promo-1 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:48:
[...]
Ik deel deze ervaring niet, ik ben ook in het bezit van de A6Ja en heb er eigenlijk geen slecht woord over. De hoge temperatuur is grotendeels te weiten aan de 4200rpm hardeschijf en doe je er dus verstandig aan om een 5400rpm Hitachi hardeschijf te kiezen of eventuel later te plaatsen.
Qua prestaties is het een hele goede laptop, denk er wel aan dat de ATI MR X1600 naast de 256mb nog eens 256 van je werkgeheugen afsnoept (Hypermemory) en dit is niet af te zetten. Dus houd er rekening mee dat je voldoende werkgeheugen hebt voor jou eisen.
ik ben iig heel blij met deze laptop...
Wat zijn je huidige temps,zijn die veel lager nu je er een 5400 rpm schijf in hebt of?
En post ze eens als je wilt,ik weet het,je hebt het al eerder gedaan.Maar ik kan me niet herineren,die dat veel lager waren,als met mijn laptop.Die van mij staat overgens bij de leverancier,in verband met die probleem,en grafische problemen.
Promo,heb jij hier ook last van,ik heb het vooral in Far Cry(knipperend water),HL2(knipperende textures
Ik krijg er trouwens ook een 5400 rmp schijf in,ze hadden me gezget dat die die al standaard in deze laptop zou zitten.Alleen heeft ie echter een 4200 rpm schijf,ze komen me gedeeltelijk teg emoed,door voor 20 euro extra een 5400 rmp schijf erin te zetten
)
Ik had trouwens ook verwacht dat ik die hypermemory uit kon zetten,dit is inderdaad helaad niet het geval.Het bios is trouwens ook erg kaal,qua instellingen
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 24-03-2006 16:33
]