Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/head2.jpg
Vorige delen

Need for Speed: Most Wanted - Deel 1
Need for Speed: Most Wanted - Deel 2
Need for Speed: Most Wanted - Deel 3
Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Index

About
Faq
Topic Regels
Systeemeisen
Tweaks
Hamachi Server.cfg
Carlist
De Stad
Muziek
Demo
Screenshots
Black Edition
Links

About

Dit negende Need for Speed-spel uit de reeks moet een mix worden tussen de eerste delen, waarin het vooral draaide om politieachtervolgingen, en de laatste 2 Underground games.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die in een nog grotere stad dan het Bayview uit Need for Speed: Underground 2 vrij kan rondrijden. Je kunt meedoen aan straatraces zoals een Circuit race, Dragrace en Sprint uit de Underground games maar ook in andere nieuwe modes. Je verdient geld en reputatie, maar hoe meer reputatie je hebt, je meer politie achter je aan komt. EA belooft Hollywood-achtige achtervolgingen met meer dan 6 politiewagens op je hielen. Je eigen wagen is netzoals in de Underground-delen helemaal te tunen maar dan met nog meer auto's en echte tuningmerken.

Releasedatum
24 November 2005 in europa

Versies
In de normale editie zit 1 DVD, de auto's die zogezegd exclusief in de black edition zitten staan gewoon in mijn cars directory. de dvd die hier in winkels te koop is heeft gewoon alles, maar dan niet de extra dvd met 'behind the scenes with die chick'.

Platforms
Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP en “Game Boy Advance or Nintendo DS

Belangrijkste spelkenmerken
De weg en de wereld liggen voor je open: Bouw een reputatie op als berucht straatracer in indrukwekkende industriële en stedelijke omgevingen. Elke omgeving kan in je nadeel werken, maar ook in je voordeel. Profiteer zoveel mogelijk van snellere routes, andere weggebruikers en voorwerpen die je omver kunt rijden.
Compleet vernieuwd spelverloop: Need for Speed Most Wanted heeft een nieuw, spannend spelverloop. Tijdens de illegale straatraces moet je uit handen van de politie zien te blijven met behulp van strategisch inzicht en vingervlugge ontwijkingsmanoeuvres.
Aanpassingen aan het uiterlijk van je auto: Of je nu de politie wilt afschudden of gewoon je wagen wilt opleuken, in Need for Speed Most Wanted kun je het uiterlijk van je auto helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Blacklist (zwarte lijst): In de wereld van het illegale straatracen moet je het opnemen tegen de beste straatracers om respect te verdienen en een plek boven aan de zwarte lijst te veroveren.
Rap Sheet (strafblad): Bouw een strafblad op door snelle tijden neer te zetten, uitdagingen te voltooien en de wagens, tactieken en technologieën van de politie te slim af te zijn.
Auto's afstellen: Kansloos tegen een sportwagen? Ga naar je thuisbasis en stel je wagen af voor een race tegen alle mogelijke voertuigen.
Geavanceerde grafische eigenschappen: Need for Speed Most Wanted voor de nieuwste consoles levert geavanceerde grafische prestaties die ongekend zijn voor een videogame. Dankzij grafische technieken zoals normal mapping en real-time lighting overtreffen de grafische prestaties alle racespellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
Online racen: Speel Need For Speed Most Wanted online op je Xbox 360, Xbox, PlayStation®2 of PC.

Faq

Q: ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
A: Hiervoor kun je de toetsen 0 & 9 gebruiken.

Q: Ik wil kiezen in het menu maar ik zie geen muis cursor!
A: Hiervoor kun je de toetsen 0 & 9 gebruiken.

Q: Moet ik helemaal terug rijden naar de safe house om het spel op te slaan?
A: Nee, je kan op "esc" drukken en dan Jump to safehouse kiezen, vervolgens kan je hier saven.

Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?
A: Je krijgt die auto alleen als je de 'pinkslib' gewonnen heb. Die kun je winnen door het goede kaarte te kiezen.......

Q: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam :)

Topic Regels

• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, zoek zelf of lees de faq in SPV.
• Post geen grote pics, maar resize ze:
code:
1
2
3
4
5
[img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte

[img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable

• Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul

Systeemeisen

Systeemeisen van NFS:MW
MinimumAanbevolen
CPU:Pentium PIII 800 MHz of AMD AthlonPentium 4 2.4GHz of Athlon64 3000+
Geheugen:256 MB512 MB
Grafische kaart:GeForce 2 of Radeon 7000Geforce FX 5700 of Radeon 9600

Tweaks

Er zijn natuurlijk alweer heel wat tweaks bekend, en het is dan ook erg handig om deze tweaks hier even neer te zetten.
In het vorige deel heb ik deze tweaks al gepost, dus mocht het bekend voorkomen, klopt dat :)

Nederlandse Taal
Er zijn altijd mensen die graag in het Nederlands willen gamen, om wat voor reden dan ook, en dat pas je zo aan:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\1.0
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.

Indien het om de Demo versie gaat, wordt het Need For Speed Most Wanted Demo.

Motion Blur
Veel mensen vinden Motion Blur erg vervelend rijden, mocht je het willen disablen, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_MotionBlurEnable 1 naar g_MotionBlurEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Particle System
Particle System is een van de grootste oorzaken van de performance drops. Het particle system houdt onder andere rook, rook van spinnende wielen e.d. in. Heb je liever geen performance drops, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_ParticleSystemEnable1 naar g_ParticleSystemEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Zie voor verdere uitleg bij TweakGuides

Most Wanted Tweaker
Verder bestaat er nog een optie om bepaalde settings te veranderen, namelijk Most Wanted Tweaker.
Hiervoor moet je wel .NET Framework 2.0 geïnstalleerd hebben.
Alle credits hiervoor gaan natuurlijk naar Scyphe.

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/1382/mwtweaker6ak.png

Hamachi Server.cfg

Because Need for speed: Most Wanted has the same coding on the server side, i thought well. Why not try?
In your Need For speed: Most wanted directory.

*\Program\EA Games\Need for Speed Most Wanted\
or
*\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\

There is a file called server.cfg. Open this With Notepad. Right at the bottom there is
Code:
ADDR=%%bind("159.153.253.82")

Remove it completely.

DO NOT REMOVE ANYTHING ABOVE THE LAST LINE!

Now it should look like this in your SERVER.CFG
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
#
# The server sends a ping message to the client every PINGTIME seconds
# and the client is expected to respond within PINGWAIT seconds or
# the server considers the connection to be dead and the client is
# logged out.
#
PINGTIME=20
PINGWAIT=30

#
# A client can only be idle for TIMEIDLE minutes before it is
# automatically logged out.  Even if a client is not idle it can
# only be connected for a maximum of TIMEMAXM minutes.
# Either/Both values can be set to 0 to mean that the server will
# not timeout the client.
#
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0

#
# Limits how many times per second the LAN server will service requests.
# Lowering this number will increase game performance for slower computers
# at the expense of sluggish response time from the server.  Valid range is
# 1-1000.
#
LAN_THROTTLE=30

##------------------------------------------------------------------------
## DO NOT CHANGE ANYTHING BELOW HERE
##------------------------------------------------------------------------

TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("159.153.253.82")

ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1

#
# This line allows the server to determine on what interface to listen for
# connections.  It can be any publicly routable IP address (this is the case
# even if the host is on a LAN that is isolated from the Internet).  There is
# no communication attempted with the IP address listed here.
#

DirectX 9.0c Probleem

Veel mensen kunnen NFSMW niet installeren omdat de installatie DirectX 9.0c niet vindt.
Dit kan je zo oplossen:
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
Officiële Carlist

Dit deel draait niet geheel voort op de successen van de underground serie. Tijdens de underground series riepen een hoop mensen dat ze bepaalde auto`s misten, tevens misten ze vaak de ouderwetse achtervolgingen, de achtervolgingen zijn terug, en ook hebben de standaard underground bakken plaats gemaakt voor bijvoorbeeld meer gangbare auto`s als de BMW, Mercedes en andere. Dit is de complete lijst:

ModelScreenshot
Aston Martin DB9Screenshot
Audi A4 3.2 FSI quattroScreenshot
Audi TT 3.2 quattroScreenshot
Audi A3 3.2 quattroScreenshot
BMW M3 GTRScreenshot
Chevrolet Corvette C6Screenshot
Chevrolet Corvette C6RScreenshot
Dodge Viper SRT-10Screenshot
Fiat PuntoScreenshot
Ford GTScreenshot
Ford Mustang GTScreenshot
General Motors Cadillac CTSScreenshot
General Motors Cobalt SSScreenshot
Lamborghini MurcielagoScreenshot
Lamborghini GallardoScreenshot
Lexus IS300Screenshot
Lotus EliseScreenshot
Mazda RX-7Screenshot
Mazda RX8Screenshot
Mercedes-Benz CLK 500Screenshot
Mercedes-Benz SL500Screenshot
Mercedes-Benz SL65 AMGScreenshot
Mercedes-Benz SLR McLarenScreenshot
Mitsubishi Lancer EVO VIIIScreenshot
Mitsubishi Eclipse GT (2006)Screenshot
Pontiac GTOScreenshot
Porsche 911 Carrera SScreenshot
Porsche 911 GT2Screenshot
Porsche 911 Turbo SScreenshot
Porsche Cayman SScreenshot
Porsche Carrera GTScreenshot
Renault Clio V6Screenshot
Subaru Impreza WRX STiScreenshot
Toyota SupraScreenshot
Vauxhall Monaro VXRScreenshot
Volkswagen Golf VScreenshot

De Stad

Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/map_thumb.jpg

De map in NFS:MW bestaat uit 3 gebieden waarin je net als in NFS: Underground 2 volledig vrij in rond kunt rijden.

Coastal
De stad Rockport is een Amerikaans kust stadje waarin je vrij in rond kunt rijden.

Coastal is niet erg, als je aan de stank gewent ben. De visserij is hier altijd een 'big business' geweest, maar het is nu allemaal een beetje veranderd. Dat is mooi, want de lege opslagruimtes en kades zijn een perfecte plaats om te laten zien waarvoor je auto is gemaakt.

Point Camden
Met al de nieuwe bouwwerkzaamheden hier zijn er honderden dingen die je in je weg tegekomt... of je gebruikt ze om voor je tegenstander te gooien. Doe het goed en je kan de gebouwen gebruiken om de politie af te schudden, of je laat een sukkel crashen die niet goed oplet.

Ocean Hils
Zoek je naar de achtbaan of het snoepwinkeltje, keer dan maar om en ga terug naar huis. Hoorde je me clown? Dit park is al voor jaren gesloten, maar al breng je de gruwelijkste auto mee naar de race dan heb je waarschijnlijk de beste race van je leven.

Gray Point
Vroeger was dit de plaats voor top vissers. Maar toen al de vis was gevangen gingen het al snel slecht... totdat de 'tuners' in de stad kwamen. Nu rijden hier de heetste auto's die laten zien wat nodig is om 'the Point' aan te kunnen.

Rosewood
Een klein amerikaans stadje, waar ze van rust en stilte houden. Het laatste wat ze willen zien en horen is jou terwijl je een race houd met je vrienden en ondertussen word achtervolgd door de politie met toeters en bellen. Hoe harder je rijdt, hoe eerder ze je weg willen hebben.

Rosewood Center
Als je snel wilt opvallen, rij over Main Street … met 160 km per uur. Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.

Campus
Er word als een gek gereden rond de school, gebruik je techniken om te laten zien dat je niet zomaar bent. Als je goed bent kun je de competitie iets leren wat ze nog nooit in een klaslokaal hebben geleerd. Je hebt het goed, wie is nu de leraar.

Golf Course
Dit is geen plaats voor een rondje 18. Nee, dit is te plaats waar je de greens omspit met je auto. En als de mensen de mensen je achterna komen met een ijzeren 9, plaats je voet op het pedaal en schreeuw het uit.

Downtown
Hier komt de 'underground' tot leven, hier kan je naam maken. Kom downtown als je het aankan. Maar kijk uit... als je geen talent hebt dan zal je het nog zwaar krijgen in de realiteit van de grote stad.

Westside
Hier gaat het over het grote geld op de Westside, en de auto's zijn daarop geen uitzondering. De grappenmakers in het 'financial district' denken dat ze het heelal overheersen. Nou, ze leven in een droomwereld. Maak ze waker met het brullen van je motor en de guur van brandend asfalt.

City Center
Sommige mensen denken dat cultuur alleen maar om musea en mooie restaurants draait. Nah, cultuur is met twee opgevoerde wagens en de muziek voluit aan tegen elkaar racen. En als iemand daar bezwaar tegen heeft, geef je 'm oordoppen en stuur je 'm naar z'n mama

Eastside
Hier wil je nooit pech krijgen. Je hoeft er niet eens aan te denken om hierheen te gaan als je wagen niet tot het maximum getuned is. Er gebeuren hier gekke dingen, maar zolang je iedereen die in de weg rijdt in het stof laat bijten zul je wel overleven.

Muziek

De muziek is in de voorgaande delen altijd duidelijk aanwezig geweest en ook nu zal dit weer zo zijn. De volgende nummers zullen in NFS:MW te horen zijn.
  • Avenged Sevenfold - Blinded In Chains
  • Bullet For My Valentine - Hand Of Blood
  • Celldweller feat. Styles Of Beyond - Shapeshifter
  • Celldweller - One Good Reason
  • Dieselboy + Kaos - Barrier Break
  • Disturbed - Decadence
  • DJ Spooky And Dave Lombardo - B-Side Wins Again feat. Chuck D
  • Evol Intent, Mayhem & Thinktank - Broken Sword
  • Hush - Fired Up
  • Hyper - We Control
  • Ils - Feed The Addiction
  • Jamiroquai - Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix)
  • Juvenile - Sets Go Up
  • Lupe Fiasco - Tilted
  • Mastodon - Blood And Thunder
  • Rock - I Am Rock
  • Static-X - Skinnyman
  • Stratus - You Must Follow (Evol Intent VIP)
  • Styles Of Beyond - Nine Thou (Superstars Remix)
  • Suni Clay - In A Hood Near You
  • T.I. Presents The P$C - Do Ya Thang
  • The Perceptionists - Let's Move
  • The Prodigy - You'll Be Under My Wheels
  • The Roots And BT - Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)
Demo

Het volgende is te vinden in de DEMO:

Quick Race
Tuned Mustang
Stock Cayman S
Tuned Cayman S

Opponent Cars:
IS300
GTO
Golf GTI
Cayman S
Viper
Mustang

Quick Race Tracks:
Sprint - Point-to-Point
Speedtrap - New Race Mode

Challenge Series
1 Pursuit Length Challenge
1 Tollbooth Challenge
1 Roadblock dodge Challenge

Blacklist 15 Teaser
Plays a 30 second video showcasing the blacklist and blacklist opponents

Music (4 tracks)
Main Menu - Do Ya Thang
Main Menu - In A Hood Near You
Race Music - We Control
Race Music - Skinnyman

Releasedatum
De demo is te downloaden: Klik

Screenshots

Bijna gearresteerd.....

Politie? Waar :? :+

Motion Blur :9

Verblindend wegdek 8)

Een ECHTE viper O+

Black Edition

Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal een extra DVD bevatten:

Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.

alle overige opties die eerder genoemd zijn komen ook voor in de normale versie, het enigste verschil is dus de extra DVD.

Links

Officiele Site
Antwoord op al je "technische" vragen
NFSMostWanted.nl
NFSUnlimited.net

Met dank aan:

• Muse voor het maken van een groot gedeelte van de startpost.
• Angeloonie voor het updaten van de screenshotlijst van de beschikbare auto's.
• FnF voor een aantal tweaks

[ Voor 7% gewijzigd door TheovdS op 21-12-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ingame screenshot nog nodig?
Zie: http://got.webfreakz.nl/nfsmw/

Misschien zijn ze lelijk, komt omdat me nvidia-6600-gpu te traag word bij betere kwaliteit! :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
Die FAQ kan ook wel ietsje netter geschreven worden:
Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?
A: Je moet de pinkslip eruit zien te halen bla bla
WTF?! Bla bla?

Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-06 16:22
webfreakz.nl schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:59:
Ingame screenshot nog nodig?
Zie: http://got.webfreakz.nl/nfsmw/

Misschien zijn ze lelijk, komt omdat me nvidia-6600-gpu te traag word bij betere kwaliteit! :P
drivers helemaal lekker ofzo, mijn 9700PRO tovert op 1024x768 nl nog wat mooiers op het scherm of draai je op een hogere resolutie dan 1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

1280*1024 draai ik, me details balkje ofzo staat in het midden :)

En het zijn JPG files, die zijn nogal lossy qua formaat. Met PNG was die helemaal niet te doen dan kreeg je zo ongeveer 1mb screenshots? Die F12 screenshot optie is ook niet helemaal lekker.... duurt 5-10 sec hier voor die screenies gemaakt zijn en dan zijn ze nog zo lomp TGA die je alleen met een of ander CorelDraw programma kan openen :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
Werkt prima op m`n P4 2.66 Ghz en overclocked GeForce FX 5700LE.
Zie hier mijn foutste A4 ooit gezien:
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/5653/nfsmw0000gp.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/5880/nfsmw0015ow.th.jpg

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35
server.cfg ?
is dat geintje om een dedicated te draaien? * LordMithril kijkt hoopvol..

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 21-12-2005 23:34 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 00:08
patrickkoning schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:00:
Werkt prima op m`n P4 2.66 Ghz en overclocked GeForce FX 5700LE.
Zie hier mijn foutste A4 ooit gezien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oef, dat is lelijk!
ja deze post is bedoelt om dit topic in mn MyReact te laten komen, so what? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ben ik de enige die last heeft van omhoog vliegende auto"s ? als ik bus de busstation sta op het balkon zie ik soms ineens een auto van beneden omhoog vliegen zo mijn platootje op : BUSTED....

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

waar is dat busstation waar iedereen het over heeft, kan het zo 1,2,3 niet vinden :(

Computer Specs

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 18:02

Bravo

Second Best

koekoek2003nl schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:57:
ben ik de enige die last heeft van omhoog vliegende auto"s ? als ik bus de busstation sta op het balkon zie ik soms ineens een auto van beneden omhoog vliegen zo mijn platootje op : BUSTED....
Nee hoor, dit gebeurt als een politieauto wordt 'gerestart' of whatever (wat gebeurt als jij op de R drukt al s je op de kop ligt. Hierdoor komt de politieauto op het bovenste niveau terecht.
Kzou zeggen beter opletten en eraf beuken die gast >:)

Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10

• TheovdS
GandalfTheGrey schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:05:
waar is dat busstation waar iedereen het over heeft, kan het zo 1,2,3 niet vinden :(

[ Voor 38% gewijzigd door TheovdS op 22-12-2005 08:45 ]

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43
@ X.Excel & Desertstorm uit vorige deel (4) van dit topic;

Idd autosave uit, en goed gokken! Indien misgegokt bij de markers, Alt-F4'en en overnieuw racen. Een pink slip winnen scheelt je veel geld. Heb tot nu toe max 3 keer de rival test overnieuw moeten doen (is 1 keer voorgekomen, meestal gok ik de 1e keer goed). Is wel weer goed voor je skillz. Zo te horen aan de replies over de non-slip bij wegtrekken met een Porsche 911 Turbo ga ik die maar eens aanschaffen! :Y)

spoiler:
bij mij zit de pink slip vaak onder de 1e of 3e marker

[ Voor 4% gewijzigd door iPiX1999 op 22-12-2005 09:35 ]

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Wat ik me trouwens afvraag, is hoeveel mensen hier wel eens daadwerkelijk door de universiteit gereden zijn? }) Erg leuk om alle roosterborden omver te rijden en door de gangen te rijden })

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Locutus-of-Borg schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:45:
Wat ik me trouwens afvraag, is hoeveel mensen hier wel eens daadwerkelijk door de universiteit gereden zijn? }) Erg leuk om alle roosterborden omver te rijden en door de gangen te rijden })
Ja regelmatig.... is ook een goede plek om de coppers kwijt te raken als je ze even niet in je nek hebt. Als je in die gangen blijft staan (door een paar glazen wanden heen) en een beetje stalen zenuwen hebt (is geen hide-out, dus het duurt nogal voor je cooldown mode afgelopen is bij Heat 4/5) kan je daar mooi gaan staan.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik hoor helemaal niemand praten over dat hij het jammer vind dat er geen OUTRUN optie in het spel zit wij hebben daar zoveel plezier mee gehad tijden het lannen...

vind niemand dat dan jammer?

en denken jullie dat er misschien nog een patch zou komen dat er wel een outrun optie bij het spel komt?

Anoniem: 41542

koekoek2003nl schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:37:
en denken jullie dat er misschien nog een patch zou komen dat er wel een outrun optie bij het spel komt?
EA is niet bepaald zoals Blizzard in het patchen, dus ik zou er niet op rekenen dat er nog extra dingen worden toegevoegd in een patch.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ok
kheb hem net uitgespeeld

haha ik heb nu 1.6 mil op de bank
alleen een supra gekocht in het begin maar toen vond ik het zonde van het geld :P

dus niks weer gekocht ook niks getuned haha

ik heb hem uitgespeeld met de pinkslip auto die duurste mercedes (de lelijkste auto die er is, maarja hij reed wel lekker, en ik kreeg de lambo's niet :( _

nu kan ik kopen wat ik wil maarja nu heb ik hem al uitgespeeld :+

spoiler:
jammer dat je die chick niet wat langer in beeld zag op het eind damnzzzzzz wat is dat een lekker wijf zeg, ze lijkt ook wel een beetje op Sarah Michelle Gellar (je weet toch buffie the vampire slayer....)

[ Voor 14% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-12-2005 16:51 ]

• pretpik
Ik zou graag in de volgende NFS diesels willen. Diesels rijden heerlijk vooral met automaat. :D
Spel al 3 weken niet meer gespeeld, nu weer verslavend geworden en iets heel raars gebeurde toen ik snelle race deed met willekeurige auto. Ik had een punto met alleen wielen interieur en lampen. Geen staal te herkennen toen 8)7

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Je hebt zeker te weinig Top Gear gekeken ofzo? :|

"DIESELS ARE UNCOOL!" - Jeremy Clarkson

:p

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

webfreakz.nl schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:28:
Je hebt zeker te weinig Top Gear gekeken ofzo? :|

"DIESELS ARE UNCOOL!" - Jeremy Clarkson

:p
right on
:o
(offtopic) vanmiddag nog een diesel opel combo ofzo, eruit gereden met mijn 1.3 vw jetta op benzine natuurlijk.. jaja :+

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-12-2005 22:44 ]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

webfreakz.nl schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:38:
duurt 5-10 sec hier voor die screenies gemaakt zijn en dan zijn ze nog zo lomp TGA die je alleen met een of ander CorelDraw programma kan openen :?
Het TGA formaat bestaat al heel lang hoor. Elk zichzelf respecterend imaging programma kan dit openen. Anders pak je ACDSee of XnView of IrfanView.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Wat is nou eigenlijk de beste kar om copper-pursuits te doen? Want ik zit nu op blacklist #6 ofzo en die races zijn echt poepsimpel maar dan heb je eindelijk 2 ton bounty en dan schud je die coppers maar niet af :S.

Geld is niet echt een probleem, heb 6 ton op de bank ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

koekoek2003nl schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:42:
[...]

right on
:o
(offtopic) vanmiddag nog een diesel opel combo ofzo, eruit gereden met mijn 1.3 vw jetta op benzine natuurlijk.. jaja :+
Ik wil jou wel even tegenkomen met je 1.3vw jetta tegen over mijn VW Golf4, 4motion TDI (alle drie rood) 190pk bakkie 8) .....even kijken of een diesel zo uncool is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 10-06 16:15

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

124138 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:15:
[...]

Ik wil jou wel even tegenkomen met je 1.3vw jetta tegen over mijn VW Golf4, 4motion TDI (alle drie rood) 190pk bakkie 8) .....even kijken of een diesel zo uncool is....
Dan begrijp je Jeremy Clarkson toch niet goed hoor. Het maakt niet uit of ze snel zijn, ze zijn gewoon, eeh.....uncool.. ;) >:)

briljant die vent.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43
Rudy_V schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:11:
Wat is nou eigenlijk de beste kar om copper-pursuits te doen? Want ik zit nu op blacklist #6 ofzo en die races zijn echt poepsimpel maar dan heb je eindelijk 2 ton bounty en dan schud je die coppers maar niet af :S.

Geld is niet echt een probleem, heb 6 ton op de bank ofzo
Wat dacht je van het stadion met 2 pursuitbreakers en hiding place in de buurt, of de busstationtruuk?

Anyhow, Ik heb daad bij het woord gevoegd en flink wat auto's verkocht (Punto, Eclipse, Lexus, Supra, Golf GTI), een Porsche 911 Turbo gekocht en deze max getuned. Meteen een pursuit gedaan om e.e.a. te testen, en OMG wat een prachtbak voor pursuits! Geen slip bij optrekken, lekkere handling, ben met gemak weggekomen met heatlevel 5. Ook voor het eerst de white coppers tegengekomen (witte chevy corvettes). Merkte dat mijn bounty gigantisch snel steeg, lekker handig, resultaat is 4 milestones in 1 rit. Bring it on!

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

[...]

snelste golf4: Volkswagen Golf 1.9 TDI 150pk GTI

zo kan ik het ook... beetje nieuwere auto he

nog sneller goedkoper en mooier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 11:31
[...]

Dat geluid van een diesel...bah! Uncool! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41
Heeft iemand hier NFS:MW voor de Xbox360? En hoe bevalt ie? Ook al met op Xbox Live gespeeld of split screen?

Zit te twijfelen om m te kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Evolutionz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:17:
Dat geluid van een diesel...bah! Uncool! :9
Dat geluid van de turbo op een diesel... Cool! Zeker bij de wat grotere motoren (ik denk hier aan de V10 TDI in de Touareg). Supermooi, dat geluid van die opspinnende turbo als je gas geeft. Verder neem ik aan dat GoGo22 zijn Golfje heeft gechiptuned, want standaard hoort dat ding 150 pk te leveren.

Om maar weer even ontopic te blijven. Had ik van de week alle milestones gehaald die ik in 1 pursuit kon halen (voor blacklist #1), plus nog een beetje meer om overal op 1 te komen staan voor de pursuit rankings, crashed de game net als de cooldown is voltooid! Redelijk irritant als je net meer dan een half uur daarvoor bezig bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
superduper schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 07:57:
[...]

Dan begrijp je Jeremy Clarkson toch niet goed hoor. Het maakt niet uit of ze snel zijn, ze zijn gewoon, eeh.....uncool.. ;) >:)

briljant die vent.. _/-\o_
Ik heb eindelijk alle Challenges gehaald. No 69 is juist het makkelijkst ( er staat dat dat de moeilijkste is). Het lastigst vind ik met die betonwagen die schuift als je de bocht om gaat.

offtopic:
Hij vind diesels uncool omdat hij vindt dat de mensen die erin rijden te zuinig met geld omgaan. O-) . Zelf reed ik laatst een Mercedes E 420 CDI het rijd voortreffelijk B) .

[ Voor 18% gewijzigd door pretpik op 23-12-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik ben ff wezen googlen naar een walkthrough van MW met daarin alle Challenge races omschreven/tips gegeven, iemand die zoiets al is tegengekomen?

ps. ben er wel wat tegenkomen, maar nooit compleet (max t/m challenge 30)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130135

Zeg kan die onzin discussie benzine vs diesel stoppen , het gaat om een spel nfs most wanted en niet om een golf jetta of whatever .

dus back ontopic :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06 10:45

Pubbert

random gestoord

Heb hem ook sinds vandaag (de Xbox360 versie) volgens mij is hij wel helemaal in het Duits, of kunnen andere 360 gebruikers bij hun NL/UK versie de taal veranderen?

Nu spreek ik vloeiend Duits, dus geen probleem, kon hem namelijk inruilen tegen een defekte (en niet meer op voorraad zijnde) Bluetooth headset bij Mediamarkt in Duitsland :)

Hopelijk is hij net zo bruut als de demo.

[ Voor 43% gewijzigd door Pubbert op 23-12-2005 17:12 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb eindelijk hamachi aan de praat gekregen. Bovenstaande uitleg werkte bij mij niet.

Hier staat de uitleg van de client (mensen die de server willen joinen)
PINGTIME=20
PINGWAIT=40
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0
LAN_THROTTLE=30
TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1
ADDR=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
de xxx moet de client zijn ip inkomen testaan.

Mensen die een server willen starten moeten wat meer moeite doen. Zie onderstaand url voor het plaatje. Lage kwaliteit ivm dataverkeer.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/hamachi_nfsmw_server3.jpg

Dit is het programma dat je nodig heb (alleen server)
http://rapidshare.de/files/9281434/MWH-1.0.1.exe.html
en als deze link dood is dan hier http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/MWH-1.0.1.zip

/update
Zorg dat je alles disabled zoals exta netwerkkaarten, firewire alleen hetgeen wat je echt nodig hebt moet je aanlaten.

[ Voor 47% gewijzigd door lt_cmd_data op 24-12-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Anoniem: 41542 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:51:
[...]

Verder neem ik aan dat GoGo22 zijn Golfje heeft gechiptuned, want standaard hoort dat ding 150 pk te leveren.
Yup hij is gechip tuned.....Je moet gebruik maken van het extra verborgen kracht dat je auto heeft natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 00:20
ik speel hem nu op mijn ps2
wat een bagger framerate....maar desondanks wel een vet spel.

misschien toch maar proberen op me pc dan.
voldoe aan de systeemeisen dus kan ik hem denk ik op goede kwaiteit met goede framerate spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ff pimpen:..
Afbeeldingslocatie: http://www.superdupernet.nl/images/bounty.JPG

dat schiet ineens op; sta nummer 3 op de BL, maar heb al 10.500.000 bounty.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door superduper op 24-12-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 09:50
Hoe kan ik nu die pinkslip halen, ik heb alleen met zo'n mystery ding aan het eind van een race tegen de blacklistvent. Is hier nog een andere methode voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
--Christiaan-- schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:11:
Hoe kan ik nu die pinkslip halen, ik heb alleen met zo'n mystery ding aan het eind van een race tegen de blacklistvent. Is hier nog een andere methode voor?
Er is geen andere manier voor.
Je moet gewoon het goede kaartje kiezen..... :P

En als je em niet heb, kan je snel op ALT+F4 drukken en opnieuw tegen je rival racen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:56
lt_cmd_data schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:15:
Ik heb eindelijk hamachi aan de praat gekregen. Bovenstaande uitleg werkte bij mij niet.

PINGTIME=20
PINGWAIT=40
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0
LAN_THROTTLE=30
TRUST=255.255.255.255
ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1

Mensen die een server willen starten moeten wat meer moeite doen. Zie onderstaand url voor het plaatje. Lage kwaliteit ivm dataverkeer.

[afbeelding]

Dit is het programma dat je nodig heb (alleen server)
http://rapidshare.de/files/9281434/MWH-1.0.1.exe.html
en als deze link dood is dan hier http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/MWH-1.0.1.zip

/update
Zorg dat je alles disabled zoals exta netwerkkaarten, firewire alleen hetgeen wat je echt nodig hebt moet je aanlaten.
toon volledige bericht
Is er ook iemand met een hamachi server? Of is er een GoT hamachi server voor NFS:MW? Zoja, wat is het adres en password? Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lochtejans schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:31:
[...]

Is er ook iemand met een hamachi server? Of is er een GoT hamachi server voor NFS:MW? Zoja, wat is het adres en password? Thx ;)
IRC:
Ik heb een IRC kanaaltje aangemaakt
irc.tweakers.net #hamachi

hamachi:
en het adres is: gotnfsmw
pass is: got

[ Voor 3% gewijzigd door lt_cmd_data op 24-12-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Misschien al vaker gevraagd, maar wanneer is free roam beschikbaar? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 09:50
DeRCT13 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:30:
Misschien al vaker gevraagd, maar wanneer is free roam beschikbaar? Of zie ik iets over het hoofd?
Al vanaf het begin... Gewoon de career mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Okido, ik zal eens ff zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Kan je nou eigenlijk nog heat-level 6 krijgen (die je had na Razor verslagen te hebben) of is het maximum HL 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

webfreakz.nl schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:02:
Kan je nou eigenlijk nog heat-level 6 krijgen (die je had na Razor verslagen te hebben) of is het maximum HL 5?
Ja, max is 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Wat kan ik dan nog doen? Heat level 5 is simpel, die challenge series zijn ook te simpel, carreer is al 100%, en game completition gaat alleen met die challenge series + #1 proberen te worden op de rapsheet, maar dat wordt onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 21:46

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

De rapsheet op 100% krijgen is ook zeer easy, zorg dat je #1 wordt in het lifetime overzicht. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pjottski op 25-12-2005 13:57 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98590

Neeeeeeeee.... Eindelijk, na dagen proberen alle milestones gehaald om tegen blacklist nummer 2 te racen... zit in cooldown mode, het metertje is vol... crash :'(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:56
lt_cmd_data schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:15:

PINGTIME=20
PINGWAIT=40
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0
LAN_THROTTLE=30
TRUST=255.255.255.255
ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1
toon volledige bericht
Op die xxx moet je toch je eigen hamachi ip adres invullen??
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg geen games in de join list te zien. Ik ben gewoon verbonden met hamachi servers speciaal voor NFS:WM.
Iemand die me kan helpen om een game te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik las net een stukje over overbrightness bij een nieuwe patch van halflife2

maar nou schoot mij ineens tebinnen dat ik daar ook best wel last van heb de wegen schijnen bij mij ook erg vel en als ik bijvoorbeeld een auto tune en ik kies een andere motorkap kan ik heel moeilijk zien wat er nou precies verandert, is dat normaal of heb ik ook last van overbrightness

ik zal wel even proberen om een plaatje te posten
http://img288.imageshack....8/nfsmwoverbelicht3um.jpg

Volgende keer ook even proberen om het plaatje te resizen aub :*

[ Voor 67% gewijzigd door Crash op 26-12-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 10:35
Ik ben nu met het spel op de 65%. Ik speel het spel toch wel vaak en rijd moment met de Corvette C6. Als je een tijdje gewoon lekker volgas op de snelweg rond cruist dan kom je er achter dat die automobilisten cq vrachtwagenchauffeurs :P nog nooooooit van verkeersregels gehoord hebben.

Voorbeeld (let niet op mijn paint skills)

http://img492.imageshack.us/img492/9508/nfsmwcrashjpg7sq.jpg

Doe een volgende keer eens netjes resizen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 26-12-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ben nu bezig om al die challenges vol te krijgen :)
Maar dat wordt inmiddels knap lastig na nummer 40...

Maar bijna klaar :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
GeforceDDQ schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:17:
Ben nu bezig om al die challenges vol te krijgen :)
Maar dat wordt inmiddels knap lastig na nummer 40...

Maar bijna klaar :P
Is er al iemand die ze allemaal al uitgespeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

theovds schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:43:
[...]

Is er al iemand die ze allemaal al uitgespeeld heeft?
ik :P moet alleen nog nummer 1 worden met infractions op de all time rap sheet, voor de rest alles voor 100% uitgespeeld.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

iPiX1999 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:33:
Zo te horen aan de replies over de non-slip bij wegtrekken met een Porsche 911 Turbo ga ik die maar eens aanschaffen! :Y)
Das dus hellemaal niet waar, dat dacht ik ook maar is niet zo, misschien slipt ie 10 % minder dan andere wagens maar hij slipt wel !

Ik heb hem al een tijdje uitgespeeld maar waarom staat carriere op 92 % ? Er zijn geen races meer over.....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb17a3d4d464ee0c624bcb9273b39ee2/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Hah, net Razor verslagen .. nu nog die 13 minuten durende niet-gepakt-worden "race" tegen heat 6 cops ... maar da's iets voor morgen, sjans dat je dat zo veel keer je wil kan proberen :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

Anoniem: 128143 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 00:37:
[...]

Das dus hellemaal niet waar, dat dacht ik ook maar is niet zo, misschien slipt ie 10 % minder dan andere wagens maar hij slipt wel !

Ik heb hem al een tijdje uitgespeeld maar waarom staat carriere op 92 % ? Er zijn geen races meer over.....

[afbeelding]
Je moet op je rap sheet ook overal eerste komen te staan (single pursuit en lifetime achivement)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

mokumouse schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 01:47:
[...]

Je moet op je rap sheet ook overal eerste komen te staan (single pursuit en lifetime achivement)
Das voor game completition!?

Grample: Weet je zeker dat je niet een paar races/milestones over het hoofd gezien hebt? En bij sommige kan je ook nog naar beneden scrollen!

Career completition: alle races/milestones
Rap sheet: overal #1 zijn...
Game completition: Career op 100% + Rapsheet #1 + Challenge series uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik heb gewoon alle races gedaan in career mode en had toen al 100%? Gewoon goede tijden neergezet? >:)

Is er nou nergens meer walkthrough/info/overzicht te vinden over de challenge series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Waar hebbie een walktrough/info/overzicht voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160788

@ Grample,

Op welke instellingen heb je die screenie genomen? (Reso+detailsetting?)

Die is zo f*kin mooi _/-\o_ DROOOOOOOLLLL.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Anoniem: 160788 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:55:
@ Grample,

Op welke instellingen heb je die screenie genomen? (Reso+detailsetting?)

Die is zo f*kin mooi _/-\o_ DROOOOOOOLLLL.......
Vind je et gek, met zo'n graka.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156341

misshien een domme vraag maat hebber meer mensen last van dat veel te felle light in die garages zo ja is er wat tegen tedoen zodat ik een mooie wallpaper screen kan maken aangezien ik geen psp en ps heb om het teveranderen . en eerlijk gezegt elke keer mijn brightness veranderen vind ik maar beroerd voor 1 spel . had al gelezen dat er sowieso 1 persoon was die het ook veel bright vond maar geen antwoord tot nu toe hier op .

http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/wow.jpg dit is wat ik bedoel ik krijg gewoon hoofpijn als ik deze als wallpaper will gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Is er eigenlijk ook een dedicated server beschikbaar voor nfs most wanted :?

Ik kan er helemaal niets over vinden... :/

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Ik speel NFS al vanaf deel 1 en ik kan me herinneren dat je je eigen voertuigen kon gebruiken in het spel zoal de General Lee en KIT2000. Vooral het ScoobyDoo-busje was geinig.
Het lijkt me geweldig als dat ooit weer eens zou kunnen... Misschien doormiddel van een patch (kuch) of in een volgende deel.
Wat vind men hiervan?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
nog steeds geen oplossing voor de gigantische fps drops ?
bij mij is er ongeveer om de 20 minuten voor 4 minuten ofzo een gigantische fps drop van 50/60 naar 10.... zelfs de audio hoor je dan mee 'zakken'

• M_V
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Maar wat is nou uiteindelijk de beste kar voor pursuits en wat is de beste kar voor races? Iemand?

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 31-05 16:53
Voor pursuits zou ik iets zwaars met veel PK's gebruiken. Liefst voor- of vierwielaangedreven. Een achterwielaangedreven kar die niet veel spint bij het vertrekken is ook goed. Anders raak je nooit weg als je klem gereden wordt, zeker niet bij heat level 5. Een zware auto is nodig om moeiteloos door roadblocks te rijden.

Om te racen heb je (imho) een lichte kar met goede baanligging en specs nodig. Zelf race ik vooral in mijn Lotus Elise: verschrikkelijk snel en wendbaar maar hij spint als een gek bij het vertrekken. Voor pursuits gebruik ik mijn SLR: die gaat door roadblocks als een warm mes door boter. 8)

Anoniem: 151099

Anoniem: 156341 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:09:
misshien een domme vraag maat hebber meer mensen last van dat veel te felle light in die garages zo ja is er wat tegen tedoen zodat ik een mooie wallpaper screen kan maken aangezien ik geen psp en ps heb om het teveranderen . en eerlijk gezegt elke keer mijn brightness veranderen vind ik maar beroerd voor 1 spel . had al gelezen dat er sowieso 1 persoon was die het ook veel bright vond maar geen antwoord tot nu toe hier op .

http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/wow.jpg dit is wat ik bedoel ik krijg gewoon hoofpijn als ik deze als wallpaper will gebruiken
het beste is altijd ff nabewerken, een prt-scrn is vaak toch nooit helemaal super als wallpaper, je kan denk ik het best gewoon ff met de kleuren en balans gaan spelen.

verder ziet die auto er heel mooi uit op je screenie.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
wat is nouw de beste auto voor pursuits en voor races? ik zit op 70% van het spel en ik kan alle auto's komen, geld is ook geen probleem...ik hoop dat jullie me een goed advies kunnen geven. :+

• gwystyl
  • Laatst online: 20:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Rudy_V schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:48:
Maar wat is nou uiteindelijk de beste kar voor pursuits en wat is de beste kar voor races? Iemand?
F.U.B.A.R schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:27:
Voor pursuits zou ik iets zwaars met veel PK's gebruiken. Liefst voor- of vierwielaangedreven. Een achterwielaangedreven kar die niet veel spint bij het vertrekken is ook goed. Anders raak je nooit weg als je klem gereden wordt, zeker niet bij heat level 5. Een zware auto is nodig om moeiteloos door roadblocks te rijden.

Om te racen heb je (imho) een lichte kar met goede baanligging en specs nodig. Zelf race ik vooral in mijn Lotus Elise: verschrikkelijk snel en wendbaar maar hij spint als een gek bij het vertrekken. Voor pursuits gebruik ik mijn SLR: die gaat door roadblocks als een warm mes door boter. 8)
monnick schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:36:
wat is nouw de beste auto voor pursuits en voor races? ik zit op 70% van het spel en ik kan alle auto's komen, geld is ook geen probleem...ik hoop dat jullie me een goed advies kunnen geven. :+
Als je even 3 posts omhoog had gekeken had je gezien dat de vraag op deze pagina zelfs al een keer gesteld is, en nog een tig aantal keer in afgelopen pagina's en delen. Iedereen is het er over eens dat je voor de races en pursuits later in het spel een snelle auto nodig hebt, en het liefst één die niet spint als je wegrijdt. Het blijft echter een kwestie van persoonlijke smaak wat je het fijnst vindt rijden.

Ik rijd zelf meestal races met de Porsche Carrera GT of de Lamborghini Gallardo, en pursuits met de Porsche Turbo S of de Aston Martin DB9. De eerste twee zijn wat sneller en liggen vaster op de weg, de laatste twee zijn lekker lomp en nog steeds erg snel.
Ik zou zeggen backup je savegame, koop een auto, tune die en probeer hem. Als hij niet bevalt zet je je savegame terug en koop+tune je een andere......

• Mystic_Jack
  • Niet online
Anoniem: 156341 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:09:

Misschien de optie Visual Treatment op high staan?
Dit geeft mij bij namelijk de overbelichting in het spel. Op low heb ik er geen last van.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• monnick
  • Niet online
hoe kan het dat ik bij nog geen een auto alle balkjes vol heb? ik heb net bull verslagen en ik moet nu racen tegen Razor? Hoe komt het dat ik nog bij geen auto alles vol heb (bij de Dodge Viper wel bijna)..bij welke auto kan ik alles vol krijgen?

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 16:33

Krizzie

Progressive Music \o/

GVD! Rijd ik in een challenge race (40 volgens mij) met de SLR Mclaren, rij 33mins rond 4.5 mil bounty 110 cops geraakt 54 gesloopt, wordt ik opgepakt omdat ik op zoon suv blijf hangen. 8)7 :@

Geluidswolk

• Sfinx-
  • Laatst online: 08-06 11:56
Net uitgespeeld B)

De laatste milestones (voor je tegen Razor kan duelleren) waren wel niet eenvoudig... in vergelijking met de races tegen Razor, fluitje van een cent :P

Het einde is wel verrassend, het "allereinde" valt dan weer tegen (hoopte op nog een filmpje of zo met Josie Maran liefst :*) , niet dus :'( )

Dan kan ik nu eindelijk m'n andere games eens uitspelen (alles verwaarloosd sinds ik Most Wanted begon te spelen, hehe) >:)

• TommyGun
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Krizzie schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:43:
GVD! Rijd ik in een challenge race (40 volgens mij) met de SLR Mclaren, rij 33mins rond 4.5 mil bounty 110 cops geraakt 54 gesloopt, wordt ik opgepakt omdat ik op zoon suv blijf hangen. 8)7 :@
Herkenbaar.

Net gespeeld. Moest 30 wouten beuken. Ondertussen meteen ff bounty e.d halen. Word ik in een tunnel ineens door SUV's gebeukt en ben ik godverdomme busted. ALT+F4. Opnieuw, weer alles gehaald. WEER Busted! AAAAAARCH! Ik kan beter ff stoppen met spelen voordat ik een deuk in me kast sla. :( Klote spel

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Is iemand cross al een keertje tegen gekomen in een persuit? :p

Ik heb em 1 keer achter me aan gehad en sloopte z'n wagen kreeg er 100.000 bounty voor :P

Je herkend em aan een zwarte corvette ipv een standaard witte. ;)

Is het mogelijk om behalve in de laatste career race, meer dan heat 5 te krijgen? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Krizzie schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:28:
Is iemand cross al een keertje tegen gekomen in een persuit? :p

Ik heb em 1 keer achter me aan gehad en sloopte z'n wagen kreeg er 100.000 bounty voor :P

Je herkend em aan een zwarte corvette ipv een standaard witte. ;)

Is het mogelijk om behalve in de laatste career race, meer dan heat 5 te krijgen? :)
Is die Cross een beetje makkelijk verrot te maken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
gewoon als hij achter je aan zit door een pursuit breaker rijde dan issie dood, bij mij stond er ook egt zo 'Cross' en dan 100,000 bounty :p *ik had hem achter me aan mij x6*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
check deze img, net gemaakt op heat x5

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/7103/auto5ge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik had niet eens door dat Cross achter me aanzat. Alsof die gast nog opvalt naast die 20 andere wagens :P

Trouwens die challengerace met SLR is toch 30, dat je 10 min persuit moet doen vanaf heat 3?

Over die challengeraces, ik heb erg veel moeite met sommige (30+), dus vandaar die walkthrough/tips/info die ik zoek.
monnick schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:57:
check deze img, net gemaakt op heat x5

[afbeelding]
Ghehe, vette shot! Heb dat ook wel eens gehad, dat politie zo lomp wegvloog, dat ze door roadblocks voor me heen vlogen en ik er makkelijk(er) tussendoor kon })

[ Voor 38% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 31-12-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Met de SLR is 40 :)

Ding rijd echt chil, de snelweg op, in de 5 en touren maar, die roadblocks lust ie rouw. :P

Ik doe altijd vlak voor de botsing even speedbreaker aan dan vliegt me auto niet weg. Zo sloop je echt onwijs veel. :p

Edit:

Ik heb sinds ik het spel heb (orgineel) nog nooit last gehad van die C++ error en nou ben ik met de challenges bezig (career op 100%) en ik krijg steeds vaker die error. :r

Ik heb er ergens meer over gelezen maar kan het zo niet terug vinden, is hier nou een patch/fix voor of niet? :)

Edit2:

Ben er denk ik achter waardoor ik die error krijg, zodra ik die jump camera oid uit zet crasht hij binnen 5 minuten. :?

[ Voor 51% gewijzigd door Krizzie op 31-12-2005 16:59 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 10-06 17:21
zijn er meer mensen die last hebben van ronslingerende nailstrips? Soms gebeurt het dat ik over een strip rij, terwijl er helemaal geen politie in de buurt te bekennen is. Is dit normaal? Het lijkt mij bepaald onrealistisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Lol ach joh laat jij nooit is iets achter je kont slingere :P

Hmm maar nee ik geloof niet dat ik ooit spikestrips ben tegengekomen zonder dat er een roadblock in de buurt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik ging door zoon persuit breaker heen, en in die animatie reed me wagen door een spike strip heen! 8)7

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Wel is gehad dat er een auto stond met spike-strip ernaast, na een rondje om de stad terugkomend op dezelfde plek lag alleen de spike-strip er nog maar 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

webfreakz.nl schreef op zondag 01 januari 2006 @ 17:54:
Wel is gehad dat er een auto stond met spike-strip ernaast, na een rondje om de stad terugkomend op dezelfde plek lag alleen de spike-strip er nog maar 7(8)7
werkte die ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 22:47
Jup dat heb ik ook es gehad dat de spikestrip er nog lag
en toen in erover heen reed klapten inderdaad mijn banden eruit...
toch vaag dat die corvettes van de coppers er wel overheen kunnen rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hebben jullie eigenlijk ook zo'n beroerd beeld in je achteruitkijkspiegel in het spel? Alles heel vaag en blokkerig, soms denk ik achteruit te kunnen omdat ik niets zie achter me, staan er toch nog politie wagen achter me, en dat zie ik pas in een overzichtscamera punt..

Enig idee om dit te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160788

:+ Lol.... :+

Na een irri performance-issue (net niet lekkere framerates) heb ik het volgende uitgeprobeerd:

In de Ati Tray Tools------>Standard Tweaks----------->Force Shaders van disabled naar 1.0 gezet :*)

En wat denk je :o Alle wagens en dergelijke veel mooier en hoge framerate 8)7

Dus als ik de shaders lager gooi, heb ik een mooier&duidelijker beeld dan voorheen???

Ati blijft me verbazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Anoniem: 160788 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:48:
:+ Lol.... :+

Na een irri performance-issue (net niet lekkere framerates) heb ik het volgende uitgeprobeerd:

In de Ati Tray Tools------>Standard Tweaks----------->Force Shaders van disabled naar 1.0 gezet :*)

En wat denk je :o Alle wagens en dergelijke veel mooier en hoge framerate 8)7

Dus als ik de shaders lager gooi, heb ik een mooier&duidelijker beeld dan voorheen???

Ati blijft me verbazen
Als ik je goed begrijp heb je pas net je shaders AAN gezet, dan wordt de kwaliteit natuurlijk inderdaad beter.. Disabled = uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superduper schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:04:
[...]

Als ik je goed begrijp heb je pas net je shaders AAN gezet, dan wordt de kwaliteit natuurlijk inderdaad beter.. Disabled = uit.
idd van disabled naar 1.0 is toch volgens mij van uit naar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Anoniem: 151099 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:33:
[...]

idd van disabled naar 1.0 is toch volgens mij van uit naar aan.
Je kan kiezen tussen:
1.0, 1.1, 1.2 t/m 2.1

En wat er gebeurd weet ik niet, maar de auto ziet er opeens mooier uit en de omgeving minder :o
Ik kan nu zelfs op HIGH spelen met m'n 9600XT :9 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

weet iemand mischien hoe ik me NFS op de PS2 op KM/h kan zetten?? kan het nergens vinden en dat M/h is nogal irritant :(

iemand die me kan helpen :)
_/-\o_ tnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

link= [rml][ Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4[/rml]

daar zie je dat je i.p.v imperial, metric moet selecteren om van mph naar kph te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Laatst online: 09-05 14:01
Spelen er hier ook mensen online het spel, op een beetje redelijk niveau? Er zijn maar weinig nederlanders online die niet 0 punten hebben...

Trouwens wel dom. Alle gasten die online hoog in de Blacklist staan(1 tm 5 ofzo), quiten allemaal als ze verliezen, zodat ik geen punten krijg :( .(haha, af en toe win ik van die gasten :D )

Ik heb in het begin 5e gestaan bij sprint, maar toen werd t maar saai. Nu nieuwe account, THExDOCTOR :p
Ik daag jullie uit! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Anoniem: 151099 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:24:
link= [rml][ Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4[/rml]

daar zie je dat je i.p.v imperial, metric moet selecteren om van mph naar kph te gaan.
TNX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Die challenges zijn af en toe best irritant zegb en totaal onrealistisch, zit ergens in de 40 en moest met een vuilniswagen 100.000 cost to state halen en erna iets soortgelijsk met een cementwagen, ik denk lekker veel gewicht en lekker cops beuken, rammen die stomme cops zonder moeite die 5 maa lzo zware vuilniswagen aan de kant, 1 begint te duwen aan de achterkant (beetje schuin van achteren) en de vuilniswagen wordt zo even aan de kant gezet alsof het een panda is :( lekker hoor zo'n 10 ton oud ijzer tegen 1 ton GTO
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste