offtopic:
In LA kun je een discussie houden over wat je wel of niet wil zien in dit topic en GoT in het algemeen. Dus laten we daar alsjeblieft niet over doorgaan.
We kunnen best over cases en het nut ervan discussieren. Punt is namelijk dat er daardoor argumenten komen, waardoor mensen voor zichzelf beter de keuze kunnen maken of ze hun iPod willen beschermen of niet. Dat is net als met de carkit. Het is gewoon leuk om je ervaringen, beweegreden etc. te delen met andere mensen, zodat je er over kan discussieren en zij er ook iets van kunnen leren.
Ik heb m'n iPod sinds het prille begin, dus dat zal iets van eind november zijn. Ik had dus in minder dan twee maanden toch al de nodige haarkrasjes opgelopen. Ik gebruikte constant een sok. De eerste maand had ik nergens last van, maar ineens waren ze er. Aangezien ik nu nog een krasloze heb, wacht ik op de invisible shield, zodat ik meteen optimale bescherming heb en ik ook niet panisch hoef om te gaan met m'n iPod.
Overigens is het enige wat ik uit de "ruisPods" kan halen, dat bijna iedereen (semi) in-ears gebruikt, en daarmee hoor je het makkelijker, maar dan nog... ik ben benieuwd hoe het afloopt met de vervanging van HJR.
@Colin, je kunt zoals kikkekees al aangaf, MP3gain gebruiken voor het normalizen van je MP3'tjes. Het werkt perfect en gebruikt dezelfde methode als iTunes en waarschijnlijk ook als Anapod.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."