[ Voor 4% gewijzigd door peke op 15-03-2006 18:13 ]
Mooie opening 
Nog even verder over dat magic find?
Jullie proppen toch niet al je items vol met magic-find items of wel? Want je hebt natuurlijk ook items die je zo hard gebruikt dat je eigenlijk niet meer zonder kan.
Of gaan jullie dan van die mules aanmaken?
Heeft er iemand misschien een site met tips om succesvol te zijn op Battle.Net? Ik vind alleen maar build-sites etc en van heel veel wordt al verwacht dat je al die terminology kent etc....
Jullie proppen toch niet al je items vol met magic-find items of wel? Want je hebt natuurlijk ook items die je zo hard gebruikt dat je eigenlijk niet meer zonder kan.
Heeft er iemand misschien een site met tips om succesvol te zijn op Battle.Net? Ik vind alleen maar build-sites etc en van heel veel wordt al verwacht dat je al die terminology kent etc....
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
In sommige van de vorige topics staan wel wat afkortingen, dus die kan je even door kijken.
Misschien is het zowieso wel een idee om de TS weer wat uit te breiden met weer zo'n afkortingen lijstje en een account lijstje ofzo net zoals in de vorige topics ook weleens is gedaan
Wat kan je trouwens voor een complete key set krijgen?
Misschien is het zowieso wel een idee om de TS weer wat uit te breiden met weer zo'n afkortingen lijstje en een account lijstje ofzo net zoals in de vorige topics ook weleens is gedaan
Wat kan je trouwens voor een complete key set krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door FrostXL op 29-01-2006 10:34 ]
Je moet inderdaad niet te veel Magic Find hebben. Je moet je resist wel hoog kunnen houden, en je damage ook goed.armageddon_2k1 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:42:
Mooie opening
Hier een klein artikeltje uit de MF FAQ van Diabloii.net
How much Magic Find do I need?
There is no answer to this, but the more you have the better. Noticeably better results start around 80-100%, you'll really start to like it by 200-300%. By 500% or more virtually everything that drops is magical. Since v1.09 introduced diminishing returns, it's not especially useful to get higher than 350% or so, in terms of finding more Uniques and Sets, but the higher the better for normal play.
The main issue to consider is your killing speed, compared with the diminishing returns (see the table up this page a bit). Going from 500% to 1000% MF only increases your Uniques MF from 253% to 295%, which is just a 42% improvement. If your killing speed drops 50% due to lesser equipment when you go from 500% to 1000%, you'd be better off doing twice as many runs at 500%, since with so many more items found your odds of something good would be much higher.
The main reason you want really high MF is to counter the "what if" factor. If you're playing with 400% MF and could be at 700% but slower, and you find a rare Hydra Bow, or Rare Shako, you'll probably bang your head into the keyboard, thinking "what if". Tell yourself that in the long run your 400% and faster killing will pay off, and that the item would probably have been a Rare anyway. Then bang your head a few more times.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja ik heb even gekeken naar die lijstjes.
Het nadeel is dat daar al sprake was van een oude en nieuwe lijst, spelers komen en gaan en komen terug.
Daarom lijkt het me zinvoller om bijvoorbeeld je accountnaam en gametype (HCL, SCL, HCNL, SCNL, HCclassicL,...) in je signature te plaatsen zodat actieve posters elkander kunnen toevoegen in het spel.
/e/
Wat betreft de afkortingen:
95% van de spelers hier zijn doorgewinterde fans, deze mensen hebben geen baat bij een waslijst afkortingen. Volg even de links naar bijvb topic 17 als je de afkortingen wilt zien, het is zinloos om telkemaal de basics te vermelden voor een game van 5,6 jaar oud.
Het nadeel is dat daar al sprake was van een oude en nieuwe lijst, spelers komen en gaan en komen terug.
Daarom lijkt het me zinvoller om bijvoorbeeld je accountnaam en gametype (HCL, SCL, HCNL, SCNL, HCclassicL,...) in je signature te plaatsen zodat actieve posters elkander kunnen toevoegen in het spel.
/e/
95% van de spelers hier zijn doorgewinterde fans, deze mensen hebben geen baat bij een waslijst afkortingen. Volg even de links naar bijvb topic 17 als je de afkortingen wilt zien, het is zinloos om telkemaal de basics te vermelden voor een game van 5,6 jaar oud.
[ Voor 30% gewijzigd door peke op 29-01-2006 12:34 ]
Whaaa wat een die hards zijn we eigenlijkcorpseflayer schreef op zondag 29 januari 2006 @ 11:54:
blizzard heeft een reputatie als het aankomt op goed in elkaar stekende spellenPizZa_CalZone schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:38:
[...]
Whaaa wat een die hards zijn we eigenlijkEr zijn weinig spellen die het zo lang uithouden en alsnog zo'n grote groep die hard players hebben... Wat dat betreft hulde aan blizzard!
kijk naar warcraft, starcraft, en diablo.. allemaal klassiekers die nu nog (met veel plezier) gespeelt kunnen worden.
kijk naar EA, en je ziet dat de gemiddelde leeftijd van een spel 6-10 maanden is oid..
ff nog over MF'en:
begin er neit te vroeg mee, ga eerst lekker levelen, en als je het idee hebt dat je (uit jezelf) niet echt hoger kunt worden doordat je items te laag zijn, ga dan MF'en
het is ook niet slim om jezelf dan opeens aan te kleden met puur MF gear, want dan ben je meestal ook snel dood. Voor softcore maakt dat niet zoveel uit, maar zeker de HC spelers zullen daar wat mee moeten oppassen.
Ik gok altijd ongeveer hoeveel ik kan hebben, en kijk vooral naar wat ik wil doen. Stel ik wil any runnen (deed ik vroeger altijd als er een ladder reset was geweest en ik nog geen items had) dan moet je een goede poison resistance hebben.
verder zijn er bij andy vrij veel fire immum, en soms wat lightning immum. Kortom, zorg dat je poison res hoog is, en zorg dat je merc niet in 1 klap van een ghoul dood gaat.
Na een aantal runs kan je dan heroverwegen of je genoeg MF heb, of dat je nog meer kan dragen. dan kan je dus items die bijv resistance geven vervangen door items die MF hebben.
Let er wel op dat je pas na een stuk of 100 runs echt kan zeggen of het lukt of niet.. ook moet je niet stoppen na 10 runs omdat er niks gevallen is. want, zoals al eerder gezegt, het is een kans-spel. Een goed item kan 10x achter elkaar vallen, maar ook 1x in de 100 jaar
This message was sent on 100% recyclable electrons.
143029
Ik doe heer een klein postje om up to date te blijven
Iemand met een beginnend char? Ik ga vanavond nog ff mn lvl6 sorcje boosten en het gaat altijd sneller met zn 2 of meer.
Anoniem: 145189
Even een noob vraagje tussen alle "die-hard" vragen 
Ik speel wat Diablo II offline, maar ben echt totaal niet thuis in de verschillende builds etc., en ik doe dus maar wat mij goed lijkt.
Op mijn vorige character ging dit best goed en ik kon wel gewoon redelijk goed spelen, maar nu dat ik een nieuwe character heb aangemaakt, en ik ongeveer op hetzelfde level zit, voel ik dat ik veel zwakker ben.
Waarom mijn post ? Ik wou vragen wat volgens jullie de beste aura is om in te investeren.
Char :
Paladin, lvl 26
Strenght : 90
Dexterity : 57
Vitality : 49
Energy : 16
Ik gebruik nu Defiant, omdat het mij wel een nuttige skill leek, 100% verdediging erbij.
Er zijn wel "guides" om een bepaalde build te worden, maar die beginnen meestal vanaf het begin, en ik heb geen zin om een nieuwe char aan te maken.
Dus welke offensive/Defensive aura zouden jullie gebruiken als jullie met mijn char speelden ?
Ik speel wat Diablo II offline, maar ben echt totaal niet thuis in de verschillende builds etc., en ik doe dus maar wat mij goed lijkt.
Op mijn vorige character ging dit best goed en ik kon wel gewoon redelijk goed spelen, maar nu dat ik een nieuwe character heb aangemaakt, en ik ongeveer op hetzelfde level zit, voel ik dat ik veel zwakker ben.
Waarom mijn post ? Ik wou vragen wat volgens jullie de beste aura is om in te investeren.
Char :
Paladin, lvl 26
Strenght : 90
Dexterity : 57
Vitality : 49
Energy : 16
Ik gebruik nu Defiant, omdat het mij wel een nuttige skill leek, 100% verdediging erbij.
Er zijn wel "guides" om een bepaalde build te worden, maar die beginnen meestal vanaf het begin, en ik heb geen zin om een nieuwe char aan te maken.
Dus welke offensive/Defensive aura zouden jullie gebruiken als jullie met mijn char speelden ?
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 145189 op 29-01-2006 20:19 . Reden: typo ]
Fanatism is DE paladin skill
als je een hammerdin hebt ja.
@Secretus:
kijk hier eens:
http://d2skills.com
daar kan je bekijken hoe sterk je karakter word met bepaalde skills.
stats staan er niet op, maar voor praktisch alle builds geld:
genoeg strength om wapens te dragen (voor een paladin is dat 140 ofzo op lvl 90 als ik me goed herrinner)
genoeg dext voor blok (maar holy shield geeft voor paladin al aardige +blockchance erbij, dus hoef je niet zoveel dex)
geen of heel weinig mana erbij
rest in health
[ Voor 49% gewijzigd door BasieP op 29-01-2006 21:22 ]
um ja idd my badAnoniem: 126820 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:57:
[...]
hmm voor hammerdin is concentration ietshandiger
is alweer tijdje terug voor mij

trouwens,
wat is beter: om te identifieën bij deckard cain of met een scroll...
[ Voor 38% gewijzigd door Bulls op 29-01-2006 22:26 ]
Als je dingen in je cube heb die je niet wil identifying gebruik je een scroll. Anders maakt het geen zak uitWSaeNoTSoCK schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:25:
[afbeelding]
trouwens,
wat is beter: om te identifieën bij deckard cain of met een scroll...
143029
Als je dingen in je cube hebt die je niet wil identifying gebrui je een scroll? hoe bedoel je ?Angeloonie schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:37:
[...]
Als je dingen in je cube heb die je niet wil identifying gebruik je een scroll. Anders maakt het geen zak uit
@vuk:
als jij somige items ziet, bijv een 'dagger' die unique is, weet je zeker dat het een gull dager is.
dit item is (net als vele andere items) niet ge-id-t (unid) meer waard dan ge-id-t
zodoende wil je deze niet identifien.
verder maakt het idd geen zak uit hoe je je items identified
als jij somige items ziet, bijv een 'dagger' die unique is, weet je zeker dat het een gull dager is.
dit item is (net als vele andere items) niet ge-id-t (unid) meer waard dan ge-id-t
zodoende wil je deze niet identifien.
verder maakt het idd geen zak uit hoe je je items identified
Ik bedoelde dus dat Cain alle items identified, dus ook degenen die jij misschien niet wil identifyen
Alles in je inventory (en ook cube als je die in je inventory hebt)
143029
maar je hebt bijvoorbeeld 3 set item - amulets. Hoe weet je nu zeker dat je een TAL koopt ipv een cathans ofzo ( heeft cathan een amulet ? )
Verder wordt ik een beetje moe van battlenet
Ik moet lopen om mf-runs te doen ( bowazon ) en ik krijg de hele tijd "server has been disconnected" en dan is de hele server weg
moet ik weer HELEMAAL opnieuw lopen
Verder wordt ik een beetje moe van battlenet

[ Voor 45% gewijzigd door 143029 op 30-01-2006 01:41 ]
je 'koopt' niks 'identify' betekent 'identificeer'.143029 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:40:
maar je hebt bijvoorbeeld 3 set item - amulets. Hoe weet je nu zeker dat je een TAL koopt ipv een cathans ofzo ( heeft cathan een amulet ? )
sowieso veranderd het item niet meer als hij gedropt is, maar je weet pas welke het is als je hem geidt hebt.
echter, van somige items is maar 1 set, of 1 unique, en zodoende weet je al van tevoren welke het is.
Tals amu valt daar dus niet onder, en zodoende is een set amu ook praktisch niks waard totdat er gebleken is dat het een tals is.
mm als dat zo is dan is je netwerk gewoon gaar, b.net is best brak opzich, maar rare dingen had ik altijd maar 1x per dag ofzo, en disconnects dus ook...Verder wordt ik een beetje moe van battlenetIk moet lopen om mf-runs te doen ( bowazon ) en ik krijg de hele tijd "server has been disconnected" en dan is de hele server weg
moet ik weer HELEMAAL opnieuw lopen
ik heb al vaker ge identified met cain terwijl ik dingen in mn stash had die un-id'd waren en die blijven dat ook.Angeloonie schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:11:
Ik bedoelde dus dat Cain alle items identified, dus ook degenen die jij misschien niet wil identifyenAlles in je inventory (en ook cube als je die in je inventory hebt)
verder waarom is een un-id'd unique item meer waard dan id'd? voor op internet hem te verpatsen/ruilen ofzo?
en ik heb de laatste 3 potjes al 3x unique heavy gloves gevonden (bloodfist) en 2x boots (hotspur)
dat vind ik eigenlijk niet echt leuk want er is veel meer te vinden dan steeds dezelfde dingen.
Misschien ga ik voor de lol een healing paladin bouwen, lijkt me wel grappig 
Met dan deze skills (ik ga uit van 92 sp op lvl 80)
20 holy bolt
20 fist of heavens
20 meditation
20 prayer
4 holy shield
en dan alle prereq
Voor de lol lijkt dit me wel grappig, is er ook iemand die een idee heeft voor eq. Of dit al een keer geprobeerd heeft
Met dan deze skills (ik ga uit van 92 sp op lvl 80)
20 holy bolt
20 fist of heavens
20 meditation
20 prayer
4 holy shield
en dan alle prereq
Voor de lol lijkt dit me wel grappig, is er ook iemand die een idee heeft voor eq. Of dit al een keer geprobeerd heeft
Heeft geen signature.
Je zal het misschien wel ff uithouden vanwege de hoge regen-rate. Maar echt effectief lijkt me deze build niet. Minions afmaken wordt vrij lastig zonder echte decent attack. Mja heb hier ook geen ervaring mee... misschien es kijken voor een guide die hierop lijkt..
http://www.battle.net/for...&t=125048&p=1&#post125048
Edit:
Een build die hier het meest op lijkt is volgens mij een cleric:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=218044
http://www.battle.net/for...&t=125048&p=1&#post125048
Edit:
Een build die hier het meest op lijkt is volgens mij een cleric:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=218044
[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 30-01-2006 10:11 ]
ja die build van die cleric had ik wel gezien, maar die leek me niet echt goed, wel neem ik een deel van eq over dat zit wel goed uitgewerkt, maar holy bolt kan enkel undead dmgen. Dus dan hoef ik blessed hammer niet te maxen voor die dmg van holy bolt.
Ik denk dat je met holy bolt redelijk wat dmg kan doen, en zker kan spammen met high regen rate van mana + hp
Ik denk dat je met holy bolt redelijk wat dmg kan doen, en zker kan spammen met high regen rate van mana + hp
Heeft geen signature.
Wat ik zelf altijd een leuke build heb gevonden was een enchant sorc met een windforce en een item met piercing attack. Misschien dat ik daar maar weer eens aan moet gaan beginnen. Alleen een windforce scoren wordt wat lastig... 
Echt zo'n abstracte build die enkel met de perfecte items goed werkt en nog eens heel leuk is om mee te spelen ook

Echt zo'n abstracte build die enkel met de perfecte items goed werkt en nog eens heel leuk is om mee te spelen ook
dat snap ik dus niet, enchant is toch helemaal niet zo goed?
op lvl 20 geeft net
Current Skill Level: 20
Duration: 600 seconds
Fire Damage: 68-89
Attack Bonus: +191 percent
Mana Cost: 44
met warmth lvl 20
Fire Damage: 191-250
Dat is toch helemaal niet zoveel dmg extra? En met je bow krijg je maar 1/3 of 1/2 (dacht ik
) van de enchant voor range atks. Hoe kan je dan als sorc veel dmg doen
op lvl 20 geeft net
met warmth lvl 20
Dat is toch helemaal niet zoveel dmg extra? En met je bow krijg je maar 1/3 of 1/2 (dacht ik
Heeft geen signature.
Wat zijn die frames eigenlijk die ik wel eens zie?
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je veel + to (fire) skills hebt... En zodoende zal je dus minimaal op lvl 30 uit moeten komen. Enchant doet op lvl 30 full synergized met fire mastery etc erbij deze dmg:dommerick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:54:toon volledige bericht
dat snap ik dus niet, enchant is toch helemaal niet zo goed?
op lvl 20 geeft net
met warmth lvl 20
Dat is toch helemaal niet zoveel dmg extra? En met je bow krijg je maar 1/3 of 1/2 (dacht ik) van de enchant voor range atks. Hoe kan je dan als sorc veel dmg doen
Mana cost: 54
Duration: 840 Seconds
Attack Rating: +281%
Fire damage: 1337 - 1627 (ø1482.5)
Een paar posts eerder zei ik dat je een windforce nodig hebt. Echter bedoel ik een demon machine chu-co-nu ofzo. Deze heeft 66% piercing attack, zeer hoge attack speed en fire's explosive bolts.
Gecombineerd met een razortail belt (33% piercing attack) heb je dus 99% piercing attack en explosive bolts. Het was altijd zo dat die 1/3e dmg die je met ranged doet niet werkt en dus gewoon volledig dmg doet.
Je schiet zegmaar met vrij hoge snelheid een shit lading bolts op ventjes af, die op impact exploderen, en met de damage van de demon machine erbij iets van 2k dmg doen. Deze piercen vervolgens het ventje en raken het ventje erachter, waarop hij weer explodeerd en nogmaals die damage doet. Dit doet 1 bolt vervolgens een paar keer, afhankelijk van het aantal ventjes in de buurt. Stel je raakt 1 ventje 3x per bolt en je vuurt iets van 5 bolts per seconde dan doe je dus: 2.000 * 3 * 5 = 30.000 fire damage per seconde...
Zelfs als je het ventje maar 1x raakt doe je dus al 10.000 fire dmg per seconde.
Inclusief skillers, torch etc is het mogelijk je skill level van enchant op lvl 43 te krijgen. Enchant doet dan deze dmg:
Mana cost: 67
Duration: 1152 Seconds
Attack Rating: +398%
Fire damage: 3169 - 3692 (ø3431)
Volgens de berekening hierboven doe je op deze manier dus 60.000 fire dmg per seconde.
Het grappige is dat dit je maar 65 skillpoints ofzo kost. En je dus ook nog een andere attack redelijk sterk kan maken.
Edit: Deze hele berekening is zelfs nog exclusief facets en andere +%to fire damage.
[ Voor 12% gewijzigd door PizZa_CalZone op 30-01-2006 11:21 ]
2 tal stokjes, 1 Homunculus, 1 string of ears, 1 Blackbog's Sharp, 1 Stormspike.
Ik heb nu 3 insight stokjes gemaakt:
1 voor mijn nog te gaan 0wnen hammerdin, zodat hij wat langer kan casten (lvl 16 med)
1 voor mijn light sorc, countess runs gaan nu echt heeeeeerlijk, geen manapots meer nodig (lvl14)
1 voor mijn broers sorcje, die moet ik nog craften, maar ik wist zo snel niet in welke mule het 4-socketed kreng lag
Dus, niet te klagen na wat runs gisteren
Ik heb nu 3 insight stokjes gemaakt:
1 voor mijn nog te gaan 0wnen hammerdin, zodat hij wat langer kan casten (lvl 16 med)
1 voor mijn light sorc, countess runs gaan nu echt heeeeeerlijk, geen manapots meer nodig (lvl14)
1 voor mijn broers sorcje, die moet ik nog craften, maar ik wist zo snel niet in welke mule het 4-socketed kreng lag
Dus, niet te klagen na wat runs gisteren
Dat zeg ik ook, alles in je inventory wordt ge-ided (wat je dus op je poppetje hebt, dat is je inventory)WSaeNoTSoCK schreef op maandag 30 januari 2006 @ 02:27:
[...]
ik heb al vaker ge identified met cain terwijl ik dingen in mn stash had die un-id'd waren en die blijven dat ook.
Sommige mensen houden van gokken, en hopen op een item met hoge stats. Denk bijvoorbeeld aan de Hellfire Torch, ik heb 2 unid's gekocht laatst, helaas waren het 2 ama torches, maar het hadden ook een sorc en een pala torch kunnen zijn, die niet te betalen zijnverder waarom is een un-id'd unique item meer waard dan id'd? voor op internet hem te verpatsen/ruilen ofzo?
Shit happensen ik heb de laatste 3 potjes al 3x unique heavy gloves gevonden (bloodfist) en 2x boots (hotspur)
dat vind ik eigenlijk niet echt leuk want er is veel meer te vinden dan steeds dezelfde dingen.
oh ik dacht aan de cube in je stashAngeloonie schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Dat zeg ik ook, alles in je inventory wordt ge-ided (wat je dus op je poppetje hebt, dat is je inventory)
[...]
opzich wel rendabel om 4 vakjes in te leveren voor 10.
-----------------------------
doen julie ook aan items uitwisselen van je eigen char naar een andere? zovan set/unique items droppen in een closed game met een kammeraad en dan met een andere char van jezelf oppakken?
gewoon om setjes bij elkaar te doen enzo
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 30-01-2006 12:20 ]
Ghehe dit is bij mij een dagelijkse taak, na een mf run of 20-30 zit me stash weer vol en moet alles naar mule ventjes toe. Hiervoor heb ik speciaal 2 x het spel + LOD origineel gekocht. Zodat ik niemand anders ervoor nodig heb en zodoende me eigen games kan joinen.WSaeNoTSoCK schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:17:
doen julie ook aan items uitwisselen van je eigen char naar een andere? zovan set/unique items droppen in een closed game met een kammeraad en dan met een andere char van jezelf oppakken?
Dat mulen is idd erg handig, Jammer genoeg heb ik geen 2 pcs + 2 maal diablo maar dit komt wel goed doordat me friendlist redelijk actief is 
een torch(3) en flink wat skillers(10), dan kan je nog van je eq aan wat + skills komen magefist (1) spirit 2 (deze kan niet vanwege je bow) shako (2) arachnid (1) enigma (2) maar dan kom ik uit op 19 nog geen 23, of ik zit mis met me skillers en kan je die er meer dragen
duidelijke uitleg en idd ziet er effectief uit, alleen +23 to fire skills hoe kom je daaraan?PizZa_CalZone schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:14:
bla bla bla
Inclusief skillers, torch etc is het mogelijk je skill level van enchant op lvl 43 te krijgen. Enchant doet dan deze dmg:
Mana cost: 67
Duration: 1152 Seconds
Attack Rating: +398%
Fire damage: 3169 - 3692 (ø3431)
Volgens de berekening hierboven doe je op deze manier dus 60.000 fire dmg per seconde.
Het grappige is dat dit je maar 65 skillpoints ofzo kost. En je dus ook nog een andere attack redelijk sterk kan maken.
een torch(3) en flink wat skillers(10), dan kan je nog van je eq aan wat + skills komen magefist (1) spirit 2 (deze kan niet vanwege je bow) shako (2) arachnid (1) enigma (2) maar dan kom ik uit op 19 nog geen 23, of ik zit mis met me skillers en kan je die er meer dragen
Heeft geen signature.
Inderdaad, het levert je 12(1) extra vakjes op, en het kost er maar 4, dus 12-4=8 extra hokjes in je inventoryWSaeNoTSoCK schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:17:
[...]
oh ik dacht aan de cube in je stashmaar heb je de cube altijd in je inv dan?
opzich wel rendabel om 4 vakjes in te leveren voor 10.
Elke dag-----------------------------
Je vergeet de ringen en een ammydommerick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:55:
duidelijke uitleg en idd ziet er effectief uit, alleen +23 to fire skills hoe kom je daaraan?
[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 30-01-2006 13:06 ]
Enchant kan je het beste casten met weapon switched. Zo kan je inderdaad een spirit shield en een 3 to sorc skills orb dragen. Ik zal het even uitrekenen:
1 hellfire torch (3)
1 annihilus (1)
10 fire skillers (10)
Spirit shield (1)
1 Orb (3)
magefists (1)
Arachnid (1)
Shako (2)
2 SOJ (2)
Ormus Robe met 3 to enchant (3)
Zo kom je dus uit op +27, je kan dus zelfs totaal lvl 47 enchant krijgen (wat ontzettend ziek is om voor elkaar te krijgen) Dat zou in theorie deze dmg moeten doen:
Mana cost: 71
Duration: 1248 Seconds
Attack Rating: +434%
Fire damage: 3860 - 4467 (ø4163.5)

Edit: Je kan natuurlijk ook een 3 to fire skills circlet scoren, dit in combinatie met 3 perfect fire facets en een perfect ormus krikt de damage met 1 skill omhoog en tevens 35% meer fire damage.
lvl 48 enchant doet 4041 - 4671 (ø4356.5) fire damage = gemiddeld 4356.5 * 3 * 5 = 65.347,5 * 1.35 vanwege de extra fire dmg van de facets etc = 88.219,125 hier kan je de physical damage van de demon machine nog es bij optellen (200 *3 * 5 = 3000)
Grof gezegd doe je dus 90K damage per seconde als al je equipment helemaal perfect is.
1 hellfire torch (3)
1 annihilus (1)
10 fire skillers (10)
Spirit shield (1)
1 Orb (3)
magefists (1)
Arachnid (1)
Shako (2)
2 SOJ (2)
Zo kom je dus uit op +27, je kan dus zelfs totaal lvl 47 enchant krijgen (wat ontzettend ziek is om voor elkaar te krijgen) Dat zou in theorie deze dmg moeten doen:
Mana cost: 71
Duration: 1248 Seconds
Attack Rating: +434%
Fire damage: 3860 - 4467 (ø4163.5)
Edit: Je kan natuurlijk ook een 3 to fire skills circlet scoren, dit in combinatie met 3 perfect fire facets en een perfect ormus krikt de damage met 1 skill omhoog en tevens 35% meer fire damage.
lvl 48 enchant doet 4041 - 4671 (ø4356.5) fire damage = gemiddeld 4356.5 * 3 * 5 = 65.347,5 * 1.35 vanwege de extra fire dmg van de facets etc = 88.219,125 hier kan je de physical damage van de demon machine nog es bij optellen (200 *3 * 5 = 3000)
Grof gezegd doe je dus 90K damage per seconde als al je equipment helemaal perfect is.
[ Voor 32% gewijzigd door PizZa_CalZone op 30-01-2006 13:26 ]
spirit shield geeft +2 to skills 
en vergeet je niet een ammy met +3 to fire skills, dat maakt t 51 enchant en als je dan door gaat rekenen
sick
en vergeet je niet een ammy met +3 to fire skills, dat maakt t 51 enchant en als je dan door gaat rekenen
Heeft geen signature.
lol dat was ik zelfs nog vergeten... je komt dus totaal op lvl 52 uit met een circlet ipv een shako WHAA...
nog maar es opnieuw berekenen dan...
Mana cost: 77
Duration: 1392 Seconds
Attack Rating: +488%
Fire damage: 5007 - 5754 (ø5380.5)
hiermee kom ik uit op: gemiddeld 108.955,125 exclusief de physical dmg van de demon machine
Ghehe zelfs al zou de 1/3e damage op ranged weapons nu wel werken dan doe je nog steeds 35K
nog maar es opnieuw berekenen dan...
Mana cost: 77
Duration: 1392 Seconds
Attack Rating: +488%
Fire damage: 5007 - 5754 (ø5380.5)
hiermee kom ik uit op: gemiddeld 108.955,125 exclusief de physical dmg van de demon machine
Ghehe zelfs al zou de 1/3e damage op ranged weapons nu wel werken dan doe je nog steeds 35K
[ Voor 23% gewijzigd door PizZa_CalZone op 30-01-2006 13:32 ]
Je vergeet nog steeds het amulet 
En je kan ook een orb vinden met +2 sorc skills en +3 enchant
dus:
1 hellfire torch (3)
1 annihilus (1)
10 fire skillers (10)
Spirit shield (2)
1 Orb (5)
magefists (1)
Arachnid (1)
Circlet +3 fire (3)
2 SOJ (2)
Fire Amu (3)
+34
dus:
1 hellfire torch (3)
1 annihilus (1)
10 fire skillers (10)
Spirit shield (2)
1 Orb (5)
magefists (1)
Arachnid (1)
Circlet +3 fire (3)
2 SOJ (2)
Fire Amu (3)
+34
[ Voor 108% gewijzigd door Angeloonie op 30-01-2006 13:41 ]
+3 fire +3 enchant is ook mogelijk op een orb dacht ik.
Edit: En is een +3 Enchant Ormus echt beter dan een +2 all skill armor? +2 all skill verhoogt ook Fire Mastery, en daarmee max damage.
Edit: En is een +3 Enchant Ormus echt beter dan een +2 all skill armor? +2 all skill verhoogt ook Fire Mastery, en daarmee max damage.
[ Voor 56% gewijzigd door Skyclad op 30-01-2006 13:56 ]
Je vergeet de mogelijke 20% to fire damage die een ormus heeft.Skyclad schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:54:
+3 fire +3 enchant is ook mogelijk op een orb dacht ik.
Helaas kan je niet EN 10 fireskillers EN een hellfiretorch in je inventory hebben. En er schijnen ook +6 to enchant orbs te bestaan. Dus effectief kom je wel op 34. De enchantress guid op gamefaqs http://db.gamefaqs.com/co...i_lod_111_enchantress.txt spreekt van level 55 enchant, ik zou alleen niet weten hoe hij daaraan komt. Als je naar de equiplijst kijkt is het dezelfde als die hierboven staat.Angeloonie schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:38:toon volledige bericht
Je vergeet nog steeds het amulet
dus:
1 hellfire torch (3)
1 annihilus (1)
10 fire skillers (10)
Spirit shield (2)
1 Orb (5)
magefists (1)
Arachnid (1)
Circlet +3 fire (3)
2 SOJ (2)
Fire Amu (3)
+34
Nog iets over unid, ik begrijp dat ook nooit echt. Kijk, bij een torch enzo is het logisch, die kunnen verschillen. Maar een Gull bijvoorbeeld, daar kan niets aan verschillen. En ook iets als een shako kan wel verschillen, maar dat zie je ook al aan de unid stats (alleen de base defense). Blijf het raar vinden.
en wat te denken van eschutta'sRudy_V schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:02:
[...]
Helaas kan je niet EN 10 fireskillers EN een hellfiretorch in je inventory hebben. En er schijnen ook +6 to enchant orbs te bestaan. Dus effectief kom je wel op 34. De enchantress guid op gamefaqs http://db.gamefaqs.com/co...i_lod_111_enchantress.txt spreekt van level 55 enchant, ik zou alleen niet weten hoe hij daaraan komt. Als je naar de equiplijst kijkt is het dezelfde als die hierboven staat.
correct, maar als ie unid is weet je zeker dat het geen dupe is. dupes worden soms verwijderd door blizzard, en dat wil je dus niNog iets over unid, ik begrijp dat ook nooit echt. Kijk, bij een torch enzo is het logisch, die kunnen verschillen. Maar een Gull bijvoorbeeld, daar kan niets aan verschillen. En ook iets als een shako kan wel verschillen, maar dat zie je ook al aan de unid stats (alleen de base defense). Blijf het raar vinden.
Enchant komt voor op ormus robes en ja je kan natuurlijk de hele handel nog volzetten met facets enzo, maar het gaat hier over de prebuff setup. dus alleen je enchant pumpen en daarna iets anders aandoen. maar enchant je trouwens niet gewoon een WAPEN (zou wel logisch zijn) dus dan moet je je huidige setup houden, of is het gewoon een beetje bugged hoe dat enchant werkt.BasieP schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:06:
[...]
en wat te denken van eschutta's+xx% fire dmg trouwens komt enchant volgens mij ook voor op ormus robes (weet niet zeker) +3 enchant en +xx% fire dmg op je armor is altijd leuk
[...]
correct, maar als ie unid is weet je zeker dat het geen dupe is. dupes worden soms verwijderd door blizzard, en dat wil je dus ni
Weet je zeker dat een unid ding geen dupe is, die kan je toch ook gewoon dupen? Of wordt een unieke code pas gegenereerd als je hem id-t. Worden trouwens bij het identifyen de stats gerolld of zijn die er al in de unid versie en worden ze alleen maar zichtbaar gemaakt.
Anders kan je eventueel een game desyncen, identifyen, en als het een karige is de game connection laten losen en opnieuw proberen (dupe-achtige trucs). Als het een goede is, zorg je weer dat hij synct en je hebt je 20/20 paladin torch (ik heb een 18/20, ook leuk
Maar die telt niet mee bij prebufs, pas bij het gebruik erna. Dus kan je eerst met een +2 all skills Enchant casten, en daarna naar een Ormus switchen voor de 20% fire damage. Ook al kan je dan misschien beter eerst nog even Treachery gebruiken zodat je ook Venom als extra schade nog hebt.PizZa_CalZone schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:00:
[...]
Je vergeet de mogelijke 20% to fire damage die een ormus heeft.
ahh diablo II
dat waren leuke tijden. maar tegelijkertijd ook niet.. wat vreet dat spel veel van je tijd zeg ! niet normaal.
Mijn beste builds waren:
Necro level 99 op Hardcore.. had een complete set voor necro (ben naam kwijt) en een amulet met +3 necro skills, 20-30 to life, fire en cold resist (erg veel waard
). Skill: Corpse Explosion level 38
Sorc level 99 op Hardcore: tal rasha's armor + amulet (nova sorc)
zou nu best nog welles een offline game willen beginenn.. maar dan wel in de zomer vakantie anders verneuk ik me school
voor de mensne die D2 willen spelen: je bent gewaarschuwd !
Mijn beste builds waren:
Necro level 99 op Hardcore.. had een complete set voor necro (ben naam kwijt) en een amulet met +3 necro skills, 20-30 to life, fire en cold resist (erg veel waard
Sorc level 99 op Hardcore: tal rasha's armor + amulet (nova sorc)
zou nu best nog welles een offline game willen beginenn.. maar dan wel in de zomer vakantie anders verneuk ik me school
voor de mensne die D2 willen spelen: je bent gewaarschuwd !
zoals ik het begrepen heb (maar ik weet het ook niet precies) is het zo dat de stats al vast staan als het item dropt.Rudy_V schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:19:
Weet je zeker dat een unid ding geen dupe is, die kan je toch ook gewoon dupen? Of wordt een unieke code pas gegenereerd als je hem id-t. Worden trouwens bij het identifyen de stats gerolld of zijn die er al in de unid versie en worden ze alleen maar zichtbaar gemaakt.
Anders kan je eventueel een game desyncen, identifyen, en als het een karige is de game connection laten losen en opnieuw proberen (dupe-achtige trucs). Als het een goede is, zorg je weer dat hij synct en je hebt je 20/20 paladin torch (ik heb een 18/20, ook leuk)
Echter, op de een of andere manier kan je geen unid items dupen (don't ask me why, ik heb nooit geduped, en weet er dus niet alles van)
Op zich is dat raar, want dupen werkt toch gewoon als volgt:BasieP schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:05:
[...]
zoals ik het begrepen heb (maar ik weet het ook niet precies) is het zo dat de stats al vast staan als het item dropt.
Echter, op de een of andere manier kan je geen unid items dupen (don't ask me why, ik heb nooit geduped, en weet er dus niet alles van)
* lag creeren totdat de game gedesynct is
* met een char in de gedesyncte game in een andere game gaan en daar je items droppen.
Waarom zou dit niet werken met dupes? Misschien wordt de signature toch pas gemaakt bij het id-en.
Ik heb zelf ook nooit geduped, maar dit is wat ik lees op fora enzo.
Ik ben ook net afgekicked 
Wat ik me herinner is dat voor een enchant sorc een staf op switch het best is.
Je kan namelijk een witte +3 enchant staff socketen met memory runeword(weet de naam niet zeker)
waardoor je een +3 fire &+6 enchant staf krijgt(goedkoop en lage str. req.)
mijn leukste poppetje was een lvl49 ORB sorc..heb heel wat lvl90+ oren verzameld :-D
Je kan namelijk een witte +3 enchant staff socketen met memory runeword(weet de naam niet zeker)
mijn leukste poppetje was een lvl49 ORB sorc..heb heel wat lvl90+ oren verzameld :-D
143029
Ik bedoel bij een trade naaruurlijkBasieP schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:45:
[...]
je 'koopt' niks 'identify' betekent 'identificeer'.
sowieso veranderd het item niet meer als hij gedropt is, maar je weet pas welke het is als je hem geidt hebt.
echter, van somige items is maar 1 set, of 1 unique, en zodoende weet je al van tevoren welke het is.
Tals amu valt daar dus niet onder, en zodoende is een set amu ook praktisch niks waard totdat er gebleken is dat het een tals is.
[...]
mm als dat zo is dan is je netwerk gewoon gaar, b.net is best brak opzich, maar rare dingen had ik altijd maar 1x per dag ofzo, en disconnects dus ook...
Ik snap m al
[ Voor 5% gewijzigd door 143029 op 30-01-2006 18:22 ]
Pizza_Calzone, als je nog een Enchant Ormus zoekt:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=421649
Leuk idee, maar Memory heeft geen +Enchant maar +Energy Shieldsinron schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:51:
Ik ben ook net afgekicked
Leaf is voor de Fire tree, maar die heeft ook geen +Enchant.
om even verder te gaan om die enchant sorc. het werkt prima hoor. ik had vroeger een echant pvp sorc met maxed echant duh en mana shield en een wapen met 1 to charge. deed bijna 10-12k per mep en door mana shield ging ik bijna niet dood en ofcourse 10 +30-40 life en 1 to fire skill charms. was vet lache een barb killen met sorc met zwaard
@ hierboven
dan had je telekinese ook max zker? want ergens in zon guide had ik gelezen dat je telekinese en energy shield samenwerkten en dan met de functie van Es heeft 65% dmg absorption maar dan gaat er ook 65% van je mana af en hoe hoger je telekinese hoe minder procent er van je mana afging en ja dan wordt t vrij lastig om zon sorc te killen, als ik nog es rijk ben overwegen.
Alhoewel ik nu redelijk rijk ben. Ik had weer maras kaleidoscope gevonden en getrade voor ist + vex.
Nu wil ik enkel van die vex veel ist um mal en pul maken zodat ik veel skillers kan scoren. Maar hoe kan ik dat het beste doen. Gewoon die vex voor ist ruilen of die vex gebruiken voor hoto en dan die traden voor veel ist?
dan had je telekinese ook max zker? want ergens in zon guide had ik gelezen dat je telekinese en energy shield samenwerkten en dan met de functie van Es heeft 65% dmg absorption maar dan gaat er ook 65% van je mana af en hoe hoger je telekinese hoe minder procent er van je mana afging en ja dan wordt t vrij lastig om zon sorc te killen, als ik nog es rijk ben overwegen.
Alhoewel ik nu redelijk rijk ben. Ik had weer maras kaleidoscope gevonden en getrade voor ist + vex.
Nu wil ik enkel van die vex veel ist um mal en pul maken zodat ik veel skillers kan scoren. Maar hoe kan ik dat het beste doen. Gewoon die vex voor ist ruilen of die vex gebruiken voor hoto en dan die traden voor veel ist?
Heeft geen signature.
dommerick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:08:
Alhoewel ik nu redelijk rijk ben. IkWij had weer maras kaleidoscope gevonden en getrade voor ist + vex.
Ik heb van deze maras dus een ist overgehouden en vraag me ook nog een beetje af hoe die het beste kan gaan verhandelen, ik wil er een minstens een shako+skulders+war travs aan overhouden, kan het beste dan omruilen naar een paar ums en die ums dan weer gaan verruilen voor deze items?
Ben nog niet zo thuis in het verhandelen van elite spulletjes
Als je gewoon een trade game in gaat en schreeuwt.. "!O ist N shako, skullders and wt's" dan heb je waarschijnlijk binnen no time iemand die je wilt traden. Een ist is gewoon meer waard dan die items... Hoewel er niet heel veel mensen zijn die alle drie die items in de trade zullen hebben staan.FrostXL schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:29:
[...]
Ik heb van deze maras dus een ist overgehouden en vraag me ook nog een beetje af hoe die het beste kan gaan verhandelen, ik wil er een minstens een shako+skulders+war travs aan overhouden, kan het beste dan omruilen naar een paar ums en die ums dan weer gaan verruilen voor deze items?
Ben nog niet zo thuis in het verhandelen van elite spulletjes
Als dit niet aanslaat zou ik met de um manier gaan werken zoals jij al voorsteld. Shako en wt's moet je kunnen krijgen voor een um. Die skullders moet je niet meer dan een pul voor geven.
Gisteren mijn tweede poging op de ubers gedaan. Ze zijn nu wel neer gegaan (bedankt masih
Ghehe ik heb mezelf bedacht en denk toch maar eerst eens te gaan zorgen dat ik een rush char op non-expansion heb, zodat ik mezelf rune rushes kan geven...Angeloonie schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:40:
Pizza_Calzone, als je nog een Enchant Ormus zoekt:
[ Voor 27% gewijzigd door PizZa_CalZone op 31-01-2006 08:33 ]
Ik ga denk ik ook mijn ist maar eens ruilen voor wat kleiners. Ik heb de hoop wel opgegeven dat ik genoeg ists vind om wat leuke HR te regelenv voor uber runewords
Vergeet me paladin combat skiller niet
Iig is me healerdin ook weer voorzien in zijn eq, nu es kijken wat t gaat worden
Gister een zeer goed dagje maras een half uurtje later een paladin combat skiller, en toen nog een pul van countess
Iig is me healerdin ook weer voorzien in zijn eq, nu es kijken wat t gaat worden
Gister een zeer goed dagje maras een half uurtje later een paladin combat skiller, en toen nog een pul van countess
geen dankPizZa_CalZone schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:05:
[...]
Ghehe die combat skiller met 5 to str... Nog bedankt voor de goede trade... Ik kreeg hem van dommerick voor een guardian angel, Hand of Blessed Light, fal en een pul.
Die pul had ik later weer terug geruild voor een kale barb masteries skiller.
[ Voor 44% gewijzigd door dommerick op 31-01-2006 09:08 ]
Heeft geen signature.
Ghehe die combat skiller met 5 to str... Nog bedankt voor de goede trade... Ik kreeg hem van dommerick voor een guardian angel, Hand of Blessed Light, fal en een pul.dommerick schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:42:
Vergeet me paladin combat skiller niet![]()
Die pul had ik later weer terug geruild voor een kale barb masteries skiller.
Misschien heb vanaaf een sorc torch voor me vex
Sorc Torch 18/15
Heb ik wel zin in
en tis via t forum dat angeloonie heb aangegeven dus hopelijk wel betrouwbaar
Sorc Torch 18/15
Heb ik wel zin in
Heeft geen signature.
Zolang de persoon niet in Act 2 wil traden zou het goed moeten gaan
Met runes heb je meer kans dat het goed gaat... als je bijvoorbeeld een duur runeword wapen dropt voor zo'n trade moet je oppassen dat er geen necro voor je neus staat... op het moment van het droppen kan hij er namelijk een iron golem van maken

wtf dat is echt min idd, ik haat die lamers en hackers, jammer genoeg vind je dat in elke gamePizZa_CalZone schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:48:
Met runes heb je meer kans dat het goed gaat... als je bijvoorbeeld een duur runeword wapen dropt voor zo'n trade moet je oppassen dat er geen necro voor je neus staat... op het moment van het droppen kan hij er namelijk een iron golem van maken

Heeft geen signature.
Zeker weldommerick schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:42:
Misschien heb vanaaf een sorc torch voor me vex![]()
Sorc Torch 18/15
Heb ik wel zin inen tis via t forum dat angeloonie heb aangegeven dus hopelijk wel betrouwbaar
Maar betaal je niet te veel? zo goed is die torch nou ook weer niet..
Niet alleen de necro, er bestaat ook een item waarmee een lvl 20 iron golem kan gemaakt worden, ik dacht 1 of andere unique amulet.
Dus items met ijzer is
hoor je nooit te tradedroppen.
Dus items met ijzer is
tis toch best goed? en is een vex teveel?Angeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:21:
[...]
Zeker wel
Maar betaal je niet te veel? zo goed is die torch nou ook weer niet..
jij gaat t btw ook lastig krijgen met ancients op hell
[ Voor 16% gewijzigd door dommerick op 31-01-2006 12:33 ]
Heeft geen signature.
Voor sommige mensen is een vex meer waard dan een zod. Met een zod kan je botd maken, maar die wordt lang niet zoveel toegepast als een hoto...dommerick schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:32:
tis toch best goed? en is een vex teveel?
jij gaat t btw ook lastig krijgen met ancients op hellMet die hell rush voor mal
Ghehe ik help angeloonie vanavond misschien met mijn smiter... dat moet het eea een stuk makkelijker maken
[ Voor 68% gewijzigd door PizZa_CalZone op 31-01-2006 12:39 ]
ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan hoto, hoto is zo afhankelijk van de res die er op komt. Als het dan max res is kan je er 6ist voor vangen lkkr
maar toch vind ik een sorch torch handiger voor mezelf op t moment dus ga ik die ook maar gewoon traden
Heeft geen signature.
Ghehe, ga voor die torch zou ik zeggen.. Wat ik wel zie op dat forum is dat je voor 25 pgs ook een torch kan krijgen met bijna de zelfde stats. Dus misschien kan je er nog wel wat extra's bij krijgen van die gast.
dat onderhandel ik dan wel als ik in die game ben
bedankt voor de tip
bedankt voor de tip
Heeft geen signature.
Btw, als je zeker wilt weten dat je niet genaaid wordt kan je of op zo'n forum om bemiddeling door een moderator vragen, of in ieder geval niet in act 2 traden en allebei met een level 1 char. Dan heb je nog niet skills als charge, teleport, ww en dat soort dingen die misbruikt kunnen worden. Zelfs een level 18 amazon of zo kan je niet vertrouwen aangezien ik op een mule een level 18 req amazon circlet heb met teleport charges
[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 31-01-2006 13:49 ]
143029
Kun je wel tele in town ?Skyclad schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:48:
Btw, als je zeker wilt weten dat je niet genaaid wordt kan je of op zo'n forum om bemiddeling door een moderator vragen, of in ieder geval niet in act 2 traden en allebei met een level 1 char. Dan heb je nog niet skills als charge, teleport, ww en dat soort dingen die misbruikt kunnen worden. Zelfs een level 18 amazon of zo kan je niet vertrouwen aangezien ik op een mule een level 18 req amazon circlet heb met teleport charges
Het is niet echt gangbaar dat je deals van dat forum ingame onderhandeld, je moet ze op het forum afronden.dommerick schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:11:
dat onderhandel ik dan wel als ik in die game ben![]()
bedankt voor de tip
Neen dat kan niet. Wat wel kan is dat bvb een pala met lvl 20 vigor, 40% frw boots, hawkmail armor, en 20% faster rw circlet, amulet, etc... eventjes voorbijvliegt en alles voor je neus wegkaapt. Idem voor een barb met bvb lvl 20 faster run/walk
Is een bug geweest waardoor tele in town ook werkte. Weet niet of die al gefixt is.corpseflayer schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:54:
[...]
Neen dat kan niet. Wat wel kan is dat bvb een pala met lvl 20 vigor, 40% frw boots, hawkmail armor, en 20% faster rw circlet, amulet, etc... eventjes voorbijvliegt en alles voor je neus wegkaapt. Idem voor een barb met bvb lvl 20 faster run/walk
Wat zowieso volgens mij niet gefixt is is de mogelijkheid om WW/Charge in town te gebruiken, waar je wanneer je de desbetreffende skill gebruikt onzichtbaar bent voor iedereen tot je stopt, wat toevallig net naast de gedropte items is...
Veel minder gebruiken die methoden dan de drop hack, maar het was de reden dat mensen oorspronkelijk in act 2 gingen traden, vanwege dat het vrijwel onmogelijk is wanneer je niet ziet waar je zelf bent door ww/charge om dan alle bochten goed om te komen. En zodra je tegen een muur vast komt te zitten ben je zichtbaar en weten ze dus dat je probeert te scammen.
Voor Blizzhackers uit de lucht ging was dat een goede bron om te weten hoe mensen je konden proberen te scammen. Momenteel kijk ik op Blizzsector, maar daar is het niveau vaak veel lager.
alles is weg
[ Voor 148% gewijzigd door wei_zhu op 01-02-2006 18:10 ]
Is dat ladder of non-ladder?wei_zhu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:34:
heee mensen,
ik heb ff wat items die free![]()
![]()
weggaan, want ik speel niet zo vaak meer.

[ Voor 79% gewijzigd door Angeloonie op 31-01-2006 22:58 ]
have fun met die items angeloonie
duurdere items zijn al weg
reapers toll is toegevoegd
reapers toll is toegevoegd
143029
Zo'n goeie builds en toffe items en dan nog om free vragenAngeloonie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:46:
[...]
Is dat ladder of non-ladder?
Insight, moet wel ladder zijn dus
Je hebt mail
heb je nog een magefist overwei_zhu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:54:
have fun met die items angeloonie![]()
reapers toll is toegevoegd![]()
ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd 
@ pizza_calzone
toch een beetje jammer, dat ik een paladin combat skiller voor vriendelijk prijsje trade en je er dan zelf beter van probeert te worden (dan had ik em zelf ook wel voor 2 ist kunnen traden)
@ pizza_calzone
toch een beetje jammer, dat ik een paladin combat skiller voor vriendelijk prijsje trade en je er dan zelf beter van probeert te worden (dan had ik em zelf ook wel voor 2 ist kunnen traden)

[ Voor 72% gewijzigd door dommerick op 01-02-2006 10:22 ]
Heeft geen signature.
Ik zal wel flink te laat zijn. EN ik ben geloof ik de enige die geen goede items heeft als ik hier allemaal zo lees
Whisper me maar @ *Angeloonie, heb vast nog wel wat voor jePheno79 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:50:
Ik zal wel flink te laat zijn. EN ik ben geloof ik de enige die geen goede items heeft als ik hier allemaal zo lees
De dag dat ik op mijn werk kan diablo'en is de dag dat ik ontslagen wordAngeloonie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:52:
[...]
Whisper me maar @ *Angeloonie, heb vast nog wel wat voor je
Ik zal een poging doen vanavond
Gisteren eindelijk anya op hell gedaan, ***gloams. Ik was lvl 86 met een halve exp balk, die is redelijk gekrompen naar 1/8ste. En dan had ik 75 res tegen lightening, maar nog 1-hit kills, ik snap er geen hol van. In 1.09 waren ze niet zo belachelijk als nu, of lijkt dat maar zo?
in 1.09 waren ze zelfs ergen dan in 1.10Pheno79 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:58:
Gisteren eindelijk anya op hell gedaan, ***gloams. Ik was lvl 86 met een halve exp balk, die is redelijk gekrompen naar 1/8ste. En dan had ik 75 res tegen lightening, maar nog 1-hit kills, ik snap er geen hol van. In 1.09 waren ze niet zo belachelijk als nu, of lijkt dat maar zo?
maareuh, je hebt gewoon pech, er zitten soms bosses bij die idd wat overpowered zijn.
de belangrijkste reden dat mensen daar dood gaan (vooral sorc's) is omdat gloams mana drainen, en zodoende je energy shield niet (nauwelijks) werkt.
omdat je als sorc gewent bent dat deze wel werkt neem je vaak te veel risico.
wat voor char heb/had jij?
[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 01-02-2006 11:00 ]
Zorg dat je Lightning Absorb hebt, dat scheelt erg veel.
Of zorg dat je goed met Skelliemancer overweg kan, en veeg gewoon eerst even de weg naar Anya leeg
Veel zigzaggen, zodat je niet dwars er doorheen loopt, en als je kan summonen iedere keer een eind voor je uit iets summonen en dan kijken of er geschoten wordt. Op die manier heb ik gisteravond met mijn 1 Lightning Res HCL Javazon Act 3 Hell gedaan: gelopen van town naar Travincal, de hele tijd schuin voor me een decoy dumpen en alle lightning immune critters laten slopen door mijn Valkyrie + merc, waar mijn merc een Kelpie Snare met cold jewel heeft, en dus alles zo ver vertraagt dat zelfs Extra Fast beesten me niet meer inhalen als ze eenmaal geraakt zijn.
Alleen voor de lightning immune/stone skin beestjes in Durance Act 3 met te hoge regen (sneller dan merc/Valkyrie ze konden beschadigen) moest ik even mijn smiter halen. Trav kon mijn Javazon wel alleen aan, ook met -51% fire en cold res. Simpelweg door alles te lokken met decoy zodat je niet geraakt wordt (een hele 58 repair cost na heel Act 3
)
Edit: P.S. Hoog level Valkyrie is trouwens echt sterk! Ik en mijn merc stonden bij Meph aan de andere kant van de moat, terwijl ik em lokte met decoys en liet vechten met mijn Valkyrie... Af en toe recasten bij teveel zware aanvallen terwijl hij poisoned was, en mijn mana regen was genoeg om te zorgen dat mijn Valkyrie won!
Of zorg dat je goed met Skelliemancer overweg kan, en veeg gewoon eerst even de weg naar Anya leeg
Veel zigzaggen, zodat je niet dwars er doorheen loopt, en als je kan summonen iedere keer een eind voor je uit iets summonen en dan kijken of er geschoten wordt. Op die manier heb ik gisteravond met mijn 1 Lightning Res HCL Javazon Act 3 Hell gedaan: gelopen van town naar Travincal, de hele tijd schuin voor me een decoy dumpen en alle lightning immune critters laten slopen door mijn Valkyrie + merc, waar mijn merc een Kelpie Snare met cold jewel heeft, en dus alles zo ver vertraagt dat zelfs Extra Fast beesten me niet meer inhalen als ze eenmaal geraakt zijn.
Alleen voor de lightning immune/stone skin beestjes in Durance Act 3 met te hoge regen (sneller dan merc/Valkyrie ze konden beschadigen) moest ik even mijn smiter halen. Trav kon mijn Javazon wel alleen aan, ook met -51% fire en cold res. Simpelweg door alles te lokken met decoy zodat je niet geraakt wordt (een hele 58 repair cost na heel Act 3
Edit: P.S. Hoog level Valkyrie is trouwens echt sterk! Ik en mijn merc stonden bij Meph aan de andere kant van de moat, terwijl ik em lokte met decoys en liet vechten met mijn Valkyrie... Af en toe recasten bij teveel zware aanvallen terwijl hij poisoned was, en mijn mana regen was genoeg om te zorgen dat mijn Valkyrie won!
[ Voor 14% gewijzigd door Skyclad op 01-02-2006 11:35 ]
Sorry man, je hebt gelijk. Denk soms niet helemaal na, wat dat betreft! Heb je misschien interesse in een gratis curses skiller met 34 to life? Gewoon om het fair te houden? Het was niet mijn bedoeling...dommerick schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:15:
ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd
@ pizza_calzone
Ik heb een lightsorc. Maar zonder mana shield hoorBasieP schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:59:
[...]
in 1.09 waren ze zelfs ergen dan in 1.10
maareuh, je hebt gewoon pech, er zitten soms bosses bij die idd wat overpowered zijn.
de belangrijkste reden dat mensen daar dood gaan (vooral sorc's) is omdat gloams mana drainen, en zodoende je energy shield niet (nauwelijks) werkt.
omdat je als sorc gewent bent dat deze wel werkt neem je vaak te veel risico.
wat voor char heb/had jij?
Ik hang teveel rond met manaburn beestjes, te irritant voor woorden
Er waren dan ook een stuk of 5 man in het spel, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Countess runnen op hell gaat nu overigens stukken beter, nu ik niet steeds zonder mana zit.
De snelheid zit er iig in. Ze liet zelfs een +3 fireskill amu vallen. nu nog iemand vinden die dat wil traden tegen een +3 lightskill amu
Voor +3 skill amus moet je gewoon wat gamblen, krijg je er zat langs. Heb zo ook nog een +3 fireskill 10% FCR amulet liggen.
Anoniem: 165137
skylad, je speelt nu dus weer?? had je tijdje niet gezien, dacht dat je gestopt was 
anyway!! nice met je javazon ^^ mijnes zit nog in a2 hell
rofl
anyway!! nice met je javazon ^^ mijnes zit nog in a2 hell
Angeloonie die assa die ik en domm giser geboost hadden, was dat een trapper? Heb namelijk net een amu gegambled met +3 traps en 86 life. Als je er intresse in hebt whisper me ff op *frostxl
Ik wil hem welFrostXL schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:04:
Angeloonie die assa die ik en domm giser geboost hadden, was dat een trapper? Heb namelijk net een amu gegambled met +3 traps en 86 life. Als je er intresse in hebt whisper me ff op *frostxl
B.net zit alleen irri te doen met lag enzo

Mocht iemand een +3 traps claw vinden/te koop zien. whisper me ff *Angeloonie
Even melden hoe het zit met mijn nec build.
lvl 35: 11teeth | 2BA | 1CE | 11BSpear | 5Wall | 10Prison
Spear doet rond de 300 dmg atm. Met alle synergies w het 1.4 K avr.
De bedoeling is zo veel mogelijk +posion/bone items te dragen, bvb:
+3 p/b circlet, wand, amulet, de +2 uniq nec boots.
Zo kan ik met cheape items al lvl 31 skills hebben.
Dat is dan:
bone spear: 2600-2750 avr.
In de praktijk heb ik tot nu toe geen betere necro build gehad dan deze.
Voor de eerste keer deed ik als nec de meeste dmg en volgde de party mij (5pl game).
Het mooie aan bone spear is dat het 2 schermen ver vliegt. Als je bvb in een gangetje schiet kan je zo hordes uitroeien met minimale moeite.
Bosses zijn ook makkellijk aan te pakken mbv bone prison, cast dat 5x na elkaar en er staat een dikke circel van bone rond de boss. Als je het wilt gebruiken moet je wel prison en wall maxen, anders trekken ze het niet lang genoeg.
lvl 35: 11teeth | 2BA | 1CE | 11BSpear | 5Wall | 10Prison
Spear doet rond de 300 dmg atm. Met alle synergies w het 1.4 K avr.
De bedoeling is zo veel mogelijk +posion/bone items te dragen, bvb:
+3 p/b circlet, wand, amulet, de +2 uniq nec boots.
Zo kan ik met cheape items al lvl 31 skills hebben.
Dat is dan:
bone spear: 2600-2750 avr.
In de praktijk heb ik tot nu toe geen betere necro build gehad dan deze.
Voor de eerste keer deed ik als nec de meeste dmg en volgde de party mij (5pl game).
Het mooie aan bone spear is dat het 2 schermen ver vliegt. Als je bvb in een gangetje schiet kan je zo hordes uitroeien met minimale moeite.
Bosses zijn ook makkellijk aan te pakken mbv bone prison, cast dat 5x na elkaar en er staat een dikke circel van bone rond de boss. Als je het wilt gebruiken moet je wel prison en wall maxen, anders trekken ze het niet lang genoeg.
Volgens mij kan je in een colossus sword maar 5 gaten slaan. Dus geen optie voor botd dus. Als het nou een colussus blade was...
Geen idee of er 5 socket runewoorden zijn die ook indestructible zijn...
EDIT: Op andere fora zie ik dat er ongeveer pul voor wordt gevraagd...
Geen idee of er 5 socket runewoorden zijn die ook indestructible zijn...
EDIT: Op andere fora zie ik dat er ongeveer pul voor wordt gevraagd...
[ Voor 16% gewijzigd door PizZa_CalZone op 03-02-2006 09:08 ]
death and eternity kan je er mee maken
TrailBlazer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:09:
death and eternity kan je er mee maken
Death
5 Socket Swords/Axes
Hel + El + Vex + Ort + Gul
100% Chance To Cast Level 44 Chain Lightning When You Die
25% Chance To Cast Level 18 Glacial Spike On Attack
Indestructible
+300-385% Enhanced Damage (varies)
20% Bonus To Attack Rating
+50 To Attack Rating
Adds 1-50 Lightning Damage
7% Mana Stolen Per Hit
50% Chance of Crushing Blow
+(0.5 per Character Level) 0.5-50% Deadly Strike (Based on Character Level)
+1 To Light Radius
Level 22 Blood Golem (15 Charges)
Requirements -20%
5 Socket Swords/Axes
Hel + El + Vex + Ort + Gul
100% Chance To Cast Level 44 Chain Lightning When You Die
25% Chance To Cast Level 18 Glacial Spike On Attack
Indestructible
+300-385% Enhanced Damage (varies)
20% Bonus To Attack Rating
+50 To Attack Rating
Adds 1-50 Lightning Damage
7% Mana Stolen Per Hit
50% Chance of Crushing Blow
+(0.5 per Character Level) 0.5-50% Deadly Strike (Based on Character Level)
+1 To Light Radius
Level 22 Blood Golem (15 Charges)
Requirements -20%
Eternity
5 Socket Melee Weapons
Amn + Ber + Ist + Sol + Sur
Indestructible
+260-310% Enhanced Damage (varies)
+9 To Minimum Damage
7% Life Stolen Per Hit
20% Chance of Crushing Blow
Hit Blinds Target
Slows Target By 33%
Regenerate Mana 16%
Replenish Life +16
Cannot Be Frozen
30% Better Chance Of Getting Magic Items
Level 8 Revive (88 Charges)
5 Socket Melee Weapons
Amn + Ber + Ist + Sol + Sur
Indestructible
+260-310% Enhanced Damage (varies)
+9 To Minimum Damage
7% Life Stolen Per Hit
20% Chance of Crushing Blow
Hit Blinds Target
Slows Target By 33%
Regenerate Mana 16%
Replenish Life +16
Cannot Be Frozen
30% Better Chance Of Getting Magic Items
Level 8 Revive (88 Charges)
Zou ik gaan voor Death
Overigens is dat ding een Pul waard
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 03-02-2006 09:51 ]
Okee, ik speel samen met iemand anders en we zijn nu ongeveer level 43 (Hij Paladin(Shockadin) en ik een Fire Druid). Maar we hebben nog nooit echt fanatiek online gespeeld en we zouden wel wat low-level runes willen hebben om wat rune-words te vormen. We zoeken namelijk de combi Ral-Ort-Tal puur vanwege de resistance bonus die we nodig hebben. We hebben 1x Ort en 2x Ral nodig (2x 3 socket shields). We hebben wel 14 perfect gems
Weet misschien iemand of dat uberhaubt wel te traden is?
[ Voor 5% gewijzigd door armageddon_2k1 op 03-02-2006 11:12 ]
ral ort tal is de reward van q2 in act5 dus dat is een eitje. Verder pak ik die runes niet eens meer op. Als je SCL speelt kan je ze wel van me krijgen (als ik ze heb anders moet ik ze even op gaan pakken)
Dit topic is gesloten.