[Vista x64] A2DP Bluetooth dongle

Pagina: 1
Acties:
  • 1.229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een standaard bluetooth dongle met een CSR chip erin. Ik krijg echter mijn A2DP stereo headset niet aan de praat. Na wat zoekwerk blijken de drivers hiervan nog niet beschikbaar voor Windows Vista 64 bit.

Eigenlijk heb ik een simpele vraag: zijn er hier mensen die een A2DP wireless stereo headset aan de praat hebben gekregen in Windows Vista 64 bit? Zo ja; welke dongle heb je hierbij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb hier ook even mee lopen klooien,je moet gaan klooien met drivers van bepaalde merken (kan even niet op de naam komen) maar ik heb het in ieder geval nog niet aan de praat gekregen,al ben ik na paar uur klooien ook niet meer verder gegaan :P
ik moest bepaalde driver veranderingen in windows doen,zodat de stick werdt herkend,maar dit mocht bij mij niet baten,was dan ook een xp manual ;) ik hou dit topic ook ff in de gaten mocht iemand anders iets hebben :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grappig, ik ben nu al een paar weken op zoek en nu ik een topic heb geopend vind ik meteen zelf de oplossing :P

Stap 1:
Ga naar sitecom.nl en download de drivers voor de bluetooth 2.0 dongle. Ik heb voor de "10 meter" versie gekozen (als je een 100m bt dongle hebt zul je de andere moeten kiezen)

Stap 2:
installeer de juist drivers (32 of in mijn geval 64 bit) en klaar!

beetje haperingen met muziek bij mij, maar misschien komt het omdat mijn BT dongle door de computerkast en de tafel heen moet (zwak bereik?)

p.s. de drivers die je download zijn volgens mij afkomstig van toshiba

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm thanks :P zal ik ook eens thuis gaan proberen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dit alleen bij BT Dongles??
Ik heb nl. interne CSR BT module (Asus 7S Notebook).

mvg
Hilbrandt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:03:
Werkt dit alleen bij BT Dongles??
Ik heb nl. interne CSR BT module (Asus 7S Notebook).

mvg
Hilbrandt
ik zou zeggen doe een poging
Pagina: 1