Het grote Toyota-topic

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste
Acties:
  • 925.996 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:07
https://www.autoreview.nl...ieuwe-toyota-corolla-ziet

Kom net deze tegen. Geloof nog wel een prototype. Maar wel totaal anders dan hoe de Corolla er nu uitziet. Lees ook dat hij als EV komt. Nu toch maar besloten de Auris nog even te rijden (bijna 3ton inmiddels). Vind dit wel echt een mooiere auto dan de BZ4X namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:19
vangoghnl schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 00:03:
https://www.autoreview.nl...ieuwe-toyota-corolla-ziet

Kom net deze tegen. Geloof nog wel een prototype. Maar wel totaal anders dan hoe de Corolla er nu uitziet. Lees ook dat hij als EV komt. Nu toch maar besloten de Auris nog even te rijden (bijna 3ton inmiddels). Vind dit wel echt een mooiere auto dan de BZ4X namelijk.
Duidelijk een prototype ja en ik denk dat een hoop zaken de definitieve versie niet gaan halen, met name het interieur.

Maar poeh, die achterkant lijkt op basis van de foto's erg op een EV4 en dat vind ik met afstand de lelijkste auto die Kia de afgelopen jaren heeft ontworpen. Ik hoop dat de TS versie, als ie er komt, er wat beter uit ziet. Vanaf de zijkant gezien vind ik het dan wel weer een mooie auto. Nou ja, meestal wijzigt er idd wel e.e.a. in de productieversie, dus maar even afwachten. Wel positief dat hij in meerdere aandrijflijnen inclusief EV geleverd lijkt te gaan worden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het design zal nog behoorlijk veranderen maar de grote lijnen staan me wel aan. Dit is het internationaal sedan model, niet de hatchback die in de Benelux vooral rondrijd. Het verklaart het ontwerp van de nieuwe Prius, die me ook kan bekoren, behalve de hoge prijs.
Pagina: 1 ... 167 168 Laatste