Schaamteloze crosspost

Zo, mijn radio is binnen, meteen ingebouwd

valt mij allemaal niks tegen. Ik heb een modelspecifieke Witson radio voor een Toyota Avensis. Werd erg compleet (en netjes) geleverd met alle verloopkabels. Enige wat enigsinds verwarrend is, is dat er eigenlijk 2 stekkers over blijven, maar na wat onderzoek is dat ook logisch (in mijn geval). 1 aansluiting is voor een versterkte FM antenne, en de andere aansluiting is voor een AUX aansluiting die waarschijnlijk als optie geleverd is voor een ander model Toyota (en aan die stekker zat ook de pulsdraad voor de snelheid, dus wss iets van fabrieksaf GPS ofzo).
Softwarematig is het ook allemaal best OK uit de doos. Alleen de aparte bluetooth app is een beetje wazig, maar gelukkig kan je ook gewoon de standaard Android bluetooth functionaliteit gebruiken. FM ontvangst is ook dikke prima. En over het geluid ben ik dik tevreden, in mijn geval echt een upgrade t.o.v. de originele Toyota radio!
Zijn er nadelen? Jazeker. Ik vind de wifi ontvangst erg slecht. Als ik voor mijn huis parkeer (gevel is dan 3 meter ver) kan ik mijn wifi netwerk niet vinden.
Ook weet ik niet 100% zeker of mijn radio daadwerkelijk helemaal uit gaat. Als ik mijn sleutel uit het contact haal, krijg ik netjes de melding "Shutting down", maar stop ik daarna de sleutel in het contact, dan is de radio instant aan. Gisteravond had ik de radio even snel ingebouwd (om te kijken of alles werkt), en vanochtend weer gestart. Ook toen was de radio binnen 1 seconde aan (heeft dus op standby gestaan). Ik weet dus niet of ik nu een gigantische accu drain heb, of dat dat wel mee valt..