[Ervaringen] Asus A6 serie deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.447 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:56
Dat gaat je niet lukken. Asus plakt er zo'n soort van garantie zegel op. Als die doorbroken is kun je het wel vergeten.

Ik heb nu Vista 64-bit op mn laptop staan en werkt vrij snel. Het meeste is te instaleren op een "Unknown device", coprocessor en webcam na. Voor de mensen die ook willen experimenteren met vista op de A6T:

Download de GeForce Go 7600 drivers van www.laptopvideo2go.com, pak het uit en download de inf file en plak deze in de map waar de drivers zijn uitgepakt en kies voor overwrite. Daarna setup runnen.
De rest van de drivers eerst via device manager te herinstaleren (reinstall) en kies voor het zoeken op internet. Er blijven dan nog enkele drivers die niet zijn gevonden. Gooi de Asus CD met drivers er in en reinstall alle niet gevonden drivers (inclusief LAN driver die niet correct werkt) en kies nu voor het zoeken naar de driver vanaf de CD. Zo krijg je je laptop redelijk werkend onder vista. Helaas zitten er geen powermizer opties in, dus mobiel gebruik onder Vista is geen aanrader.

[ Voor 80% gewijzigd door GENETX op 12-07-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 181666 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:58:
[...]

Qua uiterlijk bedoel je? De specs zijn wel degelijk anders hoor... :9
Die zie je toch niet op die foto's :*) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

W00fer schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:39:
[...]

Die zie je toch niet op die foto's :*) :Y)
Als je héél goed kijkt.... zie je ze inderdaad niet op de foto's nee :*)

Nog even een vraag over de specs van de A6T. Heeft deze standaard géén bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
en weer een dag verder, eigenlijk zou ik vandaag mijn laptop moetn hebben maar yorcom weet dus niet precies waneer hun leverancier langskomt, zal dus wel na sluitingstijd worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-06 15:48
Laatst had ik een vraag over een goed schoonmaakmiddel voor het scherm van je notebook. Er werd Safeclean aangeraden en na gebruik kan ik bevestigen dat dit perfect is. Het scherm wordt er perfect schoon door en je kunt geen krassen of andere vlekken krijgen. Dus bij deze een aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

Da's goed spul ja, ik gebruik het ook altijd met speciale reinigingsdoekjes voor mijn samsung 172x :)

Maar om even terug te komen op de bluetooth functie, heeft er iemand een idee of dit wel/niet standaard op de Asus A6T serie zit? In de Asus A6T-APOO6H zit (volgens de dynabyte folder) wél bluetooth. Hoe zit dat dan met de A6T-AP008-B, die betere specs heeft? :?

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 12-07-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
Oke, ik heb vandaag mijn bestelling bij Yorcom geannuleerd, 3 dagen levertijd stond op de site nu vertellen ze mij dat ik op zijn minst nog 1 of 2 weken kan wachten!
dus tip voor iedereen bestel je laptop niet bij Yorcom! ze houden zich niet aan de afspraak die op de site staat. ik ga nu denk ik ook bij een internet winkeltje bestellen. :(

[Edit]
Zo ik heb nu ook bij Laptops4u besteld en ben onder rembours en 8 dagen pixelgarantie maar 42€ duurder uit dan bij Yorcom. nu heb ik dus ook zeker geen dode pixels O+

[ Voor 22% gewijzigd door Bloodhoundje op 12-07-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-05 22:37

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
1000+ posts dus tijd voor een deel 6:

[rml][ Ervaringen] Asus A6 serie deel 6[/rml]

Hier doorgaan aub, veel plezier ... :)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.