Ik vind de E3 te duur om te kopen zonder te luisteren...zijn er eigenlijk plekken waar je dergelijke dopjes kunt testen? Het is zonde om 130 euro uit te geven aan iets waar ja alleen maar verhalen van hoort, bovendien verschilt iedereen van mening of dopjes goed/slecht klinken.
Die E2 vind ik nog wel te betalen, maar ik vraag me af of deze net zo goed zitten als mijn huidige Sony EX71? Bovendien krijg ik tegenwoordig vaak gezeik van mensen in de trein die vragen of m'n volume wat omlaag kan (gisteren zelfs iemand die 9 (!) rijden verderop zat)...Dus ze moeten voor mij de buitenwereld fatsoenlijk isoleren (minstens zo goed als mijn huidige sony's) en andersom ook, ik wil gewoon m'n muziek op volume kunnen luisteren! Zijn die Shure dopjes daar beter in dan die sony's?
En dan nog het draagcomfort. Die Shure E2 hebben kunststof stukjes voor in de oren, die sony had siliconen en waren heerlijk zacht, ik wil die dopjes gewoon uren in kunnen hebben, zonder ze eruit te hoeven halen vanwege 'pijn'.
De bass in muziek vind ik ook erg belangrijk, vind ik beter als het wat harder klinkt, maar het moet ook niet gaan overheersen zoals bij Philips dopjes!! Die Sony vind ik net wat te weinig bass hebben, geven die Shure's E2 een betere/hardere bass weergave?
Looks: ook het oog wil wat, het geluid dat eruit komt ik belangrijker, maar ik wil - als het ff kan - niet nagekeken worden, althans, mijn dopjes dan. Het zou dus fijn zijn als de dopjes zo klein mogelijk zijn...die Sony zijn mooi klein en zagen er gewoon goed uit!
Ik vraag me dus eigenlijk af of het waard is om van die Sony's over te stappen op die Shure E2's...
Mijn mp3 speler is een iPod nano en daar zal het dus waarschijnlijk niet aan liggen - slechte kwaliteit - daar komt immers goed geluid uit!
Zou overstappen verstandig zijn??
Thanks!
en zit er trouwens iets van een opbergsysteempje bij zodat de dopjes niet zo snel slijten in m'n jaszak? Iets zoals ik heb die Sony's heb is meer van voldoende!
[
Voor 16% gewijzigd door
rob1985 op 02-02-2006 20:15
]