Zo ik heb vandaag ook weer lekker lesgereden ging erg goed maar wat anderen doen:
Een lesauto rijd voor me bij een afrit, ik neem ook de afrit achter de les auto. Bij de scherpe bocht na de uitvoeg strook ontkoppelt ze en rijd keihard door de bocht (bijna op 3 wielen) Even later rij ik weer achter haar zei gaat links ik rechtdoor. Me instructeur "zei is aan het afrijden" evenlater zie ik een filevorming bij de oprijbaan. Staat ze gewoon stil

En daarna rijdt ze weer en voegt veelste langzaam in. Een (sl)opel voor me trekt ook niet lekker op waardoor ik met 60 invoeg waar je 70 mag. Nou goed prima. Even later geeft ze me weinig ruimte bij ritsen

Welke idioot gaat er nou stilstaan bij invoegen als je nog niet eens op de invoeg strook zit
ook erg mooi een leuke S bocht waar je 50mag, eropaf met 45 dan doortrekken naar 60 in de bocht en de volgende weer. Volgens mij had de 205 achter me het niet helemaal door dat hij daar niet zo hard doorheen kon

die helde nogal ver over en kwam op de verkeerde rijstrook
Iemand nog tips waarom een 3 punts draai soms wel werkt en soms niet? Ik heb het gevoel dat je als je eraanbegint echt uiterst rechts moet staan, Graag tips