Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 20.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ewald ! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:13:
Mijn cx300s werken opeens niet meer zoals hoort :'(
ik wilde net even gaan luisteren, maar mijn rechts is veeeeeeel zachter dan mijn links.
Zou niet weten hoe dit komt, lach gewoon op mijn bureau... Heb ook geen kabel breuk (draait nooit mijn draad om mijn mp3 heen, hangt altijd aan mn hals.)

1 maand geleden gekocht :{
iemand een idee hoe dit kan komen? En of er een oplossing is?

[ Voor 6% gewijzigd door Ewald ! op 08-06-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:00:
Die zijn niet in Nederland verkrijgbaar. Daarvoor moet je op eBay of een site als Bluetin.com zijn. Maar de CX300 en EP-630 zijn betere dopjes.
Oke, bedankt. Zijn die veel duurder, en waar zijn ze te verkrijgen? Waarom zijn ze volgens jou beter? Ik ging op de openingspost af eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
Ewald ! schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:21:
[...]

iemand een idee hoe dit kan komen? En of er een oplossing is?
hmmm, misschien vuil in de dopjes. Als er kabelbreuk is valt ie meestal helemaal uit.
Verder zou ik het echt niet weten. Of je moet per ongeluk de links/rechts kanalen ongelijk ingesteld hebben.... het zal je maar gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GoldenSample schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:14:
voordat geld heb je ook bijna een Vision M van Creative, ook een erg mooi ding lijkt me dat ;)
Vriend van mij heeft een Creative en ik wens dat ding echt niemand toe =>

1. Windows only door MTP gedoe.
2. Installeert soort plug-in/schil om verkenner heen zodat je files erop kan doen welke alsnog in een soort library komen dus helemaal geen USM Mass Storage device zoals mijn Samsung :/

Verder wel een OK apparaat.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
koenderks schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 02:05:
[...]

hmmm, misschien vuil in de dopjes. Als er kabelbreuk is valt ie meestal helemaal uit.
Verder zou ik het echt niet weten. Of je moet per ongeluk de links/rechts kanalen ongelijk ingesteld hebben.... het zal je maar gebeuren :D
dat had ik al uitgeprobeerd: Alles is uitgeprobeerd met mn computer en mn mp3 speler.. Niets helpt.
Ik snap het niet.. Er gebeurt niets raars me die dopjes en ik houdt ze ook altijd schoon.

Ik kan toch de garantie proberen? Vind het echt zonde om kapotte dopjes te hebben na een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:45:
[...]

Vriend van mij heeft een Creative en ik wens dat ding echt niemand toe =>

1. Windows only door MTP gedoe.
2. Installeert soort plug-in/schil om verkenner heen zodat je files erop kan doen welke alsnog in een soort library komen dus helemaal geen USM Mass Storage device zoals mijn Samsung :/

Verder wel een OK apparaat.
heb zelf een Sleek maar ik vind dat wel mee vallen, oke dat je zonder plug-in niet kan knippe plakken ok.. (ik gebruik gewoon het programma, niets mis mee opzich kan je ook kijken of je juist kan taggen) en ik gebruik gewoon windows dus voormij maakt dat niet uit ;)

als die 2 dingen het ergste zijn :P lijkt (mij) dat geen echt probleem, ik gooi me muziek er op en duw hem in m'n zak met oortjes in m'n oor ;) :P

nog geen mail terug trouwens van creative :? 8)7

-edit- alsof je het over de duivel hebt, heb mail terug :P

[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 09-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 00:21:
[...]

Oke, bedankt. Zijn die veel duurder, en waar zijn ze te verkrijgen? Waarom zijn ze volgens jou beter? Ik ging op de openingspost af eigenlijk.
Ik heb ze zelf gehad en schaal ze hoger in dan de Sony EX71, maar de CX300 en EP-630 vind ik wel beter. Op zich klinken ze goed, met een goede bass (vooral dat maakt ze beter dan de EX71), maar ik vond ze een beetje saai/vlak klinken. De CX300 en EP-630 bevallen/bevielen me in dat opzicht beter.

Bij Bol.com is de Creative €30 (+€2 verzendkosten). De Sennheiser is ongeveer een tientje duurder, maar die klinkt niet beter. Voordeel van de Panasonic is alleen dat het snoer uit 2 delen bestaat. Ik geloof dat de Panosonics op eBay met verzending iets van €20-€25 zullen kosten. Dan vind ik de Creative de meerprijs persoonlijk wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal,
Ik kan voor (imo) een zacht prijsje €25,-- de MX 90 VC van Sennheiser kopen, maar heeft iemand hier ervaringen mee? Is dit wat??? Ik wil ze gaan gebruiken icm een Creative Zen Vision:M...

(P.S. ik heb dit topic wel doorzocht, maar ik kon niets vinden over dit type oordoppies, mocht dit wel het geval zijn, correct me if i'm wrong :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:33:
[...]

dat had ik al uitgeprobeerd: Alles is uitgeprobeerd met mn computer en mn mp3 speler.. Niets helpt.
Ik snap het niet.. Er gebeurt niets raars me die dopjes en ik houdt ze ook altijd schoon.

Ik kan toch de garantie proberen? Vind het echt zonde om kapotte dopjes te hebben na een maand.
Ik heb hetzelfde met mijn ep-630... het ene oordopje heeft zachter volume dan de andere.
Ik heb mail gestuurd naar creative en net een mail terug gehad: ik mag hem opsturen en dan krijg ik een nieuw setje.
Ik moet hem nog opsturen en dan maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik heb hier sinds een week CX-300's binnen en bevallen supergoed! Ik gebruik ze zelf op de motor , het belangrijke omgevingsgeluid gaat er toch nog redelijk doorheen , maar windgeruis totaal niet waardoor je met gemak 100-120 kunt rijden zonder de muziek keihard te zetten. Zelfs bepaalde geluiden komen er nog wel doorheen (zoals mijn motorgeluid) wat imo hierbij wel een pluspunt is...

Weet iemand hier trouwens nog een flash-geheugen speler van ca. 4 GB welke behalve mp3 ook FLAC afspeelt? Ik heb aardig wat cd's in FLAC formaat en om nou telkens te gaan re-encoden is me ook niet wat. Meestal heb ik een stuk of 3-4 albums max in mijn huidige hd-mp3 speler die op de motor nog weleens wil overslaan :/

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Simmie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:21:
Weet iemand hier trouwens nog een flash-geheugen speler van ca. 4 GB welke behalve mp3 ook FLAC afspeelt? Ik heb aardig wat cd's in FLAC formaat en om nou telkens te gaan re-encoden is me ook niet wat. Meestal heb ik een stuk of 3-4 albums max in mijn huidige hd-mp3 speler die op de motor nog weleens wil overslaan :/
Je kunt een iPod of een iRiver kopen. Die kunnen als je rockbox erop zet beide FLAC afspelen. Ook een klein aantal iAudio en Archos spelers kunnen dat als het goed is met rockbox.

[ Voor 9% gewijzigd door blmp op 13-06-2006 15:55 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
blmp schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:54:
[...]

Je kunt een iPod of een iRiver kopen. Die kunnen als je rockbox erop zet beide FLAC afspelen. Ook een klein aantal iAudio en Archos spelers kunnen dat als het goed is met rockbox.
volgens mij kunnen alle iAudio's standaard FLAC afspelen.. Van x5, A2, 6 weet ik dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:39

Piggen

Lekker bakkie

De enige flash-speler met 4GB die dat kan is de iPod nano met Rockbox-firmware. Het enige wat verder in de buurt komt is zijn de iAudio 6 (4GB micro-HDD) en iAudio U3 2GB (flash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een hele tijd, maar zal nu ook is mijn ervaringen posten.

Ik ben begonnen met de sony EX-71. Dat waren mijn eerste in-ear doppen. Ik vond ze geweldig, maar ging mij na een tijdje toch wel irriteren aan al het gebonk en het gebrek aan hoge tonen.
Ook missen ze veel dynamiek en detail.

Naar aanleiding van de goede verhalen hier heb ik in oktober de Shure E2c's gekocht. In het begin heel erg wennen, ze zaten niet lekker in mijn oren. Na over te schakelen op de soft sleeves zaten ze als gegoten. Wat ik helemaal geweldig vind is de goede seal waardoor je in de trein bijna niets meer hoort van de omgeving met een laag volume. Soms vind ik het geheel wat vlak, maar dat komt meer door mijn ipod 4g dan door de e2c's. Ik heb er een keer mee geluisterd op een iaudio cowon en dat klonk heel wat voller. De Shure's zijn gewoon erg eerlijk en gedetailleerd, maar zeker niet voor bass-liefhebbers.

2 weken geleden zag ik dat het stukje kabel dat achter je oren zit begon te scheuren. De kabels waren aan beide kanten helemaal hard geworden en daardoor waarschijnlijk gaan scheuren. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

Toen ik ze naar de winkel terugbracht heb ik de sennheiser CX300 gekocht om toch een beetje fatsoenlijk naar muziek te kunnen luisteren, ik zit nu eenmaal erg veel in de trein. Voor het geld vind ik het geweldige doppen. Het laag wordt in vergelijking met de shure's wat te zwaar aangezet maar dat heft redelijk de beperkingen van de ipod op. Wel is het laag wat rommelig en ongedetailleerd. Het hoog blijft wat achter, het midden vind ik wel erg sterk . Het draagcomfort is goed, al vond ik het wel lastiger dan bij de shure's om een goede seal te krijgen. Ook laten ze veel meer geluid door van de buitenwereld. Ook merk ik dat ik er minder lang naar kan luisteren zonder als het ware luistermoe te worden in vergelijking met de shure's.

Vandaag zijn mijn shure's weer teruggekomen, ze zijn vervangen door nieuwe binnen de garantie. In één woord: geweldig! Ik begin ze nu weer opnieuw te waarderen, je weet weer wat voor een goede doppen het eigenlijk zijn. Toch zijn de sennheiser's voor het geld erg goed te noemen, ze kosten immers de helft van de shure's maar bieden ook veel luisterplezier.

Mijn persoonlijke top 3:
1. Shure
2. Sennheiser
3. Sony

De sony's liggen wel erg ver achter op de sennheisers, zeker omdat ik er ongeveer het zelfde voor heb betaald en de sennheisers echt veel beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:13
En ook ik heb na een jaar een (medium) rubbere sleeve van de Sharp md-33 verloren, :'( erg irritant dat die dingen niet fatsoenlijk los te krijgen zijn :( . Dus, heeft iemand nog een setje liggen, zodat we kunnen ruilen met de small of large.. :?

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote: Creative over mail
Dear Creative Customer,

Please be advised that your replacement product has been shipped.
It should arrive with you within ten working days.

Yours sincerely, Creative European Technical Support
ik krijg nieuwe _o_ had ze dinsdags gepost :) (naar eindhoven moeten ze)
miste ze wel al... al nu alleen een gebogen jackplugje kopen om herhaling te voorkomen... en hoevind ik die... of ik moet op de een of andere manier overtollige snoer kwijt zodat de kabel niet dubbel vouwt

[ Voor 14% gewijzigd door GoldenSample op 16-06-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkyFal7
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07-2016
GoldenSample schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:12:
[...]

ik krijg nieuwe _o_ had ze dinsdags gepost :) (naar eindhoven moeten ze)
miste ze wel al... al nu alleen een gebogen jackplugje kopen om herhaling te voorkomen... en hoevind ik die... of ik moet op de een of andere manier overtollige snoer kwijt zodat de kabel niet dubbel vouwt
2moso ik ga het denk ook maar kopen, best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:50

sjaakaq

It might get loud

Ahoi mates,

Is er iemand die hier zijn/haar Creative EP630 wil ruilen tegen mijn Sharp HP-MD33's? Bijvoorbeeld iemand met een afstandsbediening aan zijn mp3 speler, of whatever?

Aangezien de sleeves hetzelfde zijn zouden we alleen de oordopjes zelf hoeven te ruilen. Ik zou er heel blij mee zijn; ik ben op zoek naar oordopjes met een "gemiddeld" snoer en wellicht is er iemand op zoek naar een kort snoer (+ er zit dat verlengsnoer bij).

Mocht je intresse hebben: mail me of voeg me toe op msn via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/81744/FFFFFF/000000/1 :)

[ Voor 10% gewijzigd door sjaakaq op 20-06-2006 16:19 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nieuwe Koss KSC-75 besteld, volgens head-fi.org de beste budget hoofdtelefoon die te koop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff mn creative EP 630 is weer kapot. De tweede keer al. Er zit ook al geen garantie meer op omdat ik ze langer als een half jaar geleden heb gekocht. Ik vind dit geen kwaliteit :( . Weet iemand of je ze gewoon kunt laten vervangen door creative omdat dit toch gewoon slechte kwalitieit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:23:
pff mn creative EP 630 is weer kapot. De tweede keer al. Er zit ook al geen garantie meer op omdat ik ze langer als een half jaar geleden heb gekocht. Ik vind dit geen kwaliteit :( . Weet iemand of je ze gewoon kunt laten vervangen door creative omdat dit toch gewoon slechte kwalitieit is?
bij mij vroegen ze nergens om wat betreft aankoop datum etc... dus you can try :) verder zal ik ff kijken naar z'n dingetje als in die link gegeven om ze in 'opterollen' naja 't overbodige draad...

heb overigens nog niks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren de CX300jes gekocht, waar ik eerst de Sony MDR-EX71 o.i.d. had. Helderder geluid, niet zo'n bonkende bas. Wel even een uurtje laten inspelen en daarna is het goed. Voordeel is ook dat 'ie door z'n hogere efficiëntie wat minder power nodig heeft, waardoor ik m'n Vision:M een paar tikjes zachter kan zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hillie op 23-06-2006 10:50 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 20:32
Mijn cx300 is nu ook voor de 2e keer kapot :/. Linkeroordopje geeft maar een heeeel zacht geluid. Moet hem maar weer opsturen maar doe ik in vakantie als ik geen school meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Holy shit, net even Dieselboy - System Upgrade opgezet met m'n CX300jes, zonder EQ of bass boost aan, en wat een laag komt eruit zeg. Dat kwam uit de EX71'jes niet zo strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Yeah! nieuwe oordoppen van Creative van de RMA terug!!!! (kwamen uit frankrijk :P niet uit ierland :? ) heb nu de rubberjtes allemaal 1x dubbel, lekker medium voor reserve... nu nog ff kijken wat ik voor overbodig snoer ga doen/voorkoming van herhaling

* GoldenSample doet een dansje :D

heb die dingen toch wel gemist :P

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 23-06-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik gebruik meestal de el-cheapo oordopjes van de HEMA, wel die genen die je achter je oor langs doet en ze bevallen me prima voor 2.70, vooral door het diepe basgeluid wat ik toch wel belangrijk vind bij het luisteren van (hoe kan t ook anders zie mn nick) Metal.

En omdat ik geen 50 euro over heb voor eens tel oordopjes wat bij mij toch nooit langer dan 6 weken overleefd, ook sony, philips en sennheisser *(toch?) houden het niet langer uit, ik denk dat dit meer komt door pech dan deomgang want ik was juist op die oordopjes erg voorzichtig om te kijken of ze langer mee gingen.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben afgelopen 1 dopje van mijn Panasonic RP-HJE50 oordopjes kwijt geraakt. Ik baal hier erg van, want die dingen geven gewoon goed geluid. Is er hier iemand die nog middelmaat dopjes overheeft. Ik heb nog een paar kleine en een paar grote dopjes over (ongebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Dersan schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:46:
Mijn cx300 is nu ook voor de 2e keer kapot :/. Linkeroordopje geeft maar een heeeel zacht geluid. Moet hem maar weer opsturen maar doe ik in vakantie als ik geen school meer heb.
Je dopjes zijn niet kapot, ik heb er ook een paar keer last van gehad bij mijn senheisser mx500 en een keer bij mijn creative ep630. Het geluid is niet alleen zachter maar ook klinkt ook minder vol.
Volgens mij komt het doordat bijvoorbeeld een windvlaag in het oordopje het drivertje (het membraampje bedoel ik dan) van zijn plaats is gewaaid. Bij mij werkte altijd om het rubberje van het de oordopjes af te nemen en keihard te blazen of te zuigen (dus volledig omsloten in je mond) om het drivertje op zijn goede plek te duwen.
Hopelijk werkt dit voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
ik heb de knoop doorgehakt, en de creative ep630 besteld. Nu wilde ik ze laten inspelen, vraag is of ik die dingen ook gewoon aan b.v. mijn laptop kan hangen om dat te doen en waar ik een goede ruis file kan scoren?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:32

RnB

Mijn linkerdopje van mijn cx300 is kapot.. :'( Ik heb hem bij bol.com gekocht, moet ik voor de garantie dan gewoon bij bol.com aankloppen of moet ik bij Senheisser zijn?? Enne.. heb je ook iets nodig voor de garantie, zoals de verpakking ofzo?? Die heb ik namelijk weggegooit.. :X

@THRenault: HELE DIKKE KUS!! :> :P Hij werkt weer! Me soo happy!

[ Voor 14% gewijzigd door RnB op 26-06-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
OmniNaut schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:32:
[...]

Je dopjes zijn niet kapot, ik heb er ook een paar keer last van gehad bij mijn senheisser mx500 en een keer bij mijn creative ep630. Het geluid is niet alleen zachter maar ook klinkt ook minder vol.
Volgens mij komt het doordat bijvoorbeeld een windvlaag in het oordopje het drivertje (het membraampje bedoel ik dan) van zijn plaats is gewaaid. Bij mij werkte altijd om het rubberje van het de oordopjes af te nemen en keihard te blazen of te zuigen (dus volledig omsloten in je mond) om het drivertje op zijn goede plek te duwen.
Geniaal, maar hoe kom je hier in hemelsnaam op?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 20:50

sjaakaq

It might get loud

Mensen die een CX300 hebben en daarvoor een Sharp MD33/Creative EP630:

1) Zijn de Sennheisers beter of niet?
2) En zoja, op welk punt?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
DjWannaB2002 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:51:
Menselijk instinct icm verveling en ergenis gok ik

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
DjWannaB2002 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:51:
[...]

Ooit eens ontdekt met schoonmaken :) was ook blij dat ik mijn eigen dopjes aan de gang kreeg.
Maar ik ben blij dat ik een mede-tweaker kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
hahahahahaha :D :D :D :D LOL ROFL !
ik wilde net gaan posten hoe lang het zou gaan duren om mijn dopjes terug te krijgen van een evt. garantie als mn rechteroordopje et niet meer doet.
ik dus zuigen als een gek :D :D EN JA ! GELUID !

THReanault.. BEDANKT ! ! !

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/BosBloemen1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Ewald ! op 27-06-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de creative Ep-630

Nu ben ik vandaag tijdens het werken
1 van de middelste sleeves verloren
de andere 2 maten zitten niet super en ik zou dus graag willen ruilen

ik moet dus de middelmaat (standaart) hebben en ik kan er wat jij wil voor terug geven
ik wil er ook wel geld voor geven maar niet te veel
please stuur pm als je wat lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
Ik heb vandaag na het lezen van bijna alle posts, reviews etc besloten om de Shure E2-c aan te schaffen en O-M-G, je weet werkelijk niet wat je meemaakt! Heel vol geluid, mooie bas. Het is wel even rommelen met de 3 soorten sleeves in 3 maten die je erbij krijgt. Ik heb ze bijna allemaal 3x geprobeerd om te kijken welke het beste past en niet mn oren uit gedrukt worden. Maar de medium zwarte lijken echt het beste te zitten. Denk dat dit ook de meeste gemiddelde is voor de gemiddelde mens :) Anyway, het geluid is echt Subliem. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Wat mij betreft een echt aanrader. Ik heb ze gehaald bij de RAF in hilversum. Die hebben daar verschillende versies liggen...

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Laatst online: 15-09 17:33
OmniNaut schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:32:
[...]

Briljant!
Dankje! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 17:44
Ik ben eigelijk ook op zoek naar nieuwe oordopjes voor m'n Zen Sleek Photo:)
(De standaard dingen waren na 1 week zelfs op MAX volume nog amper hoorbaar :z )

Nou was ik van plan ongeveer €30 uit te geven, en leek de EP-630 mij een goede optie :)

Ik las dus net dat ze bij bol.com voor ca €30 te koop waren, maar ik kan daar alleen de EP-635 vinden.
Zijn deze doppen evengoed als de EP-630? of is er juist op bezuinigd? :?
Of kan ik dan beter €10 meer neerleggen en voor de CX300 gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 02-07-2006 07:26 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik meer bass uit mijn Cowon iAudio X5L kan krijgen icm de Sennheiser CX300?
Inspelen van de dopjes dmv een ruis-sample wellicht, of toch gewoon 'klooien' met de equaliser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

SmiGueL schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:46:
(De standaard dingen waren na 1 week zelfs op MAX volume nog amper hoorbaar :z )

Nou was ik van plan ongeveer €30 uit te geven, en leek de EP-630 mij een goede optie :)

Ik las dus net dat ze bij bol.com voor ca €30 te koop waren, maar ik kan daar alleen de EP-635 vinden.
in m'n RMA heb ik ze ook aangemeld als EP-635 (630 stonden er niet) maar kreeg gewoon de 630 terug :P

zie nu op creative site dat ze wit zijn met z'n nekkoord toolkit dinges :P :+

denk dat ze dus qua prestaties het zelfde zijn alleen met nekkoord.

ben overigens ook wel benieuwd naar deze dingen:
[url=]http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14702]klik[/]

[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 02-07-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
A: Die zwarte vind ik mooier.
B: Zo'n nekding vin ik lelijk :X (of zit dat er BIJ....nouja ik wil iig evenlange snoertjes, en gwone dopjes)

Ik denk dus dat ik m hier bestel: (Google doet wonderen :P )
klik!

[ Voor 57% gewijzigd door SmiGueL op 02-07-2006 19:30 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeboema
  • Laatst online: 25-07 07:24

Ik heb toevallig gisteren bij de Mediamarkt Utrecht de EP-635 doppen gekocht en daarna ook weer heel snel teruggebracht. Verschillen met de EP-630 zijn niet alleen het nekkoord en de kleur, maar het snoer is ook veel korter (60 cm ipv 120 cm). De 635 doppen zijn bedoeld voor flash mp3 spelertjes die je om je nek hangt. Ik heb een Zen Touch 40 GB die daar toch echt een beetje te zwaar voor is, dus worden het toch de 630 doppen.

[ Voor 1% gewijzigd door Oeboema op 03-07-2006 09:05 . Reden: typo ]

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog steeds heel tevreden met mijn sennheiser cx300, damn wat zijn dat lekkere doppen en wat geeft dat een vet geluid met mijn zen microphoto :D . Heel wat beter als de normale doppen die niet konden bereiken wat ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k weet niet of deze vraag hier ook mag maar vraag em toch :P

'k ben niet op zoek naar die in-ear dingen maar naar een, hoe noem je ze, "normale" headphone. Van dat soort die helemaal om je oor zitten. Deze moet zo'n dikke (6mm of zoiets) jack plug hebben zodat ik em op de frontpanel van me aiudigy 2 zs platinum kan aansluiten.
Daarnaast moet de geluidskwaliteit (film/music) natuurlijk uitstekend zijn.

Hebben jullie suggesties van welke voor mij het beste is?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 03-07-2006 09:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Niet hier. Maar kijk eens in Wat zijn goede headphones? deel 1 of zoek eens in Audio, Video & HiFi. Dit topic gaat in principe alleen over oordopjes.

[ Voor 10% gewijzigd door DeeD2k2 op 03-07-2006 09:54 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de cx300 een tijdje geleden gekocht en het zijn echt prima geweldige oordopjes :) echt waar voor je geld, maar kzie nu dat ze bij mp3shop 10 euro duurder zijn geworden, kwou namelijk aanvankelijk de creative kopen(gwoon voor de lol, omdat ik ook een Zen heb), maar die waren 45,- en cx300 'maar' :P 35,-(alleen de silver waren 45) en nu de black ook 45,- en de creative 29,- onbegrijpelijk 8) maar de cx300 zijn ook topoordopjes hoor , en nog bedankt allemaal aan wie ik dit product te danken heb 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hupsakee
http://www.mp3shop.nl/product/16408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond een tijd geleden voor de keus: oordopjes of een goede koptelefoon. Kben toch maar voor de koptelefoon gegaan en geen spijt gehad :). Ik koos voor de AKG K24P. Heerlijk geluid. Helder, goede bass en zit ook wel lekker.

Klikkerdeklik

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heel leuk, maar dit is het oordopjes-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:46:
Heel leuk, maar dit is het oordopjes-topic :)
Wilde even zeggen dat ik niet voor oordopjes heb gekozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Die link staat in m'n eigen post (2 posts onder mijn gequote)
Ik heb de dopjes gisteren (via die site) besteld, en ze komen morgen aan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:52:
[...]

Wilde even zeggen dat ik niet voor oordopjes heb gekozen ;)
Dat snap ik ook wel, maar wat is het nut daarvan? Ik ga toch ook niet naar het iPod draadje om te zeggen dat ik een Zen Micro heb gekocht? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik heb nu ook de Sennheiser CX300's. Ik heb ze nu iets meer dan een week en ze bevallen uitermate goed! Ze vervangen m'n Sony MDR-EX71's, na 3,5 maand viel het rubber van de 'nekkabel' uit elkaar. Het begon met minuscule scheurtjes en langzaamaan veranderde het spul in een soort plakkerige kauwgom die opkrulde en het onderliggende koperdraad bloot legde. En dat komt niet doordat ik bijzonder lomp ben, slechts door normaal dagelijks gebruik. Ik had daarvoor Sony's voorganger en heb daar jaren mee gedaan.

Een belangrijk voordeel van de CX300's is overigens dat het snoer veel lichter lijkt waardoor je minder last hebt van 'schuurgeluiden' e.d.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Creative EP630's binnengehad. Ik vind het geluid erg goed (ben iPod nano dopjes gewend), maar ik vraag mij 1 ding af. Nu ik ze in heb, lijkt het alsof ik water in mijn oren heb: ga ik lopen of sla ik tegen het snoertje, dan dreunt dat echt in mijn oren. Hoort dit zo of ligt dit aan mij? En blijft dit zo? En als het zo blijft, ga je er aan wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:31:
Ik heb vandaag mijn Creative EP630's binnengehad. Ik vind het geluid erg goed (ben iPod nano dopjes gewend), maar ik vraag mij 1 ding af. Nu ik ze in heb, lijkt het alsof ik water in mijn oren heb: ga ik lopen of sla ik tegen het snoertje, dan dreunt dat echt in mijn oren. Hoort dit zo of ligt dit aan mij? En blijft dit zo? En als het zo blijft, ga je er aan wennen?
Dat hoort zo. Je gaat er waarschijnlijk niet echt aan wennen (al verschilt dat per persoon), je zult wel leren om zo minmogelijk tegen de kabel aan te stoten of andere wrijving te veroorzaken :). Dat is een voordeel van bijv. de shures, daar kun je de kabel achter je oor doen en heb je er geen last meer van.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Nog wat info over die nieuwe The Creative Zen Aurvana.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Nou ik heb maar nieuwe ep-630 gekocht want de katten hadden de kabels kapot geknaagd :(
Moet zeggen dat ik nu met de nieuwe ook hoor dat ze nog niet ingespeeld zijn. Klinkt gewoon minder dynamisch.
Ik hoor dat verschil alleen maar omdat ik van mijn ingespeelde ep-630 naar de niet ingespeelde ga.
Verder klinkt ie natuurlijk geweldig.

Nog een vraagje. Hoe groot is het verschil richting de shures tov ep-630 of in ieder geval oordopjes rond de 100 € is het het waard voor een 3x (of meer) zo duur oordopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
OmniNaut schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:22:
Nou ik heb maar nieuwe ep-630 gekocht want de katten hadden de kabels kapot geknaagd :(
Moet zeggen dat ik nu met de nieuwe ook hoor dat ze nog niet ingespeeld zijn. Klinkt gewoon minder dynamisch.
Ik hoor dat verschil alleen maar omdat ik van mijn ingespeelde ep-630 naar de niet ingespeelde ga.
Verder klinkt ie natuurlijk geweldig.

Nog een vraagje. Hoe groot is het verschil richting de shures tov ep-630 of in ieder geval oordopjes rond de 100 € is het het waard voor een 3x (of meer) zo duur oordopje?
Dat hangt er helemaal vanaf wat je er van verwacht. Het verschil qua geluidskwaliteit met de Shure E2's is bijv. redelijk groot (maar zeker niet twee keer zoveel geld waard). je kan de draadjes over je oren leggen (verdwijnt het draadgeluid) en ze isoleren veel beter (prettig in de bus of andere drukke omgeving). Maar het hangt er ook vanaf wat je smaak is, wat voor muziek je luistert etc. Het punt is dat de dopjes rond de 100 euro nice zijn, maar bij een prijsklasse hoger (rond de 200 euro) krijg je echt WOW dopjes. En zo blijf je bezig ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Zyn die Sony MDR-EX90LP wat, beter dan EX71SL? Heeft iemand ook fotos van iemand die die oordoppen dragen, ik vond alleen een getekend plaatje. Heb liever een foto van iemand die ze draagt, kan ik gelijk zien hoe groot ze ongeveer zijn. En als ik zo kijk op fotos lijkt de bedrading van de EX90 veel op die van de EX71 :'( Klopt dat, als dat zo is koop ik ze zeker niet!
Weet anders iemand een winkel die de EX90 verkopen? Kan ik gelijk ff kijken, proberen en event. kopen. Hier in de buurt geen winkels die ze hadden.. Vast te nieuw?

[ Voor 114% gewijzigd door repsaj op 04-07-2006 21:46 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Tip: laat je ATH-CM7 niet in de zon liggen }:O

Dus ga je naar het strand of ben je van plan om ergens anders lang in de zon te gaan relaxen, doe dan plastic oordopjes in.
Sinds ik de CM7 heb gebruik ik mijn EX71 helemaal niet meer, het verschil in geluidskwaliteit is zo groot. Alleen denk ik dat ik in de zomer het maar bij mijn sony's houd. als ze nog heel zijn...

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Myn EX71SL heeft waarschijnlijk een draadbreuk. Het betreft het linker dopje. Tenminste, ik denk dat het draadbreuk is, omdat het rechter dopje het wel doet.
Hoe fix je zo'n breuk?
Het rubberen omhulsel van het draad halen? Maar hoe krijg ik dat dan ooit weer goed erop terug? :X

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Jaspur schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:59:
Myn EX71SL heeft waarschijnlijk een draadbreuk. Het betreft het linker dopje. Tenminste, ik denk dat het draadbreuk is, omdat het rechter dopje het wel doet.
Hoe fix je zo'n breuk?
Het rubberen omhulsel van het draad halen? Maar hoe krijg ik dat dan ooit weer goed erop terug? :X
tijd voor een geen-sony!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Uh, aan zo'n antwoord heb ik natuurlijk niets. Dat snap je wel?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Krimpkous is je vriend :)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon een persoon dat z'n eigen merk superieur vindt, en Sony crap omdat er toevallig één type is dat weleens een draadbreuk krijgt. Verder inderdaad ook geen lekkere onderbouwing ofzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
TheZeroorez schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:56:
Gewoon een persoon dat z'n eigen merk superieur vindt, en Sony crap omdat er toevallig één type is dat weleens een draadbreuk krijgt. Verder inderdaad ook geen lekkere onderbouwing ofzo.. :/
Inderdaad..
Maare, iemand die me wat tips kan geven? Gewoon het rubberen gedeelte eraf snijden en kijken waar de breuk zit..?
En hoe bevestig je eigenlijk krimpkous? Die draden kun je er toch moeilijk inschuive? :$

[ Voor 11% gewijzigd door repsaj op 05-07-2006 13:33 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Jaspur schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:32:
[...]
En hoe bevestig je eigenlijk krimpkous? Die draden kun je er toch moeilijk inschuive? :$
De breuk vinden is idd wat lastiger, het hele snoer strippen lijkt me geen goed idee. Maar de krimpkous schuif je dan over het gedeelte wat je net aan elkaar gesoldeerd hebt (en een klein beetje over de originele kabel) en dan verwarm je het.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krimpkous

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Ruzor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:44:
[...]

De breuk vinden is idd wat lastiger, het hele snoer strippen lijkt me geen goed idee. Maar de krimpkous schuif je dan over het gedeelte wat je net aan elkaar gesoldeerd hebt (en een klein beetje over de originele kabel) en dan verwarm je het.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krimpkous
Ja, maar dan moet ik eerst weten waar de breuk zit, want ik zie hem niet namelijk.. Hoe zie je waar de breuk zit? Zo'n bobbel in de bedrading?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Jaspur schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:59:

Het rubberen omhulsel van het draad halen?
Dat gaat met die EX71's vanzelf! ;)

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02
Lostcuban schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:05:
[...]
Ga binnenkort de MX550 halen, iemand die zijn evaringen mbt deze dopjes wilt delen? Mocht er iemand zijn die een alternatief heeft, advies is altijd welkom :)
Ik moet zeggen dat ik de MX550 niet fijn/goed vidn klinken, de MX500 is naar mijn idee veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02
The One Pizza schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:07:
Ik kwam op BOL.com de MX51 Sennheiser koptelefoontjes tegen: http://www.nl.bol.com/is-...0000004274749&Section=SCE
Over deze koptelefoontjes kan ik niets vinden op GoT. Dit kan misschien komen omdat ze nieuw zijn:
http://www.itechnews.net/...r-new-series-of-earphone/
Weet iemand wat voor kwaliteit ik hiervan kan verwachten? OF kan ik beter gewoon weer MX400 nemen? Mijn budget is 15 -30 euro aangezien ik ze elke dag naar school mee neem en ik het zonde vind om dan dure dopjes te gaan kopen.
Flasherrr schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:13:
Heeft iemand ervaring met de sennheiser mx50 street? Deze oordopjes heb ik hier: http://www.mp3shop.nl/product/24667 gezien.
Ondanks een aantal vragen in dit topic lees ik nog niks over ervaringen met deze dopjes. Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Ook ik heb na het topic hier te hebben doorgelezen de Creative EP-630 besteld bij mp3shop.nl.
Wat een superservice hebben die gasten trouwens, voor 19:30 besteld, (mits op voorraad) de volgende dag in huis, en ze berekenen geen verzendkosten _/-\o_ Hulde!

Maar goed daarvoor komen we hier niet. De oordopes! Goed geluid, zeker weten, toen ik ze uit de verpakking haalde en ging luisteren leek het wel of ze kraakte, ik maakte me geen zorgen want in de Startpost stond iets over inspelen, ik snel opgezet en lekker me mp3 speler een avond op een 'redelijk' volume laten spelen! Nu een dag verder en de dopjes nog lekker laten inspelen klinken ze veel beter. Het kraken is weg en de bass lijkt wat meer zijn weg gevonden te hebben.
Het in-ear bevalt me ook goed, had ze ooit ingehad maar dat beviel me toen totaal niet. Nu de gok toch maar genomen en deze bevallen wel!
Had het eerste tijdje inderdaad ook het gevoel alsof er een hele hoge druk op me oren stond, maar naar verloop van tijd went dit wel.
Het tegen de kabel aantikken heb ik ook gemerkt, maar ja je kan niet alles hebben!

Maar al met al, zeker goede dopjes en ook voor dit geld. Meer als dit wil ik persoonlijk niet aan dopjes uitgeven dus is dit een goede optie! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Ik heb de dopjes eergisteren binnengekregen en ik moet zeggen dat ik het met elke regel van jou post eens ben :)
Het zijn echt goede doppen, en de levering is ook zeer goed (enigste verschil is dat ik op zondag heb besteld, en ik dus 1 dag langer moest wachten :P )

[ Voor 102% gewijzigd door SmiGueL op 06-07-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Zyn de EP630 beter dan de EX71 qua geluid?
En op die SE W800i foons hebben ze ook een soort van EX71 geloof ik? Maar dan met een xtra rubber ding bij het gedeelte achter in je nek. Dit zou wel handig zijn voor mijn EX71, is het ook los te koop?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jaspur schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:12:
Zyn de EP630 beter dan de EX71 qua geluid?
Naar het schijnt wel ja :)
En op die SE W800i foons hebben ze ook een soort van EX71 geloof ik? Maar dan met een xtra rubber ding bij het gedeelte achter in je nek. Dit zou wel handig zijn voor mijn EX71, is het ook los te koop?
Ik dacht het wel. Je kan het beste even het K750/D750/W800 Topic doorbladeren voor meer info.
Of het los te koop is geen idee, maar ik kan je wel vertellen dat je waarschijnlijk de enige in Nederland bent die het fijn vindt :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Ten eerste: puike openingspost. Heeft me zeker geholpen om toch de overstap naar in-ear te maken.
Maar.. Ik heb dus nu EX71 dopjes.. En na 3 dagen gebruik, stopte het rechter dopje ermee. Kheb verleng kabel etc al gecheckt, maar het zit of in de draad of in het dopje zelf.

Heeft iemand enig idee of dit repareerbaar is? (en of dat kwa kosten de moeite waard is ;) ). Anders moet ik toch maar die Creative dopjes kopen denk ik.

(garantie kan niet, aangezien ik ze uit amerika heb. Opsturen etc kost denk ik meer dan de dopjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:22:
Hi

Ten eerste: puike openingspost. Heeft me zeker geholpen om toch de overstap naar in-ear te maken.
Maar.. Ik heb dus nu EX71 dopjes.. En na 3 dagen gebruik, stopte het rechter dopje ermee. Kheb verleng kabel etc al gecheckt, maar het zit of in de draad of in het dopje zelf.

Heeft iemand enig idee of dit repareerbaar is? (en of dat kwa kosten de moeite waard is ;) ). Anders moet ik toch maar die Creative dopjes kopen denk ik.

(garantie kan niet, aangezien ik ze uit amerika heb. Opsturen etc kost denk ik meer dan de dopjes)
Zit je rechter dopje niet vol met oorsmeer? Moet je dat ff bekijken.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:42:
[...]

Zit je rechter dopje niet vol met oorsmeer? Moet je dat ff bekijken.
Hmm nee, niet echt. Zowiezo is het gaatje in het midden nog gewoon schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je moet keihard blazen in dat rechterdopje, schijnt te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Heeft iemand ook Creative EP-630 bij Bol.com besteld? Mijn bestelling is besteld op 29-06 en nog steeds niks vernomen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Kijk dan even bij de bestelstatus, of stuur een mailtje naar de Bol.com klantenservice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat bol.com er zo lang over doet dan... Ik heb er al zo vaak iets besteld, en nog nooit hebben ze me laten zitten. Altijd hebben ze netjes binnen de levertijden op de site geleverd. Lijkt me inderdaad wel even verstandig contact met ze op te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:22:
Hi

Als je ze pas 3 dagen hebt neem ik aan dat er toch nog gewoon garantie opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb mijn EP-635 vandaag binnen. Het heeft wel wat geduurd. Echter heb ik een foutje gemaakt. Ik dacht dat het een witte versie van EP-630 was maar deze heeft nekkoordje zoals voor Ipod Shuffle ding en ik wilde hem voor Ipod Mini gaan gebruiken dus voor mij tekort.
Iemand interesse om hem te ruilen tegen EP-630? Woon zelf in R'dam Centrum.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje te hebben zitten lezen op het forum van het weekend de knoop doorgehakt en ben ik gegaan voor de sennheiser CX300.
Deze moest de standaard koptelefoon vervangen van mijn ipod 5G 60gb. :9~
Heb zitten twijvelen tussen de creative .... (type nummer ff kwijt) en de sennheiser CX300.
Waarom dan toch de sennheiser CX300?
Voornamelijk voor de hoekige plug. Ik ben iemand die zijn snoertje wil wikkelen rond mijn ipod als ik heb niet gebruik en ik hoop hiermee minder snel kabelbreuk te hebben.
De sennheiser CX300 besteld bij Bol en vrijdag had ik hem binnen.
Ben meteen gaan luisteren en heb niet aan inspelen ofzo gedaan. Ik kan niet anders zeggen dan WOW! _/-\o_ :*) 8)
Wat een goed geluid als je dit vergelijkt met de standaard ipod koptelefoon. Alles klinkt voller en helderder. Vanochtend voor het eerst buiten op gehad tijdens een wandeling van 10 minuten.
De doppen sluiten het geluid van buiten echt behoorlijk goed af. Verkeer hoor je dus ook niet echt goed (oppassen dus). Wat wel opviel was dat ik wel wind geluiden versterkt hoorde (zeg maar het idee wat je hebt als je je vingers in je oren steekt als het heel hard waait). Maar dit ligt niet aan de sennheiser CX300 denk ik, dit zal je met alle koptelefoons hebben waarbij de doppen zo in je oren zitten.
Voor de rest is mijn eerste ervaring met de sennheiser CX300 zeer goed te noemen.
(gebasseerd op een paar uur gebruik) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-DG- schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:20:
[...]

Als je ze pas 3 dagen hebt neem ik aan dat er toch nog gewoon garantie opzit?
Zie laatste regel. Geimporteerd via amerika. Kost me redelijk wat geld om weer terug te sturen etc. Dan ga ik liever eerst even lokaal kijken :)
Ik zal dat blazen eens proberen. Ik heb hem nu wel dat hij het soms wel soms niet doet.. Vage dopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:22:
....
Wat wel opviel was dat ik wel wind geluiden versterkt hoorde (zeg maar het idee wat je hebt als je je vingers in je oren steekt als het heel hard waait). Maar dit ligt niet aan de sennheiser CX300 denk ik, dit zal je met alle koptelefoons hebben waarbij de doppen zo in je oren zitten.
Hier heb ik tijdens het fietsen met m'n EP-630 ook 'last van'....
Maarja, er is wel mee te leven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 10-07-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
mogguh,

Kiezen tussen de Sennheiser cx 300 en de Creative EP-630. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Groet Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
DeRRudi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:59:
mogguh,

Kiezen tussen de Sennheiser cx 300 en de Creative EP-630. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Groet Rutger
Het voornaamste verschil lijkt het plugje te zijn. Wil je een recht plugje, dan de Creative, wil je een haaks plugje, dan de Sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seal64 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:29:
[...]

Het voornaamste verschil lijkt het plugje te zijn. Wil je een recht plugje, dan de Creative, wil je een haaks plugje, dan de Sennheiser.
x2 :)

(zie ook hierboven)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Wat ik uit dit topic oppikte is dat de Creatives na verloop nogal wat laag kwijtraken, wat de Sennheisers niet hebben. Ik heb zelf de Sennheisers gekocht, tot volle tevredenheid overigens (na Sony EX-71).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
Vandaag ook de EP-630 via Mp3shop.nl binnengekregen. Erg mooi geluid moet ik zeggen (was de standaard Ipod speakertjes gewent, waarvan 1 stuk :( ). Erg tevreden met de aankoop!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen. Ik heb een vraagje....
Ik heb sinds kort een Archos Gmini 500 80 GB en ik kreeg van die oordopjes met 1 lang en 1 kort koord. Dus mijn linkse oordopje heeft een kort koord, en mijn rechter een langere. Mijn vriend had dit ook bij z'n PSP.
Nu is mijn vraag.... Hoe hoor je dit te gebruiken? Achter je nek langs ofzo?

Alvast bedankt,
Bram-bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:11:
Hey mensen. Ik heb een vraagje....
Ik heb sinds kort een Archos Gmini 500 80 GB en ik kreeg van die oordopjes met 1 lang en 1 kort koord. Dus mijn linkse oordopje heeft een kort koord, en mijn rechter een langere. Mijn vriend had dit ook bij z'n PSP.
Nu is mijn vraag.... Hoe hoor je dit te gebruiken? Achter je nek langs ofzo?

Alvast bedankt,
Bram-bal
jep helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 20:15
Oh oh, gisteren per ongeluk mijn eerste in-ears kapot gemaakt (Logitech Playgear Stealth). Kabelbreukie. Eigen schuld wel, maar goed.

Vandaag de Creative EP-630 besteld. Ze zijn maar €29 bij MP3Shop.nl, ik wilde ze eigenlijk een half jaar terug als eerste in-ears bestellen, maar toen waren ze nog €40. Dus dat viel mee. Wel net pas de order geplaatst bij mp3shop.nl, dus ik zal ze vrijdag wel binnenkrijgen.

Kan niet wachten iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkieGeertstra
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
Is er ondertussen al wat meer bekend over de introductiedatum van de Zen Aurvana Earphones? Ik ben wel zeer benieuwd hoe deze gaan klinken. Ik heb nu de EP-630, EP-635 en de Sennheiser CX300 maar ik wil wel een keer wat duurdere. Ben dus benieuwd of ik op deze moet gaan wachten of dat ik beter voor de Shures kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 20:57

Magic666

No one's neighbour!

weet iemand van jullie het verschillen tussen de Shure E3C en E3G?

Zijn de E3G alleen een zwarte versie van de E3C?

edit: check! Bedankt DeeD2k2!

[ Voor 13% gewijzigd door Magic666 op 15-07-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
En, eindelijk, verder in Wat zijn goede oordopjes? Deel 8 :)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.