Jongens, Ik ga op een laag pitje spelen denk ik.
Ik ben niet blij hoe dingen nu lopen.
De toekomst van Erose in totaal onbekend en er gaan veel geruchten rond over restart's van erose en overnamens. Dit is denk belangrijk voor alle Erose tweakers omdat er zo veel tijd in die Chars zit.
Verder ben ik ook niet blij over hoe het met de clan gelopen is. Na dat ik heel Erose en Tijd in Irose tijd en mooite in LoT heb gestoken en geprobeert het een zo leuk mogelijke clan te maken is deze nu opgericht zonder mij, of mij aanwezigheid. Iedereen word maar geinvite en niemand overlecht iets met mij

Is dat wat ik krijg voor de lange moeite die ik er voor gedaan heb. Nu word mij vertel dat ik weer leader word als kippetje weer online is maar op deze manier weet ik niet of ik er wel zin in heb.
Verder heb ik nog geen 1 keer party gahad met mensen uit de clan, iedereen is totaal ander lvl en zo helpt nietmand mij met de moeilijke eerste 50 lvl's van me arti.
Enigste wat ik nu doet is solo

mobs killen 100derden pots eten en af en toe dood gaan.
Laatste 15 lvl's wel 1 eq drop gehad

Op deze manier is er voor mij weinig aan jongens.
In erose waren er altijd mensen waar mee ik kon partyen in de clan en me holpen de eerste Second Job artisian van Erose te woorden. Dat waren fijne tijden.
Ik kijk het nog 2 dagen aan (weekend) is de " fun " dan niet terug stop ik tijdje. wand zo als nu in NaRose is, is het niet echt leuk.
Laten leuk weekend van maken wand wil graag Rose spelen, maar moet wel leuk blijven.
En na eindelijk weer hoge lvl's berijk te hebben en weer opnieuw moeten beginnen zonder geld (net genoeg voor kogels) klote items, werkt ook niet echt mee

R.I.P. Flyingdutch Irose Pre-reser

R.I.P. Vliegje Irose na reset

En nu R.I.P. Vliegje Erose
Wel triest he al die verloren mooie chars.