Na een tijdje te hebben zitten lezen op het forum van het weekend de knoop doorgehakt en ben ik gegaan voor de sennheiser CX300.
Deze moest de standaard koptelefoon vervangen van mijn ipod 5G 60gb.
Heb zitten twijvelen tussen de creative .... (type nummer ff kwijt) en de sennheiser CX300.
Waarom dan toch de sennheiser CX300?
Voornamelijk voor de hoekige plug. Ik ben iemand die zijn snoertje wil wikkelen rond mijn ipod als ik heb niet gebruik en ik hoop hiermee minder snel kabelbreuk te hebben.
De sennheiser CX300 besteld bij Bol en vrijdag had ik hem binnen.
Ben meteen gaan luisteren en heb niet aan inspelen ofzo gedaan. Ik kan niet anders zeggen dan WOW!
Wat een goed geluid als je dit vergelijkt met de standaard ipod koptelefoon. Alles klinkt voller en helderder. Vanochtend voor het eerst buiten op gehad tijdens een wandeling van 10 minuten.
De doppen sluiten het geluid van buiten echt behoorlijk goed af. Verkeer hoor je dus ook niet echt goed (oppassen dus). Wat wel opviel was dat ik wel wind geluiden versterkt hoorde (zeg maar het idee wat je hebt als je je vingers in je oren steekt als het heel hard waait). Maar dit ligt niet aan de sennheiser CX300 denk ik, dit zal je met alle koptelefoons hebben waarbij de doppen zo in je oren zitten.
Voor de rest is mijn eerste ervaring met de sennheiser CX300 zeer goed te noemen.
(gebasseerd op een paar uur gebruik)