Persoonlijk vind ik de "lieve" voorkant nog steeds een achteruitgang t.o.v. de "stoere" huidige RAV4. Al moet ik zeggen; nu ik 'm wederom zie lange tijd na de eerste introductie vind ik het nog niet zo slecht. Ook verhoudingsgewijs vind ik 'm nog niet helemaal kloppen, maar kan dat niet echt duiden. Grootste probleem vind ik nog steeds de kofferruimte, die lijkt 520 liter te zijn voor de plug-in?
Dat is natuurlijk inherent aan SUV's, maar ik merk dat ik de extra kofferruimte van m'n Corolla TS nog wel erg kan waarderen met kamperen en kinderen
Maar goed, de nieuwe Corolla komt er ook nog aan en mijn huidige auto is absoluut nog niet aan vervanging toe, dus ik heb nog even de tijd om de kat uit de boom te kijken
Dat is natuurlijk inherent aan SUV's, maar ik merk dat ik de extra kofferruimte van m'n Corolla TS nog wel erg kan waarderen met kamperen en kinderen
Maar goed, de nieuwe Corolla komt er ook nog aan en mijn huidige auto is absoluut nog niet aan vervanging toe, dus ik heb nog even de tijd om de kat uit de boom te kijken