[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:02
Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/head2.jpg
Vorige delen

Need for Speed: Most Wanted - Deel 1
Need for Speed: Most Wanted - Deel 2
Need for Speed: Most Wanted - Deel 3

Index

About
Faq
Topic Regels
Systeemeisen
Tweaks
Hamachi Server.cfg
Carlist
De Stad
Muziek
Demo
Screenshots
Black Edition
Links

About

Dit negende Need for Speed-spel uit de reeks moet een mix worden tussen de eerste delen, waarin het vooral draaide om politieachtervolgingen, en de laatste 2 Underground games.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die in een nog grotere stad dan het Bayview uit Need for Speed: Underground 2 vrij kan rondrijden. Je kunt meedoen aan straatraces zoals een Circuit race, Dragrace en Sprint uit de Underground games maar ook in andere nieuwe modes. Je verdient geld en reputatie, maar hoe meer reputatie je hebt, je meer politie achter je aan komt. EA belooft Hollywood-achtige achtervolgingen met meer dan 6 politiewagens op je hielen. Je eigen wagen is netzoals in de Underground-delen helemaal te tunen maar dan met nog meer auto's en echte tuningmerken.

Releasedatum
24 November 2005 in europa

Versies
In de normale editie zit 1 DVD, de auto's die zogezegd exclusief in de black edition zitten staan gewoon in mijn cars directory. de dvd die hier in winkels te koop is heeft gewoon alles, maar dan niet de extra dvd met 'behind the scenes with die chick'.

Platforms
Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP en “Game Boy Advance or Nintendo DS

Belangrijkste spelkenmerken
De weg en de wereld liggen voor je open: Bouw een reputatie op als berucht straatracer in indrukwekkende industriële en stedelijke omgevingen. Elke omgeving kan in je nadeel werken, maar ook in je voordeel. Profiteer zoveel mogelijk van snellere routes, andere weggebruikers en voorwerpen die je omver kunt rijden.
Compleet vernieuwd spelverloop: Need for Speed Most Wanted heeft een nieuw, spannend spelverloop. Tijdens de illegale straatraces moet je uit handen van de politie zien te blijven met behulp van strategisch inzicht en vingervlugge ontwijkingsmanoeuvres.
Aanpassingen aan het uiterlijk van je auto: Of je nu de politie wilt afschudden of gewoon je wagen wilt opleuken, in Need for Speed Most Wanted kun je het uiterlijk van je auto helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Blacklist (zwarte lijst): In de wereld van het illegale straatracen moet je het opnemen tegen de beste straatracers om respect te verdienen en een plek boven aan de zwarte lijst te veroveren.
Rap Sheet (strafblad): Bouw een strafblad op door snelle tijden neer te zetten, uitdagingen te voltooien en de wagens, tactieken en technologieën van de politie te slim af te zijn.
Auto's afstellen: Kansloos tegen een sportwagen? Ga naar je thuisbasis en stel je wagen af voor een race tegen alle mogelijke voertuigen.
Geavanceerde grafische eigenschappen: Need for Speed Most Wanted voor de nieuwste consoles levert geavanceerde grafische prestaties die ongekend zijn voor een videogame. Dankzij grafische technieken zoals normal mapping en real-time lighting overtreffen de grafische prestaties alle racespellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
Online racen: Speel Need For Speed Most Wanted online op je Xbox 360, Xbox, PlayStation®2 of PC.

Faq

Q: ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
A: Gebruik 0 en 9 hiervoor

Q: Ik wil kiezen in het menu maar ik zie geen muis cursor!
A: Met de 9 en 0 kan je kiezen

Q: moet ik helemaal terug rijden naar de safe house om het spel op te slaan?
A:nee, je kan op "esc" drukken en dan Jump to safehouse, vervolgens kan je hier saven.

Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?
A: Je moet de pinkslip eruit zien te halen bla bla

Q: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam

Topic Regels

• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, zoek zelf of lees de faq in SPV.
• Post geen grote pics, maar resize ze:
code:
1
2
3
4
5
[img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte

[img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable

• Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul

Systeemeisen

Systeemeisen van NFS:MW
MinimumAanbevolen
CPU:Pentium PIII 800 MHz of AMD AthlonPentium 4 2.4GHz of Athlon64 3000+
Geheugen:256 MB512 MB
Grafische kaart:GeForce 2 of Radeon 7000Geforce FX 5700 of Radeon 9600

Tweaks

Er zijn natuurlijk alweer heel wat tweaks bekend, en het is dan ook erg handig om deze tweaks hier even neer te zetten.
In het vorige deel heb ik deze tweaks al gepost, dus mocht het bekend voorkomen, klopt dat :)

Nederlandse Taal
Er zijn altijd mensen die graag in het Nederlands willen gamen, om wat voor reden dan ook, en dat pas je zo aan:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\1.0
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.

Indien het om de Demo versie gaat, wordt het Need For Speed Most Wanted Demo.

Motion Blur
Veel mensen vinden Motion Blur erg vervelend rijden, mocht je het willen disablen, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_MotionBlurEnable 1 naar g_MotionBlurEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Particle System
Particle System is een van de grootste oorzaken van de performance drops. Het particle system houdt onder andere rook, rook van spinnende wielen e.d. in. Heb je liever geen performance drops, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_ParticleSystemEnable1 naar g_ParticleSystemEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Zie voor verdere uitleg bij TweakGuides

Most Wanted Tweaker
Verder bestaat er nog een optie om bepaalde settings te veranderen, namelijk Most Wanted Tweaker.
Hiervoor moet je wel .NET Framework 2.0 geïnstalleerd hebben.
Alle credits hiervoor gaan natuurlijk naar Scyphe.

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/1382/mwtweaker6ak.png

Hamachi Server.cfg

Because Need for speed: Most Wanted has the same coding on the server side, i thought well. Why not try?
In your Need For speed: Most wanted directory.

*\Program\EA Games\Need for Speed Most Wanted\
or
*\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\

There is a file called server.cfg. Open this With Notepad. Right at the bottom there is
Code:
ADDR=%%bind("159.153.253.82")

Remove it completely.

DO NOT REMOVE ANYTHING ABOVE THE LAST LINE!

Now it should look like this in your SERVER.CFG
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
#
# The server sends a ping message to the client every PINGTIME seconds
# and the client is expected to respond within PINGWAIT seconds or
# the server considers the connection to be dead and the client is
# logged out.
#
PINGTIME=20
PINGWAIT=30

#
# A client can only be idle for TIMEIDLE minutes before it is
# automatically logged out.  Even if a client is not idle it can
# only be connected for a maximum of TIMEMAXM minutes.
# Either/Both values can be set to 0 to mean that the server will
# not timeout the client.
#
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0

#
# Limits how many times per second the LAN server will service requests.
# Lowering this number will increase game performance for slower computers
# at the expense of sluggish response time from the server.  Valid range is
# 1-1000.
#
LAN_THROTTLE=30

##------------------------------------------------------------------------
## DO NOT CHANGE ANYTHING BELOW HERE
##------------------------------------------------------------------------

TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("159.153.253.82")

ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1

#
# This line allows the server to determine on what interface to listen for
# connections.  It can be any publicly routable IP address (this is the case
# even if the host is on a LAN that is isolated from the Internet).  There is
# no communication attempted with the IP address listed here.
#

DirectX 9.0c Probleem

Veel mensen kunnen NFSMW niet installeren omdat de installatie DirectX 9.0c niet vindt.
Dit kan je zo oplossen:
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
Officiële Carlist

Dit deel draait niet geheel voort op de successen van de underground serie. Tijdens de underground series riepen een hoop mensen dat ze bepaalde auto`s misten, tevens misten ze vaak de ouderwetse achtervolgingen, de achtervolgingen zijn terug, en ook hebben de standaard underground bakken plaats gemaakt voor bijvoorbeeld meer gangbare auto`s als de BMW, Mercedes en andere. Dit is de complete lijst:

ModelScreenshot
Aston Martin DB9Screenshot
Audi A4 3.2 FSI quattroScreenshot
Audi TT 3.2 quattroScreenshot
Audi A3 3.2 quattroScreenshot
BMW M3 GTRScreenshot
Chevrolet Corvette C6Screenshot
Chevrolet Corvette C6RScreenshot
Dodge Viper SRT-10Screenshot
Fiat PuntoScreenshot
Ford GTScreenshot
Ford Mustang GTScreenshot
General Motors Cadillac CTSScreenshot
General Motors Cobalt SSScreenshot
Lamborghini MurcielagoScreenshot
Lamborghini GallardoScreenshot
Lexus IS300Screenshot
Lotus EliseScreenshot
Mazda RX-7Screenshot
Mazda RX8Screenshot
Mercedes-Benz CLK 500Screenshot
Mercedes-Benz SL500Screenshot
Mercedes-Benz SL65 AMGScreenshot
Mercedes-Benz SLR McLarenScreenshot
Mitsubishi Lancer EVO VIIIScreenshot
Mitsubishi Eclipse GT (2006)Screenshot
Pontiac GTOScreenshot
Porsche 911 Carrera SScreenshot
Porsche 911 GT2Screenshot
Porsche 911 Turbo SScreenshot
Porsche Cayman SScreenshot
Porsche Carrera GTScreenshot
Renault Clio V6Screenshot
Subaru Impreza WRX STiScreenshot
Toyota SupraScreenshot
Vauxhall Monaro VXRScreenshot
Volkswagen Golf VScreenshot

De Stad

Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/map_thumb.jpg

De map in NFS:MW bestaat uit 3 gebieden waarin je net als in NFS: Underground 2 volledig vrij in rond kunt rijden.

Coastal
De stad Rockport is een Amerikaans kust stadje waarin je vrij in rond kunt rijden.

Coastal is niet erg, als je aan de stank gewent ben. De visserij is hier altijd een 'big business' geweest, maar het is nu allemaal een beetje veranderd. Dat is mooi, want de lege opslagruimtes en kades zijn een perfecte plaats om te laten zien waarvoor je auto is gemaakt.

Point Camden
Met al de nieuwe bouwwerkzaamheden hier zijn er honderden dingen die je in je weg tegekomt... of je gebruikt ze om voor je tegenstander te gooien. Doe het goed en je kan de gebouwen gebruiken om de politie af te schudden, of je laat een sukkel crashen die niet goed oplet.

Ocean Hils
Zoek je naar de achtbaan of het snoepwinkeltje, keer dan maar om en ga terug naar huis. Hoorde je me clown? Dit park is al voor jaren gesloten, maar al breng je de gruwelijkste auto mee naar de race dan heb je waarschijnlijk de beste race van je leven.

Gray Point
Vroeger was dit de plaats voor top vissers. Maar toen al de vis was gevangen gingen het al snel slecht... totdat de 'tuners' in de stad kwamen. Nu rijden hier de heetste auto's die laten zien wat nodig is om 'the Point' aan te kunnen.

Rosewood
Een klein amerikaans stadje, waar ze van rust en stilte houden. Het laatste wat ze willen zien en horen is jou terwijl je een race houd met je vrienden en ondertussen word achtervolgd door de politie met toeters en bellen. Hoe harder je rijdt, hoe eerder ze je weg willen hebben.

Rosewood Center
Als je snel wilt opvallen, rij over Main Street … met 160 km per uur. Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.

Campus
Er word als een gek gereden rond de school, gebruik je techniken om te laten zien dat je niet zomaar bent. Als je goed bent kun je de competitie iets leren wat ze nog nooit in een klaslokaal hebben geleerd. Je hebt het goed, wie is nu de leraar.

Golf Course
Dit is geen plaats voor een rondje 18. Nee, dit is te plaats waar je de greens omspit met je auto. En als de mensen de mensen je achterna komen met een ijzeren 9, plaats je voet op het pedaal en schreeuw het uit.

Downtown
Hier komt de 'underground' tot leven, hier kan je naam maken. Kom downtown als je het aankan. Maar kijk uit... als je geen talent hebt dan zal je het nog zwaar krijgen in de realiteit van de grote stad.

Westside
Hier gaat het over het grote geld op de Westside, en de auto's zijn daarop geen uitzondering. De grappenmakers in het 'financial district' denken dat ze het heelal overheersen. Nou, ze leven in een droomwereld. Maak ze waker met het brullen van je motor en de guur van brandend asfalt.

City Center
Sommige mensen denken dat cultuur alleen maar om musea en mooie restaurants draait. Nah, cultuur is met twee opgevoerde wagens en de muziek voluit aan tegen elkaar racen. En als iemand daar bezwaar tegen heeft, geef je 'm oordoppen en stuur je 'm naar z'n mama

Eastside
Hier wil je nooit pech krijgen. Je hoeft er niet eens aan te denken om hierheen te gaan als je wagen niet tot het maximum getuned is. Er gebeuren hier gekke dingen, maar zolang je iedereen die in de weg rijdt in het stof laat bijten zul je wel overleven.

Muziek

De muziek is in de voorgaande delen altijd duidelijk aanwezig geweest en ook nu zal dit weer zo zijn. De volgende nummers zullen in NFS:MW te horen zijn.
  • Avenged Sevenfold - Blinded In Chains
  • Bullet For My Valentine - Hand Of Blood
  • Celldweller feat. Styles Of Beyond - Shapeshifter
  • Celldweller - One Good Reason
  • Dieselboy + Kaos - Barrier Break
  • Disturbed - Decadence
  • DJ Spooky And Dave Lombardo - B-Side Wins Again feat. Chuck D
  • Evol Intent, Mayhem & Thinktank - Broken Sword
  • Hush - Fired Up
  • Hyper - We Control
  • Ils - Feed The Addiction
  • Jamiroquai - Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix)
  • Juvenile - Sets Go Up
  • Lupe Fiasco - Tilted
  • Mastodon - Blood And Thunder
  • Rock - I Am Rock
  • Static-X - Skinnyman
  • Stratus - You Must Follow (Evol Intent VIP)
  • Styles Of Beyond - Nine Thou (Superstars Remix)
  • Suni Clay - In A Hood Near You
  • T.I. Presents The P$C - Do Ya Thang
  • The Perceptionists - Let's Move
  • The Prodigy - You'll Be Under My Wheels
  • The Roots And BT - Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)
Demo

Het volgende is te vinden in de DEMO:

Quick Race
Tuned Mustang
Stock Cayman S
Tuned Cayman S

Opponent Cars:
IS300
GTO
Golf GTI
Cayman S
Viper
Mustang

Quick Race Tracks:
Sprint - Point-to-Point
Speedtrap - New Race Mode

Challenge Series
1 Pursuit Length Challenge
1 Tollbooth Challenge
1 Roadblock dodge Challenge

Blacklist 15 Teaser
Plays a 30 second video showcasing the blacklist and blacklist opponents

Music (4 tracks)
Main Menu - Do Ya Thang
Main Menu - In A Hood Near You
Race Music - We Control
Race Music - Skinnyman

Releasedatum
De demo te downloaden: Klik

Screenshots

Graag ingame screenshots gezocht.
Black Edition

Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal een extra DVD bevatten:

Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.

alle overige opties die eerder genoemd zijn komen ook voor in de normale versie, het enigste verschil is dus de extra DVD.

Links

Officiele Site
Antwoord op al je "technische" vragen
NFSMostWanted.nl
NFSUnlimited.net

Met dank aan:

• Muse voor het maken van een groot gedeelte van de startpost.
• Angeloonie voor het updaten van de screenshotlijst van de beschikbare auto's.
• FnF

[ Voor 27% gewijzigd door n1ck op 03-12-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Kan je die TWEAKS niet bijwerken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140249

ThunderNet schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:48:
[...]

Helaas, ook met firewall uit wil het niet :(
Erg jammer, want het lijkt me erg leuk om tegen paar vrienden te racen :)
volgens mij kun je ook echt alleen via LAN spelen
maar ik zou zeggen met een beste upload, vpn, zelfde ip range?!?!

wie weet werkt het dan wel
je kan oko gewoon je FW aanlaten en speed.exe toevoegen om door te laten...
(natuurlijk ook ff in je routertje lijkt mij dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 15:30

Griffin

Is mythical

kommop, gooi die tweaks er even in, mensen gaan niet het hele 2e deel doorspitten voor 1 tweak.

Als je een startpost overneemt gooi er dan extra info in oid :D

+ fix even je index.
want het zijn linkjes die weinig doen,
dus maak er of werkende linkjes van, (wat denk ik lastig is), of een normale list

ook misschien meer FAQ's maken, er stonden dacht ik meer in deel 3 dan dat er nu in de SP staan?

[ Voor 46% gewijzigd door Griffin op 29-11-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:53
Is er geen hack of zo dat je meer dan 12 auto's in je Safehouse kunt bergen?

ben namelijk tegen de 12 aangelopen en ik wil eigenlijk geen van die mooie auto's wegstoppen :P

Wat rijdt die Lotus toch goddelijk :), veel beter dan die Gallardo vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 02:02
theovds schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:11:
Kan je die TWEAKS niet bijwerken :?
Griffin schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:13:
kommop, gooi die tweaks er even in, mensen gaan niet het hele 2e deel doorspitten voor 1 tweak.

Als je een startpost overneemt gooi er dan extra info in oid :D

+ fix even je index.
want het zijn linkjes die weinig doen,
dus maak er of werkende linkjes van, (wat denk ik lastig is), of een normale list

ook misschien meer FAQ's maken, er stonden dacht ik meer in deel 3 dan dat er nu in de SP staan?
Jaja, ben ik mee bezig ;)

edit:
De tweaks staan nu in de SP, als ik thuis ben zal ik er verder nog even naar de SP kijken, of ik nieuwe dingen kan toevoegen. Iemand nog tips voor dingen die erbij moeten?

[ Voor 14% gewijzigd door n1ck op 29-11-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88926

ik heb de careermode uitgespeeld alleen is mijn wanted level nog steeds 5 en hij wil niet meer verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88926 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:22:
ik heb de careermode uitgespeeld alleen is mijn wanted level nog steeds 5 en hij wil niet meer verder :?
ok lol :)
ik sta nu #9 op de BL maar ik krijg me wanted level niet hoger dan 3 :P
daar blifjt ie altijd op hangen....

ook nog geen helicopter gezien of een spikestrip...

terwijl een vriend van mij gister net is begonnen en hij toen hij #15 stond al bijna een helikopter achter zun reet aankreeg :D hahaha
wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Psboy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:17:

edit:
Iemand nog tips voor dingen die erbij moeten?
-miss paar ingame screenshots van mensen.
-welke player welk blacklist nummer is, ook welke wagen ze rijden.
-alle/veel tune opties neer plompen :D
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:30:
[...]

terwijl een vriend van mij gister net is begonnen en hij toen hij #15 stond al bijna een helikopter achter zun reet aankreeg :D hahaha
en dat is het mooie, iedereen heeft andere gameplay, ik heb ookal heat4 op #9 dacht ik zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Griffin op 29-11-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:02

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:30:
[...]

Dan speelde hij waarschijnlijk een Challenge, aangezien de heli pas bij 4* komt..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:33:
[...]

Dan speelde hij waarschijnlijk een Challenge, aangezien de heli pas bij 4* komt..
de heli was er nog niet echt :P
maar ik hoorde op de scanner vragen om helicopter assistentie...

en nee geen Challenge.. gewoon in Career Modus en dan de milestones halen voor #15 maar daarna niet meer van de politie afkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:43:
[...]

de heli was er nog niet echt :P
maar ik hoorde op de scanner vragen om helicopter assistentie...

en nee geen Challenge.. gewoon in Career Modus en dan de milestones halen voor #15 maar daarna niet meer van de politie afkomen :P
Van de politie afkomen is toch wel ZO simpel. Ik moet altijd moeite doen om de politie bij me te houden en te zorgen dat die ezels zichzelf niet in het tankstation boren enz. Heb nu al HEEEL erg vaak gehad dat een milestone mislukte omdat de politie ineens stuk was of ineens omkeerde en vol gas wegreed van me 8)7

Erg vaak gehad dat ik de politie volgde ipv de politie mij.

[ Voor 5% gewijzigd door WillemJanJansen op 29-11-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Angeloonie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:33:
[...]

Ik ben die op 8 al tegengekomen ... gewoon in bounty mode ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

WillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:48:
[...]

Van de politie afkomen is toch wel ZO simpel. Ik moet altijd moeite doen om de politie bij me te houden en te zorgen dat die ezels zichzelf niet in het tankstation boren enz. Heb nu al HEEEL erg vaak gehad dat een milestone mislukte omdat de politie ineens stuk was of ineens omkeerde en vol gas wegreed van me 8)7

mja bij 1 en 2 sterren ja... maar daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124171

Ik denk dat het gewoon te maken heeft met je totale bounty, ik had vrij snel heat 5 aangezien ik daarvoor alle bounty's heel lang ben blijven doorrijden en constant de politie achter me wou houden, puur plezier maar ja ik had wel ineens een bounty van 5.000.000+ en dan gaat het hard, dus gewoon bij nummer 15 lekker doorknappen ook al heb je de milesstones al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:50:
[...]

4 ook nog, die heli geeft het vrij snel op....geen benzine meer zit ie dan te bazelen :+
Vanaf 5 wordt het leuk vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hhhmm vvond thuis maar is proberen dan :)

echt een uber spel :D

zou het eigenlijks mogelijk zijn via VPN of iets anders zodat je ook met andere thuis op het netwerk mee kan spelen :) ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:49:
[...]

Ik ben die op 8 al tegengekomen ... gewoon in bounty mode ...
Ik bedoelde lvl 4 wanted lvl :Y)
Anoniem: 135836 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:50:
[...]

Ik zit zelf met lvl 5 ook heel vaak te wachten op politie, dan rijd ik gewoon 2 minuten (de back-up tijd) rond de 80, anders raakt de laatste politieauto me nog kwijt 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 29-11-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat is de beste auto in NFS MW?

- TYPE -
- Max Speed -

Aston Martin DB9
Audi A4 3.2 FSI quattro
Audi TT 3.2 quattro
Audi A3 3.2 quattro
BMW M3 GTR
Chevrolet Corvette C6
Chevrolet Corvette C6R
Dodge Viper SRT-10
Fiat Punto
Ford GT
Ford Mustang GT
General Motors Cadillac CTS
General Motors Cobalt SS
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Gallardo
Lexus IS300
Lotus Elise
Mazda RX-7
Mazda RX8
Mercedes-Benz CLK 500
Mercedes-Benz SL500
Mercedes-Benz SL65 AMG
Mercedes-Benz SLR McLaren
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Mitsubishi Eclipse GT (2006)
Pontiac GTO
Porsche 911 Carrera S
Porsche 911 GT2
Porsche 911 Turbo S
Porsche Cayman S
Porsche Carrera GT
Renault Clio V6
Subaru Impreza WRX STi
Toyota Supra
Vauxhall Monaro VXR
Volkswagen Golf V

Als iemand de Top speed weet van deze auto's met maximale tuning, die mag het zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161743

Anoniem: 124171 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:50:
a ik had wel ineens een bounty van 5.000.000+ en dan gaat het hard, dus gewoon bij nummer 15 lekker doorknappen ook al heb je de milesstones al :)
Hier geloof ik echt niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:59:
zou het eigenlijk mogelijk zijn via VPN of iets anders zodat je ook met andere thuis op het netwerk mee kan spelen :) ?!
Tuurlijk, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is VPN dan de beste manier?? (ik heb namelijk nog geen optie gezien om een ip op te geven of internet play :P.. heb ik dat over het hoofd gezien?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:16:
[...]
is VPN dan de beste manier?? (ik heb namelijk nog geen optie gezien om een ip op te geven of internet play :P.. heb ik dat over het hoofd gezien?!)
Het is wel het makkelijkst als je toch al VPN geconfigureerd hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 07:04
Hier wat auto's van mijn kant.
Sta nu #7 op de blacklist en al mijn auto's zijn max tuned maar het visuele hou ik een beetje rustig, maar vindt ze er zo best snel uitzien.

EVO 8 - Import Streetracer :D
Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/5640/evo8tunefront6wk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/5628/evo8tuneback4lc.th.jpg

Cayman S - Soort GT van gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/922/porschecaygtfront6gq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/7207/porschecaygtback1lt.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door PPanic op 29-11-2005 15:23 ]

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157807

WillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:48:
[...]

Haha idd ik heb wel is mee gemaakt dat ik die politie zo hard de andere kant op zag rijden..
gewoon bij me vandaan.. 8)7 ik er achteraan omdat ik niet in die cooldown zone wou..en de backup pas weer kwam over 2 minuten..ik met 340 km/h door smalle straatjes (340 met nos dan heh ) achter die plisie aan.. die er als een raket van door ging. cooldown mode..... "i lost visual contact with the suspect" 8)7 Terwijl ik met 300 achter z'n reet aan reed.. :9 Maja idd als je 1 * heb dan is het idd wat lastig om te zorgen dat de politie ook daadwerkelijk achter je aan blijft komen..

5 ***** maakt het dan toch wel weer goed.. het word er wel ietsjes realistischer op..als je over realisme praat.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 06-06 10:38
man..begin die milestones een beete zat te worden..steeds van die kutfingetjes waaarvoor je gepakt word..echt klotezooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161743

Smokey! schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:30:
man..begin die milestones een beete zat te worden..steeds van die kutfingetjes waaarvoor je gepakt word..echt klotezooi
Hoezo? Je rijd een race en dan krijg je tijdens de rzce politie achter je aan. je finished 1e en je gaat even 5 minuten stoeien met de politie en de milestones zijn binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smokey! schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:30:
gewoon goed blijven rijden en nergens opklappen ;)
is the key to succes :P

en het is zoals al die andere GoT-ers al zeggen:
ze rijden vanzelf voor jou weg :)
Bart_NL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:19:
[...]

Het is wel het makkelijkst als je toch al VPN geconfigureerd hebt..
maar dat heb ik nog niet :P
dat is et em juist :)
dus als het ook nog op een andere manier kan :P zou wel relaxed wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 22:26
Ik heb m inmiddels ook, het is wel een vet spel, leuk bedacht weer, alhoewel het toch weer niet de charme heeft die NFS 3 en 4 (road challenge) hadden (en wat ze de beste in de series maakte)

Alleen wat een kolere muziek zeg!! echt niet normaal. Heb al tussen het lijstje tweaks zitten kijken, blur ook al uitgezet (ook redelijk irritant). Maar is er ook een manier om je eigen muziek in het spel te krijgen? Of stel ik nu een domme vraag en is het gewoon kopieren plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

johan12 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:39:
Ik heb m inmiddels ook, het is wel een vet spel, leuk bedacht weer, alhoewel het toch weer niet de charme heeft die NFS 3 en 4 (road challenge) hadden (en wat ze de beste in de series maakte)

Alleen wat een kolere muziek zeg!! echt niet normaal. Heb al tussen het lijstje tweaks zitten kijken, blur ook al uitgezet (ook redelijk irritant). Maar is er ook een manier om je eigen muziek in het spel te krijgen? Of stel ik nu een domme vraag en is het gewoon kopieren plakken?
Winamp aanzetten in windows werkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Psboy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:17:
[...]

[...]

Jaja, ben ik mee bezig ;)

edit:
De tweaks staan nu in de SP, als ik thuis ben zal ik er verder nog even naar de SP kijken, of ik nieuwe dingen kan toevoegen. Iemand nog tips voor dingen die erbij moeten?
offtopic:
Ja, mijn naam even bij de credits toevoegen :)
En verder misschien even de server.cfg toevoegen voor Hamachi, is soms wel handig, hij is in het vorige deel ergens gepost.
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:59:
hhhmm vvond thuis maar is proberen dan :)

echt een uber spel :D

zou het eigenlijks mogelijk zijn via VPN of iets anders zodat je ook met andere thuis op het netwerk mee kan spelen :) ?!
Het is mogelijk op de een of andere manier (Via Hamachi), maar je moest er wat in de server.cfg voor veranderen, anders werkte het niet, dan blijft ie hangen op Connecting...
johan12 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:39:

Ja, in Options kan je EATRAX vinden, daar kan je het als het goed is aanpassen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Is er geen trainer zodat je wanted level super hoog is? Want ik zoek het niet om de hele tijd te wachten op de pliesie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:
Is er geen trainer zodat je wanted level super hoog is? Want ik zoek het niet om de hele tijd te wachten op de pliesie?
Je hebt je wanted level zo maar hoog hoor, gewoon allemaal politieauto's zo snel mogelijk stuk krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb het spel sinds kort ook. Ben pas net met Blacklist no. 14 bezig, maar hier staan wat auto's van mij en wat mensen uit mijn klas :) .

Niet op de naam van de site letten, heb ik niet verzonnen. Onder JW staat mijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
bereden politie, bereden politie
wanneer kom je weer voorbij
als er niet direct een aanleiding is,
doe het dan voor mij
bereden politie
oooeeehhh, bereden politi

maar ik neem aan dat die trainer er wel ergens is of anders zeker aankomt..
zal is even zoeken voor je

-edit-
enige zoek suggesties en gevonden dingen
Google: need for speed most wanted trainer 1.970.000 hits ;)
Trainer op cheatnow.nl

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 140249 op 29-11-2005 15:56 . Reden: wat spul gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 22:40

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Weet iemand nog een goed afstelling voor de SL500 ?
Dat ding zwabbert over de weg als een natte dweil. :?

De Porsche Cayman (van Baron) blijft namelijk veel beter aan de weg plakken. De 2e race (circuit) voor Blacklist#9 kon ik (zelfs na 5 keer) niet winnen met de SL500, maar met gemak met de Cayman.

Zou het misschien schelen om er een bodykit op te plakken?

Vind het wel een mooie bak dus wil er graag mee racen, maar als hij zo beroerd blijft rijden dan wordt het een museumstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

hoezo wachten op de pliesie,
in je savehouse can je naar de blacklist gaan, dan iets naar rechts en dan een locatie uitkiezen waar je de politie wilt uitdagen, hoef je niet te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157807

ja en dan race je met 350 km/h er van door.. dag politie weer opnieuw blacklist milestones blabla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Anoniem: 157807 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:19:
ja en dan race je met 350 km/h er van door.. dag politie weer opnieuw blacklist milestones blabla..
Dat heb ik dus ook, zelfs op wanted level 4 met alles achter me aan, ik rij ff weg.. en ik ben ze kwijt.. ik moet de hele tijd 80 rijden, en dat is niet fun.. ik wil gewoon moeilijke achtevolgingen hebben, met die corvette pliesie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
--CHEATS EN TIPS--

Cheat mode:
Enter one of the following codes at the starting screen, before hitting the button to go to the main menu to activate the corresponding cheat function.

Effect
Code
Unlocked cars iammostwanted
Burger King challenge burgerking
Pontiac GTO givemethegto
Castrol Ford GT castrol

$10,000:
To get an extra $10,000 in career mode have a Need For Speed Underground or Need For Speed Underground 2 career game saved on your hard drive. After the prologue you will have $40,000.
Information in this section was contributed by Philippecr.

Additional cars:
Defeat the indicated Blacklist Boss to win the corresponding car.

Aston Martin DB9: Blacklist Boss 7
Audi A3 3.2 Quattro: Blacklist Boss 15
Audi A4 3.2 FSI Quattro: Blacklist Boss 14
Audi TT 3.2 Quattro: Blacklist Boss 15
BMW GTR (Race version): Blacklist Boss 1
Cadillac CTS: Blacklist Boss 12
Corvette C6: Blacklist Boss 5
Corvette C6.R: Complete 100% of the game
Dodge Viper SRT 10: Blacklist Boss 6
Ford GT: Blacklist Boss 4
Lamborghini Gallardo: Blacklist Boss 6
Lamborghini Murcielago: Blacklist Boss 4
Lotus Elise: Blacklist Boss 8
Mazda RX-7: Blacklist Boss 9
Mazda RX-8: Blacklist Boss 12
Mercedes-Benz CLK 500: Blacklist Boss 8
Mercedes-Benz SL 500: Blacklist Boss 11
Mercedes-Benz SLR McLaren: Blacklist Boss 3
Mitsubishi Eclipse: Blacklist Boss 14
Mitsubishi Lancer Evolution VIII: Blacklist Boss 11
Mustang GT: Blacklist Boss 12
Pontiac GTO: Blacklist Boss 10
Porsche 911 Carrera S: Blacklist Boss 7
Porsche 911 Turbo S: Blacklist Boss 5
Porsche Carrera GT: Blacklist Boss 3
Porsche Cayman S: Blacklist Boss 10
Renault Clio V6: Blacklist Boss 13
Subaru Impreza WRX STi: Blacklist Boss 9
Toyota Supra: Blacklist Boss 13
Vauxhall Monaro VXR: Blacklist Boss 10

Hint: Quick start:
Pay close attention to your tachometer when launching from the start line. Grab a perfect launch to gain a few precious seconds. When the needle turns blue drop the clutch and hold on.
Information in this section was contributed by Jokester21.

Hint: Nitrous and grip:
Hitting nitrous torques the chassis back, giving the rear tires immensely more weight under the new acceleration. The end effect is that you will go straight. If you find your tail sliding out or are about to spin out of control, hit your nitrous. You will be surprised at how fast you will get straight again. This is a great trick in combination with Speedbreaker. With the correct timing, there is no corner you cannot take at any speed.
Information in this section was contributed by Jokester21.

Hint: Easy money:
If you are low on cash, just defeat one of the opponents on the black-list. You will get two marks to use on several different things. Do not use them on the Uniques early in the game. Instead, use them on the middle or the left "Random" choices. They should always come out to either be a big cash bonus or the opponent's pink slip.
Information in this section was contributed by Robert.

Because you can repeat blacklist races you have completed and still earn money for it, do any of Kaze's tollbooth races. You will get $10,000 for winning. By this point in the game you should have hopefully obtained the Porsche Cayenne from Baron. If not, your fastest car should do fine.
Information in this section was contributed by KBSRES.

Hint: Easy bounty:
Get some cops after you then go to the bus stop. G on top of the buses. Make sure that the front of the car is at the edge of the last bus so that the cops can see you and do not lose you. Keep looking behind you because the cops will sometimes find a way on top of the buses. When they do that, just reverse as soon as you see them coming and push them off. Only one cop car will come on top of the bus. Do this for as long as desired. When you want to lose them, just reverse, park in the middle of the buses, and wait until your cool down bar fills. The cops will also drive crazy and crash into themselves, giving you extra bounty and bring up your rap sheet rankings on police vehicles immobilized and police vehicles involved.
Information in this section was contributed by Rojah Powell.

Hint: Easy pinkslips:
When you face "Blacklist" racers you can win their car. Starting with #15, Sonny, the second "?" marker is his pinkslip. From there on through the rest of the game it ascends until you get to the third "?" marker, then it descends to the first "?" marker then repeats itself.
Information in this section was contributed by Kc.

Hint: Easy upgrades:
Before you can do anything, you must win the Burger King Challenge. When you win it, you will unlock all unique parts (also called Junkman parts). Get any car and put all the parts except performance. Once you have your car the way you desire, go to the performance shop. Max out your car. Then, put the Junkman parts on. Max out your car again. Then put on the Junkman parts again. Your car should be fully upgraded.
Information in this section was contributed by Joshua.

Hint: Recommended car:
The best start car is the Cobalt SS. Use that car until you get the Eclipse. When you win blacklist races, try for the three "?" markers. You can get cash or the pink slip car. If you get their car, go to the safe house and sell it. You can get good money by doing this, and get unique upgrades after you start getting into the visuals (after you switch from the Cobalt).
Information in this section was contributed by 13Bobby37.

After you defeat Ming, if you get his Lamborghini it should make progressing further in the game easier. When you get his Lamborghini, go to the tuner shop and add in any upgrades needed for performance.
Information in this section was contributed by JMBaseballplaya9.

Bron: Gamewinners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

weer ff verder gespeeld met mn test career, huidige stand:
10 unique performance upgrades vergaard:

6. Suspension
7. Tires
8. Transmission
9. Supercharger/Turbo
10.Suspension
11.Tires
12.Supercharger/Turbo
13.Transmission
14.Suspension
15.Brakes

Ik heb dus nu
0x Engine & Nitrous,
1x Brakes
2x Transmission, Tires & Supercharger/Turbo
3x Suspension

nog 5 upgrades te gaan, waarvan ik me kan herinneren dat nr 3 de Engine upgrade was. Dus ik hoop in godsnaam dat de andere 4 1x engine, 2x nitrous en 1x brakes is, maar ik weet al dat dat niet zo zal zijn :(

[ Voor 3% gewijzigd door GTOfire op 29-11-2005 16:43 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Anoniem: 140249 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:36:
[...]

gewoon goed blijven rijden en nergens opklappen ;)
is the key to succes :P

en het is zoals al die andere GoT-ers al zeggen:
ze rijden vanzelf voor jou weg :)

[...]

maar dat heb ik nog niet :P
dat is et em juist :)
dus als het ook nog op een andere manier kan :P zou wel relaxed wezen
Ja weet ik, maar ik heb de hele tijd dat ik door zon spijkermatje rijd omdat ik die te laat zie of ik word er overheen gebeukt of ik word over de kop gebeukt ofzo...echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Die "iammostwanted" code werkt bij mij niet, de rest wel. Nog iemand dit probje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

Phuncz schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:08:
Die "iammostwanted" code werkt bij mij niet, de rest wel. Nog iemand dit probje ?
is volgesn mij ook al in het vorige topic voorbijgekomen dat ie niet werkt. Hier niet in ieder geval.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

omg, loop ik me het schompes te rijden om in een 2e career al die unique performance upgrades te unlocken zodat ik dmv savegame kopiëren ik meerdere auto's helemaal kan upgraden... kan je ook gewoon de Burger King challenge doen...
en die is nog es fucking simpel ook!

Ik denk niet dat ik mn lijstje af ga maken :)

Grappig detail:
mn career mode Supra heeft alles op Ultimate en alle Unique Performance Upgrades. het Handling balkje is overvol, de Top Speed en Acceleration *net* niet, maar et scheelt niks.
M'n 'my cars' Supra na de BK challenge heeft alles op Ultimate en daarna alle unique performance upgrades. Alle balkjes zijn nu overvol, maar mn topsnelheid is van beide 378...

Oh, voor ik meen Fixer, topspeeds:
Toyota Supra: 378
Ford GT: 389
Porsche GT: 389 (maar de bochten snelheid ligt bij de Ford op 340, bij de Porsche op 360, de Porsche trekt ook zonder problemen zonder NOS hard naar z'n top, de Ford niet)

beetje jammer dat je dus weliswaar alle auto's met alle balkjes vol kan krijgen, maar je nog steeds niet je favo auto kan kiezen als dat niet de Porsche is. Doe je dat wel, ben je in het nadeel. Kies je een Ford, ok, dan rij je 10-20 kmh langzamer. Kies je een Toyota, dan ligt je bochtensnelheid gewoon 40-50 km lager, en dan moet de ander gewoon minder goed rijden om em bij te kunnen houden. Als je aan elkaar gewaagd bent win je het dus nooit.

[ Voor 35% gewijzigd door GTOfire op 29-11-2005 18:11 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Burger king challenge? Heb ik weer iets gemist ofzo?

Wanneer kan je die challenge vinden?

Oh wacht zie het al. Het is een cheat laat maar.

[ Voor 45% gewijzigd door The Mystic op 29-11-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
weet iemand hier of je ook andere races kunt rijden met die '69 Camaro (of was het nu een Challenger?), iig die auto van challenge 69?
Ik heb die challenge gehaald maar kom die auto verder nergens tegen in het spel?

Voor de mensen die trouwens de auto's uit NFSMW met elkaar willen vergelijken qua prestaties hebben ze een handig programmaatje gemaakt. Ik heb het nog niet geprobeerd maar misschien is het handig.

http://www.nfsmostwanted.nl/index.php?action=show&id=152

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DaChosen1 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:21:
weet iemand hier of je ook andere races kunt rijden met die '69 Camaro (of was het nu een Challenger?), iig die auto van challenge 69?
Ik heb die challenge gehaald maar kom die auto verder nergens tegen in het spel?

Voor de mensen die trouwens de auto's uit NFSMW met elkaar willen vergelijken qua prestaties hebben ze een handig programmaatje gemaakt. Ik heb het nog niet geprobeerd maar misschien is het handig.

http://www.nfsmostwanted.nl/index.php?action=show&id=152
Ik vond die wel tegenvallen, omdat hij alleen de ongetunede auto's kan vergelijken. Als ik een nieuwe auto koop, wil ik weten of hij getuned beter is dan mijn huidige getunede auto.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Laatst online: 30-01 09:37
mm leuke score niet? >:)

Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/4917/5558wx.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door kvdd op 29-11-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 10-06 10:11
@ kvdd:
OMG... kraaienpoten omzeild, onbeboete overtredingen 7(8)7
Leuke score idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ziet er nep uit, want er zit een punt na het 4e getal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wat jij kan ik ook >:)
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/1976/lange8erv0lg1ng4lg.th.jpg

En ja hij is echt!

[ Voor 39% gewijzigd door FiXeR.nl op 29-11-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
"Kosten voor overheid"? Wat is Nederlands toch een suffe taal... Cost to State klinkt echt beter _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Hey mensen. Ik speel dit spel nu al een tijdje, maar ik heb vanaf het begin al last van stotterende gameplay. Het is hier al vaker langsgekomen en ik had hier ergens gelezen dat er een fix ofzo daarvan was. Maar waar kan ik die nou vinden of hoe werkt het? Het loopt dus gewoon normaal (34 fps), maar af en toe heb je van die hinderende lag.

En dan ook nog ff iets over de BMW M3. Als je Razor hebt verslagen krijg je em terug als het goed is, maar is het spel dan ook echt afgelopen, of kun je nog in de career mode ermee rijden (dus dat de career nog ff verder gaat)? En ik zag deze auto ook helemaal niet quick race ofzo. Ik zie alleen de 32 auto's van de career mode.

Ik heb BTW een geforce 6600GT

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129695

Amiet01 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:02:
En ik zag deze auto ook helemaal niet quick race ofzo. Ik zie alleen de 32 auto's van de career mode.
Met de op en naar pijltjes kan je daar waar je een auto kan uitkiezen naar het "bonus car" gedeelte gaan. Daar staan de 15 blackracer auto's en een aantal bonus auto's die unlocked kan worden. Er word er wel uitgelegd hoe.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 129695 op 29-11-2005 19:20 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kun je trouwens ook de extra auto's tunen. zoals de bmw M3, en die andere muscle car?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158992

Zo zie je toch verdomt weinig:
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/2923/zon6zm.th.jpg
Maar wel een erg mooi ( en soms iri ) effect,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Anoniem: 158992 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:43:
[afbeelding]
Inderdaad, maar ik geef ook toe dat het UBER mooi is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 22:40

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

[afbeelding]
je bent bijna geneigd om je zonnebril uit het dashboardkastje te halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yabadab schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:58:
[...]

je bent bijna geneigd om je zonnebril uit het dashboardkastje te halen. 8)
Dat zou wel een leuk special-effect zijn voor de volgende Need for Speed :9

offtopic:
2900e post zie ik net ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 29-11-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Heb ik nou zo'n pech, of kun je gewoon niet na elke blacklist challange een pink slip winnen? Ik wil nl die SLR van NR2 hebben maar na 2x hem te hebben verslagen heb ik nog steeds alleen maar out-of-jail en een ander nutteloos iets gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
kutkip schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:40:
Heb ik nou zo'n pech, of kun je gewoon niet na elke blacklist challange een pink slip winnen? Ik wil nl die SLR van NR2 hebben maar na 2x hem te hebben verslagen heb ik nog steeds alleen maar out-of-jail en een ander nutteloos iets gewonnen.
kwestie van geluk he...maar je kan hem (volgens mij) ook gewoon kopen ;)...dus race gewoon ff wat racejes overnieuw (of je moet veeeeel eld tekort hebben) en je hebt je autootje zo binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
net de DB9 gekocht en getuned.. goddamn wat een heerlijke wagen :D
Mooi, bruut, snel. wat nou lambo, DB9 for life _o_
iig naast mn porsche en RX8 :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zo, gister ook even NFS mw uitgespeeld en net voor de laatste race een porsche carrera GT gekocht. Razor was owned ^^'. Veel sneller dan BMW, Lamborghini, DB9 etc. vind ik zelf. Met wat unique upgrades erop kan je makkelijk van 0 - 300km/h in 9 seconde met NOS :).

Ik vind de op een na lekkerste auto de gallardo in tegenstelling tot de DB9. De DB9 vind ik maar kut, stuurt voor geen meter en ik vind hem lang niet sneller als de gallardo of dat moet aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Laatst online: 30-01 09:37
FnF schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:53:
[...]

Ziet er nep uit, want er zit een punt na het 4e getal :)
dat komt doordat ik de "Language" met reg tweak op NL heb gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 16:03
Heeft er iemand al een full savgame? Dus ook met challenges enzo.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickkoning schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:16:
Heeft er iemand al een full savgame? Dus ook met challenges enzo.
Hoezo ben je te lam om alles zelf te halen hehe....Ik heb niet alle challenges...bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Ik vraag me nog steeds af of het op de één of andere manier mogelijk is om de '69 camaro te kunnen tunen/unlocken voor de careermode. Lijkt me zo geweldig om daarin te kunnen rijden in careermode :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ep0ss schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:50:
Heb het spel sinds kort ook. Ben pas net met Blacklist no. 14 bezig, maar hier staan wat auto's van mij en wat mensen uit mijn klas :) .

Niet op de naam van de site letten, heb ik niet verzonnen. Onder JW staat mijn auto.
Je hebt Fraps draaien maar gebruikt nog steeds stug de print screen toets? :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102317

Ik ben nu bij nr 1 van de blacklist en ik wil eerst eigenlijk veel geld hebben om wat auto's te kopen. In underground kon je ergens alle races bekijken en zien welke je wel en niet hebt gedaan, zodat je die alsnog kon doen. Ik heb namelijk om de blacklist rijders uit te dagen niet elke race gedaan, maar alleen het aantal dat nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Smokalot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-03-2016

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Sorry voor de vraag, maar ik zit nou de hele tijd met F12 screenshots te maken, maar ik kan die dingen nergens vinden. Niet in de map waarin ik MW geinstalleerd heb en niet in mijn documenten (daar staat wel een map met allemaal .tga-bestanden van gelijke grootte, misschien gesavede profiles?) Ook op mijn c-schijf kan ik niets vinden. Wie o wie (en dan bedoel ik niet rtfm stfu omg wtf of n00b-reacties, because I will come to your house and cut you >:))

Samson gets me lifted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102317 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:22:
Ik ben nu bij nr 1 van de blacklist en ik wil eerst eigenlijk veel geld hebben om wat auto's te kopen. In underground kon je ergens alle races bekijken en zien welke je wel en niet hebt gedaan, zodat je die alsnog kon doen. Ik heb namelijk om de blacklist rijders uit te dagen niet elke race gedaan, maar alleen het aantal dat nodig was.
Dan moet je op blacklist klikken en dan met de pijltoetsen naar onder en boven gaan. Zo kun je alles opnieuw rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:13
Sir Smokalot schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:35:
Sorry voor de vraag, maar ik zit nou de hele tijd met F12 screenshots te maken, maar ik kan die dingen nergens vinden. Niet in de map waarin ik MW geinstalleerd heb en niet in mijn documenten (daar staat wel een map met allemaal .tga-bestanden van gelijke grootte, misschien gesavede profiles?) Ook op mijn c-schijf kan ik niets vinden. Wie o wie (en dan bedoel ik niet rtfm stfu omg wtf of n00b-reacties, because I will come to your house and cut you >:))
de .tga files zijn je screenshots, zijn te openen met o.a. CorelDraw e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

[afbeelding]
Dat vind ik net zo kicken bij deze game ... het is allemaal zooooo mooi ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Die zonneschijn is net echt ja en net zo vervelend, zeker als je nipt voor ligt en daardoor een tegen ligger niet ziet en zodoende een race verliest.

Ondertussen 4e op de list en op 1 mijlpaal na de twist met nummer 3 aanstaande.

Verslavend is het spel zeker en grafisch een ruime voldoende.
Sir Smokalot schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:35:
Je kan toch gewoon met Printscreen plakken in paint van je windows, opslaan als Jpeg en uploaden via imageshack of andere webspace.

[ Voor 55% gewijzigd door Flame17 op 30-11-2005 00:50 ]

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 18:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jep idd werkt goed >:)

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/8779/viper1hc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/6060/viperb1fs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/8537/gallardoa4ah.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/1833/gallardo3zr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/6264/db7a1cv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/8118/db70oz.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mooie auto's, en dit keer eens mooie kleuren :9

offtopic:
Bedankt Psboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dik, die uitlaten aan de zijkant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

@ Sain ones, De DB9S-R!! Echt lekker en precies de kleuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Voor de mensen met interesse, ik heb een topic geopend voor een Most Wanted mooiste ride contest. Der was nog wat vraag naar, dus vandaar. Lijkt me wel leuk als er nog wat in gereageerd word :Y) Vinden doe je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

zal straks mijn DB9 even neerzetten, en de Viper en de Clio die een gedaanteverwisseling heeft ondergaan, in de tussentijd op list nr 3.......

Achtervolging ging gister lekker, dikke 17 minuten en kon ze ternauwernood afschudden met als gevolg dat ik nu al genoeg premie heb voor de nr 2 te pakken. :)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 10-06 10:11
Anoniem: 104562 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:07:
Voor de mensen met interesse, ik heb een topic geopend voor een Most Wanted mooiste ride contest. Der was nog wat vraag naar, dus vandaar. Lijkt me wel leuk als er nog wat in gereageerd word :Y) Vinden doe je hier
Leuk initiatief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 16:03
Anoniem: 124171 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:47:
[...]

Hoezo ben je te lam om alles zelf te halen hehe....Ik heb niet alle challenges...bijna :)
Ik heb een stuurtje maar die drivers ervan werken niet naar behoren en met toetsenbord gaat het een stukkie lastiger. Andere pc werkte het wel maar Windows pakt de nieuwste drivers doordat ik per ongeluk aangevinkt had dat hij van Windows Update mocht downloaden. Het is en blijft een gaaf spel!! _/-\o_ . Ze hadden er ook wel een Golf 1 in kunnen doen. (GTI-historie).

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127558

Ik vind het spel egt top, maar wat is wel mis, en dat zat bij gta er wel in, dat je een mapje hebt waar je je eigen muziek in kon kopieren, en in het spel kon je die dan luisteren via je eigen radiozender. Ik vind de muziek die nu in het spel draait maar bagger (maja is mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
MadMarky schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:22:
[...]

Je hebt Fraps draaien maar gebruikt nog steeds stug de print screen toets? :P
Ja, maar Fraps slaat ze op als BMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Zow mensjes was ik weer :P
offtopic:
nu onder me gouwe-ouwe account ;)

kwam ik vanochtend @ GoT...
kreeg ik een of andere wazige -Error-

bleek me Tuumke account gebanned :P

"bla bla meerdere accounts bla bla schaapjuh"
ow verdomd ja das waar ook! :P
bedankt elevator voor het herinneren ;)

Nu weer ff OT:
Gister avond.. pffff
3x busted tijdens het proberen te halen van de milestones voor #8 te verslaan...
auto in beslag :S (Toyota Supra)
neeeeeh! :P
maarja die mag ik nu alweer terug kopen
heb em met een Mitsubishi Lancer EVO VIII wel gehaald :P

vrrroooeeeeemmmmm

en is er iemand die die server.cfg ofzo al heeft gevonden?
anders ga ik ff zoeken :P

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155912

ik heb nog 2 screens van me porsche en me roze lamborgini ^^
hoe kan ik screens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-06 21:24
heb sinds dit weekend een geforece 7800GTX met de laatste forceware drivers erop, nou zie ik als ik in de bumper cam zit dat de schaduw van mn bumper allemaal strepen laat zien en met vlakken ertussen waar gewoon geen shaduw is (heb er even geen plaatje van, vanmiddag wel)

iemand dit probleem ook of kan ik beter een andere forceware driver gebruiken?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Anoniem: 155912 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:42:
ik heb nog 2 screens van me porsche en me roze lamborgini ^^
hoe kan ik screens posten
Flame17 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:47:
Die zonneschijn is net echt ja en net zo vervelend, zeker als je nipt voor ligt en daardoor een tegen ligger niet ziet en zodoende een race verliest.

Ondertussen 4e op de list en op 1 mijlpaal na de twist met nummer 3 aanstaande.

Verslavend is het spel zeker en grafisch een ruime voldoende.

[...]

Je kan toch gewoon met Printscreen plakken in paint van je windows, opslaan als Jpeg en uploaden via imageshack of andere webspace.
lees de topics is helemaal door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:47:
heb sinds dit weekend een geforece 7800GTX met de laatste forceware drivers erop, nou zie ik als ik in de bumper cam zit dat de schaduw van mn bumper allemaal strepen laat zien en met vlakken ertussen waar gewoon geen shaduw is (heb er even geen plaatje van, vanmiddag wel)

De laatste driver "is in the eye of the beholder". Draai zelf de 81.95 en nergens problemen mee op 1280x1024 met alle details maxxed out/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:47:

waarom niet gewoon de nvidia detonator drivers?!
of stel ik nu een domme vraag?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-06 21:24
Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:11:
[...]

detonator = forceware :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:11:
[...]

stel ik nu een domme vraag??
Antwoord: Ja

hihi dat wist ik niet! :)
nu dus wel.

gebruik je ook instellingen zoals vertical sync? of heb je dat juist uitstaan?
misschien gewoon proberen even wat met de instellingen te toveren.
Of je graphics natuurlijk gewoonw at lager zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 127558 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:50:
Ik vind het spel egt top, maar wat is wel mis, en dat zat bij gta er wel in, dat je een mapje hebt waar je je eigen muziek in kon kopieren, en in het spel kon je die dan luisteren via je eigen radiozender. Ik vind de muziek die nu in het spel draait maar bagger (maja is mijn mening)
WinAmp in windows aan, muziek in spel uit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Angeloonie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:41:
[...]

WinAmp in windows aan, muziek in spel uit :z
Dat is een goed idee! :P
of natuurlijk gewoon een CD in je radio..

radio?!! ja je hoordt het goed! die heb ik ook nog :D
met 3 cd wisselaar ;)

Of even je favoriete cd naar mp3 rippen (als je dat nog niet hebt gedaan)
en dan even in WAmp zetten ;)
zoals bijvoorbeeld:
een lekker album van de Propellorheads :) of Ramstein
ga je nog harder rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ben ik zo goed of is dit spel bar makkelijk? Ik heb net voor de gein met een standaard Lexus (alleen N20 er op, verder niks) een race gereden vóór de #5 op de blacklist en dat won ik ook nog :o. Met een standaard Lexus winnen van een Corvette, een Elise, en een Supra :?
Zal wel weer door die catch up mode komen :z

Is Razor wel moeilijk om te verslaan? Anders dan eet ik mijn Lotus Elise op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:59:
Ben ik zo goed of is dit spel bar makkelijk? Ik heb net voor de gein met een standaard Lexus (alleen N20 er op, verder niks) een race gereden vóór de #5 op de blacklist en dat won ik ook nog :o. Met een standaard Lexus winnen van een Corvette, een Elise, en een Supra :?

Wie zal het zeggen :)
Je gebruikt geen cheats he?! :P

ik heb af en toe toch echt wel moeite om de milestones te halen.
Dat je niet ziet dat er Rhino's op je afkomen of ze voor gewone politie auto's aanziet?

TIP: bij een wegblokkade met NO2 erop inknallen, tussen 2 auto's in.
Dan kom je er bijna altijd doorheen.

Ik moet nu #7 verslaan, en moet ik 2x 'kraaienpoten' ontwijken...
maar ze leggen die dingen maar niet neer :S
ook al ben je al 15 min in persuit, en lvl 4 wanted...
ik krijg ze maar niet :S
alleen blokkade's met rhino's en van die tuned politiebakken achter je aan en met een helikopter..
ik krijg ze gewoon niet...

wanneer krijg je die dingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:59:

Als jouw auto standaard is, dan is die van de tegenstanders het ook :z

Was ook al zo in NFSU en NFSU2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92014

Die kaarten die je kan kiezen nadat je een blacklist figuur hebt verslagen... Staan deze altijd op volgorde??

Volgens mij niet namelijk. Misschien dat iemand hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Anoniem: 92014 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:20:
Die kaarten die je kan kiezen nadat je een blacklist figuur hebt verslagen... Staan deze altijd op volgorde??

Volgens mij niet namelijk. Misschien dat iemand hier meer over weet?
heel goed ;)
en de unique dingen die je kan kiezen zijn ook telkens weer anders.
Volgens mij zijn de Questionmarks (?) wel elke keer: 10.000 (of misschien wel meer naar mate het spel vordert), pink-slip to opponents car, get out of jail free card..
ze staan alleen telkens op een andere plek

[ Voor 22% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 11:26 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.