Ik vind Firefox vrijwel super. Maar het heeft een nadeel, maar dat kan ook bij mij zelf liggen.
Namelijk dat somige websites nog wel eens willen verschillen van uiterlijk tussen Firefox en IE.
Zoals
www.pinkpop.nl , als ik daar helemaal naar beneden scroll dan zie ik nog een kopje staan. Maar dan staat die onder het 'afsluitende' gedeelte van de website. Bij IE staat dit er nog: "© Buro Pinkpop 2006 etc.."
En daar staat die laatste kop dus gewoon doorheen. Erg vervelend. Dat is eigenlijk het enige probleem wat ik heb bij Firefox, natuurlijk heb ik het nog bij meer websites. Maar die komen even niet bij me op.
Het viel me net trouwens op omdat me zus een website moet maken voor haar stage, en die in Dreamwaver had gemaakt, en ik die wel kon zien in Firefox, maar weer niet in IE. En zij kan die daar wel zien, want ze gebruikt geen Firefox.
Weet iemand voor dat verschil een oplossing?
Ik gebruik Firefox versie 1.5.0.3 ook staat dit er nog: "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3" misschien is dat ook van belang.
Alvast bedankt.