[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.020 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 19:46
Ik vind Opera goed om even snel te installeren en te gebruiken.
Daarnaast vind ik Firefox goed om elke dag te gebruiken.

Het customizen van Firefox kost teveel tijd om hem per direct te gebruiken op een andere pc (en ja het kopiëren van de profile ook :P).

Opera werkt gewoon netjes, voor een korte periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 19:35
Ik heb opera een paar dagen geprobeerd, maar ik zit ondertussen te vast geroest aan FF, hoewel ik IE7 ook erg lekker vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 20:17
Reinier schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:12:
Tabs verslepen kan nu toch ook in Firefox? Dat is dus geen reden om voor Opera te kizen ;) Verder inderdaad ieder zijn ding, persoonlijk vind ik FF prettiger maar wat mij betreft komt Opera zeker op een tweede plaats, ruim voor IE.

En anandus: er zit geen adware in recente Opera-versies :)
weer wat geleerd, toch maar een release-notes gaan lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er een optie om de tab close button weer gewoon rechts neer te zetten in plaats van op de tabs zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

OlafvdSpek schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:22:
Is er een optie om de tab close button weer gewoon rechts neer te zetten in plaats van op de tabs zelf?
Ik gebruik Tab Mix Plus, en dan kan het iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:17
Olaf:
Er is een verborgen optie: browser.tabs.closeButtons (integer dus) die je via about:config kunt aanpassen:
0 - activetab = close button on active tab only
1 - alltabs = close buttons on all tabs
2 - noclose = no close buttons at all
3 - closeatend = close button at the end of the tabstrip

Jij wil 3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:49:
Olaf:
Er is een verborgen optie: browser.tabs.closeButtons (integer dus) die je via about:config kunt aanpassen:
0 - activetab = close button on active tab only
1 - alltabs = close buttons on all tabs
2 - noclose = no close buttons at all
3 - closeatend = close button at the end of the tabstrip

Jij wil 3 hebben.
Bedankt, dat is een stuk beter. :)
Wel jammer dat het niet de default is en dat het zo lastig te veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

@Reinier, ahh oke, hmm misschien waren dat één van de dingen die het bij mij gewoon weg niet deden...
Gelukkig zien jullie Opera ook positief in, ben daar toch wel blij mee dat ik iig niet de enige ben ;)
IE7, begin ik zelf niet aan, ik heb het idee dat het helemaal niets uit maakt welke IE browser je gebruikt, ze zijn allemaal ruk.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

OlafvdSpek schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:22:
Zie http://tech.cybernetnews....-tweak-firefox-20-beta-1/ onder Red X (Close Button).
Underworld schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:32:
Dit is meer een beetje Offtopic, maar misschien hebben andere wel een beetje dezelfde gemissen in FF als ik, daarom ff een paar puntjes over Opera.
..
- In het geval bij mij (512MB) wilde FF nog wel een weigeren of te lang laden van pagina's met veel Pics, Opera is daar veel soepeler in en verbrukt hooguit 15 - 25 MB (voorzover ik heb kunnen testen.)
FF zit bij mij al vaak op de 60 - 80 MB
..
- In het tabblad krijg je een keine preview in je browser over hoe de pagina eruit ziet (handig!)
- Handig ook dat hij laat zien hoeveel plaatjes hij nog moet laden voordat de pagina voltooid is.
- Nog ff een voordeel dat met wachtwoord beheer precies kan opvragen welke site's hij bewaart incl. icon!
- Certificaat opvraag bij bijvoobeeld internet bankieren, laat hij beter zien als in FF.
.
Iedereen moet idd kunnen kiezen wat hij gebruikt en door de opmars van Firefox gaat het wat betreft het bekijken van websites al een stuk beter.

De punten die ik heb laten staan kloppen wel een beetje. Hoewel je voor Firefox ook een extensie kunt installeren die die implementeert. Ik dacht dat die er zelfs was voordat IE7 QuickTabs introduceerde, maar iig voor de beta's van O9.

Verder krijgt Firefox 2 ook ondersteuning voor het herstarten van Firefox met dezelfde tabbladen en kun je daar ook alle gesloten tabbladen bekijken. Ik kan hem nu niet direct vinden, maar even op AMO zoeken werkt denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
OlafvdSpek schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:54:
[...]

Bedankt, dat is een stuk beter. :)
Wel jammer dat het niet de default is en dat het zo lastig te veranderen is.
Ik bijvoorbeeld, vind het wel prettig dat dit standaard erin gebakken is, en ik niet naar de about:config hoef. (IIG niet daarvoor) Het is nu eenmaal zo dat niet alles zo kan zijn als iedereen wil. Ze moeten keuzes maken, en proberen dat het beste te doen. Ik vind dit prettiger, jij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou ik vind niet dat die in de opties hoeft, om opties nog voor Miepje een beetje begrijpelijk te houden. Wat ik vreemd vind is dat die verborgen is in about:config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het hoeft zeker niet in de opties, het is daar veel te onbelangrijk voor. De personen die het terugwillen kunnen het terugkrijgen. Degenen die niet weten hoe het moet/niet kunnen Googlen wennen er maar aan :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

- Aanpassen van de browser is ook heel simpel, makkelijk zelf knoppen toevoegen en weg halen.
Opera is best OK, vooral op oude computers, maar bovenstaand ben ik het niet mee eens : GUI veranderen in Opera algemeen is echt een ramp :X

LOL, je kan wel zien dat ik niet meer zoveel als vroeger dit topic volg => Kom nu pas erachter dat tabs slepen mogelijk is :+

RSS hoor je trouwens in een RSS Reader te doen imho niet in welke browser dan ook ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 100904

Zit nogal met een vreemd probleem. Ik draai hier dus de laatste nightly's van firefox 2 beta 2 (dus niet de officiële release, maar dus de bon echo, die elke dag wordt geüpdate). Ik kreeg onlangs de vraag van Microsoft of ik me wilde aanmelden voor Windows Live Mail (de beta). Ik heb me hiervoor opgegeven en in IE (uiteraard) en Firefox 1.5.0.6 werkt de nieuwe interface perfect.

Echter als ik Windows Live Mail in Bon Echo Beta 2 (Gecko/20060906 BonEcho/2.0b2) wil bekijken, krijg ik alleen de klassieke indeling van Windows Live in plaats van de indeling waarmee je kan slepen, scherm kan verdelen etc... Ondanks dat er in het infomatiescherm bij Windows Live Mail staat dat het gewoon zou moeten werken op Firefox 1.5 of hoger. Heeft iemand anders ditzelfde probleem. Heb er op gegoogled, maar niets bruikbaars/relevants gevonden.

/edit: ik vermoed dat Windows Live Mail de browser niet goed herkent en daarom standaard overschakelt naar de "klassieke" versie...

/edit2: Ja, mijn vermoeden was juist. Heb net de officiële release van Firefox 2 beta 2 (Gecko/20060821 Firefox/2.0b2) gedownload en getest en daarop werkt het perfect. Wel blij dat ik trouwens dit weer kan typen in de nightly, want hier ziet de "visual refresh" er een stuk beter uit. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 100904 op 07-09-2006 14:52 ]

• rattt
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 10:30

rattt

prrrt

Iemand die weet waarom ik (in FF2 beta) bestanden alleen nog maar kan opslaan? En niet direct openen? Kan het bij de opties niet vinden (of kijk ik erover heen :?) En in de about:config kan ik er ook weinig over vinden... of zit dit nu gewoon vast in FF 2.0?

neen!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
rattt schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:15:
Iemand die weet waarom ik (in FF2 beta) bestanden alleen nog maar kan opslaan? En niet direct openen? Kan het bij de opties niet vinden (of kijk ik erover heen :?) En in de about:config kan ik er ook weinig over vinden... of zit dit nu gewoon vast in FF 2.0?
Zal wel met een of andere beveiliging zijn. Maar ik vind het af en toe knap lastig zoals het nu is.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:38

DizzyWeb

Ondertiteld

rattt schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:15:
Heb je toevallig extensies geinstalleerd staan uit een oud FF profiel, die met downloaden temaken hebben? Want ik heb het probleem dat jij omschrijft niet, bij mij is het save file venster hetzelfde als in 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
DizzyWeb schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:14:
[...]

Heb je toevallig extensies geinstalleerd staan uit een oud FF profiel, die met downloaden temaken hebben? Want ik heb het probleem dat jij omschrijft niet, bij mij is het save file venster hetzelfde als in 1.5.
Nou, ik heb hier de officiële beta2 erop staan en de laatste nightly van beta2. Maar in beide kan ik alleen maar opslaan. En voor de rest niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Br@m schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:59:
[...]

Nou, ik heb hier de officiële beta2 erop staan en de laatste nightly van beta2. Maar in beide kan ik alleen maar opslaan. En voor de rest niet. :)
Er zijn, als ik het goed gezien heb, 3 soorten vensters voor downloaden. eentje is voor .exe, daar kan je idd alleen maar opslaan, een ander is als je rechtermuisklik en "save image as..." op een plaatje doet, dan krijg je ook een opslaan scherm en de ander is voor andere bestanden, daar kan ik kiezen tussen opslaan en openen.

Heb ik het zo goed? :? :X

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:32:
[...]
Er zijn, als ik het goed gezien heb, 3 soorten vensters voor downloaden. eentje is voor .exe, daar kan je idd alleen maar opslaan, een ander is als je rechtermuisklik en "save image as..." op een plaatje doet, dan krijg je ook een opslaan scherm en de ander is voor andere bestanden, daar kan ik kiezen tussen opslaan en openen.

Heb ik het zo goed? :? :X
Je hebt helemaal gelijk. Dat is idd zo kom ik achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattt
  • Laatst online: 30-04 10:30

rattt

prrrt

Br@m schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:09:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Dat is idd zo kom ik achter.
Oe inderdaad... alleen exe's kun je niet openen zo te zien... blijft wel irritant tho :'(

-edit-
Zo te zien ook bij .rar files :(

[ Voor 7% gewijzigd door rattt op 09-09-2006 01:11 ]

neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

- Dat je met tabbladen moet kunnen verschuiven, in FF kan het niet Opera makkelijk (ik zocht dus altijd al deze optie...)
Beide doen aan drag 'n drop van de tabs. Ik vind het omgaan van tabs (of in Opera termen "windows" aangezien Opera een GDI heeft) veel beter geregeld in FF. Sluit een tab in Opera en hij switcht naar de eerst volgende geopende tab en dat is nou net iets wat ik dus nooit wil. Het is zeer lastig om dat ongedaan te krijgen maar het kan als je en tab sluit met ctrl-w waarbij je dan wel ctrl-w eerst moet definieren, nouja, je moet de bestaande definitie uitbreiden.
- Aanpassen van de browser is ook heel simpel, makkelijk zelf knoppen toevoegen en weg halen.
Het gebruik van extensions is voorbehouden aan FF, dat kan Opera helemaal niet. De boel uitbreiden met bepaalde functionaliteit is met Opera niet mogelijk, je moet het doen met wat je hebt. Dingen als knoppen toevoegen, toolbars verslepen en weet ik wat nog meer is zo'n beetje standaard bij programma's vandaag de dag.
- In het geval bij mij (512MB) wilde FF nog wel een weigeren of te lang laden van pagina's met veel Pics, Opera is daar veel soepeler in en verbrukt hooguit 15 - 25 MB (voorzover ik heb kunnen testen.)
FF zit bij mij al vaak op de 60 - 80 MB
Ik merk hier geen verschil daarin tussen beide maar ik draai dan ook op Linux. Waarschijnlijk sluit het geheugenmanagement (geheugen wordt deels gebruikt als cache) beter aan bij dat van UNIX/Linux (geheugen wordt daar ook toegepast als cache).
- Handig dat hij ook je laatste pagina's onthoud, na het afsluiten en dan het opnieuw opstarten van de browser, ik had nog wel eens met ff dat ik perongeluk browser afsluite zonder ff na te gaan of ik wel met alles klaar was (forums e.d.).
Erg fijn als de oude en brakke Flash 7 plugin weer de boel volledig laat vastlopen. Which reminds me...maar ff sessionsaver installeren in FF, moet ik nog steeds doen :P
- "Prullenbak", waar je bent geweest tijdens het browsen.
Opzich heb je bij andere browsers hier de history voor welke bij FF deels in het menu "Go" staat. Die trash optie in Opera is echter een wat makkelijkere versie hiervan omdat je niet in je history hoeft lopen te zoeken, de volgorde die wordt aangehouden is de volgorde waarin je de tabs hebt gesloten.
Ik heb geen idee of FF hiervoor een extension heeft, dat zou handig zijn.
- In het tabblad krijg je een keine preview in je browser over hoe de pagina eruit ziet (handig!)
Mwoah, aan alleen het adres of de titel heb je vaak ook wel genoeg. Vaak zijn die previews te klein om er iets zinnigs mee te kunnen doen. Vooral wanneer je op dezelfde site blijft en er meerdere pagina's in tabs hebt geopend. De tekst verraadt dan juist als eerste waar de pagina in die tab over gaat. Het zit dacht ik ook in FF 2 straks maar ik mag hopen dat het ook uit te schakelen valt, ik heb liever gewoon tekst.
- Nog ff een voordeel dat met wachtwoord beheer precies kan opvragen welke site's hij bewaart incl. icon!
Doet FF ook wel m.u.v. die site icon maar dat is ook meer voor de leukigheid.
- Certificaat opvraag bij bijvoobeeld internet bankieren, laat hij beter zien als in FF.
Als er 1 browser is die bijzonder brak is met certificaten dan is het Opera wel. Er hoeft ook maar iets mis te zijn met een certificaat en Opera laadt de pagina niet, haalt helemaal niets aan data binnen. De gebruiker wordt hier ook totaal niet van op de hoogte gesteld en het is dus echt vissen naar waarom een bepaalde site niet laadt. Als je wat klasgenoten hebt met een eigen site en een leuk certificaatje of je bent met school wat aan het experimenteren met certificaten dan moet je Opera beslist niet gaan gebruiken. De kans dat het niet werkt met Opera schat ik op 90%.
- Verder heb ik ze nog niet echt kunnen vinden.
Ik vind dat M2 gebeuren opzich wel aardig met het zoeken van mail maar voor de rest is het echt de meest bagger client die ik ooit ben tegengekomen. Zelfs Outlook Express is bij lange na niet zo bagger. Wat doe je dan? Precies, je gebruikt gewoon een andere mailclient die wel fatsoenlijk is :)
Cookie management is ook te beperkt. In FF kan ik bepaalde opties wel instellen maar dat kan in Opera niet omdat die alleen alles of niets kent. Je kunt bij FF dus je cookies wegmieteren als je de browser afsluit en dat kun je met Opera ook. Bij FF heb je alleen de mogelijkheid om een exclusion list aan te leggen, oftewel je kunt vertellen welke cookies nog behouden moeten blijven (handig bij fora enzo). Bij Opera heb je maar 2 keuzes: of alles weg, of niets weg. Preferences staan helaas ook op diverse plekken i.p.v. heel duidelijk en overzichtelijk op 1 plek zoals bij FF. Dat is overigens wel een beetje typerend voor Opera, ze maken dingen ingewikkelder dan het nodig is en het kan ook veel makkelijker, duidelijker, eenvoudiger. Ze laten dit ook zien dat het kan bij hun Java versie voor de PDA en mobiele telefoon.

Voor sommige Linux users is FF beter dan Opera omdat FF open source is en Opera niet. Het klinkt misschien idealistisch en dat is het soms ook maar je hebt er ook van die figuren tussen zitten die graag wat lopen programmeren en dat kun je dus beter met FF dan met Opera. Voor de end user maakt het niet zo gek veel uit.
Ik gebruik hem nu intensief 3 dagen, en ben er al aardig tevreden over, wat ik met deze post wou, is meer een beetje laten zien dat je ook voor Opera kan kiezen ipv Firefox als alternatieve browser.
Ik heb namelijk zelf een beetje het idee dat ook FF dmv. geintegreerd in Linux distro's er voor kiest dat het een standaard wordt, terwijl er nog genoeg naar mij mening aan valt te verbeteren.
Ik denk dat ze aardig op 1 lijn liggen en dat er aan beide zijden nog aardig wat verbeteringen nodig zijn, met name bij Opera mag er wel eens wat gesleuteld worden aan usability. Het komt nog steeds complexer over dan de browser is en dat is erg jammer. Beiden zijn dus leuk speelgoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100904

Om nog even terug te komen op mijn vorige post. Ik heb een workaround gemaakt voor mensen die de laatste Bon Echo nightly hebben en toch Windows Live Mail met complete functionaliteit willen hebben.
  • Open de tab about:config
  • Zoek de waarde general.useragent.extra.firefox
  • Verander de waarde in BonEcho/2.0b2 in Firefox/2.0b2
  • Refresh Windows Live Mail
Dat was het, eigenlijk zeer simpele maar doeltreffende oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Ik herinner me dat in versie 0.9 van Firefox je bij je bookmark properties kon aangeven dat hij de pagina elke x minuten moest checken of ie veranderd was. Die optie zit er echter niet meer in en ik kan ook geen extensions vinden die dat kunnen. Iemand dit ergens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:43
Ik heb ook mijn 1e probleempje..
Ik kan geen extensies meer installeren.
Ik druk op nu installeren na 4e sec. wachten en er gebeurd niks.
Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangoster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-08-2024

djangoster

Mista D

Ik ken dat probleem wel! Wat bij mij echter het geval was; Het duurde vrij lang voordat FF met installeren begon. Als je in de tussentijd FF afsluit annulleert deze de installatie. Probeer em eens een paar minuten open te laten staan! Niet gezegd dat dit het geval is bij jou hoor...

<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is in beta 2 de volgorde van ctrl-tab nog steeds niet gefixed eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
OlafvdSpek schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:54:
Dat kan met je huidge firefox gefixt worden door CTRL+PgUp & PgDown te gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
OlafvdSpek schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:54:
Valt niets aan te fixen. Je kunt de bovengenoemde optie gebruiken, of Tabmix Plus! installeren :)

@ dat probleem met de extensies: Probeer wat er staat. Werkt dit niet? Probeer eens een nieuw profiel aan te maken binnen Firefox.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kaspers schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:15:
[...]

Dat kan met je huidge firefox gefixt worden door CTRL+PgUp & PgDown te gebruiken ;).
Pff, niet echt een lekkere combinatie met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Olaf, heb jij rechts geen CTRL zitten dan? Overigens prefereer ik CTRL-Tab voor het switchen van tabs.

[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 12-09-2006 00:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
OlafvdSpek schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:41:
Pff, niet echt een lekkere combinatie met één hand.
offtopic:
Heb je toevallig een Logitech G5 / G7 ? dan kun je het switchen op de tabs op de tiltknoppen van je scrollwiel plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangoster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-08-2024

djangoster

Mista D

Tomino schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:30:
Ik heb ook mijn 1e probleempje..
Ik kan geen extensies meer installeren.
Ik druk op nu installeren na 4e sec. wachten en er gebeurd niks.
Bekend probleem?
ben je er al uit?

<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:39:
[...]

offtopic:
Heb je toevallig een Logitech G5 / G7 ? dan kun je het switchen op de tabs op de tiltknoppen van je scrollwiel plaatsen
Het kan met wel meerdere muizen, bij de Microsoft muis van m'n moeder kun je bijvoorbeeld de duim- en pinkknoppen ervoor gebruiken :)

En anders moet er vast wel iets zijn om die shortcuts te veranderen, of zo'n muisbeweeg-extensie natuurlijk :)

@Kaspers hieronder: Ik voeg alleen maar wat toe hoor, zou handig kunnen zijn. Maar als jij je meteen aangevallen voelt.. :X

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 12-09-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja dat kan inderdaad met meerdere muizen ja, ik heb ook niet gezegd dat dat niet kan, ik heb alleen aangegeven dat dat heel erg handig is met de tiltknoppen op de G5 / G7 (lijken er bijna wel voor gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:39:
[...]

offtopic:
Helaas, ik heb een simpele Logitech Optical.
Met de rechterhand lukt het beter, alhoewel blind nog steeds moeilijker is IMO, maar die hand gebruik ik (te) vaak om te muizen en ctrl-tab kun je eenvoudig met links doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

[quote]ppl schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:04:
Beide doen aan drag 'n drop van de tabs. Ik vind het omgaan van tabs (of in Opera termen "windows" aangezien Opera een GDI heeft) veel beter geregeld in FF. Sluit een tab in Opera en hij switcht naar de eerst volgende geopende tab en dat is nou net iets wat ik dus nooit wil. Het is zeer lastig om dat ongedaan te krijgen maar het kan als je en tab sluit met ctrl-w waarbij je dan wel ctrl-w eerst moet definieren, nouja, je moet de bestaande definitie uitbreiden.
Ja zeer irritant. Vooral met veel tabs. Dan ga ik met 1 en 2 langs de tabs, sluit ik er een, springt dat kreng ineens naar de laatst geopende tab (6 tabs verder) Aaagh.
Ik hobby thuis regelmatig op zeer trage PC's met weinig geheugen (486DX2, Pentium I met 32MB) en FF draait sinds versie 1.5 draait niet meer fatsoenlijk. Opera vreet minder geheugen en is (op het opstarten na) nog redelijk te doen, dus die omgebouwd naar FF look & feel. De oplossing voor het Tab-drama:
Extra -> Voorkeuren -> Tab geavanceerd -> sneltoetsen -> vak sneltoetsen -> opera standaard -> bewerken -> in snelzoeken 'w ctrl' intypen -> bij acties: Close page, 1 & Switch to next page.
Hetzelfde voor 'F4 ctrl'

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:43
Ik heb mn extensie tab nu open staan en de dingen aangeklikt en ben nu aan het wachten.
Ik edit zometeen wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik krijg de tab Navigeren met Tabbladen niet tevoorschijn. Ik heb de boolean sleutel 'browser.tabs.showSingleWindowModePrefs' zelf aan moeten maken in about:config. Maar, na een herstart, nog geen tabblad. Vergeet ik iets?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon even met je middelste muisknop op een link klikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
TheZeroorez schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:41:
Gewoon even met je middelste muisknop op een link klikken :?
Ik bedoel de instellingen in extra>opties>geavanceerd

Na het invoeren van die boolean sleutel zou daar een tab met 'Navigeren met Tabbladen' moeten komen te staan. Daarmee kun je tabbed browsing instellen.

Ik heb ook nog een andere vraag. Hoe kan ik in Firefox instellen dat de downloadmanager gesloten wordt na succesvol downloaden?!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zou als ik jou was niet moeilijk doen, en gewoon Tab Mix Plus of Tabbrowser Preferences installeren. Het scheelt een hoop moeite, en je kunt er onwijs veel mee instellen (met name bij de 1e..).

Ik zou de downloadmanager lekker uitschakelen, en Download Statusbar gebruiken, véél handiger imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

@ ppl
Bedankt voor het inhoudelijk reageren op m'n post!
Ik ben het met vrijwel alle punten met je eens, ik wist het niet van die certificaten!, mja dat moet ik dan nog ondervinden denk ik ;)

Ik vindt het serieus, sowizo in het algemeen dat er normaal gereageerd wordt, op mijn post over mijn Opera bevindingen, en dat nog wel in een FireFox topic!
Helemaal niet fanboy achtig ofzo, zwaar respect dus aan iedereen, en zo hoort het natuurlijk ook!
We zijn namelijk wel eens wat anders gewend hier op GOT of op andere Fora's; (360vsPS3 / IntelvsAMD etc etc), vijandig gedrag dus ;).
Maar dit ff terzijde. :P

Ik merk van mezelf dat ik nog steeds erg veel FF gebruik vanwege de handige RSS reader, ik vindt het gewoon weg perfect op die plaats zitten en met Opera is het een stuk irritanter lezen (eigenlijk niet :?), doordat hij het in een nieuw tabblad gooit :? .
Hopelijk is dit te veranderen zodat ik FF hier gewoon ff niet meer voor hoef te gebruiken en ik me gewoon op één browser kan consentreren ipv 3 ;)

//Edit
Oh nog ff iets handigs aan Opera, stel je wilt naar www.bier.nl en www.bier.nl staat in je favorieten dan toont ie dit ook gelijk in de adresbalk!, ik zelf miste dit eigenlijk in FF (tenzij ze dat net hebben toegevoegt dan heb ik niets gezegt ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Underworld op 12-09-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

nero355 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:46:
[...]

Opera is best OK, vooral op oude computers, maar bovenstaand ben ik het niet mee eens : GUI veranderen in Opera algemeen is echt een ramp :X

LOL, je kan wel zien dat ik niet meer zoveel als vroeger dit topic volg => Kom nu pas erachter dat tabs slepen mogelijk is :+

RSS hoor je trouwens in een RSS Reader te doen imho niet in welke browser dan ook ...
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, inprencipe hoort RSS in een browser gezien je nou eenmaal post op een forum wat op internet staat, (ik weet eigenlijk niet helemaal hoe ik dit het beste kan beargumenteren :X :*)).

mja, RSS hoort gewoon in een browser thuis, mits je het niet gebruikt, maar dan hoef je deze feature natuurlijk ook niet te gebruiken, 't is gewoon handig dat het geïntegreerd in de browser zit! 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik gebruik RSS nooit, en zal het nooit doen ook. Het hoeft zeker niet ingebouwd te zitten. Zie het als een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:20
Hey,

Ik heb een vraagje over ff.
Ik wil even wat zoekmachines toevoegen aan firefox(quicksearch, erg handig _/-\o_ ), alleen wilt dit niet.
Ik heb al wel genoeg site's gevonden, en als ik dan op 1 zoekmachine klik, dan vraagt ie ook of ik hem wil toevegen, zeg ik OK, dan komt ie er niet bij, klik ik annuleren komt ie er ook niet bij. Wat moet ik doen om de zoekmachines wel toe te laten voegen?

EDIT:

ik heb precies dezelfde probleem als deze(ook door een vastloper, maar heb de bookmarks gebackupped):
TheZeroorez schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:31:
Zelf nu een probleempje.. Ik had een vastloper hier, en ik start firefox weer op, zijn mij bookmarks weg, én werkt de searchbar niet meer, de bookmarks zijn gebackupt, dus da's niet zo erg, maar ik krijg met geen mogelijkheid de searchbar weer goed.

Het enige wat er staat is een vergrootglaasje, en 'zoekmachines toevoegen' als ik dit doe werkt het nog steeds niet, ik heb firefox meerdere malen geherinstalleerd, en zelfs een keer alles gedelete en het daarna weer geinstalleerd, niets werkt. Zélfs niet als ik firefox deinstalleer, register opschoon, opnieuw opstart en het weer installeer.

Google en de search weten de oplossing ook niet.

De oplossing zal wel heel simpel zijn, en ik zal te moeilijk denken, daar heb ik vaker last van |:(

edit:
Kijk, dit is hem, kom hem net tegen. Heeft iemand een (tijdelijke) oplossing? Natuurlijk was de oplossing te simpel, 'reset toolbars and controls'
Als oplossing is er miss een nieuwe profiel maken, maar hoe doe je dit precies?

[ Voor 62% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-09-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Underworld schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:38:
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, inprencipe hoort RSS in een browser gezien je nou eenmaal post op een forum wat op internet staat, (ik weet eigenlijk niet helemaal hoe ik dit het beste kan beargumenteren :X :*)).
Toch niet alles wat met internet te maken heeft hoeft in een enkele applicatie gestopt te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers

mja, RSS hoort gewoon in een browser thuis, mits je het niet gebruikt, maar dan hoef je deze feature natuurlijk ook niet te gebruiken, 't is gewoon handig dat het geïntegreerd in de browser zit! 8) .
Dit vind ik echt zware onzin,
sorry dat ik het zeg..

Als je het nodig vind (2% van de ff users ofzo) dan DL je toch een extentie ?
Daar zijn die dingen ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Ik denk dat basic RSS wel in een browser thuishoort. Het is wel een techniek die veel gebruikt wordt op internet. Een hele RSS-lezer hoeft het niet te zijn, maar ik vind FF's implementatie mooi. Gewoon simpel. In 1.0 en 1.5 alleen de koppen zien van het nieuws. Zo kun je snel naar een nieuwsbericht toegaan.
In FF 2.0 dan ook het weergeven van RSS-feeds en het makkelijk maken om in andere programma's alle precieze wijzigingen bij te houden.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik weet ook niet echt hoe ik het uit moet leggen, maar het is net zoiets als een Mail programma i.c.m. met een browser : Het kan wel, maar fijn is anders :P

Ook zo'n ramp in Opera trouwens om hem in 1 keer weg te clicken :/

Wat ik ook vaag vind trouwens : Waarom hebben Mail programma's NNTP features :? Daar zijn ook aparte Readers voor en werken veel fijner !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Anoniem: 127468

ik wil foxy tunes graag verplaatsen en dit moet ook kunnen.
in de uitleg staat, verplaatsen kan d.m.v. de driekhoek (?) iconen ergens anders naar te slepen.
ik sleep bv. de play knop weg maar dat lukt niet :(

edit.
stom, zijn gewoon die uitklap dingen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 14-09-2006 18:09 ]

• Sjah
nero355 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:07:
[...]

Wat ik ook vaag vind trouwens : Waarom hebben Mail programma's NNTP features :? Daar zijn ook aparte Readers voor en werken veel fijner !!
Als je het over NNTP voor downloaden hebt, heb je gelijk. Maar voor het oorspronkelijke doel daarvan, discussiegroepen, voldoet Thunderbird of OE prima hoor.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 14 september 2006 @ 18:24:
Als je het over NNTP voor downloaden hebt, heb je gelijk. Maar voor het oorspronkelijke doel daarvan, discussiegroepen, voldoet Thunderbird of OE prima hoor.
Echt niet. Daarvoor zitten er teveel bugs in en missen er teveel features in die delen.

• Sjah
Oh, nou nergens last van, veel features gebruik ik niet. Noem dan eens een programma dat wel uitblinkt? Agent?

• Sjah
das snel, hij kan tenslotte shippen. De date voor 2.0 was toch pas eind Oktober?

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Klopt, 24 oktober. Da's een dikke maand nog, dus in die tijd RC2 nog en dan de final.

March of the Eagles

• Sjah
MMmm, die rc1 moet ik zien dan, denk niet dat ze daarna nog iets aan de skinning enzo veranderen. Hopelijk is er nog wat veranderd na beta2. Dat stomme handje over je geselecteerde tab bijv...... Toch zal ik wel overgaan, spellingscontrole en snellere browser-ervaring roelen wel.

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Sjah schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:01:
MMmm, die rc1 moet ik zien dan, denk niet dat ze daarna nog iets aan de skinning enzo veranderen. Hopelijk is er nog wat veranderd na beta2. Dat stomme handje over je geselecteerde tab bijv...... Toch zal ik wel overgaan, spellingscontrole en snellere browser-ervaring roelen wel.
Er is enorm veel veranderd sinds beta2. Zie bijvoorbeeld:
http://rakaz.nl/item/firefox_2_theme_updated en
http://robert.accettura.c.../2006/09/11/theme-review/

Ik vind het zelf wel wat verbeterd tov beta2. In andere thema's ziet het er iig meer native uit.

Anoniem: 189409

Heb probs met mn FF, al een hele tijd.
Het geeft problemen met mijn shockwave etc. Wat deed ik om ervanaf te komen:

1) Ik verwijder eerst alle extensies en themes die ik eventueel had geïnstalleerd
2) Ik sluit Firefox af
3) Ik deïnstalleer Firefox via Configuratiescherm > Software
4) Ik verwijder de map C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Mozilla*
5) Ik verwijder de map C:\Program Files\Mozilla Firefox
6) Ik herstart de pc
7) Ik download en installeer Firefox opnieuw (versie 1.5.0.6)

Daarna installeer ik Shockwave (wat ik hier download), daarna install ik Flash Player: ( flashplayer hier)

Daarna ga ik b.v. even naar www.isketch.net (een bekend voorbeeld van een site die shockwave ondersteunt). En weer gebeurt het: probleem: balkje gaat NOOIT verder als dit:(

Misschien weet iemand hier een oplossing voor?
Bedankt alvast :)

Groet frank.

• Sjah
Gert-Paul schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:19:
[...]

Er is enorm veel veranderd sinds beta2. Zie bijvoorbeeld:
http://rakaz.nl/item/firefox_2_theme_updated en
http://robert.accettura.c.../2006/09/11/theme-review/

Ik vind het zelf wel wat verbeterd tov beta2. In andere thema's ziet het er iig meer native uit.
Mooi. Ik zie al 1 verbetering, de niet geselecteerde tabs zijn nu wat donkerder.

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ff m'n laatste ervaringen, daarna zal ik er mee op houden, oke? O-) :X

offtopic:
Negatief:
mja ben er nu wel achter dat Opera idd ook niet alles is, bijvoorbeeld met een aantal sites geeft hij één of andere database errors terwijl die sites het met FF en IE het wel doen :?
(Stukje incompatibiliteit denk ik zo...was vroeger destijds ook met FF.)
Plus lijkt het af en toe dat hij sites niet volledig met plaatjes laat, das soms heel irritant, op de plek waar een plaatje staat staat dan "figuur".
En ik heb het idee dat hij soms veel te lang over het laden van pagina's doet...

Positief:
Wel heb ik nog geen enkele popup mogen ontdekken!
Die ik vaak genoeg met FF wel had en gewoon door de pop up blocker heen glipte :/
Balk met het laden van Kb/sec blijft geil! :*)

• Sjah
balk met het laden van kb heeft wel wat ja,maar ook daar is een extensie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:25

13art

Moderator Mobile
Sjah schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:14:
balk met het laden van kb heeft wel wat ja,maar ook daar is een extensie voor.
Welke is dat dan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Deze bijvoorbeeld :)

Werkt ook in Bon Echo, even de install.rdf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Sjah schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:01:
Ik heb hier de laatste night build draaien en dat handje is er niet meer :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand hoe je de groene laad balk rechts onderin weg kan krijgen.

en als ik met google zoek, wil ik graag dat er automatisch een nieuwe tab komt. dus niet nieuwe tab, rechtsboven googelen, maar in een actief scherm en dat er dan een nieuwe tab komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Tab Mix Plus kan zoekresultaten in een nieuw tabblad openen.

Ik gebruik trouwens de laatste nightly, klopt het dat die weer Bon Echo heet i.p.v. Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Blijkbaar wel, hier heet ie ook Bon Echo. Waarom weet ik niet (wat is Bon Echo eigenlijk :?) Trouwens, FF 3.0 alpha builds zweven ook rond.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Check ook de titelbalk van Bon Echo als je die pagina bekijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Reinier schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:30:
Tab Mix Plus kan zoekresultaten in een nieuw tabblad openen.

Ik gebruik trouwens de laatste nightly, klopt het dat die weer Bon Echo heet i.p.v. Firefox?
Én Tab Mix Plus kan je laadbalk onderin weghalen (en hem eventueel op de desbetreffende tab plaatsen..) :*)

Die kb/sec is trouwens wel bruut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Ik wist niet dat de laadbalk onderin weg kon, kan het ook nog niet vinden. Wel staat bij mij inderdaad de progress indicatior op elke tab :)

TMP i.c.m. Bon Echo werkt bij mij niet prettig trouwens, na het intikken van een URL reageert de entertoets niet. Dus moet ik op de Go-pijl klikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verder zit er een sessie beheer in die je vanuit extra - sessie een tab kan terug zetten.
is dit met een sneltoets ook mogelijk?
ik heb de extensie keyconfig maar die vind ze niet. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 127468 op 15-09-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Tab terugzetten, bedoel je iets als undo close tab? Dat zou Ctrl+F12 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
mm had ik niet verwacht, 1.5.0.7 is uit. Check mozillazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:52:
[...]

Én Tab Mix Plus kan je laadbalk onderin weghalen.
hoe? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb nu 2.0 (waaro TMP totaal mee gaat f*cken, ook al maak je hem 'compatible'), dus kan het niet testen. Volgens mij kon het wél. Ik zal even rondzoeken..

Edit:// Als 'ie zo staat dat hij hem op de tabbalk weergeeft is hij gewoon weg in m'n statusbalk hoor..?

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 15-09-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook bij reloaden (F5) ?
ik heb het op beide..
verder heb ik met de tweak UI veel weg kregen maar die statusbalk onderin nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ook bij reloaden ja :)

Misschien iemand die CSS beheerst en je verder kan helpen?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:45

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, net de nieuwe FF update gedaan...wég bookmarks. Is al de tweede keer dat zoiets gebeurt :(

Heb het idee dat het nu nogal traag werkt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Vreemd, ik heb mijn bookmarks nog na elke update. Gebruik je de auto update?

March of the Eagles

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:45

Vrijdag

De Zwarte

Ja, had de auto update aanstaan. De eerste keer dat ik update (was een maand of drie geleden) was ik ook al mijn bookmarks kwijt, en ik had er echt erg veel. Nu heb ik juist weer een aantal gevonden en hop, weer alles kwijt. En ik heb ook geen mini google searchbar rechtsboven meer. Doe ik "add engines", dan is er op die pagina nergens een google plug-in te vinden :? naja, eens goed zoeken dan maar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Anoniem: 12316

TroonStaal schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:25:
Ja, had de auto update aanstaan. De eerste keer dat ik update (was een maand of drie geleden) was ik ook al mijn bookmarks kwijt, en ik had er echt erg veel. Nu heb ik juist weer een aantal gevonden en hop, weer alles kwijt. En ik heb ook geen mini google searchbar rechtsboven meer. Doe ik "add engines", dan is er op die pagina nergens een google plug-in te vinden :? naja, eens goed zoeken dan maar.
Dit lijkt op een probleem die ik laatst had na een crash. Ik heb het op kunnen lossen door de localstore.rdf in mijn profiel directory te wissen. Maak wel eerst even een backup :P

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:25

13art

Moderator Mobile
Vreemd. ook hier zijn na het doen van updates alle boekmarks gewoon behouden.
Anders misschien een keertje FF helemaal deïnstalleren en opnieuw installeren. Wel van te voren ff een backup maken van de Profile directory, dan hoe je namelijk niet alle instellingen weer opnieuw te doen. Of het probleem moet zich natuurlijk net daarin zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• TheZeroorez
  • Niet online
Als je gehecht bent aan je themas, extensies en bookmarks is het sowiezo niet verkeerd om dat af en toe back te uppen :+

TheZeroorez schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:15:
Ook bij reloaden ja :)

Misschien iemand die CSS beheerst en je verder kan helpen?
niet toevallig met een andere extensie gedaan?
of weet iemand anders hoe die groene loadbar weg kan?
of hoe dat ding precies heet dan kan ik beetje zoeken op internet. :)

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, da's niet met een andere extensie gedaan.

Hoe hij precies heet weet ik niet, maar je zou ook nog heel je statusbar kunnen verbergen, als je die verder toch niet gebruikt.. Beeld > Statusbalk

Organize Status Bar
https://addons.mozilla.org/firefox/1759/

werkt lekker, ben ik ook af van dat Adblock icon en Videodownloader.

weet iemand waar je een user greasemonkey moet neerzetten?

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 127468 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:55:
Anders stel je je vraag even in het Nederlands? 8)7

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
Anoniem: 127468 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:55:
Heel simpel, nergens. Als je de greasemonkey extensie geïnstalleerd hebt en als je dan een user script (*.user.js) laad in Firefox, dan krijg je als het goed is een balk in beeld waarbij je kunt kiezen om het script te installeren. Als je het script installeert, dan zorgt greasemonkey er zelf wel voor dat deze ergens in je profiel opgeslagen is.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

• Zeror
  • Laatst online: 12:49

Zeror

Ik Henk 'm!

TroonStaal schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:09:
Hmm, net de nieuwe FF update gedaan...wég bookmarks. Is al de tweede keer dat zoiets gebeurt :(

Heb het idee dat het nu nogal traag werkt.
Ik ben mn bookmarks vaak kwijt als Firefox om wat voor reden dan ook crasht. IK heb daarom ook een back-up bookmarks html file ergens op mn hdd staan. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Kaspers
Bookmark-backups maakt firefox zelf hoor.
Check je profile map maar eens.

Daar staat als het goed is een folder genaamd bookmarkbackups ;).

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 16:22
heeft iemand enig idee waarom ik met FF www.tweakers.net zomaar opeens niet meer kan bereiken?
met IE werkt het probleemloos.
Ik heb zelfs FF opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft maar de volgende melding geven:

Server not found

Firefox can't find the server at www.tweakers.net.

Andere sites werken gewoon in FF.
Ik heb geen flauw idee meer!
Wie o wie

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Bij mij werkt hij gewoon. Even je cookies en cache even leeg maken en misschien dat hij het wel wil doen?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sowieso zal www.tweakers.net een redirect header sturen naar http://tweakers.net
Maar er is geen reden waarom dat niet zou werken

Intentionally left blank

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 16:22
Ja.. klopt.
het probleem ligt ook zekerweten lokaal.
maar ik heb geen flauw idee...

schoonmaken van cache en cookies biedt geen oplossing.

• TheZeroorez
  • Niet online
[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X :)

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 20-09-2006 16:12 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.