wolly_a schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:57:
[...]Het motorgeluid is ook absoluut geen probleem. Ik zie bij heel veel reviews dat ze daar een beetje op afgeven, maar die reviewers zijn veelal van die gasten die alles vergelijken bij de dikke BMW van 150K.
Ik heb ooit in een ver verleden en Fiat Uno gehad, een 1.5 met een vergelijkbare variomaat/ccvt. Daarmee was ik dat variëren van toeren wel al gewend.
Wel blijft het "starten" vreemd. Sleutel omdraaien en alleen het ready lampje gaat aan.
Dat ze hierbij nog de ouderwetse sleutel blijven gebruiken..
Voor mij was het of een Auris station of deze Yaris. Beide via de zaak in de lease met een vervelende eigenbijdrage regeling.
De Auris zou bijna 350 netto in de maand gaan kosten aan bijtelling en bijdragen.
Deze Yaris kwam op 190 euro netto.
Woon werk is 7 km... Dus ik vind het wel goed zo
En nu bijna 2 duizend kilometer verder moet ik eigenlijk zeggen dat ik het wel een leuk autotje vind, het rijd in de stad echt perfect en op de snelweg valt het me nog niet eens tegen.
Gemiddeld verbruik vind ik dan wel tegen vallen.
Nu 6,2L op 100km, mijn Clio diesel die ik hier voor had deed gemiddeld 4,8L op 100km.
Alleen met onze grote hond (43kg Amerikaanse bulldog) is het niet echt heel praktisch..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.