Kijk dan nog maar even op de website, want het komt nog nergens terug. Ook niet in de documentatie. Wellicht dat auto's die je nu bestelt er uiteindelijk mee geleverd worden, maar er is nog nergens iets over bekend. Zelfs in de aankondiging van de GR Sport variant van de Corolla wordt er niks over gerept. Dat zou wel het moment zijn om zoiets te melden, denk je niet?Peatsmoke schreef op zondag 24 november 2019 @ 08:12:
[...]
Ergens heb ik gelezen dat de Corolla nu ook Carplay en Android Auto ondersteund, want in de RAV4 en nieuwe C-HR wordt het ook ondersteund. Lijkt me dus een gevalletje van updaten.
Verder zitten we nog met het probleem dat volgens de wet het in Nederland niet mag (volgens mij) dus wellicht dat we alsnog langer moeten wachten nu Noorwegen wel lijkt te kunnen updaten.
Als ik verder zie hoe omslachtig MirrorLink is, verwacht ik dat het hier ook zo loopt. Dat je dus eerst naar Menu moet, dan Apps, dan CarPlay of AndroidAuto, dan een schermpje wegklikken (dat je het niet tijdens het rijden mag bedienen of whatever) en dan pas aan. Elke auto waarin ik tot op heden in heb gereden met dat systeem was het ook zo. Gelukkig weet ik gewoon waar ik werk en werkt alles via Bluetooth dus op de radio na, gebruik ik het mediasysteem toch al niet.
Ik heb dus een 2 weken geleden mijn Corolla opgehaald met (volgens mijn verkoper) de laatste versie en daar zat het nog niet op. Dus zeg maar waar het dan blijft?
[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2019 12:03 ]