Die van mij niet gecheckt. Maar jij koopt een product en krijgt 1-2 jaar garantie op het geheel. Als de hdd binnen die periode overlijd, omdat de garantie van dat subproduct eerder verlopen is, dan maakt dat voor jou niks uit. De verkoper is en blijft verantwoordelijk voor de verkoop van een degelijk product dat tijdens de garantie periode kosteloos gerepareerd word. Daarbuiten mag je in redelijkheid verwachten dat het apparaat er A niet opeens mee stopt of B je tegen torenhoge reparatiekosten oploopt, mits dit binnen de verwachte levensduur gebeurd.
Heeft er nog iemand ervaring met de MP35 dat het geluid niet sync met de film loopt ?
Ik dacht eerst dat het aan het feit lag dat er een AC3-codering was gebruikt maar
bij een film bestaande uit 2 filmbestanden liep bij de ene het geluid wel sync maar
bij de andere niet..
Het is slechts een fractie dat de film niet gelijkloopt, maar toch genoeg om het
op te merken...
Ik dacht eerst dat het aan het feit lag dat er een AC3-codering was gebruikt maar
bij een film bestaande uit 2 filmbestanden liep bij de ene het geluid wel sync maar
bij de andere niet..
Het is slechts een fractie dat de film niet gelijkloopt, maar toch genoeg om het
op te merken...
stomme vraag misschien, loopt ie op de pc wel synchroon ?INTERPOL schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:10:
Heeft er nog iemand ervaring met de MP35 dat het geluid niet sync met de film loopt ?
bij de andere niet..
op te merken...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
jawel. Er is niet echt een lijn in te trekken, bij sommige films valt het voor, bij andere niet.Caveman schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:49:
[...]
stomme vraag misschien, loopt ie op de pc wel synchroon ?
De regel is wel dat ze allemaal goed lopen, eerder uitzonderlijk dat ze niet mooi samen lopen.
Nog een vraagje, hoe organiseren jullie de films op de schijf ?
Ik heb inmiddels al een HD gevuld met een groot aantal films,
maar er is niet echt organisatie in. 't Zou handig zijn als
je via de MP een korte inhoud kon weergeven van de film of
eventueel een scan van de dvd-cover, niet ?
Ik heb inmiddels al een HD gevuld met een groot aantal films,
maar er is niet echt organisatie in. 't Zou handig zijn als
je via de MP een korte inhoud kon weergeven van de film of
eventueel een scan van de dvd-cover, niet ?
Anoniem: 253832
[quote]josimar schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:30:
[...]
I know. Deze reeds twee keer, want onder de refurbished sticker zat nóg een refurbished sticker, en daaronder pas de eerste met het orginele serialnummer... Deze twee keer gerepareerde unit wordt kennelijk nog als nieuw verkocht. Lekker bedrijfje, dat Freecom...
Even terugkomend op Josimar's ervaring en de mijne (28 februari j.l.).
Ik vermoed dat Freecom nog effe snel winst wil maken op zijn oude voorraad m35 players.
boe!
Want de opvolger Mediagate MG45 is al te koop in de USA en Australie.
Deze zal waarschijnlijk Freecom Mediaplayer M45 gaan heten, denk ik.
Voor zover ik kan zien is het enige verschil, dat het MOBO is aangepast aan SATA.
Wat USB2 snelheid zal hij echter toch niet sneller kunnen dan ca.45 MB/s (praktische grens).
De M35 (PATA) doet bij mij 21 MB/s Read, en 12 MB/s Write via USB2.
I/ Heeft iemand ervaringen met kopen in de USA bij b.v. www.newEgg...(extra kosten).
De dollar koers is lekker laag. De MG 35 drive-in kit kost ca. 90 euro.
II/ Persoonlijk wordt firmware upgraden voor mij pas interessant, als de besturing bijvoorbeeld
slim genoeg word om automatisch (aan de hand van de bestandsextensie) een bestand te
openen. Nu moet je eerst 'audio' kiezen, voordat je een audio bestand kunt opstarten.
[...]
I know. Deze reeds twee keer, want onder de refurbished sticker zat nóg een refurbished sticker, en daaronder pas de eerste met het orginele serialnummer... Deze twee keer gerepareerde unit wordt kennelijk nog als nieuw verkocht. Lekker bedrijfje, dat Freecom...
Even terugkomend op Josimar's ervaring en de mijne (28 februari j.l.).
Ik vermoed dat Freecom nog effe snel winst wil maken op zijn oude voorraad m35 players.
Want de opvolger Mediagate MG45 is al te koop in de USA en Australie.
Deze zal waarschijnlijk Freecom Mediaplayer M45 gaan heten, denk ik.
Voor zover ik kan zien is het enige verschil, dat het MOBO is aangepast aan SATA.
Wat USB2 snelheid zal hij echter toch niet sneller kunnen dan ca.45 MB/s (praktische grens).
De M35 (PATA) doet bij mij 21 MB/s Read, en 12 MB/s Write via USB2.
I/ Heeft iemand ervaringen met kopen in de USA bij b.v. www.newEgg...(extra kosten).
De dollar koers is lekker laag. De MG 35 drive-in kit kost ca. 90 euro.
II/ Persoonlijk wordt firmware upgraden voor mij pas interessant, als de besturing bijvoorbeeld
slim genoeg word om automatisch (aan de hand van de bestandsextensie) een bestand te
openen. Nu moet je eerst 'audio' kiezen, voordat je een audio bestand kunt opstarten.
Ik heb vrij veel spul in de USA gekocht. Maak een rekensom of de verkoopprijs + verzendkosten + mogelijke nabetaling BTW het nog steeds interessant maakt om daar te kopen. Zo ja, dan kun je dat rustig doen. Kijk vooraf of de leverancier ook daadwerkelijk naar Nederland verscheept. Heb je geluk, dan blijft je aankoop vrij van BTW en is ie het goedkoopst. Als je "pech" hebt moet je alsnog BTW betalen. Maar ook dan kan het met de huidige Dollarkoers erg interessant zijn om de de USA te kopen.
Voor de liefhebbers wat info over de opvolger, de MG45. Doet dus ook digitale media (MKV zie ik er overigens niet terug). HDMI aansluiting, SATA en eindelijk uPnP, etc.
Voor de liefhebbers wat info over de opvolger, de MG45. Doet dus ook digitale media (MKV zie ik er overigens niet terug). HDMI aansluiting, SATA en eindelijk uPnP, etc.
• Supports HDMI • Supports 3.5" SATA HDD • Supports Internet Radio • Supports uPnP • Supports 1920 x 1080P Full HD • IEEE 802.11b/g (54Mbps/11Mbps) • Wireless security - WPA/WEP • Wireless infrastructure and Ad-Hoc Mode • 10/100M LAN (No NDAS, file streaming only) • Upgrade firmware easily • Supports a variety of video output: HDMI, Composite, Component & S-Video • Supports a variety of audio output: Stereo, Digital Coaxial & Optical 5.1 Channel Sound and DTS down mix to stereo • Supported Formats: i. Movie : MPEG 1, 2, 4 (MPG, MPEG, AVI, M2V, DAT, VOB, etc) , Xvid (Except GMC, Qpel option applied) ii. Music : MP3, OGG Vorbis iii. Photo : JPG, BMP, GIF, PNG
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Nou, de mijne lijkt al overleden te zijn. Ik krijg minutenlang na het initiële opstartscherm geen keuze scherm (schijf of netwerk), en als het er wel eenmaal is en ik naar de HDD of het netwerk wil gaan gebeurt er niks. De schijf is wel over NDAS te benaderen, dus het loopwerk werkt.
Jammer nou dat ik er de Mediagate firmware op had geflashed, dat schijn niet fijn te zijn met de garantie.
Jammer nou dat ik er de Mediagate firmware op had geflashed, dat schijn niet fijn te zijn met de garantie.
Herstel, het lijkt erop dat alleen de HDD is overleden, diskje eruit en het werkt weer. Pfew...

[ Voor 88% gewijzigd door josimar op 10-03-2008 21:07 ]
Anoniem: 254871
Hij is nu in de aanbieding bij office centre, met de 500Gb schijf voor 199
http://www.officecentre.nl/
Heb de mijne binnen. Super apparaatje. Beter dan streamen van Tversity... Ik heb gewoon mijn MediaPlayer aangesloten via LAN aan mijn PC en USB aan PS3. Moet alleen nog ff een componentkabel kopen, want HD films kijken via s-video is ruk op een full-hd tv.
Heb trouwens de 1.4.9 firmware van mediagate erop geknalt. Ik zie niet echt verbeteringen in het apparaat zelf, dus maar afwachten of het beter is.
Heb trouwens de 1.4.9 firmware van mediagate erop geknalt. Ik zie niet echt verbeteringen in het apparaat zelf, dus maar afwachten of het beter is.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Volledig geruilsoos staat er in de officentre folder. Vraag me af welke HDD erin steekt...Anoniem: 254871 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:40:
Hij is nu in de aanbieding bij office centre, met de 500Gb schijf voor 199
Misschien een ontzettende onnozele vraag: Wat doe je via de USB kabel tussen de MP35 en de PS/3? Speel je dan DvD's in de PS/3 op de MP-35 af, of omgekeerd, of iets anders??CSB schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:44:
Ik heb gewoon mijn MediaPlayer aangesloten via LAN aan mijn PC en USB aan PS3.
Nog een heeeele erge nieuwbie vraag: Als ik de inhoud van een DVD op de HDD in de MP35 kopiëer, of de DvD speler geshared in mijn PC via de MP-35 benader, hoe kan ik dan de film afspelen? Ik zie allemaal VOB, TSO en ISO filetjes, maar bij geen van allen begint de film te spelen, noch van de MP-35's HDD noch van de shared DvD. CD's kan ik via de RIP functie van Windows mediaplayer als WMV of MP3 bestanden op die MP-35 zteen, maar bij films kom ik niet verder dan afspelen van AVI bestanden, met DVD's kom ik er niet uit.
Van een DVD in losse bestanden heb je het IFO file nodig, en als het een ISO is kun je die gewoon afspelen.josimar schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:36:
[...]
Misschien een ontzettende onnozele vraag: Wat doe je via de USB kabel tussen de MP35 en de PS/3? Speel je dan DvD's in de PS/3 op de MP-35 af, of omgekeerd, of iets anders??
Nog een heeeele erge nieuwbie vraag: Als ik de inhoud van een DVD op de HDD in de MP35 kopiëer, of de DvD speler geshared in mijn PC via de MP-35 benader, hoe kan ik dan de film afspelen? Ik zie allemaal VOB, TSO en ISO filetjes, maar bij geen van allen begint de film te spelen, noch van de MP-35's HDD noch van de shared DvD. CD's kan ik via de RIP functie van Windows mediaplayer als WMV of MP3 bestanden op die MP-35 zteen, maar bij films kom ik niet verder dan afspelen van AVI bestanden, met DVD's kom ik er niet uit.
Ik probeer het even uit. De DvD Oceans 12 erin gesopt, daar staan drie IFO bestanden op. VIDEO_TS.IFO, VTS_01_0.IFO, VTS_02_0.IFOCaveman schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Van een DVD in losse bestanden heb je het IFO file nodig, en als het een ISO is kun je die gewoon afspelen.
Als ik de eerste selecteer krijg ik de copyright waarschuwing in alle talen in noodtempo over het scherm, bij de andere twee komt er een blokje met de tekst DVD rechts bovenin het scherm, maar blijft het scherm verder zwart. Op de DvD speler in de PC is ook geen activiteit.
In principe moet je Video_ts.ifo hebben das het DVD root menu, als die het op de PC ook niet doet dan is er iets mis met je dvd.josimar schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:54:
[...]
Ik probeer het even uit. De DvD Oceans 12 erin gesopt, daar staan drie IFO bestanden op. VIDEO_TS.IFO, VTS_01_0.IFO, VTS_02_0.IFO
Als ik de eerste selecteer krijg ik de copyright waarschuwing in alle talen in noodtempo over het scherm, bij de andere twee komt er een blokje met de tekst DVD rechts bovenin het scherm, maar blijft het scherm verder zwart. Op de DvD speler in de PC is ook geen activiteit.
Ik ben er al uit: Mijn PC en/of netwerk is te traag om DvD's rechtstreeks van de gesharede DvD speler te streamen. En er was een geluidstinstelling niet goed, stond op digital huppeldepup, waardoor ik bij naar de mediaspeler gecopiëerde bestanden geen geluid kreeg. Ik moet dus op zoek naar een flukse HDD voor erin, want gedownloade films kan ik dus ook niet van mijn PC of andere NAS schijfje spelen...
Vrij simpel. De mediaplayer speelt geen 1080P af. De PS3 wel.josimar schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:36:
[...]
Misschien een ontzettende onnozele vraag: Wat doe je via de USB kabel tussen de MP35 en de PS/3? Speel je dan DvD's in de PS/3 op de MP-35 af, of omgekeerd, of iets anders??
Dus je gebruikt je mediaspeler alleen als opslag voor de PS/3?
Nee, ik gebruik de mediaplayer ook daadwerkelijk als mediaplayer. Alleen voor films met een hogere resolutie (zoals 720P en 1080P) gebruik ik hem i.c.m. de PS3 via USB.josimar schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:38:
Dus je gebruikt je mediaspeler alleen als opslag voor de PS/3?
Weet iemand of er firmware is waarmee je direct naar uitzending gemist kan kijken? Lijkt mij erg handig, nu gaat de laptop op de salontafel.
Ja, want volgens mij is dit de versie zonder WLAN, dus dat wordt lastigAnoniem: 94923 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:22:
Als ik DVD files via WiFi wil kijken raden jullie deze af?
Anoniem: 201946
Ik heb van de week mijn refurbished drive-in kitje binnengekregen (verjaardagskado van mijn vrienden). Gisteren een Spinpoint 750gb (s-ata) in mijn pc'tje geprakt en de "oude" 200 gb ide schijf in de MP gestoken. Draait prima, erg tevreden over de beeldkwaliteit. Kit zag er ongelovelijk netjes uit, totaal geen sporen van gebruik.
Was eerst blij verrast toen ik de 400gb stikker op de doos zag zitten, en daarbij de doos nogal zwaar aanvoelde voor een lege kit. Helaas, geen schijf maar een flink zware voeding.
Zijn er voordelen om van de stock firmware naar de 1.4.9 te upgraden? Zo ja welke?
Was eerst blij verrast toen ik de 400gb stikker op de doos zag zitten, en daarbij de doos nogal zwaar aanvoelde voor een lege kit. Helaas, geen schijf maar een flink zware voeding.
Zijn er voordelen om van de stock firmware naar de 1.4.9 te upgraden? Zo ja welke?
Ik die van mij nu ook een paar dagen binnen en ik moet zeggen dat ik positief verbaasd ben. Ik verwachte een apparaat vol krassen (refurbished) met een matig geluid en een zeer trage NDAS connectie. In de praktijk krijg ik een apparaat wat op een lege batterij in de afstandsbediening na niet van nieuw is te onderscheden met een voor mp3 best redelijke geluidskwaliteit op een harman en kardonn versterker. Ook de NDAS snelheid van ca 1,5 MB per seconde vind ik zeer redelijk. Over een gemiddeld WIFI netwerk haal je dit vaak niet eens. Al met al een tevreden gebruiker.
Het enige waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen is dat ik de eerste keer een vrij hoge processor belasting had bij het gebruik van de NDAS connectie (100% op beide cores van mijn X2). Grappige is dit hierna niet meer is voorgekomen. Zal wel iets met herstarten van mijn PC te maken hebben.
Het enige waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen is dat ik de eerste keer een vrij hoge processor belasting had bij het gebruik van de NDAS connectie (100% op beide cores van mijn X2). Grappige is dit hierna niet meer is voorgekomen. Zal wel iets met herstarten van mijn PC te maken hebben.
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Anoniem: 94923
Waarom vergelijk je dit met Wifi eigenlijk?cornelisprul schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 12:51: Ook de NDAS snelheid van ca 1,5 MB per seconde vind ik zeer redelijk. Over een gemiddeld WIFI netwerk haal je dit vaak niet eens. Al met al een tevreden gebruiker.
Omdat ik veelvuldig op WIFI netwerken werk, waardoor ik redelijk gewent ben aan dit soort snelhedenAnoniem: 94923 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 02:25:
[...]
Waarom vergelijk je dit met Wifi eigenlijk?
Anoniem: 200890
Sorry voor de wat late reactie maar ik kom regelmatig films tegen waarbij het geluid niet sync met de film loopt. Dit komt overigens alleen voor bij de MP 35 met dezelfde films heb ik geen last op de 350 WLAN. Het gaat hier bij mij in alle gevallen om DIVX formaten met AC3 geluid. Het geluid gaat meestal in de Analog/DPCM mode uit sync lopen als je de search functie gebruikt (in de Encode digital mode lijkt dit niet te gebeuren). Bij XVID ben ik dit probleem nog niet tegen gekomen. Ik heb de onderstaande Workaround gevonden op het avsforum. Deze workaround werkt voor mij prima en is redelijk snel:INTERPOL schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:10:
bij de andere niet..
op te merken...
skymatrix10-24-05, 10:51 AM
I was also experiencing a/v (AC3) sync issues with the MediaGate MG-35 firmware from v1.4.0 and up.
In my case I found a solution by "re-interleaving" the avi file. I suggest to use VirtualDubMod. It can be downloaded : http://sourceforge.net/projects/virtualdubmod
Note that Re-interleaving does NOT change the video or audio quality of the existing file. It only changes the structural pattern that the audio and video are linked within the file. Luckily, it's also very quick to do.
Re-Interleave the DivX/XviD file using a Preload of 96ms with Interleaving also set to 96ms. This is what AutoGK uses by default, and it fixes the av sync problem with Firmware v1.4.0. I haven't bothered to test other values, but these work for me. However these settings do seem to affect how well Windows Media Player (and others), seek using FF/REW, so there may be more universally optimum Interleaving settings to be experimented with.
Within VirtualDubMod, (once you've loaded in the avi file), you need to choose "Stream list" from the "Streams" menu. Then "Right-click" the Audio stream, and click "Interleaving". Change both the Preload value (I'd suggest 96ms) and the "Interleaving audio every x ms" (Also try 96ms). Then Re-Save the file using "Save As", BUT make sure you choose "Direct stream copy" for the video mode, so that the file does not get re-encoded!
I hope this helps anybody else who, like me, had av sync problems with Firmware v1.4.xx on both the MediaGate MG-25 and MG-35.
ps. Don't forget... If, while watching a long movie, the audio and video slowly go out of sync, pressing the "0" key on the remote control should re-sync it. Works for me! This kind of slow desync (which only happens to me occassionally) is probably only an issue with network access. Not having a HDD in my MG-35, I can't comment further.
De MP35 heeft geen wifi, de MP350 wel. De vergelijking wordt gemaakt met wifi vanwege de vergelijkbare snelheid van zijn wifi netwerk verbinding met die van NDAS.Anoniem: 94923 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 16:14:
Maar een paar posts hierboven wordt beweerd dat er geen Wifi op zit
Anoniem: 201946
Heb het sync-probleem nog niet ondervonden, maar ik kijk dan ook voor het merendeel snowboard-, surf- en skatefilms op m'n playertje in .avi. Zit over het algemeen niet veel dialoog in.
Mocht ik het toch tegenkomen dan ga ik bovenstaande workaround zeker proberen!
Mocht ik het toch tegenkomen dan ga ik bovenstaande workaround zeker proberen!
Ik denk dat ik de MP450 kit ga aanschaffen. Deze beschikt over Wifi en een HDMI outtroftnom schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:17:
[...]
De MP35 heeft geen wifi, de MP350 wel. De vergelijking wordt gemaakt met wifi vanwege de vergelijkbare snelheid van zijn wifi netwerk verbinding met die van NDAS.
Beste mensen, heeft iemand van jullie de MP-35 in combinatie met de Datatank Gatweway van Freecom in gebruik? Ik wilde dat eens proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar. De mediaplayer heeft namelijk geen mogelijkheid om naam&wachtwoord mee te geven om een share te benaderen, en die DTG geeft alleen maar login aan gebruikers met een naam&pwd. Die DTG heeft ook een uP&P mediaserver functie, maar die krijg ik helemaal niet in combinatie met de MP35 in werking...
Wie kan me een zetje in de goede richting geven?
Geen probleem, ik probeer het uit. Vervelend als je de film op de MP hebt staan en er dan mee naar vrienden gaat om te bekijken en dan vast te stellen dat ie niet sync loopt...Anoniem: 200890 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:21:
[...]
Sorry voor de wat late reactie maar ik kom regelmatig films tegen waarbij het geluid niet sync met de film loopt.
thx voor de workaround
Op de site van freecom, ergens bij support, staat een handleiding hoe een userless/pwless folder aan te maken. Die moet je mp-35 dan kunnen zien.josimar schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:27:
Beste mensen, heeft iemand van jullie de MP-35 in combinatie met de Datatank Gatweway van Freecom in gebruik? Ik wilde dat eens proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar. De mediaplayer heeft namelijk geen mogelijkheid om naam&wachtwoord mee te geven om een share te benaderen, en die DTG geeft alleen maar login aan gebruikers met een naam&pwd. Die DTG heeft ook een uP&P mediaserver functie, maar die krijg ik helemaal niet in combinatie met de MP35 in werking...
Op de site http://www.openfsg.com/ staat ook een dergelijke uitleg.
Grr, ik zal wel verkeerd zoeken, of de verkeerde zoekterm Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die me die oplossing kan geven?
Daar gaat ie:josimar schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:10:
Grr, ik zal wel verkeerd zoeken, of de verkeerde zoekterm Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die me die oplossing kan geven?
http://www.openfsg.com/download/HowTo_Userless_folder.pdf
http://www.openfsg.com/fo...d=a&hilit=userless+folder
http://www.openfsg.com/fo...&ch=300&t=0&submit=Search
[ Voor 14% gewijzigd door Caveman op 21-03-2008 20:18 ]
Mijn netwerkverbinding valt steeds weg.
Als ik de freecom 35 heb opgestart dan krijg ik na 1 minuut verbinding met mijn PC via het netwerk.
Na 20 seconden valt de verbinding vervolgens weer weg.
Ik draai de nieuwste firmware.
Iemand bekend met dit probleem?
René
Als ik de freecom 35 heb opgestart dan krijg ik na 1 minuut verbinding met mijn PC via het netwerk.
Na 20 seconden valt de verbinding vervolgens weer weg.
Ik draai de nieuwste firmware.
Iemand bekend met dit probleem?
René
Anoniem: 19058
Ik heb mijn mediaplayer inmiddels terug ontvangen van freecom na het vastlopen bij het flashen van de laatste firmware (hulde aan de service van freecom overigens)
Nu hebben zij hem voorzien van de laatste officiele firmare (1.4.9) maar tot mijn spijt kan ik nog steeds niet streamen vanaf Vista. De films breken zonder uitzondering af na een seconde of 10 : netwerkverbinding verbroken.
Iemand nog een idee wat dit kan oplossen?
-edit: @hierboven, jij draait zeker ook Vista?
Nu hebben zij hem voorzien van de laatste officiele firmare (1.4.9) maar tot mijn spijt kan ik nog steeds niet streamen vanaf Vista. De films breken zonder uitzondering af na een seconde of 10 : netwerkverbinding verbroken.
Iemand nog een idee wat dit kan oplossen?
-edit: @hierboven, jij draait zeker ook Vista?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 19058 op 22-03-2008 18:45 ]
Mensen die Vista draaien en problemen hebben met de verbinding, moeten even goed door het forum heen zoeken, het is een bekend probleem en er staan ook wel oplossingen in het forum. Ik draai zelf XP, dus heb niet zo opgelet bij dit probleem anders had ik de oplossing er wel bij gezet...
Hier geen enkel probleem met Vista. Zou er niet toe moeten doen, maar ik share alleen de public map
[edit] Gebruik de orginele 1.4.9 Firmware
[edit] Inmiddels wel problemen. Opgelost door FW update
[edit] Gebruik de orginele 1.4.9 Firmware
[edit] Inmiddels wel problemen. Opgelost door FW update
[ Voor 34% gewijzigd door cornelisprul op 29-03-2008 10:25 ]
het schijnt dat het een bekend probleem is met firmware 1.4.9.
1.5.1. lost dit op maar ik ben een beetje huiverig te upgraden, de laatste keer bleef hij hangen en moest mijn player terug naar de fabriek.
Weet iemand of
1.5.1 van airlink tech gewoon te gebruiken is op de MP35?
1.5.1. lost dit op maar ik ben een beetje huiverig te upgraden, de laatste keer bleef hij hangen en moest mijn player terug naar de fabriek.
Weet iemand of
1.5.1 van airlink tech gewoon te gebruiken is op de MP35?
Waarom niet gewoon met de officiele firmware?
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Weet iemand al een adresje om de 45 te kopen lijkt mij net weer even iets beter als de 35
http://www.airlinktek.com/english/product.php?prod=mg45
Amazon bijvoorbeeld leverd de 45 niet aan Nederland
Update Dit wordt hem
http://cgi.ebay.nl/Mediag...ewItem?_trksid=p1638.m122
voor de prijs van een 35 (30USD verzendkosten) 108 euro totaal
Update Dit wordt hem
[ Voor 40% gewijzigd door superadmin op 24-03-2008 19:13 ]
Nee, je ziet dat goed. Het is exact dezelfde speler, dus die firmware gaat prima. Alleen heb je geen freecom bootlogo meer....... (oh wat erg....Anoniem: 19058 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:42:
[...]
dat is toch dezelfde bron (airlinktek) of zie ik dat verkeerd?
Voor mensen met het vista probleem (verbroken connectie bij het afspelen van bestanden) en die een MP35 hebben ZONDER harddisk;
firmware 1.5.1. van Mediagate moet dit oplossen. Maar pas op: updaten over het netwerk zal fout gaan en maakt je speler onbruikbaar. Dit omdat, volgens freecom support, het firmware bestand op dezelfde manier wordt gezien als een video of ander mediabestand, met het gevolg dat tijdens het flashen net als bij films de verbinding weg valt. Wat inhoudt dat je je speler terug naar de fabriek kan sturen.
De enige oplossing is een harddisk in de MP35 te plaatsen en het FW bestand hierop te plaatsen.
Voor de goede orde, in tegenstelling tot wat ik hier lees: volgens freecom vervalt je garantie NIET bij het flashen van firmwares die niet van henzelf afkomstig zijn.
firmware 1.5.1. van Mediagate moet dit oplossen. Maar pas op: updaten over het netwerk zal fout gaan en maakt je speler onbruikbaar. Dit omdat, volgens freecom support, het firmware bestand op dezelfde manier wordt gezien als een video of ander mediabestand, met het gevolg dat tijdens het flashen net als bij films de verbinding weg valt. Wat inhoudt dat je je speler terug naar de fabriek kan sturen.
De enige oplossing is een harddisk in de MP35 te plaatsen en het FW bestand hierop te plaatsen.
Voor de goede orde, in tegenstelling tot wat ik hier lees: volgens freecom vervalt je garantie NIET bij het flashen van firmwares die niet van henzelf afkomstig zijn.
Heb je dat ergens zwart op wit? Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk. Dit houdt in dat ik bijvoorbeeld de firmware van mijn telefoon hierop kan flashen zonder mijn garantie te doen vervallen.Anoniem: 19058 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
Kun je niet beter de MP-450 nemen. Deze heeft HDMI, WLAN en kan ook HDD's aan van 1TB.superadmin schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:50:
Weet iemand al een adresje om de 45 te kopen lijkt mij net weer even iets beter als de 35
Update Dit wordt hem
Verschillende webshops bieden hem al aan vanaf 162 euro
Ik heb mijn MP-350 gecancelled en ga deze bestellen.
[ Voor 3% gewijzigd door BeaM-R op 25-03-2008 19:15 ]
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ze bedoelen denk ik meer dat de garantie niet vervalt bij het flashen van de firmware van airlinktech.cornelisprul schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:56:
[...]
Heb je dat ergens zwart op wit? Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk. Dit houdt in dat ik bijvoorbeeld de firmware van mijn telefoon hierop kan flashen zonder mijn garantie te doen vervallen.
Maar buiten dat, als jij gsm firmware wil flashen, moet je dat vooral doen. Als de chip eenmaal niet meer werkt kunnen ze volgens mij onmogelijk zien wat je ermee gedaan hebt.
@BeaM-R
Wifi gebruik niet .Zeker niet in combinatie met hd video.
Ik heb al mijn media al centraal opgeslagen op mijn server, dus harde schijf hoeft voor mij ook niet.
hdmi is wel prettig,
Maar is de kwaliteit daarvan niet gelijk van als de component uitgangen?
scheelt toch weer 60 euro
Ik heb al mijn media al centraal opgeslagen op mijn server, dus harde schijf hoeft voor mij ook niet.
hdmi is wel prettig,
Je kan volgens mij geen HD afspelen zonder HDMI (ik heb er niet zo heel veel verstand vansuperadmin schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:57:
@BeaM-R
hdmi is wel prettig,
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Volgens mij is het trouwens ook mogelijk om de firmware gewoon op een usb stick te zettenAnoniem: 19058 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
Voor mensen met het vista probleem (verbroken connectie bij het afspelen van bestanden) en die een MP35 hebben ZONDER harddisk;
dit heb ik de laatste keer ook gedaan namelijk
Eeuwige n00b
Je hebt een MP350 zeker? De MP35 heeft helaas geen USB host functie, dus een USB stick kun je daar nergens inpluggen.Leon schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:39:
[...]
Volgens mij is het trouwens ook mogelijk om de firmware gewoon op een usb stick te zetten
dit heb ik de laatste keer ook gedaan namelijk
Na mijn vorige post waarin ik meldde dat Vista en de 1.4.9 firmware prima werkte hier opeens ook problemen. Lijkt alleen op te treden bij video en niet bij muziek. Heb daarom maar de MG35NDAS firmware geinstalleerd. Sindsdien lijkt het probleem verholpen. Nu maar hopen dat er geen garantie probs komen
@BeaM-R
heb je die MP-450 al binnen
ik wil er ook graag een halen, maar ik zie de optie dat hij ifo bestanden
kan uitlezen (en dus menu's enzo) en niet meer bijstaan.
zou jij kunnen vertellen of het nog wel kan bij deze nieuwe versie.
heb je die MP-450 al binnen
Anoniem: 257466
hoi
weet iemand of de 450 dts kan afspelen ? ik kan alleen vinden dat er een optie is om dts naar stereo te converten
gr
weet iemand of de 450 dts kan afspelen ? ik kan alleen vinden dat er een optie is om dts naar stereo te converten
gr
Nee, hij geeft DTS transparant door (is een licentieverhaal). Je hebt dus een DTS receiver nodig om het DTS signaal te kunnen gebruiken. Heb je die niet, dan kun je het signaal naar stereo downmixen.
Anoniem: 257466
bedankt dat is wat ik wou horen.roma0803 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:04:
Nee, hij geeft DTS transparant door (is een licentieverhaal). Je hebt dus een DTS receiver nodig om het DTS signaal te kunnen gebruiken. Heb je die niet, dan kun je het signaal naar stereo downmixen.
Ik heb een dts receiver maar was bang dat het signaal alleen als stereo doorgegeven werd
Als het goed is zou vandaag het geld teruggestort zijn van mijn geannulleerde bestelling van de 350. Als dat zo is bestel ik vanavond de 450. Levertijd is bij verschillende webshop 1-3 werkdagen, dus ik verwacht hem dan begin volgende week binnen te hebben.aron21 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:40:
@BeaM-R
heb je die MP-450 al binnen![]()
Hier vind je de datasheet van de 450. En er staat idd geen ifo bij...
[ Voor 9% gewijzigd door BeaM-R op 02-04-2008 12:00 ]
Krijg er morgen 1 binnen, dan maar zonder reviews 
Ik laat mijn bevindingen weten
Ik laat mijn bevindingen weten
Ik heb ook nog heel even gewacht met bestellen. Ben heel benieuwd naar de bevindingen van Focus.
Vooral over het feit of de 450 nu wel of niet overweg kan met ifo bestanden....
Vooral over het feit of de 450 nu wel of niet overweg kan met ifo bestanden....
Heb 'm net geïnstalleerd. De 450 speelt gewoon .IFO af. Ook te lezen in de handleiding op http://www.airlinktek.com/english/product.php?prod=mg450hd
Anoniem: 257767
mooi, ten tijde van jouw posting heb ik hem aangeschaft bij informatique! Wreed cool, hij draait als een tierelier!!!!!!!!!!!1
Dat wilde ik even horen! Thx.mazzle schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 16:42:
Heb 'm net geïnstalleerd. De 450 speelt gewoon .IFO af. Ook te lezen in de handleiding op http://www.airlinktek.com/english/product.php?prod=mg450hd
Ga hem nu gelijk bestellen
-duidelijke heldere interface
-makkelijke setup (netwerk)
-harddisk inbouwen easy
-speelt idd ifo af
-beeld kwaliteit super via hdmi (op 42 inch panasonic plasma op 720p)
Weet alleen nog niet welk formaat hd bestanden hij precies afspeelt, probeerde een 720p wmv bestand en deze werkte niet. Ga nu ff wat anders proberen
-harddisk inbouwen easy
-speelt idd ifo af
Weet alleen nog niet welk formaat hd bestanden hij precies afspeelt, probeerde een 720p wmv bestand en deze werkte niet. Ga nu ff wat anders proberen
hmmmmmm..........
De droom dat ik hiermee hd bestanden kan afspelen is hierbij over
Had ook iets meer research moeten doen maar eigenlijk kan je met de 450 geen hd bestanden afspelen, schijnt dat heel soms een wmv hd bestand op goed geluk wil afspelen.
Ik gebruikte al een xbox met xbmc dus deze 450 gaat in de verkoop. Heb net een hdx 900 besteld
De droom dat ik hiermee hd bestanden kan afspelen is hierbij over
Had ook iets meer research moeten doen maar eigenlijk kan je met de 450 geen hd bestanden afspelen, schijnt dat heel soms een wmv hd bestand op goed geluk wil afspelen.
Ik gebruikte al een xbox met xbmc dus deze 450 gaat in de verkoop. Heb net een hdx 900 besteld
@Focus
waar heb je hem gekocht?
ik speel toch alleen nog maar dvd's af (via netwerk) met me xboxje maar die is zo groot
ik vind die 450 mooi klein en heeft wifi
(kan ik hem ook nog eens bij een andere tv zetten zonder
dat ik meteen kabels moet gaan omleggen)
waar heb je hem gekocht?
ik speel toch alleen nog maar dvd's af (via netwerk) met me xboxje maar die is zo groot
ik vind die 450 mooi klein en heeft wifi
[ Voor 68% gewijzigd door aron21 op 06-04-2008 12:11 ]
Bij etz heb ik hem vandaanaron21 schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:45:
@Focus
waar heb je hem gekocht?
ik vind die 450 mooi klein en heeft wifi(kan ik hem ook nog eens bij een andere tv zetten zonder
Je mag die van mij ook overnemen
[ Voor 4% gewijzigd door Focus op 06-04-2008 13:56 ]
Hé, ik ben benieuwd naar deze ervaringen. Is de interface anders dan de MP-35?? (Die vind ik namelijk allesbehalve helder, onnodig omslachtig zou ik eerder zeggen. Ter vergelijk, ik heb laatst dat Argosy 2,5" portable mediaspelertje via Ibood gekocht, en die wint het op alle fronten van de MP-35. Alleen al de onzinnige keuze voorraf of je movie, music, pictures etc. wilt spelen, en dat je naar de map moet navigeren om de *.IFO of anders bestand moet opzoeken en opstarten. MEet die argosy volstaat het de map te selecteren en pakt hij automatisch het te spelen bestand (in geval vcan een gekopieerde DVD hoef je ook niet de VIDEO-TZ map nog eens in te gaan, maar start hij het menu als je de hoofdmap selecteert).Focus schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:21:
-harddisk inbouwen easy
-speelt idd ifo af![]()
Vandaag ook mijn MP-450 opgehaald en aangesloten.
Ben er even een beetje mee bezig geweest maar wat me opviel is dat films de 1e minuut ofzo erg schokkerig lopen (geluid hakkelt ook). Daarna lijkt het wel goed te lopen. Dit was dmv een film afspelen via wlan. Ik heb er (nog) geen HDD inzitten.
Iemand die dit probleem herkend??
[EDIT]Nou, ipv 1 minuut is het ongeveer vanaf begin tot een minuut of 5 waarna het beeld freezed. Stukjes tussendoor loopt hij weer wel goed. Lijkt net of het netwerk te traag is maar dat lijkt me sterk. Ga morgen even proberen hoe het gaat als ik hem bedraad gebruik.
Ben er even een beetje mee bezig geweest maar wat me opviel is dat films de 1e minuut ofzo erg schokkerig lopen (geluid hakkelt ook). Daarna lijkt het wel goed te lopen. Dit was dmv een film afspelen via wlan. Ik heb er (nog) geen HDD inzitten.
[EDIT]Nou, ipv 1 minuut is het ongeveer vanaf begin tot een minuut of 5 waarna het beeld freezed. Stukjes tussendoor loopt hij weer wel goed. Lijkt net of het netwerk te traag is maar dat lijkt me sterk. Ga morgen even proberen hoe het gaat als ik hem bedraad gebruik.
[ Voor 29% gewijzigd door BeaM-R op 09-04-2008 00:09 ]
Nou, ik kan je nu al de uitkomst geven... Wlan is gewoon te traag om fatsoenlijk te "streamen"BeaM-R schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:54:
@iedereen met een 450; is het niet wat om daar een apart topic voor aan te maken ?
Ja, herkenbaar. Divx gaat perfect, DVD IFO is via WLAN bij mij ook niet te doen. Binnenkort een HD erin zetten.BeaM-R schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:54:
Dus het wlan netwerk is te traag om een ifo file te streamen over wlan. Das jammer.
Dan denk ik dat ik ook maar voor de optie ga om er een HD in te zetten.
Dan denk ik dat ik ook maar voor de optie ga om er een HD in te zetten.
Ik heb de 450 net een weekje in bezit. De eerste dagen nogal wat problemen gehad, met name de wireless verbinding was nogal wisselvallig en viel zelfs geregeld uit. FTP was dan ook zeer traag en haperde geregeld. Ook m'n router (ASUS WL500G) deed geregeld moeilijk. Vandaag merkte ik dat hij was uitgeleverd met firmware 1.1.8. Upgrade naar 1.1.10 uitgevoerd en nu lijkt alles perfect te lopen. In ieder geval is FTP stabiel.
Nee ik wil lekker mee lezen..wie weet koop ik die als ik uitgekeken ben op de 350lan.Caveman schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
[...]
@iedereen met een 450; is het niet wat om daar een apart topic voor aan te maken ?
Uit de handleiding begreep ik dat je ook playlisten kan gebruiken (.m3u), maar werkt dat alleen maar als je die playlist op de interne HDD zet of ook als je de playlist (en mp3's) op je computer hebt staan?
Anoniem: 221043
Heb de MP-450 met ingebouwde 500gb nu zo'n 2 weekjes in bezit. Tot nu toe bevalt ie uitstekend. Enige minpunt: als je grote bestanden er naar toe wilt kopieren gaat dat via Wlan natuurlijk niet zo snel. Daarvoor zul je toch echt een Lan kabel moeten trekken of op je PC aansluiten via USB.
Tot slot nog een vraag: bestaat er software welke video streams van internet (bijv. uitzending gemist) realtime omzet naar een avi-bestand zodat je dat avi-bestand met je Mediaplayer streamend via je lokale netwerk kan afspelen?
Ik zou graag namelijk via de Mediaplayer een video-stream van mijn pc willen afspelen zonder eerst die hele video-stream te hoeven opslaan en converteren. Als dit mogelijk mocht zijn, is de Mediaplayer namelijk helemaal af!
Tot slot nog een vraag: bestaat er software welke video streams van internet (bijv. uitzending gemist) realtime omzet naar een avi-bestand zodat je dat avi-bestand met je Mediaplayer streamend via je lokale netwerk kan afspelen?
Ik zou graag namelijk via de Mediaplayer een video-stream van mijn pc willen afspelen zonder eerst die hele video-stream te hoeven opslaan en converteren. Als dit mogelijk mocht zijn, is de Mediaplayer namelijk helemaal af!
Anoniem: 228838
Al Tech, de producent van de meeste freecom-35 achtige mediaplayers heeft een nieuwe firmware versie uitgebracht, versie 1.5.2. Met deze versie komt een oplossing voor het "stotteren" bij het afspelen van ISO images met een hoge bitrate over het netwerk.
De stock upgrade is hier te vinden (link naar tiny.cc met veel reclame)
Een gemodde versie met mooiere kleurtjes en dergelijke staat hier
Nieuwe firmware voor 450HD WLAN: http://www.airlinktek.com...yfield=&key=&product=0533
1.1.11 changlog:
1.1.11 version update features (from 1.1.8 version)
1. Fixed : HDMI/DVI detection problem.
2. Fixed : Some usb devices in USB host ports, were not detected correctly.
3. Fixed :IRadio Buffering and "Stop" lockup issue.
1.1.11 changlog:
1.1.11 version update features (from 1.1.8 version)
1. Fixed : HDMI/DVI detection problem.
2. Fixed : Some usb devices in USB host ports, were not detected correctly.
3. Fixed :IRadio Buffering and "Stop" lockup issue.
Anoniem: 257925
hoi,
onlangs ook de 450 aangeschaft.
Ik kan als ik rechtstreeks vob bestanden kies geen ondertiteling afsprelen.? Kies
ik ifo dan kan ik dit wel, maar dan liever ik wel een centimeter of 10/15 aan beeld in
in de hoogte krijg dan grote zwarte balken boven en onder de film, wel met ondertiteling
maar het is zonde van het groote beeld (plasma 1.07cm). Iemand een TIP????
Ik kan als ik rechtstreeks vob bestanden kies geen ondertiteling afsprelen.? Kies
ik ifo dan kan ik dit wel, maar dan liever ik wel een centimeter of 10/15 aan beeld in
in de hoogte krijg dan grote zwarte balken boven en onder de film, wel met ondertiteling
Focus schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:21:
-harddisk inbouwen easy
-speelt idd ifo af![]()
Volgens mij zit je naar een 21:9 film te kijken en dan kloppen die zwarte balkjes wel.Anoniem: 257925 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:36:
hoi,
Eventueel zou je je tv dit kunnen laten scalen
21:9 houdt in? en idd zwarte balkjes zou niet erg zijn, maar het zijn BALKEN, dus dat is minder.
Ik kan mijn tv idd op zoom zetten maar zie dan maar 1 regel van de ondertiteling, dat schiet dus ook niet op. Zijn gewoon dvd films uit de videotheek weet niet of die 21:9 zijn??
nog tips?
Ik kan mijn tv idd op zoom zetten maar zie dan maar 1 regel van de ondertiteling, dat schiet dus ook niet op. Zijn gewoon dvd films uit de videotheek weet niet of die 21:9 zijn??
nog tips?
Anoniem: 94923 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:56:
[...]
Volgens mij zit je naar een 21:9 film te kijken en dan kloppen die zwarte balkjes wel.
Eventueel zou je je tv dit kunnen laten scalen
Hoi, heb je ergens een overzicht van features in de stock versus gemodde 1.5.2 firmware? Zit er FTP op de mod??Anoniem: 228838 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:40:
Al Tech, de producent van de meeste freecom-35 achtige mediaplayers heeft een nieuwe firmware versie uitgebracht, versie 1.5.2. Met deze versie komt een oplossing voor het "stotteren" bij het afspelen van ISO images met een hoge bitrate over het netwerk.
Hoi,
mijn plasma van 1.07cm, scherm is 52cm. hoog, lever boven en onder 11 cm in,
dus hou effectief over 30cm beeld, onder tekst? is dat dan acceptabel en normaal?
bedankt vriend.
mijn plasma van 1.07cm, scherm is 52cm. hoog, lever boven en onder 11 cm in,
dus hou effectief over 30cm beeld, onder tekst? is dat dan acceptabel en normaal?
bedankt vriend.
Anoniem: 94923 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 20:03:
De meeste bioscoopfilms zijn 21:9, Google is je vriend
Anoniem: 228838
De "user" editie van de modded firmware betreft alleen de andere kleurstelling en graphics in de user interface, in de "development" versie zitten extra's als FTP, telnet e.d.josimar schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:14:
[...]
Hoi, heb je ergens een overzicht van features in de stock versus gemodde 1.5.2 firmware? Zit er FTP op de mod??
In het Mediaplayer Hacking topic in NOS heb ik de details over de eerste beta versie van de modded development firmware op basis van 1.5.2 gepost, zie dit bericht. In die beta zit ook een FTP server die volgens sommigen sneller is dan NDAS, ik kan die berichten niet bevestigen omdat ik geen NDAS gebruik ...
Edit: Verschil tussen user en development versies toegevoegd.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 228838 op 06-05-2008 16:19 ]
Heb een paar vraagjes aan de mensen met een Freecom 450 (WLAN)
1. Heeft het een mooi overzichtelijk menu? (heb je misschien een scheenshot hiervan voor me?)
2. En kun je mp3s met langere bestandsnaam, en rare tekens goed naar de freecom heen transporteren?
3. Kun je goed mappen van de mp3's maken en hier ook afbeeldingen aan de map aan koppelen?
4. En als laatste of er ook iets van een zoek functie voor mp3's opzit?
Heeeeeeeel erg bedankt alvast voor je reactie...
Twente18
1. Heeft het een mooi overzichtelijk menu? (heb je misschien een scheenshot hiervan voor me?)
2. En kun je mp3s met langere bestandsnaam, en rare tekens goed naar de freecom heen transporteren?
3. Kun je goed mappen van de mp3's maken en hier ook afbeeldingen aan de map aan koppelen?
4. En als laatste of er ook iets van een zoek functie voor mp3's opzit?
Heeeeeeeel erg bedankt alvast voor je reactie...
Twente18
is er iemand die de Freecom 450 WLAN als NTFS geformateerd heeft?
zijn er dan problemen, eventueel met ftp of zo?
momenteel breekt hij af op bestanden groter dan 4GB (omwille van FAT32 wellicht)
zijn er dan problemen, eventueel met ftp of zo?
momenteel breekt hij af op bestanden groter dan 4GB (omwille van FAT32 wellicht)
www.compucated.be
Dat lijk me inderdaad logisch, heb ik althans met een ander NAs apperaatje ook gehad, daar gaat gewoon geen file van groter dan 4Gb op.tullius schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:09:
Andere vraag: Weet iemand of de tijd waarna de disk stopt met draaien als de machine idle is, in te stellen is?
Anoniem: 169861
Korte vraag.
Kun je zonder HDD ook films vanaf een PC in het netwerk streamen?
Bijv. middels een share te benaderen?
Kun je zonder HDD ook films vanaf een PC in het netwerk streamen?
Bijv. middels een share te benaderen?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 169861 op 21-05-2008 22:48 ]
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast