Vraagje
Ik heb net de Mediaplayer kit besteld. Ik zit alleen nog met een paar vraagjes waar ik niet goed
een antwoord op heb kunnen vinden.
1) Wie heeft er ervaring met de remote control aansluiting. Aan de achterzijde zit een aansluiting
waarop een externe ontvanger op aangesloten kan worden. Echter bij freecom konden ze niet vertellen welk soort/model dit moet zijn. Ik wil deze namelijk heel graag aansluiten aangezien de
player achter de muur uit het zicht komt te staan. Ik begreep van Freecom dat het een standaard ontvanger is (maar welke) die zij zelf niet verkopen.
2) Op welke manier zijn de films te sharen vanaf een pc? Kunnen deze in submappen staan.
Ik begrijp dat sommigen hiermee nogal wat problemen mee hebben.
Ik wilde namelijk 3 folders aanmaken: Muzie, Films, Foto's en daarin de subfolders met de
desbetreffende inhoud.
Kan dit op folder niveau of moet ik de volledige drive sharen?
Bovendien hoe zit dat met de beveiling. Lijkt me niet handig om deze zo open te gooien en kan je
gebruik maken van users en wachtwoorden.
3) Welke firmware is het meest geschikt om op de speler te zetten. Ik gebruik in principe een XP omgeving en geen Vista. Er gaan nogal wat verhalen rond van verschillende versies.
Misschien dat ik in de toekomst een HD inbouw maar ik wil dan gewoon middels de USB aansluiting de data overzetten.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ben nog een leek op dit gebied.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Stefan