Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

A1-nieuws: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5635&cache=no

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/a/47b273e72d65a88da583d100413095ea.jpg

Zal wel weer een 3-deurs ding worden net als de Volvo C30. Als die laatste nou 5 deuren had dan had ik er al een, maar nee hoor :{ Onpraktisch :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
al die kleine autotjes zijn 3 deurs. Ja dat volvo nou hun auto in de klasse van de A3 en golf alleen 3 deurs maken moeten hun weten. Maar de A1 wordt lijkt mij kwa grote zoiets als de C1 ofzo.. En totaal niet zoals dat plaatje van hierboven. Dat is meer een nieuwe A3 concept

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 28-11-2006 17:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

en zo'n concept tekening zegt sowiezo niets... buiten dat is het hoogst twijfelachtig of die uberhaupt wel bij een ontwerpen die voor Audi werkt vandaan komt.

concepttekningen van autobild zijn vaak erg dubieus.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
tsja, het zou ook heel goed een nieuwe Astra kunnen zijn.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:54
Is volgens mij een artist impression van de shooting brake?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Vandaag gespot in Utrecht: eerst een S6 Avant (sjezes wat is dat ding mooi!), die me overigens bijna aanreed, overmoedige 20'er met Ali B-look inside...

Paar minuten daarna een donkerblauwe RS4 (lekker donker en vol geluid trouwens, jammer dat hij niet wat harder optrok)! Beide nieuw NL kenteken. Moooooi _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machtig mooi zo'n brullende V8 :9~ , heb er laatst ook ééntje gespot. Kon hem alleen niet zo goed bijhouden in m'n Suzuki Swift 1.3 ('93). Maar zo'n V8 kan toch niet op tegen de V10 van de M5, die kwam laatst voorbij de bushalte met een flinke stoot gas _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:04:
Machtig mooi zo'n brullende V8 :9~ , heb er laatst ook ééntje gespot. Kon hem alleen niet zo goed bijhouden in m'n Suzuki Swift 1.3 ('93). Maar zo'n V8 kan toch niet op tegen de V10 van de M5, die kwam laatst voorbij de bushalte met een flinke stoot gas _/-\o_ :9~
Eey leuk, een suzuki rijder :)
Mag ik zo onbeleeft wat meer info over je suzi vragen? Misschien een site ofzo?
Maar zo`n audi V8 is machtig mooi, laats meegereden in die nieuw tt, 3.2 liter v6, dat is al uber vet. Laat staan die V8 :9

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:04:
Qua geluid dan... Ik denk dat de RS4 sneller is, hij is iets lichter en is 4 wiel aangedreven, volgens Autoweek specs scheelt het 0,2 seconden naar de 100 (M5 is sneller). Ik zet in op de RS4 :9 (welke ook mooier is dan de M5...)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Lijkt me wel moeilijker om met de M5 die acceleratietijd 0-100 te halen omdat je je wielspin dan heel goed onder controle moet hebben, wat met de RS4 minder een issue is.

Maar laten we wachten op de nieuwe RS6, die maakt die M5 zo in... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:35:
Lijkt me wel moeilijker om met de M5 die acceleratietijd 0-100 te halen omdat je je wielspin dan heel goed onder controle moet hebben, wat met de RS4 minder een issue is.
Launch control. 8)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:23:
[...]

Eey leuk, een suzuki rijder :)
Mag ik zo onbeleeft wat meer info over je suzi vragen? Misschien een site ofzo?
Maar zo`n audi V8 is machtig mooi, laats meegereden in die nieuw tt, 3.2 liter v6, dat is al uber vet. Laat staan die V8 :9
Die suzuki van mij is niet veel bijzonders hoor, gewoon standaard 1.3 achtklepper, 68 pk. Onderstuurt als een gek, wat al wel eens wat hachelijke situaties heeft opgeleverd (te snel over de rotonde en bijna op een vluchtheuvel belanden 8)7 ).

Audi V8 zijn inderdaad erg mooi. M'n oom heeft zelf een Audi A6 Avant (model 2002 geloof 'k) uit Duitsland geïmporteerd. Met in het vooronder de bekende 4.2 V8. Gaat echt als een trein. Als ik aangehouden was in die auto was ik met zekerheid m'n rijbewijs kwijt geweest _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
marccom schreef op woensdag 13 december 2006 @ 01:05:
[...]

Qua geluid dan... Ik denk dat de RS4 sneller is, hij is iets lichter en is 4 wiel aangedreven, volgens Autoweek specs scheelt het 0,2 seconden naar de 100 (M5 is sneller). Ik zet in op de RS4 :9 (welke ook mooier is dan de M5...)
de RS4 is mischien wel sneller naar de 100 maar daarboven is hij geen match voor de M5, zelfs de E39 maakt de RS4 makkelijk op snelheden boven de 100/200. maar dat komt voornamelijk doordat de M5's 500nm koppel hebben tegenover de 400 nogwat van de RS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:22:
[...]

Die suzuki van mij is niet veel bijzonders hoor, gewoon standaard 1.3 achtklepper, 68 pk. Onderstuurt als een gek, wat al wel eens wat hachelijke situaties heeft opgeleverd (te snel over de rotonde en bijna op een vluchtheuvel belanden 8)7 ).

Audi V8 zijn inderdaad erg mooi. M'n oom heeft zelf een Audi A6 Avant (model 2002 geloof 'k) uit Duitsland geïmporteerd. Met in het vooronder de bekende 4.2 V8. Gaat echt als een trein. Als ik aangehouden was in die auto was ik met zekerheid m'n rijbewijs kwijt geweest _/-\o_ .
Keej, miss dat je je suzi had opgevoerd, niet dus. Jammer, mja :P
Maar dat onderstuur is wel gaar :/
Men oma heeft zo een ook gehad en het was net een gocart, reed echt heerlijk.
En dat voor de auto van men oma... :P

Maar ff ontopic:
Maar ik ben best wel jaloers op je, wat een bak die van je oom. _/-\o_
Even uitlaten... ;) Wat een geluk dat er op dat moment geen politie was, haha :)

En vandaag in de stad een vrij nieuwe A8 gezien. Zwart, zwarte ramen, dikke velgen, 4 rioolpijpen eronder. Subtiele sportlooks maar aan de uitlaat en de tekst achter op te zien ging het om de zwaarste A8 met een dikke 6.0 liter quatro... Niet normaal hoe gaaf. Was te snel voorbij om foto`s te kunnen maken helaas. Maar wat is zo`n auto vet. Hele ingetogen nette auto die er schitterend uitziet maar toen ie stoot gas gaf om net het oranje stoplicht te kunnen meepikken had je een hels kabaal. Heerlijk was dat, kippenvel van hier tot ginder maar wat issie mooi en wat klinkt ie lekker vol... :9~ O+

[ Voor 15% gewijzigd door Joopieboy op 13-12-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

Wimo.

Shake and Bake!

marccom schreef op woensdag 13 december 2006 @ 01:05:
[...]

Effe wachten op de nieuwe M3 dan ... is de rs6 geen concurrentn van de M5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wimo. schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:19:
[...]

Effe wachten op de nieuwe M3 dan ... is de rs6 geen concurrentn van de M5?
Volgens mij wel jah.

Verwijderd

Joopieboy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:53:
[...]

Maar ff ontopic:
Maar ik ben best wel jaloers op je, wat een bak die van je oom. _/-\o_
Even uitlaten... ;) Wat een geluk dat er op dat moment geen politie was, haha :)
Het mooiste is nog dat m'n nichtjes die auto ook meenemen met het uitgaan. En dan is het wel zo leuk om de sjonnies in de CRX-jes en Golfjes even op hun plaats te zetten 8) .
En vandaag in de stad een vrij nieuwe A8 gezien. Zwart, zwarte ramen, dikke velgen, 4 rioolpijpen eronder. Subtiele sportlooks maar aan de uitlaat en de tekst achter op te zien ging het om de zwaarste A8 met een dikke 6.0 liter quatro... Niet normaal hoe gaaf. Was te snel voorbij om foto`s te kunnen maken helaas. Maar wat is zo`n auto vet. Hele ingetogen nette auto die er schitterend uitziet maar toen ie stoot gas gaf om net het oranje stoplicht te kunnen meepikken had je een hels kabaal. Heerlijk was dat, kippenvel van hier tot ginder maar wat issie mooi en wat klinkt ie lekker vol... :9~ O+
A8 6.0 liter quattro staat voor mij synoniem aan "Met 250 km/h over de Autobahn, en achterin nog even een zakendeal afronden en de champagne lostrekken" :9~

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

KappeNou schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:05:
[...]

Het lijkt wel alsof ze een beetje improviseren.. Hoe kan je nou als autoblad meerderen keren zeggen dat de R10 le mans een V10 TDI heeft 8)7. In de Q7 ligt namelijk de zelfde basis van de V12 TDI als in de R10..
Ze hadden ook wel kunnen melden dat het koppen begrenst is naar 1000NM, zo ook in de 65AMG modellen.
Zelfde basis? De ene heeft een blokhoek van 90 graden en de andere een blokhoek van 60 graden... Lekkere zelfde basis :?

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bolleh schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:35:
[...]

de RS4 is mischien wel sneller naar de 100 maar daarboven is hij geen match voor de M5, zelfs de E39 maakt de RS4 makkelijk op snelheden boven de 100/200. maar dat komt voornamelijk doordat de M5's 500nm koppel hebben tegenover de 400 nogwat van de RS4
Op de ring wint de RS4 het geloof ik wel van de M5, de M6 schijnt ietsjes sneller te zijn. Het is allemaal zo afhankelijk van omstandigheden.. Het enigste dat we kunnen concluderen is dat de RS4 op het cicuit vrijwel net zo snel is als de M5 en M6. Een goede prestatie vind ik. De m3 zal er wel weer een schepje bovenop doen waarna de RS6 hetzelfde doet etc.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:12:
[...]

Het mooiste is nog dat m'n nichtjes die auto ook meenemen met het uitgaan. En dan is het wel zo leuk om de sjonnies in de CRX-jes en Golfjes even op hun plaats te zetten 8) .

[...]

A8 6.0 liter quattro staat voor mij synoniem aan "Met 250 km/h over de Autobahn, en achterin nog even een zakendeal afronden en de champagne lostrekken" :9~
Hahaha lol :P
Dat van je nichtjes is wel ontzettend stoer en die audi is echt te vet. Idd lekker hard scheuren en dan achterin in alle luxe vertoeven. Lijkt me wel eens leuk om er in mee te rijden, mja. Dat zal wel nooit gaan. Ik ben al blij met meerijden in onze crysler voyager. Is ook al luxe genoeg en behoorlijk duur. :)

Vandaag in de stad weer 2 mooie audi`s gespot, de "normale" A4 met een V4, 1.8T versie. Mooie auto, nieuw model, best leuk oom te zien. En de nieuwe audi tt, heel erg mooi en een 3.0 V6. Echt wreed hoe die er uit zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 13:48
KappeNou schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:15:
[...]

Mja die RS6 velgen zijn wel dope :P die wil ik maybe ook gaan halen voor me A6 ;) Een vriend van me heeft ze ook onder ze Golf V GTi :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar RS4 velgjes zijn ook leuk onder je Golf of A3 :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maarjah weer ff op audi terug te komen ;)

Hier 1 van mijn persoonlijk mooiste "uitgebouwde" oude A4's van hier in de buurd.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vindt die A8 velgen nog steeds het mooiste onder een A8 ;) zoals bij die van me pa

[afbeelding]
[afbeelding]
Woon jij toevallig in Berkel :P Ik herken die hal

20 jaar, en wat had ik bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

WooK schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:16:
[...]
Zoals op de A6 avant idd :9~
Welk nieuw model heeft dat niet meer? De A6? Het is een optie namelijk dus het kan zijn dat hij een model zonder deze optie heeft gezien?
Ik hoop dat er een aftermarket setje als voor de golf4 uit gaat komen want volgens mij zal dat echt super staan :)
Weet je toevallig hoe het zit met de A6 sedan en de A4 sedan/avant? Hebben die ook LED-lichten achter als je Xenon neemt? Foldertjes zijn niet echt helder, om maar te zwijgen over de configurator @ audi.nl, da's een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:17:
[...]

Weet je toevallig hoe het zit met de A6 sedan en de A4 sedan/avant? Hebben die ook LED-lichten achter als je Xenon neemt? Foldertjes zijn niet echt helder, om maar te zwijgen over de configurator @ audi.nl, da's een ramp.
A6 sedan heeft geen led lichten, althans, niet zichtbaar. kan best dat er leds achter zitten maar tis iig niet duidelijk zichtbaar en dus ook niet net zo mooi.

A4 sedan/avant beiden niet, maar het huidige model heeft wel mooi egaal verlichte vlakken, dus het is iig wel mooi om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mazz schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:58:
[...]

Woon jij toevallig in Berkel :P Ik herken die hal
dat was idd in berkel, maar daar woon ik niet ;)

>PC specs<

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hebben mensen hier al eens gereden met Audi Magnetic Ride in de nieuwe TT?

Ik heb de TT laatst mogen testen, maar helaas zat daar nog geen magnetic ride op.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Vanmorgen ook de TT geprobeerd :)

2.0TFSi :9

Stuk sneller als mijn a3... En die leren bekleding/stugge stoelen :o

* toegevoegd aan de wannahave's

[ Voor 12% gewijzigd door marccom op 24-12-2006 01:28 ]

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:45
jaja, het is bijna zover! De 10e kan ik mijn Sportback 2.0TDI Ambition/Proline ophalen!

Kan haast niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/Audi%20RS5.jpg
spyshot van de S5/RS5

moet zeggen dat de wagen er vanuit deze hoek errug mooi uit ziet zeg.

de nieuwe audi stijl begint nu erg duidelijk terug te komen in de nieuwe modellen.
De scherpe doch subtiele flanklijn vind je ook terug in de TT en de R8

ik vind de nieuwe stijl van audi echt verschrikkelijk mooi om te zien. Het is een perfecte balans tussen design, stijl, klasse en kracht. De nieuwe stijl is heel erg geforceerd in het design maar nooit schreeuwerig of patserig, het past gewoon. En die plaatdelen..ze zien er zo clean uit, geen lijn overbodig of verkeerd.

ik ben benieuwd hoe de volgende generatie A8 eruit gaat zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
De A5 is eindelijk weer eens een Audi die normaler is dan de rest van de nieuwe modellen die ze gaan bouwen. Die wil ik wel.

Jullie mogen die Q7 en R8 hebben, nog is bij staan kijken maar vind het echt helemaal 3x niks 8)7

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Q7 is niet mijn ding, maar dat zijn Suvs in het algemeen niet. De R8 vind ik verschrikkelijk mooi. Maar het is wel echt een controversieel ontwerp denk ik.
xxxMaverick schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:45:
jaja, het is bijna zover! De 10e kan ik mijn Sportback 2.0TDI Ambition/Proline ophalen!

pics!

[ Voor 44% gewijzigd door THIJZEL op 12-01-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
Denk dat ie te druk is met rondjes rijden :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 11:00
Is het eigenlijk mogelijk om achteraf nog een cruise control in te bouwen? Of moeten ze daarvoor teveel aanpassingen maken aan motor en stuur waardoor de kosten eigenlijk te groot worden om het te doen?

Specs: http://specs.tweak.to/9454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er zijn wel goede cruisecontrols in te bouwen, maar of dat met origineel Audi spul kan weet ik niet. Kijk 's op http://www.johngold.nl/ Dat zijn goede CC's.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Nouja een originele van audi zou ik toch liever hebben... Blijkt nogal duur te zijn hé... 400 à 500euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat kost het inbouwen van een Johngold ook al snel :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Ja, wel eigenlijk bedoelde ik dat van bij JohnGold.

Eigenlijk is een cc dan goedkoper als je hem direct bijkoopt(als optie) als je een nieuwe auto gaat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Cocona schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:06:
Ja, wel eigenlijk bedoelde ik dat van bij JohnGold.

Eigenlijk is een cc dan goedkoper als je hem direct bijkoopt(als optie) als je een nieuwe auto gaat kopen?
CC zit volgens mij tegenwoordig standaard op elk model Audi. Dus bijkopen hoeft in dat geval niet. 400 euro incl. alles lijkt me verder wel een normale prijs voor CC ja. Tis ongelofelijk relaxed en bonnenbesparend op de snelweg... Misschien kun je je keuze laten afhangen van hoeveelheid kilometers en bonnen die je nu rijdt/ontvangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
Nou ja het zit zo. Die auto is van mijn pa... Het is een A6 3.0tdi quattro, maar mijn pa vond een cc overbodig... Nu ik weet dat het mogelijk is, ga ik hem proberen te overhalen.

Auto is nu 2jaar oud ofzo en heeft al ong 53000km. Goeie wagen, alleen jammer van het verbruik...

Onze andere wagen heeft wel cc en die ligt altijd aan. Is idd zeer gemakkelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Cocona op 13-01-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
xxxMaverick schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:45:

Ben je nou al eens klaar met rondjes rijden zodat je wat pics kan posten?? :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Zosas schreef op zondag 14 januari 2007 @ 09:26:
[...]

Ben je nou al eens klaar met rondjes rijden zodat je wat pics kan posten?? :P
Haha,ik ben klaar met rondrijden! Geweldige auto..... Ik zal proberen vanmiddag wat foto's neer te zetten.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ultieme dag gehad:
Drie kwartier A8 gereden (wat afleveren voor de baas, en iemand ophalen).
Kwartiertje S3 (ff aftanken en beetje warmrijden voor proefrit)
En 3 kwartier in een S4. En dat was gewoon puur voor de fun. Echt genieten.
Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn rijbewijs ook de volle 3 kwartier op het spel gezet. Nodigt echt uit, al is het maar voor het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
some get all the luck... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Cocona schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:31:
Nou ja het zit zo. Die auto is van mijn pa... Het is een A6 3.0tdi quattro, maar mijn pa vond een cc overbodig... Nu ik weet dat het mogelijk is, ga ik hem proberen te overhalen.
Zit er normaal al standaard in maar nog niet enabled. Sinds alle motorblokken nu elektronisch geregeld worden en niet meer mechanisch zitten de opties zoals cc, asr etc gewoon in het pakket maar moeten gewoon nog enabled worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Chevy454 op 14-01-2007 16:33 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of werken er hard genoeg voor/aan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:38:
[...]
Of werken er hard genoeg voor/aan ;)
Je deed het toch voor je baas? Hoezo heb jij er dan hard genoeg voor gewerkt? Wat doe je uberhaupt als ik vragen mag?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
WooK schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:26:
[...]

Je deed het toch voor je baas? Hoezo heb jij er dan hard genoeg voor gewerkt? Wat doe je uberhaupt als ik vragen mag?
Volgens mij stond er iets van een knipoog bij :) Ik heb een aantal weken ook in een oud model en een splinternieuwe S8 mogen rijden, helaas wat mak met het gaspedaal om moeten gaan. Heb zelf een baantje als studentenchauffeur.
M'n pa heeft trouwens zijn A6 2.7 TDI limousine besteld, dus daar zullen begin maart foto's van verschijnen! Ben benieuwd hoe de 2.7TDI i.c.m. multitronic automaat rijdt, ben m alleen nog gewend i.c.m. de 2.0 TDI en 2.4 benzine.
Hierbij nog maar een fotootje van de S8 van een paar weken geleden in kwestie (let maar niet op de lelijke S500 ernaast ;) (zoals te zien is door glas gemaakt helaas)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/e.p.n.vanruiten/18122006791.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocona
TNT253 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:41:
[...]

Volgens mij stond er iets van een knipoog bij :) Ik heb een aantal weken ook in een oud model en een splinternieuwe S8 mogen rijden, helaas wat mak met het gaspedaal om moeten gaan. Heb zelf een baantje als studentenchauffeur.
M'n pa heeft trouwens zijn A6 2.7 TDI limousine besteld, dus daar zullen begin maart foto's van verschijnen! Ben benieuwd hoe de 2.7TDI i.c.m. multitronic automaat rijdt, ben m alleen nog gewend i.c.m. de 2.0 TDI en 2.4 benzine.
Hierbij nog maar een fotootje van de S8 van een paar weken geleden in kwestie (let maar niet op de lelijke S500 ernaast ;) (zoals te zien is door glas gemaakt helaas)

[afbeelding]
Sorry, maar een S is echt top :) Nou ik rij bij mijn nonkel voor een airport service(ophalen en afhalen v mensen van en naar luchthavens) en de enige auto's waar ik mee rij, zijn een viano 2.2 automaat trend uitvoering, een look-a-like vito(beide middellange versies) en een e-klasse 270 tdi break elegance. :X Binnenkort een 2.0tdi a6 bij om mee te rijden. Wss wordt ie wel gechip voor wat meer pk'tjes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Hier in het dorp zie ik de nieuwe TT soms staan, als ik eens tijd heb ga ik toch eens ff stoppen voor pics te maken, hij is anders best wel vet :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:26:
[...]

Ik doelde er op dat ik hard heb gewerkt om zo'n weekend baan te kunnen bemachtigen. Ligt toch een stukje moeilijker dan vakkenvuller worden. Audi sales, om specifiek te zijn overigens. En ja, ik kan het iedereen die commercieel is aanraden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Ik heb de laatste tijd toch wat problemen met mijn A2 (ja is wel wat anders dan al die A6/A8). Sinds een paar maanden hadden we problemen met de centrale deurvergrendeling, maar niet zo storend dat het echt dramatisch was. Sinds afgelopen week is het wel dramatisch geworden. Voordeuren gaan alleen nog met de sleutel op en dicht en de achterdeuren gaan helemaal niet meer dicht.

Waarschijnlijk is het kastje wat de boel regelt aardig aan het dood gaan. Dat zal wel weer een aardig bom duiten gaan kosten.... :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:04:
[...]
Ik doelde er op dat ik hard heb gewerkt om zo'n weekend baan te kunnen bemachtigen. Ligt toch een stukje moeilijker dan vakkenvuller worden. Audi sales, om specifiek te zijn overigens. En ja, ik kan het iedereen die commercieel is aanraden :D
Op die fiets :) Maar ben je dan "gewoon" verkoper in het weekend of verricht je ondersteunend werk? Overigens lijkt mij prive chauffeur als bijbaantje ook wel leuk. Beetje jammer alleen dat mijn studententijd alweer bijna 10 jaar achter me ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
TNT253 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:41:
[...]

[afbeelding]
lelijke S500?

ik ben voornamelijk audi fan, ik rij dan wel bmw en mn vader mercedes maar audi blijft voor ons beiden HET merk. maar de huidige S-klasse is toch echt weer met afstand de king van de limousine's hoor. Mercedes heeft zn zaakjes weer een stuk beter op orde vergeleken met het debacle van een aantal jaar geleden toen de R&D minder geld kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
bolleh schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:26:
[...]

lelijke S500?

ik ben voornamelijk audi fan, ik rij dan wel bmw en mn vader mercedes maar audi blijft voor ons beiden HET merk. maar de huidige S-klasse is toch echt weer met afstand de king van de limousine's hoor. Mercedes heeft zn zaakjes weer een stuk beter op orde vergeleken met het debacle van een aantal jaar geleden toen de R&D minder geld kreeg
gewoon wanhopig imo. Voor het geld van een S maar een maybach verkopen..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
xxxMaverick schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:24:
[...]

Haha,ik ben klaar met rondrijden! Geweldige auto..... Ik zal proberen vanmiddag wat foto's neer te zetten.........
sorry jongens, gaat dit weekend worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eerste instantie natuurlijk ondersteunend werk, maar zodra de hoofdverkoper met klanten zit kan ik net zo goed gaan verkopen. En ik heb gelukkig ook klanten die specifiek voor mij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
KappeNou schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:15:
[...]

gewoon wanhopig imo. Voor het geld van een S maar een maybach verkopen..
huh :?

waar heb jou het nou weer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
bolleh schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:14:
[...]

huh :?

waar heb jou het nou weer over :P
De maybach is een super dure limo die veel mensen wel willen maar niet kunnen betalen.

Dus nu heb je de nieuwe S klasse die er erg veel op lijkt met de zelfde luxe alleen ietjes kleiner..

Afbeeldingslocatie: http://www.tintedwindows.co.uk/window-tinting-gallery/d/164-1/Mercedes-S-320-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b393/chaiarose86/maybach_57_3.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 16-01-2007 00:53 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

KappeNou: je kunt er wellicht ook voor kiezen om met iets minder opvallends op pad te gaan en een paar ton te sparen... Ik vind de S-klasse (die heeft toch wel minder gadgets hoor) trouwens wel een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ff een paar Aeroblade ruiten wissers op mijn Audi laten schroeven, mooie dingen zijn dat mooi plat en stil! :)

Ze zijn BTW ook nog in de aanbieding bij de Audi winterspecial brochure, ipv 135 euro nu voor 99 euro (geldig tot en met 31 januari lees ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ehh, heb je pics ofzo? Wat moet ik me erbij voorstellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar ff op de site van Bosch Areotwin:
http://rb-aa.bosch.com/bo...guage=nl-NL&publication=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
wh000t getweakte ruitenwisser! dat moet ik hebben :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Klinkt grappig maar ik hoor ze nu ook al bijna niet? Daarnaast heb ik mijn auto net een paar maanden dus zijn ze "sowieso" streeploos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Heeft er iemand ff €119.950 voor me liggen :P

Wat een megamooie bak:
Afbeeldingslocatie: http://autotelegraaf.nl/images/speurder/4/7/2/11502472.big.gen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://autotelegraaf.nl/images/speurder/4/7/2/11502472.2.big.gen.jpg
http://www.speurders.nl/a...20_pk.html?ito=2256&itc=0

[ Voor 19% gewijzigd door THIJZEL op 31-01-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

"Deze prachtige supersport stationwagon is ook tax free leverbaar.. "
Houdt dat in dat hij ook als bedrijfswagen geleverd kan worden? ;) High speed delivery ofzo :D

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond een paar maanden terug toch op geenstijl.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:39:
Stond een paar maanden terug toch op geenstijl.nl?
Ja, is een advertentie op geenstijl:
"GeenStijl biedt ex lease aan, van oud vrouwtje, altijd binnen gestaan :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Houdt in dat het BTW-auto is. Als je hem als bedrijf koopt dan krijg je de BTW direct (naja, na maximaal 4 maanden, afh. van wanneer je hem koopt) terug van de belastingdienst.

Scheelt je bij zo'n mooie RS4 toch alweer zo'n kleine 25.000 euro...

Overigens moet je bij verkoop wel weer BTW inleveren bij de belastingdienst, dus de pret is maar van relatief korte duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ze meer bedoelen dat je hem ook als diplomaat kan kopen en dan de btw/bpm terug kan krijgen. Ik zou het wel weten als ik dat kon doen, jammer dat mijn vader niet zo makkelijk te overtuigen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Op wintersport geweest met de A3 :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/plagne/IMG_0581.JPG
Aankomst

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/plagne/IMG_0078.JPGDag 2...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/plagne/IMG_0349.JPGDag 3...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/plagne/IMG_0351.JPGDag 3... Fijn dat ijs :D Pas bij Luxemburg op de terugweg was het er af...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/plagne/IMG_0417.JPGUitgegraven en omgedraaid :)

Weekje in La Plagne in Frankrijk geweest. Eindelijk eens een lekker lang stuk door kunnen rijden, 2x 1100 km. Vond ie lekker, rijdt een stuk beter nu. Top weer een klein beetje bijgesteld; 208 :P Veel gemak gehad van de winterbanden, al die Fransen op zomerbanden tobben met kettingen, geen last van gehad gelukkig. Vandaag is die getrakteerd op een verse apk dus we kunnen weer een jaar vooruit.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Ik ben me ook aan het orienteren op een A3. Binnenkort een keer een proefrit maken, maar nog ff geen tijd. Heeft iemand zowel ervaring met een 1.6 FSI als een 2.0 FSI motor? Als de 1.6 niet genoeg vermogen levert dan hoef ik niet naar de 1.6 te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Met tax-free kan ook bedoeld worden dat deze via Luxemburg wordt verhuurd. Dat scheelt aardig in de BPM.

Ik kan er niks over op de website vinden van vd Akker. Beetje lame als ze bedoelen dat je de BTW terug kunt krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door -DarkShadow- op 31-01-2007 21:03 ]

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
jopie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:42:
Ik ben me ook aan het orienteren op een A3. Binnenkort een keer een proefrit maken, maar nog ff geen tijd. Heeft iemand zowel ervaring met een 1.6 FSI als een 2.0 FSI motor? Als de 1.6 niet genoeg vermogen levert dan hoef ik niet naar de 1.6 te kijken...
Je gaat voor een 8P model? De 1.6 FSI. Zuiniger en meer vermogen dan de 1.6.

Specs naast elkaar: http://www.autoweek.nl/ca...age=&DISP=1&cache=no&ref=

Overigens zou ik beginnen met de 1.6. Toen ik mijn A3 1.6 kocht (welliswaar een 8L) heb ik genoeg verhalen te horen gekregen dat het ondergemotoriseerd zou zijn. Het zal uiteraard nooit een S3 worden maar dat ondergemotoriseerde vind ik allemaal overdreven geblaat. Na een jaar er mee gereden te hebben heb ik echt geen moeite om prima mee te gaan met het huidige verkeer en ook de top verbaast me... Mgoed, mijn A3 weegt 1065kg/100pk, de 8P is zwaarder.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:23:

Ze zijn BTW ook nog in de aanbieding bij de Audi winterspecial brochure, ipv 135 euro nu voor 99 euro (geldig tot en met 31 januari lees ik).
nog duur! heb voor die van mij voor de A4 iets van 45,- betaald ;)

dat ze minder geluid maken is me niet echt opgevallen ik heb ze puur gekocht omdat ze mooier zijn :+
WooK schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:04:
[...]

Klinkt grappig maar ik hoor ze nu ook al bijna niet? Daarnaast heb ik mijn auto net een paar maanden dus zijn ze "sowieso" streeploos :)
als je al goeie "gewone" ruitenwissers hebt is het verschil ook echt minimaal! de gewone wissers die ik er hiervoor op had waren ook van Bosch en die produceerden echt geen meer geluid... kwa strepen maakt het volgens mij ook bijna niets uit. alleen bij hoge snelheden vanaf 160 een beetje maar vooral vanaf 180 is er een verschil.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 02-02-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Van Beynum (dealer in Gouda) had gisteren en vandaag de Audi on Tour dagen.

Bijna de complete collectie van Audi was aanwezig:

- S6 avant
- S8
- Q7
- TT (2.0 TFSI en V6)
- A3tjes (SB's)
- S3
- Allroad
- A8
- A6

De TT al een maand geleden ervaren, vanmiddag de S3. Damn, wat een auto :9 Die mag mn huidige A3 wel vervangen. Super mooi rood/zwart recaro leder interieur. Helaas niet volledig alu inleg, donker notenhout vind ik niet zo mooi. Buiten dat een geweldige auto 8)

De V10 van de S6, wát een geluid zit daar in zeg :9~

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:10
jopie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 20:42:
Als de 1.6 niet genoeg vermogen levert dan hoef ik niet naar de 1.6 te kijken...
2.0 fsi is niet meer leverbaar. Die wordt vervangen door de 1.8 tfsi. Die motor is echter al een paar keer uitgesteld en zou vanaf maart gemaakt moeten gaan worden :(
1.6 fsi vind ik een beetje krapjes en de 2.0 tfsi is teveel van het goede. Wachten dus op de 1.8 tfsi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
xxxMaverick schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:26:
[...]

sorry jongens, gaat dit weekend worden!
of anders het weekend daarop, of anders daarop danwel weer daarop :P
hehehe

Zolang de wagen maar lekker rijdt :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
biobak schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:32:
[...]

2.0 fsi is niet meer leverbaar. Die wordt vervangen door de 1.8 tfsi. Die motor is echter al een paar keer uitgesteld en zou vanaf maart gemaakt moeten gaan worden :(
1.6 fsi vind ik een beetje krapjes en de 2.0 tfsi is teveel van het goede. Wachten dus op de 1.8 tfsi.
Eerlijk gezegd ben ik momenteel vooral naar 2e hands aan het kijken, via de oosterburen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb een paar maand geleden een Audi Coupe Quattro type 85 gekocht, hier is door een vorige eigenaar een Audi 200 turbo motorblok met 180pk in gelepeld, Echter was de electronice en de ecu niet aangelsoten.. het blok liep wel maar veeeeel te rijk... en bij volgas was de kans op pingelen erg groot =]

Enfin ik zocht al tijden een Oudi en deze stond te koop... ik contact zoeken met de verkoper, jah alles zat erbij op de auto af te maken, goeie ECU, kabelboom etc. Vervolgens heb ik contact gezocht met een Audi specialist... of die wou kijken of hij de boel goed kon aansluiten, vond hij wel best. dus ik die Coupe Quattro gekocht en naar Alkmaar naar die Audi specialist gereden. Nadat de auto daar een paar dagen gestaan had belde die man mij op, ecu die erbij zat was niet de goede, kabelbom die erbij zat was een zootje... kwam nog bij dat het motoblok ook nog afgeslagen w as e de auto niet meer wou starten en het blok was nog slordig ingebouwd ook!... mooie diagnose dus. :/ conclussie was dat een ander blok zoeken waar nog een ecu en kabelboom op aangesloten waren de beste oplossing zou zijn, een compleet werkend blok inbouwen zou vele malen minder werk zijn.

Dus ik zoeken naar een blok... liefst dan een S2 blok... nergens iets goeds en betaal baars te vinden
Intussen heeft de auto 4 maand bij die monteur op het terrein gestaan... en ik heb geen bruikbare 2'de auto die we eigenlijk best wel nodig hebben.... mijn vrouw blijft maar vragen wanneer die auto nou eens af is.

het gaat btw om deze auto:
Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/phpBB2/files/thumbs/t_img162_414.jpg

En goede kennis van mij heeft een Audi 90 Quattro type 85 waar hij van plan was een S2 blok in te bouwen (talk about wolf in schaapskleren)... hij heeft recent een afgedankte S2 gekocht en daar het blok, de versnellings bak en alle elektronica uit gehaald hij heeft dus alles liggen voor een motorswap. En nu hoorde ik hem zeggen dat hij de coupe eigenlijk een mooier model vindt dan de 90, dus ik stelde, semi-serieus, voor dat ik wel wou ruilen, hij had immers alles liggen om een S2 blok in de Coupe te bouwen en ik zou een rij klare auto hebben, wat voor mij inmiddels belangrijker is geworden dan een oudi met 180 pk O-)

Hij wil de coupe wel eerst zien voordat hij beslist... dus ik probeer nu een auto ambulance te regelen, een auto met trekhaak die 1800kg mag trekken en een chauffeur met BE rijbewijs, gaat wel lukken dus hoop ik de Coupe quattro binnenkort vanuit alkmaar te vervoeren naar die kennis van mij.... en hopelijk gaat hij er mee instemmen! heeft hij zijn lievelings Audi kwa model en ik een rijklare 90

het gaat trouwens om deze 90:
Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/phpBB2/files/thumbs/t_afbeelding_058_106.jpg

ik hoop echt zooo dat we eruit komen,,, ben desnoods bereid iets bij te betalen... kheb gewoon 2 auto's nodig. :P waarde verschil zit er niet echt tussen de auto's, de coupe is een iets populairder model en die is behoorlijk zeldzaam maar een 90 quattro type 85 is nog zeldzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik kan wel is voor je vragen aan iemand die ik ken of hij nog ergens een S2 blokje weet te liggen, of een andere audi 80 blokje. Tot zover suc6 met zoeken

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Zosas schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:27:
[...]

of anders het weekend daarop, of anders daarop danwel weer daarop :P
hehehe

Zolang de wagen maar lekker rijdt :)
Helpt het als ik zeg: ik ga het echt dit weekend proberen????

* xxxMaverick zet even een alarmpje in zijn telefoon......niet vergeten dus ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik heb inmiddels een auto ambu gereserveerd voor zondag, ik ga dan mijn coupe Quattro uit Alkmaar ophalen, rij vervolgens langs die kennis van mij en dan gaan we kijken of we een deal kunnen maken met ruilen en eventueel bijbetalen.

ben benieuwd... hopelijk gaat het lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
hmmm heb ik een paar fotos gemaakt, dacht ik deze op got te posten....Maar blijkt dat ik ze eerst ergens op internet moet neerzetten? had gedacht dat ik ze wel ff kon uploaden en dat ik ze zo bij kon voegen ;)

Iemand ff een tip waar ik gewoon snel en makkelijk ff die fotos kan uploaden zodat ze hier te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/49jrfuo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/2hqqkna.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/2dl96b6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/4g3j97m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/48x6utz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/4cvj24l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/2zyk4th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/2u9ock4.jpg

Zo het duurde even maar hier is hij dan! A3 sportback, Ambition 2.0 TDI. Pro-line pakket, sport velgen, aluminium inleg, sportstuur met radiobediening + dakreling.

Leuk dingetje of niet?

p.s

dank voor de tip mbt het uploaden van foto's!

[ Voor 103% gewijzigd door xxxMaverick op 17-02-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Audi A3 Sportback Ambition!! :D
Daar ga jij veel schik mee hebben ;)

/edit:
nu ik de rest van je foto's gezien heb, weet ik ook dat je een 1.9tdi rijdt, dat mistte ik nog even in mijn informatie ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:04:
dank je, zoals je ziet heb ik er nog een paar foto's bijgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
xxxMaverick schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:09:
[...]

dank je, zoals je ziet heb ik er nog een paar foto's bijgezet ;)
Mooie wagen. Ik heb ook net een nieuwe besteld: Zwarte A3 Sportback 1.8 TFSI Ambiente Pro Line met S-Tronic (modeljaar 2007) :9~ met schakelpaddles achter het stuur 8) Kan niet wachten, maar het gaat nog wel even duren aangezien de motor pas vanaf maart leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
biobak schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:11:
[...]

Mooie wagen. Ik heb ook net een nieuwe besteld: Zwarte A3 Sportback 1.8 TFSI Ambiente Pro Line met S-Tronic (modeljaar 2007) :9~ met schakelpaddles achter het stuur 8) Kan niet wachten, maar het gaat nog wel even duren aangezien de motor pas vanaf maart leverbaar wordt.
ik heb de 1.8 benzine versie overwogen. Ik heb de auto alleen al besteld in november en ik was echter niet van plan tot maar te wachten, 1.6 vond ik te licht, 2.0 benzine te zwaar. Dus maar de diesel genomen :) kan ook wel uit met de km die ik maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
xxxMaverick schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:26:
[...]

ik heb de 1.8 benzine versie overwogen. Ik heb de auto alleen al besteld in november en ik was echter niet van plan tot maar te wachten, 1.6 vond ik te licht, 2.0 benzine te zwaar. Dus maar de diesel genomen :) kan ook wel uit met de km die ik maak
Ik had ook geen keus, want ik moest een benzine uitvoering nemen. 1.6 TipTronic vond ik niets met 102 pk en de 2.0 TFSI met S-Tronic was boven mijn budget. Dan maar de 1.8 turbo met S-Tronic met 160 pk en wat langer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik zit ook te kijken naar een A3 Sportback 2.0 TFSI 200 pk.
Zijn alleen nog weinig occasions. Wanneer kan ik de eerste occasions verwachten denken jullie??

En waar zit het prijsverschil tussen de A3 Sportback en A4 Avant in volgens jullie?
De A3 kost nieuw 33k met deze motor en de A4 43k met dezelfde motor.

[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 17-02-2007 19:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 14:44

xdc

even iets in de groep gooien

mijn ouders hebben een a4 uit 2002 , waarvan de a-selectie garantie afgelopen januari is afgelopen.

Nu moet de auto binnenkort weer voor de apk , wat te doen ?

Dealer of niet dealer ?

En uw argumenten aub .... (beetje onderbouwd)

ik twijfel nu namelijk , dealeronderhouden is beter , maar duurder.
Vroeger was ik verplicht hem door de dealer te laten onderhouden ivm behoud van de a-selectie

kortom Dealer of niet voor onderhoud ?

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
xdc schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 22:06:
even iets in de groep gooien

mijn ouders hebben een a4 uit 2002 , waarvan de a-selectie garantie afgelopen januari is afgelopen.

Nu moet de auto binnenkort weer voor de apk , wat te doen ?

Dealer of niet dealer ?

En uw argumenten aub .... (beetje onderbouwd)

ik twijfel nu namelijk , dealeronderhouden is beter , maar duurder.
Vroeger was ik verplicht hem door de dealer te laten onderhouden ivm behoud van de a-selectie

kortom Dealer of niet voor onderhoud ?
met zo'n auto, die nog relatief jong is zou ik voor de dealer gaan. Helemaal als je hem nog eens wil inruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Mooooody schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:38:
Ik zit ook te kijken naar een A3 Sportback 2.0 TFSI 200 pk.
Zijn alleen nog weinig occasions. Wanneer kan ik de eerste occasions verwachten denken jullie??

En waar zit het prijsverschil tussen de A3 Sportback en A4 Avant in volgens jullie?
De A3 kost nieuw 33k met deze motor en de A4 43k met dezelfde motor.
Met leverkosten zit je met een A3 al gauw op 35k en met een A4 Avant op iets over de 43k. Verschil is dus wat kleiner dan je denkt. Hou er wel rekening mee dat er standaard geen airco in een A3 zit, Proline-pakketje van paar duizend euro erbij nemen :X

Maar als je de ruimte van een A4 Avant niet nodig hebt, waarom zou je er dan een nemen? Hij is een klein stukje langzamer (zwaarder: 7.6 ipv 7.2s) en hij is duurder qua belasting/verzekering... (bovendien vind ik de A3 Sportback er net een stukje sportiever uitzien).

Zou verder ook mijn ideale A3 zijn, Ambiente met lichtpakket, donkerste kleur grijs, 2.0 TFSi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:04:

/edit:
nu ik de rest van je foto's gezien heb, weet ik ook dat je een 1.9tdi rijdt, dat mistte ik nog even in mijn informatie ;)
bijna goed, 2.0tdi:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart...

Voor zover ik weet heeft een 2.0TDI (zowel 140 als 170 pk) rechte pijpjes naar achteren, daar waar de jouwe gebogen zijn...
Ik ga woensdag op onderzoek uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
xxxMaverick schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:02:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo het duurde even maar hier is hij dan! A3 sportback, Ambition 2.0 TDI. Pro-line pakket, sport velgen, aluminium inleg, sportstuur met radiobediening + dakreling.

Leuk dingetje of niet?

p.s

dank voor de tip mbt het uploaden van foto's!
Zeer mooie wagen! _/-\o_

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:45:
Apart...

Voor zover ik weet heeft een 2.0TDI (zowel 140 als 170 pk) rechte pijpjes naar achteren, daar waar de jouwe gebogen zijn...
laat het me aub weten:) ik heb zonder een type notering dus zou jammer zijn als ik opeens toch een1.9 blijk te hebben ;)

Zal nog eens even goed onder de motorkap kijken vandaag hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:45:
Apart...

Dieseluitvoeringen hebben gebogen uitlaatpijpen, benzineuitvoeringen hebben rechte pijpen. Staat zo in de prijslijst afaik.
xxxMaverick schreef op zondag 18 februari 2007 @ 08:47:
[...]
laat het me aub weten:) ik heb zonder een type notering dus zou jammer zijn als ik opeens toch een1.9 blijk te hebben ;)

Zal nog eens even goed onder de motorkap kijken vandaag hehe :)
De 1.9 tdi heeft een enkele uitlaatpijp volgens mij.

[ Voor 31% gewijzigd door biobak op 18-02-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Diesels hebben een gebogen pijp en benzine een rechte. Het is wel zo dat bij een A4 de diesel met quattro de 140 en 170pk links en rechts een pijp hebben. Bij de benzine is dit volgens mij van de 2.0TFSI.
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.