[iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.803 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:40:
Tja er zijn een aantal oplossingen, maar of ze werken geen idee, ze zijn sowieso wel duur. Je kunt kijken naar iPod Cleaner, iDrops etc. (kijk voor meer suggesties op de iLounge fora, of het nano beschermings topic).
doelde meer op huis/tuin en keuken middelen.

Maar ja zal hem wel polijsten en daarna direct in de iSkin gooien (wanneer ie te koop is) :)

nog enig verschil in het polijsen met dat Displex spul of dat koperpoets spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:50:
[...]
nog enig verschil in het polijsen met dat Displex spul of dat koperpoets spul?
Nou, brasso (koperpoets) is voor koper/brons, op plastic geeft het een heel bijzondere finish :+

Onder de noemer opmerkelijk nieuws (Times):
“...working on the next generation of iPods, which would have the ability to connect wirelessly to the internet.”

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:07:
[...]

Nou, brasso (koperpoets) is voor koper/brons, op plastic geeft het een heel bijzondere finish :+
dus welke is beter?

[...]
nee he :P
het eerst wat ik dacht toen ik deze wou halen was "misschien moet ik het maar niet doen want ze komen over niet al te lang vast met eentje waar wifi opzit"

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Brasso werkt goed op de achterkant, wel een microvezel of andere hele hele hele zachte doek gebruiken. En displex werkt eigenlijk alleen voor diepe krassen... de haarkrasjes (die je alleen zien onder lamp/bepaalde hoek van het licht gaan niet weg.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:29:
[...]

Brasso werkt goed op de achterkant, wel een microvezel of andere hele hele hele zachte doek gebruiken. En displex werkt eigenlijk alleen voor diepe krassen... de haarkrasjes (die je alleen zien onder lamp/bepaalde hoek van het licht gaan niet weg.
ah jammer :(
nja snel iskin eroverheen gooien. Is die nou al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Hoe zet je foto's erop? Ik kan het niet echt vinden :/

Ik haat Itunes nu al en ik heb de Ipod net 2 uur.....

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoedje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:07:
[...]

[...]
Da’s wel het laatste wat ik zou willen met mijn iPod.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:33:
[...]

Ik heb ’m via iSkin.com besteld. Bevalt erg goed.
Ga zo denk ik even langs de Media Markt om te kijken voor een tweede (voor de iPod van mijn vriendin)
Foto staat een topic terug.

Hoedje, zou je de links naar de vorige twee topics in de TS kunnen zetten ? (en de iSkin bij de accesoires)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:09

Erik80

Sinds 1980

Mad. schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:45:
Hoe zet je foto's erop? Ik kan het niet echt vinden :/

Ik haat Itunes nu al en ik heb de Ipod net 2 uur.....
Die help-functie van iTunes kan oplossing bieden bij al je vragen:

http://www.apple.com/nl/support/ipod/howto/

En specifiek voor jouw vraag:

http://www.apple.com/nl/s...ip_gettingstarted_t9.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:00:
[...]
Ga zo denk ik even langs de Media Markt om te kijken voor een tweede (voor de iPod van mijn vriendin)

Hoedje, zou je de links naar de vorige twee topics in de TS kunnen zetten ? (en de iSkin bij de accesoires)
Media Markt moet ik stuk voor om maar als het niet anders kan dan ga ik dat wel ff doen volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-08 13:08
Noxa schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:18:
Mmh mijn iPod is er zojuist echt mee opgehouden.

Ik had em aan de USB liggen om op te laden. Ik knikker software matig de iPod eruit. USB snoertje los en toen gaf hij aan dat de accu leeg was. Ik heb opnieuw de iPod aan de computer gelegd. En er zit totaal geen leven meer in.
Hij gaat niet meer aan, computer herkent hem niet op meerdere usb poorten. iTunes herkent em niet meer.

Heeft iemand dit probleem al eens gehad. Of zal ik maar geen moeite doen en hem meteen naar een Apple centre brengen voor reparatie?
Is je USB kabel niet kapot? Je kunt het eens proberen met een andere kabel.
Anders kun je ook zo'n usb/220v stekker kopen en kijken of hij dan wel oplaadt. Als je iPod accu totaal leeg is ziet je pc misschien de hele iPod niet meer........

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 22:17

Spikey

Making the web accessible!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:33:
[...]

Mediamarkt hier dat ze nog niet en wist ook niet wanneer ze binnen zouden komen maar.....

je hebt geluk! Ik heb zojuist een mailtje van mp3shop.nl gehad dat ze binnen gekomen waren!
Heb er zelf gelijk eentje besteld.. helaas kreeg ik het mailtje pas na 16.00 dus hij is er maandag waarschijnlijk pas maargoed hij is daar iig te bestellen en op voorraad!
Prijs: 37.-

toevoeging: voor de mensen die een zwarte willen.. zowel de 30gb als de 60gb versie zijn ondertussen alweer uitverkocht..

[ Voor 10% gewijzigd door Spikey op 20-01-2006 21:43 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb op mn computer een aantal nummers staan wil ik ze importeren naar itunes kan die dit niet geeft tie aan: kan bestand niet importeren er heeft zich een fout voorgedaan (-50) dat geeft tie aan. ik snap t niet want de nummers zijn gewoon mp3 bestanden. hoe krijg ik zel wel in itunes en dan op pmn ipod????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

ik had met mijn 30gb ipod erg last van ruis over de koptelefoon. gewoon als er geen muziek speelde, hoorde ik een continue ruis. in zachte muziekstukken (of volume laag) of stille momenten in een nummer viel de ruis weer meteen op. ik had een beetje een deja vu gevoel met mijn oude cassettebandjes walkman :)

dus ik dacht mwaah dat zal wel horen. meerder ipods gehoord en allemaal hadden ze redelijk last van ruis. maar voor die dik 300 euri vond ik niet dat het kon, dus terug naar apple gestuurd.

probleem is erkend en er komt een nieuwe mijn kant op. alleen jammer dat ik er een invisble shield op had zitten die ik nu kwijt ben... maar daar kunnen we gewoon een nieuwe voor kopen.

ow en mensen die twijfelen tussen een invisible shield of een best skins ever shield.... ga voor de invisible shield. de folie is dikker en veel betere kwaliteit. de best skins ever shield krast ook erg snel.

dus mensen last van veel ruis. terugsturen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
.KeN. schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:00:
[...]

Da’s wel het laatste wat ik zou willen met mijn iPod.

[...]

Ik zet de iSkin er niet in, want als ik alle cases erin ga zetten schiet het niet op. De topicstart is al aan de lange kant, en daarvoor hebben we natuurlijk sites als iLounge. De invibleshield staat er alleen in omdat het redelijk uniek is (ja ik weet dat er vergelijkbare producten op de markt zijn, maar toch), een case is een case. De links naar vorige twee topics staan er al sinds het begin B) , kijk maar naar de eerste regel:

... Discussie (1 & 2)*.
Spikey schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:39:
[...]
je hebt geluk! Ik heb zojuist een mailtje van mp3shop.nl gehad dat ze binnen gekomen waren!
Heb er zelf gelijk eentje besteld.. helaas kreeg ik het mailtje pas na 16.00 dus hij is er maandag waarschijnlijk pas maargoed hij is daar iig te bestellen en op voorraad!
Prijs: 37.-
Pics :Y)
HJR schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:29:
ik had met mijn 30gb ipod erg last van ruis over de koptelefoon. gewoon als er geen muziek speelde, hoorde ik een continue ruis. in zachte muziekstukken (of volume laag) of stille momenten in een nummer viel de ruis weer meteen op. ik had een beetje een deja vu gevoel met mijn oude cassettebandjes walkman :)

dus ik dacht mwaah dat zal wel horen. meerder ipods gehoord en allemaal hadden ze redelijk last van ruis. maar voor die dik 300 euri vond ik niet dat het kon, dus terug naar apple gestuurd.

probleem is erkend en er komt een nieuwe mijn kant op. alleen jammer dat ik er een invisble shield op had zitten die ik nu kwijt ben... maar daar kunnen we gewoon een nieuwe voor kopen.

ow en mensen die twijfelen tussen een invisible shield of een best skins ever shield.... ga voor de invisible shield. de folie is dikker en veel betere kwaliteit. de best skins ever shield krast ook erg snel.

dus mensen last van veel ruis. terugsturen die hap!
Zou je niet eerst even de nieuwe testen, misschien hebben ze er allemaal wel last van :P . Neehoor, als ik het zo hoor klinkt het niet normaal. Wat ik alleen niet helemaal snap, waarom heb je hem er niet vanaf gehaald voordat je hem opstuurde? Volgens hun life-time guarantee krijg je dan gewoon een nieuwe gratis, je hoeft alleen maar de oude op te sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 21-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, kan iemand mij vertellen of je je muziek verliest wanneer je je iPod update?
En is er een manier om een backup te maken van de muziek die op je iPod staat. Ik hoef ze niet als mp3`s of iets dergelijks maar gewoon dat ik ze, mocht er iets misgaan, makkelijk terug kan zetten op m`n iPod. Ik heb namelijk niet al de muziek die op m`n iPod staat ook op m`n computer staan.
En nog een vraag voor de mensen die ervaring hebben met de Apple Service, hoelang duurt het ongeveer voordat je je iPod terug krijgt nadat je `m opgestuurd hebt, of hoesnel je reactie krijgt wat ze er aan gaan doen ( ik kan natuurlijk niet 3 weken zonder m`n iPod :D O+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bij mij duurde het in totaal 4 dagen incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x:\*****\Mijn Muziek\iTunes\iT.tmp
x:\*****\Mijn Muziek\iTunes\iTunes Library.itl
x:\*****\Mijn Muziek\iTunes\iTunes Music Library.itl

Als je deze drie bestanden, samen met al je .mp3 bestanden (die staan standaard in x:\*****\Mijn Muziek\iTunes\iTunes Music) op een DVD of CD brand, dan heb je een prima back-up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:41:
Hallo, kan iemand mij vertellen of je je muziek verliest wanneer je je iPod update?
En is er een manier om een backup te maken van de muziek die op je iPod staat. Ik hoef ze niet als mp3`s of iets dergelijks maar gewoon dat ik ze, mocht er iets misgaan, makkelijk terug kan zetten op m`n iPod. Ik heb namelijk niet al de muziek die op m`n iPod staat ook op m`n computer staan.
En nog een vraag voor de mensen die ervaring hebben met de Apple Service, hoelang duurt het ongeveer voordat je je iPod terug krijgt nadat je `m opgestuurd hebt, of hoesnel je reactie krijgt wat ze er aan gaan doen ( ik kan natuurlijk niet 3 weken zonder m`n iPod :D O+ ).
Vrijdagavond na 17:00 besteld, woensdag had ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-04 13:02
HJR schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:29:

probleem is erkend en er komt een nieuwe mijn kant op
he, ik heb hier ook nogal last van(met name bij films, omdat er dan niet constant muziek overheengaat... als je je nieuwe hebt ontvangen kun dan ff posten of het minder is geworden, want dan stuur ik hem ook terug denk. bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

robvleeuwen schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:01:
[...]

he, ik heb hier ook nogal last van(met name bij films, omdat er dan niet constant muziek overheengaat... als je je nieuwe hebt ontvangen kun dan ff posten of het minder is geworden, want dan stuur ik hem ook terug denk. bvd.
Same here, meer info please?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben nieuw hier en ben ook van een plan een ipod te kopen binnenkort...alleen ik weet nog niet welke. de nano of de video. alleen nou heb ik een vraag of je de ipod ook als externe hdd kan gerbuiken zodat ik hem ook kan gebruiken voor andere bestanden en dan makkelijk bij een vriend of op school er weer af te halen ZONDER itunes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat kan. Zo kun je er data opzetten. Audio en video zul je met iTunes of met een andere plugin er op moeten zetten wil je het beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Ik gebruik mijn 60gb ipod ook als externe hdd om dingen mee te nemen naar andere mensen etc. werkt prima en 60gb krijg ik toch niet vol met muziek :D

Ik heb voor zover het mij tot nu toe is opgevallen geen last van die ruis.. nou heb ik het volume ook nooit heel hard staan omdat ik dat irritant vind dus misschien ligt het daar ook aan.. Ik ben iig benieuwd naar jullie verdere bevindingen op dit gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Die ruis herken ik ook!!! Alleen lijkt het bij mij alleen voor te komen bij een aantal muziekbestanden. Ik heb er nog geen patroon ik kunnen ontdekken. Het lijkt bij mij in ieder geval niet aan de bitrate oid te liggen. Kan iemand een willekeurig geluidsbestand online zetten (mag alles zijn binnen de GoT policy) waarbij ze ruis horen? Dat misschien wel een aardige manier om dit een beetje te testen.

En wat bedoel je met probleem is erkend door apple? Zijn er meerdere mensen die dit hebben, heet apple.com er ergens een support artikel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR

HJR

over de ruis....

apple heeft het probleem erkend als een probleem bij mij (dus in online repairstatus). dus niet dat tie wordt teruggestuurd zo van er is niks aan de hand met uw ipod.

verder wist ik niet zeker of ze hem zouden vervangen, dus vandaar dat ik mijn shield er niet af heb gehaald. het was ook zo dat ik achterop een ivisble shield had zitten en voorop een best skins ever. de invisible shield had ik voorop niet goed gedaan. dus vandaar dar ik de boel ook niet terug kon sturen naar invisible shield.

bij mij was de ruis als de ipod ook gewoon aanstond. dus als je je muziek nog aan het selecteren was. die ruis werd niet meer of minder tijdens het spelen van muziek of films. via de dock connector was er geen ruis, dus het lag zeker aan de koptelefoon aansluiting.

op het discussieforum van apple had ik meerdere mensen gehoord over de ruis, maar niet zoveel. bij ilounge werd de 5g geprezen om de beste geluidskwaliteit onder alle ipods, terwijl mijn mini toch echt beter klonk....

ik zal volgende week mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ hmmm ruis als er niet een nummer speelt herken ik niet. Bij mij is hij muisstil als er niks wordt aftgespeeld. Zelfs het spinnen van de HD hoor ik niet eens door de oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister er podcasts van dance department op mn ipod gezet daarna ipod afgekoppeld en podcasts van mn computer gehaald volgende dag doe ik mn ipod aansluiten zijn al mn podcasts kwijt, van mn ipod af, alleen de losse mp3 tjes stonden er nog op die ook samen met de podcasts uit mn biblotheek heb verwijderd. hoe komt dat? moet je die podcasts dan altijd op je computer houden wil je ze niet kwijt raken op je ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard, dat heet synchroniseren. Als je niet weet wat dat is, moet je Apple eens bellen. O en als je dan toch Apple belt, wil je dan gelijk even een paar oordopjes voor me bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tnx, die oordopjes mag je zelf bestellen :P maar dat neemt wel geheugen van je computer in wil je die podcasts op je ipod behouden, als ik die podcasts wil behouden die ik nu heb is dit weer 1 gb van mn harde schijf. is er geen manier zodat je ze kan behouden op je ipod zonder dat het geheugen van je computer weg haald, net als die mp3s die staan ook gewoon op mn ipod maar niet op mn harde schijf

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey

Spikey

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:39:
ok tnx, die oordopjes mag je zelf bestellen :P maar dat neemt wel geheugen van je computer in wil je die podcasts op je ipod behouden, als ik die podcasts wil behouden die ik nu heb is dit weer 1 gb van mn harde schijf. is er geen manier zodat je ze kan behouden op je ipod zonder dat het geheugen van je computer weg haald, net als die mp3s die staan ook gewoon op mn ipod maar niet op mn harde schijf
Jawel.. dan moet je in itunes instellen dat je handmatig wilt syncen.. dan blijft alles op je ipod staan tenzij je het er zelf vanaf gooit. Maar dan moet je ook wel alle nieuwe dingen handmatig naar je ipod slepen.. heeft dus ook zo z'n voor- en nadelen.

[ Voor 1% gewijzigd door Spikey op 22-01-2006 13:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
HJR schreef op zondag 22 januari 2006 @ 09:46:
bij mij was de ruis als de ipod ook gewoon aanstond. dus als je je muziek nog aan het selecteren was. die ruis werd niet meer of minder tijdens het spelen van muziek of films. via de dock connector was er geen ruis, dus het lag zeker aan de koptelefoon aansluiting.
jep, ik heb hetzelfde. maar we horen het wel van je of je een nieuwe krijgt of dat ze het hebben verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:39:
Je hebt het hier over 1gb? Dat is toch niet zo heel veel.... bel maxtor even of ze een nieuwe hardeschijf toe willen sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Hmmmm, ik snap heel goed waarom je telkens zo reageert op wacky160, maar de sfeer wordt er niet heel veel beter van in dit topic. Voor je het weet wordt er getrolled en geflamed en daar heeft niemand hier wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanmiddag met m'n ruisbakkie naar de Apple hiero geweest, en het probleem was onbekend. Toch mocht ik een nieuwe mee. Helaas waren ze niet op voorraad, en moet ik nog een paar dagen met ruis lopen :) Wel fijne service zo, niet dat er eerst aan drie miljoen formaliteiten worden voldaan. (Paarse krokodil) Nu maar hopen dat de nieuwe ruis vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden naar het ruis probleem. Ik heb er op iLounge niets over gelezen. Zouden het incidenten zijn? Of specifiek een Europese serie die slecht is? Of zijn jullie er erg gevoelig voor?

Ik hoor met mijn Shure E4 ook hele zachte achtergrondruis. Maar die zijn zo gevoelig, je hoort daarmee overal ruis. Maar dat is volgens mij normale static. Het wordt ook niet harder als je het volume hoger zet. Sterker nog met muziek (bijv. rustige akoestische muziek en video's) hoor je het helemaal niet. Ik hoor het niet tijdens het afspelen. Maar nog een paar vragen aan degenen die er last van hebben:

1) Welke oordopjes/koptelefoon gebruik je? Hoor je het met de standaard Apple oordopjes?
2) Welke versie (30 of 60) van de iPod heb je en welke firmware (1.0 of 1.1)?
3) Wordt de ruis harder als je het volume harder zet?

P.S. Ik had er geen last van met m'n eerste en ook met de revised heb ik er geen last van...

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 22-01-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Idd DesertStorm, zo ken ik je helemaal niet met al die )(#@(*$(opmerkingen

Waarom hebben jullie eigenlijk allemaal hoesjes en invisible-shields enzo?

Is toch juist leuk die kleine krasjes, kun je tenminste zien dat je iets gebruikt?

Je koopt tenslotte iets om 'm ook te gebruiken toch? Ik gebruik gewoon dat bijgeleverde witte velours hoesje ofzo en tsjaa dat werkt toch perfect? Om daar nou plasticjes van 30 eu's op te gaan plakken...

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 22-01-2006 17:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, je koopt je een mooie ipod en dan ga je hem vern**ken door hem in zo'n lelijk plastic ding te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, ik hou em persoonlijk liever mooi, dan dat ie onder de krassen komt. Ik hoef helemaal niet te zien dat ik em gebruik, van mij mag ie gewoon nieuw er uit blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat heb je er aan dat hij er als nieuw blijft uitzien als je hem niet ziet omdat hij in een lelijke doos zit :?. Enfin, iedereen doet er natuurlijk mee wat hij wilt hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lelijke doos? Als je er van dat 'plastic' overheen plakt, zie je de speler nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:48:
Tsja, ik hou em persoonlijk liever mooi, dan dat ie onder de krassen komt. Ik hoef helemaal niet te zien dat ik em gebruik, van mij mag ie gewoon nieuw er uit blijven zien.
Bovendien kan een kras op het beeldscherm best storend zijn als je bijvoorbeeld een videootje kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Absoluut, helemaal mee eens. Niks is zo irritant als een kras die je afleid tijdens het kijken van een film. Ik zou ook altijd een screenprotector gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:31:
Idd DesertStorm, zo ken ik je helemaal niet met al die )(#@(*$(opmerkingen
offtopic:
Ik zit nu al 15 uur achter elkaar in Windows Movie Maker te klooien, om erachter te komen dat er geen export naar DVD functie ingebouwd zit. Vandaar :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44
Modbreak:En het was zo gezellig in dit topic, willen jullie ook een poging doen om dit zo te houden?

Ik snap best dat het verhaaltje "misbruik maken van de garantie" bij sommige mensen raar overkomt, ook bij mij en daarom heb ik Apple ook nog even getipt over deze praktijken. Apple is op de hoogte van deze fraude, maar ziet het nog steeds door de vingers (vertrouwen heet dat) hopelijk lopen er op deze wereld niet nog meer mensen rond die het verpesten voor de rest. En daar wou ik het graag bij laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
same here, ik heb me ipod bij een apple store hier in utrecht gekocht, vriend van me werkt daar en heeft er ook 1. dus die vroeg van wil je ook zon hoesje oid. maar ik vind dat ook nogal onzin. heb ongeveer 9 maanden lang een 3g 10gb gehad en die was echt niet zo super bekrast. vind het gewoon echt zonde dat je je ipod zo krasloos houdt met zon iskin ofzow.

zon invisible shield is nog wel ok, maar je blijft het toch zien. dan maar een paar krasjes erop. je koopt dat ding imho toch om te gebruiken, niet om in een glazen doos neer te zetten en ernaar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
Als je die Invisible Shield een beetje zorgvuldig aanbrengt is het naar mijn mening de beste bescherming die je kunt hebben: Je kunt amper zien dat hij er op zit en het beschermt geweldig. Alle andere cases voegen alleen maar bulk en massa toe en het design is weg......

Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat hier beweerd wordt dat zo'n shield er niet uit ziet: Een bekraste iPod ziet er niet uit. (Ze hebben hem nu eenmaal hoogglans gemaakt, en dat is supergevoelig).

Nu kun je zonder zorgen je iPod in je zak stoppen, ook als zit er een sleutelbos in...... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BarnOwl op 22-01-2006 18:54 ]

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Nu we het toch over krasjes hebben. ik heb die iPod nog geen maand, ik heb hem niet hardhandig gebruikt, ook geen sleutels in mijn zak gestopt met de iPod erbij en toch zitten er krasjes op het scherm! Kan ik dat scherm ook pollijsten, of is dat niet al te slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mensen.. ook een discussie over een iPod nou wel of niet met een hoesje hoort voegt NIETS toe hier.
Laat ieder dat lekker voor zich bepalen. Wil je er één ? Prima. Wil je er geen ? Ook prima toch ?

On with the show..

Ik heb gisteren een carkit gekocht, maar ik krijg ’m niet ingebouwd. (heb geen pennetjes om mijn autoradio eruit te wippen en kom dus met geen mogelijkheid bij de achteraansluitingen.. :X)
Morgen dus weer even langs die winkel om ’m in te laten bouwen.
Hopen dat ’ie bevalt. Anders ruil ik ’m om en ga ik alsnog voor de Harman Kardon versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Even 'n kleine tip:

Ik vond de muziek op m'n iPod altijd te zacht. Stond ik op 't perron kwam er 'n trein voorbij weg muziek. Met Anapod Explorer kun je heel simpel je liedjes-volume oppompen! Ik heb ze gewoon allemaal 100% omhoog gegooit, maar ik moet zeggen dat 't nu wel fucking hard is zeg. Zet net m'n iPod aan met een of ander vaag Ska-nummer, gelijk m'n oren opgeblazen.

(weet iemand trouwens hoe je in Anapod in 1x al je nummers kunt selecteren en in 1x je volume kunt aanpassen van al die nummers? Nu heb ik 't handmatig gedaan, hier heb ik geen zin meer in, maar wil m'n volume toch weer op 'n wat normaler niveau instellen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

.KeN. schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:27:
Mensen.. ook een discussie over een iPod nou wel of niet met een hoesje hoort voegt NIETS toe hier.
Laat ieder dat lekker voor zich bepalen. Wil je er één ? Prima. Wil je er geen ? Ook prima toch ?
offtopic:
Er mag toch wel gediscussieërd worden over het wel of niet beschermen van een iPod? :?
CLB schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:27:

(weet iemand trouwens hoe je in Anapod in 1x al je nummers kunt selecteren en in 1x je volume kunt aanpassen van al die nummers? Nu heb ik 't handmatig gedaan, hier heb ik geen zin meer in, maar wil m'n volume toch weer op 'n wat normaler niveau instellen)
Normalizen. :)
Zijn verscheidene programma's voor, maar ik geloof dat iTunes het kan. Volgens mij doe je dat door een vinkje bij geluidscontrole oid te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:30:
[...]

Normalizen. :)
Zijn verscheidene programma's voor, maar ik geloof dat iTunes het kan. Volgens mij doe je dat door een vinkje bij geluidscontrole oid te zetten.
Ik gebruik geen iTunes, dus vroeg 't daarom specifiek voor Anapod! Wel bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ en vervolgens gopod gebruiken om het volume te boosten... Dat is veel handiger dan alle nummers apart te boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:01:
[...]

Ik gebruik geen iTunes, dus vroeg 't daarom specifiek voor Anapod! Wel bedankt :)
Er zijn wel programma's te vinden. Ik weet er zo geen uit mn hoofd, maar ik denk dat Google je wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:30:
1) Welke oordopjes/koptelefoon gebruik je? Hoor je het met de standaard Apple oordopjes?
1)Creative EP-630's. De originele dopjes heb ik nog ingepakt om mogelijk met m'n oude iPod te verkopen. Ik hoor het ook op Sennheiser MX400(?) dopjes, maar minder.
2)60 GB Firmware 1.1
3)Ruis is constant. Maar omdat het vrij gevoelige in-ear dopjes zijn, staat hij relatief zacht, en is de ruis dus hard. Ik heb deze dopjes ook gebruikt met oudere iPods, en geen last van ruis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RoD schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:30:
[...]

offtopic:
Er mag toch wel gediscussieërd worden over het wel of niet beschermen van een iPod? :?
Ik zeg niet dat het niet mag, maar dat het nergens toe leidt.
Vrij essentieel verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

op google zoeken :)
http://www.google.nl/search?q=ipod%20volume%20boost
geeft:
- http://www.twenty4.org/ar...5/boost-your-ipod-volume/
- http://volumebooster.tangerine-soft.de/
- http://www.espen.se/

die laatste link is van eupod en deze lijkt het meest populair, maar nogmaals gebruik gopod als je de nummers wil boosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:31:
[...]

1)Creative EP-630's. De originele dopjes heb ik nog ingepakt om mogelijk met m'n oude iPod te verkopen. Ik hoor het ook op Sennheiser MX400(?) dopjes, maar minder.
2)60 GB Firmware 1.1
3)Ruis is constant. Maar omdat het vrij gevoelige in-ear dopjes zijn, staat hij relatief zacht, en is de ruis dus hard. Ik heb deze dopjes ook gebruikt met oudere iPods, en geen last van ruis gehad.
1 ik heb sharp md33's..... ik heb het ook op andere apparaten gebruikt, maar daar had ik inderdaad ook niets. Een vriend van me heeft de combi 5G + deze oordopjes ook, maar bij hem is weinig te horen.
2 30GB vandaag met 1.1, maar gisteren had ik nog 1.0, maar dat maakte geen verschil.
3 idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
.KeN. schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:27:

On with the show..

Ik heb gisteren een carkit gekocht, maar ik krijg ’m niet ingebouwd. (heb geen pennetjes om mijn autoradio eruit te wippen en kom dus met geen mogelijkheid bij de achteraansluitingen.. :X)
Morgen dus weer even langs die winkel om ’m in te laten bouwen.
Hopen dat ’ie bevalt. Anders ruil ik ’m om en ga ik alsnog voor de Harman Kardon versie.
En dit voegt wat precies toe..........?? ;)

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

.KeN. schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:43:
[...]

Ik zeg niet dat het niet mag, maar dat het nergens toe leidt.
Vrij essentieel verschil ;)
Het lijkt mij interessant om te weten waarom mensen wel of niet hun iPod beschermen. Vooral aangezien het apparaatje snel krast. Maar 1 ding is wel zeker dít leidt nergens toe. Genoeg offtopic zo :P

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
Lt. Marx schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:52:
op google zoeken :)
http://www.google.nl/search?q=ipod%20volume%20boost
geeft:
- http://www.twenty4.org/ar...5/boost-your-ipod-volume/
- http://volumebooster.tangerine-soft.de/
- http://www.espen.se/

die laatste link is van eupod en deze lijkt het meest populair, maar nogmaals gebruik gopod als je de nummers wil boosten...
ik gebruik zelf MP3 Gain
Erg simpel, maar handig programmaatje.
En daarnaast is het inderdaad handiger om gopod te gebruiken, want bij die boost-programmaatjes heb je denk meer kans dat de geluidskwaliteit verloren gaat als je hem op een erg hoog niveau zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR

HJR

Hoedje schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:30:
Maar nog een paar vragen aan degenen die er last van hebben:

P.S. Ik had er geen last van met m'n eerste en ook met de revised heb ik er geen last van...
1) shure e3c, sony mdr-ex71sl en de standaard doppen van apple
2) 30 gb firmware 1.0 en 1.1
3) nee

en apple heeft geconfirmed de ipod te vervangen. kan je zien bij de online repair status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BarnOwl schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:19:
[...]

En dit voegt wat precies toe..........?? ;)
-1 voorspelbaar :P

Misschien info voor mensen die op zoek zijn naar een oplossing voor de iPod in de auto.
Er zijn al mensen geweest die hiernaar vroegen.
Nou, ik heb er dus een gevonden en het is nog een goedkope oplossing ook.
Als het werkt dan.. (op de doos staat de iPod video niet, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het niet werkt)

Pff.. 21 posts en nu al de wijsneus uithangen ? (NOI + J/K ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
offtopic:
In LA kun je een discussie houden over wat je wel of niet wil zien in dit topic en GoT in het algemeen. Dus laten we daar alsjeblieft niet over doorgaan.

We kunnen best over cases en het nut ervan discussieren. Punt is namelijk dat er daardoor argumenten komen, waardoor mensen voor zichzelf beter de keuze kunnen maken of ze hun iPod willen beschermen of niet. Dat is net als met de carkit. Het is gewoon leuk om je ervaringen, beweegreden etc. te delen met andere mensen, zodat je er over kan discussieren en zij er ook iets van kunnen leren.

Ik heb m'n iPod sinds het prille begin, dus dat zal iets van eind november zijn. Ik had dus in minder dan twee maanden toch al de nodige haarkrasjes opgelopen. Ik gebruikte constant een sok. De eerste maand had ik nergens last van, maar ineens waren ze er. Aangezien ik nu nog een krasloze heb, wacht ik op de invisible shield, zodat ik meteen optimale bescherming heb en ik ook niet panisch hoef om te gaan met m'n iPod.

Overigens is het enige wat ik uit de "ruisPods" kan halen, dat bijna iedereen (semi) in-ears gebruikt, en daarmee hoor je het makkelijker, maar dan nog... ik ben benieuwd hoe het afloopt met de vervanging van HJR.

@Colin, je kunt zoals kikkekees al aangaf, MP3gain gebruiken voor het normalizen van je MP3'tjes. Het werkt perfect en gebruikt dezelfde methode als iTunes en waarschijnlijk ook als Anapod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:20:
[...]

Je hebt het hier over 1gb? Dat is toch niet zo heel veel.... bel maxtor even of ze een nieuwe hardeschijf toe willen sturen!
1gb ok... maar daar blijft t in de toekomst niet bij dus vandoor voor je weet is t weet ik hoe veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey kan ieman dmij vertellen of dat podcasting via itunes geheel veilig is ik hoorde laatst van iemand dat iemand dan veel makkelijk in je computer kan komen , is dit nu wel of niet veilig??/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 08:12
Gewoon even tussendoor een leuk weetje : met iPod Wizard kan je heel wat veranderen aan je iPod (niet enkel 5G maar ook alle andere modellen behalve de Shuffle): andere figuurtjes, een ander lettertype (werkt nog niet altijd), andere tekst op het scherm, ...

Zelf heb ik onder andere veel icoontjes geblauwd, icoontjes in de menu's laten weergeven en voor het simpel afschrikken van dieven heb ik in het screen lock-scherm mijn naam gegraveerd. Dat schrikt gelegenheidsdieven en n00bs hopelijk wel af van "oh, my, die kan ik toch niet verkopen"? (of ben ik nu gewoon een beetje te naïef bezig en zet ik gewoon graag op al mijn gadgets mijn naam in digitale vorm, mijn camera is al net hetzelfde: een opstartpic met mijn naam in).

Let wel: dit is op eigen verantwoordelijkheid, dit valt niet onder de garantie van Apple (maar in veel gevallen zal de iPod wel te herstellen zijn door te resetten en geforceerd in disk mode te laten opstarten en dan te flashen met de laatste officiële firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR

HJR

Hoedje schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:26:
offtopic:
In LA kun je een discussie houden over wat je wel of niet wil zien in dit topic en GoT in het algemeen. Dus laten we daar alsjeblieft niet over doorgaan.

We kunnen best over cases en het nut ervan discussieren. Punt is namelijk dat er daardoor argumenten komen, waardoor mensen voor zichzelf beter de keuze kunnen maken of ze hun iPod willen beschermen of niet. Dat is net als met de carkit. Het is gewoon leuk om je ervaringen, beweegreden etc. te delen met andere mensen, zodat je er over kan discussieren en zij er ook iets van kunnen leren.

Ik heb m'n iPod sinds het prille begin, dus dat zal iets van eind november zijn. Ik had dus in minder dan twee maanden toch al de nodige haarkrasjes opgelopen. Ik gebruikte constant een sok. De eerste maand had ik nergens last van, maar ineens waren ze er. Aangezien ik nu nog een krasloze heb, wacht ik op de invisible shield, zodat ik meteen optimale bescherming heb en ik ook niet panisch hoef om te gaan met m'n iPod.

Overigens is het enige wat ik uit de "ruisPods" kan halen, dat bijna iedereen (semi) in-ears gebruikt, en daarmee hoor je het makkelijker, maar dan nog... ik ben benieuwd hoe het afloopt met de vervanging van HJR.

@Colin, je kunt zoals kikkekees al aangaf, MP3gain gebruiken voor het normalizen van je MP3'tjes. Het werkt perfect en gebruikt dezelfde methode als iTunes en waarschijnlijk ook als Anapod.
ik hoorde de ruis meteen toen ik de sony's erin stopte. had met dezelfde doppen nergens last van bij mijn oude mini en later mijn geruilde nano (vond hem te klein ;) )

maar ik krijg de ipod morgen. was vandaag geshipt volgens repairstatus van apple. dus ik houd jullie op de hoogte....

ow en nog iets.... wanneer krijgen wij in nederland zoiets als apple centres met genius hoek? waar je dus gewoon met je ipod naar binnen loopt en bij het vaststellen van je probleem gewoon een nieuwe mee krijgt?

ik had hem gekocht in rotterdam bij die apple dealer en ik bel die knurft op en vertel het probleem. zij kunnen hem dan voor mij opsturen en ik krijg dan een belletje wanneer die weer binnen is. dus ik vraag aan hem, hebben jullie niet zoiets als genius bars en direct ruilen enzo? hij zegt nee.. dus ik...wat voor meerwaarde hebben jullie dan ten opzichte van de apple store online? hij: dat je hem bij ons kan brengen en weer op kunt komen halen... :? die shop is echt alleen maar goed om de nieuwe apple shit in het echt even te bekijken, want helpen doen ze je daar gewoon niet.... arrogante teringlui.... (moest ik even kwijt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mocht meteen een nieuwe mee, ware het niet dat ze niet op voorraad waren :) (of ik ben heel goed gelovig ;))

Heeft er iemand trouwens een screen-only bescherming? Zo'n heel pakkie hoeft van mij niet. Ik vind het alleen vervelend wanneer er krassen op het LCD gedeelte komen. Mijn vorige iPod heeft het 2 jaar krasvrij uitgehouden in een sok, maar het schermoppervlak van de 5G is significant groter :D.

De grote winkels verkopen alleen van die full body armours, kan moeilijk een screen-only vinden bij een net bedrijfje.

Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik gewoon naar 2.5" protector kan zoeken. Goeie morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:16:
Ik mocht meteen een nieuwe mee, ware het niet dat ze niet op voorraad waren :) (of ik ben heel goed gelovig ;))

Heeft er iemand trouwens een screen-only bescherming? Zo'n heel pakkie hoeft van mij niet. Ik vind het alleen vervelend wanneer er krassen op het LCD gedeelte komen. Mijn vorige iPod heeft het 2 jaar krasvrij uitgehouden in een sok, maar het schermoppervlak van de 5G is significant groter :D.

De grote winkels verkopen alleen van die full body armours, kan moeilijk een screen-only vinden bij een net bedrijfje.

Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik gewoon naar 2.5" protector kan zoeken. Goeie morgen.
Wat je wel kunt doen (wat ook een beetje zonde is), koop je een fullbody* protector en snij je hem doormidden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PDA shops hebben vaak screenprotectors die je op maat kunt knippen. Ik heb ze zelf ook een tijdje voor mijn mp3speler gebruikt, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wordt nou veel over zo`n invisble shield gepraat, alleen kunnen er ook wat foto`s gepost worden O+ . die jullie dan zelf hebben gemaakt he ;)
want in een filmpje wat ik zag,(een of andere scratchtest) zag het er niet mooi uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:28:
er wordt nou veel over zo`n invisble shield gepraat, alleen kunnen er ook wat foto`s gepost worden O+ . die jullie dan zelf hebben gemaakt he ;)
want in een filmpje wat ik zag,(een of andere scratchtest) zag het er niet mooi uit.....
Link: http://images.google.nl/i...10&hl=nl&lr=&start=0&sa=N

Staan er een paar op. Maar ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het bij de GoT'ers eruit ziet op de iPod Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ILUsion schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:02:

Zelf heb ik onder andere veel icoontjes geblauwd, icoontjes in de menu's laten weergeven en voor het simpel afschrikken van dieven heb ik in het screen lock-scherm mijn naam gegraveerd. Dat schrikt gelegenheidsdieven en n00bs hopelijk wel af van "oh, my, die kan ik toch niet verkopen"?
Dat ziet een gemene dief pas als je iPod al is gejat. Een dief gaat het vervolgens echt niet teruggeven omdat persoonlijke gegevens prominent zichtbaar zijn in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte dock:
http://www.dlo.com/Produc...e&cart=113806707914966518

Prijzig maar een must voor design fre4ks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit op eBay voor rond de 20 euro een zwarte nano dock gezien:
1
2

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

"Prijzig" :P

Hoopte al dat die zou komen, maar voor zoveel geld ga 'k em natuurlijk niet kopen :+
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:05:
Ik heb ooit op eBay voor rond de 20 euro een zwarte nano dock gezien:
1
2
En hier is hij voor de G5: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Bay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

[ Voor 47% gewijzigd door Scott op 24-01-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:26:
Beter is het om GoPod te gebruiken.
De meeste andere tools zetten de gain omhoog van je mp3's, waardoor deze overstuurd (kunnen) gaan klinken. Wat goPod doet is echt de "begrenzer" van je iPod uitschakelen, waardoor je mp3's exact dezelfde kwaliteit blijven behouden. Alleen je iPod kan wel harder.. :)

Ik heb gehoord dat de Europese iPod gelimiteerd is op 100dB, en goPod deze grens op 130dB legt. Heb alleen nog niet de mogelijkheid gehad om dit echt te testen. Denk dat dit ook nog wel afhankelijk is van welke oordoppen je gebruikt etc. :)

goPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! Hij is zelfs beter dan de orginele dock., aangezien deze én via je computer synct én via het stopcontact oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR

HJR

whaaa gloeiende gloeiende! UPS heeft mijn ipod in het verkeerde distributiecentrum liggen. in plaats van vanuit eindhoven naar rotterdam te shippen, ligt tie nu in apeldoorn in het distributiecentrum!

wordt waarschijnlijk dus morgen pas.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
pffffff kheb net naar de service afdeling gebeld......eerst 10 minuten wachten en toen hij na nog eens 10 minuten eindelijk klaar was met m'n gegevens zei hij doodleuk dat ik naar de website moest gaan en daar moest opgeven dat ik hem wou laten repareren....

khad gisteren nog even bij een vriend gecheckt of hij het ruis ook had met dezelfde dopjes, maar dat was niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
hmmz, iPod zonet aan de service balie van mediamarkt gegeven, en ik kan hem pas over 3 a 4 weken terug verwachtten :/ (ruis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Chuckiej schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:02:
hmmz, iPod zonet aan de service balie van mediamarkt gegeven, en ik kan hem pas over 3 a 4 weken terug verwachtten :/ (ruis)
Dat is ook niet zo slim he, ga dan gewoon direct naar Apple, duurt het een weekje (hooguit twee)!

Btw, mijn invisible shield is niet zo'n succes. Ik heb hem er gisteren opgedaan. De achterkant is heel mooi, het was een gekloot met die flapjes, maar ok. De voorkant is echter minder relaxt. Hij heeft op alle hoekjes al losgelaten, en het wordt alleen maar erger :/ . Ik snap er niets van, want als iets losgaat dan zouden het die flaps moeten zijn. Maar neehoor, /me Hoedje heeft weer iets geks...

[ Voor 39% gewijzigd door Hoedje op 24-01-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hulde @invisibleshield, binnen een paar uur antwoord, ik krijg binnen een week vervanging!

Overigens is het een geweldige uitvinding, maar ook niet. Je iPod is nu namelijk constant vies. Ik gebruik nu geen hoesje meer, behalve een sok, als ie in mijn tas zit. Maar dat schiet dus niet op, er zitten nu overal vieze vingers etc. Allerlei stof, haren etc. blijft erop plakken omdat de folie vrij stroef is. En omdat de folie prachtig helder is, zie je dus ALLES erop zitten...

Nu moet ik weer constant rondlopen met een reinigingsdoekje B)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 24-01-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:58
Ik heb mijn InvisibleShield vandaag ontvangen, alleen moet ik nu nog even een iPod kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
suspect schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:49:
Ik heb mijn InvisibleShield vandaag ontvangen, alleen moet ik nu nog even een iPod kopen. :)
Hehe, dat is in ieder geval de goede volgorde. Het is handig om eerst de achterkant te doen als de "iPodshield" nog op de voorkant zit. Let goed op luchtbelletjes, gewoon goed bankpas gebruiken om ze weg te halen. En gebruik glassex i.p.v. zeepwater, dat werkt een stuk makkelijker, wel goed spuiten (aan beide kanten van het shield)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Hoedje schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:
[...]

Hehe, dat is in ieder geval de goede volgorde. Het is handig om eerst de achterkant te doen als de "iPodshield" nog op de voorkant zit. Let goed op luchtbelletjes, gewoon goed bankpas gebruiken om ze weg te halen. En gebruik glassex i.p.v. zeepwater, dat werkt een stuk makkelijker, wel goed spuiten (aan beide kanten van het shield)!
offtopic:
Eh, hoedje, het was bij jouw niet gelukt ;) :P

Maar wat hoedje zegt, klopt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Chuckiej schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:03:
[...]

offtopic:
Eh, hoedje, het was bij jouw niet gelukt ;) :P

Maar wat hoedje zegt, klopt wel!
Hehe, ik trek graag meer mensen mee >:) Het stomme is dat het er verder gewoon top uitziet, alleen in de hoeken aan de voorkant is het helemaal opgekrult :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:58
Hoedje schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:57:
Hehe, dat is in ieder geval de goede volgorde.
Jaja, ik heb je tip uit de openingspost keurig opgevolgd.
Gelukkig werd die shield erg snel bezorgd, anders was de volgorde waarschijnlijk anders geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Een invisible shield op een iPod video:

Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7192.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7187.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7194.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7195.JPG

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met recht een invisible shield dus :+ Ziet het er in het echt ook zo uit? Of is het daar duidelijker te zien dat er wat omheen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je ziet hier dus een sinaasappelstructuur op de foto's door de invisibleshield. In het echt is dat dus niet zo. Het is moeilijk uit te leggen, maar alleen vanaf een hele schuine hoek zie je hem zitten. Het ziet er normaal uit zoals op de laatste foto... als mijn vervanging binnen is, dan zal ik pics maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Onder dezelfde belichting ziet het er in het echt idd ook zo uit. Maar bij normaal licht zie je er niet veel van, dat klopt. Ik heb express deze belichting gekozen, want anders zag je er niets van.

Hier nog een keer zonder reflecties:

Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7201.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.com/Computer/iPod/800x600images/_MG_7203.JPG

De beschadiging achterop is gekomen omdat ik hem te drogen gelegd had op de verwarming. Niet doen dus :) De kleine krasjes zijn trouwens wel erg goed te zien op deze foto, in het echt is dat minder. Die krasjes zaten er al voordat ik de invisible shield aanbracht.

[ Voor 58% gewijzigd door zonoskar op 24-01-2006 21:22 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Trouwens, sinds versie 1.1 op mn nano blijft de album art staan als ik 2 keer in het midden klik.
Hoort dat en heeft de iPod video dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 16:23
super-muffin schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:09:
Trouwens, sinds versie 1.1 op mn nano blijft de album art staan als ik 2 keer in het midden klik.
Hoort dat en heeft de iPod video dat ook
Dat probleem heb ik ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
zonoskar schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:04:
ODe kleine krasjes zijn trouwens wel erg goed te zien op deze foto, in het echt is dat minder. Die krasjes zaten er al voordat ik de invisible shield aanbracht.
Heb ik ook.........die krasjes komen er al op als je er naar kijkt..........
Je hebt hem er netjes opzitten.

@Hoedje: Ik weet niet of Glassex zo'n goed idee is. Zit nml alcohol in, en je weet niet wat dat met de hechting doet. Ik heb gewoon een sopje met afwasmiddel gebruikt, en de hoekjes zitten nog muurvast.

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
BarnOwl schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Heb ik ook.........die krasjes komen er al op als je er naar kijkt..........
Je hebt hem er netjes opzitten.

@Hoedje: Ik weet niet of Glassex zo'n goed idee is. Zit nml alcohol in, en je weet niet wat dat met de hechting doet. Ik heb gewoon een sopje met afwasmiddel gebruikt, en de hoekjes zitten nog muurvast.
Ze raden het ook aan. Dus dat zit wel goed. Het gekke is dus dat de achterkant met al die gekke flaps gewoon helemaal goed zit en de voorkant dus loslaat bij de hoeken... er zit btw ook een kras op links van het clickwheel, dus waarschijnlijk is het een productiefoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:00:
Ik heb gehoord dat de Europese iPod gelimiteerd is op 100dB, en goPod deze grens op 130dB legt. Heb alleen nog niet de mogelijkheid gehad om dit echt te testen. Denk dat dit ook nog wel afhankelijk is van welke oordoppen je gebruikt etc. :)
Jezus, doe normaal!
http://home.szw.nl/naviga...riek_id=207&link_id=23017
Vanaf 80 dB is het verstandig om uw oren te beschermen. Uw werkgever hoort u hiervoor passende gehoorbeschermers te geven. Vanaf 85 dB bent u wettelijk verplicht om die gehoorbeschermers te gebruiken, ook als u maar kort in zo’n lawaaiige omgeving verblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
:o
[list]
• U heeft moeite om een gesprek te voeren in een rumoerige omgeving
[/list]

Daar heb ik al behoorlijk last van :'(. Stomme Ipod.

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR

HJR

jajaja hij is terug!

enne het ruisprobleem is gewoon weg. ik hoor gewoon geen overdreven ruis meer zoals eerst.

binnenkort mijn nieuwe shield plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de "Artwizz ScratchStopper"? Op het eerste zicht lijkt het een beetje op de Invisible Shield maar op het Internet is er bijzonder weinig informatie (reviews) over te vinden..
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.