De laatste tijd zijn er nogal wat ontwikkelingen in het gebied 'grote TFT's' en ik wil zelf ook graag een 24" TFT, om oa films op te kijken en omdat ik een fervent multitasker ben 
Nu is het zo dat er een mooie 24" van Dell is, namelijk de 2405FPW, die momenteel voor ongeveer 1040 euro van eigenaar wisselt. Dell heeft echter de opvolger hiervan aangekondigd, de 2407WFP. Ook de huidige 2005FPW wordt opgevolgd door een 2007WFP.
Voordeel van deze nieuwe versies is dat ze HDCP ondersteunen. Door velen (oa door mij) wordt gehoopt dat ook het design van de 3007WFP wordt overgenomen, aangezien dat erg
is.
Wanneer er meer informatie beschikbaar komt zal ik de starte de topique updaten.
De geruchten voorspellen een release in februari/maart.
Wat de bedoeling van dit topic is:
- Vragen, info, nieuws en weetjes over de nieuwe monitors
- Speculaties en geruchten... enz.
Ik heb dit topic geopend omdat ik merk dat er reacties over deze monitor ontstaan in het 3007WFP topic.
Ik hoop iig dat er snel een foto+specs vrijgegeven worden!
Links:
Topic op AnandTech
Update 21-02-2006:
De specs zijn nu bekend, de officiele aankondiging vindt plaats op 24 februari.
Specs:
Dell 2007FPW
Dell 2407FPW
(update met dank aan maxiv die als eerste met dit nieuws kwam
)

Nu is het zo dat er een mooie 24" van Dell is, namelijk de 2405FPW, die momenteel voor ongeveer 1040 euro van eigenaar wisselt. Dell heeft echter de opvolger hiervan aangekondigd, de 2407WFP. Ook de huidige 2005FPW wordt opgevolgd door een 2007WFP.
Voordeel van deze nieuwe versies is dat ze HDCP ondersteunen. Door velen (oa door mij) wordt gehoopt dat ook het design van de 3007WFP wordt overgenomen, aangezien dat erg

Wanneer er meer informatie beschikbaar komt zal ik de starte de topique updaten.

Wat de bedoeling van dit topic is:
- Vragen, info, nieuws en weetjes over de nieuwe monitors
- Speculaties en geruchten... enz.
Ik heb dit topic geopend omdat ik merk dat er reacties over deze monitor ontstaan in het 3007WFP topic.
Ik hoop iig dat er snel een foto+specs vrijgegeven worden!
Links:
Topic op AnandTech
Update 21-02-2006:
De specs zijn nu bekend, de officiele aankondiging vindt plaats op 24 februari.

Specs:
Dell 2007FPW
Dell 2407FPW
(update met dank aan maxiv die als eerste met dit nieuws kwam

[Voor 36% gewijzigd door Tim_R op 21-02-2006 19:25]