
[...]
En mensen moeten eens kappen met het posten van plaatjes van meer dan 500 KB per stuk :/ Zwaar irritant als je maar een halve Mbit verbinding hebt.
Zie hiervoor ook deze link die ook in het felrood onder die pics staat aangegeven.
Eens :)
Imageshack helpt je zelfs als je te lui bent het zelf te resizen.
  1. Vink het blokje aan wat voor resize image? staat en voila je image is kleiner ( ik heb het zelf nog niet gebruikt).Meestal voldoet PS: een select van 570 bij 430 pixels fixed size, dat brengt genoeg in beeld en je plaatje is haarscherp :Y)
  2. Gebruik die thumpnale link die imageshack je geeft, die met die zwarte balk eronder :)
Het is idd voor de langzame internet verbindingen zeer irritant om een pagina van in dit geval al 5.13!! MB in beslag neemt in te laden.
@Flyingdutch: Ik hoop je nog terug te zien in eRose :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 05-02-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Local Host schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:15:
[...]

Vlieg, ik neem aan dat als je niet meer terug komt, je je leadership aan iemand anders geeft van de clan ? ( het liefst voordat je gametijd op is natuurlijk ) :>
Had ik al lang gedeaan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:45:
[...]

Had ik al lang gedeaan natuurlijk :)
Vlieg als je kunt kom vanaaf nog online, ga met ons groepje mee in de party . Ik kan je verzekeren dat je een leuke avond hebt en misschien dat je dan iig je trail af wilt maken :9

Ik denk nl dat niemand uit de clan je kwijt wilt. En iedereen zit er natuurlijk mee dat ze weer opnieuw moeten beginnen, maar dat is helaas niet anders.

Ik heb het er gister ook met een aantal over gehad, maar ik weet nog niet of ik terug ga naar erose. Als ik terug ga dan begin ik overnieuw met een soldier champ B)

Ik denk dat erose bij een hoop mensen geen vertrouwen meer heeft en dat een volgende " GR " ook niet lang stand zal houden, omdat er een hoop mensen niet meer de erose versie zullen spelen.

Ze hadden beter gewoon 1 server moeten houden net als irose met als voordeel 1 hoster met voldoende inkomen om te kunnen blijven draaien.

Nu heb je 2 " kleine " hosters en daar is er 1 van op zijn nek gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej local host welk lvl ben je, ik ben lvl 31 hawker/raider ik wil graag partyen en in LoT komen maar mocht nie van vliegjes omdat jullie mij nog nie goed kennen.. ik hoop met party's met jullie dit te kunnen veranderen natuurlijk hopelijk zie ik je zo onine voeg me toe "DeGeKKe" als je wilt...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.