Ik heb een paar vraagjes over de Shures, is het verschil tussen de E3c en E4c echt zo groot? Wat voor garantie heb je precies, alleen fabrieksgarantie? Wat moet ik hiervan denken:
Hoe gaan die inkoopacties in het algemeen, en dan vooral die ik eerder noemde. Is dat een beetje betrouwbaar? Heeft dat nog effect op de garantie?
En hoe stevig zijn de dopjes, zoals gezegd moeten ze echt een tijdje meegaan. Wat is de 'zip case' waar ze het op de site van Shure over hebben, is die een beetje handig? Passen de dopjes bij mijn iPod 5G?
En hoe zit het met de garantie als je je dopjes hier of hier hebt gekocht? Voor zulke prijzen hoop ik toch wel een flinke tijd met een dopje te doen...This warranty does not cover abuse or misuse of the product, use contrary to Shure's instruction, ordinary wear and tear, an act of God, or unauthorized repair.
Hoe gaan die inkoopacties in het algemeen, en dan vooral die ik eerder noemde. Is dat een beetje betrouwbaar? Heeft dat nog effect op de garantie?
En hoe stevig zijn de dopjes, zoals gezegd moeten ze echt een tijdje meegaan. Wat is de 'zip case' waar ze het op de site van Shure over hebben, is die een beetje handig? Passen de dopjes bij mijn iPod 5G?