Was bij mij ook het eerste wat op de snelweg geleerd werd. Plankgas (had geen supersnelle diesels) en flink snelheid maken.J2pc schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:05:
[...]
mja, het gaat er ook niet om dat 't rustig is, het gaat erom dat je laat zien dat je weet wat je doet. Dus gewoon doortrekken naar 100/120 op de invoegstrook... Was mijn instructeur de eerste keer heel duidelijk in.
Maar balen dat je 't niet gehaald hebt..
maargoe, 3 maal is scheepsrecht
Toch blijft het lullig als je alleen hierop dus zakt...TweakersOnly schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:58:
Ik heb gisteren m'n tweede examen gehad, maar ik ben weer gezakt. Reden was dat ik te weinig snelheid maak bij het invoegen op de autoweg.![]()
![]()
Voor de geinteresseerden: Ik moest afrijden bij examencentrum Horn. Vanuit Horn reed ik de autoweg op richting Roermond. Het was erg rustig op de autoweg, ong. 400 meter achter me reed alleen een vrachtwagen. Ik reed op de invoegstrook ongeveer 80 km/h toen ik de autoweg op ging. Daarna trok ik door naar de 100.
Volgens de examinator moest ik eerst 100 rijden op de invoegstrook, en daarna pas invoegen. Voor de rest had hij geen echte opmerkingen. Alles ging vrij soepel, alleen bochtje achteruit lukte niet helemaal.
edit: Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand hier ervaring heeft met 2 examinatoren in de auto?
[ Voor 5% gewijzigd door arnax op 21-07-2006 22:33 ]