[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.094 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Great, Places is geschrapt voor Ff 2.0 en zal zijn opwachting pas maken in 3.0. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik snap nog steeds niet zo goed wat dat is.....(ja die links heb ik de vorige keer gevolgd...maar ja)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
In vorige versies kwam er een icoontje rechtsbovenin als er updates voor je extenties waren. Die is sinds een aantal versies al verdwenen en kan je alleen maar checken of er nieuwe extenties zijn via het menu.
Heb daar nog geen alternatief voor gezien of heb ik wat over het hoofd gezien?

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blaxje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:26:
Great, Places is geschrapt voor Ff 2.0 en zal zijn opwachting pas maken in 3.0. :'(
Waarom? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Leuk... :/

edit:
Is daar eigenlijk geen extensie voor? Ik vond het altijd wel handig, en ik heb er de laatste tijd veel extensies bij geplant, dus updates die zichzelf automatisch melden is ook wel weer zo handig..

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 25-04-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Beetje binnen komen vallend, want met de brakke GOT search functie vind ik alleen maar irrelevante onderwerpen.

Sinds een week of wat duurt het bij mij langer dan een MINUUT voordat de downloadmanager op komt. (vanaf het moment dat ik de locatie heb aangeklikt en op ok heb geklikt)

Heb FF al gereïnstalled. Had al v.1.5.0.2, ff verwijderd en nu nog steeds hetzelfde probleem. Iemand ermee bekend? Tis vrij irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 19:31
De Friese versie van Mozilla Firefox is nu uit. Dus voor de friezen onder ons kan er ook in die taal worden gebrowsed.
Firefox 1.5.0.2 is dien en kinne jo mei ien fan de keppelings hjirûnder ynlade. Thunderbird is noch net beskikber.
Vertaling: Firefox 1.5.0.2 is klaar en kunt u downloaden met een van de links hieronder. Thunderbird is nog niet beschikbaar (in het fries).

Fryske Firefox 1.5.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

eerdepeer schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:37:
Beetje binnen komen vallend, want met de brakke GOT search functie vind ik alleen maar irrelevante onderwerpen.

Sinds een week of wat duurt het bij mij langer dan een MINUUT voordat de downloadmanager op komt. (vanaf het moment dat ik de locatie heb aangeklikt en op ok heb geklikt)

Heb FF al gereïnstalled. Had al v.1.5.0.2, ff verwijderd en nu nog steeds hetzelfde probleem. Iemand ermee bekend? Tis vrij irritant. :(
Misschien moet je proberen om FF te de-installeren en dan OOK de Application Data directory van Mozilla weg te gooien. Dat is de map met voorkeuren enz. (Of had je dat al gedaan?)

Als je het voor elkaar hebt gekregen is het misschien handig een backup te maken met MozBackup, zodat je niet alles opnieuw alles in hoeft te stellen na zo'n fout. (Extensies worden ook bewaard)

[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 26-04-2006 16:35 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

PaulZ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:34:
In vorige versies kwam er een icoontje rechtsbovenin als er updates voor je extenties waren. Die is sinds een aantal versies al verdwenen en kan je alleen maar checken of er nieuwe extenties zijn via het menu.
Heb daar nog geen alternatief voor gezien of heb ik wat over het hoofd gezien?
Het update systeem voor Firefox en de extensies in gescheiden en toen is er op een of andere manier niets voor in de plaats gekomen, wat betreft een duidelijke notificatie voor nieuwe extensies.
In de extensiebheerder kun je wel zien of er nieuwe versies zijn, maar dan moet je handmatig de extensiebeheerder openen.

Een alternatief is er wel: Zie Update Notifier.
Blaxje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:26:
Jammer idd, maar er moest opzich ook nog best wat aan gebeuren. Als de ontwikkelaars nu al zien dat het niet zo goed is om Firefox 2.0 met places uit te brengen met de kwaliteit van alle functies die we in 1.0 en 1.5 gezien hebben, dan zal het vast wel een verstandig besluit geweest zijn.
Ik kan nog best een half jaar langer door met het huidige systeem en dan van een perfecte Places-functie gebruik maken.

Ik kan wel zeggen dat het in de laatste Branch-builds nog niet super werkte, iig de extra functionaliteit vergeleken met het huidige systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Mega bedankt! Precies wat ik zocht...

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
degroot schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:06:
Ik zit met een klein vraagje mbt tot de volgende extensie:
Radio NL Toolbar , deze is hier te vinden:
https://addons.mozilla.org/firefox/2253/

Deze toolbar vind ik persoonlijk heel erg fijn , zit alles op wat ik normaal gebruik(livestream speler , mailchecker en RSS)
Alleen de RSS valt mij een beetje tegen.
Deze pakt namelijk de RSS feed van www.telegraaf.nl
En ik kan nergens een optie vinden om deze feed te veranderen in een andere RSS feed naar wens.

Weet iemand misschien of dit mogelijk is? of zit die RSS Reader er gewoon zo ingebakken dat je er zelf geen wijzigingen aan kan doen? dat kan namelijk wel met de mailchecker en met de radio(zelf aparte streams toevoegen)

Als ik de RSS kon wijzigen , dan zou dit voor mij de werkbalk helemaal afmaken!!!
Iemand hier al iets op gevonden?
Zou de perfecte toolbar voor mij wezen

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer eens klagen over het geheugengebruik. FireFox versie 1.5.0.2, gebruikt van het beschikbare 1024 MB intern geheugen 723 MB. Alles met elkaar nog maar 9 MB over. Hoezo geheugenvreter. ;(

Enigste plug-in die draait is Adblock, van de rest is FF nog maagdelijk schoon.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
En ik heb last van een laatste tijd (sinds 1.5.0.2 zo een beetje) mij tevaak crashende browser. Misschien maar eens helemaal verwijderen en alles opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 19:04

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:25:
Toch weer eens klagen over het geheugengebruik. FireFox versie 1.5.0.2, gebruikt van het beschikbare 1024 MB intern geheugen 723 MB. Alles met elkaar nog maar 9 MB over. Hoezo geheugenvreter. ;(

Enigste plug-in die draait is Adblock, van de rest is FF nog maagdelijk schoon.
Dan doe je echt iets fout. Bij mij gebruikt Firefox krap 28 MB (van de 736 beschikbaar) en ik heb echt wel een paar extensies meer.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hij niet, FireFox waarschijnlijk. Memory leaks heb je nu eenmaal af en toe, da's allang bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31

nFo

Sinds ik firefox heb geupdate van: 1.5 naar 1.5.0.2 werkt het laden van pagina's niet meer. :?
Een her installatie helpt ook niet.
Als ik op: Controleren op updates druk dan krijg ik deze fout melding:

Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/231/firetruck2yr.png

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 27-04-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Liu schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:06:
[...]

Dan doe je echt iets fout. Bij mij gebruikt Firefox krap 28 MB (van de 736 beschikbaar) en ik heb echt wel een paar extensies meer.
Gisterochtend heb ik mijn laptop moeten formateren omdat Oracle liep te janken. Windows is dus brandschoon, en binnen andere applicaties doet het geheugen volstrekt normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Weet iemand trouwens een bbcode toolbar voor firefox? Dus niet van die menutjes, want dan schiet het nog niet op, en kan ik net zo goed alles zelf typen. Ik bedoel dus zegmaar een toolbar met zoiets als er nu op tweakers standaard staat, en dan het liefst zo dat je zelf een beetje in kunt stellen wat je erop wilt zien. Sommige fora hebben die bars er zelf niet bij zitten, of véél te simpel, met alleen b, i en u ofzo.

Al dat typen duurt ook zo lang, en ik heb me blind lopen zoeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
TheZeroorez schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:48:
Weet iemand trouwens een bbcode toolbar voor firefox? Dus niet van die menutjes, want dan schiet het nog niet op, en kan ik net zo goed alles zelf typen. Ik bedoel dus zegmaar een toolbar met zoiets als er nu op tweakers standaard staat, en dan het liefst zo dat je zelf een beetje in kunt stellen wat je erop wilt zien. Sommige fora hebben die bars er zelf niet bij zitten, of véél te simpel, met alleen b, i en u ofzo.

Dan heb je niet goed gezocht: https://addons.mozilla.or....php?q=bbcode&app=firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan heb je niet goed gelezen:

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ooit aan een type-cursus gedacht :?
Heeft als leuke bijwerking dat het redelijk tegen RSI helpt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jahoor, ik heb die al op m'n 10e gedaan, zo'n 5 jaar geleden nu :>

't Is alleen gewoon handig als je weleens wat dingen met veel opmaak maakt, anders gaat het zo lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb nu een vreemd probleem.

Ik moest in safe mode opstarten om een programma dat mijn computer deed crashen te verwijderen. Daarna weer gewoon opgestart en ingelogd, maar Firefox wil mijn bookmark file niet laden, maar overschrijft het wel (leeg) bij het aflsuiten!

Ik heb mijn bookmarks op een niet-standaard locatie staan, die locatie staat netjes in de prefs.js. Als ik Firefox start is het lijstje bookmarks leeg, maar als ik Firefox afsluit wordt wel het file dat in prefs.js staat overschreven.

Ik heb al geprobeerd om een nieuw profiel aan te maken. maar dat helpt niet. En dan maakt het geen verschil uit of ik mijn originele prefs.js weer terug zet of alleen de bookmark regel in de nieuwe prefs.js zet. Firefox blijft volharden in het niet weergeven van mijn bookmarks maar wel overschrijven en daardoor leegmaken bij het afsluiten.

Waarom wil Firefox mijn bookmarks dan niet laten zien?

Laat maar, ik heb het probleem al gevonden. Mijn bookmark file is dan wel 212kB groot, maar er staat noppes in. Al mijn bookmarks verdwenen! :( :( Zal eens in de Recycle Bin kijken wat ik nog kan terugvinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Maasluip op 28-04-2006 12:34 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Laatst online: 15-09 17:41

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ik heb nu een mooie theme geinstalleerd (Black Japan), maar is het ook mogelijk om dan de Windows balk weg te laten (of ook aan te passen aan de theme). Firefox ziet er nu strak uit, maar het is jammer van die balk bovenaan.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Volgens mij is m'n Firefox compleet geflipt. Elke keer als ik hem opstart komt er een 'bladwijzerbalk' tussen m'n tabs en navigatiebalk te staan. Als ik hem weghaal is ie de volgende keer weer doodleuk terug. En ten tweede zijn m'n favorieten compleet verdwenen en daar ben ik niet zo erg blij mee :( :( :(

Bij "C:\Documents and Settings\*user*\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\* \bookmarks.html" staat iig niks meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Voor iedereen die zijn bookmarks kwijt is. In je profiel \bookmarkbackup houdt Firefox een backup van je bookmarks.html van de laatste 5 dagen bij.
Hopelijk staat daar nog wat goeds bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Gert-Paul schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:16:
Voor iedereen die zijn bookmarks kwijt is. In je profiel \bookmarkbackup houdt Firefox een backup van je bookmarks.html van de laatste 5 dagen bij.
Ja, dat zag ik nu ook. Hebben ze toch iets gedaan om bug 251692 minder ernstig te maken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ter informatie
We are going to ship a smaller 1.8.0.3/1.5.0.3 release in order to quickly respond to a publicly reported security issue (bug 334515). What was previously called 1.8.0.3 will shift to 1.8.0.4. 1.8.0.4 will ship on a schedule slightly offset from the original 1.8.0.3 schedule to accommodate the new release in the middle. The new 1.8.0.3 release is happening off of a mini-branch from 1.8.0.2 so no action is required to back out patches or stop landing patches for the next release.
Bron: Wiki Mozilla.org

Oftewel: Firefox 1.5.0.3 zal vandaag of morgen verschijnen. Deze versie zal een beveiligingslek oplossen. Zie ook Digg hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Gert-Paul schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:16:
hartelijk dank. gelukkig staan ze hier idd in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik vind m heerlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ff 2.0a geprobeert, maar wat irritant die sluitknopjes nu op elke tab, vind 1 sluitknop in de hoek zoals het nu is goed zat.
Verder, die places zie ik weinig nut van, die komt er dus niet in 2.0..... Maar IE7 heeft wel zoiets, en IE7 heeft ook een session saver. Damn, Fx ligt gewoon iets achter als IE uitkomt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Sjah schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:52:
Ff 2.0a geprobeert, maar wat irritant die sluitknopjes nu op elke tab, vind 1 sluitknop in de hoek zoals het nu is goed zat.
Het is maar wat je gewend bent. In Opera werkt het fantastisch (maar daar kan je ook elke tab apart minimaliseren).
Verder, die places zie ik weinig nut van, die komt er dus niet in 2.0..... Maar IE7 heeft wel zoiets, en IE7 heeft ook een session saver. Damn, Fx ligt gewoon iets achter als IE uitkomt... :X
Ik denk dat tegen dat IE7 werkelijk uit komt, Firefox ook nog wel een paar leuke extraatjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
tJa idd, en session save feature komt in 2.0, en dat vind ik een must-have feature, geen extensie-feature dus...
En zelfs al ligt Fx achter, op gebied van ondersteunde rendertechnieken en veiligheid liggen ze nog altijd (dik) voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die kruisjes zijn idd een beetje overdreven.. Met een extension kun je ook gewoon met middle click sluiten (of rechts, als je dat wil) Ik denk dat dat een betere optie is om erin te stoppen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Sjah schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 20:52:
IE7 kan idd beter met bookmarks omgaan dan IE6, maar IE6 kan dan de favorieten ook nog goed bewerken. Ik denk dat IE7 ongeveer doet wat Firefox momenteel al doet met bookmarks (van de recenties die ik gelezen heb en de screenshots die ik gezien heb). Places moet bookmarks naar een hoger niveau tillen en dat zal dan waarschijnlijk ook veel beter zijn dan wat IE7, mits goed uitgevoerd. Nu ze nog even de tijd hebben, verwacht ik dan ook dat dit zal gebeuren. Zoals we ook van Mozilla gewend zijn :)
TheZeroorez schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:31:
Die kruisjes zijn idd een beetje overdreven.. Met een extension kun je ook gewoon met middle click sluiten (of rechts, als je dat wil) Ik denk dat dat een betere optie is om erin te stoppen dan...
Middelklikken kan nu ook al. De reden dat er nu sluitknoppen op ieder tabblad komen, is dat er door Google een usabilitystudie gedaan is naar het gebruik van tabbladen. Voor de gemiddelde gebruiker blijkt dat beter te werken. Wij kunnen het wel tweaken zoals we willen, dus als het hun gebruikersgemak verhoogt heb ik er geen problemen mee. Het zal ook een kwestie van gewenning zijn, zoals Mr. Lie al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Boomerang schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:12:
Ter informatie

[...]

Bron: Wiki Mozilla.org

Oftewel: Firefox 1.5.0.3 zal vandaag of morgen verschijnen. Deze versie zal een beveiligingslek oplossen. Zie ook Digg hierover.
Op de mozilla's ftp zie ik inmiddels een 1.5.0.3 map staan , met een partial.mar erin, zelfs in het Nederlands. Weet alleen niet hoe je die .mar gebruikt, lijkt erop dat die officieel nog niet echt gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Krijg net een automatische update, 1.5.0.3 is een feit :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Is er een truc of plug-in om firefox compleet full screen te maken met F11. Nu blijft de knoppenbalk nog in beeld. In IE kan je instellen dat die ook automatisch verbergt. En ik heb het dan niet over de full-screen plugin die enkel een knopje op de knoppenbalk toevoegt.

edit:
Laat maar: Autohide 1.0.1...

[ Voor 13% gewijzigd door jfeelders op 03-05-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
VideoDownloader een mooie vervanger voor MediaPlayerConectivity

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... of het nu aan de nieuwe Firefox ligt of aan Fokzine.net, ik kan geen reacties meer zien onder het nieuws.... Iemand enig idee?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Van de frontpage: http://frontpage.fok.nl/nieuws/64531 :)

[ Voor 19% gewijzigd door CrashOne op 08-05-2006 21:45 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Laatst online: 15-09 18:22
Ik heb vanaf versie 1.5.0.3 een probleempje, hij geeft geheel willekeurig aan dat er problemen zijn om de pagina in te laden. Bij een refresh wordt de website alsnog ingeladen. Meer mensen met dit probleem, het is erg irritant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:34

13art

Moderator Mobile
Roog1317 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:49:
Ik heb vanaf versie 1.5.0.3 een probleempje, hij geeft geheel willekeurig aan dat er problemen zijn om de pagina in te laden. Bij een refresh wordt de website alsnog ingeladen. Meer mensen met dit probleem, het is erg irritant namelijk.
Ja dat probleem heb ik dus ook. Heb er ondertussen op Mozbrowser.nl een topic over geopend. Het lijkt niet helemaal willekeurig. Vaak is het als ik firefox opstart, dan 1 van de eerste links die ik open via favorieten die krijgt een foutmelding. Maar vaak zijn het ook links die ik aanklik op een pagina en laat openen in een nieuw tabblad.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 08-05-2006 22:50 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hij heeft vanaf deze versie ook grote problemen met cookies etc. Bij mij is het plotseling onmogelijk om Google.com te gebruiken. Hij knalt steeds terug naar Google.NL zonder de settings te onthouden. Ook de site van Ohra.NL blijkt problemen te geven. Dit soort problemen zijn ook door anderen hier gemeld.

[rml][ Firefox1.5] vergeet zoekhistorie en webform. invoer na exit[/rml]

Google geeft problemen met Firefox

Voorlopig is Firefox bij mij dan ook weer verwijderd. Iets wat trouwens nog best lastig bleek. Er zijn verschillende hidden files en directories die niet automatisch weg gehaald worden. Ook de registry zit vool zooi die niet weg gaat. Die kan je dus met de hand gaan opzoeken en deleten.

Zodra dit soort zaken op orde zijn wil ik het wel weer een keertje proberen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal top! Werk als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Laatst online: 15-09 18:22
DjWannaB2002 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:21:
[...]

Ja dat probleem heb ik dus ook. Heb er ondertussen op Mozbrowser.nl een topic over geopend. Het lijkt niet helemaal willekeurig. Vaak is het als ik firefox opstart, dan 1 van de eerste links die ik open via favorieten die krijgt een foutmelding. Maar vaak zijn het ook links die ik aanklik op een pagina en laat openen in een nieuw tabblad.
Firewall en virusscanner uitschakelen helpt bij mij niet. Bij jou wel? Het begint echt vervelend te worden, zou haast IE weer gaan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Weet iemand een extentie zoals Cookies Manager voor IE om cookies te managen als 'to keep' en 'to destroy' zodat je iedere keer je lijst met cookies moet doorspitten?

[ Voor 7% gewijzigd door jfeelders op 09-05-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 11:34

13art

Moderator Mobile
Roog1317 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:18:
[...]

Firewall en virusscanner uitschakelen helpt bij mij niet. Bij jou wel? Het begint echt vervelend te worden, zou haast IE weer gaan gebruiken!
Heb het niet geprobeerd, maar lijkt me sterk. Ook lijkt het bij mij of het in het begin een stuk erger is dan als ik alweer een tijdje aan het werk met ben firefox. Net alsof die eerst moet opwarmen oid... Erg vreemd allemaal.

Zal een wat googelen om te kijken of er meer mensen zijn met dit probleem.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
http://www.bild.t-online.de/BTO/index.html (die url blijft hele tijd hetzelfde als je op bild zit, zoals met wel meer sites het geval is) als ik hier heensurf en dan daar doorblader, en dan back doe, kom ik op de pagina waarvoor ik was voor ik op bild kwam. Vreemd, soms doet diet het wel goed en blijft die op Bild, in IE wel altijd goed, en vroeger met Fx ook altijd goed. Bug, of Fx hiero corrupt? Hoe zat dat nou, Fx geheel verwijderen, of nieuw profiel maken....

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 10-05-2006 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jfeelders schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:39:
Weet iemand een extentie zoals Cookies Manager voor IE om cookies te managen als 'to keep' en 'to destroy' zodat je iedere keer je lijst met cookies moet doorspitten?
Cookie Culler als die nog bestaat :)

Maar wat ik me afvroeg : Ik heb iets gelezen over een HyperThreading bug in FireFox. Wie kan mij vertellen wat dat inhoudt ?? Hier @ werk heb ik namelijk af en toe crashes @ T.net frontpage en ben bang dat het door de HT CPU komt :)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 10-05-2006 09:34 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Hoe zit het met FF 2.0?
IS er al een beta te downloaden of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
ja een ALpha is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

voor cookies gebruik ik dit: http://mfe.gorgias.de/#pcookies
easy and simple.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat64
  • Laatst online: 14-09 11:35
Ik zit met een raar probleem in Firefox 1.5.0.3. Het staat op m'n laptop die ik voor het werk en voor privé gebruik. Op het werk gaat alles via een proxy, en daar is er niets aan de hand. Thuisgekomen, schakel ik de proxy uit (direct connection to the internet) en zou het via mijn thuisnetwerk ook gewoon moeten werken. Het probleem is nu dat ik met Firefox alleen maar HTTPS-pagina's kan bekijken. Alle andere pagina's geven de melding "the connection was reset". Via IE kan ik wel alles zien (als ook daar de proxy is uitgeschakeld). Als ik dan een VPN met m'n werk opstart vanuit thuis en de proxy weer activeer, werkt alles prima. Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Check hier mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

De proxy setting is nog steeds actief voor alle andere protocollen dan HTTPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat64
  • Laatst online: 14-09 11:35
Je stelt de proxy toch niet per protocol in?

Check hier mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nou heb bij mij profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar heb voor bestanden behouden gekozen(is dit fout?), en het probleem is gebleven. Moest werkelijk alles opnieuw instellen... Denk dat het dan een bug is, met dat terug bladeren op sommige sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Cookie Culler kan je login cookies "Locken/Protecten" en dan als je al je cookies leegt via cookie culler blijven bijvoorbeeld alleen je T.ne tlogins over :*)

Wel via CC legen anders zijn ze weg :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Wat is er nieuw in FF 2.0?
Als er wat leuke dingen in zitten wil ik de alpha wel eens downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Brantje schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:08:
Wat is er nieuw in FF 2.0?
Als er wat leuke dingen in zitten wil ik de alpha wel eens downen.
In Alpha1 zit nog niet zoveel interessants. Alpha2 wordt interessanter. In A1 zat nog places, maar er is toch besloten dat naar FF 3.0 te verplaatsen, omdat er nog teveel bugs inzitten.

In A2 komen oa:
- Basis Session Saver
- Microsummaries (stukjes van webpagina's in je bladwijzerwerkbalk)
- Nieuwe zoekpluginstructuur en het makkelijk toevoegen/bewerken van zoekplugins
- RSS-preview en makkelijk toevoegen van feeds aan je favo nieuwslezer
- Nieuwe add-on manager
- Safe Browsing (anti-phising)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Niemand die mijn bug kan bevestigen. Wil namelijk best een bugreport maken bij Mozilla, maar moet dan wel 100% weten dat het niet iets bij mij is natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 10:25
Even probleempje met firefox. Ik kan de home en and knopjes niet meer gebruiken om van onder naar boven te gaan in een pagina. De page up en page down werken nog wel. In andere programma's werkt het nog wel. Ook als ik ergens klik zie je zeg maar het | net zoals je een bericht typt.

Iemand oplossing? Ik heb al in de opties gekeken maar kon niet echt wat vinden wat tot nut kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
Waarschijnlijk per ongeluk op caret browsing gedrukt (F7) nog een keer erop drukken om het uit te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 10:25
Ja dat was het idd, dankuwel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:10

master6464

Who's General Failure?

ik zit echt diep in de shit met firefox:
-ik kan het tablad privacy niet meer openen (dan crasht hij)
-ik kan niks meer downloaden (ook hier crasht hij)
het is de nieuwste versie en na verwijderen en opnieuw instaleren heb ik nog steeds hetzelde probleem
|:( |:( |:( |:( |:(

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:46

L0g0ff

omg

Is het iemand al opgevallen dat na een van de laatste updates de rss feed via de live werkbalk niet meer lekker werkt? Voorheen kreeg je altijd precies te zijn welke pagina's je had bezocht omdat dan het mini-logo'tje van de website in de feed verwerkt zat. Nu zie je alleen dat "witte blad" nog maar. Is hier een oplossing voor?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

master6464 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:09:
ik zit echt diep in de shit met firefox:
-ik kan het tablad privacy niet meer openen (dan crasht hij)
-ik kan niks meer downloaden (ook hier crasht hij)
het is de nieuwste versie en na verwijderen en opnieuw instaleren heb ik nog steeds hetzelde probleem
|:( |:( |:( |:( |:(
Gooi gewoon even je windows profiel weg en probeer het een keer opnieuw. Waarschijnlijk is je register gewoon ergens corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

OhMyGod schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:31:
Is het iemand al opgevallen dat na een van de laatste updates de rss feed via de live werkbalk niet meer lekker werkt? Voorheen kreeg je altijd precies te zijn welke pagina's je had bezocht omdat dan het mini-logo'tje van de website in de feed verwerkt zat. Nu zie je alleen dat "witte blad" nog maar. Is hier een oplossing voor?
ik heb het ook gemerkt. Soms willen de bladwijzers ook niet meteen laden, een herstart lost dat wel op maar toch....bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

OhMyGod schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:33:
[...]

Gooi gewoon even je windows profiel weg en probeer het een keer opnieuw. Waarschijnlijk is je register gewoon ergens corrupt.
hoe?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Inloggen onder een ander administrator account > "C:\documents and settings\orginele inlognaam" hernoemen naar "C:\documents and settings\orginele inlognaam.old". Je kunt hem ook verwijderen maar als je dan zaken kwijt bent kun je niets meer terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

OhMyGod schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:08:
[...]

Inloggen onder een ander administrator account > "C:\documents and settings\orginele inlognaam" hernoemen naar "C:\documents and settings\orginele inlognaam.old". Je kunt hem ook verwijderen maar als je dan zaken kwijt bent kun je niets meer terug halen.
opnieuw instellen van een profiel is met te veel werk. Is er een manier om het firefox gedeelte van het register te deleten zodat deze bij een nieuwe instalatie van firefox opnieuw aangemaakt wordt?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

het gaat niet om het register, maar om het profiel.
die map renamen is alles wat je hoeft te doen...meer niet. Heb je weer een schoon profiel.
en je kunt met MozBackup altijd een backup maken van je oude profiel en die over je nieuwe draaien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Ik heb de laatste tijd heel vaak dat in een nieuw scherm ik niets meer in invulvelden kan typen (google bijvoorbeeld). Zodra ik type opent de zoekbalk onderaan het scherm en komen daar de letters in te staan. Ook de adresbalk bovenaan werkt dan niet meer. Na het openen en sluiten van Extra -> Opties werkt alles weer naar behoren?

Ik kan er niets over vinden en weet ook geen oplossing meer. Komt iemand het bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Pretorian_ schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:33:
het gaat niet om het register, maar om het profiel.
die map renamen is alles wat je hoeft te doen...meer niet. Heb je weer een schoon profiel.
en je kunt met MozBackup altijd een backup maken van je oude profiel en die over je nieuwe draaien volgens mij.
ik heb de map C:Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Mozilla
verwijdert en alles doet het nu weer

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
André schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:12:
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat in een nieuw scherm ik niets meer in invulvelden kan typen (google bijvoorbeeld). Zodra ik type opent de zoekbalk onderaan het scherm en komen daar de letters in te staan. Ook de adresbalk bovenaan werkt dan niet meer. Na het openen en sluiten van Extra -> Opties werkt alles weer naar behoren?

Ik kan er niets over vinden en weet ook geen oplossing meer. Komt iemand het bekend voor?
Helaas wel, zie deze bug

Geen oplossing, als work-around werkt het meestal om een andere applicatie te openen en dan weer terug naar ff te gaan.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ineens nix meer downloaden met firefox (met IE nog wel, maar die gebruik ik nauwelijks nog)
ik krijg steeds de foutmelding:

firefox.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x004eea44 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma
(waarop firefox sluit)

Ook heb ik net gemerkt dat als ik in 'Extra' naar 'Privacy' wil gaan ik ook deze foutmelding krijg...

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dit werkt vaak heel goed :)
master6464 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:31:
[...]

ik heb de map C:Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Mozilla
verwijdert en alles doet het nu weer

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 13-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

André schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:12:

Gister werkte er even iemand op mijn laptop terwijl ik ook nog een venster met een aantal tabbladen open had staan. Er werd een nieuw venster geopend en toen kreeg ik ook voor het eerst te maken met dit probleem. Na even wisselen met het oorspronkelijke venster was het probleem over.

Het zou kunnen dat het in een security-update weer gedeeltelijk teruggekeerd is. Hoe lang heb jij er weer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als dit al gevraagd is (zou ook niet weten hoe ik het precies moet opzoeken, onder welke termen) maar heeft iemand anders ook last van het feit dat firefox het vertikt om standaard "open met dit programma" te onthouden en het elke keer opnieuw vraagt? Als ik op een torrent klik heb ik geen zin om elke keer nogmaals te bevestigen dat ff altijd bitcomet moet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:34
Heeft iemand nog een mirror van een moox build van Fx? Hier staat een bakkie (pentium II/win98) die de normale installer van mozilla niet wil/kan draaien, en die moox build was altijd wel lekker vlot, maar de moox site is nu offline.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:52:
Sorry als dit al gevraagd is (zou ook niet weten hoe ik het precies moet opzoeken, onder welke termen) maar heeft iemand anders ook last van het feit dat firefox het vertikt om standaard "open met dit programma" te onthouden en het elke keer opnieuw vraagt? Als ik op een torrent klik heb ik geen zin om elke keer nogmaals te bevestigen dat ff altijd bitcomet moet gebruiken :(
Daar heb ik ook last van. Ik krijg dat dialoogvenster niet weg. Ik hoef alleen maar op OK te drukken, maar het blijft toch irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 21:42
Ik heb al gezocht in dit topic, en in de openingspost, en zal vast ergens genoemd zijn. Maar ik heb aan de zijkant van mijn muis van die leuke knopjes waar ik terug en vooruit mee kan gaan. Hoe krijg ik dit aan de gang in FF?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
mastair schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:36:
Ik heb al gezocht in dit topic, en in de openingspost, en zal vast ergens genoemd zijn. Maar ik heb aan de zijkant van mijn muis van die leuke knopjes waar ik terug en vooruit mee kan gaan. Hoe krijg ik dit aan de gang in FF?
Die knopjes heb ik ook, maar die doen het altijd al gewoon, denk dat het meer een windows instelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er nog altijd erg tevreden over. Heb het van school af mee gekregen. Bij informatica gebruiken we het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

mastair schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:36:
Ik heb hier een Logitech MX510, en hier heb ik ook de drivers voor geïnstalleerd. Het werkte gewoon out of the box nadat ik Firefox startte. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Sinds ik FF heb werkt het hier ook gewoon, nu met een Optellimouse, morgen met een Logitech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Gert-Paul schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:00:
[...]

Gister werkte er even iemand op mijn laptop terwijl ik ook nog een venster met een aantal tabbladen open had staan. Er werd een nieuw venster geopend en toen kreeg ik ook voor het eerst te maken met dit probleem. Na even wisselen met het oorspronkelijke venster was het probleem over.

Het zou kunnen dat het in een security-update weer gedeeltelijk teruggekeerd is. Hoe lang heb jij er weer last van?
Nu je het zegt, sinds kort pas. Het lijkt er dus op dat 1.5.0.3 dit probleem voornamelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mij ingeschreven voor een nieuwsbrief van Recht.nl

Als de nieuwbrief in mijn inbox komt zie je de titel van de tekst met een hyperlink naar ergens onderin hetzelfde document waar de tekst staat (je kan dus ook met scroll-down werken).
Ik zou het relaxed vinden als het gewoon zou werken, maar FF geeft een soort foutmelding. Weet iemand hoe ik dit kan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:15
Ik heb ook een probleempje met 1.5.0.3:
Als ik Firefox opstart dan is de adresbalk wit, ik typ een adres in, Enter, de pagina wordt geladen.
Ik klik op een link, de pagina wordt geladen, maar de adresbalk blijft hetzelfde.
=>De adresbalk reageert niet.

Opl.: Rechtermuisknop op een balk>Aanpassen>Versleep het "Home" Icoontje naar rechts van de adresbalk>Klaar>Opnieuw Aanpassen en zet het terug links van de adresbalk.

Heeft iemand dit ook voor?
(probleem blijft bij alle themes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat ik nu toevallig tegenkom...
(Er was toch ergens zo'n gast die Safari gebruikte omdat dat beter staat in OSX ?)

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 21-05-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Vrij vreemd, ik sloot gister mijn PC af op een niet zo goede manier maar dat had ik al eens eerder gedaan.

In ieder geval, het probleem is dat al mijn Bladwijzers verdwenen zijn in Firefox.

Waar slaat Firefox deze op zodat ik ze weer kan importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hidde schreef op zondag 21 mei 2006 @ 09:43:
Vrij vreemd, ik sloot gister mijn PC af op een niet zo goede manier maar dat had ik al eens eerder gedaan.

In ieder geval, het probleem is dat al mijn Bladwijzers verdwenen zijn in Firefox.

Waar slaat Firefox deze op zodat ik ze weer kan importeren?
C:\Documents and Settings\Username\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\profiel-naam
Vervolgens staat daar een html bestand met alle favorieten. :)
*wel even verborgen bestanden en mappen weergeven aanzetten. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 21-05-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
ff nog een keertje:

Heeft iemand nog een mirror van een moox build van Fx? Hier staat een bakkie (pentium II/win98) die de normale installer van mozilla niet wil/kan draaien, en die moox build was altijd wel lekker vlot, maar de moox site is nu offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=158106 :?

Onee, daar staat een linkje naar moox.ws ehh.. misschien dat er daar onderhand dan al mensen in het topic zijn die wel een link hebben?

[ Voor 56% gewijzigd door TheZeroorez op 29-05-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die spellcheck in 2.0a3 ownt wel!

Weet iemand trouwens of 'places' (aan een database gekoppelde history/booksmarks) in 2.0 zal zitten? In 2.0a3 zit het niet meer, in eerdere alpha's wel (werkte toen brak imo - maar zag er wel toekomst in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Wwwillem schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:24:
Weet iemand trouwens of 'places' (aan een database gekoppelde history/booksmarks) in 2.0 zal zitten? In 2.0a3 zit het niet meer, in eerdere alpha's wel (werkte toen brak imo - maar zag er wel toekomst in)
Nee, dat was nog te buggy vonden ze bij Mozilla om stabiel te krijgen voor versie 2.0. In de trunkversies zit het nog wel en daarom komt het wel in versie 3.0 terug.

Dus ze hebben nu genoeg tijd om te helemaal stabiel te maken en te denken hoe het precies ingevuld kan worden. Het moet natuurlijk ook niet teveel wennen zijn voor gebruikers van Firefox 2 en eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:24:
Die spellcheck in 2.0a3 ownt wel!
idd, wilde het net melden.

En heb het idee dat die wat sneller reageert met gmail.

Jammer dat niet alle extensies worden ondersteund. Maar voor de rest ziet t er oke uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Gert-Paul schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:51:
Nee, dat was nog te buggy vonden ze bij Mozilla om stabiel te krijgen voor versie 2.0. In de trunkversies zit het nog wel en daarom komt het wel in versie 3.0 terug.
Komt er misschien dan wel een extensie om op een blank tab al je bookmarks weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 09:09
in een review hebben ze het over een feature waarbij de quicksearch searches herkent op pagina's en je ze laat toevoegen, alleen ik heb die feature niet, iemand anders wel?
Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/blogger/5187/388/1600/searchbox_newplugin.jpg
(bon echo alpha 3 bedoel ik)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.