[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.098 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
TheZeroorez schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:22:
Was dat serieus?

:')

Aangezien het in het Firefox topic staat, ik daar de topic-starter van ben, en deze layout aardig kapot is op 't eind, denk ik die :+

Mja, ik had het er op zich wel bij kunnen zetten, maar het leek me meer dan logisch..
Keek niet langer dan mijn neus lang was :P

Ik ga er even naar kijken, het eerste deel ziet er goed uit alleen de andere helft niet. Anders even DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Laatst online: 18-11-2020
Naar aanleiding van een featurerequest van leokennis in [Feat] Highlighten eigen posts ben ik aan de gang gegaan met Javascript om een Greasemonkey script te maken met die functionaliteit. Daarnaast had ik zelf wat ideeen voor wat meer functionaliteit. Deze heb ik toen allemaal in een Firefox extensie proberen te vangen, met hier het resultaat.
Het heeft, omdat het erg website specifiek is, lang geduurd voordat een reviewer op AMO deze extensie goedgekeurd had. Ik hoop dat ik iemand hiermee blij kan maken. Mocht je het willen gebruiken, dan zou ik het ook leuk vinden als je een reactie plaatst op AMO zelf.

ExtendGoT

Beschrijving
ExtendGoT bestaat uit een drietal modules:
  • GoTPostHighlighter: highlight de posts van je buddy of een willekeurige andere user
  • GoTProfileButton: voegt een nieuwe button toe onder een user's icon, waarmee je direct naar zijn/haar profiel kan
  • GoTShowUserData: laat automatisch postcount en registratiedatum van een user zien
Alle modules kunnen los van elkaar in- en uitgeschakeld worden. Tevens kun je het id van de user opgeven wiens posts je gehighlight wil hebben.

In eerste instantie was GoTPostHighlighter dus gemaakt om je eigen posts te highlighten, maar na de zojuist doorgevoerde update van React is dit overbodig geworden. Deze functie heb ik dan dus omgebouwd om posts te highlighten (met een andere kleur) van een andere user. Niet echt zinnig imo, maar misschien kan iemand iets met deze verandere functie.
Gebruiksaanwijzing
Zoals boven al vermeld staat, kunnen alle modules los van elkaar in- en uitgeschakeld worden. Je kunt deze dingen allemaal instellen via Tools -> ExtendGoT. Ik denk dat de rest zichzelf wel wijst.
Preview
Afbeeldingslocatie: https://addons.mozilla.org/images/previews/extendgot-1.jpg

Download
Deze extensie is beschikbaar gesteld via AMO en is te vinden op AMO - ExtendGoT.

Geschiedenis
  • Versie 0.4.1: Preferences GUI herschreven ivm. user id
  • Versie 0.4: Module herschreven ivm. React update
  • Versie 0.3: initial public release
Vragen
Als je vragen hebt, bugs wil reporten, een featurerequest wil indienen of een andere reactie wil geven, lijkt het me (en wat mensen van de crew) het beste om dat via dit topic te doen. DM of mail sturen kan natuurlijk ook altijd.
Notes
Deze extensie is beschikbaar gesteld onder de GPLv2 license. GoT, T.net, Tweakers.net ed. zijn eigendom van Tweakers.net BV.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Netjes gedaan ;).
edit:
echt heel netjes gedaan!

[ Voor 53% gewijzigd door Kaspers op 10-08-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Weet iemand of er een extensie is om firefox zeg maar als filebrowser te gebruiken, ofwel gewoon windows verkenner. Dat lijkt me nou ideaal, zo met tabs.

Ik heb wel firefly gevonden, maar dat werkt nogal traag zeg maar. En ook niet helemaal 100% zie ik net.

[ Voor 18% gewijzigd door inXs op 15-08-2006 09:04 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Inderdaad erg netjes gedaan.
De GoTProfileButton en GoTShowUserData zijn erg handig. Ik ga deze zeker vaak gebruiken.
De highlightuser optie is nu niet echt meer nodig, maar misschien handig om 1 keer in de zoveel tijd te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

inXs schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:02:
Weet iemand of er een extensie is om firefox zeg maar als filebrowser te gebruiken, ofwel gewoon windows verkenner. Dat lijkt me nou ideaal, zo met tabs.

Ik heb wel firefly gevonden, maar dat werkt nogal traag zeg maar. En ook niet helemaal 100% zie ik net.
:X Why o why zou je dat willen :?

Konqueror onder KDE voor Linux doet dat ook en het is net zo rampzalig als Verkenner :/

Gewoon Total Commander voor Windows gebruiken en onder Linux Midnight Commander ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Is het mogelijk om alle geopende tabs in één keer te refreshen?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:13:
Is het mogelijk om alle geopende tabs in één keer te refreshen?
Ja, op tab klikken en dan "reload all tabs" of hoe het ook in het Nederlands heet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
inXs schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:02:
file:///C:/

plak dat maar even in je adresbalk

[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 15-08-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Kaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:18:
[...]

file:///C:/

plak dat maar even in je adresbalk
En dan graag links nog mijn mappenstructuur ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25

Impry

Rallymedia.nl

@Electronical, super gedaan! Werkt prima en ziet er ook goed uit.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad, Electronical, heel netjes gedaan! :D

* anandus gaat nu bedenken of-ie een feature-request kan verzinnen :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is sowiezo niet handig, aangezien hij hem nog steeds als browser ziet. Open je dus een bestand, ga je het 'downloaden' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hehehe.
Studenten van de Oregon State University hebben een graancirkel gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://lug.oregonstate.edu/albums/firefox-crop-circle/mg_5560.sized.jpg

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08 07:52
ik hele tijd de preview versie gebruikt vanwege een game die gebruikt maakte van lokale bestanden in je browser te laten. Na de preview versie werd dit ineens niet meer mogelijk..
anyway ik vorige week nieuwste versie erop staan, werkt mijn flash niet. die geupdate.. nog steeds nix... lekker handig dit. moet ik elke keer een flash site in IE openen... :/

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja, zoeken blijft een kunst.. :/

Maar heb je flash ook via de site geïnstalleerd, en niet offline? Kan verschil maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stievus
  • Laatst online: 25-08 07:52
nee heb flash gewoon via de site geinstalleerd. gekeken of er ook daadwerkelijk iets werd gedownload :)
maar thx ik zal vanaaf kijken of het werkt met 1 van die punten

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik krijg de laatste tijd steeds de volgende melding als ik de browser afsluit: Het maakt niet uit welke site ik bezoek. Ik heb versie 1.5.0.6

"Warning: Unresponsive script. A script on this page may be busy, or it may have stopped responding. You can stop the script now, or you can continue to see if the script will complete."

Is er een manier om te zien welk script dit probleem veroorzaakt? Ik heb al wel een oplossing gevonden zodat het venster niet meer weergegeven word.

http://hawvie.deviantart.com/

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Maak eerst eens een lijstje met extensies, daar zit het waarschijnlijk in.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heel erg netjes gedaan! Bij de volgende update zou ik graag zien dat je zelf een kleur kan kiezen welke de highlote moet hebben, maar verder d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
DaannO schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:13:
Heel erg netjes gedaan! Bij de volgende update zou ik graag zien dat je zelf een kleur kan kiezen welke de highlote moet hebben, maar verder d:)b
anandus schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:05:
Inderdaad, Electronical, heel netjes gedaan! :D

* anandus gaat nu bedenken of-ie een feature-request kan verzinnen :P
Impry schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:57:
@Electronical, super gedaan! Werkt prima en ziet er ook goed uit.
sajoku schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:09:
Inderdaad erg netjes gedaan.
De GoTProfileButton en GoTShowUserData zijn erg handig. Ik ga deze zeker vaak gebruiken.
De highlightuser optie is nu niet echt meer nodig, maar misschien handig om 1 keer in de zoveel tijd te gebruiken.
Kaspers schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:14:
Netjes gedaan ;).
edit:
echt heel netjes gedaan!
Bedankt voor de reacties. Mijn ego is weer gestreeld. Mocht je een nieuwe feature willen, of een bug willen reporten dan hoor ik het wel. Momenteel zit ik zelf zonder inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

ben zelf al jaar gebruiker van Firefox. Alleen ondervind ik er 1 klein probleembje mee. Namelijk de usericons zie ik niet http://img81.imageshack.us/img81/9027/slechtery6.jpg.

Maar met IE zie ik die user icons wel http://img227.imageshack.us/img227/9635/goededc5.jpg:?
Hoe zou dit toch komen>? Heb al verscheidene Extentie geinstaleerd. Maar zonder effect :O Hulp zou welkom zijn :)

[ Voor 18% gewijzigd door yassine op 19-08-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Kijk eens bij de Opties... van Firefox onder Inhoud. Wat staat daar aangevinkt wat met afbeeldingen te maken heeft? Heb je alleen voor de oorspronkelijke website uitstaan? Heb je mogelijk uitzonderingen ingesteld?

Afbeeldingslocatie: http://www.mozilla.org/support/firefox/images/opt_webfeatures.png

[ Voor 17% gewijzigd door jfeelders op 19-08-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:32
Ik ben nu inmiddels bijnna een jaar ervaren met Firefox. In begin kwam ik echt met dingen van huh en ging ik gokken. Maar dit ging meestal toch wel goed. De extentie''s enzo vind ik erg goed en handig. Wat ik alleen jammer vind maar dat ligt aan mij als oude maar nog steeds soms gebruikende Internet Explorer geruiker ik klik uit automatisme altijd links onderin op het Firefox logo voor een nieuw venster. Juist ja het tabben wilt er bij niet goed in. Ik werk er wel mee! Als ik namelijk tabs heb dan switch ik gemakkelijk. Maar is het mogelijk om als je dus al Firefox open hebt staan dat als je dus nog eens op dat icoon klikt er een tab bij krijgt? Zou ik handiger vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Met TabMix Plus kun je in ieder geval één scherm dwingen, dus zodat álles in tabs komt, ook als je een nieuw venster opent via je Start-menu.

Mag ik je trouwens een tip geven? Duw eens op ctrl+t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Electronical schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:42:
Naar aanleiding van een featurerequest van leokennis in [Feat] Highlighten eigen posts ben ik aan de gang gegaan met Javascript om een Greasemonkey script te maken met die functionaliteit. Daarnaast had ik zelf wat ideeen voor wat meer functionaliteit. Deze heb ik toen allemaal in een Firefox extensie proberen te vangen, met hier het resultaat.
Het heeft, omdat het erg website specifiek is, lang geduurd voordat een reviewer op AMO deze extensie goedgekeurd had. Ik hoop dat ik iemand hiermee blij kan maken. Mocht je het willen gebruiken, dan zou ik het ook leuk vinden als je een reactie plaatst op AMO zelf.

ExtendGoT

Beschrijving
ExtendGoT bestaat uit een drietal modules:
  • GoTPostHighlighter: highlight de posts van je buddy of een willekeurige andere user
  • GoTProfileButton: voegt een nieuwe button toe onder een user's icon, waarmee je direct naar zijn/haar profiel kan
  • GoTShowUserData: laat automatisch postcount en registratiedatum van een user zien
Alle modules kunnen los van elkaar in- en uitgeschakeld worden. Tevens kun je het id van de user opgeven wiens posts je gehighlight wil hebben.

In eerste instantie was GoTPostHighlighter dus gemaakt om je eigen posts te highlighten, maar na de zojuist doorgevoerde update van React is dit overbodig geworden. Deze functie heb ik dan dus omgebouwd om posts te highlighten (met een andere kleur) van een andere user. Niet echt zinnig imo, maar misschien kan iemand iets met deze verandere functie.
Gebruiksaanwijzing
Zoals boven al vermeld staat, kunnen alle modules los van elkaar in- en uitgeschakeld worden. Je kunt deze dingen allemaal instellen via Tools -> ExtendGoT. Ik denk dat de rest zichzelf wel wijst.
Preview
[afbeelding]

Download
Deze extensie is beschikbaar gesteld via AMO en is te vinden op AMO - ExtendGoT.

Geschiedenis
  • Versie 0.4.1: Preferences GUI herschreven ivm. user id
  • Versie 0.4: Module herschreven ivm. React update
  • Versie 0.3: initial public release
Vragen
Als je vragen hebt, bugs wil reporten, een featurerequest wil indienen of een andere reactie wil geven, lijkt het me (en wat mensen van de crew) het beste om dat via dit topic te doen. DM of mail sturen kan natuurlijk ook altijd.
Notes
Deze extensie is beschikbaar gesteld onder de GPLv2 license. GoT, T.net, Tweakers.net ed. zijn eigendom van Tweakers.net BV.
Mooi gemaakt hoor, denk niet dat ik het zal gebruiken, maar mooie extensie hoor. *O*

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Electronical, je extensie doet het ook prima op Firefox 2.0 Beta 1. Tnx :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 16:38

Magic666

No one's neighbour!

de laatste tijd loopt FF vrij vaak vast, hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, het is ook niet zo dat dat 'opeens' bij iedereen voorkomt..

Waarschijnlijk is één van je extensies de boosdoener, of verkeerde settings oid. Probeer eens gewoon een nieuwe user binnen Firefox aan te maken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Heb dit topic nog niet door gelopen maar ik heb nu al een jaar hier last van (ook na herinstallatie):
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/th_firefoxprob.png
(click!)
Zijn er meerdere met dit probleem of ben ik de enigste? Of weet iemand hoe dit te verhelpen?, want als ik bijvoorbeeld naar de telegraaf site ga dan kan ik ook niet die filmpjes checken :S
En het is met nog veel meer sites, die die plugin nodig hebben, ik heb ook gewoon K-lite Mega Codec pack erop staan, dus volgens mij mis ik ook niets.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even een opmerking: Je kunt beter je Firefox-profiel deleten dan opnieuw installeren, dan komt er namelijk alleen een andere versie in (in dit geval zelfs dezelfde..), met dezelfde instellingen, extensions, plugins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Underworld, ik kan het niet reproduceren op die site die in de adresbalk staat, maar check de source anders even wat voor object er staat. Zo kun je misschien zien welke plugin er mist of niet functioneerd.
ben ik de enigste?
offtopic:
Omg, weer 2 bytes teveel gedownload! ;)
Electronical schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:35:
Bedankt voor de reacties. Mijn ego is weer gestreeld. Mocht je een nieuwe feature willen, of een bug willen reporten dan hoor ik het wel. Momenteel zit ik zelf zonder inspiratie.
Ja, ik weet nog wel een feature voor de plugin (request): Highlight de posts waarin ik wordt gequote. Het mooist zou zijn als dat nog in een andere kleur gaat ook :)

[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 21-08-2006 01:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Room42 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 01:47:
Underworld, ik kan het niet reproduceren op die site die in de adresbalk staat, maar check de source anders even wat voor object er staat. Zo kun je misschien zien welke plugin er mist of niet functioneerd.

[...]

offtopic:
Omg, weer 2 bytes teveel gedownload! ;)

[...]

Ja, ik weet nog wel een feature voor de plugin (request): Highlight de posts waarin ik wordt gequote. Het mooist zou zijn als dat nog in een andere kleur gaat ook :)
Thnx voor de tip, maar daar was ik al achter. (windows media player plugin of vaak een flash plugin)
Ik ga er ook niet langer moeilijk om doen, ik ga over op Opera, kijken of dat beter werkt als FF, heb hier steeds meer problemen mee (lees: virussen/spam dmv ActiveX :/ :? )
offtopic:
houd ajb op met het verbeteren van mensen, wekt behoorlijk irritatie op, je zegt het trouwens zelf al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@underworld
volgens mij mis je de Java runtime`s
https://addons.mozilla.org/plugins/ (derde van boven)

Of je Java security settings staan te strak afgesteld.
Te vinden bij "Tools -> Options -> Content"

[ Voor 32% gewijzigd door enchion op 21-08-2006 16:14 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig problemen met van die filmpjes die automatisch in je WMP openen, of het nu door m'n DivX komt, of door Firefox; ik zou het niet weten :| Maarja, IEtab gelukkig nog, ik ga niet lopen kloten, ik heb er ook niet zo'n trek meer in.

Als iemand het weet mag 'ie het zeggen, maar moeite ga ik er zelf niet voor doen, ik ben nu eindelijk van die 'illegale actie uitgevoerd' bij het in-browser afspelen af, dus ik vind 't nu wel even welletjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
@ zeroorez
Ik heb daar ook vaak problemen mee gehad , en ook zonder lange termijn oplossing .
Nu gebruik ik gewoon "download embedded" van deze website.
http://www.aeruder.net/so...nsions/extensionlist.html
Dan maar eerst downloaden en daarna kijken.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, het zijn gelukkig ook niet zoveel dingen die zo gelaunched worden.. Maar bedankt iig, dit zal wel wat beter zijn :D

Maar Opera moet goed te doen zijn, het heeft een iets andere interface, alleen werkt in principe hetzelfde. Ik zit met een boel extensions waar ik niet zonder kan ( :p ) vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

yassine schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:41:
ben zelf al jaar gebruiker van Firefox. Alleen ondervind ik er 1 klein probleembje mee. Namelijk de usericons zie ik niet http://img81.imageshack.us/img81/9027/slechtery6.jpg.

Maar met IE zie ik die user icons wel http://img227.imageshack.us/img227/9635/goededc5.jpg:?
Hoe zou dit toch komen>? Heb al verscheidene Extentie geinstaleerd. Maar zonder effect :O Hulp zou welkom zijn :)
Weet je zeker dat je in je voorkeuren op GoT de avatars aan hebt staan?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik neem aan dat hij in IE met hetzelfde useraccount op GoT zit :?

En dat hij in Firefox ook gewoon ingelogd is natuurlijk.

Loop anders je Adblock-lijst eens door, als je die extensie hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

enchion schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:12:
@underworld
volgens mij mis je de Java runtime`s
https://addons.mozilla.org/plugins/ (derde van boven)

Of je Java security settings staan te strak afgesteld.
Te vinden bij "Tools -> Options -> Content"
hey dat zou het best eens kunnen zijn idd!
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Hallo,

Sinds kort heb ik GoT ontdekt. Ben begonnen met topic over SEk750i en zodoende heb ik nu ook dit topic gevonden. Ik heb nu een FF gerelateerde vraag, waar ik het antwoord niet kabn vinden op dit forum. Sinds kort mis ik de favicons in mijn bookmarks. Van een enkele geeft hij ze wel weer, maar van het meerendeel niet. Terwijl hij dit tot vorige week wel weergaf. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Hij is vorige week 1x gecrashed, waardoor ik alle instellingen kwijt was van mijn FF. (extensies en thema's had ik nog wel, maar bookmarks stonden door elkaar (grotendeels) en de instellingen voor het in IE opstarten waren ook gewist. OOk stond toen het thema op standaard en was ik mijn extra menubuttons kwijt van firefoxmenubuttons) Alles heb ik dus weer opnieuw ingesteld, maar mis nu enkel nog mijn favicons bij mijn bookmarks. Dus als iemand mij zou kunnen helpen....

Alvast bedankt!

PS in de URL balk zie ik ze dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:07

yassine

Nothing to it but to do it!

fsfikke schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:14:
[...]

Weet je zeker dat je in je voorkeuren op GoT de avatars aan hebt staan?
Hhah dat was hem dus thanx _/-\o_ wist niet dat die functie erwas trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dude, standaard staat die uit :X Net als wanneer je uitgelogd bent overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44

Reinier

\o/

Room42 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:18:
Electronical, je extensie doet het ook prima op Firefox 2.0 Beta 1. Tnx :)
Bij mij niet :/ Ik krijg de melding dat de extensie niet compatible is met 2.0b1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even manueel de max-versie aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Reinier schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

Bij mij niet :/ Ik krijg de melding dat de extensie niet compatible is met 2.0b1.
Klopt, je moet wel ff de xpi editen, he :)

edit:
Oh, lol, wat The_Zeroorez dus al zei :)

offtopic:
pfew, gelukkig krijg ik hier nu niet direct een -1 dubbelpost aan me broek ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Room42 op 23-08-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Okee, had ik zelf kunnen bedenken B) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Of Nightly Tester Tool installeren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Bestaat er ook nog zoiets als een WindowsMediaPlayer plugin?
die op de FF site is de gewone WMP...

• PaulZ
  • Laatst online: 21-05-2024
Hier misschien wat te vinden?

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Electronical
Reinier schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

Klopt idd, zoals hierboven, maxVersion handmatig veranderen in de install.rdf. maxVersion staat vanaf de update (moet even wachten op een reviewer) al op 2.0b1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Zou FF 2.0 beta 2 niet de 23e uitkomen, nadat ie een week was vertraagd? Ik kan er nergens iets over vinden, ook niet of ie weer uitgesteld is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Cloudje schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:01:
Zou FF 2.0 beta 2 niet de 23e uitkomen, nadat ie een week was vertraagd? Ik kan er nergens iets over vinden, ook niet of ie weer uitgesteld is. :?
Het lijkt erop dat de release van Fx 2.0b2 nog een weekje is uitgesteld, aldus de 'Mozilla Developer's Calendar', alwaar 'Fx2 - Beta 2 Ship' gepland staat voor 30 augustus.
Hierover is volgens mij inderdaad geen nieuwsbericht over geschreven op MDC - DevNews, maargoed, het lijkt er dus op dat de 30e Fx 2.0b2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

FF 2.0 beta 2 is nu te downloaden.
Ik heb nog niks kunnen vinden over wat er allemaal verandert is. Ik zal zo verder zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/815/firefox2beta2ia5.th.jpg

Engelse versie: http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
Nederlandse versie: http://ftp.mozilla.org/pu...b2.nl.win32.installer.exe

[ Voor 40% gewijzigd door GoTyce op 27-08-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46
hm, vooral cosmetische aanpassingen zie ik, niet allemaal even fijn overigens.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien heeft Cloudje wel gewoon een theme aan staan? En waarop baseer je dat het 'vooral cosmetische aanpassingen' zijn, terwijl er nog geen changelog is? Het is een tweede bèta, dus er zullen wel een boel bugs gefixed zijn hoor..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:46:
Misschien heeft Cloudje wel gewoon een theme aan staan? En waarop baseer je dat het 'vooral cosmetische aanpassingen' zijn, terwijl er nog geen changelog is? Het is een tweede bèta, dus er zullen wel een boel bugs gefixed zijn hoor..!
Omdat ik de beta geinstalleerd heb, en met m'n eigen ogen kan zien wat er veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je ook de volledige source doorgenomen, en alle bugs die in b1 zaten geprobeerd? Lijkt me niet.

Cosmetische veranderingen zijn nauwelijks werk, je kunt er dus wel vanuit gaan dat bij (een uitestelde!) bèta-versie het meeste wat veranderd is onder de kap zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat Internet Explorer me de laatste tijd in de staat laat op mijn desktop, wilde ik op mijn laptop Firefox installeren. Als ik hem opstart, zie ik linksbovenin een heel klein venstertje, maar geen firevox. Nika, nakkes, nada. Hij start dus helemaal niet. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Cloudje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:46:
De RC's voor 2.0b2 zijn idd al te downloaden. Deze zal weinig afwijken van de echte release, maar 2.0b2 is officieel nog niet gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:46:
Geen thema :D
Electronical schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:22:
[...]
De RC's voor 2.0b2 zijn idd al te downloaden. Deze zal weinig afwijken van de echte release, maar 2.0b2 is officieel nog niet gereleased.
Je hebt gelijk, het is beta 2 rc 2

[ Voor 29% gewijzigd door GoTyce op 27-08-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:00:
Omdat Internet Explorer me de laatste tijd in de staat laat op mijn desktop, wilde ik op mijn laptop Firefox installeren. Als ik hem opstart, zie ik linksbovenin een heel klein venstertje, maar geen firevox. Nika, nakkes, nada. Hij start dus helemaal niet. Iemand een oplossing?
Heb je de überbrowser al gedeïnstalleerd, de C:/Program Files/Mozilla Firefox map verwijderd, en het daarna opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Jullie bekend met google browser sync extentie ?
Een extentie die verschillende settings kan syncen met je google account.

Wanneer men deze extentie op meerdere locaties installeerd, zullen de settings / bookmarks e.d. gesynchroniseerd worden over deze locaties.

Enkele screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dec44a1d056255785799c83d6efb124d/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ce2955db33570c10db7e9e98179279bf/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8400c4e6f3e46cbe5c70c6a43ccea8ae/full.png

Werkt prima d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:38:
[...]

Heb je de überbrowser al gedeïnstalleerd, de C:/Program Files/Mozilla Firefox map verwijderd, en het daarna opnieuw geïnstalleerd?
In het startmenu bij Mozilla Firefox staat geen uninstall, tevens komt hij niet voor bij configuratiescherm-->software. Als ik in C:\Program Files\Mozilla Firefox\Uninstall het bestandje uninstall dubbelklik, krijg ik de volgende foutmelding:

0 : Uninstall log folder not found:

HKEY_KOCAL_MACHINE[Product CurrentVersion]\Uninstall\Uninstall Log Folder

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Kaspers schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:01:
Jullie bekend met google browser sync extentie ?
Een extentie die verschillende settings kan syncen met je google account.

Wanneer men deze extentie op meerdere locaties installeerd, zullen de settings / bookmarks e.d. gesynchroniseerd worden over deze locaties.
[..]
Is er misschien ook zo'n extensie beschikbaar die je met je eigen server kan laten syncen? Ik vind het nou niet echt nodig/fijn om mijn cookies, history, etc bij Google in Amerika op te slaan. Op eigen server is zowiezo fijner.

Ik kan em alleen vinden voor de bookmarks en de searchbar ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 27-08-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:
Heb je ook de volledige source doorgenomen, en alle bugs die in b1 zaten geprobeerd? Lijkt me niet.

Cosmetische veranderingen zijn nauwelijks werk, je kunt er dus wel vanuit gaan dat bij (een uitestelde!) bèta-versie het meeste wat veranderd is onder de kap zit.
Sorry vriend, maar ik volg de ontwikkeling van firefox vrij nauw, en heb echt wel een goed beeld van wat er allemaal gebeurd is tussen de verschillende releases. Hoe dichter we op 2.0 komen hoe meer het uiterlijk gefinetuned zal worden, en in deze release vallen meerdere ingrijpende dingen op. Het zal me een zorg wezen hoeveel minor bugs die ik niet ken er opgelost zijn, de ingrijpendste veranderingen liggen deze keer toch echt op het cosmetische vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zolang er geen changelog is weten we niets zeker, maar aangezien jij het zo nauw volgt kun jij ons daar wel aan helpen neem ik aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Maverick schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

Sorry vriend, maar ik volg de ontwikkeling van firefox vrij nauw, en heb echt wel een goed beeld van wat er allemaal gebeurd is tussen de verschillende releases. Hoe dichter we op 2.0 komen hoe meer het uiterlijk gefinetuned zal worden, en in deze release vallen meerdere ingrijpende dingen op. Het zal me een zorg wezen hoeveel minor bugs die ik niet ken er opgelost zijn, de ingrijpendste veranderingen liggen deze keer toch echt op het cosmetische vlak.
Vertel dan liever wat er volgens jou veranderd is aan het uiterlijk ipv moeilijk doen zodat we kunnen meekijken ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:52:
Zolang er geen changelog is weten we niets zeker, maar aangezien jij het zo nauw volgt kun jij ons daar wel aan helpen neem ik aan? :+
wat er niet is kan ik helaas ook niet uit m'n hoge hoed toveren.
Ben ik overigens de enige die zich rot ergert aan de nieuwe tabbalk? Dat ding lijkt nu door z'n kleur vaak bij de site te horen ipv bij de programma layout.
Hacku schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:01:
[...]

Vertel dan liever wat er volgens jou veranderd is aan het uiterlijk ipv moeilijk doen zodat we kunnen meekijken ;)
de default theme is veranderd.
Search layout veranderd (geen goede verandering imho
tabbalk wat slicker (ook niet al te handig, zie boven)
opties scherm wat anders ingedeeld, en nieuwe icoontjes.
De opties voor feeds hebben ook hun intrede gedaan bij de instellingen.

Zo op eht eerste oog zijn dat ze

[ Voor 36% gewijzigd door Maverick op 27-08-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:25
Cloudje schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:46:
Ik heb nog niks kunnen vinden over wat er allemaal verandert is. Ik zal zo verder zoeken.

[afbeelding]

Engelse versie: http://ftp.mozilla.org/pu...en-US.win32.installer.exe
Nederlandse versie: http://ftp.mozilla.org/pu...b2.nl.win32.installer.exe
Blijf toch een beetje moeite houden met die nieuwe glossy skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Niet zeuren! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Sorry, ik wist niet dat je boos werd. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:33:
[...]

In het startmenu bij Mozilla Firefox staat geen uninstall, tevens komt hij niet voor bij configuratiescherm-->software. Als ik in C:\Program Files\Mozilla Firefox\Uninstall het bestandje uninstall dubbelklik, krijg ik de volgende foutmelding:

0 : Uninstall log folder not found:

HKEY_KOCAL_MACHINE[Product CurrentVersion]\Uninstall\Uninstall Log Folder

Iemand?
Opgelost. Een herinstallatie bleek voldoende ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
Beste tweakers,

Weten jullie antwoord op mijn volgende vraag:
Hoe kan het dat 95% van mijn bookmarks geen favicon meer vertoont? Voorheen wel. Het ligt niet aan het thema (mijns inziens). Maar belangrijker dan mijn vraag is: hoe los ik het op? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Laatst online: 21-05-2024
Helpt dit?

Of deze?
Of googelen op 'firefox bookmarks icons disappearing'...

[ Voor 43% gewijzigd door PaulZ op 29-08-2006 14:09 . Reden: Linkje toegevoegd... ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb Fx 2b2 installed, onder Vista en loopt goed daar. Vind de niewe skin best mooi, de icons vooral, voor de tabbalden wat minder. En de " ga naar" knop kan ik nou niet meer weghalen. Session saver zit er nu wel goed in, na sluiten browser kan je alles opnieuw laten openen zoals je hem sloot, die optie zit onder tabblad algemeen in de opties (als Firefox start: mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen). Al met al gaat het de goeie kant op met Fx 2.0.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
UI Tweaker ftw!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Customisable menus, dat zou standaard in elke applicatie moeten kunnen. :)

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 15:22
is er een extensie of hack die het gebruik van document.location.href uitzet?
ik heb namelijk een fout ergens gemaakt en kan er niet meer bij komen (word automatisch geredirect)

• Lizard
  • Laatst online: 12:59
Javascript uitzetten?

• Tp21
dat kan weer niet, want dan werkt de rest van de site ook niet (heb ik allang geprobeerd)

• Room42
  • Niet online
Tp21, wellicht heel even IE of Opera gebruiken? Of bijvoorbeeld de cookies voor die site verwijderen?

Verwijderd

Na vele switches tussen FF & Opera (waar ik eigenlijk de voorkeur aan geef maar Opera wordt door veel minder sites ondersteunt helaas), ben ik weer terug bij FF. Nu vroeg ik me af of er ook een extension voor FF is die het 'continue from last time' van Opera kan kopieëren. Dwz dat, in plaats van het tonen van een startpagina of blanko pagina bij opstarten, de browser de tabs opent die geopend waren toen de browser de laatste keer werd afgesloten. Ideaal als je voor wat voor reden dan ook de PC moet rebooten of per ongeluk de browser wegklikt.

Ten tweede, bij Opera kan je gesloten tabs met CTRL+Z weer terugtoveren. Ik dacht dat ik bij een vorige probeersessie met FF wel een extension tegenkwam die tabs kon terughalen maar ben het vergeten, iemand die weet met welke extension iets dergelijks gedaan kan worden?

ps.

Voor mensen die ook eerder Opera gebruikten en graag het scrollen door tabs dmv de 1 & 2 knoppen ook in FF willen hebben, download
Keyconfig
&
Functions for Keyconfig
Set dan f4kc_PrevTab op 1 en f4kc_NextTab op 2. Op deze manier gaat hij ook van de laatste tab naar de 1e als je op 2 drukt, iets wat niet werkte met een andere manier om dit voor elkaar te krijgen door zelf een custom code in te voeren.

~~EDIT

Had zelf nog niet gezocht naar die undo closed tab feature, maar had het na 1 min dus wel gevonden:
Zie hier
De officiële versie werkt overigens niet met 1.5.0.6, dus download een 'gehackte versie' hier
Standaard staat het op ctrl+shift+F12, maar met keyconfig kan dit bij 'Undo Close Tab' veranderd worden in bv CTRL+Z of iets anders.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 13:16 ]

• Electronical
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:08:
Na vele switches tussen FF & Opera (waar ik eigenlijk de voorkeur aan geef maar Opera wordt door veel minder sites ondersteunt helaas), ben ik weer terug bij FF. Nu vroeg ik me af of er ook een extension voor FF is die het 'continue from last time' van Opera kan kopieëren. Dwz dat, in plaats van het tonen van een startpagina of blanko pagina bij opstarten, de browser de tabs opent die geopend waren toen de browser de laatste keer werd afgesloten. Ideaal als je voor wat voor reden dan ook de PC moet rebooten of per ongeluk de browser wegklikt.

Ten tweede, bij Opera kan je gesloten tabs met CTRL+Z weer terugtoveren. Ik dacht dat ik bij een vorige probeersessie met FF wel een extension tegenkwam die tabs kon terughalen maar ben het vergeten, iemand die weet met welke extension iets dergelijks gedaan kan worden?
Waarschijnlijk is Tab Mix Plus dan iets voor jou. Deze heeft nl. een 'session saver' aan boord om de session bij het afsluiten op te slaan en bij het opnieuw starten weer te openen. Ook als je Firefox onverwachts afsluit ivm een fout oid, dan kun je je laatste sessie gewoon weer openen.
Tevens heeft deze een 'undo close tab' functie aan boord om je tab weer terug te toveren. Ik heb geen idee of dit ook met de sneltoets combinatie kan.

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar had dus zelf al de Undo Close Tab extension gevonden, waarvan de toetsencombinatie kan worden aangepast met keyconfig. Verder heb ik nu ook een Session Saver gevonden die precies doet wat ik wil :D

Kijk hier voor de Session Saver, en veel meer extensions om FF meer op Opera te laten lijken wat betreft fucntionaliteit en zelfs uiterlijk, er is namelijk ook een Opera skin aanwezig :) Ben er nu al verliefd op, FF lijkt nu echt een kopie van Opera, alleen wordt ondersteunt door veel meer sites, ik ben blij ;)

::EDIT::

Ook nuttig van de site die ik hierboven gaf, is de MinimizeToTray extension. Wederom kan de toetsencombinatie door keyconfig worden aangepast. CTRL+H zoals bij Opera wordt door FF gebruikt voor History dus gebruik bv ALT + ` (zoals Maxthon zijn boss key gebruikt), deze combinatie is erg makkelijk met bv duim & ring/middelvinger.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 13:32 ]

• Sjah
Met ingang van fx 2 die over 2 mnd komt, kan je die session saver weggooien. Het zit dan ook in Fx ingebouwd, zoals je nu al in fx2 beta2 kunt constateren.

Verwijderd

moest pc opnieuw installeren, alleen krijg iets niet meer voor elkaar.

Vroeger als ik op een mail adres klikte (mailto:) dan ging die automatisch naar een gmail scherm. Maar welke extensie moet ik hiervoor gebruiken, kan hem nergens meer vinden. Of was het wel een extensie.

• Tp21
het heeft niks met cookies te maken. kan je in IE of Opera wel document.location.href uitzetten?
want dat is het enige dat werkt.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:47:

Vroeger als ik op een mail adres klikte (mailto:) dan ging die automatisch naar een gmail scherm. Maar welke extensie moet ik hiervoor gebruiken, kan hem nergens meer vinden. Of was het wel een extensie.
Google Talk of de Google Notifier installeren en die aanwijzen als default e-mail client.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:47:

Met GMail Notifier (die ook gewoon je GMail kan checken) zou het moeten lukken. Hier echter, werkt het niet, en ik heb dus een mooi 'Mailto Compose In Gmail' scriptje in Greasemonkey :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Cool, ik heb nu beta 2 via auto-update gekregen. Ziet er leuk uit. Maar nu doen de accesskey's het niet meer (Hier op GoT: ALT-S om te verzenden, ALT-P om bericht te bekijken).

Ook vind ik het heel erg jammer dat de Go knop nu "vast" zit aan de adresbalk. Ik had tussen de adresbalk en de go-knop namelijk de zoekbalk geplaatst. Nu staat die er rechts van; ziet er niet uit en werkt niet fijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
PaulZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:07:
Helpt dit?

Of deze?
Of googelen op 'firefox bookmarks icons disappearing'...
Bedankt voor de tip. Ik had al wat zitten googelen, maar zonder resultaat. Mijn instellingen in about:config staan hetzelfde als in het voorbeeld avn de eerste tip die je me gaf. Ook na de tweede tip heeft het helaas niets opgebracht. Ik ga verder kijken en eens zien wat er gebeurd als ik bepaalde extensies uitzet. In mijn u3 memory stick, waar ik portable firefox op heb staan is hetzelfde gebeurd. Wellicht heeft het daarmee (synchronizen met u3 stick, mbv google browser sync) te maken. Ik ga verder zoeken.

Thanks!!!

edit:
gedeeltelijk heb ik favicons terug gekregen door in safe mode mijn bookmarks langs te gaan. Daar kopieerde FF de favicons weer bij mijn bookmarks. Bij het starten van de "normale" FF zag ik mijn bookmarks weer. (Weliswaar niet alles, maar de meeste wel.) Bestaat er extensie die het beheren / editten van favicons bewerkstelligd? Zou handig zijn. (ook voor sites die geen favicon hebben.)

[ Voor 18% gewijzigd door DeMol13 op 01-09-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
meuktracker: Mozilla Firefox 2.0 beta 2 :)

Voor alle testers onder ons dus.. Ookal zullen de meesten hem allang hebben.. Ik hoop zo erg dat Tabmix Plus snel gaat werken in 2.0.. :o

Een héél lang changelog, waarbij wel één punt over het uiterlijk gaat.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Room42 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:52:
Cool, ik heb nu beta 2 via auto-update gekregen. Ziet er leuk uit. Maar nu doen de accesskey's het niet meer (Hier op GoT: ALT-S om te verzenden, ALT-P om bericht te bekijken).
Da's inderdaad irritant. Het Go menu-item heeft nu history en die heeft dus ALT+S afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je kunt ze hier veranderen. En er zijn ook vast wel maniertjes om ze in FF uit te schakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

TheZeroorez schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:51:
Je kunt ze hier veranderen. En er zijn ook vast wel maniertjes om ze in FF uit te schakelen..
Uiteraard ;) Maar ik wil ALT+S niet kwijtraken ;)

Ik heb nu ui.key.chromeAccess op 0 gezet en ui.key.contentAccess op 4. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nou, ik moet zeker kijken naar de FF oplossing. Het aanpassen van hotkeys op GoT kan wel, maar Alt-S is zo algemeen gebruikt voor Submit, dat ga/kan ik echt niet afleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Werkt mijn oplossing niet dan? Hier staat wat background info: http://kb.mozillazine.org/Ui.key.generalAccessKey

[ Voor 57% gewijzigd door Reinier op 01-09-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Damn, ik wil meedoen met de nieuwsgroep mozilla.feedback, maar als ik Google goed begrijp heet het nu discussiegroep en moet je het met je browser doen. Weet iemand of deze groep niet toch met Thunderbird te benaderen is? Wat een onzin, ik werk al 8 jaar met nieuwsgroepen, wat is dit voor onzin Google-uitvinding.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, dat werkt perfect. Sorry mijn late reactie was aan The_Zeroorez gericht.

<smoesjes>
Het was nogal druk op het werk, dus ik had eigenlijk geen tijd om een degelijke reactie te typen ;)

Even wat anders; Mis ik nou iets of kun je niet meer voor "Open with..." kiezen voor downloads? Terwijl je in het downloads venster wel nog net zo hard op "Open" kan klikken.
Ik had het gelukkig mis! Voor application's is een nieuw save-venster geintroduceerd.

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 02-09-2006 01:05 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.