Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

XanderDrake schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 01:40:
[...]

En dat kan mijn logitech ook doen ;)
En de mijne ook (dat oudere Logitech wireless mp3/ipod ding :9 ).
De K800 wordt verbonden als je op de ronde knop drukt van de headset en als je nog een keer drukt dan start de muziekspeler ;)
Volume en track keuze werkt ook goed, dus waarom zou je nog die nieuwe luxe dure Free Pulse willen :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
XanderDrake schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:25:
[...]

Mmmm even denken dan, in feite doet de X500 A2DP gewoon vanuit de fabriek, alleen niet zo geweldig O-)
Dual mono en schokkerig... Daarom moet je wat hacks uitvoeren.
Maar dat komt niet omdat de telefoon niet A2DP-ready is, dat komt omdat het een erg nieuw soort telefoons is, en tevens pas net uit. Er zitten nog wat bugs in. Op een gegeven moment zal er een firmware uitkomen waarbij alles goed is ingesteld en volledige kwaliteit standaard aanwezig is.
Dual mono is toch echt heel anders dan A2DP

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XanderDrake schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:25:
[...]
Mmmm even denken dan, in feite doet de X500 A2DP gewoon vanuit de fabriek, alleen niet zo geweldig O-)
Dual mono en schokkerig... Daarom moet je wat hacks uitvoeren.
Maar dat komt niet omdat de telefoon niet A2DP-ready is, dat komt omdat het een erg nieuw soort telefoons is, en tevens pas net uit. Er zitten nog wat bugs in. Op een gegeven moment zal er een firmware uitkomen waarbij alles goed is ingesteld en volledige kwaliteit standaard aanwezig is.
Laat me het dan nog even weten welke versie dat dan is, dan vermeld ik hem met opmerking "since softwareversion xxxx".

Je zegt dual mono. Meestal gebruik je dan het handsfree profiel of het headset profiel. Je Logitech headset maakt er dan zelf 2x mono van. Die audiokwaliteit is meestal ook niet echt high quality maar meer headset kwaliteit.

Welke versie Windows Mobile en AKU staan er dan op je X500? Je zou toch wel verwachten van apparaten die je vandaag de dag in de winkel koopt dat ze op WM5 draaien en dat er AKU 2.3 op staat of er naar upgradable is. Tenzij je opruimingsmodel koopt (sinds afgelopen week zijn veel 'oude' modellen bij bc sterk afgeprijst om ruimte te maken in het magazijn voor de nieuwe modellen).

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 03-03-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49

XanderDrake

Build the future!

Ginz schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:57:
Dual mono is toch echt heel anders dan A2DP
Van wikipedia:
Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)

This profile defines how high quality audio (stereo or mono) can be streamed from one device to another over a Bluetooth connection

Dus, dual mono, zolang het maar "high quality" is, valt onder A2DP O-)
robertwebbe schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:09:
Laat me het dan nog even weten welke versie dat dan is, dan vermeld ik hem met opmerking "since softwareversion xxxx".
Ik heb zelf nu Rom 292NL. Nog geen updates gedaan, deze Rom stond erop direct uit de doos. De laatste versie, 354WWE, heeft de hacks/patches nog niet toegepast standaard, ik zal het melden wanneer zo'n Rom uitkomt.
Je zegt dual mono. Meestal gebruik je dan het handsfree profiel of het headset profiel. Je Logitech headset maakt er dan zelf 2x mono van. Die audiokwaliteit is meestal ook niet echt high quality maar meer headset kwaliteit.
Tja, ik weet het niet. Het zou best kunnen dat mn telefoon zon handsfree profiel aanneemt, maar ik denk het niet. Zeker gezien dat ik maar één 1 naar een 0 moet omzetten in het register, en spontaan is het wel stereo :) Dan neem ik aan dat het A2DP profiel actief is. Verder was de Dual mono wel van opvallend goede kwaliteit. Ik zat een uurtje te luisteren en dacht ik "goh ik mis toch iets...". Vervolgens keek ik op de E-ten fora en bleek dat de X500 helaas standaard op dual mono staat, om de een of andere reden. Die 1 -> 0 omzetting was toen nodig.
Welke versie Windows Mobile en AKU staan er dan op je X500? Je zou toch wel verwachten van apparaten die je vandaag de dag in de winkel koopt dat ze op WM5 draaien en dat er AKU 2.3 op staat of er naar upgradable is. Tenzij je opruimingsmodel koopt (sinds afgelopen week zijn veel 'oude' modellen bij bc sterk afgeprijst om ruimte te maken in het magazijn voor de nieuwe modellen).
Ik heb gewoon WM5 en AKU 2.3.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn headset (logitech HS200 met mic) aanzet dan maakt hij automatisch verbinden met mijn computer. Dat is goed maar hij maakt dan verbinding als 'hand-free audio'. Kan ik ergens instellen zodat hij als 'stereoaudio' verbindt?

(ps. ik heb een widcom driver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een Plantronics Pulsar 590 kunnen proberen en was geschokt door de slechte geluidskwaliteit! Ook bedraad (dat kan daarmee als optie) klonk het waardeloos.

Heeft iemand ervaringen hoe de Jabra 320s of de SE HBH-DS970 klinken.

Wat ik verder nergens kan vinden is in hoeverre het mogelijk is om zowel een GPS bluetooth unit te gebruiken als een bluetooth headset. Ik gebruik een MDA Vario II.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mobiel bluetooth w800i is heel erg traag geworden.Ik moet nu mijn mobiel naast een andere mobiel l legge om iets te verzenden.Weet iemand hoe dat komt en gemaakt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:29:
mijn mobiel bluetooth w800i is heel erg traag geworden.Ik moet nu mijn mobiel naast een andere mobiel l legge om iets te verzenden.Weet iemand hoe dat komt en gemaakt kan worden
Probeer eens een telefoon update (klik hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMachiel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-03-2024
ik hebl voor mn werk erg veel mobiel vanuit huis. Hievoor heb ik nu een Nokia HS3w handsfree setje, maat dat is in-ear (telefoon is Nokia E70). Dat begint na een een paar uur echt te irriteren, en constant in en uit doen is niet handig.

Ik heb mn oog laten vallen op de logitech hs200 en de nokia hs610. Beiden met 'grote' schelpen zeg maar. Nadeel hierbij is dat ze beide bij handsfree bellen alleen 1 kant laten horen, en daar heb ik niets aan.

Wat raden jullie aan? Muziek ga ik er in principe niet mee luisteren, bluetooth handsfree is handig, maar hoeft voor mij niet. M.a.w. er mag en kabeltje tussen hangen :) als er maar grote oorschelpen en een microfoon op zitten.

www.skratchamental.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJMachiel schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:05:
ik bel voor mn werk erg veel mobiel vanuit huis. Hievoor heb ik nu een Nokia HS3w handsfree setje, maat dat is in-ear (telefoon is Nokia E70). Dat begint na een een paar uur echt te irriteren, en constant in en uit doen is niet handig.

Ik heb mn oog laten vallen op de logitech hs200 en de nokia hs610. Beiden met 'grote' schelpen zeg maar. Nadeel hierbij is dat ze beide bij handsfree bellen alleen 1 kant laten horen, en daar heb ik niets aan.

Wat raden jullie aan? Muziek ga ik er in principe niet mee luisteren, bluetooth handsfree is handig, maar hoeft voor mij niet. M.a.w. er mag en kabeltje tussen hangen :) als er maar grote oorschelpen en een microfoon op zitten.
Ik ben persoonlijk nog nooit een headset tegen gekomen die ik de hele dag op kon houden. Welke vorm dan ook gaat mij na verloop van tijd echt irriteren. De beste oplossing is dan denk ik dan ook om een headset te vinden die je snel op en af kunt zetten, zonder al te veel gefriemel om hem goed te krijgen.

Als je een headset zoekt die beide oren geluid geeft bij gebruik van handsfree of headset profiel, dan is de Plantronics Plusar 590A een mogelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/article/249/puls2.jpg
Je kunt hem snel op en af zetten, opnemen en verbreken doe je simpelweg door een van de grote knoppen op de oren (links of rechts) en het geluid komt uit beide oorschelpen. Ander voordeel is dat je de microfoon d.m.v. een doorzichtig buisje meer naar voren kunt trekken waardoor je een hele goede verstaanbaarheid krijgt voor de andere partij. Met een volle batterij moet je een dikke dag kunnen halen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilemag.com/content/images/5517_large.jpg

Hij is niet goedkoop maar ik denk dat deze voor jouw situatie de beste is. Het is een professionele headset en zit erg lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 10-03-2007 13:34 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Na veel geklooi met drivers heb ik deze

Afbeeldingslocatie: http://img.bol.com/intershoproot/large/SCECOVER/FC/2/0/3/7/9/2037996.gif

dan toch aan het werk op m'n pc :*)
Eerder hoorde ik niks omdat het master volume van de 'bluetooth geluidskaart' gemute was in de setup :z
Hij werkt met Toshiba 5.10.01 drivers (Cellink BT2.0+edr dongle).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:20:
Na veel geklooi met drivers heb ik deze

[afbeelding]

dan toch aan het werk op m'n pc :*)
Eerder hoorde ik niks omdat het master volume van de 'bluetooth geluidskaart' gemute was in de setup :z
Hij werkt met Toshiba 5.10.01 drivers (Cellink BT2.0+edr dongle).
Ja, dat had ik precies hetzelfde.....

Maar, mijn Logitech werkt nu ook perfect... Mooi ding en de geluidskwaliteit bevalt me wel...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Al een tijdje heb ik de HP Bluetooth Stereo Headphone en gebruik deze op m'n HP4700.

Nu wil ik ze ook gebruiken op m'n pc. Hoe kom ik erachter of ik A2DP bluetooth heb en krijg ik ze sowieso wel aan het werk onder win XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Laat je pc zoeken naar de headset als ie z'n herkennings signaal uitzendt, of vraag met een mobiel of pda de bluetooth services van de pc op :)
Bij mij heet het stereo audio profiel 'audio sink'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beun_de_Haas schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:56:
Al een tijdje heb ik de HP Bluetooth Stereo Headphone en gebruik deze op m'n HP4700.

Nu wil ik ze ook gebruiken op m'n pc. Hoe kom ik erachter of ik A2DP bluetooth heb en krijg ik ze sowieso wel aan het werk onder win XP?
Speedy-Andre schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 01:37:
Laat je pc zoeken naar de headset als ie z'n herkennings signaal uitzendt, of vraag met een mobiel of pda de bluetooth services van de pc op :)
Bij mij heet het stereo audio profiel 'audio sink'.
En als je dat niet lukt; koop een Jabra A320s dongle voor 10 euro (nu in de opruiming bij BelCompany NL), daar zit Widcomm software bij. Doe vervolgens nog even een software update via de jabra.com site en je hebt het weer perfect geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50
Nu lurk ik hier al een tijdje, maar ik heb toch nog even een vraagje:
Ik heb laatst ook gebruik gemaakt van de iBOOD actie om de Logitech FreePulse aan te schaffen.
Ding werkt prima, (bijna) geen last van storingen en hij zit ook lekker ( wel even wennen).
Maar wat ik me nu nog afvroeg, is het ook mogelijk om de headset te pairen met een ander apparaat dan de standaard ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan hem ook met een mobiel of pc pairen als daar een a2dp profiel op zit.
Mijn Logitech wireless mp3 headphone pairt met m'n pc en met m'n SE K800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

robertwebbe schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:43:
[...]

[...]

En als je dat niet lukt; koop een Jabra A320s dongle voor 10 euro (nu in de opruiming bij BelCompany NL), daar zit Widcomm software bij. Doe vervolgens nog even een software update via de jabra.com site en je hebt het weer perfect geregeld.
Dus het is puur de software en niet het type bluetooth stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beun_de_Haas schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:02:
[...]
Dus het is puur de software en niet het type bluetooth stick?
Lees deze eerdere post van me even door, daar staan alle antwoorden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27456903#27456903.

Succes.

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 15-03-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Speedy-Andre schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:45:
Je kan hem ook met een mobiel of pc pairen als daar een a2dp profiel op zit.
Mijn Logitech wireless mp3 headphone pairt met m'n pc en met m'n SE K800 ;)
Bedankt :)
Ik heb hem gisteren geprobeerd te pairen met een losse dongle, zal vandaag nog even de ingebouwde BT chip in mijn A6Va proberen. Die maakt gebruik van de Toshiba software, bij die andere moet ik eerst het cd-tje opzoeken.

edit:
Heb geprobeerd om hem te pairen met beide.
Ze maken beide gebruik van de Toshiba stack, dus dat zou geen probleem mogen opleveren.
Op beide vind ik helaas geen bluetoothe-apparaten, moet ik de FreePulse ook eerst unpairen, en zoja, hoe doe je dat?

[ Voor 30% gewijzigd door Eddos op 15-03-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

robertwebbe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:31:
[...]
Lees deze eerdere post van me even door, daar staan alle antwoorden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/27456903#27456903.

Succes.
Fantastische post, bedankt!! Ben nu widdcom aan het downloaden. Hoop dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Eddos schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:06:
[...]

edit:
Heb geprobeerd om hem te pairen met beide.
Ze maken beide gebruik van de Toshiba stack, dus dat zou geen probleem mogen opleveren.
Op beide vind ik helaas geen bluetoothe-apparaten, moet ik de FreePulse ook eerst unpairen, en zoja, hoe doe je dat?
Unpairen kan niet, maar er is wel een lijst met gepairde devices waar je e.e.a. kan deleten.
In XP vindt de Toshiba stack meer devices als je Custom mode gebruikt, met Express mode werd mijn headset niet gezien. Ik neem wel aan dat je de headset in paring stand hebt gezet zodat ie z'n ID uitzendt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Speedy-Andre schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:41:
[...]

Unpairen kan niet, maar er is wel een lijst met gepairde devices waar je e.e.a. kan deleten.
In XP vindt de Toshiba stack meer devices als je Custom mode gebruikt, met Express mode werd mijn headset niet gezien. Ik neem wel aan dat je de headset in paring stand hebt gezet zodat ie z'n ID uitzendt :)
Je snapt me niet, het zal wel aan mijn uitleg liggen.
Ik vraag me dus af of ik de FreePulse in paring mode moet zetten, en zoja, hoe ik dat doe.
Er staat niets over in de handleiding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Eddos schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:16:
[...]

Je snapt me niet, het zal wel aan mijn uitleg liggen.
Ik vraag me dus af of ik de FreePulse in paring mode moet zetten, en zoja, hoe ik dat doe.
Er staat niets over in de handleiding..
Ja, je zei dat je geprobeerd hebt om te pairen, maar niet hoe ;)
Met mijn headset kan ik pairen door langdurig op de (ronde) toets te drukken i.p.v. kortstondig als ik hem aan zet.
De led gaat dan afwisselend rood en blauw knipperen tot mijn pc hem herkend heeft en de pair code (0000) is ingevoerd :)
Of dit bij de FreePulse ook zo gaat weet ik niet zeker, bij Logitech word ik niet veel wijzer omdat ze uit gaan van gebruik met de losse dongle :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quipmk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 18:08
robertwebbe schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:43:
[...]

[...]

Ik heb even op de sit gekeken van belcompany echter de jabra niet gevonden. Ik zal mogen even in de winkel kijken of deze daar in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Speedy-Andre schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:39:
[...]

Ja, je zei dat je geprobeerd hebt om te pairen, maar niet hoe ;)
Met mijn headset kan ik pairen door langdurig op de (ronde) toets te drukken i.p.v. kortstondig als ik hem aan zet.
De led gaat dan afwisselend rood en blauw knipperen tot mijn pc hem herkend heeft en de pair code (0000) is ingevoerd :)
Of dit bij de FreePulse ook zo gaat weet ik niet zeker, bij Logitech word ik niet veel wijzer omdat ze uit gaan van gebruik met de losse dongle :/
Inderdaad :)
Ik had de handleiding voor jou voor jou headset ook al gezien, met daarbij de stappen die je moest uitvoeren om de apparaten te pairen, maar dat werkt niet voor die van mij voor zover ik kan zien.
Zijn er niet meer mensen die zo'n FreePulse besteld hebben?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, ik heb `m ook...

Knop waarmee je `m aan/uit zet lang ingedrukt houden, totdat `ie rood/blauw gaat knipperen.

Het pairen is bij mij ook vaak niet goed gegaan, omdat de telefoon steeds aangaf dat de verbinding mislukt is. Maar nu werkt mijn FreePulse zowel op de laptop als op mijn telefoon perfect.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quipmk schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:09:
[...]
Ik heb even op de sit gekeken van belcompany echter de jabra niet gevonden. Ik zal mogen even in de winkel kijken of deze daar in de aanbieding is.
Klopt, zijn alleen via de winkels te krijgen, niet via internetshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag getetst, de Motorola S705 SoundPilot:
Afbeeldingslocatie: http://www.engadgetmobile.com/media/2006/06/moto-s705.jpg
Vormfactor: clip
Bluetooth versie: 1.2
Bluetooth klasse: 1
Max. standby tijd: 75 uur
Max. gebruikstijd: 7 uur

Special:
- Ingebouwde FM radio met RDS (=zender tekstweergave)
- 3,5mm stereo headset aansluiting
- mini-USB oplaad aansluiting
- klasse 1 (max 100m) bluetooth
- clip knijperstuk is demontabel zodat je in kleinere vorm in je bovenzakje kunt steken

Het materiaal van de clipbehuizing voelt lekker, het doet een beetje rubberachtig aan.
Display is blauw verlicht en de toetsjes ook.
Helaas wordt de ID3 tag van de MP3 niet getoond op de display.

De radio heeft met de standaard meegeleverde headset (=antenne) een vrij goede ontvangst. Meestal is het 3x niets met die ingebouwde radio's maar deze doet het wel aardig. Als je niet te veel beweegt (in een slecht ontvangst gebied) is het heel goed te doen. Als je de headset vervangt voor je eigen favoriete type loop je dan kans dat de ontvangst slechter wordt gezien de lengte van de draad korter of langer is dan de ideale antennegolflengte.

Met de standaard headset heb ik niet een enorme bass beleving (maar ik ben ook best verwend met in-ear plugs) maar nog genoeg voor "normale" muziek.

De microfoon zit vlak bij de aansluiting van de headset. Als je gaat bellen moet je toch wel zorgen dat de weg naar het microfoongaatje niet te veel versperd is door kleding e.d.

AVRCP werkte ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ginz schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:42:
Ja, ik heb `m ook...

Knop waarmee je `m aan/uit zet lang ingedrukt houden, totdat `ie rood/blauw gaat knipperen.

Het pairen is bij mij ook vaak niet goed gegaan, omdat de telefoon steeds aangaf dat de verbinding mislukt is. Maar nu werkt mijn FreePulse zowel op de laptop als op mijn telefoon perfect.
Gelukt, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag ook mogen spelen met de Samsung SGH-i600:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/i600_l.jpg
Opvallend aan dit toestel was de Windows Mediaplayer, versie 10.3 (Build 15362), deze heeft nu ondersteuning voor bluetooth. Als je nu een A2DP headset connect, staat er "Bluetooth mode" in de display. Behalve dat kon ik zo snel niets extra's vinden.

De versie die ik had draaide trouwens op OS versie 5.1.525 - build 15362.3.4.2, dus AKU 3.4. De A2DP in deze versie is verassend stabiel. Qua bluetooth versie is dit een 2.0+EDR versie.

Hier nog een review: http://www.theunwired.net/?itemid=3437.

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 16-03-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik ben ook aan het zoeken naar een stereo bluetooth headset, waar ik ook mee kan bellen. Nu kwam ik eerder al uit op de Logitech hs200, maar na een beetje zoeken kwam ik ook nog uit op de volgende: http://dspd.teac.de/index.php?id=1032&L=1
Nu weet ik niet wat de geluidskwaliteit is van een teac, maar ik weet dat ze vroeger goede audio componenten hadden.

Heeft iemand ervaring met deze?

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weilie schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:39:
Ik ben ook aan het zoeken naar een stereo bluetooth headset, waar ik ook mee kan bellen. Nu kwam ik eerder al uit op de Logitech hs200, maar na een beetje zoeken kwam ik ook nog uit op de volgende: http://dspd.teac.de/index.php?id=1032&L=1
Nu weet ik niet wat de geluidskwaliteit is van een teac, maar ik weet dat ze vroeger goede audio componenten hadden.

Heeft iemand ervaring met deze?
Je kunt vandaag de HS200 op ibood.com kopen voor 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Mij lijkt de Jabra bt325s wel wat... Alleen vet duur in Nederland. In Duitsland kun je ze een stuk goedkoper bestellen. Zijn er hier mensen die interesse hebben om mee te bestellen vanuit duitsland zodat we de verzendkosten kunnen delen? Headset is daar maar iets van 25 euro!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen mijn creative se2300 bluetooth headset aan de praat gekregen in vista met de Profile Pack van Dell (met veel gehaper spijtig genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

xsive schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:56:
Mij lijkt de Jabra bt325s wel wat... Alleen vet duur in Nederland. In Duitsland kun je ze een stuk goedkoper bestellen. Zijn er hier mensen die interesse hebben om mee te bestellen vanuit duitsland zodat we de verzendkosten kunnen delen? Headset is daar maar iets van 25 euro!
Ik vraag me af wat die Jabra bt325s hier doet, er zit geen a2dp op maar gewoon een draad voor stereo muziek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:43:
Ik heb ondertussen mijn creative se2300 bluetooth headset aan de praat gekregen in vista met de Profile Pack van Dell (met veel gehaper spijtig genoeg).
Kan iemand mij wat meer vertellen over Bluetooth/A2DP en Vista?
Is er al meer bekend over de ondersteuning van Vista en A2DP? Welke USB Dongle's zijn aan te raden om aan te schaffen voor A2DP en Vista?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MS heeft nog niets geleerd wat bluetooth betreft :z
Deze link kan je gebruiken voor Widcomm drivers in Vista, kijk als je een bluetooth dongle haalt eerst of de leverancier Widcomm drivers erbij levert.
De dongle ondersteunt bij voorkeur bluetooth 2.0 + edr, dan zit a2dp er meestal vanzelf bij.
Voor een beter bereik raad ik een klasse 1 (100m) type aan, de klasse 2 belooft 10m maar haalt dat meestal niet (met een muur of vloer als obstakel).
Ondanks dat de meeste headsets klasse 2 zijn (10m) kom je toch een stuk verder met een klasse 1 dongle omdat deze sterker zendt en een gevoeiliger ontvanger heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn gevoel heel GoT en Google al afgezocht maar ik kom er niet uit.. Ik heb een Qtek9100 en wil daarop een bluetooth headset gebruiken. Op de Qtek draait WM5. Ik heb al verschillende ROM's AKU ondersteuning gebruikt en ook enkele CAB files geprobeerd, maar wat ik ook doe, ze zien elkaar niet en ik kan ze dus ook niet pairen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Speedy-Andre schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:56:
[...]

Ik vraag me af wat die Jabra bt325s hier doet, er zit geen a2dp op maar gewoon een draad voor stereo muziek :/
Hij is voor zowel mp3 speler geschikt door de draad en is verder gelijk aan de 320s. Dus tevens voor bluetooth + a2dp geschikt. Anders check je even de jabra website.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 07:18:
Ik heb voor mijn gevoel heel GoT en Google al afgezocht maar ik kom er niet uit.. Ik heb een Qtek9100 en wil daarop een bluetooth headset gebruiken. Op de Qtek draait WM5. Ik heb al verschillende ROM's AKU ondersteuning gebruikt en ook enkele CAB files geprobeerd, maar wat ik ook doe, ze zien elkaar niet en ik kan ze dus ook niet pairen. :{
Welke OS versie en build draai je nu? En wat voor merk en type headset gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

xsive schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:04:
[...]

Hij is voor zowel mp3 speler geschikt door de draad en is verder gelijk aan de 320s. Dus tevens voor bluetooth + a2dp geschikt. Anders check je even de jabra website.
De tekst is niet zo duidelijk maar aan het headset profiel te zien is hij idd wireless O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:12:
[...]

Welke OS versie en build draai je nu? En wat voor merk en type headset gebruik je?
Het is inmiddels al gelukt, telefoon is van een collega, bleek dat hij de bluetooth instellingen niet goed had ingezet. :')
Toch bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Is de Logitech Wireless Headphones for PC iets? Is namelijk vandaag in de aanbieding op iBood

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Wow, dat is een mooie aanbieding...

Kan je die zender op je stereo oid aansluiten... Maar, hij heeft geen microfoon!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's dezelfde hoofdtelefoon als ik heb, die werkt ook met andere bluetooth 2.0 + edr dongles en daar zit een los zendertje bij voor je hifi (met 3,5mm jack).
Die van Ibood werkt niet met een hifi set, maar misschien is de usb bluetooth zender wel wat beter (op maat gemaakt) voor deze hoofdtelefoon :)
Overigens denk ik dat deze hoofdtelefoon ook zo'n kwetsbare nekband heeft die kan breken als hij teveel onder spanning staat :/
Bol.com heeft de mijne niet meer voor €30,-, ik vraag me af waarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Robert, klopt het trouwens dat de Nokia N91 8GB het enigste Symbian S60 3th Edition toestel met A2DP is? En heb jij die al eens is onderhanden gehad?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Okee, ik heb de Zoom 4312AF PCMCIA kaart gekocht. In principe werkt hij goed, hij doet wat hij moet doen. Heeft Bluetooth 2.0, ondersteuning voor A2DP en als ik op play druk op m'n HBH DS 970, dan start hij netjes iTunes op en begint hij te spelen. :) Leuk.

Maarrrr....
* Als ik luister naar muziek, via A2DP, dan is er vette storing op m'n draadloze netwerk, zeg maar zo erg dat ik bijna niet meer kan internetten. Ik wist dat Bluetooth en Wifi op dezelfde frequentie zitten enzo, maar... ik dacht dat het doel van Bluetooth 2.0 o.a. was om die storing wat te verbeteren. Daar merk ik nog niet zo veel van... :(
* De kaart heeft de toshiba stack... En die is toch wel minder dan die van Widcomm, jammer genoeg. Het verbinding maken moet altijd via een Wizard en dat is gewoon lastig, want hij doet het niet altijd zoals ik het wil. Ook (ik denk dat dit aan de toshiba stack ligt), ondersteunt hij de multi-point mode niet van de DS970. Wat ik wil: Via A2DP afspelen op m'n laptop, terwijl m'n telefoon (SE W850i) de "hoofd"-verbindinag is op de DS970, zodat als ik gebeld word, hij die overpakt. Maar dat werkt niet goed... en nog erger: ik kan helemaal geen verbinding maken met het headset profiel op m'n laptop als de DS970 in multipoint staat... Dat is toch wel jammer.

Maar goed... :) Wel leuk... en op zich werkt alles wel, maar apart en niet tegelijk. :P Ach, al die straling door me heen is ook vast niet goed. 8-) Maar dat het zo stoort met Wifi, das toch wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

robertwebbe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:31:
[...]

Succes.
Hij werkt met Bluesoleil. Nog bedankt! Nu alleen nog een registratie code, zodat ik van de 5MB data beperking af ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is inmiddels ook een Parrot carkit met a2dp verkrijgbaar, hij heeft een line-out voor op de autoradio :)
Avrcp wordt ondersteund dus een mobieltje met a2dp moet geen probleem zijn als muziekbron.
Je kan de firmware zelfs updaten via bluetooth of een kabel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.parrot.biz/uk/products/parrotmk6000/texte_fck_uk/image/parrot_mk6000_bluetooth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy-Andre schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:20:
Er is inmiddels ook een Parrot carkit met a2dp verkrijgbaar, hij heeft een line-out voor op de autoradio :)
Avrcp wordt ondersteund dus een mobieltje met a2dp moet geen probleem zijn als muziekbron.

[afbeelding]
Ik heb hem nu inmiddels twee weken in de auto zitten en ik ben er erg blij mee. Het geluid klint redelijk goed, volgens mij zit er een 25-30 Watt eindversterker in zodat hij tussen je radio en speaker gemonteerd kan worden. Er zit ook wel een stereo line-out op maar er zijn maar weinig autoradio's die een stereo line-in ondersteunen. Daarnaast is het gebruik ook wel zo praktisch wat nu druk je gewoon op de play toets van het bedieningspaneel en na enige seconden begint de muziek te spelen.

Als je de auto uitzet dan wordt de muziek ook eerst gestopt voordat de carkit de verbinding verbreekt (voorwaarde is wel dat je geschakeld plus en constante plus goed aangesloten hebt).

Nu we weer een stapje verder zijn in deze ontwikkeling zie je toch dat er weer nieuwe kleine kinderziektes ontstaan. Met Windos Mobile toestellen bijvoorbeeld krijg je bij een A2DP verbinding meteen ook alle audio omgeroute; probleem hiermee is dan dat als je de muziek een beetje lekker hard hebt staan en er komt een SMS binnen, je batterij is bijna leeg, etc. dat je dan echt de schrik van je leven krijgt. Die systeemgeluiden knallen er echt keihard doorheen. Om dit te voorkomen heb ik het headset profiel (die automatisch wordt geselecteerd als je verbonden met de carkit) aangepast zodat ik niet van schrik de vangrail in stuur. Jammere hieraan is dat als ik nu geen A2DP verbinding heb, dat het geluid zo zacht uit de speaker van mijn telefoon komt, dat ik gewoon niet meer hoor. Andere merken zoals Nokia en Sony Ericsson zijn hier toch al wat verder in, bij deze merken komen de systeemgeluidjes gewoon nog uit de speaker van het toestel met eigen instelbaar volume. Dit probleem is dus niet "de schuld" van de carkit maar de softwareimplementatie van de mobiel zelf. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat dat wordt opgelost.

De software update heb ik ook gedaan, via bluetooth laptopje in de auto. Ik had 1.00a (beta release) en heb een udate gedaan naar de eerste productieversie 1.01b. In eerste instantie dacht ik dat ik hem kapot geflashed had omdat de carkit niets meer deed maar onderweg naar huis (langere rit) hoorde ik ineens (na 10 minuten rijden ofzo) "Update complete". En toen deed hij het weer en nu spreekt de MK6000 Nederlands tegen me. Blijkbaar duurt de verwerking langer dan verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 25-03-2007 12:33 . Reden: update ervaring toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Leuk om ook wat ervaringen met het ding te zien, de volgende editie heeft hopelijk BT2.0 + edr. i.p.v. BT1.2.
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een line in als ie op de radio zit, dan kan je het geluid naar je smaak instellen :)
Zijn de systeemgeluiden trouwens niet in volume regelbaar, of loopt dit mee met het master volume :?
Op een pc heb je bijv. een mixer met aparte regelaar voor 'wave'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Hierbij, wil ik je heel vriendelijk bedanken, voor de zeer bruikbare hulp, hij werkt

Groeten faceshooter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:50:
Hierbij, wil ik je heel vriendelijk bedanken, voor de zeer bruikbare hulp, hij werkt

Groeten faceshooter
Wie bedank je voor welke hulp :9 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 23:20:

[afbeelding]
hehe eindelijk :)
wat mag die kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kurios schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:46:
[...]

hehe eindelijk :)
wat mag die kosten??
Ik heb hem voor rond €200,- gezien in NL shops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy-Andre schreef op zondag 25 maart 2007 @ 14:32:
[...]
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan een line in als ie op de radio zit, dan kan je het geluid naar je smaak instellen :)
De MK6000 biedt die mogelijkheid, nu alleen je headunit nog...
Zijn de systeemgeluiden trouwens niet in volume regelbaar, of loopt dit mee met het master volume ? Op een pc heb je bijv. een mixer met aparte regelaar voor 'wave'.
Ja, apart instelbaar.

Zijn er misschien voldoende mensen te vinden voor een collectieve inkoopactie voor de Parrot MK6000? Ik kan denk ik wel iets regelen. Denk nu niet direct aan de helft van de prijs ofzo (het artikel is net nieuw) maar eerder een paar tientjes lager dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

Ik ga morgen een Logitech HS200 ophalen. Ben benieuwd hoe ie het doet :). Ik wil er mee connecten met mijn telefoon (SPV C600), mijn laptop en mijn desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de hs200 binnen van Logitech, mooi dingetje.
Werkt perfect als handsfree op mijn Qtek s100(win mobile 2003).

Maar nou wou ik hem ook mijn mp3's laten spelen. Ik krijg dus zo een groen koptelefoontje met een BT-tekentje ipv dat handsfree-tekentje, maar ik krijg er geen geluid door. Ik heb al aan wat instellingen zitten prutsen, maar geen resultaat.
Ik heb trouwens de bluetooth stock geinstalleerd, want anders kon mijn foon geen A2DP aan.
Nu werkt softwarematig alles goed, behalve dat er geen geluid doorkomt.

Iemand familiair met dit probleem?

Alle hulp is steeds welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Binnenkort ga ik ook stoeien met een pda (wm2003) maar nu kan ik alleen een ervaring met mijn pc en een Logitech koptelefoon noemen.
Omdat a2dp een nieuwe audio device is zit er ook een eigen mixer bij, op mijn pc was deze standaard gemute en had ik dus geen muziek |:(
Misschien gebeurt dat met een pda ook wel en hoef je alleen het mute vinkje weg te halen ;)
De mediaspeler moet natuurlijk ook 'weten' dat hij a2dp moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:33:
Maar nou wou ik hem ook mijn mp3's laten spelen. Ik krijg dus zo een groen koptelefoontje met een BT-tekentje ipv dat handsfree-tekentje, maar ik krijg er geen geluid door. Ik heb al aan wat instellingen zitten prutsen, maar geen resultaat.
Ik heb precies hetzelfde. Als telefoon (mono) werkt ie momenteel prima, maar mijn MP3'tjes komen er gewoon via de speaker van de telefoon uit...

Moet je toevallig A2DP ergens aanzetten op je telefoon?
Moet je toevallig ergens instellen op je telefoon dat je mediaplayer via je A2DP device moet afspelen?
Ik heb trouwens de bluetooth stock geinstalleerd, want anders kon mijn foon geen A2DP aan.
Nu werkt softwarematig alles goed, behalve dat er geen geluid doorkomt.
Bluetooth stock, wat moet ik me daarbij voorstellen?

[ Voor 10% gewijzigd door vanDaal op 29-03-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Yes, na een paar uur kloten heb ik mijn HS200 als wireless stereo kunnen connecten met mijn SPV C600 8)

Het heeft aardig wat moeite gekost (telefoon unlocken, A2DP dll's installeren, registry aanpassen), maar uiteindelijk is het gelukt. Met name met behulp van de volgende link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=263735

Dus volgens mij kan de HTC Faraday (= SPV C600) ook op de lijst van A2DP compatible devices.

[ Voor 12% gewijzigd door vanDaal op 30-03-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Een beperking van de HBH DS970, waar ik volgens mij niet omheen kan: Het headset profiel kan alleen maar gekoppeld worden aan het apparaat dat als eerste met de DS970 wordt gekoppeld.

Ik heb bijv. standaard mijn telefoon (W850i) gekoppeld aan de HBH DS970, maar dan wil ik ook mijn laptop er aan koppelen. (Toshiba stack). De koppeling met A2DP is geen probleem en ik kan ook de remote control gebruiken om m'n iTunes te besturen, super! Maar... dan wil ik even Skypen en wil ik dus verbinding maken met het headset profiel op de DS970... en dan gaat het mis, dit lukt niet. (Verbinding mislukt).

Dus... om gebruik te maken van het headset profiel, moet ik opnieuw de DS970 in koppelingsmode zetten, verbinding met m'n laptop maken.. dan kan ik hem gebruiken. Maar als ik dan mijn telefoon er aan wil koppelen (omdat ik word gebeld ofzo), dan kan dat weer niet... omdat alleen het eerste apparaat met het headset profiel kan worden verbonden en alle volgende apparaten met A2DP. (En, jaja, ik heb hem op multilink staan enzo. :)).

Beperking van de DS970 of toch configuratiefout(en) van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat klopt wel, lijkt me ook logisch dat je maar met 1 apparaat tegelijk een gesprek kan voeren :)
Overigens kan je normaal gesproken ook je pc als speaker en mic voor je gsm gebruiken, zou je via die weg dan wel van pc naar headset kunnen gaan als die verbonden is :?
Dat dit met stereo niet gaat is logisch, het gaat mij alleen om gesprekken die je dan of via skype of via je gsm kan voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Speedy-Andre schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:20:
Dat klopt wel, lijkt me ook logisch dat je maar met 1 apparaat tegelijk een gesprek kan voeren :)
Natuurlijk, dat begrijp ik! :) Maar... als mijn telefoon uitstaat (en dus het headset profiel met geen apparaten verbonden is), kan ik nog steeds niet via m'n laptop die verbinding maken met het headset profiel... Dat kan alleen met het apparaat dat als "hoofd"-apparaat staat ingesteld op de DS970 (en dat is dat apparaat dat je pairt in single-point modus).
Overigens kan je normaal gesproken ook je pc als speaker en mic voor je gsm gebruiken, zou je via die weg dan wel van pc naar headset kunnen gaan als die verbonden is :?
Dat dit met stereo niet gaat is logisch, het gaat mij alleen om gesprekken die je dan of via skype of via je gsm kan voeren :)
Dat zou ik nog eens kunnen proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guyz,
ik ben van plan om de parrot mk6000 te kopen
alleen wil ik de volgende config gebruiken: mijn telefoon aan de ene kant en mijn ipod met bluetooth adapter aan de andere kant.
weten jullie fo het mogelijk is om deze config te gebruiken?
thanx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zou a2dp met bepaalde drivers ook op een ipaq 5450 werken (xscale 400Mhz en wm2003) :?
Ik heb een poging gewaagd met Widcomm drivers voor de ipaq 5550 maar die zijn voor wm2003SE en dan mis ik kennelijk wat bestanden of verwijzingen (connection wizard werkt niet meer) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

robertwebbe schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:17:
Vandaag getetst, de Motorola S705 SoundPilot:
Vormfactor: clip
Bluetooth versie: 1.2
Bluetooth klasse: 1
Max. standby tijd: 75 uur
Max. gebruikstijd: 7 uur

Special:
- Ingebouwde FM radio met RDS (=zender tekstweergave)
- 3,5mm stereo headset aansluiting
- mini-USB oplaad aansluiting
- klasse 1 (max 100m) bluetooth
- clip knijperstuk is demontabel zodat je in kleinere vorm in je bovenzakje kunt steken

Het materiaal van de clipbehuizing voelt lekker, het doet een beetje rubberachtig aan.
Display is blauw verlicht en de toetsjes ook.
Helaas wordt de ID3 tag van de MP3 niet getoond op de display.

De radio heeft met de standaard meegeleverde headset (=antenne) een vrij goede ontvangst. Meestal is het 3x niets met die ingebouwde radio's maar deze doet het wel aardig. Als je niet te veel beweegt (in een slecht ontvangst gebied) is het heel goed te doen. Als je de headset vervangt voor je eigen favoriete type loop je dan kans dat de ontvangst slechter wordt gezien de lengte van de draad korter of langer is dan de ideale antennegolflengte.

Met de standaard headset heb ik niet een enorme bass beleving (maar ik ben ook best verwend met in-ear plugs) maar nog genoeg voor "normale" muziek.

De microfoon zit vlak bij de aansluiting van de headset. Als je gaat bellen moet je toch wel zorgen dat de weg naar het microfoongaatje niet te veel versperd is door kleding e.d.

AVRCP werkte ook prima.
Deze kreeg ik gisteren ook binnen en ik moet zeggen dat hij kleiner is dan ik had gedacht.

Ondanks dat de M600 standaard geen A2DP ondersteund (maar wel via een hack), was het pairen en het streamen van muziek geen enkel probleem! Ook het omschakelen tussen telefoon en muziek gaat gewoon naadlaas. Muziekkwaliteit zou wat beter mogen zijn (ruis), maar het is voor op de fiets, en met al die auto's die voorbij razen, merk je dan sowieso weinig van de kwaliteit :)

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Robert, klopt het nou dat de N91-8GB de enigste is die A2DP ondersteund van alle S60 3the toestellen? Zoja, weet jij waarom dat is? Is het moeilijk om A2DP te implanteren in S60 oid?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week heb ik mijn besturingsysteem (windows) overnieuw geinstaleerd. Ik moest dus ook de bluetooth driver (widcomm) instaleren maar, nadat ik heb had geinstaleerd moest ik ook een update instaleren zodat ik via A2DP verbinding kon maken met mijn Logitech HS200. Maar toen ik de update wou instaleren kreeg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.rabbitvillas.nl/uploads/Image/Naamloos2.jpg

Weet iemand wat ik hiermee moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Ralph Smeets schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:05:
[...]

Deze kreeg ik gisteren ook binnen en ik moet zeggen dat hij kleiner is dan ik had gedacht.

Ondanks dat de M600 standaard geen A2DP ondersteund (maar wel via een hack), was het pairen en het streamen van muziek geen enkel probleem! Ook het omschakelen tussen telefoon en muziek gaat gewoon naadlaas. Muziekkwaliteit zou wat beter mogen zijn (ruis), maar het is voor op de fiets, en met al die auto's die voorbij razen, merk je dan sowieso weinig van de kwaliteit :)
Komt die ruis door de standaard bijgeleverde oordopjes, en is dat met het gebruik van andere oordopjes op te lossen denk je?

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Vista ultimate icm met de Logitech di novo desktop 2.0, dat is dus mijn huidige bluetooth verbinding. Ik heb een Jabra BT620s gekocht en je raad het al.. De Bluetooth stack van Logitech ziet hem wel maar maakt hem niet bruikbaar in de audio properties van Vista.

Nu wil ik er een A320s dongle naast zetten, weet iemand of dit gaat lukken, twee bluetooth stacks op een pc.
Kan het in dit topic en op Google niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hallo, is het mogelijk om muziek te luisteren op een bluetooth 2.0 a2dp headset, als je telefoon alleen maar 2.0 ondersteunt? Mij lijkt het logisch dat het wel werkt, maar dat je geen stereo geluid hebt (vind ik niet erg). Maar is dit ook zo?

Mvg, Thomas

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Mijn Logitech FreePulse doet een beetje raar.
De laatste tijd heb ik veel vaker dat hij aan 'overslaat' tijdens het afspelen van nummers.
Een beetje dat idee waar de CD-spelers ook last van hadden, alleen speel ik al mijn nummers nu gewoon vanaf een MP3-speler.
Hier heb ik eigenlijk alleen last van als ik in beweging ben (lopen/hardlopen), als ik stil zit is er niets (of in ieder geval merkbaar minder ) aan de hand.
Iemand anders met een soortgelijk probleem?
Ik luister gewoon muziek via de bijgeleverde adapter + headset en een el cheapo mp3 spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn Logitech HS 200 ontvangen. Maar ik kwam al meteen met problemen. Ik krijg hem maar niet aan, geen blauw lampie, geen rood lampie, niks.

Ding in de oplader gedaan, zou een oranje lampje moeten aangaan, gaat 2 sec aan, maar dan weer uit. Ik snap dit niet. Na op de reset knop gedrukt eveneens geen reactie. Iemand met de HS 200 die dit probleem ook heeft/had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:25:
Ik heb vandaag ook mijn Logitech HS 200 ontvangen. Maar ik kwam al meteen met problemen. Ik krijg hem maar niet aan, geen blauw lampie, geen rood lampie, niks.

Ding in de oplader gedaan, zou een oranje lampje moeten aangaan, gaat 2 sec aan, maar dan weer uit. Ik snap dit niet. Na op de reset knop gedrukt eveneens geen reactie. Iemand met de HS 200 die dit probleem ook heeft/had?
Heb je hem ook gewoon geprobeerd een nachtje aan de lader te laten liggen?
Mijn Freepulse had bij aankomst al wel genoeg 'prik' om te werken, maar het kan natuurlijk zijn dat jou HS200 wel helemaal leeg is.

Tevens een kick voor mijn probleem, met het hardlopen is het echt erg, en naar mijn mening wordt het ook erger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Thorin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 07:36:
[...]

Komt die ruis door de standaard bijgeleverde oordopjes, en is dat met het gebruik van andere oordopjes op te lossen denk je?
Andere oordopjes maakt het een heel stuk beter (Senheisser MX500 of Koss The Plug in mijn geval). Toch blijft het geluid minder dan met een goede mp3-speler in combinatie met deze oordopjes. De hoofdreden waarom ik ze gekocht heb, is dat de 2,5mm-plug op mijn M600 het niet meer goed doet (vals/slecht contact).

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Hmmz, ik zit eraan te denken om'm te kopen, maar vind 80 euro best veel en wil wel graag lekker muziek kunnen luisteren vanaf m'n MDA Vario (waarbij ik een 'standaard-tweakers-gehoor' heb ongeveer)

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emfect
  • Laatst online: 04-09 12:01
Ik heb sinds kort de Motorola S805 bluetooth headset (puur voor A2DP stereo eigenlijk) en ik moet zeggen dat deze erg goed bevalt! Beter geluid dan mn oude Sennheiser PX60 (bedraad).

Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000JHKU72.01-A3AQ4LNY6VSXY0._SCLZZZZZZZ_V24005346_SS500_.jpg

zie ook http://www.amazon.com/Mot...reo-Headset/dp/B000JHKU72

Wel ben ik nu opzoek naar een goede, door Xp ondersteunde bluetooth USB dongle met support voor A2DP en AVRCP, iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door emfect op 22-04-2007 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al sinds mn eerste walkman ben ik op zoek naar iets om van de vreselijke draden voor de hoofdtelefoon af te komen. Altijd in de knoop of ik blijf er ergens aan haken.. :X

maar de meeste oplossing die ik in de loop van de tijd tegen ben gekomen waren waardeloos..ze werkten niet of waren vreselijk onpraktisch.. Maar kwam nu a2dp tegen en begin eindelijk weer hoop te krijgen dat ik van die draden verlost ben ! _/-\o_

Ik zag bij de mediamarkt de volgende koptelefoon: de BluPhones van Gear4
http://www.gear4.com/product_detail.php?products_id=304

Afbeeldingslocatie: http://www.gear4store.com/images/products/corp_medium_304.jpg

Echt precies wat ik zoek lekker compact en niet al te opvallend. Wel beetje prijzig (80 euries) vergeleken met bedrade koptelefoon..maar toppie apparaatje..superlicht (26g) en zit lekker op je hoofd (in begin ff wennen maar na een tijdje merkte ik er niets meer van). Als je hem afzet 'krult' hij een beetje in elkaar zodat hij erg makkelijk mee te nemen is.

Het aan de praat krijgen bleek echter nog wel ff flink frustrerend (maar dat is meestal zo met bluetooh producten heb ik het gevoel). Ik wilde hem gaan gebruiken voor mn smartphone (nokia e61).
De bluephones connecten aan mn e61 was een eitje. Meteen gevonden en verbonden. Maar des te teleurstellender was dat het geluid vreselijk slecht was. Vreselijk zacht en haperend, mono, etc..
Ik dacht eerste dat ie kapot was,maar na wat googlen kwam ik er achter dat de nokia e61 geen a2dp ondersteund }:O Echt ongelovelijk trouwens,want verder is het een sublieme smartphone..
Dat verklaarde wel waarom ik alles in slecht mono geluid had.. Maar ik twijfelde toch nog of de headphones zoiezo wel goed waren (ivm het kraken).

Maar dacht toen: sluit hem aan mn pc om te testen, die kan vast makkelijk a2dp aan....pfoe dat heb ik geweten zeg...

Had al een bluetooth 2.0 dongle (merkloos).. Zowel met de standaard software van windows alswel BlueSoleil kreeg ik wel verbinding met het apparaat, maar geluid spelen ho maar. Verschillende multimedia applicaties geprobeerd, maar het bleef stil. Vanalles geprobeerd aan instellingen in de software en windows te veranderen, maar resultaat ho maar.

Dus uiteindelijk maar besloten om te gaan zoeken naar een nieuwe dongle. Op aanraden van iemand hier gezocht in de winkels naar de jabra a320s...tig winkels afgezocht..nergens te krijgen. Alleen maar meuk van merken als sweex en trust, maar dat vertrouwde ik niet want ik zag op de doosjes bv niet staan of het EDR had of a2dp ondersteunde.
Maar toen kwam ik bij Dynabyte een dongle van Belkin tegen: de F8T012df1 USB Adapter..alles leek goed te zijn..op de doos werd duidelijk vermeld: bluetooth 2.0+EDR, class 1, 100 m bereik..er werd zowaar gesproken over a2dp op de achterkant..hoera ! :*)
Die tranen van geluk werden al snel echte tranen toen ik het met geen mogelijkheid aan de praat kreeg. De software en dongle installatie was zo gedaan, en mn BluPhones vondt ie ook zo. Maar toen ik het stereo headphone profiel koos om te verbinden toen kreeg ik wel dat geluid, maar het het was niet goed. Om de seconden had ik een happering, en het geluid liep ook een paar seconden achter. Verschillende programmas met audio weer geprobeerd, maar overal stotterend geluid. De software is van Belkin, maar volgens mij is het Broadcomm software (zag die naam in een menuutje). Op de site van Belking werd ik ook niet veel wijzer, maar ik zag wel iets hoopvol: een patch om de dongle te flashen ivm "headphone problems". Of ze het over hetzelfde probleem hadden als wat ik ervaarde weet ik niet (stond er niet bij, lekker handig 8)7 ) Echter de update krijg ik met geen mogelijkheid geinstalleerd. Gaf iets aan in de trand van: apparaat niet gevonden.
Na veel frustraties en gegoogle heb ik uiteindelijk het maar opgegeven.. :(

Maar uiteindelijk is het toch nog goed gekomen ! :*)
Ben weer terug gegaan naar Dynabyte, en daar vond ik namelijk nog een Bluetooth adapter van Sitecom, de CN521. Deze mee genomen (17 euro), en thuis geinstalleerd (software = BlueSoleil). Het was echt ongelovelijk, maar de Installatie was zo gedaan, de headphones werden netjes gedetect, en toen ik met trillende handen winamp een muziekje liet spelen..geluid !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En wat voor geluid ! :9~ Mijn verwachtingen (die al flink geslonken waren) werden echt volledig overtroffen..prachtig geluid, zeer goed volume.. De BluPhones zijn zeer practisch en hebben toppie geluid !

Nu ik een dagje met de headphones heb lopen spelen wil ik echt geen draden meer..heb dus een probleem nu...moet een andere smartphone uitzoeken die wel a2dp aankan. Da's een beetje een domper, maar hoe dan ook Bluetooth heeft eindelijk mijn dromen waargemaakt van draadloos genieten van muziek...hoera! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me trouwens vertellen: is EDR echt noodzakelijk als ik een smartphone wil ? want de headphone zit in principe daar vaak maar max een meter vanaf. Of heeft het niet met afstand te maken maar met de kwaliteit van je geluid ?
Ik zie namelijk wat leuke smartphones maar die hebben alleen 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:05:
Kan iemand me trouwens vertellen: is EDR echt noodzakelijk als ik een smartphone wil ? want de headphone zit in principe daar vaak maar max een meter vanaf. Of heeft het niet met afstand te maken maar met de kwaliteit van je geluid ?
Ik zie namelijk wat leuke smartphones maar die hebben alleen 2.0
EDR staat voor enhanced data rate en zorgt voor 3x hogere snelheid. Dit kan betekenen dat je meer bandbreedte ter beschikking hebt en bij hifi stereo overdracht is dan wel fijn om te hebben. Met EDR heb je minder kans op plopjes in de verbinding omdat er gewoon voldoende bandbreedte blijft.

Daarnaast kan het ook nog betekenen dat je mobiele apparaat een langere gebruiksduur heeft met EDR. Dezelfde hoeveelheid data kan immers theoretisch in slechts een derde van de tijd worden verstuurd zodat je maar een derde van de energie verbruikt. In geval van mono headsets of GPS ontvangers is dat wel te merken. Ik heb van Nokia EDR exemplaren en in combinatie met een EDR toestel haal ik langere gebruiksduur (voornamelijk aan de kant van de accessoires, ietsje aan de kant van de mobiel) dan als ik geen EDR apparaten heb.

Maar echt noodzakelijk, nee, het werkt gewoon lekkerder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Robert, duidelijke taal thanks !

Ik heb mn hoofdtelefoons geprobeerd op een samsung sgh-i600, en het werkt echt perfect als ik muziek ga afluisteren. Maar ik heb het gevoel dat a2dp een zware aanslag op dat mobieltje is, want alles wat ik doe op het apparaat terwijl ik muziek aan het luisteren ben gaat significant trager..
Ik vind dit vooral vervelend als ik een filmpje wil kijken op mn mobiel (divx). Het geluid van de film loopt prima over mn bluetooth headset, maar het beeld stottert enorm..die a2dp trekt gewoon zo veel van mn processor heb ik hetgevoel :( Ik heb al geprobeerd om geluid van mn divx naar mono te converten ipv stereo, en nu loopt het al wel wat aardiger, maar toch nog steeds niet ideaal..
Komt je dit bekend voor, en belangrijker: kan ik er iets aan doen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Zijn er ook mensen die bekend zijn met dergelijke headphones?
http://www.zonetusa.com/DispProduct.asp?ProductID=163
Ik heb nu mijn Logitech FreePulse, maar zoek eigenlijk iets dergelijks met ingebouwde mp3-ondersteuning, voor de momenten dat ik mijn telefoon of mp3-speler niet mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:09:
Hoi Robert, duidelijke taal thanks !

Ik heb mn hoofdtelefoons geprobeerd op een samsung sgh-i600, en het werkt echt perfect als ik muziek ga afluisteren. Maar ik heb het gevoel dat a2dp een zware aanslag op dat mobieltje is, want alles wat ik doe op het apparaat terwijl ik muziek aan het luisteren ben gaat significant trager..
Ik vind dit vooral vervelend als ik een filmpje wil kijken op mn mobiel (divx). Het geluid van de film loopt prima over mn bluetooth headset, maar het beeld stottert enorm..die a2dp trekt gewoon zo veel van mn processor heb ik hetgevoel :( Ik heb al geprobeerd om geluid van mn divx naar mono te converten ipv stereo, en nu loopt het al wel wat aardiger, maar toch nog steeds niet ideaal..
Komt je dit bekend voor, en belangrijker: kan ik er iets aan doen ? O-)
Ja, dit komt me zeker bekend voor. Zoals je zelf al redeneerde, het decoderen kan een aardige aanslag doen op je processor en werkgeheugen. Er is eigenlijk weinig aan te doen want een andere processor of meer geheugen er in solderen zie ik als een mission impossible. Het afzwakken van de kwaliteit is het enige wat dan nog over blijft. En maar hopen dat ze bij de opvolger een zwaardere processor gaan gebruiken maar dan moet je niet piepen dat hij zoveel duurder is geworden he? ;)

In de roadmap 2007 van HTC is toch wel te zien dat ze toch standaard voor wat zwaardere processortjes gaan en wat meer geheugen dus er is hoop van als je abonnement weer is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Robert, ik zag dat jij ook de HTC S710 hebt geprobeerd?
Heb jij al geprobeerd om deze te pairen met A2DP headsets zoals de FreePulse van Logitech en zoja, ging dat een beetje fijn onder WM6?

[ Voor 3% gewijzigd door Eddos op 02-05-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eddos schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:39:
Robert, ik zag dat jij ook de HTC S710 hebt geprobeerd?
Heb jij al geprobeerd om deze te pairen met A2DP headsets zoals de FreePulse van Logitech en zoja, ging dat een beetje fijn onder WM6?
Ja, ik heb er met een aantal gespeeld en dat ging goed. De FreePulse heb ik nog niet geprobeerd maar die heb ik liggen dus probeer of ik er morgen even aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Na wat rommelen heb ik mijn logitech HS200 aan de praat met een Qtek S200 aka SPV M600. AD2P was zo gepiept met de patch. Enige probleem, nadat ik een gesprek ontvang, krijg ik hem alleen maar terug in stereo als ik de telefoon softreset. Niet echt handig dus. Terwijl de knopjes voor skip en zo wel gewoon werken, alleen geen geluid.
Probleempje 2 op de pc: Ik heb een ISSC bluetooth stick (raar genoeg met adres 11:11:11:11:11:11?) en mijn hs200 wordt gedetecteerd. Als normale headset doet ie het. Als stereo headset krijg ik er echter met geen mogelijkheid geluid uit. Ik heb Bluesoleil geprobeerd, versie 2.3, en Widcomm 5.0.1.802. Beiden met hetzelfde resultaat. De stick is versie 1.2.
Het gekke is dat ie onder widcomm contact wil maken met de seriele poort???
Ik kan met mijn pda gewoon synchroniseren over bluetooth, dus de stick doet het naar mijn idee prima. Uiteraard heb ik de volumeregelaars gecontroleerd. Die staan open.
Daarnaast vraag ik me nog wat af; zou er wellicht nog een firmware update komen voor de hs200, zodat ie als headset ook over 2 oren geluid geeft?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als de hs200 wel als stereo headset herkend wordt en de pcspeakers geven geen geluid, dan moet je eens kijken bij 'geluidskaart' wat nu de bluetooth stick geworden is.
Bij mij bleek het master volume gemute te staan waardoor ik idd geen geluid hoorde :z
Vinkje weg bij mute en voilá muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
Speedy-Andre schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:59:
Als de hs200 wel als stereo headset herkend wordt en de pcspeakers geven geen geluid, dan moet je eens kijken bij 'geluidskaart' wat nu de bluetooth stick geworden is.
Bij mij bleek het master volume gemute te staan waardoor ik idd geen geluid hoorde :z
Vinkje weg bij mute en voilá muziek :)
Geluidskaart -> neem aan dat je de windows volumeregelaar bedoelt, daar staat nix gemute.
Als ik tegen widcomm zeg dat ie de headset als stereo headset moet gebruiken, wordt ie ook niet groen, en dat wordt ie wel als ik hem als normale headset wil koppelen. Dus volgens mij gaat het nog ergens anders fout.
en ik maar denken, en zeggen dat bluetooth zo'n geweldig protocol is... :X

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Vandaag heb ik ook een Logitech HS 200 ontvangen van Bol.com Via de bluetooth en bijgeleverde 3.5mm plug op mijn computer en laptop werkt deze hoofdtelefoon fantastisch, alleen op mijn N73 is er geen beginnen aan. Ik krijg 'm wel gekoppeld, maar geen enkel geluid wordt ermee afgespeeld. Wat kan ik hieraan doen of is er niks aan te doen? Bij voorbaat dank.

Groet Job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 14-09 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Sinds vanavond de SE HBH-DS970. Moet zeggen dat die erg goed klinkt, en prima werkt met mijn M600i :)
Wel apart dat de oordopjes van deze set opvallend veel lijken op die van de Sennheiser CX300, terwijl je eerder de Sony EX71 ofzoiets (of iets anders van Sony) zou verwachten :)
Moet overigens eerlijk zeggen dat op het eerste gezicht deze set beter klinkt dan een (bekabelde) HPM-70 met eerdergenoemde EX71 dopjes eraan :)

[ Voor 7% gewijzigd door SambalBij op 08-05-2007 21:49 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
robertwebbe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Ja, ik heb er met een aantal gespeeld en dat ging goed. De FreePulse heb ik nog niet geprobeerd maar die heb ik liggen dus probeer of ik er morgen even aan toe kom.
Als andere headsets goed gingen ga ik er vanuit dat de FreePulse ook goed werkt.
In ieder geval bedankt voor je reactie :)
Nu nog beslissen of ik de S710 haal, of wacht op de S730 of S620...
keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Robertwebbe

Ik zie dat je de MK6000 ook hebt. Met welke telefoon gebruik jij de carkit?
Ikzelf gebruik de carkit icm de Nokia N95. Werkt allemaal goed, alleen ben wel tegen 1 ding aangelopen, namelijk wanneer ik via de muziekspeler, muziek afspeel.. en tijdens die muziek gebeld wordt, een gesprek voer, en daarna weer ophang... en vervolgens de muziek weer verder laat spelen, vertraagd de muziek waardoor je een lagere stem krijgt van de zanger enz. enz. En soms komen er ook tikken in de muziek...

Ben jij hier ook tegenaangelopen?!
Ik heb dit ook geprobeerd met een Samsung D840, deze gaf geen problemen.. en importeerde zelfs automatisch de contactlijst bij het pairen... bij de N95 gebeurt dit niet automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:15:
@ Robertwebbe

Ik zie dat je de MK6000 ook hebt. Met welke telefoon gebruik jij de carkit?
Ikzelf gebruik de carkit icm de Nokia N95. Werkt allemaal goed, alleen ben wel tegen 1 ding aangelopen, namelijk wanneer ik via de muziekspeler, muziek afspeel.. en tijdens die muziek gebeld wordt, een gesprek voer, en daarna weer ophang... en vervolgens de muziek weer verder laat spelen, vertraagd de muziek waardoor je een lagere stem krijgt van de zanger enz. enz. En soms komen er ook tikken in de muziek...

Ben jij hier ook tegenaangelopen?!
Ik heb dit ook geprobeerd met een Samsung D840, deze gaf geen problemen.. en importeerde zelfs automatisch de contactlijst bij het pairen... bij de N95 gebeurt dit niet automatisch...
Heb je je N95 al geupdate naar 11.0.026? Sinds dat ik dat heb gedaan werkt hij prima met mijn N95.
Updaten kun je het beste doen via de Nokia Suite, via deze weg kun je backupen en restoren en het werkt ook onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:07:
Beste mensen,

Vandaag heb ik ook een Logitech HS 200 ontvangen van Bol.com Via de bluetooth en bijgeleverde 3.5mm plug op mijn computer en laptop werkt deze hoofdtelefoon fantastisch, alleen op mijn N73 is er geen beginnen aan. Ik krijg 'm wel gekoppeld, maar geen enkel geluid wordt ermee afgespeeld. Wat kan ik hieraan doen of is er niks aan te doen? Bij voorbaat dank.

Groet Job
Kun je niets aan doen omdat de Nokia N73 geen A2DP ondersteunt. Tijd voor een N95? Die ondersteunt het wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 10-05-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eddos schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:15:
[...]
Als andere headsets goed gingen ga ik er vanuit dat de FreePulse ook goed werkt.
In ieder geval bedankt voor je reactie :)
Nu nog beslissen of ik de S710 haal, of wacht op de S730 of S620...
keuzes ;)
Sorry, ben het helemaal vergeten... Morgen ben ik vrij dus ik zet even een reminder voor vrijdag in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsmhelpdesk.nl is een review te lezen van de n73 ME in combinatie met een bluetrek st1 stereo bluetooth headset. Ik dacht dat dit niet mogelijk was. Daarom vraag ik het na op gsmhelpdesk.nl en krijg de volgende reactie:

"Zowel de normale N73 als de N73 music edition ondersteunen A2DP. Met én zonder een eventuele update is het geen enkel probleem om een stereo headset van Motorola te gebruiken. "

zie hier

Is hier iemand die het ook daadwerkelijk heeft uitgeprobeert
(ik wil de n73 gebruiken icm de motorola s9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik denk dat hij dual-mono heeft gehoord....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N95 is inderdaad ge-update...

Vandaag maar eens proberen of het updaten van de carkit helpt..
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste