FVM feedback topic

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 19.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

neographikal schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:22:
Ik dacht dat het gewoon om een beetje sarcastische actie ging om de spanningen een beetje te breken, kon er wel om lachen :P
Had heeel goed gekund ja :D

Zit het me nu helemaal in te beelden _/-\o_

Zit nu even al die blauwe regeltjes te lezen, persoon, persoon, persoon :P , is er ook een blauwe-regeltjes-search in opera of firefox :? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Fairy op 28-05-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Toff schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:24:

@Grrrrrene: Ik zie je minstens 3x beweren dat de door jou verwijderde thumb een bewerking van een afgekeurde foto was, die ook niet showcasewaardig was. Ik vraag me af hoe je daarbij komt. Het was een (heel klein thumbnailtje van een) eigen foto, waarop een een lammetje en een schaap, in tegenstelling tot die van MissApollyon, waarop slechts 1 schaap te zien was, waarbij het ging om de kop en blik van het MissApollyon-schaap (naar boven gericht) in tegenstelling tot die van mijn lammetje (recht vooruit), veroorzaakt door mijn lage camerastandpunt. De showcasewaardigheid van een voorbeeldje staat niet ter discussie (al is betreffende foto heus niet slecht). Kijk het nog maar eens na, als je me niet gelooft. Wel netjes dat je een linkje hebt teruggezet. Dank daarvoor, je geeft iig blijk van je goede bedoelingen.
Ik dacht dat de foto met de bewerking op de huid van een kind/baby (weet niet precies meer wat erop stond, 'k heb meerdere foto's verwijderd :X) was, om het detail van de huid te benadrukken ofzo, dan was jouw foto een andere "reactie op een foto" die ik verwar met een andere foto. Mijn excuses.

Ik heb echt geen slechte bedoelingen hoor, 'k wil alleen het niveau graag een beetje omhoogkrikken in de topics waar het om je beste foto's gaat, dus dat daar geen snapshots in komen die in 2 minuten bedacht, gemaakt, bewerkt en geupload zijn. niet dat dat een garantie voor een mislukte foto is, in 2 minuten _kun_ je best wat moois maken, maar sommige foto's was niet over nagedacht of was meer een soort kopieergedrag van andere foto's.
Dat ik de knipactie van Grrrrrene ter discussie stelde hier was zeker niet alleen omdat mijn foto weggeknipt was (ik kan hem altijd nog in het solo show/testcasetopic zetten), maar omdat ik het zonde vo/ind van de draad, die nu bijna niet meer te volgen is. Er stonden best wel foto's tussen die met de beste wil ter wereld niet showcasewaardig te noemen waren (sommige zelfs van echte mensen), maar je kan niet zomaar foto's dagen later wegknippen en de posts plus reacties erop laten staan IMO.
Alternatief is de hele reactie verwijderen. Kan ook, is zelfs minder moeite (1 vinkje voor de reactie en zo selecteren wat verwijderd moet worden). Echter, het verwijderen van reacties is iets wat zeer zelden gebeurt op GoT, wordt ook niet echt gewaardeerd door de poster doorgaans :)
Foto's die, naar het oordeel van een modje, niet passend zijn vervangen voor een linkje + modbreak is in mijn ogen een aardige tussenoplossing. Dan kunnen tweakers als ze dat willen zelf zien, wat er mis is met de betreffende foto, terwijl de grote lijn van de draad er niet door wordt verstoord.
OK, zal dat meenemen als tip voor de volgende keer :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153202

Grrrrrene schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:33:[...]
Alternatief is de hele reactie verwijderen.....
Dan raak je de draad van de draad helemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
sssssjemig de pemig, wat een zware kost allemaal om op en late zondagavond nog even allemaal door te lezen.....

Het was mij in de loop van de week ook wel opgevallen dat in het topic van de weekopdracht van deze week (portret) een aantal foto's werden gepost waarvan ikzelf dacht dat het niet echt iets met de opdracht te maken had of waarvan de "showcasewaardigheid" op z'n minst ter discussie gesteld zou kunnen worden (no offence to anyone personal).

Toen ik vanavond weer eens ging kijken, verbaasde ik mij echter wel over de hoeveelheid foto's en reacties die door Grrrrrene gewieberd waren (ik dacht niet direct aan een botte bijl, maar vond wel dat 'ie met het filleermes hier en daar wat "uitgeschoten" was :) ).

maar...

Als ik voor mezelf de afgelopen weekopdrachten nog eens langsloop, dan is er toch eigenlijk voor iedereen meer dan genoeg afwisseling: Portret, Landschap & Macro/close-up definiëren inderdaad een bepaald (afgbakend ?!?) gebied van fotografie; Streetlife, Contact, Actie en vooral Geel zijn dusdanig vaag dat het voor ruime interpretatie vatbaar is. Meer dan genoeg ruimte voor eigen creatieviteit, lijkt mij.
Voor mezelf is de uitdaging er danook in gelegen om voor elke weekopdracht iets te schieten dat binnen de kaders van de weekopdracht valt (nee, da's dze week inderdaad niet gelukt)

Ik vind persoonlijk dat (het mod-team vertegenwoordigd door) Zoefff heel goed z'n best doet om variatie aan te brengen in de opdrachten. Soms krijg je een relatief vage opdracht en kun je dat naar eigen inzicht invullen, soms krijg je een iets "beschränktere" opdracht en daar moet je dan met de fotografische skills die je op dat moment hebt een invulling aan zien te geven, en als er dan mod's zijn die je aan die grenzen (soms wat hardhandig) helpen herinneren, moet je daarmee leren leven.

Al met al vind ik het de taak van de mod's om de kwaliteit van het forum te bewaken; en dat heeft Grrrrrene gedaan (laat ik daar heel duidelijk over zijn). Dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn, is evident (ik zou er ook niet blij mee zij als mijn foto in de bitbuckuet zou verdwijnen).

Ik snap heel goed wat (voor sommige mensen) de aanleiding is geweest voor de ontstane comotie, MAAR...als we willen dat deze vorm van "weekopdrachten" ons allemaal naar een hoger plan gaat tillen, moeten we een paar dingen accepteren:
1) er zijn moderators en die doen gewoon hun werk (en daar hebben we ALLEMAAL profijt van).
2) de weekopdract is laagdrempelig, ook voor mensen die (op bepaalde gebieden van de fotografie) nog niet zo heel erg bekwaam zijn; dat resulteert soms in platen die misschien niet direct "showcasewaardig" zijn, maar is dat zo verschrikkelijk? (als je het JOUW commentaar niet waard vindt, dan reageer je toch gewoon niet....)

Als het aan mij ligt, zou er een gulden middenweg gevonden moeten worden: wees allemaal iets kritiescher voordat je een foto post zodat er ook minder noodzaak is om te modereren en denk allemaal iets langer na voordat je elkaar in de haren vliegt.....

(and that's just my 2 cents)

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 10:37

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Nieuwe week, nieuw thema: Foto-opdracht week 22 - Duotone succes allemaal :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:50
http://en.wikipedia.org/wiki/Duotone

Zo dan kan iedereen alvast lezen wat we nu weer onder Duotone verstaan O-) Anyway leuke opdracht, ik ga proberen om deze week een plaatje te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb in het verleden een leuke duotone plaat geschoten, maar dan beken ik eerlijk dat dit archiefmateriaal is en dus ook niet gepost gaat worden. Geen idee of ik het deze week ga redden om een dergelijke plaat te schieten, maar ga het zeker proberen.

Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
De nieuwe weekopdracht?

Om misverstanden te voorkomen ;) ben ik eerst maar eens gaan googelen op duotone (die wiki-link werkt bij mij niet).
OMG, dit kan toch niet de bedoeling zijn? NSFW

Ik kom er niet helemaal uit wat "duotone" precies is. Ik denk 2 kleuren, wit en een andere, maar niet zwart, want dat is formeel geen kleur. OKE, volgens Zoefff valt z/w er inmiddels ook onder, dus eigenlijk is er geen beperking aan de opdracht, aangezien de meeste cams wel een z/w-stand zullen hebben. Hoe streng gaan we zijn kwa showcasewaardigheid? De eerste foto's beloven weinig goeds. Als Karel vandeweek er even voor wil gaan zitten, zal ik eens een mooie roze merel maken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Toff schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:47:
De nieuwe weekopdracht?

Om misverstanden te voorkomen ;) ben ik eerst maar eens gaan googelen op duotone (die wiki-link werkt bij mij niet).
OMG, dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Ik kom er niet helemaal uit wat "duotone" precies is. Ik denk 2 kleuren, wit en een andere, maar niet zwart, want dat is formeel geen kleur. OKE, volgens Zoefff valt z/w er inmiddels ook onder, dus eigenlijk is er geen beperking aan de opdracht, aangezien de meeste cams wel een z/w-stand zullen hebben. Hoe streng gaan we zijn kwa showcasewaardigheid? De eerste foto's beloven weinig goeds. Als Karel vandeweek er even voor wil gaan zitten, zal ik eens een mooie roze merel maken :+.
Duotone is volgens mij gewoon een foto omgezet in 2 kleuren. Dus zwart-wit geel-wit groen-paars etc.Duotone is ook een optie in photoshop. Voor de mensen die hem niet kunnen vinden:
image->mode->grayscale Als je dat hebt gedaan wordt de optie duotone klikbaar. Deze is te vinden onder image->mode->duotone.

Edit: nog een linkje met een tutorial.

[ Voor 7% gewijzigd door Justawitte op 29-05-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik gelóóf dat er hier een beetje cynische vorm van humor in het spel was justawitte ;)

Gelukkig kun je er nog om lachen Toff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

Zoefff

❤ 

Voor degenen waarbij het wikipedia linkje niet werkt (hier gaat het prima?) een quote:
Duotone is a form of printing halftones with two colors of ink, one usually black. It was commonly used for British comics in the 1970s and 1980s.

Duotone is also a generic term for images using a color-separation printing scheme. This is normally a CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, and Key) separation.

Duotone color mode in Photoshop supports between one to four colors of ink. Because home inkjet printers are far better at printing full-color images than black-and-white, many photographers use Photoshop Duotone processing to improve their prints. Photoshop's Duotone mode is also commonly used for creating Sepia toned prints, using black and yellow inks, sometimes with a third color.
Aanvankelijk was het idee om de opdracht "zwart/wit" te noemen, maar het oog op het verleden hebben we er bewust voor gekozen om hier "duotone" van te maken. Een zwart/wit foto is in feite hetzelfde als een duotonefoto, waarbij de 2 "kleuren" zwart en wit gebruikt worden.

Het is de kunst niet om van een kleurenfoto een duotone foto te maken in Photoshop. Iedereen die weet hoe het moet (convert grayscale -> duotone, etc.) kan het maken. De kunst is echter om een goede foto te maken waarbij het duotone element de foto ook daadwerkelijk versterkt. En dat is verdomde lastig!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ook grayscalen is als je het goed doet iets meer dan het omzetten naar grayscale in photoshop, aangezien dat niet geweldige contrasten oplevert. Ik weet niet meer precies hoe dat zit, maar het had wat te maken met de gevoeligheid van een menselijk oog voor de kleur groen, toch?

* Grrrrrene moet daar nog maar 's wat over gaan lezen :X
Ja, die zocht ik :)

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 29-05-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05 18:43

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Grrrrrene schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:38:
Ook grayscalen is als je het goed doet iets meer dan het omzetten naar grayscale in photoshop, aangezien dat niet geweldige contrasten oplevert. Ik weet niet meer precies hoe dat zit, maar het had wat te maken met de gevoeligheid van een menselijk oog voor de kleur groen, toch?

* Grrrrrene moet daar nog maar 's wat over gaan lezen :X
Zoiets bedoel je?

[rml][ Tutorial] Z/W-conversie zonder Channel-Mixer[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Ik vind het thema om eerlijk te zijn wat matigjes. De bedoeling van die weekopdrachten was toch om mensen aan te zetten tot het fotograferen van iets wat ze normaal niet zouden fotograferen, eens wat anders te proberen, een leuke interpretatie te geven aan het thema, beetje creatief denken, etc.

Maar het enige wat dit thema aanzet toe geeft is het maken van een foto en deze een beetje in photoshop te bewerken. En door de uitleg van Zoefff hier blijft er weinig anders te doen over, aangezien een interpretatie als bijvoorbeeld een foto met dingen erop met 2 distinctieve kleuren totaal niet past in de uitleg van zoefff.

Thema's als bijvoorbeeld Contact/interactie en Streetlife waren veel beter in mijn ogen.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001

djkooij

voorheen Facemodder

Ach, gelukkig is er wel iets te bedenken rond dit thema. Het is in mijn ogen in elk geval lastiger dan het lijkt om een kwalitatief goede "duotone" te maken.
Lang niet alles doet het leuk in deze setting, kijk maar naar de foto van die auto in dit topic bijv. (no flame).

Enige wat ik zou wensen is de start van de weekopdracht naar zondag, zodat het topic een meer "vliegende start" krijgt en derhalve wat beter loopt. Volgens mij kan de week namelijk ook beginnen op zondag, dat zou dan wellicht ook geen probleem hoeven zijn. Maar ja, da's gewoon iets wat mij zelf handiger lijkt...

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tonio: dat is bewust gedaan, tegenwoordig is fotografie niet meer alleen op een knopje klikken op je camera of aan een wieltje draaien, ook de bewerkingen in Photoshop horen gewoon bij het fotograferen. Ieder z'n ding natuurlijk, volgende week zal het vast wat minder Photoshop-achtig zijn.

Facemodder: dat is niet eens zo'n gek idee: beginnen op zondag... Ik gooi het 's in de groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Grrrrrene schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:40:
Tonio: dat is bewust gedaan, tegenwoordig is fotografie niet meer alleen op een knopje klikken op je camera of aan een wieltje draaien, ook de bewerkingen in Photoshop horen gewoon bij het fotograferen. Ieder z'n ding natuurlijk, volgende week zal het vast wat minder Photoshop-achtig zijn.

Facemodder: dat is niet eens zo'n gek idee: beginnen op zondag... Ik gooi het 's in de groep :)
Op zondag beginnen, niet gek nee. Ik heb meestal mijn 'natuurdag' op zondag, dan ga ik er lekker op uit, als ik dan 's ochtends nog mooi even mijn opdracht van de dag kan ophalen is dat natuurlijk mooi meegenomen. En zo zullen er denk ik wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)

Mja, maar als je dan nog een echt thema had om omheen te shoppen, ok, maar dit is gewoon maar één bewerking die er van je gevraagt wordt.
Maargoed, het is een opdracht voor 1 weekje, dus het maakt me niet echt uit dat hij me niet ligt. Maar ik hoop dat er voortaan opdrachten komen die wat meer creatieve ruimte geven om invulling aan het thema te geven :)

Dat op zondag beginnen is helemaal niet zo gek nee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tonio op 29-05-2006 20:15 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Mja, je kan een vliegende start op zondag maken, maar ook een knallend einde op zondag. Het is maar net hoe je het bekijkt. Persoonlijk ben ík voor het knallende einde op zondag, op die manier heb je de hele week gehad om na te denken over je foto, en kan je dat op zondag lekker uitwerken. De week begint weer op maandag, dus moet de fotoopdracht imho ook weer op maandag beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Knallend eind? Nofi, maar aangezien er geen winnaars en/of prijzen zijn, lopen alle weekopdrachten met een sisser af, is mijn indruk. Aangezien de zondag voor veel mensen (ja, sommige tweakers hebben in de verte iets menselijks) "de" dag is om er opuit te trekken, terwijl op maandag de verplichtingen weer beginnen, is er best iets voor te zeggen om de nieuwe weekopdracht eerder in te laten gaan. Waarom niet het beste van twee werelden: De oude weekopdracht loopt tot zondag 23:59 uur en de nieuwe start op zondag 08:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikzelf ben op maandag altijd vrij en kan er dan dus altijd op uittrekken om foto’s te maken. Ik heb dan een hele week de tijd om de foto’s te bewerken en heb de hele week als uitwijk om er indien nodig nog een keer op uit te trekken. Voor velen zal denk ik gelden dat ze alles in de laatste twee dagen van de weekopdracht moeten doen en dat ze dan dus ook geen uitwijk meer hebben als het toevallig slecht weer is of zo.
Daarom zou het inderdaad goed zijn om de opdracht op zondag ochtend al te laten starten …. eventueel met een overlap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:11
Tonio schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:12:
[...]

Mja, maar als je dan nog een echt thema had om omheen te shoppen, ok, maar dit is gewoon maar één bewerking die er van je gevraagt wordt.
Maargoed, het is een opdracht voor 1 weekje, dus het maakt me niet echt uit dat hij me niet ligt. Maar ik hoop dat er voortaan opdrachten komen die wat meer creatieve ruimte geven om invulling aan het thema te geven :)

Dat op zondag beginnen is helemaal niet zo gek nee :)
dat gevoel had ik ook, dit is geen thema, maar een bewerking. Fotos die duotone zijn hoeven 't net zo goed niet te zijn... ik bedoel, het is niet een specifieke eis voor een foto, elke foto kan zo zijn

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:41:
[...]dat gevoel had ik ook, dit is geen thema, maar een bewerking. Fotos die duotone zijn hoeven 't net zo goed niet te zijn... ik bedoel, het is niet een specifieke eis voor een foto, elke foto kan zo zijn
Het is natuurlijk niet zo dat je hier iedere foto voor kan gebruiken. Je moet nog steeds eerst een mooie foto maken die bovendien nog geschikt is om er een duotone van te maken.
Normaal bemerk je pas achteraf dat een foto veel beter tot zijn recht komt in duotone. Nu is het juist de uitdaging om een foto te maken waarvan je op voorhand al bepaalt dat die in duotone beter tot zijn recht moet gaan komen. En dat valt zoals Zoefff al beweert vies tegen. Als je het zo bekijkt is het mijns inziens weldegelijk een thema.
Ik vind dat de foto’s die tot nu toe ingestuurd zijn niet per se in duotone uitgevoerd hadden hoeven worden om beter tot hun recht te komen….Sterker nog: ik denk dat de meesten daarvan gewoon in kleur juist mooier zouden zijn geweest.
Ik denk dus dat deze opdracht een stuk moeilijker is dan men in eerste instantie denkt en dat de moeilijkheid dus voornamelijk in de voorbereiding en het bedenken zit en niet zo zeer in de nabewerking, want simpelweg een foto in duotone zetten kan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:58
Beginnen op zondag is juist ontzettend onhandig. Moet je van te voren nog even checken wat 't thema is als je op zondag er op uit zou gaan (sowieso vraag ik me af hoe vroeg 't thema dan gepost zou worden op zondagmorgen). Maar wellicht is Toff's voorstel wel aardig, een beetje overlapping. We hebben nu van maandagmiddag tot zondagnacht. Van zaterdagnacht/zondagmorgen tot zondagnacht zou beter zijn...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:57
Na bewerking heeft toch altijd al een deel uitgemaakt van fotografie ? Het is nu alleen meer 'zichtbaar' door digitale fotografie/photoshop.
Post-processing gebeurde vroeger bij het afdrukken in de doka (uitsnedes gemaakt, tegenhouden / doordrukken, evt effecten...). Nu gebeurd het met photoshop.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoami schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:12:
[...]

Na bewerking heeft toch altijd al een deel uitgemaakt van fotografie ? Het is nu alleen meer 'zichtbaar' door digitale fotografie/photoshop.
Post-processing gebeurde vroeger bij het afdrukken in de doka (uitsnedes gemaakt, tegenhouden / doordrukken, evt effecten...). Nu gebeurd het met photoshop.
Niet alleen zichtbaarder, maar ook toegankelijker voor meer mensen.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 153202 op 30-05-2006 12:59 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die hotshots zijn een erg leuk idee! Ben benieuwd hoe het gaat lopen :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Inderdaad leuk idee :) Maar is het idee erachter om wat mensen buiten de FG te lokken, de mensen een pluim in hun * te steken, of gewoon een snel overzicht van de goede showcases te geven?

[ Voor 80% gewijzigd door inquestos op 30-05-2006 16:15 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 16:21

janklp

FortyTwo Capital

Goed intiatief mits het goed up to date gehouden wordt. Maar als dat gebeurd dan lijkt het mij zeker een geslaagd plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Het idee is om bezoekers van FG maar ook de rest van GoT (nog) meer naar de showcases te trekken, en om te voorkomen dat de écht goede showcases ondersneeuwen onder alle testcases of s(n)howcases die het net niet zijn. Gewoon nog even de (in onze ogen) beste van de afgelopen paar weken uitlichten :)

We delen dus min of meer pluimen uit ja, als de corresponderende mensen die graag in hun * steken moeten ze dat natuurlijk zelf weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Laatst online: 16:45
Ik heb even een voorstel omtrent de weekopdrachten: Zou het een idee zijn om de weekopdracht van zaterdag tot vrijdag te laten lopen? Ik zie veel mensen waaronder ikzelf in het weekend posten, in mijn geval omdat ik door de week weinig tijd heb, maar deze foto's krijgen over het algemeen weinig commentaar omdat maandag iedereen zich alweer op de nieuwe opdracht heeft gestort.
Ik vind dat een beetje jammer. Wellicht dat hier animo voor is.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat op zo'n dag als deze (2e pinksterdag) op dit tijdstip de opdracht nog steeds niet bekend is :( .....de ideale dag om vroeg op pad te gaan !!!!

[ Voor 118% gewijzigd door Anoniem: 153202 op 05-06-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tsja, sorry. Ik lag nog in m'n nest en denk dat de rest ook nog ligt te ronken :P

Maargoed, de nieuwe opdracht: Foto-opdracht week 23 - Zomerzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:33

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Je had inderdaad een mooi onderwerp voor deze keer beloofd en als het nou ook nog een beetje mooi weer wordt dan verwacht ik wel mooie foto's. En anders moeten we maar wat creatiever zijn en alsnog een zon, zee, strand fotosoepen :P

Ik ga deze week iig op jacht met de camera, wil zeker een foto plaatsen met dit thema. Maar hoop niet dat er een hoop: bloempjes met beestje of jonge geitjes enzo gefotografeerd worden, dat is namelijk mijn alternatief al :+

Succes jongens en ben benieuwd

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:22:
Tsja, sorry. Ik lag nog in m'n nest en denk dat de rest ook nog ligt te ronken :P

Maargoed, de nieuwe opdracht: Foto-opdracht week 23 - Zomerzin :)
Ik denk dat het geen kwaad kan om zondag voordat jullie gaan slapen de opdracht al bekend te maken voor de vroege vogels. :Z

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 153202 op 05-06-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:50
Die weekopdrachten komen ook altijd op zo'n lekker moment he... :o :+

* Heaget te vroeg genomen foto.... http://img276.imageshack.us/img276/8127/foto35en.jpg

Dat versta ik wel onder zomerzin ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Heaget op 05-06-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105262

nomad85 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:06:
Je had inderdaad een mooi onderwerp voor deze keer beloofd en als het nou ook nog een beetje mooi weer wordt dan verwacht ik wel mooie foto's. En anders moeten we maar wat creatiever zijn en alsnog een zon, zee, strand fotosoepen :P

Ik ga deze week iig op jacht met de camera, wil zeker een foto plaatsen met dit thema. Maar hoop niet dat er een hoop: bloempjes met beestje of jonge geitjes enzo gefotografeerd worden, dat is namelijk mijn alternatief al :+

Succes jongens en ben benieuwd
Hmm zijn jonge beestjes dan niet vooral lente ipv zomer??? :)

Wel leuke opdracht overigens aangezien het aan t eind van de week boven de 20* komt :)
Ik denk dat mn zus de sjaak wordt, iets met zonnebrillen, bikini's, badlakens of korte zomerrokjes....
Als ik wat durf te plaatsen that is.... naja, ach, het schieten is ook wel leuk, het geeft je goeie ideeen dit topic :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105262 op 05-06-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:33

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hmm, ja eigenlijk wel meer lente ipv zomer ja......twas ook back-up idee he :P

Anyway ontopic, ....moge het weer inderdaad een stukkie warmer en zonniger worden.
Wou een foto posten van het komende weer, maar zit copyright op, dus bij deze een linkje :p

anyway: ze verwachten vanaf donderdag boven de 20*...dus gaat goed....zelfs met zonnetje.

[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 05-06-2006 13:22 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53805

Er kwam net een vliegtuigje voorbij:

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/1066/skywriting3lx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Anoniem: 153202 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat het geen kwaad kan om zondag voordat jullie gaan slapen de opdracht al bekend te maken voor de vroege vogels. :Z
Ik vind het mooi zo. Het is toevallig vandaag een vrije dag waardoor het ineens opvalt dat de bekendmaking wat laat is, maar normaliter loopt het prima hoor. En die vroege vogels die op maandag vóór het werk nog een plaatje willen kieken, die zullen dat dan maar op dinsdag-, woensdag-, donderdag- of vrijdagochtend moeten doen. Ik wil best de opdracht al bekendmaken als ik op zondag ná 12 uur nog wakker ben, maar ik ga er geen extra moeite voor doen (expres opblijven terwijl ik m'n slaap goed kan gebruiken).

Als je terugkijkt naar de vorige opdrachten dan zijn deze, in chronologische volgorde, bekend gemaakt om 9:16, 11:30, 7:02, 9:36, 8:50, 01:04 (de dag ervoor :o), 8:03, 6:58, en vandaag 10:19. Ik vind het prima :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:49:
[...]

Ik vind het mooi zo. Het is toevallig vandaag een vrije dag waardoor het ineens opvalt dat de bekendmaking wat laat is, maar normaliter loopt het prima hoor. En die vroege vogels die op maandag vóór het werk nog een plaatje willen kieken, die zullen dat dan maar op dinsdag-, woensdag-, donderdag- of vrijdagochtend moeten doen. Ik wil best de opdracht al bekendmaken als ik op zondag ná 12 uur nog wakker ben, maar ik ga er geen extra moeite voor doen (expres opblijven terwijl ik m'n slaap goed kan gebruiken).

Als je terugkijkt naar de vorige opdrachten dan zijn deze, in chronologische volgorde, bekend gemaakt om 9:16, 11:30, 7:02, 9:36, 8:50, 01:04 (de dag ervoor :o), 8:03, 6:58, en vandaag 10:19. Ik vind het prima :Y)
Nee, hoor. Ik zit sinds ik meedoe iedere maandag ochtend met smart op de opdracht te wachten omdat ik namelijk iedere maandag vrij ben :9 Uiteraard verwacht ik niet dat je daar rekening mee houdt, maar op een dag waarop iedereen vrij is........
Maar goed, als ik gisteren de enige was die voor 10.00 uur de deur uit wilde gaan omdat ik toevallig zin had om van de zomerzon te genieten, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Misschien een leuk thema voor een nieuwe weekopdracht: oranjegekte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Nieuwe weekopdracht: Foto-opdracht week 24 - Minimalisme

Veel plezier en succes allen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Poeh, dit is wel weer een goed thema hoor. Dope, laat ik daar maar eens wat mee gaan doen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111610

Euh... wat moet ik me hier precies bij voorstellen? Heb wel het een en ander aan definities kunnen vinden bij bijvoorbeeld Wiki, maar hier kan ik nog niet zoveel mee...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Minimalisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Waarom heb je een definitie nodig? Je mag er lekker je eigen invulling aangeven. Een voorbeeld is beter: zie hier :) Dat is al een goed voorbeeld van minimalisme, maar hopelijk kan je met een beetje inspiratie en denkwerk er zelf een leuke draai aan geven: da's het mooie van die vrijheid van zo'n thema.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 22:51

Karel V

Een simpele ziel

Anoniem: 111610 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:55:
Euh... wat moet ik me hier precies bij voorstellen? Heb wel het een en ander aan definities kunnen vinden bij bijvoorbeeld Wiki, maar hier kan ik nog niet zoveel mee...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Minimalisme
Het antwoord staat er toch tussen? Als je verder kijkt onder minimalisme (architectuur).
Fotografie is ook een vorm van tekenen en architectuur ontdekken. Alleen moet je architect veranderen in fotograaf :)
Het gaat om de kracht van de eenvoud. Door het "krachtig" neerzetten van iets wat een "eenvoudige" vorm lijkt, probeert de fotograaf de “essentie” van zijn ontwerp uit te beelden.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111610

Ah okay dan :) duidelijk! (nu nog kijken of dat blijkt uit een eventuele inzending haha...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:10

Bob Popcorn

Plop!

Cool! Dit gaat wel wat mooie platen opleveren 8)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 09:56

MBV

Tjeemig zeg, halen jullie tegenwoordig de onderwerpen van FoK! af? Dat kan toch niet? :X

;)

[ Voor 14% gewijzigd door MBV op 12-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
MBV schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:01:
Tjeemig zeg, halen jullie tegenwoordig de onderwerpen van FoK! af? Dat kan toch niet? :X

;)
beter goed gejat dan slecht verzonnen B)

En het thema kan volgens mij erg boeiende foto's opleveren!

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Is wel een thema waar je foto's voor moet kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Een zomerzin-foto hoef je 'alleen' iets zomers vast te leggen, maar bij minimalisme moet je naar iets op zoek gaan :)

Misschien kan ik iets met een zeiltje, ik ga toch even de stad in enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat ben ik niet geheel met je eens, het is maar welke invulling je aan een thema geeft. Je kunt het meest voor de hand liggende pakken, maar ook juist wat verder proberen te abstraheren. Ik heb in ieder geval een poging gedaan de vorige keer, maar lang niet iedereen wil / kan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
MBV schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:31:
Is wel een thema waar je foto's voor moet kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel. Een zomerzin-foto hoef je 'alleen' iets zomers vast te leggen, maar bij minimalisme moet je naar iets op zoek gaan :)
In -elke- foto die je maakt, ongeacht moment, situatie of onderwerp kan je minimalisme toepassen :)
Misschien kan ik iets met een zeiltje, ik ga toch even de stad in enzo :)
Succes :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:18:
Helaas voor de mensen die vandaag nog een foto hebben geplaatst, we houden echt de limiet van zondag 23:59 aan. Een beetje cru voor Erkens die op maandag 00:00 zat, maar het is helaas niet anders ;)
goh, denk ik eindelijk eens een keertje een redelijke foto gemaakt te hebben met mijn cam krijg je dit :/
zeg dan gewoon dat je vind dat mijn foto niet "showcase waardig" is ofzo, dit is gewoon erg strak de aan de regeltjes vasthouden, voor die paar seconden :/
Alsof die foto vandaag gemaakt is ofzo? Alsof je ook meteen om 00:00 uur een nieuw thema open had staan.

Had ik eindelijk de moed verzamelt om een foto te plaatsen, het waren leuke topics om te volgen, nog leerzaam ook, maar op deze manier hoeft het niet meer, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Remy schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:43:
[...]
In -elke- foto die je maakt, ongeacht moment, situatie of onderwerp kan je minimalisme toepassen :)
[...]
Succes :)
Echt minimalisme heb ik niet gezien (aantal foto's is ook maximalisme geworden ;)) dus dat wordt denk ik een testcase.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat je overal minimalisme toe kan passen. Je zal een rustige achtergrond ofzo nodig hebben, wat je niet overal hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Erkens schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:19:
[...]

goh, denk ik eindelijk eens een keertje een redelijke foto gemaakt te hebben met mijn cam krijg je dit :/
zeg dan gewoon dat je vind dat mijn foto niet "showcase waardig" is ofzo, dit is gewoon erg strak de aan de regeltjes vasthouden, voor die paar seconden :/
Alsof die foto vandaag gemaakt is ofzo? Alsof je ook meteen om 00:00 uur een nieuw thema open had staan.

Had ik eindelijk de moed verzamelt om een foto te plaatsen, het waren leuke topics om te volgen, nog leerzaam ook, maar op deze manier hoeft het niet meer, bah.
Tsja, ik schrijf daarom ook al, het is een beetje cru. Maar als we zondagavond 23:59 afspreken dan houden we ons daar ook graag aan. Daarbij ben je niet de eerste. Al een paar weken zijn er foto's verwijderd die tussen de 0 en 7 uur te laat zijn ingeleverd. Als ik dan nu ineens jouw foto wél laat staan dan krijg ik die mensen ook meteen op m'n dak, dat begrijp jij ook wel.

Eigenlijk vind ik je reactie ("dan doe ik wel niet meer mee") een beetje kinderachtig. Zoals je zelf al zegt heb je de foto al eerder gemaakt, waarom dan ook niet eerder geplaatst? Dat je moed moet verzamelen oke, maar dat je daarom moet wachten tot de allerlaatste seconde gaat er bij mij echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:39:
Tsja, ik schrijf daarom ook al, het is een beetje cru. Maar als we zondagavond 23:59 afspreken dan houden we ons daar ook graag aan. Daarbij ben je niet de eerste. Al een paar weken zijn er foto's verwijderd die tussen de 0 en 7 uur te laat zijn ingeleverd. Als ik dan nu ineens jouw foto wél laat staan dan krijg ik die mensen ook meteen op m'n dak, dat begrijp jij ook wel.
maar ook die net op het randje stonden? ik kan me niet voorstellen dat je serieus denkt dat ik het uploaden en maken van die post met opzet na de deadline heb gezet.
Eigenlijk vind ik je reactie ("dan doe ik wel niet meer mee") een beetje kinderachtig.
als de foto gemaakt was door iemand die hier vaak met zijn dure cam foto's post dan gok ik dat die wel was blijven staan. Ik vind het eerder kinderachtig dat er zo enorm streng gemod word, iets wat dus niet echt uitnodigend is om nog een keer een foto te posten.
Zoals je zelf al zegt heb je de foto al eerder gemaakt, waarom dan ook niet eerder geplaatst? Dat je moed moet verzamelen oke, maar dat je daarom moet wachten tot de allerlaatste seconde gaat er bij mij echt niet in.
waarom op het laatste moment? ik had hem al rond een uur of 11 geupload, maar werd daarna even afgeleid, en toen was het 23:55 op mijn klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

De regels zijn zo duidelijk, maar er kan soms zo moeilijk over gedaan worden. Ik snap het écht niet.

Van voortrekkerij is absoluut geen sprake. Ik heb de afgelopen weken meerdere foto's verwijderd omdat het archieffoto's waren of omdat ze te laat zijn ingeleverd. En daarbij ook foto's die maar 10 mins te laat waren ofzo. Kwalitatief goede foto's, kwalitatief slechtere foto's. Foto's van crewleden en FG-regulars, foto's van non-crew en foto's van wat minder regular bezoekers.

Take your loss en trek er lering uit in plaats van dat je nu verhaal komt halen; de volgende keer je foto om 21:00 uploaden, dan afgeleid worden, en om 22:55 de post online zetten. Zoals ik nu al 2 keer heb gezegd snap ik je teleurstelling best wel, maar het zij zo. Als ik 1 km/h (of 8 na correctie) te hard rijd krijg ik óók een boete op de mat, hetzelfde is hier het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:59:
De regels zijn zo duidelijk, maar er kan soms zo moeilijk over gedaan worden. Ik snap het écht niet.
tja, je kan regels ook zien als richtlijnen, maargoed ik ben geen modje dus dat inzicht heb ik niet ;)
Van voortrekkerij is absoluut geen sprake.
ik wist gewoon dat je dat zou antwoorden, erg makkelijk, tis immers nooit te controleren, waardoor ik dat automatisch ook niet zou kunnen bewijzen ;)
Take your loss en trek er lering uit in plaats van dat je nu verhaal komt halen;
ik kom geen verhaal halen, ik spui alleen mijn ongenoegen over jullie mod beleid, daar was dit topic toch voor? ik lees nergens dat ik zeg dat je die post terug moet halen?
de volgende keer je foto om 21:00 uploaden, dan afgeleid worden, en om 22:55 de post online zetten.
:/
Zoals ik nu al 2 keer heb gezegd snap ik je teleurstelling best wel, maar het zij zo. Als ik 1 km/h (of 8 na correctie) te hard rijd krijg ik óók een boete op de mat, hetzelfde is hier het geval.
ah, het is dus een boete omdat ik een regel overtrad :o
ik dacht dat die topics waren voor de lol, blijkbaar had ik dat dus ook al niet begrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Erkens schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:04:
[...]

tja, je kan regels ook zien als richtlijnen, maargoed ik ben geen modje dus dat inzicht heb ik niet ;)
Zaken als "je foto moet showcasewaardig zijn" en "hij moet binnen het thema passen" kan je als richtlijnen zien, en dat doen we ook. Iets als "je foto kan geplaatst worden tot zondag 23:59" is gewoon een keiharde limiet, net zoals het feit dat de foto gemaakt moet zijn ná het bekendmaken van het thema.
[...]

ik wist gewoon dat je dat zou antwoorden, erg makkelijk, tis immers nooit te controleren, waardoor ik dat automatisch ook niet zou kunnen bewijzen ;)
Je zal me moeten geloven op mijn woord. Misschien kan je een dbdude lief aankijken of hij wat posts wil opzoeken, dan kan hij het voor je bevestigen.
[...]

ik kom geen verhaal halen, ik spui alleen mijn ongenoegen over jullie mod beleid, daar was dit topic toch voor? ik lees nergens dat ik zeg dat je die post terug moet halen?
Zo kwam het wel op me over. Weer een misverstand uit de wereld geholpen dus :)
[...]

ah, het is dus een boete omdat ik een regel overtrad :o
ik dacht dat die topics waren voor de lol, blijkbaar had ik dat dus ook al niet begrepen...
Het voorbeeld van de boete is natuurlijk een vergelijking, je begrijpt zelf ook wel dat het geen 'boete' is. De topics zijn inderdaad voor de lol, sterker nog, 99% zoniet 100% van FG is voor de lol. Maar als we niet een aantal regels en richtlijnen hanteren dan word het 1 grote bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@Erkens: Je hebt mijn sympathie en ik begrijp je teleurstelling, maar ik vind ook dat je een klein beetje ongenuanceerd aan het terugmeppen bent naar de verkeerde mensen. Van mij is ook weleens een pic hier verwijderd, en daar was ik ook niet echt blij mee -voorzichtig uitgedrukt :D, maar ik ben er wel van overtuigd dat de modjes hun best doen om zo objectief mogelijk te zijn. Als je terug wilt slaan, doe dat dan met een foto waar niemand omheen kan, binnen de gestelde regels, in een volgende opdracht. Als de regels je niet (langer) bevallen, kan je altijd nog terecht in het solo show- of testtopic -al is een dikke huid ook daar wel handig. Voor mij is de weekopdracht nog steeds een inspiratie om eens van mijn gebaande paden af te wijken en eens anders naar de dingen te kijken. En dat is juist door die paar regels, die bijvoorbeeld voorkomen dat ik een oude foto passend maak ;). Ik kijk uit naar je volgende bijdrage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:59:
Als ik 1 km/h (of 8 na correctie) te hard rijd krijg ik óók een boete op de mat, hetzelfde is hier het geval.
@Zoefff, dit is een waadeloze voorbeeld. De politie houdt namelijk zoals je zelf ook aangeeft een tolerantie aan. Dat doen jullie dus absoluut niet !!!!!!! Heel Nederland staat overigens bekend om z'n tolerantie met al die grijsgebieden.
In grote lijnen geef ik jullie gelijk. Je moet ergens een lijn trekken, maar in dit geval geef ik @Erkens gelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 153202 op 13-06-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Bah, wat kinderachtig zeg, modcrew die de regels toepast!
Erkens schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:49:
....

als de foto gemaakt was door iemand die hier vaak met zijn dure cam foto's post dan gok ik dat die wel was blijven staan. Ik vind het eerder kinderachtig dat er zo enorm streng gemod word, iets wat dus niet echt uitnodigend is om nog een keer een foto te posten.
Dan doe je dat niet: we hebben heel simpele regels en die passen we toe, en ze gelden voor iedereen, ongeacht wie je bent of wat voor cam je hebt. Die onbevooroordeeldheid scheelt in moeilijkheden die er kunnen komen mbt partijdigheid. Dat jij zo moeilijk doet over dat we de regels toepassen zoals ze zijn, is dus idd kinderachtig zoals Zoefff zegt. Die aanname over 'iemand die hier vaak met zijn dure cam foto's post' is wel heel erg sneu.
waarom op het laatste moment? ik had hem al rond een uur of 11 geupload, maar werd daarna even afgeleid, en toen was het 23:55 op mijn klok.
Yep, shit happens, volgende keer beter :)

Niet zo moeilijk doen over zoiets zeg, het is een vrijblijvende weekopdracht met een paar simpele regels. Gaat er wat fout? Get over it, en move along :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:18:
Zaken als "je foto moet showcasewaardig zijn" en "hij moet binnen het thema passen" kan je als richtlijnen zien, en dat doen we ook. Iets als "je foto kan geplaatst worden tot zondag 23:59" is gewoon een keiharde limiet, net zoals het feit dat de foto gemaakt moet zijn ná het bekendmaken van het thema.
ik voldeed imo aan al die regels, op slechts een paar seconden na.
Je zal me moeten geloven op mijn woord. Misschien kan je een dbdude lief aankijken of hij wat posts wil opzoeken, dan kan hij het voor je bevestigen.
dat vind ik een beetje te ver gaan, wie ben ik om jullie modwerk te controleren, maar ik hoop dat je begrijpt hoe zoiets over komt ;)
daarnaast lijkt het me sterk dat een DB Admin zo gek is om dit daadwerkelijk op te zoeken :X
Het voorbeeld van de boete is natuurlijk een vergelijking, je begrijpt zelf ook wel dat het geen 'boete' is. De topics zijn inderdaad voor de lol, sterker nog, 99% zoniet 100% van FG is voor de lol. Maar als we niet een aantal regels en richtlijnen hanteren dan word het 1 grote bende.
alsof het met mijn post direct een grote bende was geweest...
Remy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 08:40:
Bah, wat kinderachtig zeg, modcrew die de regels toepast!
wie is er nu kinderachtig :X
sorry hoor, met deze reactie straal je totaal geen professionaliteit uit
Dan doe je dat niet
zal ik ook zeker niet meer doen, als er al moeilijk gedaan wordt omdat er een post is gedaan een paar seconden na 23:59, ik bedoel, wat is dan de lol nog?
Dat jij zo moeilijk doet over dat we de regels toepassen zoals ze zijn, is dus idd kinderachtig zoals Zoefff zegt. Die aanname over 'iemand die hier vaak met zijn dure cam foto's post' is wel heel erg sneu.
jij weet best dat ik snap waarom er regels zijn, en waarom het in sommige gevallen nodig is om ze strict te volgen, maar een beetje inzicht kan geen kwaad.
Was het zo erg dat direct allerlei foto's getrashed moesten worden? En dan spreek ik niet alleen over mijn foto, maar ook over al die andere foto's waar Zoefff het over had die 10min na de deadline kwamen.
Yep, shit happens, volgende keer beter :)

Niet zo moeilijk doen over zoiets zeg, het is een vrijblijvende weekopdracht met een paar simpele regels. Gaat er wat fout? Get over it, en move along :)
Ik had overigens gewoon wat meer begrip verwacht van jullie als moderators, blijkbaar heb ik me hierin totaal vergist, jammer dan en tot ziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Erkens schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:01:
Ik had overigens gewoon wat meer begrip verwacht van jullie als moderators, blijkbaar heb ik me hierin totaal vergist, jammer dan en tot ziens.
Tjongjonge, wat ben jij aan het moeilijk doen zeg. Je was te laat, jammer, helaas, dat jij dat kinderachtig vindt is inmiddels luid en duidelijk overgekomen.

Post die foto gewoon in het solo test/showcase topic met de opmerking dat je hem graag in de weekopdracht had willen posten, maar dat je daar helaas te laat voor was. Je hebt dan zelfs nog kans dat je commentaar krijgt gerelateerd aan de weekopdracht. Probleem opgelost toch?

De volgende keer zorg je er weer wel voor dat je foto op tijd is :).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Sallin schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:21:
Tjongjonge, wat ben jij aan het moeilijk doen zeg. Je was te laat, jammer, helaas, dat jij dat kinderachtig vindt is inmiddels luid en duidelijk overgekomen.
hoezo doe ik nu weer moeilijk?
ik geef aan dat ik vind dat op dit punt hun beleid totaal nergens op slaat, daar was immers dit feedback topic voor in het leven geroepen dacht ik zo?
en verder was het juist Zoefff die begon over "kinderachtig" niet ik!
Post die foto gewoon in het solo test/showcase topic met de opmerking dat je hem graag in de weekopdracht had willen posten, maar dat je daar helaas te laat voor was. Je hebt dan zelfs nog kans dat je commentaar krijgt gerelateerd aan de weekopdracht. Probleem opgelost toch?
dacht je dat ik daar nu nog zin in heb? nee dank je, daarnaast zal dat toch rare reacties opwerken waar ik uiteindelijk toch niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Erkens schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:25:
dacht je dat ik daar nu nog zin in heb? nee dank je, daarnaast zal dat toch rare reacties opwerken waar ik uiteindelijk toch niks mee kan.
En wie heb je daar mee? Alleen jezelf toch? En waarom denk je dat dat rare reacties op gaat leveren? Ik kan me zo echt niet iets raars bedenken wat ik daarop kan posten. Post die foto gewoon en wacht het commentaar op de kwaliteit van je foto af.

Als er off topic replies op komen kan je altijd nog een topicreport aanmaken, waarna een modje vast wel professioneel genoeg is om daar wat aan te doen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001

djkooij

voorheen Facemodder

@Erkens

Kom op zeg, doe niet zo verbitterd. Alsof de rest van postend GoT dit nooit heeft gehad. Iedereen stoot zijn/haar neus wel eens. Doe volwassen en kom op met je volgende foto's!

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals, ik geef de mods grotendeels gelijk, maar die paar seconden vind ik ook te ver gaan.
Als jullie dan toch zo strikt met de sluitingstijd omgaan, vind ik ook dat er wat strikter met het tijdstip van bekendmaking omgegaan mag worden. Zie mijn eerdere berichten hierover.
Misschien een idee om de sluitingstijd exact op 7x24 uur na bekendmaking te stellen, het is per slot van rekening een weekopdracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
vind ik ook dat er wat strikter met het tijdstip van bekendmaking omgegaan mag worden.
Het tijdstip van bekendmaking staat voor maandagochtend vastgesteld, dus daar houden we ons prima aan.

Dat jij op maandag vrij bent en dan graag aan de slag wil met de weekopdrachten (zie je eerdere berichten hierover) is prima, maar ook van onze kant zijn de weekopdrachten vrijwillig. En idd, het is een weekopdracht, die van maandagochtend tot zondag 23:59 duurt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Ik kan het me op zich wel van beide kanten voorstellen.
aan de ene kant die paar seconden is maar een paar seconden, maar ja waar leg je de grens dan he? 5 minuten na de uiteindelijke grens, want als jantje 1 minuut te laat is en wel mag, en pietje 2 minuten, krijg je daar weer gezeur over.
Aan de andere kant loopt niet elke klok gelijk, dus vandaar dat enige respijt wel weer logisch is.
Ondanks dat voor beide kanten wat te zeggen valt, is het mijn mening dat als je die tijd insteld, dat je je daar aanhoudt, lullig voor Erkens, ik weet het..
Voor de rest dient ook niet vergeten te worden dat modjes vrijwiliggers zijn!!! Dan vindt ik dat je moeilijk kunt verwachten dat ze elke week om 0.00 een nieuwe weekopdrachtbeginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:01:
[...]
Het tijdstip van bekendmaking staat voor maandagochtend vastgesteld, dus daar houden we ons prima aan.

Dat jij op maandag vrij bent en dan graag aan de slag wil met de weekopdrachten (zie je eerdere berichten hierover) is prima, maar ook van onze kant zijn de weekopdrachten vrijwillig. En idd, het is een weekopdracht, die van maandagochtend tot zondag 23:59 duurt :)
Daar had ik me zoals je kunt lezen ook al bij neergelegd, maar het mes snijdt aan twee kanten. Ik vind het vreemd dat jullie aan de ene kant zo strikt zijn en aan de andere kant zo vrijblijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Erkens schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:01:
[...]

ik voldeed imo aan al die regels, op slechts een paar seconden na.
Dus, je voldeed niet aan de regels. Simple as that. Daar kan je nog 100 berichten over praten, maar dit staat als een paal boven water :)

Jullie (niet perse op Erkens reagerend dus) verwachten tolerantie vanuit de crew (wat wij op veel punten ook geven), dan verwachten wij ook een bepaalde tolerantie vanuit jullie. Het moet van 2 kanten uit komen hoor.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je de boel ook kan omdraaien. Het punt is nu dat wij -volgens de regels- een foto die een paar seconden te laat was hebben verwijderd. Je kan het ook vanuit een ander standpunt bekijken, en bedenken dat het al bijna 7 dagen bekend was dat de weekopdracht om zo. 23:59 zou sluiten, en het dus wel verstandig is om je foto op tijd te posten :)

Maargoed, volgens mij heeft het niet zo veel zin om hier nog veel woorden aan vuil te maken. De verschillende standpunten zijn duidelijk, het is ook duidelijk dat dit een oneindige discussie is. Als Erkens sterk de behoefte heeft om hier nog op door te gaan dan stel ik voor om het via ICQ / Mail of een ander privé-kanaal af te handelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat tolerantie betreft:
Jullie maken het jezelf gewoon te moeilijk. Ik zeg niet dat het zo is, maar het komt gewoon over alsof je het leuk vond om zijn foto te verwijderen.
Ik heb in het dagelijkse leven een soortgelijke rol en wordt hier dus ook regelmatig mee geconfronteerd. Op een gegeven moment voel je aan om dingen door de vingeres te zien om er de goede vrede mee te bewaren. Je kon op je klompen aanvoelen dat deze discussie zo hoog zou oplopen. In combinatie met eerder gevoerde discussies zal ook deze discussie zijn uitwerking op toekomstige discussies hebben. Discussies voorkom je nooit maar je moet in jullie positie wel goed rekening houden wat de gevolgen zijn van iedere actie die je doet en niet alleen maar domweg de regels toepassen. En in discussies moet je ook niet altijd stug je standpunt vol blijven houden ook al heb je gelijk. Zie jouw 1e alinea hierboven, Zoefff. Een typisch voorbeeld van hoe het NIET moet aanpakken.

Dit is trouwens een leuke casus die ik kan gebruiken op m'n werk. Thanks :9

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153202 op 13-06-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
En doe je het niet, dan schiet men door en heb je ook een rel aan je broek (zie de portretweekopdracht). Er zijn maar een paar duidelijke en harde regels in dit subforum, ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat deze gehandhaafd worden. Wanneer is het anders niet meer toegestaan? 0:01, 0:10 of 0:30? Dan krijg je weer het argument van het bevooroordelen van mensen over je heen, waarom hij wel en waarom ik niet?

Joh, hou je er gewoon aan en accepteer dat er een paar regeltjes zijn. Er zijn al zo weinig harde regels in FG :)

[ Voor 15% gewijzigd door neographikal op 13-06-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Natuurlijk vind ik het niet leuk om een foto te verwijderen, sterker nog, ik baal er iedere keer van als ik een topic op slot moet doen of een foto moet verwijderen. Wat tolerantie betreft, ik denk dat je je flink vergist in de mate waarin wij tolerant zijn. Het gebeurt dagelijks dat we dingen door de vingers zien. Foto's die eigenlijk niet echt showcasewaardig zijn, foto's die net geen 600px breed zijn, showcases met teveel foto's, vragen die éigenlijk ook wel met de search te vinden zijn, offtopic discussies, etcetera etcetera. Let maar eens goed op in FGA, FGW en FGS, dan zal je zien hoe tolerant we zijn. Allemaal om de boel in goede banen te leiden. Maar wees dan ook zo sportief om niet moeilijk te doen als we een keer wél de regels strak hanteren.

Ze zeggen wel eens "Geeft men hem den vinger, dan neemt hij de geheele hand", ik begin het gevoel te krijgen dat dit ook hier het geval is.

offtopic:
Vergeet je de bronvermelding voor die casus niet? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 13-06-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat maar. Mijn boodschap komt schriftelijk blijkbaar gewoon niet over.
Het enige wat ik er nog over wil zeggen is dat een cursus zoals "omgaan met conflicten" niet overbodig zou zijn.
Ik hou me in ieder geval zo veel mogelijk aan de regels om dit soort dingen te vermijden.
offtopic:
Vergeet je de bronvermelding voor die casus niet? O-)
Een casus zou in dit geval altijd fictief moeten zijn, dus zeker geen bronvermelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Volgens mij begrijp ik je dondersgoed maar ben jij zelf ook behoorlijk star. Ik denk in ieder geval dat jij de laatste bent die mij moet gaan vertellen een cursus "omgaan met conflicten" te gaan volgen. Iets wat ik absoluut persoonlijk opvat. Maargoed, ik begrijp dat de discussie hiermee tot een einde is gekomen.

Ik zou zeggen, ga allemaal maar weer lekker naar buiten om foto's te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zoefff schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:28:
Denk niet dat mijn baas er ook zo over denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Fairy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:44:
[...]

Denk niet dat mijn baas er ook zo over denkt :P
offtopic:
Hoe denkt jouw baas dan over got?

en nu weer allemaal pais en vree

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoefff schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:28:
Volgens mij begrijp ik je dondersgoed maar ben jij zelf ook behoorlijk star. Ik denk in ieder geval dat jij de laatste bent die mij moet gaan vertellen een cursus "omgaan met conflicten" te gaan volgen. Iets wat ik absoluut persoonlijk opvat. Maargoed, ik begrijp dat de discussie hiermee tot een einde is gekomen.

Toch nog maar een reactie:
Niet op de man spelen was het motto toch ???!!!!!!!! Dat een mod dat nu zelf doet....schandalig!!!!!!! :(
Ik beweerde alleen dat het verstandig is om zo'n cursus te volgen in dergelijke positie. Dan voorkom je een hoop elende. Dat jij nu je boekje tebuiten gaat is wel weer een bewijs !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Ik wordt een beetje moe van de mensen die, als ze hun zin niet krijgen, gaan zwaaien met begrippen als professionaliteit, conflictbeheersing en weet ik al niet meer, met daarin de implicite aanname dat ze het zelf veel beter weten. Probeer je er op voor te bereiden dat in de rest van je leven je ego wel meer deukjes op zal lopen en dat dat echt niet erg is, ook al voelt dat voor jezelf zo. Vraag je ook eens af wat 1 miljard chinezen van je probleem vinden (ook onder het motto beter goed gejat dan slecht verzonnen, heb alleen de bron niet meer).

Verder vind ik dat de modjes al meer dan voldoende schipperen en over het algemeen niet meer dan redelijk zijn.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Anoniem: 153202 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:49:
[...]

Toch nog maar een reactie:
Niet op de man spelen was het motto toch ???!!!!!!!! Dat een mod dat nu zelf doet....schandalig!!!!!!! :(
Ik beweerde alleen dat het verstandig is om zo'n cursus te volgen in dergelijke positie. Dan voorkom je een hoop elende. Dat jij nu je boekje tebuiten gaat is wel weer een bewijs !!!!
Huh? Wij zijn toch in discussie met elkaar? Je gebruikt mijn alinea als voorbeeld hoe het niet moet. Vervolgens reageer ik erop, en antwoord jij dat "een cursus omgaan met conflicten niet overbodig zou zijn". Daar mag ik dan toch gewoon repliek op geven? Als er iemand begint met op de man spelen, dan ben jij het wel.

Daarnaast denk ik dat je de positie "mod" veel te hoog aangetekend hebt staan. Wij zijn ook maar vrijwilligers, maken fouten, zijn niet beter dan jullie, en proberen gewoon de boel in goede banen te leiden. That's it. Cursussen conflictbeheersing? Er zal geen haar op Daniëls hoofd zijn die daar over denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Wat mij betreft mag de discussie ook wel afgelopen zijn ja: dit gaat nergens meer over, dus men (en daar bedoel ik iedereen mee zonder uitzondering) mag zijn tijd weer nuttiger en leuker gaan besteden :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou dan ook op! Hoeveel duidelijker moet ik zijn!

[ Voor 117% gewijzigd door Remy op 13-06-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Remy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:07:
Wat mij betreft mag de discussie ook wel afgelopen zijn ja: dit gaat nergens meer over, dus men (en daar bedoel ik iedereen mee zonder uitzondering) mag zijn tijd weer nuttiger en leuker gaan besteden :)
Ik krijg het alleen maar nog warmer als ik dit zo doorlees, en het was al zoooo warm. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41

Garyu

WW

MartijnGizmo schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Ik krijg het alleen maar nog warmer als ik dit zo doorlees, en het was al zoooo warm. :o
Tijd om af te koelen met een fris biertje bij de aankomende wedstrijd dan maar 8). Of we gaan met zijn allen gewoon lekker minimalistisch foto's maken!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Alweer 5 dagen geleden dat de Hot Shots is geupdate: de enige userinput qua suggesties tot nu toe was van 2 mensen die hun eigen foto's aan het promoten waren, dat schoot niet erg op :P

Iemand ergens nog hele stoere foto's gezien, die in de Hot Shots passen/horen? Ik heb zelf al een paar op 't lijstje staan, maar ik zie ook niet alles wat in FGS gepost wordt :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Remy schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:08:
Alweer 5 dagen geleden dat de Hot Shots is geupdate: de enige userinput qua suggesties tot nu toe was van 2 mensen die hun eigen foto's aan het promoten waren, dat schoot niet erg op :P

Iemand ergens nog hele stoere foto's gezien, die in de Hot Shots passen/horen? Ik heb zelf al een paar op 't lijstje staan, maar ik zie ook niet alles wat in FGS gepost wordt :)
Tsja ik weet niet of ik bekwaam genoeg ben om dat te zeggen, maar ik vind foto nummer 8 uit deze serie
[rml][ Showcase] Chasevakantie in de V.S.[/rml]
echt super

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 16-06-2006 21:22 . Reden: typo gezien door inquestos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/stupid.gif
Mooie foto imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Suggestie is in behandeling genomen :P

Schroom niet om lekker TR's te zetten op topics waarin je een potentiele "hot-shot" spot hè! Graag wel even bij vermelden om welke foto het precies gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

En dus niet alleen bij je eigen topics. :+

Ik zal ook even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Komt er soms geen solo testcasefoto's 4 (of een vervanger), of zijn jullie gewoon lui :P
Hij is al 100 posts/1 week over datum, en een TR is er ook al lang de deur uit.... :)
Ik zou zelf gaan voor foto 7 uit deze showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Luiheid :P

Op een meer serieuze toon; er is in principe (zowel technisch als beleidsmatig) geen noodzaak om 'grote' topics op 1000 posts te sluiten en een nieuwe te openen. De reden waarom dat wel gebeurd is om het overzicht een beetje te bewaren, topics in iemands topichistory weg te laten zakken, voor de search, en vaak voor een verse start of om de startpost weer even onder de aandacht te brengen.

Ik moet nu echt eerst wat andere dingen afmaken, maar zal voor vanavond een nieuw topic openen (als 1 van mijn collegae mij niet al voor is) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
hmm, ja, maar 't geeft wel een beetje duidelijkheid om 't bij de 1000 posts te doen. 't houdt je toch een beetje tegen om een foto te posten in een topic een met 1000+ posts, omdat je weet dat ie ieder moment dicht kan worden gegooid (had ik iig), vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Snap ik :)

Overigens heb ik om exact die reden bij het laatste nieuwe solo-showcasetopic de laatste paar foto's van het vorige topic herhaald in de startpost. Zal kijken of ik dat bij het testcasetopic ook doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wil ik het net gaan doen, heeft Remy het al gedaan: Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 4 :P

* Zoefff aait Remy O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Oh, lees dit nu pas :)

Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 4

Hmm laatste foto's in deel 3 waren er niet zoveel: als mensen willen mogen ze van mij wel herposten in 4 hoor :)

Bwhehe :>

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 16-06-2006 15:57 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
Betreft week 24 week opdracht,

ligt het aan mij of is het niveau gigantisch aan het dalen? Het is leuk dat er flink wat fotos worden gepost maar komop zeg, er zijn maar een paar fotos die uitstralen dat er moeite is gedaan om die foto te presenteren. En een showcase is toch gewoon ook een stukje presentatie of heb ik dat fout. Ik vind de thema opdrachten erg leuk, sommige sla ik over omdat ik gewoon geen kans heb gekregen om een mooie foto te maken en te presenteren ( bewerken what ever ) ik plemp dan toch ook niet een brak geval daar neer? ( muv week 15, streetlife :P )

ik snap dat het een lastig issue is wat betreft controle/mod beleid maar ik vind het gewoon jammer zoals ook wel in mijn post te lezen is in het week 24 topic. Sorry, moest er ff uit

No worries m8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.