ik ben al een tijdje aan het spelen met deze freecom player. (mg-35)
(ik heb er 2)
Ik heb 3 nas systemen,en ook dat gaat grandioos,alle avi films worden herkend.
De ethernet poort gebruik ik verder niet om files op de drive te zetten,met ndas gaat dat toch te traag.
(de read en write keys stonden er trouwens gewoon op met een sticker.)
Wat ik me afvraag en waar ik probeer achter te komen is wat de uiterste resolutie is wat deze player aankan en in welk formaat dan.
Het spreekt elkaar allemaal erg tegen.
MKV kan ie niet aan.
Toch biedt de interface wel outputs tot 1080i dus je zou iets van 720 p verwachten.
Ik heb ook gelezen dat je het beste de MKV files kan converteren naar TS streams met super en daar ben ik nog mee bezig maar ook hier weer,wat is de maximale resolutie.
De xilisoft HD converter software werkt ook erg goed maar resoluties hoger dan 480x272 geeft ie verkeerd weer. (niet meer 16:9) andere resolutie opties die in de buurt komen heeft de xilisoft converter niet.
Steeds lees je van alles over deze player maar dan blijkt het toch weer over een ander type te gaan.
Wie kan me gewoon kort en bondig vertellen,wat is de maximale resolutie die deze player kan weergeven en welk fileformaat je dan gebruikt.
Convertors heb ik zat,maar steeds een mkv omzeten met andere settings wordt een beetje een langdradig proces.
Ik heb de player aangesloten via component op een full HD tv.
Ik wil mkv's omzetten bij behoud van de 16:9 aspect ratio naar een bestand dat deze player aankan met de hoogst mogelijke resolutie.
Ik kan het opgeven,mkv2vob gebruiken en de playstation 3 gebruiken maar ik wil het toch nog een last try geven.
Ik heb al zo ongelofelijk veel fora doorgelezen dat ik echt de weg nu helemaal kwijt ben.
Ik heb dus de xilisoft convertor, SUPER,Virtualdub,Crazyvideo pro,Powerdirector,Divx Pro,DR Divx,Avisynth enz..
[
Voor 3% gewijzigd door
Nick39 op 14-02-2009 23:52
]