[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom zojuist een artikeltje tegen waarin een webdesigner het gedrag van Firefox vergelijkt met Internet Explorer op het gebied van transparant PNG, Javascript en CSS. Hij komt een heleboel onverwacht gedrag tegen waarvan je je echt afvraagt: waarom is dit zo geïmplementeerd in IE. Zijn onderbouwde conclusie is wat we allemaal al riepen: FF gaat een stuk zuiverder om met standaarden ;)

Dit artikel is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:21
Maverick: fifa firefox theme niet te vinden he? ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Maverick schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:54:
in een review hebben ze het over een feature waarbij de quicksearch searches herkent op pagina's en je ze laat toevoegen, alleen ik heb die feature niet, iemand anders wel?
[afbeelding]
(bon echo alpha 3 bedoel ik)
Bij mij werkt dit wel, leuk :)
Als ik naar dezelfde site ga als op het plaatje: http://www.technorati.com/
dan krijg ik in het zoek menu ook de optie om die search toe te voegen (het vergrootglas wordt ook rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Al is het niet een probleem (eerder irritant), toch wilde ik weten hoe ik het kan oplossen.

Ik heb namelijk soms in textvelden (soms ook in de adresveld van Firefox) de volgende cursor...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e2964426f2fc6c4c22044cb8315444bb/full.jpg

Het lijkt er dus op dat mijn cursor een soort van staartje heeft. Heeft iemand dit wel eens en hoe is dit op te lossen?

Ik gebruik Firefox 1.5.0.3

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Firefox vrijwel super. Maar het heeft een nadeel, maar dat kan ook bij mij zelf liggen.

Namelijk dat somige websites nog wel eens willen verschillen van uiterlijk tussen Firefox en IE.
Zoals www.pinkpop.nl , als ik daar helemaal naar beneden scroll dan zie ik nog een kopje staan. Maar dan staat die onder het 'afsluitende' gedeelte van de website. Bij IE staat dit er nog: "© Buro Pinkpop 2006 etc.."

En daar staat die laatste kop dus gewoon doorheen. Erg vervelend. Dat is eigenlijk het enige probleem wat ik heb bij Firefox, natuurlijk heb ik het nog bij meer websites. Maar die komen even niet bij me op.
Het viel me net trouwens op omdat me zus een website moet maken voor haar stage, en die in Dreamwaver had gemaakt, en ik die wel kon zien in Firefox, maar weer niet in IE. En zij kan die daar wel zien, want ze gebruikt geen Firefox.

Weet iemand voor dat verschil een oplossing?
Ik gebruik Firefox versie 1.5.0.3 ook staat dit er nog: "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3" misschien is dat ook van belang.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat zijn gewoon programmeringsfouten in de sites. Firefox gebruikt namelijk een totaal andere engine dan IE :)

edit:
Zie ook de extension 'IEtab' in de TS..

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 31-05-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:17

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:26:

Weet iemand voor dat verschil een oplossing?
Ik gebruik Firefox versie 1.5.0.3 ook staat dit er nog: "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.8.0.3) Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3" misschien is dat ook van belang.

Alvast bedankt.
Wat ik zelf bebruik is de plugin IE-Tab.
Ook is er een plugin waarmee een pagina kan openen in IE door op de rechtmuisknop te klikken en dan te kiezen voor 'Deze pagina in IE bekijken'

Maar goed IE-Tab zal in de vrijwel alle gevallen voldoen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasb84267
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-08 00:02
Zonet was ik aan het internetten met Firefox en ineens crashte de boel. Ventilator draadje zat los, cpu overhit, pech. Na de fan weer in orde te maken herstart ik en open Firefox om weer verder te surfen. Tot mijn verbazing/schrik zijn mijn bookmarks weg en geschiedenis is ook foetsie. Cookies en wachtwoorden etc waren gelukkig nog in takt.

Inmiddels heb ik zo'n beetje alles weten te herstellen alleen heb ik nu een heel vervelend probleem; nieuwe vensters openen niet gemaximaliseert.

Ik heb m'n Firefox shortcut via 'properties' al Run: Maximized ingesteld, met als resultaat dat als ik Firefox start ook een max. venster krijg, maar een tweede venster opent niet max. Dat gebeurt ook niet als ik links in een nieuw venster open.

Het irriteert mij echt mateloos, want ik ben dit al jaren gewend. Heeft iemand hier enig idee wat ik hier aan kan doen?

Edit

Afbeeldingslocatie: http://campgary.com/forum/uploads/post-34-1149098825.gif

Dat is een gemaximaliseert venster dat ik krijg als ik 1 venster open. Dat gekke hoekje is nieuw voor mij en hoort toch niet bij een max venster?

Het lijkt al weer opgelost. Helaas weet ik niet wat ik gedaan heb, maar ik hopo dat het zo blijft als het nu is.

[ Voor 32% gewijzigd door klaasb84267 op 31-05-2006 20:35 ]

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:41
Wwwillem schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:49:
[...]

Bij mij werkt dit wel, leuk :)
Als ik naar dezelfde site ga als op het plaatje: http://www.technorati.com/
dan krijg ik in het zoek menu ook de optie om die search toe te voegen (het vergrootglas wordt ook rood)
mja ok, net getest, op die site doet hij het idd, maar das dan wel de enige site ook, zelfs op google herkent hij gene searchengine

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Weten jullie of en hoe ik kan instellen dat shift-click een link in een nieuwe tab opent i.p.v. in een nieuwe window?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen flauw idee, wel kun je natuurlijk klikken met je scollknop, als je die hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:46

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

jfeelders schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:04:
Weten jullie of en hoe ik kan instellen dat shift-click een link in een nieuwe tab opent i.p.v. in een nieuwe window?
Ik zou niet weten hoe je dat in moet stellen, maar ik weet wel dat je met Ctrl-click een link in een nieuwe tab opent op de achtergrond en met Ctrl-Shift-click een nieuwe tab op de voorgrond.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Perfect, dat wist ik nog niet. Probleem opgelost... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Graham schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:41:
Al is het niet een probleem (eerder irritant), toch wilde ik weten hoe ik het kan oplossen.

Ik heb namelijk soms in textvelden (soms ook in de adresveld van Firefox) de volgende cursor...

[afbeelding]

Het lijkt er dus op dat mijn cursor een soort van staartje heeft. Heeft iemand dit wel eens en hoe is dit op te lossen?

Ik gebruik Firefox 1.5.0.3
Dit lijkt dus te liggen aan Gmail. Heb geprobeerd om eerst extension(s) te disablen en dan na herstart uit te proberen maar dat fixt het niet.

Als ik in Gmail een mail open en dan in de search mijn cursor plaats krijg ik de rare cursor als ik de mail sluit en dan weer de cursor terug plaats is de cursor weer gewoon.

Vreemd iig.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:50
jfeelders schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:09:
Perfect, dat wist ik nog niet. Probleem opgelost... :)
Ik heb hier een plugin draaien die ervoor zorgt dat alles in een nieuw tab wordt geopend i.p.v. een nieuw venster. Dus CTRL-klik of Shift-klik, makes no difference. Is echt onzettend handig, want ik blijft Shift-klikken (IE verslaafd geweest :X). Tab Mix plus heet het. Gebruik daarnaast ook nog Duplicate Tab, zodat ook de 'geschiedenis' onder de vorige en volgende knop bewaard blijft, net als in IE ;). En met Keyconfig ingesteld dat CTRL-N een dublicate tab uitvoert :P. En zo heb ik nog wel meer dingen. Bijv. dat geen apart zoekbalk meer, maar een knopje links van de adresbalk waarmee ik die in een zoekbalk kan veranderen en natuurlijk 2 extensies waarmee ik mijn zoekmachines kan ordenen, toevoegen (jawel, gewoon een simpele extensie, kun je alles toevoegen!) en verwijderen :). Ideaal. Dat waren wel de meest handige extensies die ik heb, heb er echt te veel :P.

I luv FF.

[ Voor 25% gewijzigd door The__Virus op 03-06-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

M'n Firefox heeft zichzelf net geupdate naar 1.5.0.4 na een reboot, maar nu is er schijnbaar iets mis met m'n extensie "Last Tab". Ik ben gewend om met Ctrl+Tab naar het laatst-geopende tab te gaan, enzovoorts. Maar nu gaat hij de tabs op volgorde zoals ze in de tab-balk staan af. Enorm irritant dus.

Zijn er eventueel andere, wel werkende, plugins die dit ook doen?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 08:00
jfeelders schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:04:
Kun je instellen bij "Options" - "Tabs"

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

ImPrEzA schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:39:
M'n Firefox heeft zichzelf net geupdate naar 1.5.0.4 na een reboot, maar nu is er schijnbaar iets mis met m'n extensie "Last Tab". Ik ben gewend om met Ctrl+Tab naar het laatst-geopende tab te gaan, enzovoorts. Maar nu gaat hij de tabs op volgorde zoals ze in de tab-balk staan af. Enorm irritant dus.

Zijn er eventueel andere, wel werkende, plugins die dit ook doen?
Waarschijnlijk is die extensie nog niet bijgewerkt voor versie 1.5.0.4 of wordt deze niet automatisch ge-update. Je kan kijken of er een nieuwere versie is en als dat nog niet het geval is, kan je natuurlijk proberen je huidige versie handmatig te "bumpen".
Daarnaast kan je het natuurlijk proberen met de Nightly Tester Tools.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:48

dbzfan

Nee.

Ziet hier al een tijdje mee te kloten maar het lukt me niet. Hoe kan ik mijn bladwijzerwerkbalk ipv 1, 2 breed maken. Nu kunnen er niet zo veel bladwijzers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vraag, google me er suf door.

Hoe kan het dat ik een filmpje die in Windows Media Player(op de website) in IE wel draait, en in FireFox zie ik helemaal niks.
Ik heb WMP al een aantal keer gereinstalled, FireFox ook. Maar het lukt maar niet.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Waarschijnlijk is dat een streaming, hier heb ik ook weleens last van (ook in IE) Je moet gewoon even je venstertje verkleinen, dan komt het beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor,
hier een voorbeeld:
http://www.ownagevideos.com/page-id-517.html
in IE kan ik het filmpje gewoon zien, maar in FireFox krijg ik alleen de background te zien waar het filmpje zou horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 07:21:
Nee hoor,
hier een voorbeeld:
http://www.ownagevideos.com/page-id-517.html
in IE kan ik het filmpje gewoon zien, maar in FireFox krijg ik alleen de background te zien waar het filmpje zou horen.
Dit probleem heb ik ook, op één of andere rare reden wil Windows Media Player niet laden in Firefox maar wel in IE :|

Al wil ik dus een filmpje kijken in me browser venster schakel ik maar over op een IE-tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Staat ook iets over in mozillazine (engelstalig)...

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hier werkt dat filmpje gewoon zonder problemen in firefox hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:51
Bij mij werkt het ook prima, K-lite codec pack van www.codecguide.com installeren kan het probleem misschien verhelpen.
(Gruwelijke golf trouwen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maverick schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:15:
[...]
mja ok, net getest, op die site doet hij het idd, maar das dan wel de enige site ook, zelfs op google herkent hij gene searchengine
de search engines moeten wel iets toevoegen aan hun html willen ze herkent worden.

HTML:
1
<link rel="search" type="application/opensearchdescription+xml" title="Technorati Search" href="http://technorati.com/osd.xml" />

technocrati heeft bovenstaande erin staan. Deze code wordt als het goed is ook door IE7 herkent en daar zal je hem dus ook makkelijk als search engine kunnen toevoegen.

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er na gevraagt op school, want daar deed alles het wel. Dus ff langs systeem beheer geweest.

Pleur het onderstaand bestandje in je plugins van firefox en dan doet hij het!
linkje

Geen dank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 16:42

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hmmm, ik heb sinds een kort een probleem waarbij firefox direct een crash to desktop heeft. Het heeft te maken volgens mij met filmpjes die afgespeeld worden door vlc (met de vlc mozilla plugin) of quicktime. Hebben meer mensen hier last van? Of weten mensen ergens toevallig het antwoord te vinden?

Hmmm inmiddels lijkt het meer te gaan om de vlc plugin...

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 07-06-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wow.

Ik wilde even een lofzang uitbrengen voor FEBE _o_

Firefox gebackupt, Windows opnieuw geïnstalleerd (XP->Vista) en alles terugzetten, tot cookies aan toe. Ongelooflijk! Alle opties zijn bewaard, ook de opties van de extensies (en ik heb er iets van 30 of 40 ofzo :P ).

Hulde! Voor iedereen die zich afvraagt hoe hij/zij Firefox moet overzetten enzo is dit echt een beest van een extensie!

Edit:
En een plaatje erbij :)

Afbeeldingslocatie: http://customsoftwareconsult.com/extensions/febe/febeTools.gif

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 07-06-2006 22:31 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Ook hier gaat het afspelen van sommige filmpjes niet lekker meer.
Wanneer dat filmpje met die surfer klaar is en de pagina wordt met de X gesloten dan moet FF met taakbeheer worden gekilled. Alle open pagina's in FF kunnen wel gesloten worden maar FF blijft in taakbeheer zichtbaar op de achtergrond staan.
Ook de dll van Jepz is geen verbetering. Dit is pas na de laatste 3 auto updates.
FF is al opnieuw geïnstalleerd maar daarna wel met MozBackup weer alles ingelezen qua extensions enzo.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gmail heeft nu nieuwe divs voor het showen van Ads. Ik ben er toch in geslaagd om een Adblock regex te schrijven die deze blocked! 8)

Ik wilde hem dus maar even met jullie delen.
edit:
Whoopsie! Die was nog niet perfect (in fact, hij werkte beter dan hij moest, kortom syntax error ;)). Hij doet het nu beter :)
code:
1
/(http[s]?:\/\/mail\.google\.com\/mail\/)(.+)(#DIV\(ra|rp|rb\))/

[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 09-06-2006 03:02 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Je GMail lees je toch gewoon met Thunderbird uit, heb je helemaal geen last meer van advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb geen last van die ads, maar het is nooit verkeerd om ads te filteren :P (Behalve op GoT en T.Net dan hè..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

TheZeroorez schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:04:
Ik heb geen last van die ads, maar het is nooit verkeerd om ads te filteren :P (Behalve op GoT en T.Net dan hè..)
offtopic:
Op GoT en T.Net filter ik ze wel en nog legitiem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
'Hide ad' \o/

Ik heb ze gewoon op m'n whitelist staan.. je kunt natuurlijk ook seamonkey oid gebruiken (zul jij wel doen) Ik heb immers ook heel veel met sterren gedaan.. (filter: *ad* enzo..)

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 08-06-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om Firefox zo in te stellen dat ie mp3s niet eerste helemaal download, voordat je ze kan beluisteren, maar ze meteen, voordat de download compleet is, opent in Media Player?

Als het kan, hoe moet dat dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 08:16

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Dit probleem heb ik ook, op één of andere rare reden wil Windows Media Player niet laden in Firefox maar wel in IE :|

Al wil ik dus een filmpje kijken in me browser venster schakel ik maar over op een IE-tab.
Heb hier dus helemaal géén problemen mee! Vaag... gebruik hier Windows Media Player 10... en FF 1.5.0.4.

Remy!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Ik heb een vraagje: vaak gebeurt het dat ik dingen download, die ik al heb. Firefox hernoemt het bestand automatisch (met (2) in de naam), maar ik wil graag de keuze overschrijven of niet downloaden ofzo. Is die mogelijkheid er? Download manager tweak kan dit helaas (tot mijn verbazing) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 22:58

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Probleem afspelen surf filmpje gevonden.
Upgrade van extension SpoofStick naar 0.6.2 was de boosdoener. Zeker nog niet eerder opgemerkt.
Jammer.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
The__Virus schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:26:
Ik heb een vraagje: vaak gebeurt het dat ik dingen download, die ik al heb. Firefox hernoemt het bestand automatisch (met (2) in de naam), maar ik wil graag de keuze overschrijven of niet downloaden ofzo. Is die mogelijkheid er? Download manager tweak kan dit helaas (tot mijn verbazing) niet.
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
The__Virus schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:26:
Als ik iets wilt downloaden wat ik al heb, wordt er netjes gevraagd of ik het wilt overschrijven, of eventueel een andere naam geven.

Of bedoel je dit niet?

Dit staat wel goed bij je?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0977ab1195a97b8cb508c8f92ef03966/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Br@m op 10-06-2006 21:26 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Ik heb dus wel een vaste downloadlocatie. Maar ik neem aan dat ie die iedere keer onthoudt? Dan moet ik dat maar als work-around gebruiken. Helaas is er geen echte oplossing dan denk ik (aangezien ik zelf niets heb kunnen vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

The__Virus schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:06:
Ik heb dus wel een vaste downloadlocatie. Maar ik neem aan dat ie die iedere keer onthoudt? Dan moet ik dat maar als work-around gebruiken. Helaas is er geen echte oplossing dan denk ik (aangezien ik zelf niets heb kunnen vinden).
Ik denk het wel. Als je opslaan als kiest dan wordt die locatie wel onthouden. Ik denk dat dat hier dan ook het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:56
Ad-block is een erg fijne addon! Heb misschien een stuk of 10 entries en krijg bijna op geen enkele site meer reclame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die staat ook gewoon al in de TS hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Daarnaast moet je er natuurlijk rekening mee houden dat we op GoT en Tweakers.net geen bannerblockers willen. Zorg dus dat die in je whitelist staan. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ook dat staat in de TS B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje. Sindskort doen de back- en forwardbuttons op mijn Logitech Cordless Click muis het niet meer. Bladeren dmv. de back- en forwardknoppen linksboven in beeld gaat wel gewoon goed. Onder IE werken de muisknoppen nog wel, dus ik denk dat het aan Firefox ligt. Ik heb net wel in windows via `control panel`/`add or remove software` een paar programma's geuninstalled die ik niet meer gebruik, maar of dat er wat mee te maken heeft? Ik heb ook al gereboot.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[edit] Ik heb ontdekt dat als ik Logitech Setpoint afsluit dat het dan wel werkt. Ik vermoed dus dat het aan Setpoint ligt, al sluit ik Firefox nog niet helemaal uit, omdat onder IE die muisknoppen wel gewoon aldoor werken. Iemand nog suggesties? (setpint reinstallen helpt overigens niet en als work-around heb ik nu de knopjes gebind aan alt+pijl links en rechts, maar dat vind ik niet de netste oplossing).

[ Voor 30% gewijzigd door Palomar op 11-06-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In Setpoint kun je per programma (cq. executable) instellen wat welke knop voor actie heeft. Zo heb ik rechts en links kantelen van mijn scrolwiel voor Firefox ingesteld op resp. back en forward.
Als het wel werkt als je Setpoint afsluit, lijkt het erop dat je daar iets hebt aangepast (danwel de globale instellingen niet meer default hebt of default fout staan).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:18

Magic666

No one's neighbour!

is er eigenlijk nieuws over de bug dat de scrollpositie steeds terug naar boven gaat ipv blijft staan waar je gebleven bent als je naar vorige pagina's gaat?

Die extensie die daarvoor is werkt bij mij nog steeds voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat werkt hier gewoon hoor :? Zonder extensie B)

Heb je in je GoT-instellingen al je http-304 headers aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 08:29

Schonhose

Retro Icoon

Al wat langere tijd duurt het laden van Google soms lang na het geven van een zoekopdracht. Een aantal keren de opdracht bevestigen met enter is soms nodig waarna de gewenste informatie na de laatste keer op enter drukken wel direct wordt gepresenteerd.

Andere websites hebben er geen last van, iemand enig idee hoe dat komt?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:18

Magic666

No one's neighbour!

TheZeroorez schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:

stond niet aan, en na aanzetten werkt het :) bevalve in het index menu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

TheZeroorez schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:23:

Houdt je er rekening mee dat dit voor een klein aantal mensen werkt? Helaas is dat uit de TS verdwenen, dat stond er voorgaande keren wel in. Kan dat weer terug?

Die extension is wel handig maar ik heb gemerkt dat je beter nog eventjes kunt wachten tot alles echt helemaal klaar is met laden voordat hij inspringt. Als je te vroeg al op de pgdn drukt dan doet die extension ook niks meer. Dat is wat ik gemerkt hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daarbij staat ook dat het in 1.1 opgelost moet zijn die inmiddels allang uit is, maar dan met de naam 1.5

Ik kan dat wel gaan veranderen in 2.0 enzo, maar als ik niet weet of dat klopt is dat een beetje lomp om er zomaar in te gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38
Wat ik me afvroeg of er ook een extensie is waarmee je een kleur kunt selecteren? Een soort van dropper tool?

/edit.. niet helemaal goed gezocht. O-)

https://addons.mozilla.org/firefox/271/

[ Voor 29% gewijzigd door HawVer op 12-06-2006 12:51 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Weet iemand hoe je een virusscanner in Firefox kunt inschakelen voor je downloads? Ik heb namelijk sinds vandaag een andere virusscanner, maar steeds als ik iets downloaden wil krijg ik de melding dat hij die niet kan vinden (d0h!) Het grote probleem is alleen dat ik nergens kan vinden hoe je een standaard virusscanner instelt oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Kijk hier eens. Die extensie is compleet te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nope.. werkt ook niet.. Denk dat ik maar even een MozBackup maak en den een nieuw profiel aanmaak voor Firefox...

edit:
Het programma is goed gedeïnstalleerd, en het register is er helemaal clean van, ook alle directories :/

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 12-06-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Welke scanner gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Eerst: AntiVir, nu: ClamWin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

TheZeroorez schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:09:
Daarbij staat ook dat het in 1.1 opgelost moet zijn die inmiddels allang uit is, maar dan met de naam 1.5

Ik kan dat wel gaan veranderen in 2.0 enzo, maar als ik niet weet of dat klopt is dat een beetje lomp om er zomaar in te gaan zetten.
Dat staat er niet:
304-HTTP headers probleem, als je met de 'terug' knop terug gaat naar een pagina waar je halverwege was, begint hij gewoon bovenaan, meer hierover verder in de TS.
Er zijn een aantal soortgelijke bugs geweest die ze voor 1.5 hebben proberen te fixen. De bug hier op gathering.tweakers.net is voor zo ver ik weet nog nooit gefixt. De fixes die ze hebben doorgevoerd waren voor andere sites waar het soms ook maar ten dele werkt. Zolang het dus niet officieel bevestigd is dat het hier op gathering.tweakers.net weer zou moeten werken zou ik bovenstaande quote toch willen uitbreiden met de link naar die extensie en de nadrukkelijke waarschuwing erbij dat het zou kunnen werken. Check de volgende bug maar eens: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=215405 met name comment #8 die heel mooi laat zien dat het voor de ene site wel werkt en de andere (tweakers.net) weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat staat er niet?
Firefox houdt niet op alle pagina's vast waar je gebleven bent. Dit is een bekend probleem. Op GOT kun je het iig oplossen door in je Voorkeuren (via Myreact in het menu bovenaan) HTTP 304-headers aan te zetten. Dit blijkt alleen ook niet voor iedereen te werken, voor de meesten echter wel. Volgens deze bug zou dit probleem in Firefox 1.1 opgelost moeten zijn. Beta versies hiervan zijn al als nighty te downloaden (zie links sectie)
En alleen dat 1e gedeelte neerzetten heeft weinig nut IMHO, maar als ik er echt veel mensen blij mee maak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ken ik niet. Ik gebruik (naar mijn tevredenheid) AVG Free van Grisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb 't nu opgelost door een nieuw Firefox-profiel te maken, alleen nu doen m'n home en end knop het niet meer. Ik heb weleens gelezen dat iemand anders hier last van had, en volgens mij was de oplossing heel simpel, ik kan hem alleen niet vinden :(

Iemand enig idee wat het was?

edit:
Met m'n pijltjestoetsen naar beneden resulteert ook in een aanwijzertje (text) dat gewoon alle regeltjes naar beneden gaat, zoals in kladblok dus zegmaar..

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 13-06-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
TheZeroorez schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:06:

edit:
Met m'n pijltjestoetsen naar beneden resulteert ook in een aanwijzertje (text) dat gewoon alle regeltjes naar beneden gaat, zoals in kladblok dus zegmaar..
Tools >> options >> advanced >> general >> Accessibillity >> Allow text to be selected with the keyboard uitvinken

[ Voor 8% gewijzigd door Maverick op 13-06-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
_O_

Dat lost ook meteen het 1e probleem op. Ik zei toch dat het * simpel was :X Gewoon scheef geklikt toen ik m'n instellingen goed aan't zetten was.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:23
Ik ben een voorstander van gratis sotware maar FireFox vind ik helaas nogal enorm veel geheugen gebruiken.

Ik heb eens een paar testen gedaan met verschillende webpagina's, sommige met veel toeters en bellen, andere meer simpel en ik kwam tot de conclusie dat FireFox een beetje trager is, meer CPU verbruikt (30-40% meer) en het ergste van allemaal het geheugengebruik lag 2 tot soms wel 3,5 maal hoger.

Websites die in IE 6.0 25 mb gebruikten, gebruikten in FF 65-70 mb, en dat vind ik wel een beetje teveel van het goede. Ik heb het dan ook terug uninstalled en netjes het formulier ingevuld over wat ik nu precies over het programma vond, met ongeveer dezelfde commentaar als hier, ik hoop dat ze hier in de toekomst zeker iets aan kunnen doen, dan ga ik het zo weer terug installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een paar pagina's terug staat een oplossing die aardig werkt voor mij. Heb je ook niet teveel extensies enzo? Als het echt niet anders gaat ben ik bang dat je op 2.0 moet gaan wachten, dan maar Opera tot die komt? Is wel geen opensource, maar wel gratis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Je kan het geheugengebruik ook fors verminderen door een bepaalde instelling te veranderen, de het geheugen flusht als je FF minimaliseert. Met 5 tabs open en allerlei plugins die dingen bijhouden (session restore en duplicate window) gebruikt het dan nog maar 20MB RAM ofzo (tegenover 100MB eerst. De waarde van pagefile-gebruik van FF veranderde nauwelijks :).).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
In een ouder topic kwam ik het ook ongeveer tegen, vandaar dat ik het ook hier post. Vrijdag deed m'n computer een beetje moeilijk, waardoor een harde reset noodzakelijk was. Na een scandisk kwam mijn lieve computertje weer netjes in Windows.

Toen ik Firefox opstarte had ik opeens geen extensies, bookmarks e.d. meer! Hetzelfde voor Thunderbird, die wilde al een nieuw mail-account aanmaken. Wtf!

Met een beetje puzzelen had ik mijn bookmarks weer terug. Evenals extensies en searchengines (nieuwe profiel gemaakt, en deze bestanden er heen gecopierd)

Maar dit is toch niet normaal? Het lijkt wel of een aantal bestanden op mijn C:\ schijf corrupt zijn geraakt. Ook mijn Dolphin Pulse gaf 'n error dat het .bin bestand corrupt was..

De mailboxen van thunderbird lijken nog gewoon op de normale plek te staan, alleen start de profile manager niet op (deze stappen gevolgd: http://www.mozilla.org/support/thunderbird/profile#locate).

Meer mensen die dit hebben gehad?

[ Voor 23% gewijzigd door RemCOW op 18-06-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien moet je even het 'default' profiel weer laden :? Ook kan het dat die bestanden gewoon weg zijn, dan kun je er verder weinig aan doen..

En over dat Dolphin Pulse.. Installeer gewoon WhatPulse, en join team GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Als ik profile mangager startte, was default het enige profiel. Wat ook klopt. Alleen kan hij de bestanden niet inlezen op een manier. Searchengines niet,extensies nite, bookmarks niet. Wat vreemd is, want als ik de bestanden copier naar een nieuw profiel werkte het gewoon weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Voor Thunderbird: nieuw profiel aanmaken, handmatig de account settings weer in orde maken, voor de adresboeken de *.mab bestanden kopieren en met de MboxImport de oude berichten overnemen. Daarna de gewenste extensies opnieuw installeren (en configureren) en je bent er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 16:52

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

1 simpele vraag, ik heb nu een discussie met iemand die zegt dat firefox merkbaar de pagina's sneller binnenhaalt dan ie. Dit lijkt me toch vrij onmogelijk een op moderne pc en een snelle verbinding. Zou ik dan ook sneller kunnen downloaden in FF? Dit verschil moet wel marginaal zijn, want als ik mn modem snelheid controleer, en test met bijv speedtest.nl kom ik precies goed uit.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het kan enkel zijn dat Firefox de code's anders omzet naar wat jij ziet, dus dat het daarom sneller is, misschien kan het ook sneller zijn door het vele geheugen dat het in beslag neemt :+

Maar ik denk dat áls het al zo is het verschil nihil zal zijn.. Als je wat verschil wil moet je Google web accelerator downloaden, dat scheelt dan nog meer dan Firefox zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Waar het door kan komen is dat hij in Internet Explorer de pagina pas wordt weergegeven als alle informatie binnen is en Firefox direct begint met weergeven van de pagina. Afbeeldingen worden in Firefox ook direct weergegeven/opgebouwd waar het in IE altijd nog iets langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag, ik heb dit al eerder gehad, al mijn bookmarks zijn verdwenen. Heb mijn computer al opnieuw opgestart en ze zijn nog steeds weg. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:44:
Een vraag, ik heb dit al eerder gehad, al mijn bookmarks zijn verdwenen. Heb mijn computer al opnieuw opgestart en ze zijn nog steeds weg. Hoe kan ik dit oplossen?
Afgelopen weekend had ik precies het zelfde probleem. Toen ik het volgende probeerde werkte alles weer prima: Uninstall, delete profile en dan nieuwste versie downloaden en installeren, draait weer perfect!
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook alle search engines kwijt. Maarem met delete profile ben je dan niet alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:49:
Ben ook alle search engines kwijt. Maarem met delete profile ben je dan niet alles kwijt?
Klopt. Maar als je toch al al je bookmarks kwijt bent, lijkt me dit geen probleem. Je search engines komen ook terug. En de opties opnieuw instellen is ook niet erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Firefox slaat toch backups op van de bookmarks? Kun je de laatste goede backup niet terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, alleen als je ook je search engines kwijt bent moet je een nieuw account maken. (Ik heb eens bekeken hoe ze eruit zagen, en er gewoon een die map in gesleept, maar dan pakt 'ie hem nog steeds niet als hij 'kapot' is, ze staan namelijk ook gewoon in die map en werken alleen niet.

Een verse install is nergens voor nodig, je moet gewoon een nieuw profile aanmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Laatst online: 00:50

TeeDee

CQB 241

Is het ook mogelijk om een werkbaLK op te splitsen?
Ik heb nu namelijk 3 toolbars staan:
1. Bladwijzer toolbar
2. Google toolbar
3. Developer toolbar

Ik zou de Bladwijzer en de Google toolbar willen combineren.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 20:56
Op telegraaf.nl wil ik wel eens op een plaatje klikken waardoor je een pop-up krijgt met een grotere plaatje maar de pop-up kan je niet maximaliseren en ook niet bij de rand met je muis venster groter kan maken. Ik heb een screenshot van gemaakt als ik niet duidelijk genoeg bent. Weet iemand een oplossing???

Afbeeldingslocatie: http://shumi.nimio.info/rommel/telegraaf2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat heb ik ook weleens, en volgens mij is dat in IE precies hetzelfde; het is geblokkeerd door Telegraaf om eenofandere lompe reden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
bij IE pop-up wordt die wel op de juiste grote van de plaatje gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ligt dan toch echt aan de site, zij maken die popup namelijk precies even groot als het plaatje, Firefox echter, is natuurlijk heel anders dan IE (waar die site voor gescript is). Ik bedoel ook dat ik dit in IE ook weleens heb, niet speciaal bij Telegraaf.nl...

Je kunt IEtab gebruiken hiervoor, maar ook Imagezoom. Ik gebruik beide extensies sowiezo al, en ze zijn zéér fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
En Tab Mix Plus, heb je nooit meer last van dat tabs je hele venster verkleinen en ook geen verkleinde popups meer, gewoon alles full size (en eventueel instelbaar :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 22:06

master6464

Who's General Failure?

Sky2k schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:58:
Op telegraaf.nl wil ik wel eens op een plaatje klikken waardoor je een pop-up krijgt met een grotere plaatje maar de pop-up kan je niet maximaliseren en ook niet bij de rand met je muis venster groter kan maken. Ik heb een screenshot van gemaakt als ik niet duidelijk genoeg bent. Weet iemand een oplossing???

[afbeelding]
off-topic: waar heb je die windowblinds skin vandaan?

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zojuist heb ik omdat IE niet goed werkte op mijn laptop er FF op gezet.
Ik heb alleen 1 vraagje waar ik zo ff niet uit kom.

Bij IE heb je een icoon Favorites waar je op kan klikken om de favorieten toolbar te openen en te sluiten, nu heb ik net alle opties van FF door gespit maar ik kan niet vinden hoe ik zo'n zelfde knop daar kan krijgen.

Nu moet ik voor die toolbar of bovenin klikken of Ctrl-B in drukken, graag zou ik zo'n zelfde knop hebben als in IE.

Ik ben vast niet de enige die dit wil en heb wel wat gezocht maar kan het echt ff niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 06-10 15:05
Rechtermuis op je toolbar, customize en het bookmarks icoon toevoegen aan je toolbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
^^ Ook die kan inderdaad, hoe simpel is de oplossing toch 8)7

Maar met deze kun je nog 44 buttons erbij pleuren :p
Volgens mij is FireFoxMenuButtons precies wat je zoekt :)

[ Voor 36% gewijzigd door TheZeroorez op 23-06-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Super bedankt Lizard :)

Nu gaat op mijn desktop Internet Explorer er ook van af :P

Edit : Naar die FireFoxMenuButtons ga ik ook ff kijken :)

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 23-06-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik kan sinds een tijdje geen embedded WMV-filmpjes meer kijken (windows media player). Ik krijg dan zo'n groen puzzelstukje met 'click here to download plugin', waarna ik naar de microsoft website wordt verwezen. Met internet explorer werkt het nog wel, dus ik vermoed dat het een probleem is van Firefox.

Heeft iemand een idee welke dingen ik na kan checken? Ik heb al gekeken in /program files/mozilla firefox/plugins en daar zie ik al niks staan van microsoft. Al zie ik dit in de plugin-dir van internet explorer ook niet staan, dus ik vraag me af of dit het probleem is. Iemand nog ideeen?

[edit] Laat maar, vind ik net na het starten van dit topic wel een goede pagina waar dit staat uitgelegd ;) ==> http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206213 . Paar bestandjes naar d eplugins-dir gekopieerd en het werkt weer. Ik vind het alleen wel vreemd hoe die 3 bestandjes zomaar uit mn plugins-dir hebben kunnen verdwijnen.

Ik laat deze post maar even staan voor als anderen hetzelfde probleem hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Palomar op 24-06-2006 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
The__Virus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:57:
En Tab Mix Plus, heb je nooit meer last van dat tabs je hele venster verkleinen en ook geen verkleinde popups meer, gewoon alles full size (en eventueel instelbaar :)).
Dank U het werkt nou perfect!!
master6464 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:13:
[...]

off-topic: waar heb je die windowblinds skin vandaan?
off-topic: Helaas is dat skin al uit de lucht gehaald omdat microsoft niet zo leuk vond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb nog 1 klein vraagje over FF.

Als ik bijvoobeeld in de HK op het midden van een pagina zit en dan daar op een plaatje klik word die groot geopend, alleen als ik dan terug ga kom ik niet terug op het midden van de pagina maar bovenaan.

Is er ergens een instelling waarmee ik gewoon terug kom op het midden van de pagina ipv boven ?

Verder ben ik nu echt helemaal af van IE, ben echt van plan het nooit meer te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In je settings (van GoT!!) je http-304 headers aanzetten geeft de oplossing.

Wat ik sowiezo altijd doe is met m'n scrollwiel op het plaatje klikken, zodat hij in een tabblad opent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tnx :)

Als het goed is hou ik nu op met n00b vragen over FF :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.