Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Het antwoord van Dell op mijn vraag welke revisie ze leveren van de 2007WFP en tevens welk merk scherm ik kan verwachten. De 1e vraag is bemoedigend, 2e niet echt...
We hebben REVA02 vanaf 1 juli
Welk merk kan ik je niet zeggen omdat we met verschillende fabrikanten samenwerken, het kan dus Philips, Siemens etc etc zijn.
Welk merk kan ik je niet zeggen omdat we met verschillende fabrikanten samenwerken, het kan dus Philips, Siemens etc etc zijn.
Welk panel maakt me niet echt heel erg veel uit (liefst philips natuurlijk). Wat ik vooral goed nieuws vind is dat ik er zeker van ben dat ik een A02 krijg. Deze schijnen geen banding-problemen meer te hebben.FreeMen schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:51:
Het antwoord van Dell op mijn vraag welke revisie ze leveren van de 2007WFP en tevens welk merk scherm ik kan verwachten. De 1e vraag is bemoedigend, 2e niet echt...
Weet iemand hoe ik kan achterhalen van welk merk het panel in mijn scherm is. Ik las verder terug in dit topic over een geheim menu. Weet iemand hoe ik hier kom bij mijn scherm?
Zonder jullie uit je gelukkige roes te willen halen, hoe zit het met de imput lag van deze 2407? Hij ziet er wel erg strak uit! Ben bijna geneigd niet op de nieuwe BenQ te w8en!
Ik heb gisternacht een 2407WFP A02 besteld bij supradictus (ebay) voor €869,- (incl. Pixelgarantie) + €15,- verzendkosten. Nog midden in de nacht met hem gemaild, en krijg hem deze week nog binnen.
Als ik hem inderdaad vrijdag ofzo binnen heb wil ik wel het een en ander testen zoals inputlag e.d. Ik ben dan 5 dgn vrij
dus heb genoeg tijd om te testen.
Ik hoop dat ik CS:Source @ 1920x1200 op mijn V9999GE@Ultra kan draaien. Dit speel ik toch erg veel, en er komt pas rond het eind van het jaar weer een dikke PC.
Als ik hem inderdaad vrijdag ofzo binnen heb wil ik wel het een en ander testen zoals inputlag e.d. Ik ben dan 5 dgn vrij
Ik hoop dat ik CS:Source @ 1920x1200 op mijn V9999GE@Ultra kan draaien. Dit speel ik toch erg veel, en er komt pas rond het eind van het jaar weer een dikke PC.
Bij deze http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=423 op die site vind je ook nog veel andere mooie high resolution wallpapers.sl1200 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:49:
@ Apache
Je foto's zien er hoopgevend uit! Zou je zo aardig willen zijn om die exotische achtergrond hier te posten? Ik zou hem graag ook willen zetten op mijn nog aan te schaffen 2407![]()
Enne jongens...rustig aan met al dat bestellen, ik wil er ook nog een hebben
If it ain't broken it doesn't have enough features
tsja, ik heb heb ook 3 mails gestuurd aangaande de revisie van de 2007FWP, maar kreeg tot op heden geen enkele reactie. Daarom hem maar bij del besteld via het bedrijf aangezien we daar 10% korting krijgen. Al met al betaal ik nu € 444 geleverd met 3 jaar business replacement garantie (kennelijk krijg je dat als particulier niet) wat neer komt op dezelfde prijs als bij supradictus. Enkel de pixel garantie is even de vraag, maar ik kan hem toch binnen 8 dagen retouren dus maak ik me niet zo druk om.Plurk. schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:46:
Ik heb gisternacht een 2407WFP A02 besteld bij supradictus (ebay) voor €869,- (incl. Pixelgarantie) + €15,- verzendkosten. Nog midden in de nacht met hem gemaild, en krijg hem deze week nog binnen.
Als ik hem inderdaad vrijdag ofzo binnen heb wil ik wel het een en ander testen zoals inputlag e.d. Ik ben dan 5 dgn vrijdus heb genoeg tijd om te testen.
Vol 
Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2
Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2
[ Voor 92% gewijzigd door Ultraman op 11-07-2006 19:30 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.