Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 20.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ook ik heb na het topic hier te hebben doorgelezen de Creative EP-630 besteld bij mp3shop.nl.
Wat een superservice hebben die gasten trouwens, voor 19:30 besteld, (mits op voorraad) de volgende dag in huis, en ze berekenen geen verzendkosten _/-\o_ Hulde!

Maar goed daarvoor komen we hier niet. De oordopes! Goed geluid, zeker weten, toen ik ze uit de verpakking haalde en ging luisteren leek het wel of ze kraakte, ik maakte me geen zorgen want in de Startpost stond iets over inspelen, ik snel opgezet en lekker me mp3 speler een avond op een 'redelijk' volume laten spelen! Nu een dag verder en de dopjes nog lekker laten inspelen klinken ze veel beter. Het kraken is weg en de bass lijkt wat meer zijn weg gevonden te hebben.
Het in-ear bevalt me ook goed, had ze ooit ingehad maar dat beviel me toen totaal niet. Nu de gok toch maar genomen en deze bevallen wel!
Had het eerste tijdje inderdaad ook het gevoel alsof er een hele hoge druk op me oren stond, maar naar verloop van tijd went dit wel.
Het tegen de kabel aantikken heb ik ook gemerkt, maar ja je kan niet alles hebben!

Maar al met al, zeker goede dopjes en ook voor dit geld. Meer als dit wil ik persoonlijk niet aan dopjes uitgeven dus is dit een goede optie! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00
Ik heb de dopjes eergisteren binnengekregen en ik moet zeggen dat ik het met elke regel van jou post eens ben :)
Het zijn echt goede doppen, en de levering is ook zeer goed (enigste verschil is dat ik op zondag heb besteld, en ik dus 1 dag langer moest wachten :P )

[ Voor 102% gewijzigd door SmiGueL op 06-07-2006 15:54 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Zyn de EP630 beter dan de EX71 qua geluid?
En op die SE W800i foons hebben ze ook een soort van EX71 geloof ik? Maar dan met een xtra rubber ding bij het gedeelte achter in je nek. Dit zou wel handig zijn voor mijn EX71, is het ook los te koop?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jaspur schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:12:
Zyn de EP630 beter dan de EX71 qua geluid?
Naar het schijnt wel ja :)
En op die SE W800i foons hebben ze ook een soort van EX71 geloof ik? Maar dan met een xtra rubber ding bij het gedeelte achter in je nek. Dit zou wel handig zijn voor mijn EX71, is het ook los te koop?
Ik dacht het wel. Je kan het beste even het K750/D750/W800 Topic doorbladeren voor meer info.
Of het los te koop is geen idee, maar ik kan je wel vertellen dat je waarschijnlijk de enige in Nederland bent die het fijn vindt :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Ten eerste: puike openingspost. Heeft me zeker geholpen om toch de overstap naar in-ear te maken.
Maar.. Ik heb dus nu EX71 dopjes.. En na 3 dagen gebruik, stopte het rechter dopje ermee. Kheb verleng kabel etc al gecheckt, maar het zit of in de draad of in het dopje zelf.

Heeft iemand enig idee of dit repareerbaar is? (en of dat kwa kosten de moeite waard is ;) ). Anders moet ik toch maar die Creative dopjes kopen denk ik.

(garantie kan niet, aangezien ik ze uit amerika heb. Opsturen etc kost denk ik meer dan de dopjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:22:
Hi

Ten eerste: puike openingspost. Heeft me zeker geholpen om toch de overstap naar in-ear te maken.
Maar.. Ik heb dus nu EX71 dopjes.. En na 3 dagen gebruik, stopte het rechter dopje ermee. Kheb verleng kabel etc al gecheckt, maar het zit of in de draad of in het dopje zelf.

Heeft iemand enig idee of dit repareerbaar is? (en of dat kwa kosten de moeite waard is ;) ). Anders moet ik toch maar die Creative dopjes kopen denk ik.

(garantie kan niet, aangezien ik ze uit amerika heb. Opsturen etc kost denk ik meer dan de dopjes)
Zit je rechter dopje niet vol met oorsmeer? Moet je dat ff bekijken.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:42:
[...]

Zit je rechter dopje niet vol met oorsmeer? Moet je dat ff bekijken.
Hmm nee, niet echt. Zowiezo is het gaatje in het midden nog gewoon schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je moet keihard blazen in dat rechterdopje, schijnt te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Heeft iemand ook Creative EP-630 bij Bol.com besteld? Mijn bestelling is besteld op 29-06 en nog steeds niks vernomen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Kijk dan even bij de bestelstatus, of stuur een mailtje naar de Bol.com klantenservice....

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat bol.com er zo lang over doet dan... Ik heb er al zo vaak iets besteld, en nog nooit hebben ze me laten zitten. Altijd hebben ze netjes binnen de levertijden op de site geleverd. Lijkt me inderdaad wel even verstandig contact met ze op te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:22:
Hi

Als je ze pas 3 dagen hebt neem ik aan dat er toch nog gewoon garantie opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb mijn EP-635 vandaag binnen. Het heeft wel wat geduurd. Echter heb ik een foutje gemaakt. Ik dacht dat het een witte versie van EP-630 was maar deze heeft nekkoordje zoals voor Ipod Shuffle ding en ik wilde hem voor Ipod Mini gaan gebruiken dus voor mij tekort.
Iemand interesse om hem te ruilen tegen EP-630? Woon zelf in R'dam Centrum.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje te hebben zitten lezen op het forum van het weekend de knoop doorgehakt en ben ik gegaan voor de sennheiser CX300.
Deze moest de standaard koptelefoon vervangen van mijn ipod 5G 60gb. :9~
Heb zitten twijvelen tussen de creative .... (type nummer ff kwijt) en de sennheiser CX300.
Waarom dan toch de sennheiser CX300?
Voornamelijk voor de hoekige plug. Ik ben iemand die zijn snoertje wil wikkelen rond mijn ipod als ik heb niet gebruik en ik hoop hiermee minder snel kabelbreuk te hebben.
De sennheiser CX300 besteld bij Bol en vrijdag had ik hem binnen.
Ben meteen gaan luisteren en heb niet aan inspelen ofzo gedaan. Ik kan niet anders zeggen dan WOW! _/-\o_ :*) 8)
Wat een goed geluid als je dit vergelijkt met de standaard ipod koptelefoon. Alles klinkt voller en helderder. Vanochtend voor het eerst buiten op gehad tijdens een wandeling van 10 minuten.
De doppen sluiten het geluid van buiten echt behoorlijk goed af. Verkeer hoor je dus ook niet echt goed (oppassen dus). Wat wel opviel was dat ik wel wind geluiden versterkt hoorde (zeg maar het idee wat je hebt als je je vingers in je oren steekt als het heel hard waait). Maar dit ligt niet aan de sennheiser CX300 denk ik, dit zal je met alle koptelefoons hebben waarbij de doppen zo in je oren zitten.
Voor de rest is mijn eerste ervaring met de sennheiser CX300 zeer goed te noemen.
(gebasseerd op een paar uur gebruik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:20:
[...]

Als je ze pas 3 dagen hebt neem ik aan dat er toch nog gewoon garantie opzit?
Zie laatste regel. Geimporteerd via amerika. Kost me redelijk wat geld om weer terug te sturen etc. Dan ga ik liever eerst even lokaal kijken :)
Ik zal dat blazen eens proberen. Ik heb hem nu wel dat hij het soms wel soms niet doet.. Vage dopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:22:
....
Wat wel opviel was dat ik wel wind geluiden versterkt hoorde (zeg maar het idee wat je hebt als je je vingers in je oren steekt als het heel hard waait). Maar dit ligt niet aan de sennheiser CX300 denk ik, dit zal je met alle koptelefoons hebben waarbij de doppen zo in je oren zitten.
Hier heb ik tijdens het fietsen met m'n EP-630 ook 'last van'....
Maarja, er is wel mee te leven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 10-07-2006 10:20 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
mogguh,

Kiezen tussen de Sennheiser cx 300 en de Creative EP-630. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Groet Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
DeRRudi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:59:
mogguh,

Kiezen tussen de Sennheiser cx 300 en de Creative EP-630. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Groet Rutger
Het voornaamste verschil lijkt het plugje te zijn. Wil je een recht plugje, dan de Creative, wil je een haaks plugje, dan de Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:29:
[...]

Het voornaamste verschil lijkt het plugje te zijn. Wil je een recht plugje, dan de Creative, wil je een haaks plugje, dan de Sennheiser.
x2 :)

(zie ook hierboven)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Wat ik uit dit topic oppikte is dat de Creatives na verloop nogal wat laag kwijtraken, wat de Sennheisers niet hebben. Ik heb zelf de Sennheisers gekocht, tot volle tevredenheid overigens (na Sony EX-71).

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:36
Vandaag ook de EP-630 via Mp3shop.nl binnengekregen. Erg mooi geluid moet ik zeggen (was de standaard Ipod speakertjes gewent, waarvan 1 stuk :( ). Erg tevreden met de aankoop!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. Ik heb een vraagje....
Ik heb sinds kort een Archos Gmini 500 80 GB en ik kreeg van die oordopjes met 1 lang en 1 kort koord. Dus mijn linkse oordopje heeft een kort koord, en mijn rechter een langere. Mijn vriend had dit ook bij z'n PSP.
Nu is mijn vraag.... Hoe hoor je dit te gebruiken? Achter je nek langs ofzo?

Alvast bedankt,
Bram-bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:11:
Hey mensen. Ik heb een vraagje....
Ik heb sinds kort een Archos Gmini 500 80 GB en ik kreeg van die oordopjes met 1 lang en 1 kort koord. Dus mijn linkse oordopje heeft een kort koord, en mijn rechter een langere. Mijn vriend had dit ook bij z'n PSP.
Nu is mijn vraag.... Hoe hoor je dit te gebruiken? Achter je nek langs ofzo?

Alvast bedankt,
Bram-bal
jep helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Oh oh, gisteren per ongeluk mijn eerste in-ears kapot gemaakt (Logitech Playgear Stealth). Kabelbreukie. Eigen schuld wel, maar goed.

Vandaag de Creative EP-630 besteld. Ze zijn maar €29 bij MP3Shop.nl, ik wilde ze eigenlijk een half jaar terug als eerste in-ears bestellen, maar toen waren ze nog €40. Dus dat viel mee. Wel net pas de order geplaatst bij mp3shop.nl, dus ik zal ze vrijdag wel binnenkrijgen.

Kan niet wachten iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23
Is er ondertussen al wat meer bekend over de introductiedatum van de Zen Aurvana Earphones? Ik ben wel zeer benieuwd hoe deze gaan klinken. Ik heb nu de EP-630, EP-635 en de Sennheiser CX300 maar ik wil wel een keer wat duurdere. Ben dus benieuwd of ik op deze moet gaan wachten of dat ik beter voor de Shures kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

weet iemand van jullie het verschillen tussen de Shure E3C en E3G?

Zijn de E3G alleen een zwarte versie van de E3C?

edit: check! Bedankt DeeD2k2!

[ Voor 13% gewijzigd door Magic666 op 15-07-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
En, eindelijk, verder in Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.