Ik hou me niet zo letterlijk bezig met de regels
Als je offroad gaat de natuur in, kom je niet zo snel meer iemand tegen en dan kun je daar rustig wild kamperen, los van of het nou mag of niet.
Maar wij laten geen troep achter, en we gaan ook geen vuur maken ofzo, zeker als dat verboden is. (en uberhaupt niet in een droog dennenbos bijvoorbeeld)
Maar we staan ook vaak genoeg op campings.
Ja is dezelfde basis als een Super Custom, zelfde body enzo. Wel minder luxe. De Super Customs zijn soms met leer en airco enzo, en ook tot 3 sunroofs! In Azië vaak nog veel luxer met gordijntjes en alles, als VIP busjes / luxe taxi's.
Maar Super Customs komen meestal met een 3.0 turbo diesel en vaak een automaat.
Ik probeer nog te achterhalen, volgens mij zijn er ook versies geweest met permanente 4wd en dan kunnen locken.
De latere Hiaces (die je veel in Nederland ziet) hebben sowieso permanente 4wd, maar kunnen weer niet locken en hebben geen low-gearing.
Heb jij nou zo'n Supra of had je nou zo'n Lexus?
Wat wel leuk is, deze Hiace heeft het voorste differentieel gelijk aan een achterste differentieel van een Supra

(toyota 7,5 inch diff)
Dus ook daar kan een Toyota LSD in, maar ik kan ook voor+achter lockers krijgen voor deze bus. Niemand biedt wat aan voor een Hiace, maar het zijn standaard 7,5 en 8 inch diffs van Toyota dus er is genoeg voor te krijgen.
Ik heb nu al een LSD achter, en dat werkt toch wel erg fijn in de modder heb ik al gemerkt.
[
Voor 26% gewijzigd door
!null op 18-02-2016 11:43
]