Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Bananeman schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:44:
[...]

Klopt... maar dat weet niet iedereen :)
Maar wij wel :+

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Heren Audi-experts...
De baas heeft een weekje vakantie en ik heb z'n A4 cabrio mee. Electrische kap, maar er moet eerst een beugel overgehaald worden of ziets. Hij zou het me nog uitleggen maar dat is er niet van gekomen. Hij zit op een cruiseschip dus onbereikbaar :).
Wie van jullie weet wat er moet gebeuren? Hij gaat niet open :$ :$

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
bij cabrio's zit er vaak achter de zonnekleppen nog een beugel, die losmaken en dan kan de kap open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Na weer een heeeeeeeele tijd lurken had ik vandaag de A4 van m'n werk weer mee. Navigatiesysteem had kuren en moet naar de garage:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bb6e4f8bb28f5548fdd5902635f758c7/thumb.jpg

Heerlijke bak. 2.0TDI automaat (CVT _O_ ) met alles d'r op en d'r aan. Kijk dan hoe hij stilletjes de hele parkeerplaatst staat te pwnen >:) Als retour hebben we een A2 (ik HOOP het niet) of een A3 sportback (DAT hoop ik wel); is ook topmodel met 2.0TDI met normale automaat in dezelfde uitdossing.

Wat een kutweer trouwens vanmorgen :(

[ Voor 27% gewijzigd door Spacecowboy op 31-05-2007 18:55 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

T7D_Sneezy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:16:
bij cabrio's zit er vaak achter de zonnekleppen nog een beugel, die losmaken en dan kan de kap open
Bij deze niet, maarr.. * Marlibica gevonden heeft
Geen idee wat een 'Verdeckwanne' is, maar het heeft met de achterbak te maken.. Daar zit een beugel die een bak laat zakken waar de kap in kan :*) .

http://www.audi.at/de/download/betriebsanleitungen/19.pdf

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Marlibica schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:08:
Heren Audi-experts...
De baas heeft een weekje vakantie en ik heb z'n A4 cabrio mee. Electrische kap, maar er moet eerst een beugel overgehaald worden of ziets. Hij zou het me nog uitleggen maar dat is er niet van gekomen. Hij zit op een cruiseschip dus onbereikbaar :).
Wie van jullie weet wat er moet gebeuren? Hij gaat niet open :$ :$
Het nieuwere model A4 cab.? Doe de bagageruimte open, dan vind je recht voor je een langwerpige hendel die je naar je toe moet halen en draaien.

Zo klap je een extra vak naar beneden, waar de kap in kan liggen wanneer je de auto opent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Spacecowboy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:51:
Na weer een heeeeeeeele tijd lurken had ik vandaag de A4 van m'n werk weer mee. Navigatiesysteem had kuren en moet naar de garage:

[afbeelding]

Heerlijke bak. 2.0TDI automaat (CVT _O_ ) met alles d'r op en d'r aan. Kijk dan hoe hij stilletjes de hele parkeerplaatst staat te pwnen >:) Als retour hebben we een A2 (ik HOOP het niet) of een A3 sportback (DAT hoop ik wel); is ook topmodel met 2.0TDI met normale automaat in dezelfde uitdossing.

Wat is dat voorn ding onder je linkerachter lamp? Dat witte/grijze vierkante geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Stroomtoevoer voor de dokters-spullen waarschijnlijk... Opladen van accu's enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Spacecowboy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:51:

[afbeelding]

Is het een quattro voor het harde bochtenscheurwerk trouwens? :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:01:
[...]

Is het een quattro voor het harde bochtenscheurwerk trouwens? :P
Nee want de 2.0TDI quattro heeft links en rechts een uitlaat net zoals de V6 TDI's en de 2.0TDI quattro is ook niet leverbaar met automaat B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zag net reclame voor de R8 op Nederland 2... Verbaast me toch wel dat ze voor een dergelijke auto reclame maken op TV. Audi wil echt graag laten zien dat ze ook sportief hun mannetje staan, zo lijkt het. Kan me namelijk niet voorstellen dat het puur is om zoveel mogelijk R8en te verkopen, die doelgroep bereik je niet het beste via TV.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Zo'n auto is natuurlijk een enorme reputatie en goodwill-booster. Daarom adverteren ze er ook mee. Het is in feite een pronkstuk. (En een hele mooie :P)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Kwam gisteren tussen Ommen en Hardenberg een R8 tegen... Bijzondere wagen...

Helaas met echtgenote & jengelend kind achterin niet de tijd gekregen om er even echt een blik op te werpen

[ Voor 42% gewijzigd door Harry op 03-06-2007 22:25 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Filmpje van de supercharged MTM B7 RS4 K540

>video<

>foto's<

>artikel<

[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 09-06-2007 13:04 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Bananeman schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:01:
Zag net reclame voor de R8 op Nederland 2... Verbaast me toch wel dat ze voor een dergelijke auto reclame maken op TV. Audi wil echt graag laten zien dat ze ook sportief hun mannetje staan, zo lijkt het. Kan me namelijk niet voorstellen dat het puur is om zoveel mogelijk R8en te verkopen, die doelgroep bereik je niet het beste via TV.
Jup: imagoboosting :) Koop je liever een auto van een merk dat bekend staat om z'n snelle auto's of koop je liever een auto van een merk dat niet speciaal daarom bekend staat? ... Juist :)

(en als het antwoord voor jou "nee" is, dan denk je te rationeel en/of behoor je niet tot de meerderheid ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:49:
[...]

Jup: imagoboosting :) Koop je liever een auto van een merk dat bekend staat om z'n snelle auto's of koop je liever een auto van een merk dat niet speciaal daarom bekend staat? ... Juist :)
Idd. Auto's is voor een heel groot deel emotie/gevoel. Toen ik laatst dus bij die dealer was stond er ook een Ferrari 360 Modena in de showroom. Was van een klant van die dealer en niet te koop. Heeft ook een V8 en is natuurlijk ook supersportief, maar de Audi is kwalitatief veel beter... Echter, als ik mocht kiezen tussen die twee auto's dan wist ik het wel: de Ferrari! Dat is wat de dealer ook tegen mij zei, wat het probleem is dat Audi heeft: de R8 is beter/betrouwbaarder, maar Ferrari is pure emotie. En daar kiezen veel mensen voor.
(en als het antwoord voor jou "nee" is, dan denk je te rationeel en/of behoor je niet tot de meerderheid ;))
Mijn antwoord is zeer zeker "ja". Ik geniet nog elke keer als ik mijn A3 Sportback zie staan op de parkeerplaats of erin rijd, geweldige auto.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

in het weekend van 9 - 10 juni was er een audi youngtimer / classic meeting in Vianden Luxemburg, waar ik heen ben geweest met mijn broertje (elk in eigen Oudi :P) was echt super weekend, Audi's uit verschillende landen zelfs schotland en denemarken, veel nederlanders en duiters... super weer gehad echt een top weekend.

foto's van de meeting staan op mijn site

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Audi A4 2.0 TFSi e staat nu in carbase:
http://www.autoweek.nl/ca...o&vpos=&id=46031&cache=no

Hij heeft 170 pk (normale 2.0T heeft er 200), maar je krijgt er door de zuinigheid een flinke milieukorting op die je ook in de prijs terugvindt.

De pk-vermindering is het gevolg van een maximumtoerental: boven dat toerental neemt de koppel af (neem ik aan) waardoor het aantal pk's gelijk blijft. Onder de 4300 toeren blijft de trekkracht gelijk (of zelfs hoger door het lagere gewicht) aan dat van de normale 2.0T-versie.

Verder is er voor sommige onderdelen gebruik gemaakt van lichter materiaal, is de 1e versnelling wat korter en is de 6e (gok ik) wat langer waardoor er buiten de bebouwde kom een verbruik van 5,3 mag worden genoteerd (dat zijn haast diesel-getallen)!

Graag jullie commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Over zuinig gesproken (of... eigenlijk niet).

Ik rij nu zo'n 2 weken in mijn A4 Quattro 2.5TDI (180PK)... gemiddeld 1:11 (als ik redelijk rustig rij).

Wat mij wel is opgevallen dat ik heen en weer naar Duitsland (met grote stukken 180+) nog steeds thuis kwam met 1:10.

Ik moet er niet aan denken als ik een benzine versie had gekocht :X (had ik er waarschijnlijk een aanhanger met benzine achter moeten hangen...)

Overigens... mijn vorige auto was binnen 20 minuten verkocht (de handelaren waren al onderweg op het moment dat ze belden). Hebben meer mensen dit soort "vreemde" ervaringen met het verkopen van hun 2e hands auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
rally schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:
Over zuinig gesproken (of... eigenlijk niet).

Ik rij nu zo'n 2 weken in mijn A4 Quattro 2.5TDI (180PK)... gemiddeld 1:11 (als ik redelijk rustig rij).

Wat mij wel is opgevallen dat ik heen en weer naar Duitsland (met grote stukken 180+) nog steeds thuis kwam met 1:10.

Ik moet er niet aan denken als ik een benzine versie had gekocht :X (had ik er waarschijnlijk een aanhanger met benzine achter moeten hangen...)

Overigens... mijn vorige auto was binnen 20 minuten verkocht (de handelaren waren al onderweg op het moment dat ze belden). Hebben meer mensen dit soort "vreemde" ervaringen met het verkopen van hun 2e hands auto?
Welke auto verkocht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

rally: dat 1:10 vind je juist wel of juist niet zuinig?
Durf te wedden dat je 1:20 gemakkelijk haalt als je grote stukken 80 rijdt :')

Mijn Volvo 2.4 benzine is iig nog zuiniger dan jouw 2.5 TDi dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat redelijk rustig is bij mij dan echt redelijk hard door rijden. Anders is er echt iets mis met die TDI

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

rally schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:36:

nouhja... mijn 200 met 5 cillinder turbo en quattro rijd ook 1:11... ben net terug uit luxemburg van vakantie hele vakantie in luxemburg heb ik 1:10 gereden over de bergweggetjes met veel afremmen en optrekken, terugreis naar huis heb ik grotendeels 140-150 gereden en toen 1:11 gehaald.

Kvin 1:11 voor de 2.5 tdi niet echt zuinig... zou verwachten dat je minstens wel 1:13 moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:19
Chaoss schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:55:
[...]

Kvin 1:11 voor de 2.5 tdi niet echt zuinig... zou verwachten dat je minstens wel 1:13 moet halen.
Op spritmonitor.de kun je het gemiddelde verbruik van een bepaald autotype vinden. De A4 2.5TDI verbruikt daar gemiddeld 7,3 liter per 100 km: http://www.spritmonitor.d...1&power_s=120&power_e=120

Ik rij gemiddeld 1 op 12,1 met een A3 1.8 TFSI. Beste redelijk vergeleken met de V50 2.4 benzine die ik hiervoor had: 1 op 10.

[ Voor 12% gewijzigd door biobak op 19-06-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dan zat ik er toch dicht bij met mijn gevoel :P

mijn A4 tdi doet 1:16, toen ik hem net (ongechipt) had reed ik er netjes 1:18 mee. mijn vrouw rijd er nu het meeste in.... ik zou zeggen dat die zuiniger rijd dan ik maar ze moet 4 dgn per week door sneek met als die stoplichten...en ze vind het nodig om altijd op de linkerbaan te staan en als eerste weg te zijn.... dar verneukt het gemiddelde een beetje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

idd , mijn 19Tdi haalt een 1000-1050km op 60L , een 2,5 tdi moet normaal rond de 1:13-1:14 zitten

of je rijd gewoon erg stevig :)

Met 235 brede bandjes overigens....

[ Voor 13% gewijzigd door Rol-Co op 20-06-2007 03:24 ]

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

1:10 vond ik redelijk zuinig gezien de "wat hogere" snelheden in Duitsland. Zeker voor een Quattro met automaat. Maar dan 1:11 bij rustigere snelheden is 1:11 weer niet echt zuinig.

Mijn vorige auto was een Audi A4 Avant 1.9TDI (110PK). Daar haalde ik inderdaad ook op een tank 950-1000KM mee :*)

Morgen ga ik weer naar Duitsland en dan ga ik wat rustiger rijden (cruise control) en kijken of hij *iets* zuiniger te krijgen is. Ik heb geprobeerd om de top te halen (helaas was het iets te druk :( ). Ik kwam tot 210 en daarbij was het verbruik 1:5 :P

Overigens heb ik er 245/45/18 onder liggen, dus maakt het allemaal niet zuiniger denk ik :'(

Ik "klaag" overigens niet hoor. Ik realiseer me dat ik niet in de zuinigste auto rijdt, maar ik was gewoon nieuwschierig, want ik had niet verwacht dat het zoveel zou "drinken" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

band breedte heeft idd wel invloed, toen ik van 205 naar 225 ging was dat wel merkbaar.

quattro maakt volgens mij niet gigantisch veel uit gezien mijn 200 quattro redelijk zuinig rijd. eigenlijk amper onzuiger dan een fwd 200, je automaat is idd wel een killer voor het verbruik. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 20-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

rally schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:19:
1:10 vond ik redelijk zuinig gezien de "wat hogere" snelheden in Duitsland. Zeker voor een Quattro met automaat. Maar dan 1:11 bij rustigere snelheden is 1:11 weer niet echt zuinig.

Mijn vorige auto was een Audi A4 Avant 1.9TDI (110PK). Daar haalde ik inderdaad ook op een tank 950-1000KM mee :*)

Morgen ga ik weer naar Duitsland en dan ga ik wat rustiger rijden (cruise control) en kijken of hij *iets* zuiniger te krijgen is. Ik heb geprobeerd om de top te halen (helaas was het iets te druk :( ). Ik kwam tot 210 en daarbij was het verbruik 1:5 :P

Overigens heb ik er 245/45/18 onder liggen, dus maakt het allemaal niet zuiniger denk ik :'(

Ik "klaag" overigens niet hoor. Ik realiseer me dat ik niet in de zuinigste auto rijdt, maar ik was gewoon nieuwschierig, want ik had niet verwacht dat het zoveel zou "drinken" ;)
hmm 245/45/18 lijkt me wat hoog of nie , check hier eens even met de originele maat, misschien nept de kilometerteller je door je wielomtrek ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Heeft iemand een idee hoe lang een Audi A3 (bj: 1998/1999) gemiddeld "aftakeld" bij de hoeveelheid gereden kilometers?
(Misschien een te algemene vraag want dat ligt aan een aantal factoren, ga uit van een benzine of diesel).

Ik ben namelijk op zoek naar een 2ehands Audi A3.

Nog een vraagje wat voor model Audi (A3, A4, A6..) heeft een chromen rand boven en onder het kenteken zoals op deze afbeelding is te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoboulevard.nl/testauto/audia3.jpg

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

R3dn3ck schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:33:
Heeft iemand een idee hoe lang een Audi A3 (bj: 1998/1999) gemiddeld "aftakeld" bij de hoeveelheid gereden kilometers?
(Misschien een te algemene vraag want dat ligt aan een aantal factoren, ga uit van een benzine of diesel).

Ik ben namelijk op zoek naar een 2ehands Audi A3.

Nog een vraagje wat voor model Audi (A3, A4, A6..) heeft een chromen rand boven en onder het kenteken zoals op deze afbeelding is te zien:
[afbeelding]
hangt compleet van het gebruik en onderhoud af, een auto met 250K op te teller kan in bijna perfecte staat zijn terwijl een auto met 150K compleet afgeragged is.

een tdi kan met normaal gebruik en onderhoud met gemak 5 ton of meer lopen ik geloof eigenlijk dat de huidige benzine motoren ook met gemak een dik kilometrage halen.... het grote verschil zit hem in de waardevastheid een TDI met 250k op de teller brengt nog aardig wat op terwijl een benzine met die km stand moeilijker te verkopen is.

kijk naar de algehele staat van de auto als zowel interieur als exterieur netjes zijn, geen krasen en deukljes, onbeschadigde velgen etc dan zegt dat vaak wel hoe er met de auto omgegaan is.

die chromen rand rond de ondergrille zit op de volgende modellen:

A3 bouwjaar 2003-2005
A4 bouwjaar 2001-2004
A6 bouwjaar 2001-2004
A8 bouwjaar 2002-2005

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 20-06-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Nou dat is nog eens een duidelijk antwoord. Bedankt voor de opheldering Chaoss.. nou ik toch weet dat ik tegen iemand met verstand van zaken spreek, weet jij ook een bedrijf dat goede Audi occasions aanbiedt?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
WOOOT :D Primeurtje vandaag op het werk!

Dikke audi S5 binnen gekregen! 1e in nederland! (en dan zijn we niet eens audi dealer) Damns wat een geile bak.. en dat geluid :o GE-WEL-DIG! Liever een S5 Dan een Ferrari Enzo/Lambo Gallardo! Echt.. omfg wat een bak!
350KM op de teller.. (omdat het een demo wagen was/is) Alles zat nog ingep(l)akt en dergelijke. gloedje nieuw dus!
Je heb zeker wel een dikke ferrari nodig om dit te evenaren.. pure evil :9

Prijs: 100k dat duurt wel ff voordat ik dat heb :(

Heb natuurlijk foto's gemaakt, (wel 11 :p )
Binne kort maar is een klein ritje maken (als het mag :p ) :D

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1559.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1528.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1527.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1526.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1525.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1522.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1520.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1519.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1518.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/20-06-07_1517.jpg

/me MexxT is verliefd O+

Ik dacht trouwens eerst dat er een R8 aan kwam rijden! :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er wordt hier trouwens bitter weinig over de geschiedenis van Audi gepraat. Laten we maar wat plaatjes posten. Dit schatje kwam ik een paar weken geleden tegen:
Afbeeldingslocatie: http://maasluip.xs4all.nl/GoT/AA_1000Sp-1r.jpg
Afbeeldingslocatie: http://maasluip.xs4all.nl/GoT/AA_1000Sp-2r.jpg
Afbeeldingslocatie: http://maasluip.xs4all.nl/GoT/AA_1000Sp-3r.jpg

Een Auto Union 1000 Sp Coupe. :9~

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
MexxT schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:57:

Dikke audi S5 binnen gekregen! 1e in nederland! (en dan zijn we niet eens audi dealer) Damns wat een geile bak.. en dat geluid :o GE-WEL-DIG! Liever een S5 Dan een Ferrari Enzo/Lambo Gallardo! Echt.. omfg wat een bak!
350KM op de teller.. (omdat het een demo wagen was/is) Alles zat nog ingep(l)akt en dergelijke. gloedje nieuw dus!
Je heb zeker wel een dikke ferrari nodig om dit te evenaren.. pure evil :9
haha overdrijven is ook een vak ;)
wel een hele mooie wagen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
MexxT schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:57:

Dikke audi S5 binnen gekregen! 1e in nederland!
Je weet dat het zeker niet de eerste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
KappeNou schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:51:
[...]

haha overdrijven is ook een vak ;)
wel een hele mooie wagen
Tja ik ben er best van onderste boven :+ hele mooie auto. echt.
El-Loco schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:13:
[...]

Je weet dat het zeker niet de eerste is?
Zeker wel voor de verkoop :)
Daarbij komt dat dit er een is met echt ALLE opties die je maar kan krijgen :p

Het duurste model dus.

[ Voor 10% gewijzigd door MexxT op 20-06-2007 20:25 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Sorcerer8472 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:33:
Wat ik alleen niet snap aan Audi nu, is waarom ze de 1.4TFSi van VW nergens in gebruiken. Dat kreng kan 170 pk leveren en is echt enorm zuinig voor een benzinemotor. Dus waarom dan nu ineens een minder krachtige en minder zuinige 1.8TFSi-motor leveren? :?
Nou, hij gaat er komen, de 1.4 TFSI voor de A3. Met 125 pk ter vervanging van de 1.6 modellen heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
biobak schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:39:
[...]

Nou, hij gaat er komen, de 1.4 TFSI voor de A3. Met 125 pk ter vervanging van de 1.6 modellen heb ik gelezen.
Bij VW is die uitvoering op de Golf maar 300 euro duurder dan de 1.6 8v uitvoering, ik denk dat ze van die normale 1.6 motoren afwillen en dan zeg maar als instapper die 1.4TFSI hanteren.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

biobak schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 21:39:
[...]

Kun je een url erbij gooien? :)

Ik vind het jammer dat er geen 170pk-versie van de 1.4 TFSi komt. Dat is zowat evenveel vermogen als bij de 1.8 TFSi, die minder zuinig is. Maargoed, die 1.4 met hoog vermogen zou erg warm worden werd hier eerder gezegd. Maargoed, we zullen zien :)

Ze doen sowieso vaag met motoren: waarom een 2.4 V6 aanbieden bij de A6 terwijl je een 2.0T hebt die (30 pk minder dan bij de A4) evenveel vermogen maar meer koppel levert dan de 2.4.. (zelfs de 0-100 sprint is sneller, verbruik+uitstoot is een stukje lager)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Sorcerer8472 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:02:
[...]

Ik vind het jammer dat er geen 170pk-versie van de 1.4 TFSi komt. Dat is zowat evenveel vermogen als bij de 1.8 TFSi, die minder zuinig is. Maargoed, die 1.4 met hoog vermogen zou erg warm worden werd hier eerder gezegd. Maargoed, we zullen zien :)

Ze doen sowieso vaag met motoren: waarom een 2.4 V6 aanbieden bij de A6 terwijl je een 2.0T hebt die (30 pk minder dan bij de A4) evenveel vermogen maar meer koppel levert dan de 2.4.. (zelfs de 0-100 sprint is sneller, verbruik+uitstoot is een stukje lager)?
In een A6 moet gewoon een 6 cilinder liggen. Zelfde discussie als een BMW 5-serie ;) Die 4 cilinder is veel te opgefokt tov de rust van een 6 cilinder. Zowiezo loopt een V6 mooier :9 Ook zal degene die een A6 koopt deze niet om het brandstofverbruik aanschaffen.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maasluip schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:56:
Er wordt hier trouwens bitter weinig over de geschiedenis van Audi gepraat. Laten we maar wat plaatjes posten. Dit schatje kwam ik een paar weken geleden tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een Auto Union 1000 Sp Coupe. :9~
niet echt veel liefhebbers hier wat dit betreft... et kan mij wel bekoren... sterker nog ben er helemaal weg van. Ik heb eignelijk een vrij brede interesse wat audi betreft.... jaren 80 maakten ze prachtige wagens: type 81/85 type 44.... briljant gewoon. en dan de jaren 70 met de 100 coupe S, audi 60 100 O+

Maar ook het echt oude spul van auto union, dkw, wanderer en Horch interreseert me wel.

hou je van geschiedenis dan is het Audi museum in ingolstad wel een aanrader, ben er vorig jaar geweest echt prachtig! In Zwickau, oost duitsland is in een oud fabriek van audi ook nog een museum met nog meer klassiek spul (http://www.horch-museum.de) dat moet helemaal geweldig zijn! jammer genoeg een eind rijden... maar ik ga er vast nog wel eens kijken.

er is in nederland. Bergen ook nog een auto union museum met vooral DKW's ben er nog nooit geweest... moet daar deze zomer maar eens gaan kijken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Sorcerer8472 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 00:02:
[...]

Dat kan :)

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/4v64x39.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MexxT schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Het duurste model dus.
Ik zie anders geen schuifdak? ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

@ MexxT: Leuke schoenen heb je aan op de eerste foto ;) Toevallig geen R8 foto'tjes?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

MexxT schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:21:
[...]

Tja ik ben er best van onderste boven :+ hele mooie auto. echt.

[...]

Zeker wel voor de verkoop :)

Het duurste model dus.
Bij Pon stonden er anders drie weken geleden drie naast elkaar :) Inderdaad nog niet bij een dealer, maar had hem dus al wel een tijd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Ojjorz schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Bij Pon stonden er anders drie weken geleden drie naast elkaar :) Inderdaad nog niet bij een dealer, maar had hem dus al wel een tijd gezien
Jij hebt het over de A5 denkik. (krijgen we deze of aankomende week ook 1 van 3.0L Diesel :) )

dit is de S5, ze lijken wel op elkaar.

Er zijn er maar 3 in nederland, en dit was de eerste.
De andere 2 zijn van de zelfde kerel waarvan wij ze hebben.

En als je zeker weet dat die van Pon echte S5's waren, dan waren het gewoon show modellen, deze is zoals ik al zij echt de eerste voor de verkoop. (introductie is nog niet eens geweest, dus dealers krijgen hem pas na de introductie)

offtopic:
Ik denk trouwens ook niet dat ze 300K over hebben voor die dingen, die zijn ze gewoon uitgeleend... of zoals ik al zij A5's
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:09:
[...]

Ik zie anders geen schuifdak? ;)
Dat is ook geen optie bij de S5 ;)
CLB schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:18:
@ MexxT: Leuke schoenen heb je aan op de eerste foto ;) Toevallig geen R8 foto'tjes?
:p tja, heb nog geen werkschoenen (zijn te klein) dus ik gebruik deze oude maar :)
R8, nee.. die heb ik niet :p Ik denk dat we een R8 krijgen als de S5 verkocht is. (zal niet lang duren denkik.)

[ Voor 4% gewijzigd door MexxT op 22-06-2007 17:28 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MexxT schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:19:
[...]Dat is ook geen optie bij de S5 ;)
http://www.audi.nl/media/...ochures/prijslijst_A5.pdf

Optiecode 3FC

Panorama kanteldak € 1.968,- consumentenprijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Jij hebt het over de A5 denkik. (krijgen we deze of aankomende week ook 1 van 3.0L Diesel :) )

Ze lijken wel op elkaar?

Uhm, dude, ken je merken. ;)

De S5 is gewoon (momenteel) de snelste A5. A5=S5. Het verschil met de mindere A5'en, is dat deze de dikke V8 heeft en wat sportspul.

Precies hetzelfde verhaal als bij de andere audi's dus.
A3 - diverse motoren - snelle uitvoering = S3, RS3 is er niet, weet niet of die komt
A4 - diverse motoren - snelle uitvoering = S4, snelste uitvoering = RS4
A6 - diverse motoren - snelle uitvoering = S6, snelste uitvoering = RS6 (is er nog niet)
A8 - diverse motoren - snelle uitvoering = S8, RS8 zal er wel niet komen, past niet echt bij die auto. ;)

Zo werkt het dus ook met de A5. De S5 is gewoon dezelfde koets, interieur, wielbasis, etc, alles wat een bepaald model nu eenmaal een bepaald model maakt, maar dan met de dikste motor. :)

Overigens, altijd zo boeiend dat roepen over "full options". Als jij die lijst waar net de link van gepost is bekijkt, ga jij dus beweren dat alles wat in die lijst staat, op die auto zit? (Wat dus voor de S5 beschikbaar is) Ik moet de eerste auto nog tegenkomen waarvan men beweerd dat hij full options is, dat hij dat ook daadwerkelijk is. Meestal wel leuk en luxe uitgevoerd, maar voor full options ontbreken er dan meestal nog een stuk of 20 options. :P

(Voor de rest natuurlijk wel een erg gave wagen!)

[ Voor 19% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-06-2007 02:37 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co

Rol-Co

Game Over :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Na het idee van deze heb ik nooit meer wat gelezen over een RS3:
Afbeeldingslocatie: http://www.cartype.com/images/page/Audi_RS3_LARSON.jpg
Mgoed, deze lijkt mij ook wel wat :9

Helaas is dit nog uit de tijd dat er nog rond ging dat de S3 ook een VR6 zou krijgen. Zou dit bij de RS3 wel het geval zijn?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GaMeOvEr schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:26:
[...]
Overigens, altijd zo boeiend dat roepen over "full options". Als jij die lijst waar net de link van gepost is bekijkt, ga jij dus beweren dat alles wat in die lijst staat, op die auto zit? (Wat dus voor de S5 beschikbaar is) Ik moet de eerste auto nog tegenkomen waarvan men beweerd dat hij full options is, dat hij dat ook daadwerkelijk is. Meestal wel leuk en luxe uitgevoerd, maar voor full options ontbreken er dan meestal nog een stuk of 20 options. :P

Precies, dat is ook mijn ervaring. Krijg je een auto aangeboden waarvan ook full option geroepen wordt. Als je dan wat doorvraagt, dan blijkt er alleen full map nav in te zitten of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

[...]

Er zijn er maar 3 in nederland, en dit was de eerste.
De andere 2 zijn van de zelfde kerel waarvan wij ze hebben.

En als je zeker weet dat die van Pon echte S5's waren, dan waren het gewoon show modellen, deze is zoals ik al zij echt de eerste voor de verkoop. (introductie is nog niet eens geweest, dus dealers krijgen hem pas na de introductie)

offtopic:
Ik denk trouwens ook niet dat ze 300K over hebben voor die dingen, die zijn ze gewoon uitgeleend... of zoals ik al zij A5's

[...]

Dat is ook geen optie bij de S5 ;)

[...]

:p tja, heb nog geen werkschoenen (zijn te klein) dus ik gebruik deze oude maar :)
R8, nee.. die heb ik niet :p Ik denk dat we een R8 krijgen als de S5 verkocht is. (zal niet lang duren denkik.)
Ik weet het verschil tussen A5 en de S5 wel hoor. Vorige week nog een 3.0 TDI versie van de A5 gereden. Heerlijke wagen. En ja, er stonden dus drie S5's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
GaMeOvEr schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:26:
[...]

Ze lijken wel op elkaar?

Uhm, dude, ken je merken. ;)

De S5 is gewoon (momenteel) de snelste A5. A5=S5. Het verschil met de mindere A5'en, is dat deze de dikke V8 heeft en wat sportspul.

Precies hetzelfde verhaal als bij de andere audi's dus.
A3 - diverse motoren - snelle uitvoering = S3, RS3 is er niet, weet niet of die komt
A4 - diverse motoren - snelle uitvoering = S4, snelste uitvoering = RS4
A6 - diverse motoren - snelle uitvoering = S6, snelste uitvoering = RS6 (is er nog niet)
A8 - diverse motoren - snelle uitvoering = S8, RS8 zal er wel niet komen, past niet echt bij die auto. ;)

Zo werkt het dus ook met de A5. De S5 is gewoon dezelfde koets, interieur, wielbasis, etc, alles wat een bepaald model nu eenmaal een bepaald model maakt, maar dan met de dikste motor. :)

8)7

Dat weet ik echt wel! de S5 oogt wel iets anders dan de S5, daarom zeg ik ook, hij lijkt er erg veel op. En daarom vroeg ik of hij zeker wist of het S5en waren.

We hebben nu een A5 en een S5 staan, beide zwart, en de verschillen zie je wel hoor :)

RS6 is er nog niet?? dude.. waarom heb ik er dan al in gereden ? :)

Damn man.. ik weet echt wel wat een S of RS versie is :/

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MexxT schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:28:
[...]

RS6 is er nog niet?? dude.. waarom heb ik er dan al in gereden ? :)

Damn man.. ik weet echt wel wat een S of RS versie is :/
Van het huidige model A6 is nog geen RS6 versie, alleen de S6 met de 5.2 V10 voorin (435 pk). Het vorige model A6 had wel een RS6 versie (4.2 V8, 450 pk). Of van het huidige model een RS6 komt, is nog niet zeker. Hij is al wel gespot op de Nurburgring, maar nog niet op de markt dus. Dus tenzij jij testrijder bij Audi bent, of de oude RS6 bedoelt, kun je er niet in gereden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:01:
[...]

Van het huidige model A6 is nog geen RS6 versie, alleen de S6 met de 5.2 V10 voorin (435 pk). Het vorige model A6 had wel een RS6 versie (4.2 V8, 450 pk). Of van het huidige model een RS6 komt, is nog niet zeker. Hij is al wel gespot op de Nurburgring, maar nog niet op de markt dus. Dus tenzij jij testrijder bij Audi bent, of de oude RS6 bedoelt, kun je er niet in gereden hebben :)
Klopt, ik heb ook in de oude gereden. Maar er is dus wel een RS6, dat wilde ik er mee zeggen.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ojjorz schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:57:
[...]

Ik weet het verschil tussen A5 en de S5 wel hoor. Vorige week nog een 3.0 TDI versie van de A5 gereden. Heerlijke wagen. En ja, er stonden dus drie S5's.
Heb al in meerdere columns/reviews gelezen dat men de 3.0TDi eigenlijk (bijna) net zo lekker als de S5 vindt rijden :D Vooral omdat hij enorm schakellui te rijden is.

Dit vanwege het gigantische koppel van 500 Nm (vanaf 1500rpm!). Max vermogen is 240 pk @ 4000rpm: 0-100 in 5.9s. En dat terwijl hij voor een diesel een gemiddeld verbruik heeft (7.2L/100km gecomb.).
De S5 heeft 440Nm @ 3500rpm met een max. vermogen van 354pk @ 7000rpm: 0-100 in 5.1s.

Wat ik niet snap is dat de A4 3.0TDi op papier bijna een seconde langzamer naar de honderd is. Koppel en vermogen zijn wel wat minder, maar niet zo veel dat dat een hele seconde rechtvaardigt. Ook verbruik is hoger met 7.6L/100km trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
Ach, het wachten is op de RS5. Dat zie ik meer als de tegenhanger van de huidige M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:01:
[...]
Of van het huidige model een RS6 komt, is nog niet zeker. Hij is al wel gespot op de Nurburgring, maar nog niet op de markt dus. Dus tenzij jij testrijder bij Audi bent, of de oude RS6 bedoelt, kun je er niet in gereden hebben :)
Is al zeker. Met goede connecties kan je al op de lijst komen voor de nieuwe RS6. 5.2 V10fsi Biturbo 560PK :9~

Ook al spypics zonder die rare bestickering

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini1L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini2L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini3L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini4L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini5L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070618.003/6070618.003.mini6L.jpg

Hij zou er overigens zo uit kunnen komen te zien

Afbeeldingslocatie: http://www.autojunk.nl/pictures/20070610214704/image_01.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door KappeNou op 23-06-2007 18:47 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 12:47
Ik dacht eerst dat enkel de sedan van de RS4 zou stoppen, maar als ik dit zo lees de avant dus ook ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30

GaMeOvEr

Is een hork.

MexxT schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:01:
[...]

Klopt, ik heb ook in de oude gereden. Maar er is dus wel een RS6, dat wilde ik er mee zeggen.
Ja, duh, er is ook een RS2. 8)7 Ik dacht dat we het hier over courante modellen hadden? Kun je wel zo snappy reageren op mijn post, jij bent toch echt degene die roept dat ze "op elkaar lijken". Dan ga ik ervan uit dat je autokennis niet zo degelijk is, en geef ik uitleg.

Maar goed, ga maar lekker meer dingen opzoeken in mijn post om over te piepen hoor, als je daar blij van wordt. :+

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
De S5(en) van Pon rijden inmiddels ruim een maand. Ik ga maandag direct voor je navragen hoeveel auto's er bij dealers zijn, maar ik kan je garanderen dat jullie niet de eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

560pk + turbo (hoog koppel), damn, da's straks 0-100 in 4.4 sec ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Excuses van mijn kant dat ik hier niet heb laten weten dat ik de A6 avant ingeruild heb voor een spiksplinternieuwe S8 :P

Hier rij ik nu al weer een goeie 10 weken in, 7000 op de teller en ik kan niet anders zeggen dan . . . . SUPERWAGEN !!!!

Zal morgen wel ff foto's posten en wat meer interessante facts :p

OTT wil ik vast een issue voorleggen, mijn auto is uitgerust met het B&O soundsystem en dat valt me dus zwaar tegen. De prijs-kwaliteit verhouding is hier echt helemaal zoek. Ik heb ook al een klacht neergelegd bij de dealer en deze zou PON contacten.

Ben van plan om vandeweek even ergens een dealer op te zoeken die er een heeft staan met het zelde audiosysteem om te vergelijken. Als ik voor 11000 euro audio-shit zou kopen stuitert de auto zo van de weg af maar dat is nu niet het geval.

Mijn vraag, heeft er hier iemand ervaring met het B&O systeem en hoe was de ervaring?

Zal maar vast mijn kenteken gaan blurren op de pics . . . . ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Mijn ervaring met het B&O-systeem is dat het meer dan fantastisch is. (punt)

De geluidskwaliteit is erg hoog, alles klinkt loepzuiver, vanaf welke bron dan ook. De iPod doet het goed, de radio heeft bijna altijd een goed signaal door de 2 tuners, CD's doen het bijna vanzelfsprekend perfect.

De allerleukste onderdelen van het systeem:

- het design, de hoedenplank is echt schitterend
- zelfs als je hem voluit draait hoor je buiten de auto praktisch niets
- je kunt zelfs op zeer hoge volumes met elkaar blijven praten in de auto.

En ja, je hebt er geen 11K voor betaald als je ook een Pro Line hebt besteld, maar het lijkt me sterk dat je die links hebt laten liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Voor 11k mag je wel wat verwachten lijkt me ja... Maar de instellingen (die je zelf kunt doen) zijn de helft van het werk. Ga daar maar eens rustig voor zitten!

* Sorcerer8472 spaart intussen rustig door *jaloers* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
El-Loco schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:01:
Mijn ervaring met het B&O-systeem is dat het meer dan fantastisch is. (punt)

De geluidskwaliteit is erg hoog, alles klinkt loepzuiver, vanaf welke bron dan ook. De iPod doet het goed, de radio heeft bijna altijd een goed signaal door de 2 tuners, CD's doen het bijna vanzelfsprekend perfect.

De allerleukste onderdelen van het systeem:

- het design, de hoedenplank is echt schitterend
- zelfs als je hem voluit draait hoor je buiten de auto praktisch niets
- je kunt zelfs op zeer hoge volumes met elkaar blijven praten in de auto.

En ja, je hebt er geen 11K voor betaald als je ook een Pro Line hebt besteld, maar het lijkt me sterk dat je die links hebt laten liggen. ;)
Pro Line zit er op inderdaad dus de prijs van B&O was wat lager maar toch. In de A6 zat een Bose systeem en dat klonk echt veel beter.
Dit is niet alleen mijn mening maar ook van anderen die geluistert hebben.

Je hebt volkomen gelijk dat het er allemaal supergaaf uitziet maar als ik het volume helemaal open zet kun je echt geen gesprek meer voeren en wordt je gék van de veel te harde middentonen. die je trouwens niet kunt regelen, alleen bas en treble.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 14:47

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Maar als je bas en treble kan regelen, kun je dus ook de middentonen regelen :D

Verder ben ik gewoon kei jaloers hoor :P

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

bartvl schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:12:
Maar als je bas en treble kan regelen, kun je dus ook de middentonen regelen :D

Verder ben ik gewoon kei jaloers hoor :P
Nee, da's niet waar. Middentonen vallen juist tussen bas en treble in en kun je maar matig of slecht regelen met enkel treble (hoog) en bass (laag) controls.

Als je alleen bas/treble kan regelen vind ik het wel erg slecht voor 11k! Zit er geen enkele equalizer-functie op of functie om per speaker te regelen en die tweeters die op het dashboard zitten wat zachter te zetten? Kan ik me nauwelijks voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag gister in Rotterdam de S5 rijden, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Sorcerer8472 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:19:
[...]

Nee, da's niet waar. Middentonen vallen juist tussen bas en treble in en kun je maar matig of slecht regelen met enkel treble (hoog) en bass (laag) controls.

Als je alleen bas/treble kan regelen vind ik het wel erg slecht voor 11k! Zit er geen enkele equalizer-functie op of functie om per speaker te regelen en die tweeters die op het dashboard zitten wat zachter te zetten? Kan ik me nauwelijks voorstellen...
Geloof me, dan had ik het wel gevonden. Zo verschikkelijk ingewikkeld is het MMI echt niet....

Die tweeters overheersen nogal. Fader staat ongeveer op 40% naar achter om dat op te vangen.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

bornin7ty2 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:23:
[...]

Geloof me, dan had ik het wel gevonden. Zo verschikkelijk ingewikkeld is het MMI echt niet....

Die tweeters overheersen nogal. Fader staat ongeveer op 40% naar achter om dat op te vangen.
Naja, ander systeem proberen dan maar. Kan zijn dat er iets mis is met deze. Als ik het goed gelezen heb, heeft dit B&O-systeem zelfs microfoontjes die kijken hoe hard het omgevingsgeluid is en daar het geluid op aanpassen. Als daar bijvoorbeeld iets mis mee is, kan ik me goed voorstellen dat het al een stuk minder fijn zal klinken...

Maar verder bevalt de auto dus wel? :D
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:20:
Er zijn een paar showmodellen in NL + modellen die door autobladen e.d. worden getest. Zo zag ik hier in Utrecht laatst een R8 langsblazen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sorcerer8472 op 24-06-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

[...]

Waar ik op doelde:
Als je treble en bas kan verstellen, verstel je automatisch het midden relatief mee.
Moet het midden harder: treble en bas lager en zo verder.
Ik moet zeggen dat het wel vrij karig is als je alleen bass en treble hebt.
Maar anderzijds, de meeste (dure) audio apparatuur hebben ook alleen Bass en treble.
Aangezien een auto toch een behoorlijk gecontroleerde situatie is (elke A8 is bijna hetzelfde, akoestisch gezien) en het bedrag wat er genoemd wordt, zou bass en treble genoeg moeten zijn om voldoening te kunnen geven.

Geeft het geen voldoening kunnen er drie dingen aan de hand zijn:
-Slecht afgeregeld/stuk.
-Te veel gewenning van 'oude' Bose systeem, wennen aan het nieuwe systeem, dit kan even kosten natuurlijk.
-De klank past echt niet bij je. Dit is natuurlijk vrij vervelend want wat moet je dan met je kostbare systeem. Je hebt vantevoren niet even geluisterd naar het systeem? Is bij audio vaak toch wel heel verstandig (bij zulke bedragen :P)

Succes!
(mocht je het echt niks vinden, PM me maar voor mijn adres, voor een tientje neem ikje wagen wel over hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
[...]

De per-speaker bediening zit er inderdaad niet op. Wat me aan het Bose-systeem al opviel dat het vrij goed klonk, viel me bij het B&O nog meer op. Maar als meerdere mensen je vertellen dat het systeem niet je-van-het is moet je inderdaad eens serieus na laten kijken. :P
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:20:
De demo's van de importeur rijden al een maand rond, en de dealers hebben de eerste exemplaren soms ook al ontvangen. :)

[ Voor 58% gewijzigd door El-Loco op 24-06-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

bartvl: ja, maar het is dus absoluut onmogelijk om de middentonen te verminderen maar wel bass/hoge tonen in tact te houden en dát is het grote probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Sorcerer8472 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:41:
bartvl: ja, maar het is dus absoluut onmogelijk om de middentonen te verminderen maar wel bass/hoge tonen in tact te houden en dát is het grote probleem ;)
Ja maar....
Als je Bass en treble +10 dB doet en je het volume verlaagt heb je in principe toch 10 dB minder middengebied? Of is dit effect niet dusdanig dat het je bekoort?

Deze getallen als voorbeeld natuurlijk, ik bedoel niet dat je met deze getallen het beste geluid krijgt :P

[ Voor 12% gewijzigd door bartvl op 24-06-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:33:
Wat ik niet snap is dat de A4 3.0TDi op papier bijna een seconde langzamer naar de honderd is. Koppel en vermogen zijn wel wat minder, maar niet zo veel dat dat een hele seconde rechtvaardigt. Ook verbruik is hoger met 7.6L/100km trouwens.
euhm kheb de specs niet nagekeken, maar gewichtsverschil? kan me voorstellen dat de A4 zwaarder is dan een A5, sowiezo minder gestroomlijnd en meer weerstand scheeld snelheid en in verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

bartvl schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:57:
[...]

Ja maar....
Als je Bass en treble +10 dB doet en je het volume verlaagt heb je in principe toch 10 dB minder middengebied? Of is dit effect niet dusdanig dat het je bekoort?

Deze getallen als voorbeeld natuurlijk, ik bedoel niet dat je met deze getallen het beste geluid krijgt :P
Dan moet je maar hopen dat je versterker een even breed middengebied in gedachten heeft als jij zelf... verschilt per versterker. Er zijn er ook waar je bijna niks meer hoort als je bass/treble helemaal omlaag schroeft en het gewone volume omhoog :+ (ter indicatie; tegenovergestelde effect)
Chaoss schreef op maandag 25 juni 2007 @ 08:09:
[...]

euhm kheb de specs niet nagekeken, maar gewichtsverschil? kan me voorstellen dat de A4 zwaarder is dan een A5, sowiezo minder gestroomlijnd en meer weerstand scheeld snelheid en in verbruik.
Beide precies 1610 kg! En zo slecht is de A4-stroomlijn toch niet? ;) Betere aandrijving, andere versnellingsbakverhoudingen? (langere 6e bijv.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Eerder posti ik hier mijn mooie Audi 80.
Afbeeldingslocatie: http://www.nijdam.nu/images/audi80.jpg

Nu ik er een tijdje in rijdt (naar volle tevredenheid) heb ik eens het verbruik uitgerekend. Volgens de specs zou deze Audi 80 2.0E 66kW op 1 liter 11 KM rijden. Echter op mijn 60 Liter Tank kom ik niet verder dan 500 KM wat uitkomt op 8 KM per liter.

Waaraan kan dit verschil liggen? Slechte afstelling? Zo ja aan wat? En volgens mij zit er niet de standaard uitlaat onder maar een sportivere zou dit ook kunnen schelen? Iemand een idee?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cman
  • Laatst online: 05-09 17:54
rijstijl?

BOE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens mij rijd ik gemiddeld, af en toe wat kleine stukjes maar ook af en toe wat verder weg. Laatste tijd 50/50 van de tank. (lees zo'n 250Km in de kom en 250Km lange afstand/snelweg) Ik mag ook wel eens snel optrekken maar rijdt nooit (veel) te hard. Altijd in zijn 4 op de 50Km wegen en bij 80Km/h naar z'n 5. (snel doorschakelen, het nieuwe rijden??)
Maar dat mag toch geen 3Km per liter schelen? (dat snel optrekken dan)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

biobak schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]
Ach, het wachten is op de RS5. Dat zie ik meer als de tegenhanger van de huidige M3.
De huidige M3 is eerder vergelijkbaar met de S5. De huidige M3 heeft namelijk 348 PK tov 354 bij de S5. De nieuwe M3 zal eerder vergelijkbaar worden met een RS5 aangezien de nieuwe M3 een V8 blok gaat krijgen met 420 PK

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

1:8 is niet zuinig, zeg maar gerust veel te onzuinig voor die auto.

in de bbk rijden is trouwens echt een killer voor je verbruik! aangezine je zelf aangeeft dat het 50/50 is heeft dat wel een negateive invleod op je verbruik... maar dan nog zou het me verbazen als je ver onder de 1:10 duikt.

uitlaat lijkt me heel sterk, als hij veel te rijk loopt merk je dat wel aan het verbruik... vaak ruik je dat ook wel. Stel anders even deze vraag op het Audiforum daar lopen veel kenners rond.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

WooK schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:50:
[...]

De huidige M3 is eerder vergelijkbaar met de S5. De huidige M3 heeft namelijk 348 PK tov 354 bij de S5. De nieuwe M3 zal eerder vergelijkbaar worden met een RS5 aangezien de nieuwe M3 een V8 blok gaat krijgen met 420 PK
Volgens mij is de huidige M3 juist beter te vergelijken met de RS4. (E92 respectievelijk B7, De E46 M3 is al een tijdje oud nieuws) aangezien ze alle twee over 420PK beschikken en een vergelijkbaar gewicht hebben (1596 en 1650 KG)

Dat bericht over het einde van de huidige RS4 lijkt misschien niet te kloppen, iig volgens Autoblog: http://www.autoblog.nl/ar.../audi-stopt-productie-rs4

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

fsfikke schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:45:
[...]

Volgens mij is de huidige M3 juist beter te vergelijken met de RS4. (E92 respectievelijk B7, De E46 M3 is al een tijdje oud nieuws) aangezien ze alle twee over 420PK beschikken en een vergelijkbaar gewicht hebben (1596 en 1650 KG)

Dat bericht over het einde van de huidige RS4 lijkt misschien niet te kloppen, iig volgens Autoblog: http://www.autoblog.nl/ar.../audi-stopt-productie-rs4
Ik zat idd nog aan de "oude" E46 te denken maar de nieuwe E90 is ook pas in september leverbaar dus in feite mag je nog niet echt vergelijken met dat model... Dat hij (de nieuwe) eerder met een rs4 is te vergelijken ben ik het ook niet helemaal mee eens. de m3 en s5 zijn beide coupe's namelijk terwijl de rs4 een sedan is.

[ Voor 9% gewijzigd door WooK op 26-06-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

WooK schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:17:
[...]

Ik zat idd nog aan de "oude" E46 te denken maar de nieuwe E90 is ook pas in september leverbaar dus in feite mag je nog niet echt vergelijken met dat model... Dat hij (de nieuwe) eerder met een rs4 is te vergelijken ben ik het ook niet helemaal mee eens. de m3 en s5 zijn beide coupe's namelijk terwijl de rs4 een sedan is.
Mwoah, als je naar de body op zich (los van aantal deuren) kijkt dan kun je M3 en RS4 prima vergelijken vind ik. Audi is gewoon meer praktisch/luxe (meer deuren) en BMW is meer sportiviteit (meer 'echte' coupé).

Het verbaasde me daarom ook dat de S3 niet als S3 Sportback te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:11:
[...]

Mwoah, als je naar de body op zich (los van aantal deuren) kijkt dan kun je M3 en RS4 prima vergelijken vind ik. Audi is gewoon meer praktisch/luxe (meer deuren) en BMW is meer sportiviteit (meer 'echte' coupé).

Het verbaasde me daarom ook dat de S3 niet als S3 Sportback te krijgen is...
zet voor de grap eens de E90 M3, de S5 en de RS4 naast elkaar. Dan lijken de S5 en M3 toch echt meer op elkaar dan dat de RS4 dat doet.

Afbeeldingslocatie: http://www.bimmerpost.com/images/m51.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/f/8c14d8fe41eda00f3fe26cab3091807f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/f/3204e97aab2551d1287fc777f26a7ecf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

M3 is sowiezo heel andere auto dan een RS4 of S5, M3 is veel " rauwer" en oncomfortabeler. sportievere koppeling en bak, keihard en direct onderstel..... met een M3 moet je gewoon hard rijden ideaal voor het circuit. een RS4 en een S5 al helelamal zijn prima dagelijkse auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

WooK schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:17:
[...]

Een E90 M3 lijkt juist meer op de RS4 omdat de E90 een sedan is.
De E91 is de touring, de E92 is de coupé, en de E93 is de cabrio.

De E92 M3 is de enigste nieuwe M3 die tot nu toe gelanceerd is. Qua uiterlijk lijkt ie inderdaad meer op de S5, maar het gewicht van alledrie is vergelijkbaar. De prijs van de RS4 ligt dan weer dichter bij die van de M3 (E92). De S5 zit daar een weer onder.

Prijzen zijn van de Duitse sites omdat de M3 in Nederland er nog niet op staat:
RS4: €72.700
M3: €66.650
S5: €55.900

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 26-06-2007 17:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

is het trouwens niet eens tijd voor een deel 3 van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

WooK schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:37:
[...]

zet voor de grap eens de E90 M3, de S5 en de RS4 naast elkaar. Dan lijken de S5 en M3 toch echt meer op elkaar dan dat de RS4 dat doet.
En denk de extra deurstijl/deur eens weg? ... Juist ja :+
Enige wat anders is is de deur :+

Heb het dus echt alleen over uiterlijk. Beetje nutteloze discussie dit verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag zelf eindelijk eens een stukje rijden in de nieuwe Audi A5!
Ben erg benieuwd en kan niet wachten.

Afgelopen donderdag stond er een prachtige R8 op de zaak, klaar voor aflevering. Ik mocht nog mee op de foto, dus ik ben benieuwd wanneer het in de (lokale) krantjes staat! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Binnenkort proefrit in de R8 regelen. Zal wel weer minimaal een half jaar moeten wachen, net zoals bij al die andere pon pers modellen :Y)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
KappeNou schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:45:
Binnenkort proefrit in de R8 regelen. Zal wel weer minimaal een half jaar moeten wachen, net zoals bij al die andere pon pers modellen :Y)
Als je er nou een half jaar eerder bij was gekomen dat je wilde rijden, had je een kans kunnen maken. :P Moet je het beroepsmatig doen of wil je gewoon een stukje sturen (in het laatste geval: veel succes ;) ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

KappeNou schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:45:
Ben je zelf pers, of hoe doe je dat? :P
Als je autofan bent is iets pers-achtigs doen als hobby best nog wel leuk voor dit soort doeleinden bedenk ik me nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
El-Loco schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:27:
[...]

Als je er nou een half jaar eerder bij was gekomen dat je wilde rijden, had je een kans kunnen maken. :P Moet je het beroepsmatig doen of wil je gewoon een stukje sturen (in het laatste geval: veel succes ;) ) ?
Gewoon interesse om er één te kopen. Maar meestal duurt dit dus een half jaar omdat, omdat de pers
die bijzondere auto's van PON altijd hebben volgeboekt.
Ik heb dit al is meegemaakt, waarna ik maar in een dunner model proefrit heb gemaakt. Maar helaas kan dit niet met de R8 ;) wordt dus waarschijnlijk wachten.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Audi begint informatie los te laten over de RS6 volgens het Zweedse Auto Motor & Sport...
579 pk, twinturbo 5.2L V10 :9

Twinturbo, klinkt als lekker koppel onderin én heel veel extra vermogen, superingrediënten die ook de vorige RS6 tot een groot succes maakten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:14
voor de geintreresserden, hier het artikel uit autoweek
Audi gaat met de nieuwe RS6 voor flink wat angstzweet zorgen bij de concurrenten BMW en Mercedes-Benz. De supersportsedan krijgt namelijk flink meer vermogen dan de M5 en de E 63 AMG.

579 pk, om precies te zijn. Althans, volgens het Zweedse Auto Motor & Sport. Het vermogen wordt opgewekt door een geblazen 5,2-liter V10. Omdat de RS6 het vermogen zoals bij alle snelle Audi’s op alle vier wielen loslaat, belooft ook dit RS-model weer als op rails te rijden. Het nadeel van de vierwielaandrijving is uiteraard een hoger leeggewicht, maar voorlopig heeft Audi de pk’s aan boord om de concurrentie af te schudden.
De nieuwe Audi RS6 verschijnt begin 2008 op de markt. Op dat moment als sterkste supersedan, maar de concurrentie zit niet stil. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Tevens was er nog wat nieuws over een getunde TT voor de snelle vrouwenkappers ;-)
Audi-tuner Nothelle heeft een biturbokit ontwikkeld voor de TT 3.2 V6. Met 520 pk verwijst die de R8 naar het tweede plan.

Nothelle bestaat 40 jaar en vond dat het daarom iets extra´s moest doen. Zelf spreekt de tuner van een Porschekiller, maar een R8-bestuurder zal eveneens de handen vol hebben aan de TT Nothelle 3.2 V6 Biturbo. Zowel de Coupé als de Roadster zijn met deze motorombouw leverbaar. Het blok gaat dankzij de twee turbo´s van 250 naar 520 pk en het koppel stijgt van 320 Nm naar 635 Nm. Uiteraard worden ook de koppeling en de versnellingsbak aangepast. De laatste krijgt een langere eindoverbrenging. Overigens levert Nothelle de motortuning zowel voor de versie met handgeschakelde zesbak als voor die met S-Tronic. Als de ombouw die 29.500 euro kost achter de rug is, loopt de TT 308 km/h, een R8 haalt 301. Acceleratiecijfers geeft Nothelle helaas niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/2/204c5ef0833aa61ce34649f72ce7e522.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/1/f2420a15dc9fb8ea019d3d278f8d8c61.jpg
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.