Na vele switches tussen FF & Opera (waar ik eigenlijk de voorkeur aan geef maar Opera wordt door veel minder sites ondersteunt helaas), ben ik weer terug bij FF. Nu vroeg ik me af of er ook een extension voor FF is die het 'continue from last time' van Opera kan kopieëren. Dwz dat, in plaats van het tonen van een startpagina of blanko pagina bij opstarten, de browser de tabs opent die geopend waren toen de browser de laatste keer werd afgesloten. Ideaal als je voor wat voor reden dan ook de PC moet rebooten of per ongeluk de browser wegklikt.
Ten tweede, bij Opera kan je gesloten tabs met CTRL+Z weer terugtoveren. Ik dacht dat ik bij een vorige probeersessie met FF wel een extension tegenkwam die tabs kon terughalen maar ben het vergeten, iemand die weet met welke extension iets dergelijks gedaan kan worden?
ps.
Voor mensen die ook eerder Opera gebruikten en graag het scrollen door tabs dmv de 1 & 2 knoppen ook in FF willen hebben, download
Keyconfig
&
Functions for Keyconfig
Set dan f4kc_PrevTab op 1 en f4kc_NextTab op 2. Op deze manier gaat hij ook van de laatste tab naar de 1e als je op 2 drukt, iets wat niet werkte met een andere manier om dit voor elkaar te krijgen door zelf een custom code in te voeren.
~~EDIT
Had zelf nog niet gezocht naar die undo closed tab feature, maar had het na 1 min dus wel gevonden:
Zie hier
De officiële versie werkt overigens niet met 1.5.0.6, dus download een 'gehackte versie'
hier
Standaard staat het op ctrl+shift+F12, maar met keyconfig kan dit bij 'Undo Close Tab' veranderd worden in bv CTRL+Z of iets anders.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 31-08-2006 13:16
]