als er iemand wel voorzichtig mee heeft gedaankoenderks schreef op maandag 05 juni 2006 @ 13:59:
[...]
Op kabelbreuk zit meestal geen garantie. En aangezien jij zeer waarschijnlijk kabelbreuk hebt verwacht ik niet dat je nog garantie krijgt. De kabeltjes zijn zeer gevoelig voor de voorzichtigheid waarmee de user heb behandeld. Dus nooit om je mp3 speler wikkelen, en wat ik zelf bij mijn Shure e2c's heb ondervonden: probeer nooit de vorm eruit te krijgen die hij van je hoofd aanneemt. De beschermingskabel is nu dus gebroken en de ground met daarin de audiokabel ligt bloot.
Daarom ben ik nu aan het twijfelen of ik de Shure e3c wil kopen.
Heeft iemand hier ervaring mee ten opzichte van de e2c? Zijn ze ook echt dubbel zo goed, als je kijkt naar de prijs?Ik ga iig proberen de e3's te bemachtigen, mocht dat lukken valt het veel goedkoper uit

offtopic:
twijfel nog om m'n sleek terug te sturen ivm stof en rotzooi onder het scherm... en is nu voor minder dan wat ik betaald heb mooier tekoop...
twijfel nog om m'n sleek terug te sturen ivm stof en rotzooi onder het scherm... en is nu voor minder dan wat ik betaald heb mooier tekoop...
-edit-
mail gestuurd, gevonden in het Zen micro topic maar bedoeld meer voor software issues... maar in mijn houtje toutje engels toch een mailtje gestuurd, ik hoop het beste... anders gaat daar weer 40 euro voor de CX-300 ivm rechte plug...
[ Voor 11% gewijzigd door GoldenSample op 05-06-2006 19:57 ]