Oké, het klonk als een grap namelijk.
Maar nee, ik werk altijd mee. Tegenstribbelen heeft geen zin als je toch al gepakt bent. Ook toen ik klem werd gereden met blauw kenteken toen ik te hard reed. Is uiteindelijk nooit een WOK uit gekomen, alleen keuring hoeven betalen. Misschien heb ik geluk gehad toen.
Hopen dat het aan het lampje licht, bij mij is na 2 weken het nieuwe lampje al gesprongen. Dimlicht werkt niet meer. Denk dat er teveel spanning naartoe gaat.
Ook LED?
WEBGAMING schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:45:
Led lampjes en scooters zijn over het algemeen geen goede combinatie. De laadspanning is niet stabiel genoeg, en sloopt ze snel.
En wat je omschrijft is ook een bekend probleem, de lichtbron zit net op een andere plaats, waardoor je hele lichtbeeld veranderd.
Hmm oké. Nou ja, kijken hoe lang ie het volhoudt en anders weer een halogeenlampje erin. Wel Xenon-look want dat is net iets witter en mooier vind ik. Heb ik ook in m'n auto. Gewoon van de Action. Ik dacht wordt echt van dat blauwe xenon licht, maar is gewoon wit. Wel veel mooier dan dat gelige licht, vind ik.
Over dat flitsen, denk dat je net onder de grens zit, Als je harder gereden had, had je denk ik wel een probleem gehad. Maar zeker weet ik het ook niet. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt.
Ik zou niet met je kenteken gaan prutsen. Als de politie dat door krijgt, heb je echt een probleem.
Neuh, daarom. Ik werk altijd mee. Je wilt harder gaan? Dan ook de gevolgen.
Overigens gaat ie eind van de maand weer onder het mes. Dan gaat die 90cc erin met andere carburateur. Heb nu iemand gevonden, die er écht verstand van heeft en die gaat hem flink aanpakken. Al die euro4 shit eruit slopen, CDI aanpassen, tempsensor erop lassen en van alles en nog wat. Ook nieuwe achterband want deze is alweer aardig aan de sleet. Ben benieuwd! Tik nu net de 65 aan met wind mee, als ie 85/90 zou kunnen gaan teken ik voor.
Mja, dit was gewoon een flitspaal. Normaal let ik er goed op, maar blijkbaar gemist. In de stad rij ik meestal rustig en netjes, alleen als ik ga toeren ga ik voluit.
Overigens waardeloos die systeemhelm. Hoe lang heb ik hem nou? Half jaartje? Dat "systeem" gedeelte is nu al helemaal loom geworden. Ik heb hem altijd omhoog staan, maar bij het minste of geringste hobbeltje pleurt ie voor m'n neus. Waardeloos! Maar ja, schijnt bekend te zijn bij die helmen.