Ehm tja... vanaf een bepaald jaar kan je standaard al BT streamen op bepaalde modellen. En voor die tijd is een AUX-linkje makkelijker.Arfman schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:40:
[...]
Ik heb geen iDevice, ik wil "gewoon" BT streamen. Mij is verteld dat ik via deze tussenweg dat voor elkaar zou moeten kunnen krijgen.
[...]
Klopt. En ja, ik heb hen ook een mailtje gestuurd maar mijn frustratieniveau is ondertussen dermate hoog dat ik alles en iedereen maar vraag. Ik ben ook al bij 2 autoaudiozaken geweest die geen idee hadden wat ik bedoelde of met opties kwamen die de functionaliteit van mijn radio/navigatie enorm aantasten (zoals niet meer handsfree kunnen bellen). Is er nu werkelijk waar helemaal niemand die Bluetooth audio wil streamen in z'n Toyota vraag ik me dan af
EDIT: en dan te bedenken dat m'n simpele JVC radiootje uit 2005 in m'n Yaris dit al gewoon perfect ondersteunt
Maarre... kan je niet ergens een iDevice lenen en kijken of de connectionkit überhaupt werkt? Effe mogelijke schuldigen elimineren.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp