[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je mag ook wel doorgaan hoor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
(Dubbelpost, ik weet het, maar anders wordt het pas over 3 weken gelezen..)

Weet iemand een extensie voor Firefox die kan weergeven hoeveel CPU en/of RAM er gebruikt wordt? Aldanniet door Firefox of gewoon je hele PC.. zou wel mooi zijn. (Ja, ik ken statbar, maar ik wil gewoon iets in m'n statusbar ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Waarschijnlijk een hele erge beginnersvraag, maar ik waag me er toch maar aan hier:
Soms staat er in de pagina ipv een speciaal teken een zwart ruitje met een vraagteken erin (voor een onherkenbaar teken in de huidige tekenset). De meeste pagina's sturen een charset-type mee en volgens mij zou FireFox dit automatisch moeten herkennen en dus moeten selecteren. Maar dit werkt niet altijd (bij mij). Ik heb via het menu al van alles lopen uitproberen en soms werkt 't en soms weer niet.
Hoe stel je dat nou voor eens en voor altijd goed in?

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:34:
(Dubbelpost, ik weet het, maar anders wordt het pas over 3 weken gelezen..)

Weet iemand een extensie voor Firefox die kan weergeven hoeveel CPU en/of RAM er gebruikt wordt? Aldanniet door Firefox of gewoon je hele PC.. zou wel mooi zijn. (Ja, ik ken statbar, maar ik wil gewoon iets in m'n statusbar ofzo)
/me Kick!

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
PaulZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:48:
Waarschijnlijk een hele erge beginnersvraag, maar ik waag me er toch maar aan hier:
Soms staat er in de pagina ipv een speciaal teken een zwart ruitje met een vraagteken erin (voor een onherkenbaar teken in de huidige tekenset). De meeste pagina's sturen een charset-type mee en volgens mij zou FireFox dit automatisch moeten herkennen en dus moeten selecteren. Maar dit werkt niet altijd (bij mij). Ik heb via het menu al van alles lopen uitproberen en soms werkt 't en soms weer niet.
Geen idee of het werkt, maar je zou in about:config de value van intl.charset.default kunnen veranderen naar een andere character set, staat nl. standaard op ISO-8859-1.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25

Impry

Rallymedia.nl

Even een vraagje, op de een of andere manier is het lettertype van FireFox bij mij veranderd. Alleen nu weet ik niet meer wat het standaard lettertype was, dit beviel me namelijk wel.
Hier op GoT maakt het niet uit, maar op een aantal andere sites heb ik nu elke keer van die onduidelijke lettertypes.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Impry schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:51:
Even een vraagje, op de een of andere manier is het lettertype van FireFox bij mij veranderd. Alleen nu weet ik niet meer wat het standaard lettertype was, dit beviel me namelijk wel.
Hier op GoT maakt het niet uit, maar op een aantal andere sites heb ik nu elke keer van die onduidelijke lettertypes.
Afbeeldingslocatie: http://xwis.net/temp/Firefox%20Fonts.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ok, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:48:
Bedoel je dit >> ����

Daar heb ik namelijk ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Wanneer je in een topic op het Fok! Forum refresht in FF gaat hij elke keer naar bovenaan de pagina. Is hier iets aan te veranderen? Of komt dat doordat de banners elke keer vernieuwen bovenin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Impry schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:50:
Wanneer je in een topic op het Fok! Forum refresht in FF gaat hij elke keer naar bovenaan de pagina. Is hier iets aan te veranderen? Of komt dat doordat de banners elke keer vernieuwen bovenin?
Jah wat jij zegt heb ik bijvoorbeeld in de vraag en aanbod hier op tweakers.
Geen oplossing bij mij ..gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:00
Beta1 van Fx 2.0 is uit hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Sjah schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:57:
Beta1 van Fx 2.0 is uit hoorde ik.
Jeps, is uit :)

Loopt als een trein, eindelijk (is me ook het eerste opgevalle) is er een sluitknopje per tab, die ook op de tab zelf staat, en geen halve kilometer verder voor mensen met een breedbeeldscherm ;))

Enige jammere: Enkel de Google Toolbar werekt hier niet, de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je Firefox 2 Alpha 3 updaten naar Beta 1met de ingebouwde update functie, of moet je via de ftp het hele programma downloaden en dan installeren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
bartgabriels schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:59:
[...]

Jeps, is uit :)

Loopt als een trein, eindelijk (is me ook het eerste opgevalle) is er een sluitknopje per tab, die ook op de tab zelf staat, en geen halve kilometer verder voor mensen met een breedbeeldscherm ;))
heel irritant al die sluitknopjes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:43
Zet gewoon die tabs uit werkt toch niet beter dan het gewenste scherm op de taakbalk aanklikken. Maar wanneer wordt het probleem opgelost dat je steeds bovenaan een pagina uikomt als je teruggaat.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
NoepZor schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:13:
Zet gewoon die tabs uit werkt toch niet beter dan het gewenste scherm op de taakbalk aanklikken.
Dat dacht ik ook voor ik FF gebruikte. Maar soms heb ik (als ik bijvoorbeeld vergelijkingen wil doen van verschillende hardware) tot 10 tabs openstaan. Probeer dan maar een deftig te werken met de taakbalk onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Hoe kan ik in FF2 tabbed browsing uit zetten?
Staat gewoon onder de opties, gewoon x keer overheen gelezen

[ Voor 43% gewijzigd door Deddiekoel op 12-07-2006 22:42 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 08:33:
[...]

Bedoel je dit >> ����

Daar heb ik namelijk ook last van.
Beetje late reactie, maar die bedoel ik inderdaad!

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sjah schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:12:
heel irritant al die sluitknopjes :S
MS heeft dat van Opera overgenomen en IE 7 heeft het dus ook :X Is onder andere een van de redenen dat ik Opera niks vind ...

Bovendien als je in een luie bui bent doe je lekker CTRL+W is ook nog eens goed voor je WP stats :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
nero355 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:07:
[...]

MS heeft dat van Opera overgenomen en IE 7 heeft het dus ook :X Is onder andere een van de redenen dat ik Opera niks vind ...

Bovendien als je in een luie bui bent doe je lekker CTRL+W is ook nog eens goed voor je WP stats :P
Ja ik ben echt slecht te spreken over die 2.0 update, vind hem behoorlijk bloated. Zo ook dat knopje bij de search balk, volgens mij ook van IE7 afgekeken, is het te moeilijk om te weten dat je gewoon Enter moet indrukken? Die stomme dingen worden van het teletubby IE7 overgenomen. :X Fx is nou juist zo perfect, lekker poweruser browser. En het belangrijkste, hoge memory-consumptie schijnt dan juist weer niks aan gedaan te zijn. En die savesession die ze erin gedaan hebben is incompleet, als je browser sluit onthoudt die niks. En wat was er mist met het simpele live-bookmarks, nu ook bloated gemaakt, lijkt wederom op IE7's rss implementatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 13-07-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Weet iem. hoe ik deze pop-up (tijdelijk) kan uitschakelen :?

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/1zvs4go.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is er ook een manier om te zorgen dat als je een tab sluit dat ie dan automatisch naar je laatst geopende tab gaat ipv. de tab die als laatste in het rijtje staat? Misschien wat onduidelijk, maar stel ik heb 4 tabs openstaan. Ik ben nu in tab2 aan het werk en ik druk op een link die in een nieuwe window moet openen (nieuwe tab dus in FF). Nu heb ik 5 tabs openstaan. Deze 'nieuwe' pagina/tab sluit ik, maar dan krijg ik tab4 voorgeschoteld, terwijl ik in tab2 bezig was.
De taakbalk in Windows werkt wel in de juiste volgorde van gebruik, maar de tabbalk in FF dus niet. Iemand een idee of hier een extension, of liever nog een instelling in FF voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
eerste screenshots van het nieuwe theme voor Fx 2.0, best mooi.

http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=34067#add

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 13-07-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
Palomar schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:01:
Is er ook een manier om te zorgen dat als je een tab sluit dat ie dan automatisch naar je laatst geopende tab gaat ipv. de tab die als laatste in het rijtje staat?
LastTab, maar deze werkt (nog) niet in FF2
http://timothyhumphrey.name/firefox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:01:
Is er ook een manier om te zorgen dat als je een tab sluit dat ie dan automatisch naar je laatst geopende tab gaat ipv. de tab die als laatste in het rijtje staat? Misschien wat onduidelijk, maar stel ik heb 4 tabs openstaan. Ik ben nu in tab2 aan het werk en ik druk op een link die in een nieuwe window moet openen (nieuwe tab dus in FF). Nu heb ik 5 tabs openstaan. Deze 'nieuwe' pagina/tab sluit ik, maar dan krijg ik tab4 voorgeschoteld, terwijl ik in tab2 bezig was.
De taakbalk in Windows werkt wel in de juiste volgorde van gebruik, maar de tabbalk in FF dus niet. Iemand een idee of hier een extension, of liever nog een instelling in FF voor is?
Gewoon Tab Mix Plus installeren en dan optie Last Selected Tab selecteren bij Events > Tab Closing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Als je Fx 2.0 beta installt schakelt die hier bijna alle themas ens extensies uit, geeft niet....maar hij doet het gelijk ook even voor 1.5!! Weet iemand hoe je beta kan installen zonder dat die met je 1.5 settings kloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:26:
Als je Fx 2.0 beta installt schakelt die hier bijna alle themas ens extensies uit, geeft niet....maar hij doet het gelijk ook even voor 1.5!! Weet iemand hoe je beta kan installen zonder dat die met je 1.5 settings kloot?
Het beste kun je gewoon een nieuw profiel aanmaken voor Firefox 2 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ff een vraagje: sinds kort heb ik ineens een ander tekentje voor afbeeldingen. Eerst was dit een rechthoekig icoontje met een invulling van een plaatje. Nu heb ik ineens een rechthoekje met een rood rondje erin? Ik bedoel dus 't icoontje wat je ziet voordat de afbeeldingen geladen zijn.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Laatst online: 06-09 19:51
nero355 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:07:
[...]

Ook geen reden. Je kunt ze gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:26:
https://addons.mozilla.org/firefox/958/

hiermee werken alle extensions ook in ff beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Met Firefox 2.0 Beta 1 heb ik enige problemen met het GoT forum, wat ik ook had met Bon Echo Alpha 3, de voorloper op de Beta 1.

Sommige pagina's in grote topics geven een wit scherm, geen inhoud in de browser dus..
Dat is meestal een willekeurige pagina, dus pagina 5 van 6 van een topic bijvoorbeeld, maar soms ook de 2e..

Hebben jullie hier ook last van ?
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:41:
Gewoon Tab Mix Plus installeren en dan optie Last Selected Tab selecteren bij Events > Tab Closing
Of je gebruikt hotkey F9 (nadat je TMP hebt geinstalleerd), om te switchen tussen rechter tab / laatst geselecteerde tab (een optie waar ik nog regelmatig tussen switch).

[ Voor 38% gewijzigd door Kaspers op 17-07-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Is er een manier om het geheugen gebruik wat te minderen? Ik zit atm op een MacBook met 512mb geheugen en af en toe krijgt die wat problemen met Firefox icm andere programma's. Het zou wel fijn zijn als ik een rem op FF kon zetten totdat ik wat meer geheugen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Evertt schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:27:
Ik heb 2 dagen een vreemd probleem met Firefox.

Knippen en plakken werkt niet meer in Firefox.
Knippen en plakken lukt wel in Internet Explorer en in Windows.

[cut]

Iemand een oplossing voor dit probleem???
Geloof dat het nog niet langsgekomen is:
http://www.vividreflection.com/blogEntry.php?id=16

Misschien dat dit helpt. Lees anders https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=337662

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Over een week trouwens Fx 1.5.0.5 he. _/-\o_
Wat ik alleen belachelijk vind is dat ze Thunderbird dan ook maar gelijk naar 1.5.0.5 upgraden, om zo de gebruikers niet te verwarren met ongelijke versienummers. Alsof thunderbird gebruikers n00bs zijn, lijkt me niet, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:37:
Over een week trouwens Fx 1.5.0.5 he. _/-\o_
Wat ik alleen belachelijk vind is dat ze Thunderbird dan ook maar gelijk naar 1.5.0.5 upgraden, om zo de gebruikers niet te verwarren met ongelijke versienummers. Alsof thunderbird gebruikers n00bs zijn, lijkt me niet, maarja.
Is ook een stukje marketing/herkenbaarheid lijkt me. Als je bijv. in een groep zit en je hebt het erover dan is het duidelijker dat je 1 nummer overbrengt dan dat je verschillende nummers moet vertellen. Komt ook minder nerderig over dat je niet alle nummers uit je hoofd hoeft te weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat heeft het met nedrigheid te maken. Imo is Thunderbird het broertje van Fx, dus waarom moet dat precies in de pas lopen, ze zijn niet getrouwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 19:04

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Het kan best zijn dat Thunderbird even een rondje overslaat en pas met de 1.5.0.6 upgrade weer meedoet. Maar dan is het wel handig als het hetzelfde versienummer heeft, want er is een niet onbelangrijk deel gemeenschappelijke code (die je dus dubbel op je PC hebt staan als je ze allebei gebruikt).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kan mij die 2mb dubbel gebruikte code nou bieten? :P

Nee, heel irri IMO dat je Tb 1.5.0.4 gebruikt, terwijl alleen 1.5.0.1 een kickass update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Weet iemand of het mogelijk is de bladwijzerwerkbalk zichtbaar te houden wanneer men firefox naar full-screen modus schakeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Sjah schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:16:
Kan mij die 2mb dubbel gebruikte code nou bieten? :P
Mij ook niets, maar als programmeur heb ik een bepaalde aversie tegen dubbele code.
Nee, heel irri IMO dat je Tb 1.5.0.4 gebruikt, terwijl alleen 1.5.0.1 een kickass update was.
Heel irri ja, Thunderbird 1.5.0.1 is er nooit geweest.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
1.5.0.1 hebben ze gelijk maar om de bekende redenen 1.5.0.2 genoemd destijds. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Neobender schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:57:
Is er een manier om het geheugen gebruik wat te minderen? Ik zit atm op een MacBook met 512mb geheugen en af en toe krijgt die wat problemen met Firefox icm andere programma's. Het zou wel fijn zijn als ik een rem op FF kon zetten totdat ik wat meer geheugen heb.
Niemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik heb helemaal geen last van bovenmatig geheugenverbruik door Firefox (of Thunderbird wat dat betreft), terwijl ik er een flinke partij extensies in heb hangen. Firefox neemt nu iets van 10 MB in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mm hier 122mb :'(,
gebruik maar een paar extenties:

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/373/ffsi9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik denk dat het probleem in één van je extensies zit. Ik heb een groot aantal meer extensies, maar maar een beperkt geheugengebruik (33 MB toen ik net keek).

Zie:
Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/8166/firefox002de0.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
En je gebruikt 1.5.0.4 ?
Dan moet ik inderdaad maar eens naar m'n extenties kijken.
Ik mag aannemen dat het uitschakelen al voldoende is ?

edit:
Als ik FF opstart, zit ik op een dikke 30MB, paar links aanklikken en ik zit op 40 (nog steeds 1 tab), nadat ik wat verder surf, en een paar (stuk of 3) tabs openzet, gaat het geheugengebruik richting de 130. Sluit ik de tabs weer, gaat het geheugengebruik niet naar beneden.. Is dit standaard dat firefox het geheugen niet 'teruggeeft?

[ Voor 114% gewijzigd door Kaspers op 19-07-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ja, Engelse (Amerikaanse) versie, niet de Nederlandse.
Dan moet ik inderdaad maar eens naar m'n extenties kijken.
Ik mag aannemen dat het uitschakelen al voldoende is ?
Voor zover je ze uit kunt schakelen. Je kunt ze allemaal tegelijk uitschakelen door Firefox in de Firefox Safe Mode te starten.
edit:
Als ik FF opstart, zit ik op een dikke 30MB, paar links aanklikken en ik zit op 40 (nog steeds 1 tab), nadat ik wat verder surf, en een paar (stuk of 3) tabs openzet, gaat het geheugengebruik richting de 130. Sluit ik de tabs weer, gaat het geheugengebruik niet naar beneden.. Is dit standaard dat firefox het geheugen niet 'teruggeeft?
Het is vrij standaard dat geheugen blijft staan op naam van het programma dat het het laatste heeft gebruikt totdat het door een ander programma wordt geclaimd. Firefox staat nu bij mij op 6,6 MB (geminimaliseerd naar de tray, 2 tabs open).
(Ik gebruik Opera voor GoT).

EDIT:
Ik denk dat het handig is als je de Minimize to Tray extensie downloadt en installeert.

[ Voor 7% gewijzigd door Freee!! op 19-07-2006 18:47 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mr. Liu schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:45:
EDIT:
Ik denk dat het handig is als je de Minimize to Tray extensie downloadt en installeert.
Dankje, ik zal eens kijken of dat het geheugengebruik beinvloed..
offtopic:
Mag ik vragen waarom ? :P Toevallig om de bladwijzerwerkbalk te gebruiken voor topic-bookmarks ? :*)

// Heb je tip even opgevolgd, maar het maakte helaas geen moer uit. M'n laptop heeft 512mb - 32mb video geheugen = 480mb ram, en het lijkt alsof hij dat volledig wil benutten. Ik zet vrij veel programma's open, maar het lijkt alsof FF niks terug wil geven, ookal is hij minimized to tray..:

Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/9089/untitleddm2.th.png

[ Voor 28% gewijzigd door Kaspers op 19-07-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik gebruik Opera voor GoT omdat ik dat zo gewend ben. Voor de meeste andere fora en websites gebruik ik gewoon Firefox.

Heb je misschien één of meer tabs met veel plaatjes erin? Dat wil het geheugengebruik ook nog wel stimuleren.

En volgens dat screenshot gebruikt Firefox "maar" 60 MB.

Verder kan ik je alleen maar aanraden ook eens op Mozillazine te kijken, daar komen dat soort vragen vaker langs.

Ik had ooit precies dezelfde geheugenstructuur als jij en dat zat altijd stampvol. Sinds de uitbreiding met 256 MB is het een zeldzaamheid als het geheugen halfvol zit.

EDIT:
Zie ook
Afbeeldingslocatie: http://img465.imageshack.us/img465/7738/firefox003wj0.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Freee!! op 19-07-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bij mij ook meestal rond de 100/140 mb, Fx heeft gewoon een structureel probleem, het wordt door zoveel mensen gemeld.. Ik heb nog wel wat extensies, maar vriend van me heeft zelfde geheugengebruik en heeft nul extensies. Vanwege dit install ik Fx niet bij me pa (256mb, ik heb 1024), heb weinig zin dat die stroeve pc krijgt door Fx( plus dat aan hem niet uit te leggen is dat sommige sites niet lekker werken in Fx).

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.zwart16/Fxt.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 19-07-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Zou je dat plaatje alsjeblieft even door een thumbnail kunnen vervangen :? Het is lay-out verklotend groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Done Liu ;)
Maar hoezo is het lay-out verklotend, ik zie alleen maar een waarschuwing dat hij te groot is, maar Fx maakt hem bij mij wel klein(of doet tweakers dat?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dat doet GoT inderdaad.
Misschien werkt Mr. Liu z'n Opera niet helemaal mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:43:
Dat doet GoT inderdaad.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Kaspers schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:43:
Dat doet GoT inderdaad.
Opera wel, maar de door mij gekozen template niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Kaspers schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:25:
Met Firefox 2.0 Beta 1 heb ik enige problemen met het GoT forum, wat ik ook had met Bon Echo Alpha 3, de voorloper op de Beta 1.

Sommige pagina's in grote topics geven een wit scherm, geen inhoud in de browser dus..
Dat is meestal een willekeurige pagina, dus pagina 5 van 6 van een topic bijvoorbeeld, maar soms ook de 2e..

Hebben jullie hier ook last van ?

[...]

Of je gebruikt hotkey F9 (nadat je TMP hebt geinstalleerd), om te switchen tussen rechter tab / laatst geselecteerde tab (een optie waar ik nog regelmatig tussen switch).
Ik heb het probleem dat ik bij rabobank.nl een aantal buttons nooit te zien krijg. Kunnen andere mensen dit misschien ook proberen?
Ik zal zo ff een screenshotje maken.
FF:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.kuyper/screenshot_rabo_ff_klein.jpg
IE:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/j.kuyper/screenshot_rabo_ie_klein.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door sajoku op 22-07-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
@sajoku: Gebruik je toevallig Adblock of NoScript extensions? Als dat zo is, zou ik het probleem daar gaan zoeken. Waarschijnlijk staat een filter te strak afgesteld.

Ik zie die links in de rechterbovenhoek van die site overigens wel gewoon in Firefox 2 Beta.

[ Voor 8% gewijzigd door Boomerang op 22-07-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zie alle links ook ja (ff getest, gebruik nooit rabo :+ ). Ik gebruik géén NoScript, maar wél Adblock (met g.filterset update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Over het algemeen redelijk, maar regelmatig erg veel recources gebruikend. Met name wanneer er 5+ tabs open staan, vind ik firefox niet geweldig met de recources omgaan. Veel cpu usage en aardig wat mem in beslag.

Het is dat de huidige IE tekort komt qua functies ivm firefox op dit moment, voor mij.
Wanneer de nieuwe IE klaar is, is er grote kans dat ik daar weer naar over hobbel :-)

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Boomerang schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:06:
@sajoku: Gebruik je toevallig Adblock of NoScript extensions? Als dat zo is, zou ik het probleem daar gaan zoeken. Waarschijnlijk staat een filter te strak afgesteld.

Ik zie die links in de rechterbovenhoek van die site overigens wel gewoon in Firefox 2 Beta.
Je hebt gelijk, ik had flashblock aanstaan.thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
DJ Chicken schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:18:
Over het algemeen redelijk, maar regelmatig erg veel recources gebruikend. Met name wanneer er 5+ tabs open staan, vind ik firefox niet geweldig met de recources omgaan. Veel cpu usage en aardig wat mem in beslag.

Het is dat de huidige IE tekort komt qua functies ivm firefox op dit moment, voor mij.
Wanneer de nieuwe IE klaar is, is er grote kans dat ik daar weer naar over hobbel :-)
Hier gebruikt Firefox, met 4 tabs open, 0% CPU, terwijl m'n CPU met RMclock teruggeklokt is naar 944Mhz. Het lijkt alsof Firefox enorm veel memory gebruikt, maar hier met 4 tabs open, een mooie theme en een aantal extensions is het toch 100Mb. Dit lijkt enorm veel, maar omdat IE in Windows hardcoded is, gebruikt hij niet enkel de 40Mb die er staat (met één site open!), maar nog wel meer, wat verdeeld is onder de andere taken, omdat explorer daar gebruik van maakt. Firefox wordt dus als één proces weergegeven, IE als meerdere. En ja, IE gebruikt vast wel wat minder, maar elke 'alternatieve' browser gebruikt gewoon wat meer..

Verder wel leuk dat iemand nog eens gewoon antwoord geeft op de vraag in de topictitel :)

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 22-07-2006 15:29 . Reden: Quote erin gefixed. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: sindskort kan ik in Firefox (1.5.0.4) geen nieuwe schermen meer openen. Bv. bij Postbank om in te loggen opent er een nieuw scherm. Of bij Autotrader om de foto van de auto te vergroten. Dan moet ik Firefox afsluiten, Ctrl-Shift-Esc drukken en Firefox uit de lopende processen halen en opnieuw opstarten. Dan kan ik 1 keer een nieuw scherm openen en daarna niet meer :S.

Kan het antwoord in dit topic niet vinden. Reinstall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maak eens een nieuw profiel aan, dat heeft meer nut dan een herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat me opvalt aan de 2.0 Beta 1 is dat ik niet meer Ctrl-M kan drukken om een nieuwe e-mail te maken. In 1.5 kon je nog met Ctrl-M een nieuw bericht maken met de standaard mailer (Thunderbird thuis en Novell GroupWise op het werk). Is dit een optie ergens ofzo? Ik kan em niet vinden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:58:
Wat me opvalt aan de 2.0 Beta 1 is dat ik niet meer Ctrl-M kan drukken om een nieuwe e-mail te maken. In 1.5 kon je nog met Ctrl-M een nieuw bericht maken met de standaard mailer (Thunderbird thuis en Novell GroupWise op het werk). Is dit een optie ergens ofzo? Ik kan em niet vinden.
Nee, de mailintegratie is in FF 2 eruit gehaald (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Komt vast wel een extensie voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
OMG, waarom halen ze zo iets briljant er nou uit? Crtl-M was ook echt een default key voor me geworden. Zowel in GroupWise als in Thunderbird betekende Crtl-M een nieuw bericht. Jammer, en ik hoop inderdaad dat er snel een extensie voor komt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Een extentie die ik hiet nog niet gezien heb (ja, ik heb gezocht :P) is Google Notebook, een extentie voor Firefox. Hiermee kan je gedeeltjes van een webpage markeren en in je 'notebook' opslaan. Je kan items onderverdelen in groepen en uiteraard is een zoek functie aanwezig.

Ik gebruik het nu eigenlijk ter vervanging van links die interessant zijn om te bookmarken maar die je niet regelmatig nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

ALs ik halverwege op een site ben, en ik klik op een link naar op die site, dan gaat hij in t zelfde venster openen. Wil ik weer terug, klik ik vorige op de muis (of backspace) maar dan start hij bovenin op die vorige site, terwijl de link halverwege stond. Is hier ook iets voor te krijgen? Met Internet Explorer werkt t iig wel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Laatst online: 18-11-2020
GGS_106 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:45:
ALs ik halverwege op een site ben, en ik klik op een link naar op die site, dan gaat hij in t zelfde venster openen. Wil ik weer terug, klik ik vorige op de muis (of backspace) maar dan start hij bovenin op die vorige site, terwijl de link halverwege stond. Is hier ook iets voor te krijgen? Met Internet Explorer werkt t iig wel
Zoals te lezen in de TS te lezen is:
  • Vraag: Als ik de terugknop gebruik kom ik sommige pagina's weer bovenaan uit. Hoe komt dit?
    Firefox houdt niet op alle pagina's vast waar je gebleven bent. Dit is een bekend probleem. Op GoT kun je het in ieder geval oplossen door in je Voorkeuren (via Myreact in het menu bovenaan) HTTP 304-headers aan te zetten.
    Dit blijkt alleen ook niet voor iedereen te werken, voor de meesten echter wel.

Waarschijnlijk zal dit probleem in Firefox 2.0 pas opgelost worden, in tegenstelling tot Firefox 1.1 (1.5) wat gezegd werd.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Waarom doet FF het niet meer na de auto-update 1.5.0.5 :+? Hij kan geen enkele website meer vinden :+ IE doet het wel (rara.. waar zou ik dit bericht mee tikken ;) ) En om nou alle settings weg te gooien ?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
.."Changed program" allowed in je Firewall :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Dat lijkt me ook de meest waarschijnlijke reden. Bij mij deed de bijgewerkte versie het wel onmiddellijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox 1.5.0.6 komt één dezer dagen uit. Er is een bug gevonden waarvan het nodig is om die dringend te fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Merken we vanzelf wel (en dan komt de update ook ongeveer vanzelf binnen rollen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:38:
Firefox 1.5.0.6 komt één dezer dagen uit. Er is een bug gevonden waarvan het nodig is om die dringend te fixen...
Leuk.. maar kun je volgende keer dan ook een bron geven, en misschien info over wélke fout erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zoiets geks met FF 1.5.0.3 en nu nog steeds met 1.5.0.5: Als ik iets tik in de search balk van google (gewoon op de google site) en ik gebruik de ' dan springt de cursor naar de search van FF toe. Dit gebeurt pas als ik de spatie indruk (dus als het teken daadwerkelijk zou moeten verschijnen) Ook werken vaak de toetsen home, end, pageup en pagedown spontaan niet meer. Is iemand hier misschien bekend mee? Dit alles gebeurt gewoon soms en als hij er mee begonnen is moet ik FF opnieuw starten om het te verhelpen.

[ Voor 13% gewijzigd door smvs op 30-07-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Gewoon even minimaliseren zou genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
smvs schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:45:
Ik heb zoiets geks met FF 1.5.0.3 en nu nog steeds met 1.5.0.5: Als ik iets tik in de search balk van google (gewoon op de google site) en ik gebruik de ' dan springt de cursor naar de search van FF toe. Dit gebeurt pas als ik de spatie indruk (dus als het teken daadwerkelijk zou moeten verschijnen) Ook werken vaak de toetsen home, end, pageup en pagedown spontaan niet meer. Is iemand hier misschien bekend mee? Dit alles gebeurt gewoon soms en als hij er mee begonnen is moet ik FF opnieuw starten om het te verhelpen.
Ja, ik ken dat probleem en verweet het aan mijn eigen startpagina die nogal met JavaScript (AJAX) aan elkaar hangt. Als ik die sloot, was het probleem opgelost. Overigens had ik het dan bij elk teken dat ik gebruikte. Het werd daardoor dus onmogelijk om nog text in input boxes te typen.

Nieuws is dat ik het met Firefox 2.0 Beta 1 nog niet heb gehad. Wellicht is het dus toch geen bug in mijn code maar in Firefox en is het dus opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

TheZeroorez schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:23:
.."Changed program" allowed in je Firewall :?
* MisteRMeesteR dacht dat hij SPF uitgeschakeld had.. niet dus :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik vind FF eigenlijk nooit langzaam, behalve in de tweakers.net pricewatch. Ga voor de gein eens naar de pw, klik op lcd monitoren, en dan op 19 inch sectie, om te huilen zo langzaam voordat dat laden klaar is(doe het daarna eens in IE). Het was me al eens eerder opgevallen, maar dit vind ik gewoon storend. Hoe komt dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Duurde maar 5 seconden, knap dat je binnen die tijd kunt huilen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Duurt weleens 10 seconde, en ik ben ongeduldig, ya know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

Ik werk eigelijk alleen maar met firefox.

Wat ik me nu afvraag. Is het mogelijk om firefox een harde limit aan te gegeven van geheugen gebruik?

Na 1 a 2 weken firefox open te hebben. Vreet die meer dan 1GB van mijn geheugen.
Ik zou het prettig vinden om hier een limit aan te geven of des noods dat die zich zelf herstart als die zit dat er te veel geheugen gebruikt wordt.

Verder is het een top browser. Als je voorzicht bent met de extenties

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:46:
[...]

Leuk.. maar kun je volgende keer dan ook een bron geven, en misschien info over wélke fout erin zit?
Oeps... 8)7

Bij deze klik

Specifieke bug 346167

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hey... dat had ik vanmiddag ook ergens, maar ging er vanuit dat het aan de site lag :+ Deed het in IEtab wel..

Weet iemand trouwens hoe het met het GreaseMonkey script zit, dat bij Google in het rijtje 'Video' erbij gooit? Die werkt niet meer sinds de laatste GreaseMonkey update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Zijn hier mensen die hier ook last van hadden:

Afbeeldingslocatie: http://img283.imageshack.us/img283/1214/untitledmt7.png

Deze melding kreeg ik toen ik 1.5.0.4 wilde updaten op XP Home.
Via de update methode, maar ook via de installer..

Heb het kunnen fixen door de installer vanuit veilige modus te runnen,
maar vraag me toch af welke aplicatie een onderdeel van firefox heeft ingeladen, of dat het gewoon een bug van de installer is geweest..

[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 31-07-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Firefox heeft zichzelf bijgewerkt naar 1.5.0.5. Daardoor werkten een paar extensies niet meer, maar daar heeft hij updates voor gevonden en gedownload. Echter, hij blijft melden "zal worden geinstalleerd wanneer Firefox wordt herstart.", ook al heb ik de browser én mijn pc al meerdere malen herstart. Is dit een bug of ligt dit aan mij?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
ImPrEzA schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:52:
Firefox heeft zichzelf bijgewerkt naar 1.5.0.5. Daardoor werkten een paar extensies niet meer, maar daar heeft hij updates voor gevonden en gedownload. Echter, hij blijft melden "zal worden geinstalleerd wanneer Firefox wordt herstart.", ook al heb ik de browser én mijn pc al meerdere malen herstart. Is dit een bug of ligt dit aan mij?
Dit probleem heb ik inderdaad ook. Gewoon de 1.5.0.5 nog eens instaleren lost het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:11:
[...]

Oeps... 8)7

Bij deze klik

Specifieke bug 346167
En zo te zien is deze bug in de gisteren uitgebrachte versie 1.5.0.6 geplet :)

Zie http://www.mozilla.com/firefox/releases/1.5.0.6.html

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

** Vraagje : Is er een mogelijkheid om in Firefox ergens in te stellen dat de tab die je voor je hebt de hoogste prioriteit heeft kwa laden als je meerdere tabs open hebt ??

Soms best irritant dat je dan zit te wachten enzo ...
Mochten jullie me niet echt bepaald snappen dan hoor ik het wel.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nou voor zover ik weet niet..
als je meer snelheid wilt en de bandbreedte hebt moet je de extentie fasterfox even installeren.. wil soms nog wel eens verschil uitmaken.. (of in de about:config handmatig meerdere verbindingen aan de server toewijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Kaspers schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:43:
Nou voor zover ik weet niet..
als je meer snelheid wilt en de bandbreedte hebt moet je de extentie fasterfox even installeren.. wil soms nog wel eens verschil uitmaken.. (of in de about:config handmatig meerdere verbindingen aan de server toewijzen).
Dat is niet zo lief tegenover de server eigenaren ;)

Misschien moet ik dan maar gewoon dingen als googlesyndication ofzo naar 127.0.0.1 verwijzen sinds die de vraag naar een "tab prioriteit" extensie bij mij veroorzaken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mischien is dit niet het juiste draadje, maar ik probeer het toch maar.

Sinds de update van Firefox naar versie 1.5.0.6, schiet de processorbelasting voor langere periodes naar 100%. Al het andere wat op dat moment draait, begint dan te haperen. Muziek blijft hangen, etc. Hebben meer mensen hier last van? Ik gebruik Firefox met Windows 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je dat toevallig een site open met veel afbeeldingen? Pas kwam ik ergens waar iemand ~10.000x :( had gepost, en toen schoot m'n Firefox voor een paar minuten naar de 99%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
TheZeroorez schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:54:
Heb je dat toevallig een site open met veel afbeeldingen? Pas kwam ik ergens waar iemand ~10.000x :( had gepost, en toen schoot m'n Firefox voor een paar minuten naar de 99%...
Dat soort dingen overkomt mij ook wel eens. Maar met oudere versies hoefden de rest van mijn applicaties er niet onder lijden. Nu begint zelfs de muziek die ik aan het luisteren ben te haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
OK, ik ben niet zo'n geweldig programmeur, maar het aanpassen van een TS lukt mij nog wel. Aangezien ik vandaag even wat ging veranderen, zag ik tot mijn grote spijt dat door de upgraden van de React software naar 1.9.4 de layout aardig opgefuckt is. Ik ben er zeker van dat het niet aan mijn TS ligt, want ook bij deel 8 bijvoorbeeld, is het zo.

Kan er even snel iemand naar kijken? Ik moet morgen weer vroeg op om te werken, en ben zoals ik al zei niet echt geweldig goed in programmeren, en ben bang dat ik me blind ga staren op die enorme lap code :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Om welke ts gaat het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Was dat serieus?

:')

Aangezien het in het Firefox topic staat, ik daar de topic-starter van ben, en deze layout aardig kapot is op 't eind, denk ik die :+

Mja, ik had het er op zich wel bij kunnen zetten, maar het leek me meer dan logisch..
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.