Dit topic is erg rustig geworden....

heb wat gelezen van de 52 pagina's
en er veel van geleerd...
Wil een headset voor zowel muziek streamen vna m'n laptop (en mobiel zou grappig zijn, maar hoefde niet), en voor in de auto en onderweg een headset.
De carkit van m'n citroen C4 is namelijk ontzettend bagger!
Ik had een plantronics model voyager pro, maar die vond ik in de auto te zacht en het ding wilde geen headset spelen op m'n laptoppie (toen nog xp). laptop en headset zijn gejat uit m'n auto, dus ik moest wat anders.
Een "over het oor" headset zat ik niet echt op te wachten, omdat ik daar van die warme zweetoren in krijg...
verder is draadloos gebruik bij skype belangrijk - ik vergeet anders wel eens dat ik vastzit en dan wordt óf je oor of het snoertje afgerukt
De sony-ericsson HBH-IS800 en de MW600 stonden op m'n lijstje, maar de website van SE is zo vaag, daar zijn de specs nou niet echt duidelijk en of die headsets het door Robert Webbe genoemde lijstje met protocollen aankan is haast niet terug te vinden. Zoals elk groot bedrijf doen ze er bij SE alles aan om te zorgen dat je geen vragen stelt, heb wel een mailtje gestuurd maar geen zin om nog weer dagen te wachten...
DUSSssss vannacht maar een BH905 besteld én een BH-214 .. in de hoop dat m'n werkgever m'n declaraties gewoon zoals altijd blind aftekent
oh ja en een bluetooth dongle mét EDR - hoewel ik nou niet precies begreep of dat speciaal nodig is en wat het voorstelt.
Die headset dus toch, omdat ik gok dat in de auto zo'n microfoon van de BH214 niet voldoende het geraas onderdrukt van eh iets meer dan 120 km/u én ik het wel eens wil beleven om te kunnen slapen in een vliegtuig... zonder wakker te blijven van de herrie....
ik ben erg benieuwd hoe die dingen werken en of t allemaal aan de praat te krijgen is!!!