Laat ik ook eens een leuk verhaaltje neerplempen.
Midden mei had ik een 200
5FPW besteld omdat die toen onder een kortingsactie van 30 procent viel en er op dat moment nog niets bekend was over een eventuele fix voor het banding probleem van de 200
7FPW (welke ook nog eens 300 euro meer kostte). Na twee weken wachten bleek de status van mijn order echter "onbekend" geworden te zijn. Een mailtje hierover gestuurd naar Dell customer care waar ik een paar dagen later als (geautomagiseerd aandoende) reactie op kreeg dat zij mij hadden moeten doorverwijzen naar een andere afdeling en dat ik een nieuwe orderbevestiging zou ontvangen. Die kwam de volgende dag inderdaad, maar tot mijn grote verbazing had Dell mijn order zomaar veranderd in een 200
7FPW voor dezelfde prijs.

Dat ze de 2005 aan het uitfaseren waren voor de 2007 wist ik, maar ik kon me niet voorstellen dat er echt geen enkele meer leverbaar zou zijn. Maargoed, inmiddels was het begin juni dus ik nam de gok dat ik minstens een rev. A01 zou ontvangen. Niet dus, het werd een ongeflashde A00 uit april, die op
deze gradient prachtige concentrische cirkels laat zien die er in werkelijkheid alleen helemaal niet zijn.
Nou is mijn vraag, zijn er hier mensen die 1) een A00 2007FPW hebben ontvangen en 2) die weer teruggestuurd hebben of laten ophalen (kan dat uberhaupt?) en er een geflashde voor terugkregen? Zoja, hoe zijn jullie te werk gegaan om het hele circus een beetje vlot te doorlopen? Aan wat voor soort tijdsduur moet ik ongeveer denken?
thanks
[
Voor 3% gewijzigd door
DroogKloot op 18-06-2006 12:28
]