[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik wil ook in Lot en ik kan het morgen zelf betalen als het goed is.
Omg als dit naar Narose komt wil ik zeker weer muse zijn :D:
http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=10331&posts=23

[ Voor 55% gewijzigd door Meatbag op 02-02-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-08 09:10
Ik wil ook wel in de clan maar moet ik eerst sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vliegjes
Ph4ant0m
Kippetje (haan)
4th
koudijs
sacardus
localhost
doominator
dubstar
syren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 12:08
ph4nt0m schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:48:
t gaat hier om een gerucht dus -_- eerst zien dan geloven :P
Niet helemaal. Levelup IS aan het praten (onderhandelen) met gravity. Of het doorgaat is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 08:54
Poes (geen idee hoe ik dat ga betalen)
Vliegjes
Ph4ant0m
Kippetje (haan)
4th
koudijs
sacardus
localhost
doominator
dubstar
syren

btw.. als database idd overgenomen wordt neem ik aan dat de chars die in OOT/LOT/BOT zitten voorrang hebben op nieuw te maken clan in NArose hetzij Prose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Yokidrink schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:50:

btw.. als database idd overgenomen wordt neem ik aan dat de chars die in OOT/LOT/BOT zitten voorrang hebben op nieuw te maken clan in NArose hetzij Prose?
natuurlijk, waar de oude database heengaat is het waar ik heenga, zit maanden werk in en denk dat niemand die zo ff weggooit, maar tot die rumors/onderhandelingen zeker zijn denk ik dat ik gewoon fulltime voor narose ga.

edit: ook ben ik dringend op zoek naar iemand met een cc om het betalen van 1 maand narose te bespoedigen, heb nog iets van 12u over om te spele en daarna kan het 2-5 dage dure voordat een banktransfer er zou zijn. dit is natuurlijk zwaar klote om midden in snowboard event te gebeure... (en met mij nog meerdere mense natuurlijk ;) )

[ Voor 26% gewijzigd door 4th op 02-02-2006 13:05 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:12

Haan

dotnetter

FacQ kan 1 miljoen lenen om LoT weer op te richten, iemand er bezwaren tegen als we dat zometeen doen?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 08:56
Haan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:00:
FacQ kan 1 miljoen lenen om LoT weer op te richten, iemand er bezwaren tegen als we dat zometeen doen?
ik niet :) tis gewoon jij maakt clan aan invite vanmiddag vlieg en maakt hem leader klaar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clan is opgericht :), kippetje heeft eerste foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

[img]url=http://tweakers.net/ext/f/2662872f3b85bf64466c5a8b6f36e279/full.jpg[/]

Heeft iemand nog het clan logo? Die map van erose waar dat instond is verloren gegaan bij het uninstallen ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik ben over 2 uur weer online om te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 22:46

Psychoot

1337n00b^

Ik wil wel joinen, moet alleen me account verlengen. Bank transfer schiet ook niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 18:10
Haan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:31:
[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/2662872f3b85bf64466c5a8b6f36e279/full.jpg]afbeelding[/url]]

Heeft iemand nog het clan logo? Die map van erose waar dat instond is verloren gegaan bij het uninstallen ervan..
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/gotclanlogo1.jpg

Moet je nog wel ff omzetten naar *.BMP ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Ik speel nu Krose Evo is wel leuk :D
ign: HopeNL

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-08 12:36
Hope schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:15:
Ik speel nu Krose Evo is wel leuk :D
ign: HopeNL
'Speelde' ik ook, maar is echt nutteloos want op de 10e van deze maand wordt het offline gehaald en heb je voor niets gespeeld.. Je laat je zegmaar alleen maar een beetje lekker maken.
Wel leuk om te weten hoe het gaat worden..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Hmm ik kom vanmiddag online wie moet ik contacten voor in de clan te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-08 15:08
Gaan jullie nu al betalen voor naRose dan? Aangezien ze bij pRose aan het overleggen zijn met Gravity om ons toe te laten lijkt het mij persoonlijk beter om even te wachten. Want zoals ik het zie kun je beter op pRose gaan spelen dan op naRose.

Of weten jullie nu al zeker dat je op naRose blijft? Misschien handig om een overzichtje te maken wie waar van plan is te gaan spelen om zo de keuze makkelijker te maken.

ps: Ja ik weet dat we nog niet weten of we op de pRose server mogen, maar om nu al te gaan betalen voor narose als we straks wel op pRose mogen terwijl mij dat beter lijkt :?

[ Voor 3% gewijzigd door Splendid op 02-02-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mij als noob :D

Afbeeldingslocatie: http://img422.imageshack.us/img422/1166/screen0010pi.jpg

S> Ultra rare pic of me noob 1 mil !!!!!!111111ONE1111ONE111!!!!!!!! XD

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik heb al betaald voor naRose ik ga alleen naar pRose als mijn lvl 94 char daar gebruikt kan worden anders dus niet :) die desert of the dead is namelijk ook niet alles. dus mochten we toegelaten worden tot pRose en mijn char komt daar niet heen dan ga ik er ook niet heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik ga ook niet over naar pRose, ben nu net weer lekker op dreef op naRose.. (lvl 40)

pm mij (kippetje) of sensational voor om je in clan te inviten. Sensational is ook degene aan wie je 67k moet betalen (hoeft niet perse meteen, maar wel zsm natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ph4nt0m schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:35:
ik heb al betaald voor naRose ik ga alleen naar pRose als mijn lvl 94 char daar gebruikt kan worden anders dus niet :) die desert of the dead is namelijk ook niet alles. dus mochten we toegelaten worden tot pRose en mijn char komt daar niet heen dan ga ik er ook niet heen :)
precies hoe ik derover denk :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Haan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:54:
Ik ga ook niet over naar pRose, ben nu net weer lekker op dreef op naRose.. (lvl 40)

pm mij (kippetje) of sensational voor om je in clan te inviten. Sensational is ook degene aan wie je 67k moet betalen (hoeft niet perse meteen, maar wel zsm natuurlijk).
Ben bang dat het niet gaat gebeuren dat onze characters worden overgezet.

De manager van levelup zegt daar net het volgende over.

"Should they be allowed to join the local community, I don't think there will be any character (hence database) migration. I think the best alternative is to start from scratch should they decide and be allowed to join pROSE."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Ben bang dat het niet gaat gebeuren dat onze characters worden overgezet.

De manager van levelup zegt daar net het volgende over.

"Should they be allowed to join the local community, I don't think there will be any character (hence database) migration. I think the best alternative is to start from scratch should they decide and be allowed to join pROSE."
ok dat gerucht is ook uit de wereld ^^

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 02-02-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:00:
JA ! o en bedankt...
:/
Ehm leuk dat jullie even op me wachten.. Wie heeft alles geregeld ?? wie gaat iedereen achterna zitten voor zijn clan geld ???
Gaat beetje snel zo jongens betje overleg had ik wel fijn gevonden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:29:
[...]

JA ! o en bedankt...
Ehm leuk dat jullie even op me wachten.. Wie heeft alles geregeld ?? wie gaat iedereen achterna zitten voor zijn clan geld ???
Kip heeft t geregeld en FacQ zit ook in de clan dus die gaat zelf achter t geld aan en vraagt aan ieder wel t geld :) hij houd lijstje bij. en tja men was sick off pming en wilde clanchat:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-08 12:36
De kwelling is toch wel erg als je je non-stop verveelt in je vrije tijd, en alleen maar sites van ROSE bezoekt :|
Misschien dat ik weer ga spelen, zal even navragen of nog iemand van m'n vrienden meedoet zodat het trainen leuker is :>

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 30-08 11:38

Local Host

Het forum is om te leren.

egamernl schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:50:
De kwelling is toch wel erg als je je non-stop verveelt in je vrije tijd, en alleen maar sites van ROSE bezoekt :|
Misschien dat ik weer ga spelen, zal even navragen of nog iemand van m'n vrienden meedoet zodat het trainen leuker is :>
Iedereen in dit topic is toch elkaars vriend ( lees GoT Rose Comunity ) :*) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:29:
[...]

JA ! o en bedankt...
Sorry fly maar ik weet niet waar je je druk om maakt.. wees blij dat we zo snel weer een clan hebben en lekker kunnen chatten ^^ En dat geld komt helemaal goed idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
ik heb nog wel een laatste wens voordat ik (waarschijnlijk) de rose scene verlaat.. laat Psykoman in de clan, hij verdient meer dan vele die in oud OoT/LoT/BoT zaten, echt een clan-gast. Als ik en mika ooit terug komen, gaan we onze eigen gang, so it was.. so it will be.

Ik heb Paypal geregeld qua IP adres, maar ik vertrek morgen richting nederland, dus heeft weinig zin. Vanaf zaterdag ochtend (hail de timezone) kan er weer betalingen voor NaRose worden gedaan. Helaas zal ik deze keer wat strenger op moeten treden qua betaling/activation, eenmaal betaling binnen (ik heb rabo telebanking) zal ik account pas betalen (ik ga namen hier dus niet noemen, ook niet op msn. Betalen met omschrijving acc/pw is dus direct activation, rest zal via MSN (admin bij sinergy-x puntje com) worden gedaan, ik ben dus nog steeds beschikbaar voor betalingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PM zit erin, spele ik en kip al 2/3 dage mee, en maak je niet druk over betalinge, facq heeft al voor paar mense geregeld :) nog bedankt voor het antwoord eerder :)
Sinergy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:56:
goed, zulke reacties vind ik gewoon dom.. je weet dat ik +7 uur zit, ergo het is hier laatste avond dat ik hier ben. Dus ben gezellig met de familie uit eten gegaan.. als het zo moet, laat lekker die facq het maar regelen.

klaar, geen betalingen meer... facq kan het nu doen. sim-pel. :)
nee zo bedeol ik het niet... bedoelde je reactie op got dat je pas van thuis uit kon betalen... maja, als je het zo fijner vind mij geen probleem..

[ Voor 72% gewijzigd door 4th op 02-02-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
goed, zulke reacties vind ik gewoon dom.. je weet dat ik +7 uur zit, ergo het is hier laatste avond dat ik hier ben. Dus ben gezellig met de familie uit eten gegaan.. als het zo moet, laat lekker die facq het maar regelen.

klaar, geen betalingen meer... facq kan het nu doen. sim-pel. :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
PeGys schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 01:22:
Ook zijn we op zoek naar mensen die phpBB skins kunnen maken. We zouden het namelijk erg leuk vinden om elke job class (soldier,muse,hawker,dealer) een eigen skin aan te kunnen bieden.

Met de creatieve skills van rakkerzero en splendid moet dit zeker mogelijk zijn denk ik.
Stuur maar de image map van het huidige forum. Dan zal ik wel de images aanpassen en er een Rose stijl op gooien :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de clan nog joinen? Heb 67k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
serveur ligt plat ;) 2 uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow,

Even een vraagje.

iemand al proberen te betalen via CC? Wanneer dat probeer krijg ik error waarin staat dat ik nog genoeg gametijd heb en later nog eens moet proberen???Heb gewoon die trial van 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:06:
Jow,

Even een vraagje.

iemand al proberen te betalen via CC? Wanneer dat probeer krijg ik error waarin staat dat ik nog genoeg gametijd heb en later nog eens moet proberen???Heb gewoon die trial van 7 dagen.
Je moet wachten totdat je 7dagen voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:10:
[...]

Je moet wachten totdat je 7dagen voorbij zijn.
je moet wachte tot je game time voorbij is, is maar 35u/7 dagen.. dus niet 7 dagen voor de meeste ;)

edit: denk dat het zo wel drukker zal worde op irc met huidige maintenance :)

[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 02-02-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die nog niet weten hoe ze items kunnen kopen bij de taiwanese rose evolution:

door de invoertaal te veranderen kun je items kopen, tenminste ik wel.

Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/my.php?image=landinstellingen7mb.jpg

de invoertaal moet zoals te zien op koreaans staan

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:12:
[...]

je moet wachte tot je game time voorbij is, is maar 35u/7 dagen.. dus niet 7 dagen voor de meeste ;)
Thx!:)

Zal dan idd wel niet meer zo lang duren dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maintance is weer voorbij. Stuk sneller als EUrose:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hmm vaag ik wou nog even 10 minuutjes online komen om wat te shoppen (en vliegje master te maken als ie online is :) ), maar de patcher bleef hangen op 99,50% en nu wil het spel niet meer starten :/
Nu maar reinstall en weer hele spel updaten dus die 10 minuten spelen lukt niet meer helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 02-02-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik probeer nog steeds een werkend account te krijgen voor die kRose evolution.
Schijnbaar heeft mn account niet aangemaakt, want ik krijg steeds dat mn account niet bestaat. :(

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 17:06
Zow, dat was het dan qua rose voor mij.

Ik kap ermee. Moest men erose char ooit terugkomen, kom ik zeker ook terug, maar narose boeit me momenteel niet meer.

Heb al men spullen aan 4th gegeven, zit namelijk een str 4 elven cricker chest, ap5/dodge3 green vest of witch, blue onion mace en wat andere rommel. Denk dat 4th die items wel zal delen met de rest dus veel plezier ermee zou ik zeggen.

Ik blijf echter wel nog op got checken :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo zit hier lekker te hakke op cf... 1u anderhalf lvl dus lekker tempo :)

hoef niet te lope, grunter fighters/warriors kome op me af, 580-600xp per en alleen per 2-3 beeste keertje ei pakke, geen tijd om drops te pakke :D

(uur en 15 min op 2lvls, anderhalf uur 2,5 lvls :D uur 45min, 3 lvls- 2u 3,5lvl)

op 48 werde grunter fighters groen, op 49 warriors (en jellys.. 4k ipv 4,5k)
mijn spot: 5305.5045

resultaat:
na bijna 3u cf ben ik van 44 en 51% naar 49 en 53% gegaan, 210 eieren gekost iron speer van 100% naar 33% (53dure)

items: 2 tomahawks, 2 cutter edge, 2 white wing bow, 2 hill gray gloves, mages rod, book of charm en legend purple sandals of witch (app str4), 5 black tail fur, 104 red, 110 leg bones, 20 apple juice

denk zo dat dit geslaagde actie was ;)
verwacht me niet voor 1u online :P

(special thx to blueforce/psykoman, facq/sensational en kippetje/haan voor het hale van de eieren :P)

[ Voor 78% gewijzigd door 4th op 03-02-2006 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dat ging lekker dan 4th
die mages rod is zeker geel? if not dan wil ik hem wel overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:10:
Ik probeer nog steeds een werkend account te krijgen voor die kRose evolution.
Schijnbaar heeft mn account niet aangemaakt, want ik krijg steeds dat mn account niet bestaat. :(

Wie kan mij helpen?
ik heb ngo wel accountje over add me maar op msn... dirk_mann[@]hotmail[.]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:23:
[...]

ik heb ngo wel accountje over add me maar op msn... dirk_mann[@]hotmail[.]com
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
lol 4th NICE ! ben je wat meer bij mij in de buurt :P kunnen we eindelijk verder partyen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, waar kan ik me aanmelden voor dat kRose evolution spel? :)
Als iemand nog account(s) (kheb er 2 nodig (een voor mij, een voor een vriend)) overheeft en die wil weggeven..
mn email: jorryt@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, Ik ga op een laag pitje spelen denk ik.
Ik ben niet blij hoe dingen nu lopen.
De toekomst van Erose in totaal onbekend en er gaan veel geruchten rond over restart's van erose en overnamens. Dit is denk belangrijk voor alle Erose tweakers omdat er zo veel tijd in die Chars zit.
Verder ben ik ook niet blij over hoe het met de clan gelopen is. Na dat ik heel Erose en Tijd in Irose tijd en mooite in LoT heb gestoken en geprobeert het een zo leuk mogelijke clan te maken is deze nu opgericht zonder mij, of mij aanwezigheid. Iedereen word maar geinvite en niemand overlecht iets met mij :( Is dat wat ik krijg voor de lange moeite die ik er voor gedaan heb. Nu word mij vertel dat ik weer leader word als kippetje weer online is maar op deze manier weet ik niet of ik er wel zin in heb.
Verder heb ik nog geen 1 keer party gahad met mensen uit de clan, iedereen is totaal ander lvl en zo helpt nietmand mij met de moeilijke eerste 50 lvl's van me arti.
Enigste wat ik nu doet is solo :( mobs killen 100derden pots eten en af en toe dood gaan.
Laatste 15 lvl's wel 1 eq drop gehad :/
Op deze manier is er voor mij weinig aan jongens.
In erose waren er altijd mensen waar mee ik kon partyen in de clan en me holpen de eerste Second Job artisian van Erose te woorden. Dat waren fijne tijden.
Ik kijk het nog 2 dagen aan (weekend) is de " fun " dan niet terug stop ik tijdje. wand zo als nu in NaRose is, is het niet echt leuk.
Laten leuk weekend van maken wand wil graag Rose spelen, maar moet wel leuk blijven.

En na eindelijk weer hoge lvl's berijk te hebben en weer opnieuw moeten beginnen zonder geld (net genoeg voor kogels) klote items, werkt ook niet echt mee :(

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/3950/fly10421sg.jpg
R.I.P. Flyingdutch Irose Pre-reser
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/2999/irose31fy.jpg
R.I.P. Vliegje Irose na reset
Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/9387/vliegjesig1uq.jpg
En nu R.I.P. Vliegje Erose :(

Wel triest he al die verloren mooie chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik snap het niet helemaal vlieg
in clan staat dat jij master bent dus waarop wordt er gewacht??

ik snap je frustraties best maar voor mij ben je LOT lead. wbt level verschillen... idd dat is lastig, ik solo ook met mn muse en ookal hoop ik dat Erose chars terug komen, ik ga gewoon door op narose tot hier duidelijkheid over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
wbt over die lead kip was lead omdat ie geld kreeg voor t oprichten mja toen jij online was was kip offline dus moet je idd wachten op lead ik kan t je niet geven. over dat solo verhaal etc. tja ik ben nu ook aan t wachten.. ik ben lvl 56 en vin t btje saai om in me 1tje verder te gaan. dus ik lvl ook al 2/3 dagen niet om te zorgen dat jullie op mij kunnen inlopen. mja er is dit weekend vast wel iemand rond jouw lvl online om met jou t lvl-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Vliegje ik heb je gister gewoon master gemaakt hoor. Ik heb gewoon iedereen geinvite van got die nog Narose speelt want dat zijn er minder dan 15, dus ik zie daar het probleem niet van. Tja sorry dat je er niet bij was, laatste keer in eRose was de clan er ook opeens zonder dat dat even bekend werd gemaakt..

Ik hoop wel dat je nog even doorzet, het begin is even moeilijk als dealer, maar dat komt echt wel goed. Het zou jammer zijn als je nu zou stoppen :'( Als je in geldnood zit kunnen wij je altijd helpen hè. (daar zijn we clan voor ;) )

Ik wou nog meer zeggen, maar moet dit nu ff snel posten, want m'n internet minuten verlopen zo (kpn hotspot)

Vanavond/eind v/d middag weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

whoops

[ Voor 134% gewijzigd door Haan op 03-02-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

@Fly, ik kan je wel bergrijpen. Ik heb er ook met veel plezier iRose en eRose gespeeld. Nu speel ik ff kRose evolution aangezien ik niet weet wat eRose nu pcies gaat doen en of we op pRose kunnen spelen. Ik heb zelf veel meer vertrouwen in pRose dan naRose. Daarom wil ik graag op pRose gaan spelen als dat mogelijk is. Als we op pRose kunnen spelen zal ik je zeker weer helpen lvl' en vlieg (mocht je meedoen) Knight style :P
Maar om nu wéér opnieuw te beginnen met naRose heb ik weinig zin in aangezien we niet eens zeker weten wat eRose/pRose doet. Rose is een supergame en ik zou het niet willen missen eigenlijk maar alles is nu compleet veranderd sinds de goeie ouwe tijd :'(

edit: lol @ Haan met triple post :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Psychoot op 03-02-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
welk lvl ben je nu vlieg?
ik lvl 20 met me dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:30:
Vliegje ik heb je gister gewoon master gemaakt hoor. Ik heb gewoon iedereen geinvite van got die nog Narose speelt want dat zijn er minder dan 15, dus ik zie daar het probleem niet van. Tja sorry dat je er niet bij was, laatste keer in eRose was de clan er ook opeens zonder dat dat even bekend werd gemaakt..

Ik hoop wel dat je nog even doorzet, het begin is even moeilijk als dealer, maar dat komt echt wel goed. Het zou jammer zijn als je nu zou stoppen :'( Als je in geldnood zit kunnen wij je altijd helpen hè. (daar zijn we clan voor ;) )

Ik wou nog meer zeggen, maar moet dit nu ff snel posten, want m'n internet minuten verlopen zo (kpn hotspot)

Vanavond/eind v/d middag weer online
Mooie 3dubbel post ^^
Je hebt me blijkbaar gemastert toen ik al sliep.
En dat in Erose de clan er op eens zomaar was is echt niet waar. Bijna Iedereen was bij de oprichting ik had IEDEREEN gepm't en tijdstip gekozen dat de meeste mensen kunnen. Dus dat slaat nergens. Maar ik sta gewoon verstelt dat de mooite te groot was op mij te wachten.
Maar ja.. is nu al gedaan. Ik kijk wel effe het weekend aan.
syren schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:35:
welk lvl ben je nu vlieg?
ik lvl 20 met me dealer
ehm 26 of zo. (zit nu op werk)
Maar we moeten wat hulp hebben met lvllen.. 2 zwakke dealtje is niet echt goed team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
poes is 24 en dubstar 30 :en casah 31 dus ik denk dat je wel een party kan hebben

[ Voor 37% gewijzigd door ph4nt0m op 03-02-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gdv er staat bij NArose dat ik moet betalen nu :( Ik ga er ff van tussenuit ff geen rose meer, ik zoek het nie om nog eens opnieuw te moeten dit is me geld niet waard. Ik ga misschien WoW spelen. ik blijf het topic volgen en wens jullie suc6 met alles waarschijnlijk kom ik terug als ik me char terug krijg. Bij deze vaarwel en miss tot ziens. Was erg leuk met jullie ondanks wat problemen in de verleden tijdt ;) Mensen met wie ik veel getraint heb, heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 30-08 11:38

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:42:
[...]

Mooie 3dubbel post ^^
Je hebt me blijkbaar gemastert toen ik al sliep.
En dat in Erose de clan er op eens zomaar was is echt niet waar. Bijna Iedereen was bij de oprichting ik had IEDEREEN gepm't en tijdstip gekozen dat de meeste mensen kunnen. Dus dat slaat nergens. Maar ik sta gewoon verstelt dat de mooite te groot was op mij te wachten.
Maar ja.. is nu al gedaan. Ik kijk wel effe het weekend aan.

[...]

ehm 26 of zo. (zit nu op werk)
Maar we moeten wat hulp hebben met lvllen.. 2 zwakke dealtje is niet echt goed team.
ik ben er vanaaf weer ik heb gister met Syren ff een party gedaan werkte goed ^^

ik tank er gewoon een eindje op los om hem te beschermen

w00h00 ik heb al weer dikke pret met met soldier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ging zeker goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe.. over de nieuwe beesten hebbe ze neit gelogen bij rose evo :P

hier een stoned beetle (weet echte naam neit :? ) :+

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dirkjanvenemann/stoned.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Psychoot schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:35:
@Fly, ik kan je wel bergrijpen. Ik heb er ook met veel plezier iRose en eRose gespeeld. Nu speel ik ff kRose evolution aangezien ik niet weet wat eRose nu pcies gaat doen en of we op pRose kunnen spelen. Ik heb zelf veel meer vertrouwen in pRose dan naRose. Daarom wil ik graag op pRose gaan spelen als dat mogelijk is. Als we op pRose kunnen spelen zal ik je zeker weer helpen lvl' en vlieg (mocht je meedoen) Knight style :P
Maar om nu wéér opnieuw te beginnen met naRose heb ik weinig zin in aangezien we niet eens zeker weten wat eRose/pRose doet. Rose is een supergame en ik zou het niet willen missen eigenlijk maar alles is nu compleet veranderd sinds de goeie ouwe tijd :'(

edit: lol @ Haan met triple post :*)
Ik wacht het ook allemaal even af, ik doe het tenslotte wel omdat ik het leuk vind, nou nu gelijk weer nonstop levelen zie ik ff niet meer zitten :/ . Ik hoop zo erg dat er een merge komt, anders mischien pRose idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dutch-Hane schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:46:
[...]

Ik wacht het ook allemaal even af, ik doe het tenslotte wel omdat ik het leuk vind, nou nu gelijk weer nonstop levelen zie ik ff niet meer zitten :/ . Ik hoop zo erg dat er een merge komt, anders mischien pRose idd :)
t zit er dik in dat ALS je tot prose toegelaten word je gewoon van lvl 1 moet beginnen ;) zegt de brand manager al op dat forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik heb nog een lvl 4x hawkertje :Y)
Steeds meer ex-eRose spelers melden zich aan op pRose forum boards, zag net Angeel, Ironwarrior, Naruto, en Matt op 2 pagina's van een threat posten :)
offtopic:
Ghehe het kost omgerekend tussen de €5,64 en de €7,04 per 4 weken, denk dat ze dat voor onze rijke stinkerts wel wat aanpassen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Rooster op 03-02-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik denk dat de got rose spelers gaat opsplitsen over naRose en pRose dat zou wel jammer zijn. maar nix aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
ph4nt0m schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:03:
ik denk dat de got rose spelers gaat opsplitsen over naRose en pRose dat zou wel jammer zijn. maar nix aan te doen
Lijkt er idd op. Snap niet dat jullie al zo op naRose aan het spele zijn. Vind er niks aan daar. Ik ga ook naar pRose als dit zover is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Splendid schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:07:
[...]

Lijkt er idd op. Snap niet dat jullie al zo op naRose aan het spele zijn. Vind er niks aan daar. Ik ga ook naar pRose als dit zover is. 8)
lol alsof t wat uitmaakt pRose of naRose t spel blijft t zelfde en de economy zal verbeteren en wat maakt pRose nou leuker dan naRose? btw als je bij payment methods kijkt kan je nog niet eens met cc betalen :) ik blijf waar ik zit en ga nergens anders meer heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Splendid schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:07:
[...]

Wat is er nou zoveel beter aan Prose :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:16:
[...]

Wat is er nou zoveel beter aan Prose :/
1. Support, moet erg goed zijn bij pRose.
2. Ze krijgen als eerste de updates
3. Nice community (Aardige mensen die aziaten :P )
4. Veel events

[ Voor 6% gewijzigd door Splendid op 03-02-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:44:
poes is 24 en dubstar 30 :en casah 31 dus ik denk dat je wel een party kan hebben
Jepz, ben 33 ondertussen, wil wel helpen met party vliegje. Ben soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Splendid schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:19:
[...]

1. Support, moet erg goed zijn bij pRose.
2. Ze krijgen als eerste de updates
3. Nice community (Aardige mensen die aziaten :P )
4. Veel events
1. Support in NArose lijkt ook erg goed.
2. Eerst updates is niet echt een positive iets altijd, je zit ook eerste opgezadelt met de update Bugg's
3. NArose zitten erg veel Erose mensen.
4 Ehm NArose krijgt ook alle officieele events die Prose krijgt toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dirkjan. Installeer een windows korean patch. Dan zie je grotendeels alles wel in Engels.

@Narose. Ben aan downloaden. Aangezien ik redelijk wat tijd heb dit weekend ga ik het even proberen iig. Evolution is mooier maar is echt een test server. Geen zin om tijd daar in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:04:
Evolution is mooier maar is echt een test server. Geen zin om tijd daar in te steken.
Vind ik ook, kan je straks weeeeer op nieuw beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het normale Rose is gestopt wegels geldproblemen met de server.
Nu hebben we dus een koreaanse Rose die nog in de lucht is, die heet NaRose, en nog een andere die heet PRose?
En er komt binnenkort ook een Rose revolution uit.
En er is ook nog een ERose.

Dit klopt van geen kant, maar ik snap er dan ook echt niks, helemaal niks meer van.
Pfiew, sinds een jaar is veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:27:
Het normale Rose is gestopt wegels geldproblemen met de server.
Nu hebben we dus een koreaanse Rose die nog in de lucht is, die heet NaRose, en nog een andere die heet PRose?
En er komt binnenkort ook een Rose revolution uit.
En er is ook nog een ERose.

Dit klopt van geen kant, maar ik snap er dan ook echt niks, helemaal niks meer van.
Pfiew, sinds een jaar is veel veranderd.
Erose is de rose die gestopt is door geld problemen.
Die koreanen is Prose (paar tweakers daar)
En NArose zit de rest

En rose revolution is een test server, zal meschien ooit in de toekomst komen, Rose kenende duurt dat nog wel een jaar voor dat overal draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narose is dus zogezegt de vervanger van Erose?
En dit werkt hetzelfde? Per maand 15,- (atleast that's what I've heard) ?
Dan snap ik het weer.
Is Narose te downloaden, en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 17:06
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:40:
Narose is dus zogezegt de vervanger van Erose?
En dit werkt hetzelfde? Per maand 15,- (atleast that's what I've heard) ?
Dan snap ik het weer.
Is Narose te downloaden, en waar?
http://www.roseonlinegame.com

Gewoon reggen zoals vroeger in irose, dan kan je client downloaden en spelen.

Je krijgt natuurlijk eerst de trial. Daarna kan je betalen via creditcard (paypal).

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sorry voor de grote post maar hier is de muse droplist van erose voor narose spelers ;)

heb ook nog de soldier droplist als die nodig zou zijn

Muse Items Drop List

--------------------------------------------------------------------------------

hmm iv seen this thread everywhere in other class forums. half wondering why we dont hav one here in the muse section. so i guess ill juz start up one. been a while since i lvled anywhere else outside of temple.. so whoever is willing to help add into the list.. pls do post monster & item name. n do correct me if im wrong with the current one. thx

choropy:
dark spiritual vest

pumpkin:
demon spiritual vest

honey rackie:
legend green hat of witch

dalping leader:
demon green hat of witch

beetle:
saint animal rod

aqua ranger:
regular animal rod

aqua warrior:
grand mage's rod

aqua capt:
regular green hat of witch

aqua king:
grand mage's rod
regular sorcerer wand

moldie:
saint purple gloves of witch
regular animal rod

coal mine moldie:
regular sorcerer wand

smouly:
golden white staff
regular elven wand

ranger clown:
saint wisp staff

hunter clown:
saint wisp staff

grunter fighter:
regular mage rod

grunter king:
golden windphon wand
regular windphon wand

elder bloodbat:
regular wisp staff
butterfly wings

junon golem:
regular windphon wand

krawfy:
golden violet boots
saint shadow staff

krawfy warrior:
regular windphon wand
dark violet beret
dark violet boots

krawfy captain:
dark shadow staff
legend violet dress
demon violet glove

krawfy king:
grand/legend violet dress

doongaliath:
regular shadow staff

mini mammoth:
dark boots of shadow

mammoth:
golden golden staff
saint shadow boots

lunaris mammoth:
grand shadow coat
dark shadow gloves

elder mammoth:
regular anima staff
demon shadow gloves
dark shadow coat
regular blizzard wand
golden golden staff

dreadnaughts:
saint blizzard wand

yeti:
demon velvet boots of witch

worm dragon:
dark anima staff

vulcan:
dark anima staff*
regular violet boots

vulcan leader:
dark anima staff
regular thunder wand

grand master golem:
dark anima staff
saint recovery wand
demon shadow hat

ruper captain:
grand land staff

rider capts:
golden/grand heaven boots

shaman ghosts:
regular holy staff
dark/golden/elven velvet coat
dark/golden/elven velvet glove
dark/golden/elven velvet boots
dark velvet hat
grand holy staff

shaman zombie:
elven velvet coat

venom ghosts:
dark windstorm wand

other temple monsters:
regular windstorm wand

fearful allurer:
golden holy staff

Note: credit goes out to all those who posted where each dropped. this is merely a summary, to make it easier.
*: awaiting confirmations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die rose evolusion downloaden? en hoe en waar maak ik dan een account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Kopt niet helemaal vlieg. pRose = Philipijnse Rose. kRose is de Koreaanse (oude iRose systeem). En er zitten zover ik weet nog geen tweakers op pRose aangezien europa er nog niet op kan.

@Sacardus dat had ik paar posts eerder al gepost waar dat kan.

edit: @Sac: Hier staat een tutorial hoe je je moet reggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Psychoot op 03-02-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:06:

Uhm kan de post nie vinden kan je me ff opnieuw geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:06:
Kopt niet helemaal vlieg. pRose = Philipijnse Rose. kRose is de Koreaanse (oude iRose systeem). En er zitten zover ik weet nog geen tweakers op pRose aangezien europa er nog niet op kan.

hij bedoelt denk ik dat er gotters naar pRose gaan mocht ie voor eu opengaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Voor degenen die zich afvragen wrm Prose beter zou zijn dan NArose die moeten maar eens goed op de homepage van Prose kijken en eventueel nog het forum. www.roseonline.ph
Daar zie je dat er events zijn die door de provider zijn gemaakt (en dus verder niks met het spel te maken hebben) zoals daar o.a. zijn Cart Races, 2x exp, 2x droprate, clanwars, miss rose verkiezingen in rl. Verder zie je dat er ook een BANLIST is wat dus aangeeft dat de GM's goed hun werk doen. Levelup die het host is ook zeer aktief op het forum en maakt zo te zien ECHT een onderdeel uit van de community.
Ik heb even gezocht op het forum hier naar de argumenten die sommige gaven om GEEN Narose te spelen maar naar Erose te gaan een tijd geleden toen ik de enige was op Narose. Ik zal maar niet zeggen wie wat gezegd heeft maar het is wel grappig om te zien dat er ook iemand bij is die nu Narose aan het verdedigen is ;)
Het is gewoon een feit voor mij Prose is een veel betere rose dan Narose ondanks dat het hetzelfde spel is (behalve dan dat Prose altijd voor loopt op NArose).
p.s. Zolang er een ip ban zit op Prose is Narose natuurlijk de enige die je NU kunt spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 03-02-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

luckyjan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:33:
Voor degenen die zich afvragen wrm Prose beter zou zijn dan NArose die moeten maar eens goed op de homepage van Prose kijken en eventueel nog het forum. www.roseonline.ph
Daar zie je dat er events zijn die door de provider zijn gemaakt (en dus verder niks met het spel te maken hebben) zoals daar o.a. zijn Cart Races, 2x exp, 2x droprate, clanwars, miss rose verkiezingen in rl. Verder zie je dat er ook een BANLIST is wat dus aangeeft dat de GM's goed hun werk doen. Levelup die het host is ook zeer aktief op het forum en maakt zo te zien ECHT een onderdeel uit van de community.
Ik heb even gezocht op het forum hier naar de argumenten die sommige gaven om GEEN Narose te spelen maar naar Erose te gaan een tijd geleden toen ik de enige was op Narose. Ik zal maar niet zeggen wie wat gezegd heeft maar het is wel grappig om te zien dat er ook iemand bij is die nu Narose aan het verdedigen is ;)
Het is gewoon een feit voor mij Prose is een veel betere rose dan Narose ondanks dat het hetzelfde spel is (behalve dan dat Prose altijd voor loopt op NArose).
p.s. Zolang er een ip ban zit op Prose is Narose natuurlijk de enige die je NU kunt spelen.
Maar is er al meer overbekend of wij het straks mogen spelen, en of onze char's dan over gezet worden?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:57:
[...]

Maar is er al meer overbekend of wij het straks mogen spelen, en of onze char's dan over gezet worden?
hier ben ik ook erg benieuwd naar

dat prose klinkt erg leuk en een grote vooruitgang waardoor niet alleen rose beter word maar ook de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
er is niets meer bekend en nee de chars zullen niet overgezet worden want dat heeft een te grote advantage ofzo zei die primedefender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:31:
[...]

hier ben ik ook erg benieuwd naar

dat prose klinkt erg leuk en een grote vooruitgang waardoor niet alleen rose beter word maar ook de community
Ze zitten nog te wachten op het antwoord van gravity (een en ander zal ook afhangen van hoe failliet gamesrouter nu is). Ze verwachten niet dat de characters overgezet kunnen worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:41:
[...]

Ze zitten nog te wachten op het antwoord van gravity (een en ander zal ook afhangen van hoe failliet gamesrouter nu is). Ze verwachten niet dat de characters overgezet kunnen worden helaas.
mja gravity kan ook zeggen waarom moeten ze naar pRose ze kunnen ook naar naRose want daar is iedereen welkom en hoeven we niks aan te passen

tijd zal t leren :)

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 03-02-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog hoop op onze ERose accounts kijk het nieuws op http://www.qualitygo.com/. Alleen weet ik niet hoelang het gaat duren voordat de service wordt overgenomen. Hopelijk niet al te lang meer! Ik wil weer ROSE spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:03:
Er is nog hoop op onze ERose accounts kijk het nieuws op http://www.qualitygo.com/. Alleen weet ik niet hoelang het gaat duren voordat de service wordt overgenomen. Hopelijk niet al te lang meer! Ik wil weer ROSE spelen. :*)
lol wedden dat grav ze heeft onslagen :P ookal zeggen ze dat hun niet meer willen, maarja het is wel beter nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow gasten ik ben nieuw op dit forum maar nie voor rose ik heb in E-Rose in de clan BoT gezeten en daar heel veel fun gehad vooral met evo vaak me gelvled en zijn char ove. en met syren gepartyd ik ben nu ook overgestapt op NA-rose en ben nu lvl 30 hawker/raider ik wil de clan LoT gaan joinen maar kan nog nie omdat ik zegmaar een onbekende ben van jullie ik hoop dat ik in de clan kom :9 en partyen O-) ik spreek jullie later wel weer, mijn ingame name is "DeGeKKe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:14:
[...]

lol wedden dat grav ze heeft onslagen :P ookal zeggen ze dat hun niet meer willen, maarja het is wel beter nieuws
tja, ik heb ja gezegd op de migratie van gegevens, ik blijf erbij dat ik verder wil met mijn chars waar ik gebleven was. Narose is niet slecht (ookal vond ik het eerst bud) maar 't zijn toch niet mijn chars if you get what i mean ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt de installatie altijd zo lang?
Ik heb 'm al als het ware geinstalleert, maar hij staat nu te 'laden'/installeren in het startscherm van Rose.
Ik weet nog dat dat altijd wat langer duurde, maar hij staat al anderhalf uur aan, en hij is pas op 25% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
mja imo moeten ze t wel binnen 1 maand doen liefst sneller als t 2/3 maanden gaat duren is t voor mij voorbij eRose :) en halloi naRose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Nice dus toch _/-\o_
Nou ik heb een Yes gestuurd zoals velen denk ik :D
edit:
ik denk dat het juist heel snel kan gaan nu. Als ik het goed begrijp heeft qualitygo (en gr) de zaakjes wel weer op orde, maar duurt het nog te lang om het weer up te krijgen Daarom hebben ze de rechten verkocht oid. Whohoo, ik had de hoop al bijna opgegeven :P

edit:
Gravity of Wemade zal waarschijnlijk de nieuwe host worden [link] ze zijn dus ook, net als GR al bezig met MIR

[ Voor 37% gewijzigd door Rooster op 03-02-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Nou ik ook maar yes gestuurd. Dit weekend ben ik weg en ik hoop dat we voor dinsdag bericht krijgen met hoe en wat over onze acounts en erose, tegen die tijd is namelijk mijn trial van Narose voorbij.
Ondertussen al bijna lvl 32 dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Thanks voor de informatie. Net een leuk mailtje gestuurd naar die jongens. Uiteraard met YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ook mailtje gestuurd met yes natuurlijk...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.