Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carkit updaten werkt niet i.c.m. de bluetooth stick die ik heb, en het programma dat ik erbij gebruik (Bluesoleil)

@ Robertwebbe
welk merk bluetooth stick heb je? en welk programma heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:15:
Carkit updaten werkt niet i.c.m. de bluetooth stick die ik heb, en het programma dat ik erbij gebruik (Bluesoleil)

@ Robertwebbe
welk merk bluetooth stick heb je? en welk programma heb je gebruikt?
Ik heb een geïntegreerde bluetooth module in mijn laptop. Daarbij gebruik ik de Widcomm software.
Een andere aanrader is die van Jabra (wordt ook geleverd met Widcomm).
Maar je mag anders ook wel een keer naar Veenendaal komen (tijdens kantooruren) dan help ik je er mee.

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 10-05-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veenendaal ligt niet echt bij mij om de hoek...
Ik probeer het eerst nog even in de buurt... mocht het dan toch echt niet lukken, dan neem ik contact met je op. In ieder geval bedankt voor het aanbod...

Had jij voordat je de carkit had geupdate, ook last van problemen in de zin van muziek die langzaam ging afspelen, af en toe een hapering.. enz. ?

Als ik via m'n telefoon zoek naar BT apparaten, zie ik de MK6000 met V.0.15 erachter...
Is dit de softwareversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:37:
Veenendaal ligt niet echt bij mij om de hoek...
Ik probeer het eerst nog even in de buurt... mocht het dan toch echt niet lukken, dan neem ik contact met je op. In ieder geval bedankt voor het aanbod...

Had jij voordat je de carkit had geupdate, ook last van problemen in de zin van muziek die langzaam ging afspelen, af en toe een hapering.. enz. ?

Als ik via m'n telefoon zoek naar BT apparaten, zie ik de MK6000 met V.0.15 erachter...
Is dit de softwareversie?
De 0.15 was de inital release versie, daar zaten inderdaad vreemde verschijnselen in. Ik heb nu 1.01b en die werkt een stuk beter. Tevens zit er een Nederlands menu in!

Ik heb hem vandaag terwijl in onderweg was nog eens flink zitten proberen maar alleen als de N95 het erg druk krijgt met verschillende taken tegelijk, dan wil er soms een korte hapering komen of dat de audio even heel kort te snel of te langzaam gaat. Maar dat heb ik dus alleen met de N95 en vermoed dat het dus aan dat apparaat ligt en niet aan de MK6000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:26

ohno_nl

Gas sucks, ride a bike!

Is er een lijstje van USB dongles die goed werken icm AD2P? Heb een logitech hs200 gekocht en wil die natuurlijk gaan gebruiken icm mijn PC.

Mocht er geen lijstje zijn, welke dongle raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@robertwebbe..

Ik heb dus nog steeds de oude versie, 0.15... en als ik de laatste download van de site, krijg ik dus de versie 1.01c.. Wellicht dat het daaraan ligt? Heb jij de versie 1.01b nog in je bezit? zou je die misschien naar mij toe kunnen sturen op informatieplanning@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eddos schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:39:
Robert, ik zag dat jij ook de HTC S710 hebt geprobeerd?
Heb jij al geprobeerd om deze te pairen met A2DP headsets zoals de FreePulse van Logitech en zoja, ging dat een beetje fijn onder WM6?
Ja, werkt! Alleen je moet de muziek wel starten via je mobiel. Dat is omdat de FreePulse geen AVRCP heeft en daarnaast heeft de S710 nog een probleem met AVRCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Robert,

En als ik mijn N73 nou verander naar een N73 ME, zodat ik hier ook updates van ontvang en dergelijke. Wordt het A2DP profiel dan automatisch ook op mijn telefoon geplaatst?

Groet Job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:38
Ik heb onlangs een Samsung U600 gekocht en ook zojuist de Logitech HS200 via Ibood (moet nog binnenkomen), nu is m'n vraag of beide AVRCP ondersteunen zodat de knoppen die op de HS200 zitten ook wel echt van toepassing zullen zijn op de MP3speler van de U600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50
robertwebbe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:03:
[...]

Ja, werkt! Alleen je moet de muziek wel starten via je mobiel. Dat is omdat de FreePulse geen AVRCP heeft en daarnaast heeft de S710 nog een probleem met AVRCP.
Dank je. voor zover ik weet kun je met de FreePulse sowieso niet de muziek bedienen, aan het volume. maar ik gebruik hem nu icm met een gewone mp3-speler, dus heb het ook niet kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag getest: de Nokia 6300 is A2DP en AVRCP compatibel.

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/6300/n6300_03_lowres.jpg

Logitech FreePulse deed het helaas niet, de HS200 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:33
Welke headset is eigenlijk geschikt om mee te lopen ?
Ik heb nu een bedrade koptelefoon met oorclips en dat werkt zeer goed.

Ik heb enkele kandidaten:
Jabra BT 620
Jabra Jabra BT8010
Motorola MotoRokr S9
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Baron schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:49:
Welke headset is eigenlijk geschikt om mee te lopen ?
Ik heb nu een bedrade koptelefoon met oorclips en dat werkt zeer goed.

Ik heb enkele kandidaten:
Jabra BT 620
Jabra Jabra BT8010
Motorola MotoRokr S9
...
bedoel je hardlopen? Die jabra 620s ieg niet, want die is veel te groot/zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:33
bedoel je hardlopen? Die jabra 620s ieg niet, want die is veel te groot/zwaar.
Ja.

Hoe zit het trouwens met de SE HBH-DS980. Blijven die dopjes in je oren zitten als je loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Baron schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:12:
[...]

Ja.

Hoe zit het trouwens met de SE HBH-DS980. Blijven die dopjes in je oren zitten als je loopt?
van die specifiek weet ik niet. Ik heb alleen de Jabra 620s een tijdje gehad, maar die weer weggedaan. Te groot, te lomp, te zwaar, teveel gedoe met pairen etc. Simpel een draadje inpluggen en gaan is echt een stuk makkelijker en goedkoper! :)

Voor hardlopen heb ik van dit soort type dopjes, die blijven veel beter zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.audiocubes.com/images/f_sony_mdrex81sl.jpg

ik heb niet precies die, maar goedkope met die vorm (je gaat toch zweten)

Alleen de draad wil dan nog wel eens schudden, maar als je die simpel onder je shirt doet, of even ala macgyver vastmaakt is dat ook opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Kurios op 14-05-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baron schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:12:
[...]

Ja.

Ik heb de HPM-75. Hoe je ook loopt, springt, of welke beweging je ook maakt; bij mij vallen ze er nooit uit! Dus de HBH-DS980 valt er ook nooit uit, als het goed is.

Afbeeldingslocatie: http://www.semania.com/public/Chroust/hpmblack/4.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb gisteren mijn Logitech HS200 binnen gekregen. Ik wil hem vooral gaan gebruiken icm PS3. Alleen voor de PC lijkt hij me ook wel handig. Nu is dus de vraag, hoe sluit je nu eigenlijk die headset aan op je pc. Kan dat gewoon met de eerste de beste usb bluetooth dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LIMIT-AR schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:21:
Ik heb gisteren mijn Logitech HS200 binnen gekregen. Ik wil hem vooral gaan gebruiken icm PS3. Alleen voor de PC lijkt hij me ook wel handig. Nu is dus de vraag, hoe sluit je nu eigenlijk die headset aan op je pc. Kan dat gewoon met de eerste de beste usb bluetooth dongle?
Ja, alleen je usb bluetooth dongle moet wel A2DP ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:59:
[...]

Ja, alleen je usb bluetooth dongle moet wel A2DP ondersteunen.
Volgens een member op dit forum zou deze moeten werken met bluetooth headsets. Maar heb ik dan alleen geluid of kan ik ook gebruik maken van de microfoon die op de headset zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LIMIT-AR schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:07:
[...]
Volgens een member op dit forum zou deze moeten werken met bluetooth headsets. Maar heb ik dan alleen geluid of kan ik ook gebruik maken van de microfoon die op de headset zit?
Als je de Quicksearch bovenin de pagina even gebruikt en zoekt op dongle dan is er veel handige informatie over dit onderwerp te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb dit topic enige tijd gevolgd en heb er veel van opgestoken. :)

Mede dankzij de berichten hier heb ik een Bluphone headset en een Jabra a320s aangeschaft. De headset bevalt redelijk goed in comb. met mijn Motorola Razr v3x. Alleen krijg ik de Jabra dongle niet goed aan de praat met de headset.

Op mijn pc onder Vista Ult heb ik twee updates voor de Widcomm stack geïnstalleerd, en op mijn Acer laptop onder XP Pro één (de .3300-versie voor Thinkpad, de update via de website van Jabra wordt door de Acer geweigerd). Als ik mijn headset echter verbind (BT-geluid van hoge kwaliteit), hapert hij voortdurend, op beide systemen. De Acer is al wat ouder, maar de pc is een pittige core duo, dus daar zal het niet aan liggen.

Ik vermoed dat de dongle kaduuk is, want op beide systemen zegt de Diagnostische Gegevens-tab van de BT-configuratie: Het geselecteerde apparaat werkt niet goed. Voor ik hem terugbreng, wil ik graag weten of er nog een andere reden voor die melding kan zijn. Al lijkt het me sterk dat dit bij twee totaal verschillende systemen het geval zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de SamSung E900 ook A2DP ondersteund ik heb namelijk wel zo'n headset gekocht, namelijk die van LogiTech. Maar als ik kies op me telefoon "afspelen via bluetooth stereo headset" doet hij dat wel maar hoor ik geen geluid. ik heb de headset wel op een andere telefoon getest en de headset werkt gewoon wel.

Weet iemand dus wat ik misschien fout doe ofzo=

Alvast Bedankt,
Joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drfruit schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:01:
Ik heb dit topic enige tijd gevolgd en heb er veel van opgestoken. :)

Mede dankzij de berichten hier heb ik een Bluphone headset en een Jabra a320s aangeschaft. De headset bevalt redelijk goed in comb. met mijn Motorola Razr v3x. Alleen krijg ik de Jabra dongle niet goed aan de praat met de headset.

Op mijn pc onder Vista Ult heb ik twee updates voor de Widcomm stack geïnstalleerd, en op mijn Acer laptop onder XP Pro één (de .3300-versie voor Thinkpad, de update via de website van Jabra wordt door de Acer geweigerd). Als ik mijn headset echter verbind (BT-geluid van hoge kwaliteit), hapert hij voortdurend, op beide systemen. De Acer is al wat ouder, maar de pc is een pittige core duo, dus daar zal het niet aan liggen.

Ik vermoed dat de dongle kaduuk is, want op beide systemen zegt de Diagnostische Gegevens-tab van de BT-configuratie: Het geselecteerde apparaat werkt niet goed. Voor ik hem terugbreng, wil ik graag weten of er nog een andere reden voor die melding kan zijn. Al lijkt het me sterk dat dit bij twee totaal verschillende systemen het geval zou zijn..
Op mijn XP systeem staat er bij mijn Jabra ook dat het apparaat niet goed werkt maar hij doet het prima. Met Vista heb ik het in de tijd van beta 2 nooit aan de slag weten te krijgen. Ik heb nu kort geleden een Premium versie aangeschaft en moet er nog eens mee aan de slag.

Daarnaast kan ik je melden dat de A2DP via een PC met een USB dongel al snel een probleem wordt. Bij iedere A2DP verbinding is het resultaat afhankelijk van beide apparaten. Sommige apparaten werken prima met de een maar slecht met de ander. Het wil dus nog niet zeggen dat 1 type headset perfect is voor alle andere combinaties.

Ik denk dat je dongle niet stuk is. Probeer het eens met een andere headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:26:
weet iemand of de SamSung E900 ook A2DP ondersteund ik heb namelijk wel zo'n headset gekocht, namelijk die van LogiTech. Maar als ik kies op me telefoon "afspelen via bluetooth stereo headset" doet hij dat wel maar hoor ik geen geluid. ik heb de headset wel op een andere telefoon getest en de headset werkt gewoon wel.
De E900 is zeker A2DP geschikt. Ik beng bang dat het aan de Logitech ligt, die werkt helaas wel vaker niet op bepaalde apparaten, met name Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
robertwebbe schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:27:
[...]

Op mijn XP systeem staat er bij mijn Jabra ook dat het apparaat niet goed werkt maar hij doet het prima. Met Vista heb ik het in de tijd van beta 2 nooit aan de slag weten te krijgen. Ik heb nu kort geleden een Premium versie aangeschaft en moet er nog eens mee aan de slag.

Daarnaast kan ik je melden dat de A2DP via een PC met een USB dongel al snel een probleem wordt. Bij iedere A2DP verbinding is het resultaat afhankelijk van beide apparaten. Sommige apparaten werken prima met de een maar slecht met de ander. Het wil dus nog niet zeggen dat 1 type headset perfect is voor alle andere combinaties.

Ik denk dat je dongle niet stuk is. Probeer het eens met een andere headset.
Bedankt, dat is goed om te weten.
Ik koop liever een andere dongle, of wacht op betere drivers. Die Bluphone bevalt me prima, eindelijk een hoofdtelefoon die goed zit en lekker klein is. Jammer als ik hem niet met mijn pc kan gebruiken, maar eigenlijk is hij meer bedoeld voor een nog te kopen smartphone (waarschijnlijk de HTC Kaiser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Ik heb nu een logitech HS200, bij mijn Qtek s200. Werkt wel lekker als handsfree en als muziek. Alleen heb ik soms last van wat haperingetjes in de muziek. Kan ik daar op een of andere manier wat aan doen?

edit: na vijf minuten houdt het haperen op, en doet hij het prima 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door RedPixel op 18-05-2007 11:19 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung P310 met A2DP bluetooth stereo en heb van Ibood de Logitech HS200.
Het pairen lukt allemaal en handsfree werkt ook jammer dat het maar via 1 speaker is en best raar rechts de microfoon en uit linker oortje het gesprek.
Mijn vraag gaat over de A2DP op de Samsung P310 Ik kan hem koppelen en dan ga ik muziek ermee afspelen maar dan is het geluid gemute. De volume knopjes en verder terug knopjes doen het niet alleen de multifuntionele knop.
Op laptop daar ook problemen mee gehad maar daar kon je de mute uitzetten.

Kan dit probleem komen doordat de Samsung P310 geen AVRCP ondersteund en zodoende ik niet het volume harder en-of zachter kan zetten? Dat de telefoon alleen werkt OF headset OF een bluetooth stereo headset zonder microfoon? Als ik de telefoon heb gekoppeld aan de HS 200 dan zie ik alleen in telefoonscherm het headset icoontje en niet een koptelefoon met een bluetooth teken erbij die volgens mij nodig is voor bluetooth stereo?

Normaal als je bij mp3 speler als je het geluid zachter en zachter zet hij uiteindelijk op mute staat.

Alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:30:
[...]

De E900 is zeker A2DP geschikt. Ik beng bang dat het aan de Logitech ligt, die werkt helaas wel vaker niet op bepaalde apparaten, met name Samsung.
Ok bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 19:30
Ik wil nog even melden dat muziek streamen vanaf een Conceptronic® Bluetooth® 2.0 USB Adapter 200M (:+) ook prima werkt. De productcode is CBT200U2, en (belachelijk grote) nieuwe drivers staan op de website van Conceptronic.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een HTC P3300 icm met A2DP? Ervaringen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 14:38
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:26:
Ik heb een Samsung P310 met A2DP bluetooth stereo en heb van Ibood de Logitech HS200.
Het pairen lukt allemaal en handsfree werkt ook jammer dat het maar via 1 speaker is en best raar rechts de microfoon en uit linker oortje het gesprek.
Mijn vraag gaat over de A2DP op de Samsung P310 Ik kan hem koppelen en dan ga ik muziek ermee afspelen maar dan is het geluid gemute. De volume knopjes en verder terug knopjes doen het niet alleen de multifuntionele knop.
Op laptop daar ook problemen mee gehad maar daar kon je de mute uitzetten.

Kan dit probleem komen doordat de Samsung P310 geen AVRCP ondersteund en zodoende ik niet het volume harder en-of zachter kan zetten? Dat de telefoon alleen werkt OF headset OF een bluetooth stereo headset zonder microfoon? Als ik de telefoon heb gekoppeld aan de HS 200 dan zie ik alleen in telefoonscherm het headset icoontje en niet een koptelefoon met een bluetooth teken erbij die volgens mij nodig is voor bluetooth stereo?

Normaal als je bij mp3 speler als je het geluid zachter en zachter zet hij uiteindelijk op mute staat.

Alvast bedankt
Waarschijnlijk zit jij in hetzelfde schuitje als ik, zie ook mijn post een stukje omhoog, zelfde verhaal met een Samsung U600, waarbij er zelfs minder functionaliteit over bleef dan bij jou. Ik ga morgen Logitech bellen en waarschijnlijk gaat hij terug of eBay op oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de Logitech HS200 en wil hem eigenlijk gebruiken voor audiogesprekken op mijn PC.
Is er nou echt niets aan te doen dat je het geluid alleen aan de linkerkant doorkrijgt?
Want als ik hem verbind als hoofdtelefoon (Bluesoleil) en bij geluidsinstellingen op Bluetooth AV audio instel, dan krijg ik wel geluid uit beide kanten. Alleen dan doet de microfoon het weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik lees net in het N73 topic dat de N73 Music Edition AD2P ondersteunt. Kan iemand dit bevestigen, of dit ook daadwerkelijk stereo werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Ik heb een gedeelte van het topic gevolgd, maar kon toch niet helemaal een vraag op mijn antwoord vinden, maar misschien heb ik eroverheen gelezen.

Ik heb een HP laptop (dv2085) met ingebouwde bluetooth die wordt aangestuurd door HP software. De laptop draait op Windows Vista.
Ik krijg mijn headset (Logitech HS200) wel geconnect en gepaired, maar hij vertikt het om muziek te spelen.
Als ik bij de eigenschappen van het apparaat kijken, kan ik instellen dat ik wil gebruik maken van de 'headset'-functionaliteit. Ook als ik dat instel, veranderd er niets.

Wat doe ik fout, of wat moet ik nog meer doen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:26:
Ook ik heb de Logitech HS200 en wil hem eigenlijk gebruiken voor audiogesprekken op mijn PC.
Is er nou echt niets aan te doen dat je het geluid alleen aan de linkerkant doorkrijgt?
Want als ik hem verbind als hoofdtelefoon (Bluesoleil) en bij geluidsinstellingen op Bluetooth AV audio instel, dan krijg ik wel geluid uit beide kanten. Alleen dan doet de microfoon het weer niet.
Tja, stereo op de pc krijg ik niet eens werkend (schijnt dan weer aan BT dongle te liggen? 8)7 ), maar dat de microfoon dan dus niet werkt, is voor mij de reden om hem dan maar weer op marktplaats te zetten.
Ben eerlijk gezegd ook een beetje teleurgesteld. Waarom is er nou gewoon nog steeds niet een fatsoenlijk wireless device met stereo audio en mic? Ik heb wel een wireless (FM) koptelefoon, maar dan kan ik nog niet op de bank zitten skypen omdat die mic bedraad is... ;(

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het is of headset of audio stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:41:
Op gsmhelpdesk.nl is een review te lezen van de n73 ME in combinatie met een bluetrek st1 stereo bluetooth headset. Ik dacht dat dit niet mogelijk was. Daarom vraag ik het na op gsmhelpdesk.nl en krijg de volgende reactie:

"Zowel de normale N73 als de N73 music edition ondersteunen A2DP. Met én zonder een eventuele update is het geen enkel probleem om een stereo headset van Motorola te gebruiken. "

zie hier

Is hier iemand die het ook daadwerkelijk heeft uitgeprobeert
(ik wil de n73 gebruiken icm de motorola s9)
Heb de Logitech HS200 A2DP headset. Hoor alleen mono geluid met de meegeleverde mediaspeler (op de telefoon Nokia N73) In Windows werkt alles prima. Iemand enig iedee (voor hij terug naar de Media Markt gaat...) Hij ondersteunt de headset wel sort of aangezien ik wel geluid hoor en kan bellen.

[ Voor 70% gewijzigd door hav0c op 26-05-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Le0032 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:14:
Ik lees net in het N73 topic dat de N73 Music Edition AD2P ondersteunt. Kan iemand dit bevestigen, of dit ook daadwerkelijk stereo werkt?
De N73 wekt NIET met a2dp (eigenlijk wel stom van Nokia)
onlangs op me werk getest

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier mensen die muziek luisteren via de Logitech HS200 en dan echt via A2DP? Hoe klinkt dit nu? Vergelijkbaar met goede bedrade dopjes?
En tijdens het bellen, ondanks het feit dat je geluid maar aan een oortje hoort, is het goed te verstaan (ook aan de andere kant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje
Als ik een Stereo Headset van merk A koop kan ik die dan paire met een trasmitter voor mp3-spelers van een ander merk Vb: de FS320 van MSI (transmitter) met met de stereo headset BTH-820 van GlobalSat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:48:
zijn er hier mensen die muziek luisteren via de Logitech HS200 en dan echt via A2DP? Hoe klinkt dit nu? Vergelijkbaar met goede bedrade dopjes?
En tijdens het bellen, ondanks het feit dat je geluid maar aan een oortje hoort, is het goed te verstaan (ook aan de andere kant)?
Ja, dit klinkt echt geweldig goed! tijdens bellen is het vergelijkbaar met gewoon bellen met de telefoon zelf.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hav0c schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Heb de Logitech HS200 A2DP headset. Hoor alleen mono geluid met de meegeleverde mediaspeler (op de telefoon Nokia N73) In Windows werkt alles prima. Iemand enig iedee (voor hij terug naar de Media Markt gaat...) Hij ondersteunt de headset wel sort of aangezien ik wel geluid hoor en kan bellen.
Hier werkt de HS200 A2DP ook niet op mijn N73 Music Edition. Ik snap werkelijk niet hoe Nokia het een music phone durft te noemen en ze iets essentieels als dit vertikken in te bouwen in de telefoon. Stelletje *&$*%! Anyway, werkt dus niet, tot mijn grote frustratie. Misschien werkt het met de headset die ze gebruikt hebben bij dgsmhelpdesk.nl wel; dat zou je moeten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
ik heb een probleem m.b.t. Parrot MK6000 carkit (A2DP), Nokia N95 en TomTom software.

a2DP werkt perfect, maar er zit een delay in van 2 a 3 seconden. Is dat normaal? Als ik een video afspeel, kan je op de telefoon de video zien spelen, en komt het geluid er 2 a 3 seconden later via de auto speakers . Op zich niet zo heel erg, maar is dat normaal?

Het probleem komt pas bij tomtom. Tomtom gesproken tekst, begint gewoon te 'vertellen' en die 2 a 3 seconden later hoor je pas de stem, in 'realtime' heb ik het idee.

Voorbeeld: het zinnetje 'over 800 meter, linksaflaan. Daarna, linksafslaan.'.
Zonder carkit wordt dit vloeiend en direct uitgesproken. Via de carkit, over a2dp dus, hoor je alleen ' ...inksafslaan. Daarna, linksafslaan'.(geen typefout)

Terwijl de attention (demping) van de autoradio, al WEL in gang is gezet. M.a.w., eerst 3 seconden plotselinge stilte, dan een halve zin, en vervolgens weer radio terug.
Dit is dus heel irritant, aangezien je niet op de gesproken teksten kan navigeren.

Zijn deze problemen bekend, of ben ik de enige? en e.v.t. een oplossing hiervoor? Workarround zal wel zijn om alle stemmen te verlengen met 2 a 3 seconden in den beginne, maar daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
crackanimal schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:47:
ik heb een probleem m.b.t. Parrot MK6000 carkit (A2DP), Nokia N95 en TomTom software.

a2DP werkt perfect, maar er zit een delay in van 2 a 3 seconden. Is dat normaal? Als ik een video afspeel, kan je op de telefoon de video zien spelen, en komt het geluid er 2 a 3 seconden later via de auto speakers . Op zich niet zo heel erg, maar is dat normaal?

Het probleem komt pas bij tomtom. Tomtom gesproken tekst, begint gewoon te 'vertellen' en die 2 a 3 seconden later hoor je pas de stem, in 'realtime' heb ik het idee.

Zonder carkit wordt dit vloeiend en direct uitgesproken. Via de carkit, over a2dp dus, hoor je alleen ' ...inksafslaan. Daarna, linksafslaan'.(geen typefout)

Terwijl de attention (demping) van de autoradio, al WEL in gang is gezet. M.a.w., eerst 3 seconden plotselinge stilte, dan een halve zin, en vervolgens weer radio terug.
Dit is dus heel irritant, aangezien je niet op de gesproken teksten kan navigeren.

Zijn deze problemen bekend, of ben ik de enige? en e.v.t. een oplossing hiervoor? Workarround zal wel zijn om alle stemmen te verlengen met 2 a 3 seconden in den beginne, maar daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen.
Ik heb een parrot ck3000 evo, dus gewoon bluetooth (geen ad2p), maar daarmee duurt het ook even voor ik de audio over de speakers hoor. Maar dat ligt in mijn geval volgens mij aan de radio. De radio gaat inderdaad wel direct op mute, maar dan is er nog ff geen geluid. Zit bij mij ca. één seconde tussen. Maar goed, nu ga ik ook zitten twijfelen....zou dat misschien toch niet komen door de parrot.... 8)7

Maar goed, ik heb er geen last van omdat mijn pda zelf luid genoeg is wbt tomtom meldingen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algehele edit (even wat duidelijker opschrijven :) )

Mini review van de Logitech HS200 i.c.m. de HTC P3300:
Ik gebruik hem i.c.m. mijn MDA Compact III, beter bekend als de HTC P3300. Het pairen gaat erg eenvoudig. Als je hem voor het eerst aansluit moet je de aan- uitknop ongeveer 10 seconden ingedrukt houden, dan gaat het rode en blauwe lampje knipperen en is de koptelefoon zichtbaar voor andere apparaten, in dit geval dus mijn telefoon.
Op de telefoon kun je hem instellen als "draadloos stereo" of "handsfree". De handsfree modus geeft mono geluid aan één oor. Jammer dat ze dit niet over twee oortjes hebben geleid, maar desondanks is de geluidskwaliteit goed, ook volgens de persoon aan de andere kant van de lijn.
Muziek luisteren is een genot: geen gedoe met draadjes, gewoon koptelefoon opzetten, dure PDA veilig in mijn jaszak en genieten! Het geluid is niet storingsgevoelig en haperingsvrij. Helaas komen de bastonen niet altijd even goed door (hebben meer mensen dit?). Klinkt dan een beetje als een 'flodderige' bass. Deze set is dus niet erg geschikt voor mensen die hardcore/trance/dance/tiësto-achtige muziek luisteren met veel bas, hoewel ik moet toegeven dat ik zulke muziek niet op m'n telefoon heb staan, dus ik heb nog niet kunnen vaststellen of het echt zo slecht klinkt.
Al met al zeer tevreden!

Probleem met connecten PC in Vista 64 bit
Zo makkelijk als het connecten met mijn Pocket PC gaat, zo moeilijk is het in Vista 64 bit. Mijn Bluetooth dongle is volgens apparaatbeheer een 'Cambridge Silicon Radio', waar ik normaal gesproken geen problemen mee heb.
Als ik mijn Logitech HS200 zichtbaar maak voor andere apparaten, vindt hij keurig mijn koptelefoon als'Logi_StereoV01'. Echter dan komen de problemen: hij gaat zoeken naar de drivers voor 'Bluetooth Peripheral Device'. Deze kan hij echter niet vinden. Er staan in mijn apparaatbeheer dan 4 onbekende van deze apparaten. Als ik bij de bluetooth instellingen van de 'Logi_StereoV01' ga kijken, zie ik 4 services staan met een vinkje ervoor: koptelefoon, sink, handsfree en afstandsbediening. Als ik de vinkjes hier weghaal, verdwijnen in apparaatbeheer ook mijn 'Bluetooth Peripheral Devices'.
Als ik alleen een vinkje voor 'handsfree' zet lukt het me zelfs niet om alleen de handsfreefunctie aan de praat te krijgen. Dat is toch wel raar?
Ik heb deze methode al geprobeerd. Dan krijg ik het wel voor elkaar om de handsfree modus aan de praat te krijgen, maar niet de A2DP modus (bluetooth stereo).

Hoe los ik dit op? En zijn er mensen die handsfree/A2DP wel aan de praat hebben gekregen in
Vista
(64 bit)? Zo ja, met welke dongle?

[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2022
Voor de geinteresseerden die een MK 6000 willen kopen.... kijk eens :
http://www.parrotshopping...rrot_topviewed.aspx?f=225

€ 139,00 euro lijkt me niet verkeerd..? komt € 12,00 bij voor verzendkosten. Iemand wilde een gezamelijke actie starten? Ik houd me aanbevolen 2 stuks graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:53:
Algehele edit (even wat duidelijker opschrijven :) )

Mini review van de Logitech HS200 i.c.m. de HTC P3300:
Ik gebruik hem i.c.m. mijn MDA Compact III, beter bekend als de HTC P3300. Het pairen gaat erg eenvoudig. Als je hem voor het eerst aansluit moet je de aan- uitknop ongeveer 10 seconden ingedrukt houden, dan gaat het rode en blauwe lampje knipperen en is de koptelefoon zichtbaar voor andere apparaten, in dit geval dus mijn telefoon.
Op de telefoon kun je hem instellen als "draadloos stereo" of "handsfree". De handsfree modus geeft mono geluid aan één oor. Jammer dat ze dit niet over twee oortjes hebben geleid, maar desondanks is de geluidskwaliteit goed, ook volgens de persoon aan de andere kant van de lijn.
Muziek luisteren is een genot: geen gedoe met draadjes, gewoon koptelefoon opzetten, dure PDA veilig in mijn jaszak en genieten! Het geluid is niet storingsgevoelig en haperingsvrij. Helaas komen de bastonen niet altijd even goed door (hebben meer mensen dit?). Klinkt dan een beetje als een 'flodderige' bass. Deze set is dus niet erg geschikt voor mensen die hardcore/trance/dance/tiësto-achtige muziek luisteren met veel bas, hoewel ik moet toegeven dat ik zulke muziek niet op m'n telefoon heb staan, dus ik heb nog niet kunnen vaststellen of het echt zo slecht klinkt.
Al met al zeer tevreden!

Probleem met connecten PC in Vista 64 bit
Zo makkelijk als het connecten met mijn Pocket PC gaat, zo moeilijk is het in Vista 64 bit. Mijn Bluetooth dongle is volgens apparaatbeheer een 'Cambridge Silicon Radio', waar ik normaal gesproken geen problemen mee heb.
Als ik mijn Logitech HS200 zichtbaar maak voor andere apparaten, vindt hij keurig mijn koptelefoon als'Logi_StereoV01'. Echter dan komen de problemen: hij gaat zoeken naar de drivers voor 'Bluetooth Peripheral Device'. Deze kan hij echter niet vinden. Er staan in mijn apparaatbeheer dan 4 onbekende van deze apparaten. Als ik bij de bluetooth instellingen van de 'Logi_StereoV01' ga kijken, zie ik 4 services staan met een vinkje ervoor: koptelefoon, sink, handsfree en afstandsbediening. Als ik de vinkjes hier weghaal, verdwijnen in apparaatbeheer ook mijn 'Bluetooth Peripheral Devices'.
Als ik alleen een vinkje voor 'handsfree' zet lukt het me zelfs niet om alleen de handsfreefunctie aan de praat te krijgen. Dat is toch wel raar?
Ik heb deze methode al geprobeerd. Dan krijg ik het wel voor elkaar om de handsfree modus aan de praat te krijgen, maar niet de A2DP modus (bluetooth stereo).

Hoe los ik dit op? En zijn er mensen die handsfree/A2DP wel aan de praat hebben gekregen in
Vista
(64 bit)? Zo ja, met welke dongle?
Niemand? Ik zou graag zsm a2dp aan de praat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crackanimal schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:47:

Dit is inderdaad normaal. De vertraging wordt gebruikt om de buffer te vullen zodat je minder plopjes in het geluid krijgt. Helaas is het gevolg van zoiets dat het dan niet meer praktisch is voor televisie (i.v.m. lip-sync). Verschillende fabrikanten gebruiken verschillende buffergroottes.
Ik heb overigens ook de Parrot Boombox en de Parrot Soundsystem. Daar zit een applicatie bij om zelf de delay te kunnen instellen. Voor TV zet je de buffer dan op slechts 50ms, voor high quality zet je hem zelfs op 2000ms. Wellicht dat dergelijke applicatie ook gaat werken op de MK6000 en de MK6100. Als je een 2.0+EDR verbinding hebt die ook nog eens niet te veel verstoord wordt, dan zal 50ms prima te doen zijn.

Ik heb hetzelfde. Ik denk dat de N95 hier de boosdoender is. Als een A2DP verbinding een tijdje niet gebruikt wordt dan valt deze vanzelf terug in een soort slaapstand, dan wordt de radio ge-un-mute.
Probleem is volgens mij als de A2DP uit de slaapstand terug moet komen, de eerste seconden informatie verdwijnen gewoon. Dit heb ik alleen nog maar bij de N95 gezien en is volgens mij gewoon een simpele bug waarvan ik verwacht dat deze in de toekomst wel wordt opgelost. Ook met andere A2DP ontvangers heb ik er overigens last van, het ligt dus niet aan de Parrot MK6000.

Daarnaast vond ik het wel opmerkelijk dat je bij carkits met A2DP dat je de TomTom stem dan via A2DP hoort en niet via het (mono smalband) HandsFreeProfile. Ik heb hem eigenlijk nog nooit getest op een "oude" carkit. Komt de TomTom stem dan ook via de carkit of via de speaker van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:07:

Ik zag bij de mediamarkt de volgende koptelefoon: de BluPhones van Gear4
http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=304

Nu ik een dagje met de headphones heb lopen spelen wil ik echt geen draden meer..heb dus een probleem nu...moet een andere smartphone uitzoeken die wel a2dp aankan. Da's een beetje een domper, maar hoe dan ook Bluetooth heeft eindelijk mijn dromen waargemaakt van draadloos genieten van muziek...hoera! :P
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in deze koptelefoon. Alleen op je pc hoe zit het met lip sync? Zo ja kan je met jouw gekozen bluetooth adapter van Sitecom, de CN521 de buffering instellen?

Zijn er ook mensen die ervaringen hebben die hun ad2p headset gebruiken voor het joggen, zoja welke raden jullie mij aan. Ik vind de gear4 zeer interessant door het lage gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:09:
Ik heb een klein vraagje
Als ik een Stereo Headset van merk A koop kan ik die dan paire met een trasmitter voor mp3-spelers van een ander merk Vb: de FS320 van MSI (transmitter) met met de stereo headset BTH-820 van GlobalSat
Heeft er niemand hier een antwoord op want het zou het zoeken wel simpeler maken

Sompie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:14:
[...]

Heeft er niemand hier een antwoord op want het zou het zoeken wel simpeler maken

Sompie
Meestal is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn eerder gestelde vraag in het kort herhalen:
Gaan er volgens de laatste geruchten/feiten/nieuwtjes drivers komen voor standaard USB Bluetooth dongles met A2DP ondersteuning in Vista 64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

WoutF

Hoofdredacteur
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat FM radio's in mobiele telefoons gebruik maken van het hoofdtelefoonsnoer als antenne. Is hier bij A2DP headsets al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

WoutF schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:48:
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat FM radio's in mobiele telefoons gebruik maken van het hoofdtelefoonsnoer als antenne. Is hier bij A2DP headsets al een oplossing voor?
Nee, je kan misschien een verloopkabeltje naar 3,5mm jack voor een hoofdtelefoon aansluiten en dan hopen dat je genoeg zenders ontvangt.
Er moet hoe dan ook een antenne op zulke gsm's, zoals die van SE bijv.
Enkele stereo bluetooth headsets (o.a. van Itech) hebben een ingebouwde radio, dat lijkt me het enige alternatief :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Speedy-Andre schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:58:
[...]

Nee, je kan misschien een verloopkabeltje naar 3,5mm jack voor een hoofdtelefoon aansluiten en dan hopen dat je genoeg zenders ontvangt.
Er moet hoe dan ook een antenne op zulke gsm's, zoals die van SE bijv.
Enkele stereo bluetooth headsets (o.a. van Itech) hebben een ingebouwde radio, dat lijkt me het enige alternatief :)
Ik heb even op de site van Itech gekeken, en dat zijn allemaal clips met daaraan via een draadje earplugs. Ik ben meer op zoek naar een losse headset voor op mijn hoofd. :)

Misschien wil ik wel te veel, dan moet ik het maar met mp3 doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een telefoon met bluetooth 2.0 ( samsung U600 )
werkt deze dan ook met een bluetooth headset die bluetooth 1.2 heeft?

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een bluetooth koptelefoon voor mijn HTC TyTN. Ik heb een creative met nekband gehad die ook geschikt is voor je Ipod. Die is nu kapot. Eigenlijk wil ik gewoon een headset waar ik eventueel mijn eigen oordopjes in kan pluggen. Ik heb de Jabra BT320s en plantronic pulsar 260 gezien, kan je daar gewoon je eigen oordoppen op aansluiten? Of raad iemand mij een hele andere headset aan?

En Tim, Bluetooth is backwards compatible: ja dus, als het goed is wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Misschien een rare vraag maar kan iemand die de Logitech Freepulse heeft zijn hoofdafmetingen posten want ik er zeker van zijn dat ie voor mij goed is. Of woont er iemand toevallig in Drachten waar ik de headset even mag opdoen O-) ?

Edit: als ik de Freepulse wil gebruiken met mn SE v630i telefoon heb ik dan nog een 3.5mm adaptor nodig?? Mijn telefoon ondersteund wel bluetooth 2.0 en EDR...

[ Voor 25% gewijzigd door SFRtje op 12-06-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Je kunt hem dan gewoon pairen met je SE volgens mij.
En als je zin hebt om een keer naar het treinstation in Zuidhorn te reizen mag je mijn FreePulse wel passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Oke ik heb hem (Logitech Freepulse) gekocht. Als ik op mn iPod connect, doet hij het meteen. Maar met mijn Sony Ericsson V630i nog niet. Ik neem aan dat je gewoon Bluetooth moet aanzetten? Ik heb al mn telefoon geupdate maar dat werkte ook niet. Weet iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door SFRtje op 15-06-2007 18:47 . Reden: Rare zinsopbouw.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Je moet de 'on/off' knop van je headset net zolang ingedrukt houden tot hij blauw/rood begint te knipperen, dan is hij 'discoverable'. Als je de on/off knop indrukt gaat hij eerst langzaam rood knipperen (zoekt naar andere apparaten) daarna snel rood knipperen (headset gaat uit), dan heb je even geen licht en daarna begint hij dus blauw/rood te knipperen.
Daarna zou je hem als het goed is op je Sony moeten kunnen vinden.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Jaa dat is het! Bedankt! Dom dat dat echt nergens staat!!! En trouwens, er zit geen geschikte adaptor bij voor de iPod Nano 2nd generatie. Ik heb al een email gestuurd of dit klopt en of die wel beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flark
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-09 14:55
Heb vorige week een Nokia BH-501 gekocht bij de Mediamarkt (€ 44). Werkt perfect met mijn Samsung D900 en met de Samsung E390 van mijn vriendin.
Onder windows krijgt ik hem alleen aan de "praat" met de Toshiba BT-stack.

Klinkt bijzonder goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:28:
Ik zal mijn eerder gestelde vraag in het kort herhalen:
Gaan er volgens de laatste geruchten/feiten/nieuwtjes drivers komen voor standaard USB Bluetooth dongles met A2DP ondersteuning in Vista 64 bit?
De oplossing op mijn eigen vraag is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die freepulse van logitech ziet wel goed uit, heb nu van Sony de DR-BT30Q maar ben aan het proberen deze te verkopen want zit bij mij niet zo heel erg lekker en hij haalt het niet vanaf m'n computer naar m'n kamer.. Echter wil ik graag weten of er over de freepulse ook al negatieve verhalen de ronde gaan, of de nekband een beetje ruim? En of er toevallig ook een mic op zit voor gebruik bij mobiele telefoon als headset..
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
De FreePulse heeft (zoals je kunt zien/lezen) geen microfoon, en ik vind hem persoonlijk wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik heb vandaag de Gear4 BluPhones gekocht, proberen te pairen met mijn Windows Mobile 6 apparaat en dat werkte meteen, zag ook een koptelefoontje met een muzieknootje in beeld, kon meteen luisteren.

Maar als ik mijn koptelefoon uit zet dan verdwijnt de tekentje van de koptelefoon (logisch) maar als ik de koptelefoon dan weer aan zet komt het niet terug. Pas als ik weer de verbinding verwijder en opnieuw pair krijg ik het weer terug.

WIe heeft er ervaring met deze (of andere) bluetooth koptelefoons en Windows Mobile?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:20:
Ik heb vandaag de Gear4 BluPhones gekocht, proberen te pairen met mijn Windows Mobile 6 apparaat en dat werkte meteen, zag ook een koptelefoontje met een muzieknootje in beeld, kon meteen luisteren.

Maar als ik mijn koptelefoon uit zet dan verdwijnt de tekentje van de koptelefoon (logisch) maar als ik de koptelefoon dan weer aan zet komt het niet terug. Pas als ik weer de verbinding verwijder en opnieuw pair krijg ik het weer terug.

WIe heeft er ervaring met deze (of andere) bluetooth koptelefoons en Windows Mobile?
Ja Ik :) je meot idd elke keer opnieuw pairen als de verbinding verbroken wordt. Je kunt met mijn koptelefoon niet automatisch pairen dus je moet elke keer naar de bt instellingen toe om hem als 'wireless stereo' in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:28:
[...]

Ja Ik :) je meot idd elke keer opnieuw pairen als de verbinding verbroken wordt. Je kunt met mijn koptelefoon niet automatisch pairen dus je moet elke keer naar de bt instellingen toe om hem als 'wireless stereo' in te stellen
Dank voor het snelle bericht, is dit een windows mobile probleempje of ligt het aan de koptelefoon, en gaat het met andere koptelefoons wel automatisch?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

didio schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Dank voor het snelle bericht, is dit een windows mobile probleempje of ligt het aan de koptelefoon, en gaat het met andere koptelefoons wel automatisch?
weet ik niet, bij mijn HS200 iig niet, maar volgens mij is het een wm6 'kwaaltje', ik heb wel gezocht naar programma'tjes die dit voor elkaar konden krijgen, maar ik heb niets gevonden wat écht goed werkt zoals ik het wil (met 1 snelkoppeling meteen verbinding maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Nav dit bericht:
SFRtje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:24:
Jaa dat is het! Bedankt! Dom dat dat echt nergens staat!!! En trouwens, er zit geen geschikte adaptor bij voor de iPod Nano 2nd generatie. Ik heb al een email gestuurd of dit klopt en of die wel beschikbaar zijn.
Ik krijg binnen 2 weken een adaptor opgestuurd die wel geschikt is voor de iPod Nano 2nd generatie, en gratis! Misschien handig voor andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Ik stond op het punt de Nokia HS-12W te kopen tot ik er achter kwam dat de oordopjes niet te vervangen zijn :{. Weet iemand een soortgelijke headset waar je wel eigen hoofdtelefoontjes op kan aansluiten?
Afbeeldingslocatie: http://images.ciao.com/inl/images/products/normal/289/Nokia_HS_12W_Hoofdtelefoon__641289.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door WoutF op 20-06-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Laatst online: 02-09 18:07
ik heb een k750i, deze ondersteunt headset.
nu heb ik een jabra bt150 gekocht , deze ondersteunt headset en handsfree
kan ik via headset mp3's luisteren via bluetooth? als ik mijn bt150 aansluit op de pc via bluetooth dan kan ik via headset wel muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Nee dat kan niet met de K750i en via de pc is de kwaliteit volgens mij ook niet zo best.
Eigenlijk hoort je vraag niet in dit topic thuis omdat het niet over a2dp (stereo bluetooth) gaat :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Laatst online: 02-09 18:07
ok, maar hij kan dus wel geluid van een gesprek + microfoon geluid tegelijk verzenden tussen m'n k750i en mijn bt150 , dus mij lijkt waarom geen mp3 low quality geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit de juiste topic is maar ben benieuwd of iemand mij hier kan helpen.
Ben van plan om voor mijn X500 een stereo bluetooth aansluiting aan te schaffen waarbij ik mijn eigen oordopjes kan gebruiken. De enige eisen die ik eigenlijk stel zijn dat ik mijn eigen 3.5mm oordopjes kan gebruiken en dat het geluid redelijk is. Heb al wel een beetje rondgekeken op het internet maar daar staan vooral veel verschillende modellen en vaak ook dure modellen. Mijn vraag daarom zijn er alleen maar dure modellen? Of zijn er ook goedkopere modellen van redelijke kwaliteit die aan mijn eisen voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik heb de Logitech HS200, en een bluetooth stickie met Bluesoleil.

De logitech werkt altijd met mijn mobiel, en ik kan altijd mijn computer met mijn mobiel verbinden.
Echter, het verbinden van de computer aan de headset wil niet.

In BlueSoleil zie ik mijn headset, ik doe de verkenningsservice. Dan kan ik Geavanceerde Audioopties doen of headsetservice. Headsetservice doet 1 speaker het maar en de microfoon, en slechte kwaliteit. Geavanceerde audio werkt helemaal niet. Hij blijft hangen op Verbinding starten...
Hoe maak ik verbinding? Ik hoef op de computer ook helemaal geen pincode in te typen ofzo, hij wilt gewoon helemaal geen verbinding maken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al eerder hier gepost?;

http://www.pdashop.be/pro...et-mono-stereo-combi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip: Bovenaan de pagina staat een Quicksearch functie. Als je daar bt8010 intikt krijg je het antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen die nog steeds aan het twijfelen zijn over een carkit met A2DP ondersteuning, bij de *knip* is er nu een actie met de Parrot MK6000, hij wordt nu gratis ingebouwd voor je.

<Eggy>Dit komt toch echt over als spam...

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 13-07-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
@robertwebbe

Heb jij al enige signalen gehoord over de aankomende headset:

SE HBH-DS220
A2DP, 2.0 EDR en dit keer tov de DS970 wel verwisselbare 3.5mm oordopjes (hoewel je al reeds mooie in-ear dopjes erbij krijgt zoals bekend bij de normale HPM's).

Ook het feit dat de microfoon nu verwerkt zit in het lichte dingetje van 13gr en het call-knopje (wat bij mij is afgebroken) er ook in verwerkt zit, scheelt dit enorm veel overtollige draden. Een nadeel kan hierbij weer wel zijn, als de DSP niet goed zijn werk doet, je wellicht minder goed verstaanbaar bent als je de unit niet dichtbij je houdt (gezien de microfoon daar zit).

Ik ben benieuwd, misschien kun je ons hier meer over vertellen als je er eentje weet te bemachtigen voor werk. Hoewel ik je gesproken heb over de BT5010 en BT5020 is dit eigenlijk ook een erg goede kanshebber, gezien m'n vorige DS970 op geluidskwaliteit voor handsfree als muziek erg goed was.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
SFRtje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:47:
Oke ik heb hem (Logitech Freepulse) gekocht. Als ik op mn iPod connect, doet hij het meteen. Maar met mijn Sony Ericsson V630i nog niet. Ik neem aan dat je gewoon Bluetooth moet aanzetten? Ik heb al mn telefoon geupdate maar dat werkte ook niet. Weet iemand een oplossing?
Zit er nou standaard bij de freepulse een connecter met 2,5mm of 3,5mm?
Als die 2,5mm is zit er dan een verleng stukje bij naar 3,5mm of moet je die zelf aanschaffen?

Wil hem nu namelijk op mijn vario gaan gebruiken zonder connector
en in de toekomst mischien een zune aanschaffen dat ik hem daarop kan zetten of gewoon andere mp3spelers.

Verder nog de vraag als ik hem connect aan mijn telefoon herkent die hem dan als headset? of echt als koptelefoon aangezien er geen microfoon in zit lijkt me lastig als je gebeld word die dat niet herkent. of dat je luister via de headset en moet praten in de telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door Vassie18 op 12-07-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
freepulse heeft alleen een 3,5mm connector, geen adapters o.i.d.
je zult dus zelf een 3,5 -> 2,5 adapter moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
didio schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem met WM5.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Af en toe word mij de vraag gesteld of de Nokia N73 nu wel of niet A2DP ondersteunt. De laatste keer dat ik het testte (maart 2007) was dat nog niet het geval maar aangezien het 'rumoer' hierover de laatste tijd flink toe nam heb ik nogmaal mijn test N73 geupdate (nu naar 4.0726.2.0.1) en nu werkt het wel. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik heb sinds kort een Samsung D-600 als tweede telefoon. Deze heeft schijnbaar A2DP en ik heb een Nokia CK-7W carkit welke schijnbaar ook A2DP heeft. Mijn vraag is nu, hoe ga ik het werkend krijgen? Ik heb al via GoT search gezocht en op google, ik kom voornamelijk webshops tegen met nutteloze informatie en dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 23:07
Damocles.NL schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:53:
Ik heb sinds kort een Samsung D-600 als tweede telefoon. Deze heeft schijnbaar A2DP en ik heb een Nokia CK-7W carkit welke schijnbaar ook A2DP heeft. Mijn vraag is nu, hoe ga ik het werkend krijgen? Ik heb al via GoT search gezocht en op google, ik kom voornamelijk webshops tegen met nutteloze informatie en dat het mogelijk is.
De CK-7W heeft geen A2DP en ondersteund dus geen bluetooth stereo. De nieuwe CK-20W van nokia heeft dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snirpo schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:02:
[...]
De CK-7W heeft geen A2DP en ondersteund dus geen bluetooth stereo. De nieuwe CK-20W van nokia heeft dit wel
Let wel op dat de Nokia CK-20W geen eigen eindversterker heeft! Je zult dus een constructie moeten maken waardoor het mogelijk wordt, bijvoorbeeld een ingang op je autoradio. Helaas worden autoradio's steeds vaker af fabriek in het dashboard geintegreerd en kun je er alleen maar CD wisselaars van die betreffende fabrikant op aansluiten.

Ik heb zelf een Renault Scenic II en op de line in kan ik dus ook alleen maar de Renault CD wisselaar aansluiten. Maar ook al zou het kunnen, je moet dan zelf handmatig iedere keer van bron wisselen (naar je carkit). In mijn optiek heeft Parrot dat veel beter opgelost met de MK6000 en MK6100 door er een ingebouwde eindversterker in te bouwen (goede kwaliteit!). Door middel van een telephone-mute aansluiting tussen de carkit en de radio wordt de radio automatisch gemute (zodat de eindversterker van je radio niet ineens zonder belasting komt te staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
InsjaHH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:44:
@robertwebbe

SE HBH-DS220
A2DP, 2.0 EDR en dit keer tov de DS970 wel verwisselbare 3.5mm oordopjes (hoewel je al reeds mooie in-ear dopjes erbij krijgt zoals bekend bij de normale HPM's).
Heb jij hier al iets over mogen vernomen Robert? Ik ben toch erg nieuwsgierig. Als ik het zo zie dan is 't een HBH-DS200 maar dan nu met in-ear dopjes ipv gewone. Misschien dat je die DS200 ooit in je handen hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InsjaHH schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:44:
@robertwebbe

SE HBH-DS220

Ook het feit dat de microfoon nu verwerkt zit in het lichte dingetje van 13gr en het call-knopje (wat bij mij is afgebroken) er ook in verwerkt zit, scheelt dit enorm veel overtollige draden. Een nadeel kan hierbij weer wel zijn, als de DSP niet goed zijn werk doet, je wellicht minder goed verstaanbaar bent als je de unit niet dichtbij je houdt (gezien de microfoon daar zit).

Ik ben benieuwd, misschien kun je ons hier meer over vertellen als je er eentje weet te bemachtigen voor werk. Hoewel ik je gesproken heb over de BT5010 en BT5020 is dit eigenlijk ook een erg goede kanshebber, gezien m'n vorige DS970 op geluidskwaliteit voor handsfree als muziek erg goed was.
InsjaHH schreef op zondag 15 juli 2007 @ 07:54:
[...]

Heb jij hier al iets over mogen vernomen Robert? Ik ben toch erg nieuwsgierig. Als ik het zo zie dan is 't een HBH-DS200 maar dan nu met in-ear dopjes ipv gewone. Misschien dat je die DS200 ooit in je handen hebt gehad?
Ik had nog niet eerder van gehoord van de HBH-DS220 en heb er ook nog geen exemplaar van mogen ontvangen. Ik zal maandag eens bellen voor een sample (en dan ook vast een HBH-DS980).

De HBH-DS200 heb ik ook nog nooit ontvangen (het gaat inmiddels hard met de A2DP ontwikkeling) :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
robertwebbe schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:22:
Ik had nog niet eerder van gehoord van de HBH-DS220 en heb er ook nog geen exemplaar van mogen ontvangen. Ik zal maandag eens bellen voor een sample (en dan ook vast een HBH-DS980).

De HBH-DS200 heb ik ook nog nooit ontvangen (het gaat inmiddels hard met de A2DP ontwikkeling) :D
Gaaf, ik hoop dat ze je snel een sample toesturen en als hij jouw testen kan doorstaan dan ziet het er naar uit dat ik misschien een goede kanshebber hier in mijn handen heb :9.

Het gaat inderdaad erg snel de laatste tijd. De DS220 is als ik 't zo zie bijna alles waar ik me aan heb gestoord bij de DS970. Overigens de DS980 ook, gezien ze dat call knopje nu op het apparaat hebben gezet (slimme zet!).

Ik wacht met smart af op je feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuw systeem besteld en om rond te kunnen lopen tijdens het Skypen zit ik te denken aan een BT headset. Nu zal ik ook een en ander gaan gamen en hierbij zou het ook goed uitkomen als de headset voldoende kwaliteit levert (goed stereo-geluid en geen hinderlijke vertraging).

De modellen waar ik momenteel naar kijk zijn de Philips SHB6102 en de Plantronics Audio 990 v2.0. Heeft iemand al ervaring met deze (relatief nieuwe) headsets? En kan iemand me meer vertellen over wat er verwacht mag worden op het gebied van vertragingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:42:
Ik heb net een nieuw systeem besteld en om rond te kunnen lopen tijdens het Skypen zit ik te denken aan een BT headset. Nu zal ik ook een en ander gaan gamen en hierbij zou het ook goed uitkomen als de headset voldoende kwaliteit levert (goed stereo-geluid en geen hinderlijke vertraging).

De modellen waar ik momenteel naar kijk zijn de Philips SHB6102 en de Plantronics Audio 990 v2.0. Heeft iemand al ervaring met deze (relatief nieuwe) headsets? En kan iemand me meer vertellen over wat er verwacht mag worden op het gebied van vertragingen?
Als je vertraging vervelend vindt is A2DP is eigenlijk niet geschikt. Je hebt altijd een kleine vertraging waardoor TV kijken niet meer lip-sync gaat. Ik ken ook geen enkele headset waarbij je zelf de buffertijd kunt instellen, alleen voor de Parrot Boombox en Parrot Sound heb ik een losse applicatie. Maar dan nog is de minimale buffertijd 20ms. Noem me maar kritisch maar ik vind het dan nog steeds niet lip-sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik weet eigenlijk niet echt of dit hier wel thuis hoort, maar omdat het mijn inziens meer raakvlakken heeft met Bluetooth (A2DP) dan met een GSM/navigatie pakket toch maar hier gepost. als een "Modje" van mening is dat het ergens anders thuis hoort dan zie/hoor ik het wel.

Materiaal: Initiëel alles weer naar default setup gezet én volledig up to date (én legaal, qua software).

• Pioneer DEH-P75BT
• Nokia N95
• Route66 (Mobile 7)

Inleiding/Configuratie:

Nokia N95 connect keurig met Pioneer BT Unit, vervolgens werkt het handsfree bellen als een spreekwoordelijk zonnetje. De telefoon ziet de BT Unit als audio/video apparaat te oordelen aan het icoontje wat te zien is onder gepairde apparaten. In de N95 heb ik aangegeven dat er niet automagisch opgenomen mag worden bij een inkomend gesprek, doe ik dit wél dan verbreekt de BT verbinding bij ophangen en wordt vervolgens weer opnieuw tot stand gebracht. Sowieso is deze setting ook in de Pioneer DEH-P75BT in te stellen, hiermee is dat disconnecten na beëindiging van een gesprek ook uit de wereld.
Route66 blijft met deze instellingen in álle talen zwijgen. Op zich is dit niet zo vreemd omdat een "Troela" van Route66 géén binnenkomend gesprek is voor het carkit gedeelte van de Pioneer, dus in de Pioneer de optie BT-Audio weer aangezet (feitenlijk dus een tweede BT Connectie, IMHO). Hierna kan de "troela" van Route66 zich perfect verstaanbaar maken via de Pioneer als deze als source BT-Audio heeft. Komt er een telefoongesprek binnen dan wordt Route66 overruled door het carkit deel van de Pioneer en als het gesprek afgelopen is dan wordt er weer keurig teruggeschakeld naar BT-Audio .... zodat de Route66 troela haar zegje weer kan doen (alles wat ze tijdens dat telefoongesprek aan me duidelijk had willen maken qua route aanwijzingen meldt ze me dan ineens in één lange zin.... maar dat terzijde :+ ... dat deed m'n ex ook, en da's een kwestie van wennen).

Probleem: ál is dat een groot woord... is eerder een ongemak.

Tot zóver is er eigenlijk nog géén probleem, echter ..... op het moment dat ik met m'n auto aan het rijden ben wil ik eigenlijk best graag naar een stukje muziek/nieuws/wat anders luisteren, óók op het moment dat ik naar een plaats aan het rijden ben waarvan ik de lokatie niet exact weet en dus de hulp van Route66 ingeroepen heb . Ik moet hiervoor op de Pioneer dus een andere source kiezen dan BT-Audio. Op dat moment zwijgt die "troela" dus weer in alle talen ..... totdat ik BT-Audio weer selecteer .... en ze me alle afgelopen afslagen/koerswisselingen even laat weten .... en me vervolgens weer keurig van dienst is.
Wat ik dus eigenlijk probeer te bewerkstelligen is dat het navigatie deel dezelfde privileges krijgt als dat een binnenkomend telefoongesprek heeft, waarbij een telefoongesprek dus het navigatiesysteem ook weer mag/moet overrulen.

Mijn vraag in dezen: Heeft iemand betreffende combo (of soortgelijke) al een keer op de gewenste manier werkend gehad en zojá met welke settings op de diversen apparaten.
Voor zover ik weet heb ik eigenlijk alle combinaties al geprobeerd, maar meestal vergeet je er dan nét één ...... of ik wil iets wat niet kan..... dat kan ook

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Laatst online: 14-09 10:56
Ik heb een Sony Ericsson DS970 gekocht, en wil deze pairen met m'n computer. Pairen met m'n telefoon gaat prima, en het pairen op zichzelf met m'n pc ook. Als ik echter muziek af wil spelen hoor ik óf niks, of het geluid uit m'n speakers.

Ik heb al zitten kijken bij de geluidsinstellingen, en het geluid ingesteld op Bluetooth AV audio, maar dat helpt niks.

Ik gebruik BlueSoleil 3.2.2.8 070421. Hiervoor had ik een oudere Blue Soleil, maar daarbij werkte het ook niet.

Gisteren kreeg ik er wel geluid uit, maar dat kreeg ik daarna met veel moeite weer terug naar m'n speakers. Misschien dat er daar iets is mis gegaan?

M'n Bluetoothstick is een merkloze Bluetooth 2.0 stick, gekocht bij DealExtreme. BlueSoleil 2.8 (als ik me goed herinner) zat daarbij, maar werkte dus niet...

Ook heb ik m'n headset al gereset en daarna weer alles toegevoegd, maar ook dát helpt niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Beste Tweakers

Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de Sony DR-BT30Q. Geweldig ding en heb hem voor 40,= euro gehaald bij de MM. (online prijs iets van 100-130 euro ofzo?) Ik wil niet de MM promoten maar als je er graag 1 wilt en je wilt er geen 100-130 euro voor betalen is dit je kans :P.

Maar ik zit wel met 1 probleem(pje).

Ik heb een HTC s710.

Hij is nu gepaard/koppeld en wel. Zodra ik hem aan zet kan ik er gelijk handfree mee bellen, maar zodra ik muziek wil luisteren/filmpjes kijken moet ik hem telkens handmatig in zijn "draadloos stereo" modus instellen, anders gaat hij leuk over speaker staan schalken.

Ook al is de handsfree functie weggevinkt (dus volledig uitgeschakelt) zal ik na het aanzetten van het apparaat toch weer handmatig "draadloos stereo" moeten instellen (bij bluetooth instellingen dus).

Hoe kan ik nu ervoor zorgen dat als ik de DR-BT30Q aanzet dat hij dan gewoon automatisch naar "draadloos stereo" modus gaat? Het kan me niets schelen of ik er niet meer mee kan bellen. Ik gebruik hem alleen voor de lange treinritten om Friends/Naruto op mijn telefoon te kijken en om muziek te luisteren :D.

N.B.
Is het overigens normaal dat ik bij het kijken van filmpjes een kleine vertraging heb, en dat dus de audio net niet synchroon loopt met beeld?

Bij voorbaat dank grote alweters :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
endness schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:55:
Ik heb een Sony Ericsson DS970 gekocht, en wil deze pairen met m'n computer. Pairen met m'n telefoon gaat prima, en het ...

... en daarna weer alles toegevoegd, maar ook dát helpt niks...
Heb je misschien een creative geluidskaart in je pc hangen en daarmee ook allerlij creative software voor die geluidskaart in de achtergrond meedraaien? Dat kan namelijk ook wel eens voor problemen zorgen.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:04:
[...]

Als je vertraging vervelend vindt is A2DP is eigenlijk niet geschikt. Je hebt altijd een kleine vertraging waardoor TV kijken niet meer lip-sync gaat. Ik ken ook geen enkele headset waarbij je zelf de buffertijd kunt instellen, alleen voor de Parrot Boombox en Parrot Sound heb ik een losse applicatie. Maar dan nog is de minimale buffertijd 20ms. Noem me maar kritisch maar ik vind het dan nog steeds niet lip-sync.
Tja, ik ben niet echt een audio-expert, dus ik heb geen idee wat mijn 'hinderlijkheidsdrempel' is. :?

Kun je misschien een indicatie geven van wat de gemiddelde vertraging is op een wired headsetje (<1ms, ~5ms, -10ms?) en wat de vertraging is die je gemiddeld ziet bij A2DP? Is er toevallig uit onderzoek o.i.d. bekend wat gemiddeld ervaren wordt als 'hinderlijke vertraging/niet lip-sync'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 23:07
robertwebbe schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:22:
[...]

Let wel op dat de Nokia CK-20W geen eigen eindversterker heeft! Je zult dus een constructie moeten maken waardoor het mogelijk wordt, bijvoorbeeld een ingang op je autoradio. Helaas worden autoradio's steeds vaker af fabriek in het dashboard geintegreerd en kun je er alleen maar CD wisselaars van die betreffende fabrikant op aansluiten.

Ik heb zelf een Renault Scenic II en op de line in kan ik dus ook alleen maar de Renault CD wisselaar aansluiten. Maar ook al zou het kunnen, je moet dan zelf handmatig iedere keer van bron wisselen (naar je carkit). In mijn optiek heeft Parrot dat veel beter opgelost met de MK6000 en MK6100 door er een ingebouwde eindversterker in te bouwen (goede kwaliteit!). Door middel van een telephone-mute aansluiting tussen de carkit en de radio wordt de radio automatisch gemute (zodat de eindversterker van je radio niet ineens zonder belasting komt te staan).
Ik heb gelezen dat de Parrot MK6000 alleen maar op de voorste 2 speakers van de auto muziek afspeelt als je hem via de versteker van de de kit zelf aansluit. Is dat zo, of speelt de muziek wel af via alle speakers?
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste