Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
En je gaf aan dat je juist geen tabs meer open had? Als ik alles sluit heb ik nog steeds een tab bar. 1 pagina open is gewoon 1 tab.Repeat schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:17:
[...]
ja maar ik wil dat ie start met de pagina open waarmee ik hem ook heb afgesloten.
Dat is een setting.GF schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:31:
Als ik alles sluit heb ik nog steeds een tab bar.
Ongeacht jouw instellingen telt Firefox één open site gewóón als één tab, alleen als jij het zo ingesteld hebt zie je dat niet. Het zou er dus niets mee te maken moeten hebben.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
ik heb een account bij het forum van newsleecher (www.newsleecher.com/forum) maar zodra ik mijn gegevens intik en op "log in" klik gebeurd er niks.... (ja het zandlopertje en vervolgens niks)
Als ik FF afsluit en weer opstart wil die het wel eens doen en dan kan ik gewoon een tijdje van website veranderen. Terugkomend naar het forum ben ik dan nog steeds ingelogd totdat ik FF weer afsluit.
In IE gaat het gewoon goed.. dit ter controle.
Alle andere fora hebben dat probleem niet, zou dit een FF probleem kunnen zijn of echt een forum probleem?
Ik heb gewoon aanstaan dat ik 999 berichten wil zien.
IE doet het perfect, FF loopt altijd vast.
BV in het grote Alfa Romeo topic ( vorige deel, deze die nu loopt is nog geen probleem)
Ik heb dit nu op 2 computers.
Dit is een (overdreven) voorbeeldje van de wow-us site. Deze site kan ik dus alleen met IE bekijken waar hij dus wel alle plaatjes laat.
Ook heb ik, zoals je misschien wel hebt gezien, probleem dat de icoontjes van sites door elkaar raken. Ik heb bij meerdere sites het gmail icoontje staan. Is hier een oplossing voor?
Edit / Jullie zijn hier te snel met reageren
[ Voor 24% gewijzigd door FreeShooter op 26-02-2006 01:37 ]
[ Voor 26% gewijzigd door TommyGun op 26-02-2006 01:30 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Misschien heb je het al geprobeerd, en mischien heeft het er niks mee te maken, maar ik zie dat je ad-block draait ook. Blokkeerd die niet te veel perongeluk? Schakel die eens uit, en kijk dan nog eens.FreeShooter schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:28:
Ik heb al een tijdje last van dat Firefox pagina´s zo slecht laad, is mis hier en daar dus plaatjes. Hij stopt met laden, maar toch is het nog niet compleet geladen. Het is vooral met wat langzamere (internationale) sites waar ik dit probleem heb.
[edit]
Hier werkt de site goed, is wel langzaam. Maar wel alles wordt geladen. Dus ligt het niet specifiek aan FF in ieder geval.
[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 26-02-2006 08:56 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Als ik ff gebruik, kan ik wel gewoon naar marktplaats.nl, maar als ik dan een linkje wil hebben van een specefieke advertentie, lukt dat niet(weet niet waaar ik dat kan vinden). Bij IE lukt het wel, dat is gewoon rechte-muisklik, en dan eigenschappen. Weet iemand een "knop" of een "extensie", dat dat wel kan. Dit vind ik namelijk wel irritant.
Bedankt
In FF krijg je toch als je op een linkje staat en je drukt de rechter muisknop in "copy link location"matsume schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:01:
Ik heb een vraagje:
Als ik ff gebruik, kan ik wel gewoon naar marktplaats.nl, maar als ik dan een linkje wil hebben van een specefieke advertentie, lukt dat niet(weet niet waaar ik dat kan vinden). Bij IE lukt het wel, dat is gewoon rechte-muisklik, en dan eigenschappen. Weet iemand een "knop" of een "extensie", dat dat wel kan. Dit vind ik namelijk wel irritant.
Bedankt
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
haha, hier ben ik zelf niet opgekomen. En het werkt. bedankt!!Br@m schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:27:
[...]
In FF krijg je toch als je op een linkje staat en je drukt de rechter muisknop in "copy link location"
Net alsof ie blijft steken tijdens het laden.
Klik ik dan nogmaals op 'Go' dan laadt ie opeens wel snel.
Vreemd...
Iemand anders hier last van?
Nou merk ik de laatste tijd dat dit brak werkt en daar baal ik behoorlijk van eigenlijk... Is hier een oplossing voor of heb ik gewoon teveel bookmarks en moet ik hier een alternatief voor gaan zoeken?
Anoniem: 141026
Als ik namelijk bij m'n vorige (Dell)-muis op een link het scroll-wieltje indrukte, werd die link in een nieuw tabblad of venster geopend. Sinds de nieuwe muis, werkt deze functie niet meer.....en dat vind ik erg jammer. Ik vond dat nl. wel handig eigenlijk..!
Hoe krijg ik dit weer zoals het was..?....bedankt alvast..!
Installeer de desbetreffende plugin eens opnieuw of heb jij die mousebutton met drivers anders ingesteld?Anoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:28:
Onlangs heb ik een nieuwe muis aangeschaft (Logitech MX610) voor mijn Dell XPS 2.....maar sindsdien werkt mijn scrollwiel niet als voorheen in Firefox.
Als ik namelijk bij m'n vorige (Dell)-muis op een link het scroll-wieltje indrukte, werd die link in een nieuw tabblad of venster geopend. Sinds de nieuwe muis, werkt deze functie niet meer.....en dat vind ik erg jammer. Ik vond dat nl. wel handig eigenlijk..!
Nou,...hij stond ingesteld op de zoomfunctie onder Setpoint van Logitech, maar deze heb ik weer gewoon op autoscroll gezet......en dat mocht niet baten.Graham schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:40:
[...]
Installeer de desbetreffende plugin eens opnieuw of heb jij die mousebutton met drivers anders ingesteld?
Voor zover ik weet heb ik nooit een plugin hoeven installeren voor deze functie,......en btw, ik heb in Firefox nl. niks veranderd...
Nou zover ik weet is dit geen standaard Firefox functie.Anoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:54:
[...]
Nou,...hij stond ingesteld op de zoomfunctie onder Setpoint van Logitech, maar deze heb ik weer gewoon op autoscroll gezet......en dat mocht niet baten.
Voor zover ik weet heb ik nooit een plugin hoeven installeren voor deze functie,......en btw, ik heb in Firefox nl. niks veranderd...
Ik gebruik namelijk zelf ook deze functie en daarvoor heb ik Tabmix extentie gëinstalleerd moeten installeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Graham op 27-02-2006 09:58 ]
Anoniem: 26235
Aangezien het Logitech is moet je misschien drivers downloaden die het klikken van de middlemousebutton activeert?Anoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:28:
Onlangs heb ik een nieuwe muis aangeschaft (Logitech MX610) voor mijn Dell XPS 2.....maar sindsdien werkt mijn scrollwiel niet als voorheen in Firefox.
De functie die jij bedoeld staat bij mij (FF 1.5.0.1) onder menu Tools>Options>Tabs>Force links that open new windows to open in:>a new tab
Maar,..denk je dat eea is verwijderd in FF dan.??....want ik heb nl. ècht niks veranderd in FF..!Graham schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:58:
[...]
Nou zover ik weet is dit geen standaard Firefox functie.
Ik gebruik namelijk zelf ook deze functie en daarvoor heb ik Tabmix extentie gëinstalleerd moeten installeren.
Is dit een plugin of iets standaards van FF..??Anoniem: 26235 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:10:
[...]
Aangezien het Logitech is moet je misschien drivers downloaden die het klikken van de middlemousebutton activeert?
De functie die jij bedoeld staat bij mij (FF 1.5.0.1) onder menu Tools>Options>Tabs>Force links that open new windows to open in:>a new tab
Ik geloof je wel maar je weet maar nooitAnoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:16:
[...]
Maar,..denk je dat eea is verwijderd in FF dan.??....want ik heb nl. ècht niks veranderd in FF..!
Dit is standaard aanwezig.Anoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:16:
[...]
Is dit een plugin of iets standaards van FF..??
Anoniem: 26235
geen idee eigenlijk, had je ondertussen zelf kunnen uitvindenAnoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:16:
[...]
Maar,..denk je dat eea is verwijderd in FF dan.??....want ik heb nl. ècht niks veranderd in FF..!
[...]
Is dit een plugin of iets standaards van FF..??
heb firefox meerdere malen in de firefox folder geinstalleerd en die bestaat sinds 11 mei 2004, misschien pakt het wel plugins oid die ik ooit geinstalleerd had staan. Maar goed de entension manager vertelt mij dat dit niet het geval is dus ga er maar vanuit dat het std is.
Je moet de functie van het scrollwheel instellen op "Middle button" en hij werkt weer zoals jij het wiltAnoniem: 141026 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:54:
[...]
Nou,...hij stond ingesteld op de zoomfunctie onder Setpoint van Logitech, maar deze heb ik weer gewoon op autoscroll gezet......en dat mocht niet baten.
Als je in FF dan op het scrollwheel drukt naast een link, krijg je automatisch de autoscrollfunctie.
[edit]
Dit werkt zonder het installeren van plugins of instellingen in FF.
[ Voor 18% gewijzigd door Canaria op 27-02-2006 10:26 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dromer schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 22:40:
Hebben jullie nooit dat je firefox vooral op grote topics hier op tweakers vastloopt ?
Ik heb gewoon aanstaan dat ik 999 berichten wil zien.
IE doet het perfect, FF loopt altijd vast.
BV in het grote Alfa Romeo topic ( vorige deel, deze die nu loopt is nog geen probleem)
Ik heb dit nu op 2 computers.
Hé,...verrek..!....inderdaad; hij doet het weer..!!......je bent een schat..!!!!!Canaria schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:23:
[...]
Je moet de functie van het scrollwheel instellen op "Middle button" en hij werkt weer zoals jij het wilt
Als je in FF dan op het scrollwheel drukt naast een link, krijg je automatisch de autoscrollfunctie.
[edit]
Dit werkt zonder het installeren van plugins of instellingen in FF.
Weliswaar niet als "Middle button", maar in Setpoint als "Algemene knop" ingesteld en voila..!!....bedankt..!
Iedereen bedankt trouwens voor het meedenken..!
Het principe van FF is best aardig, begrijp me niet verkeerd. Maar standaard is het ding zo ongelofelijk kaal (en desondanks nog steeds groter dan Opera) dat het enigzins frustrerend is om het ding op niveau te krijgen, vooral omdat niet alle extensions even makkelijk te vinden zijn..
Ik had al gezocht op mozillazine, daar werd gesproken over MIME-types op de server. Deze staan allemaal goed.
Ook het gebruik van de tag MOREINFO tag in het .wvx bestand werkt niet. Heb deze op alle mogelijke manieren al geprobeerd, maar Firefox heeft hier gewoon problemen mee. Weet iemand aan work-around of nog beter een oplossing voor mijn probleem ?
Er is een verschil in filosofie tussen Firefox en Opera. Firefox probeert functies te bieden die voor de gemiddelde gebruiker nodig zijn, zodat deze niet met teveel knopjes etc. opgezadeld wordt. Firefox 2 gaat iig bepaalde functionaliteit die al een tijdje in extensies aanwezig is ook standaard bieden. Bijvoorbeeld het terughalen van afgesloten tabbladen.Ook al Bezet schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:03:
Wat ik persoonlijk erg irritant vind aan FF is dat je voor ieder klein stukje functionaliteit een extension moet installeren. Zelfs het aanpassen van shortcuts is niet standaard mogelijk (tenzij ik iets gemist heb) bovendien moet je voor ales wat je installeerd weer opnieuw opstarten, zelfs voor skins. Om, bijvoorbeeld, een beetje dezelfde fucionaliteit te krijgen de ik in Opera heb moest ik iets van vier extensions installeren. (mouse gestures, adblock, shortcuts aanpasser, fasterfox) zelfs toen was ik nog niet echt in de buurt. (geen vuilnisbak, geen sessions, geen opstarten van waar je gebleven was, geen IRC) was ik het een klein beetje zat. En heb ik het maar opgegeven.
Het principe van FF is best aardig, begrijp me niet verkeerd. Maar standaard is het ding zo ongelofelijk kaal (en desondanks nog steeds groter dan Opera) dat het enigzins frustrerend is om het ding op niveau te krijgen, vooral omdat niet alle extensions even makkelijk te vinden zijn..
Wat betreft de downloadgrootte: Firefox is voor een groot deel gebouwd in XUL en Javascript, wat allemaal tekstgebaseerd is. Ik kan me voorstellen dat dit ervoor zorgt dat Firefox een stuk groter is dan Opera, maar hierdoor is door extensies wel de hele user-interface aan te passen.
Aan dingen als het opnieuw opstarten van de browser etc. wordt ook wel gewerkt en misschien dat dat rond Firefox 3, met een nieuwe Gecko-versie, opgelost is. We zullen zien.
Voor mij is Firefox perfect, maar het kan zijn dat Opera voor jou gewoon een betere keus is. Het zijn allebei iig goede browsers
Uiteindelijk is het uiteraard een kwestie van smaak. Opera bied mij gewoon wat ik wil hebben, zonder dat ik uren bezig ben om de goede extensies te vinden.Voor mij is Firefox perfect, maar het kan zijn dat Opera voor jou gewoon een betere keus is. Het zijn allebei iig goede browsers
Wilde alleen even zeggen wat ik persoonlijk van FF vond, het doel van dit draadje.
Ik gebruik ze gewoon naast elkaar, sommige sites werken lekkerder onder Opera,andere onder Firefox.Gert-Paul schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:29:
[...]
Voor mij is Firefox perfect, maar het kan zijn dat Opera voor jou gewoon een betere keus is. Het zijn allebei iig goede browsers
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Iem. enig idee of dit kan
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Hier is denk ik de extensie waar je naar op zoek bent, niet met een button, maar right-click.
Wel scheef gelezen, die extensie had je idd al, maar je wist niet hoe je het instelde...
[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 01-03-2006 16:31 . Reden: 8)7 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Wat ik kan toevoegen, ik heb dit op twee verschillende PC's.Beekforel schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:08:
Heeft iemand van jullie misschien net als ik ook heeeel veel bookmarks? Ik heb best een behoorlijk grote collectie mooi verdeeld in mapjes en submapjes. Ook de bookmarkt toolbar folder gebruik ik met veel plezier, heb er bijvoorbeeld een mapje newsfeeds in staan met 10 á 15 live bookmarks.
Nou merk ik de laatste tijd dat dit brak werkt en daar baal ik behoorlijk van eigenlijk... Is hier een oplossing voor of heb ik gewoon teveel bookmarks en moet ik hier een alternatief voor gaan zoeken?
Daarom wil ik graag weten of er een makkelijke manier is om al mijn instellingen, wachtwoorden, bookmarks, etc. op te slaan in een soort back-upbestand,...of desnoods in meerdere bestanden....zodat ik alles weer kan terugzetten, mocht dat nog een keer gebeuren.
Het was namelijk om te jánken toen ik alles kwijt was,...en het heeft me onwijs veel tijd en moeite gekost om het weer zo te krijgen zoals het was.
Met MozBackup kun je een backup maken van al je FireFox (of ThunderBird) profielen, incl. je instellingen.Anoniem: 141026 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:04:
Onlangs was ik al mijn instellingen, profielen, bookmarks, wachtwoorden, etc. etc. van FF kwijtgeraakt. Hoe dat kon, begrijp ik nu nog steeds niet,.....maar ik wil dus iig voorkomen dat dit wéér gebeurd.
Daarom wil ik graag weten of er een makkelijke manier is om al mijn instellingen, wachtwoorden, bookmarks, etc. op te slaan in een soort back-upbestand,...of desnoods in meerdere bestanden....zodat ik alles weer kan terugzetten, mocht dat nog een keer gebeuren.
Het was namelijk om te jánken toen ik alles kwijt was,...en het heeft me onwijs veel tijd en moeite gekost om het weer zo te krijgen zoals het was.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Is er een extension die ervoor zorgt dat bij een crash de pagina's die voor de crash geladen waren, weer verschijnen.
Dit lijkt mij niet onmogelijk, aangezien Maxthon deze functie standaard heeft

-edit-
Na nog ff doorgezocht te hebben heb ik twee extensions gevonden
https://addons.mozilla.or...=1955&application=firefox
https://addons.mozilla.or...d=436&application=firefox
[ Voor 27% gewijzigd door Bhai op 03-03-2006 17:55 ]
Hé,..te gek Vooghel..!...da's precies wat ik zoek. Heel erg bedankt..!vooghel schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:11:
[...]
Met MozBackup kun je een backup maken van al je FireFox (of ThunderBird) profielen, incl. je instellingen.
Waar kun je instellen wat er precies gebeurd als je google <zoekterm> invult als adres?Anoniem: 141026 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:09:
[...]
Hé,..te gek Vooghel..!...da's precies wat ik zoek. Heel erg bedankt..!
Vroeger kreeg ik dan de zoekresultaten, maar nu krijg ik direct een resultaatpagina en ik wil weer terug naar het oude gedrag.
In de bookmarksOlafvdSpek schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:31:
[...]
Waar kun je instellen wat er precies gebeurd als je google <zoekterm> invult als adres?
Vroeger kreeg ik dan de zoekresultaten, maar nu krijg ik direct een resultaatpagina en ik wil weer terug naar het oude gedrag.
1) Open "Manage bookmarks".
2) Ga naar de map "Quick searches"
3) Voeg in die map (Het kan geloof ik ook wel ergens anders, maar dit staat imo netter) het volgende toe:

Als het goed is zou je dan weer moeten werken
ik ben al tijden op zoek naar (een) extensie(s) die het volgende doet/doen:
* als ik een afbeelding opsla op mijn pc (dmv rechts klikken 'afbeelding opslaan als' oid) dat hij dan de url waar die afbeelding stond ergens in de meta-data van de afbeelding noteert (bij 'auteur' oid)
* als ik een stukje tekst selecteer en kopieer en dan plak in bv. ms word dat ie dan eronder de url plakt vanwaar dat kwam
OS is windows xp btw.
ik vind zoiets nergens

iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door rulus op 04-03-2006 15:49 . Reden: d/t foud :X ]
Mensen al Vista geprobeert? Firefox start veeeel sneller op daarin, moet denk ik iets met caching te maken hebben wat Vista doorvoert, ben er nog niet precies achter waarom dit daar is. Wel prettig. IE start in Vista maar ietjes sneller op, scheelt weinig tussen die 2 daar.
Anoniem: 3431
Heb ik eindelijk mn ouders zo ver dat ze FF gebruiken ipv IE, kunnen ze hun vakanties niet meer boeken. Heeft iemand een idee hoe je dit op kan lossen?Helaas ondersteunt de KLM Air Miles website op dit moment niet uw browser. Voor informatie en reserveringen verwijzen wij u naar de KLM-Air Miles helpdesk 0900 – 9490949 (€ 0,23 p.m.)
Useragent faken?Anoniem: 3431 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:52:
Ook lekker: airmiles.klm.com geeft een fijne melding als je met Firefox surft:
[...]
Heb ik eindelijk mn ouders zo ver dat ze FF gebruiken ipv IE, kunnen ze hun vakanties niet meer boeken. Heeft iemand een idee hoe je dit op kan lossen?
https://addons.mozilla.or...application=firefox&id=59
[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 05-03-2006 11:55 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Werkt IEtab niet?Anoniem: 3431 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:52:
Ook lekker: airmiles.klm.com geeft een fijne melding als je met Firefox surft:
[...]
Heb ik eindelijk mn ouders zo ver dat ze FF gebruiken ipv IE, kunnen ze hun vakanties niet meer boeken. Heeft iemand een idee hoe je dit op kan lossen?
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 05-03-2006 11:56 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anoniem: 3431
Nu m'n ouders nog uitleggen hoe dat dan moet
//edit
Hmm, IEtab ziet er ook leuk uit, maar te ingewikkeld voor m'n ouders
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 3431 op 05-03-2006 12:04 ]
Ah.
Het feit dat ik die map verwijderd heb om mijn bookmarks op te ruimen zal er dan wel iets mee te maken hebben.
Anoniem: 8158
Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden? Wat doe je eraan?
Vriendelijk bedankt!
Misschien ietab button toevoegen aan de toolbar? En dan uitleggen als een site niet werkt dat ze eerst op die knop moeten drukken.Anoniem: 3431 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:03:
Heb net de User Agent Switcher geinstalled, werkt prima!
Nu m'n ouders nog uitleggen hoe dat dan moet
//edit
Hmm, IEtab ziet er ook leuk uit, maar te ingewikkeld voor m'n ouders
Button op de werkbalk al helemaal niet, maar da's zo lelijk...
Ik heb het geïnstalleerd, maar als ik het gebruik dan krijg ik steeds die irritante melding :
En in het ergste geval, loopt de hele boel vast..!.....kortom; niet aan te raden, dus..!
Vreemd?Anoniem: 141026 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:36:
Nou,....sorry dat ik het zeg, maar die IETab is maar troep, hoor..!!
Ik heb het geïnstalleerd, maar als ik het gebruik dan krijg ik steeds die irritante melding :
"firefox.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience"
En in het ergste geval, loopt de hele boel vast..!.....kortom; niet aan te raden, dus..!
Ik heb er nooit problemen gehad, op meerdere computers niet, sterker nog, volgens mij is dit de eerste melding in dit topic over IEtab
En als het zo'n troep is zou niet iedereen het aanraden
Misschien een conflict met een andere extensie?
Meer info?
Ik heb geen idee, maar ik heb het bij verschillende sites geprobeerd en steeds errors...anandus schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:44:
[...]
Vreemd?
Ik heb er nooit problemen gehad, op meerdere computers niet, sterker nog, volgens mij is dit de eerste melding in dit topic over IEtab
En als het zo'n troep is zou niet iedereen het aanraden![]()
Misschien een conflict met een andere extensie?
Meer info?
Bijv. de Rabobank had nog wel eens moeite met FF en was ik altijd genoodzaakt om IE te gebruiken voor mijn bankzaken. Ik dacht dat IETab dan uitkomst bood, maar helaas.....
Naast imagezoom, Talkback en DOM Inspector heb ik geen andere extensies....dus daar ligt het volgens mij niet aan...(de laatse 2 zijn overigens standaard van FF..)
Los van de discussie IE/FF veiliger/onveiliger e.d, want daar heb ik al helemaal een schurft aan. IE bevalt mij nog steeds prima
[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 06-03-2006 10:07 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Wat dat betreft zou je een site kunnen maken die IE-only is, en als mensen dan IEtab gebruiken alsnog evil dingen doen.RobIII schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:04:
Wat ik begrijp van IETab is dat het een IE venster in een FF tab laadt. Uiteraard ben je op die manier dus gewoon IE aan het gebruiken en even "vatbaar" voor allerlei "IE-quirks" die je anders niet zou hebben... Denk maar niet dat je IE kunt gebruiken in de "veilige" FF omgeving. Dat is een geval van vals veiligheids gevoel. Start dan gewoon IE denk ik dan
Daar heb je idd gelijk in
Daarom adviseer ik om eerst gewoon eens proberen de user-agent te spoofen, want doorgaans checken die sites gewoon (server-side) de user-agent en sturen dan een "jank jank werkt niet onder andere browsers jank jank"-pagina. Maar in veel gevallen werkt het prima, met een klein render-foutje her en der of is het gewoon niet getest in andere browsers en neemt de "exploitant" het zekere voor het onzekere. Mocht het écht niet werken dan kom je er vanzelf achter en kun je altijd nog IE gebruiken.anandus schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:10:
[...]
Wat dat betreft zou je een site kunnen maken die IE-only is, en als mensen dan IEtab gebruiken alsnog evil dingen doen.
Daar heb je idd gelijk in
[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 06-03-2006 10:13 ]
Over mij
Ja,....simpel gezegd, maar het ís wel zo..!!.....helemaal mee eens..!RobIII schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:04:
Wat ik begrijp van IETab is dat het een IE venster in een FF tab laadt. Uiteraard ben je op die manier dus gewoon IE aan het gebruiken en even "vatbaar" voor allerlei "IE-quirks" die je anders niet zou hebben... Start dan gewoon IE denk ik dan
Ondanks dat ik IE alleen gebruik voor de Rabobank.....want FF werkt tóch wel honderd keer prettiger dan IE, vind ik..!
Ik zou niet weten hoe dit komt, iemand ideeën?
Joejoe!
Als het niet werkt kun je uiteraard ook altijd IEview downloaden, dan komt er onder je rechtermuisknop een knopje dat zegt 'View this pagen in IE' eigenlijk hetzelfde, alleen minder handig omdat je geen tabs hebt
Wat een ruk zeg. Komt niet vaak voor dat ik iets mis bij FF maar dit slaat alles. Heb het alleen met PM's verzenden / ontvangen en rest van het forum opent ie alle .PHP pagina's gewoon goed. Snap jij het of snap ik het?

[ Voor 49% gewijzigd door TommyGun op 07-03-2006 19:18 ]
Het is een IPB forum (allernieuwste, 2.1.5) dus lijkt me wel dat deze FireFox ondersteund.TheZeroorez schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:11:
Hij wil de pagina downloaden? Misschien is dit niet een bug in Firefox, maar gewoon een site die Firefox niet goed ondersteunt. Ik heb eigenlijk weinig problemen, op af en toe wat memory leak na... (En pas een raar probleem dan..)
Edit; nou ik er aan denk;
Met IPB 2.1.3 had ik hier geen last van. Hm mvreemd. Misschien ligt het idd aan de webserver (mijn) kant. Vraag me alleen of hoe dit te fixen is. Crisp zei dat ik dan een text/plain mimetype mee zou moeten geven maar dan moet ik eerst IPB uit spitten waar de PM files staan. Ga ik dus eens doen
[ Voor 32% gewijzigd door TommyGun op 07-03-2006 19:18 ]
Dit is op zich niet een fout in firefox. Die doet netjes wat hem gezegt wordt. De webserver of het php script zelf stuurt een verkeerd mime type mee (geen text/html of iets vergelijkbaars), waardoor firefox denkt dat hij een bestand krijgt ipv een pagina.TommyGun schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:09:
Bah sinds 1.5 is het er niet beter op geworden. Had laatst al eens gevraagd over het laden van PHP files (deze wil FF opslaan en niet openen) maar check dit;
[afbeelding]
Wat een ruk zeg. Komt niet vaak voor dat ik iets mis bij FF maar dit slaat alles. Heb het alleen met PM's verzenden / ontvangen en rest van het forum opent ie alle .PHP pagina's gewoon goed. Snap jij het of snap ik het?
Ja ik was te snel met een conclusie trekken zie ook [rml]TommyGun in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX"[/rml].doctormetal schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:17:
[...]
Dit is op zich niet een fout in firefox. Die doet netjes wat hem gezegt wordt. De webserver of het php script zelf stuurt een verkeerd mime type mee (geen text/html of iets vergelijkbaars), waardoor firefox denkt dat hij een bestand krijgt ipv een pagina.
Mijn excuses. Vond het alleen vreemd omdat ik dit bij oudere versies van FF nooit had.
[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 07-03-2006 19:21 ]
Iemand misschien enig idee?DonMetal schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:34:
Ik heb de laatste tijd last van dit: 1 keer in de zo veel tijd (2 dagen) als ik FF afsluit, dan loopt mn pc vast, muis doet nix, tobo doet nix, scherm blijft precies zo staan als het heet deed.
Ik zou niet weten hoe dit komt, iemand ideeën?
Joejoe!
Ik heb dit ook bij sommige site's. Met name bij video site's zoals freefilehost.com ofzo. Erg irritant idd. Loopt alles vast. Oplossing? geen idee...
En welke extensies?
En welke themes?
Die site doet het namelijk bij mij zonder problemen (versie 1.5.0.1).
hee ik heb enkele malen op f5 geramd op de foute pagina. Nu werkt het overzicht wel weer goed (is ook het belangrijkste !!) maar de banner erboven staat nog steeds in code
[ Voor 67% gewijzigd door Ray op 10-03-2006 14:12 ]
ik heb hier de nl versie maar ik neem aan dat je extra - opties en dan inhoud bedoeld ? Echter daar kan ik niets wijzigen / legencman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:38:
tools - options - tabblad cache
In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now
BOE
WHAAAAA snik, de cache is leeg maar nu ben ik weer helemaal terug bij afcman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:32:
oei mijn excuses ben nog even een tussenstap vergeten
In het engels is het Tools - options - Privacy - Tabblad cache en dan de knop clear cache now
mm tussenoplossing. als ik ipv de normale link een snelkoppeling maak van een uitgebreid zoekresultaat krijg ik wel een goede pagina. als ik daar dan de naam / woonplaats wijzig is ook de output goed. Ga ik echter via de hoofdpagina is de output weer in code......
[ Voor 21% gewijzigd door Ray op 10-03-2006 15:42 ]
edit: en het werkt weer niet *)(&)&&*) wat een vage boel
Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?
ook dit probleem heb ik, zeeer irritant !!
[ Voor 68% gewijzigd door Ray op 14-03-2006 18:19 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Afgelopen week-end heb ik met Norton Windoctor mijn systeem opgeschoond.
Sindsdien heeft Firefox een probleem met websites waarop flash animaties voorkomen. Ik krijg namelijk de volgende foutmelding:
`De Flash player plugin heeft een illegale bewerking uitgevoerd. Het is noodzakelijk om Firefox opnieuw op te starten.'
Het vreemde is dat wanneer ik de foutmelding wegklik, de website het verder wel doet en dat ook de flash animaties zichtbaar zijn.
Het volgende heb ik reeds gedaan om het probleem op te lossen:
-Firefox geherinstalleerd (versie 1.5)
-De Flash player plugin opnieuw geinstalleerd
-Virusscanners en antispyware programma's gedraaid
-Op Got naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)
-Op Google naar een oplossing gezocht (maar nog niets kunnen vinden)
Als ik met Internet Explorer dezelfde websites bezoek, heb ik nergens problemen mee.
Mijn PC draait onder Windows XP met Servicepack 2.
Aangezien ik er niet uit kom, hoop ik dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft?
Kort maar krachtig antwoord en helaas ook het enige antwoord dat ik tot nog toe heb kunnen vinden (heb namelijk hetzelfde probleem): you don't. Wordt pas weer in 2.0 gefixt als ik het me goed herinner.argro schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:02:
Volgens de FAQ in de TS zou het "scroll probleem" bij FF versie 1.1 opgelost moeten zijn. Ik heb inmiddels FF versie 1.5 en wanneer ik bijvoorbeeld op GoT een pagina terug ga met de "back-knop" dan staat de pagina helemaal bovenaan. Het aan- of uitzetten van HTTP 304 headers maakt hierbij geen verschil. Hoe los ik dit verschrikkelijk irritante probleem op?
Ik heb het echter wel zo dat het in subfora en topics nog wel lukt om op de plek terug te komen waar ik zat (onderaan of in het midden, etc.). De index van het forum daarentegen is gewoon een no-go, daar werkt het dus absoluut niet mee. Inmiddels stoor ik me er ook niet zo heel erg meer aan, ben wat vaker die mooi knoppen met afschrift home, end, pgup en pgdn gaan gebruiken
Zo leer je wel navigeren met je toetsenbord, werkt vaak nog wel fijn ook (behalve in topics met plaatjes erbij).
Anoniem: 105758
Maar iets anders. Ik heb een computer (wow
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Want ik zou het echt niet weten. Ik moet echt 4x copy klikken voordat het werkt en soms dan nog niet eens.
Zwaar irritant.
Anoniem: 100950
Ik blijf onderstaande melding krijgen :
Error: Access to 'file://///server/share/cr22669_2006.doc' from script denied
Done, volgens mij klopt het zo..
[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 14-03-2006 19:30 ]
Probleem was dat toen ik de site bezocht ik maar niet uit het bedrijvendeel kwam met Firefox en IE moest gebruiken om de pagina's voor particulieren te bekijken.Geachte heer/mevrouw,
Bij deze willen wij reageren op de e-mail die u naar de On line Helpdesk Rabo Internetbankieren heeft gestuurd op 14-03-2006 om 21:31:10.
Standaard wordt het Particulieren scherm getoond zodra men de site bezoekt.
Wij adviseren u om Internet Explorer te gebruiken. Mozilla Firefox wordt door ons niet ondersteund.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door TromboneFreakus op 15-03-2006 15:22 ]
Ik kwam er toevallig achter dat die van versie 0.8 was, toen ik dat van dat scrollen aanpaste. En ik dacht nog wel dat ik voor het posten alles heb nagelopen (En héél verander heb)
Deze dus
[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 15-03-2006 15:23 ]
username/pw staan ingevuld maar als ik "log in" aanklik gebeurd er niks... de pagina refreshed wel/doet een poging om in te loggen maar vervolgens ben ik niet ingelogd. Na een aantal pogingen wil het wel eens lukken maar als ik dan naar een andere pagina ga (of tab afsluit) begint het spelletje opnieuw...
In IE gaat het gewoon vlekkeloos...
Zou een extensie dwars kunnen liggen?
tabbrowser extensions
Adblock
foxy tunes
IE view
download manager tweak
autofill
zijn de extensies die ik heb.
Dit topic is gesloten.