[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

ok thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
lasharor schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:35:
ik heb dit systeem en vraag hier dus of me pc dit wel aankan (nfs: most wanted)

Mobile AMD Sempron™ processor 2800+
SiS mirage 2 (64mb)
265mb werkgeheugen (ddr333)
Het geheugen is nogal krap en je onboard videokaart al helemaal.
Heb zelf ook ervaring met SiS onboard videokaarten, bijna elk spel is onspeelbaar :X
Je kan iniedergeval de demo downloaden en zo uitproberen of het draaiende is te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Hier draait ie ook op mn laptop (SiS G760MX 64 MB onboard) Valt me helemaal nog niks tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel al een tijdje, maar ik snap niet waarom ik niet hoger kan instellen dan 1024*768, hij wil gewoon niet verder bij de settings in het menu :? Dit is mijn hardware:

- Asus A7V600
- 1024MB DDR
- AMD Athlon XP 3200
- Asus Geforce 4 TI4600

Het ziet er al niet super uit door mn kaartje, en dan is het beeld nog eens vertekend (17" tft). Weet iemand of er een manier is om toch op 1280*1024 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Hallo,

Misschien een stom vraagje maar zag het verder nog niet staan. Waar moet je nou precies die dingen veranderen zoals motion blur uit etc.?

HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted

Hier begrijp ik dus niet zoveel van:S sorry 8)7

Heb ook al die tweak geprobeerd, maar daar kwam ik ook niet helemaal uit, dus zou iemand het nog wat duidelijker kunnen uitleggen voor mij?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Evant87 schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:43:
Hallo,

Misschien een stom vraagje maar zag het verder nog niet staan. Waar moet je nou precies die dingen veranderen zoals motion blur uit etc.?

HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted

Hier begrijp ik dus niet zoveel van:S sorry 8)7

Heb ook al die tweak geprobeerd, maar daar kwam ik ook niet helemaal uit, dus zou iemand het nog wat duidelijker kunnen uitleggen voor mij?

Alvast bedankt
Erhmm, no offense, maar als je dit niet herkent als een register instelling, moet je jezelf eerst eens afvragen of je wel hieraan wil kloten. Doe de verkeerde dingen in je register, en je verneukt je windows. Met die waarschuwing in het achterhoofd, start Regedit: startknop -> run/uitvoeren -> "regedit" intikken en OK drukken.

Navigeren naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\ en vervolgens de juiste registersleutel selecteren en de waarde veranderen van 1 naar 0. Regedit sluiten. Klaar

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:12:
Ik heb het spel al een tijdje, maar ik snap niet waarom ik niet hoger kan instellen dan 1024*768, hij wil gewoon niet verder bij de settings in het menu :? Dit is mijn hardware:

- Asus A7V600
- 1024MB DDR
- AMD Athlon XP 3200
- Asus Geforce 4 TI4600

Het ziet er al niet super uit door mn kaartje, en dan is het beeld nog eens vertekend (17" tft). Weet iemand of er een manier is om toch op 1280*1024 te spelen?
Als dan het beeld al beter wordt zal het niet soepel lopen ben ik bang, je kaart is wel oke, maar vraag geen dingen die het eigenlijk niet goed kan verwerken.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Ben nog niet zo lang bekend met de NFS serie, heb NSFU Underground 1 en 2 slechts heel even gedaan (1 meer dan 2). Vond het wel grappig maar meer dan dat niet. Most Wanted daarentegen heeft nu m'n volle aandacht _/-\o_ .
Geloof dat het al vaker is langsgekomen: die Bounty Milestone is wellicht iets te gemakkelijk om te halen...

Ben met de Fiat Punto begonnen vanwege z'n acceleratie. En hoewel ik blauw wel een mooi kleurtie vind, heb ik er nog niets aan gedaan en sta huidig no. 10 op de BL (Baron verslagen) met m'n nog steeds witte Punto die ook nog geen enkele upgrade heeft gekregen :P.

Misschien een soort top 10 maken voor de SP? Bounty / type auto / ...iets dergelijks :P?
Wil wel eens weten hoever ik nog met dit karretje kom :), begin nl. al wel de limitaties te voelen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

hoe zat hey met die pink slips waren die achter een op volgend??

dus eerst link --> midden --> rechts --> links --> midden --> rechts ???

kun je ook outrun doen in het spel met medeweggebruiker???

EN kun je via LAN ook outrun doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

-Sir_Killalot- schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:13:
Geloof dat het al vaker is langsgekomen: die Bounty Milestone is wellicht iets te gemakkelijk om te halen...
Hmm, ik vind het anders behoorlijk lastig om 8 minuten de politie te evaden op heat 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:36:
[...]

Hmm, ik vind het anders behoorlijk lastig om 8 minuten de politie te evaden op heat 5 :P
Ja, ik ook!! Ik stond gisteren een flinke tijd vol te maken op het busstation ( ;) ) maar de cops wilde niet weggaan. Pas na 23 min hielden ze het voor gezien. Moet je ze tussentijds ook nog flink treiteren als je een heat level omhoog gaat, want ze nemen dan allemaal de benen.

Wel grappig om te zien dat twee Rhino's rondjes aan het rijden waren, en steeds op het zelfde punt elkaar van de weg roste, of een 'toevallige' voorbijganger de vangrail in beukte..

Ben inmiddels BL # 3.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door superduper op 19-12-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:36:
[...]

spoiler:
Bij dat busstation waar je ook buiten kan staan(balkon), moet je nu is binnen gaan staan?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:26:
hoe zat hey met die pink slips waren die achter een op volgend??

dus eerst link --> midden --> rechts --> links --> midden --> rechts ???
Zijn random.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Ik heb careermode nu uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik haast nooit moeite heb gehad met bounty :?

Busstattion trucje werkt, maar daar is geen zak aan als je dat elke keer doet..
Wat ook werkt is rondjes rijden op de snelweg, 2 à 3 rondjes en dan zit je al op x bounty als je een wat hogere heatlevel had.
En als je een lange achtervolging wil, zou ik bij heatlvl 1 beginnen. Af en toe even wachten op de politie, anders raak je ze kwijt :P Ik heb overigens wel een tip..wil je niet dat er backup komt, dan moet je om de 1,5 minuut in cooldown-modus komen, zorg ervoor dat je even van de politie wegrijdt en wanneer je in cooldown modus bent, gelijk afremmen..kunnen ze je weer zien en begint de backupteller opnieuw.
Wanneer je genoeg ervan hebt, kan je door het stadion heen rijden en vervolgens andere pursuitbreakers opzoeken..op een gegeven moment houdt het wel op met die paar wagens achter je :)
Als het echt niet lukt, kan je altijd nog naar het busstation rijden, daar in de buurt kan je eerst nog die donut mollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, als je bij de challenge serie nou ook op heat 1 kon beginnen. Moet nu 10 min lang de politie afschudden, beginnend op heat 4 O-)
Het probleem is voornamelijk om de politie niet te veel te dicht op je te laten komen (dan zit je zo vast), maar ook niet te veel te slopen, want dan schud je ze weer definitief af 8)7 De snelweg is altijd wel relaxed, maar daar rijd je relatief snel in een spikestripe (die je soms nauwelijks kunt zien aankomen als ze bijv. op een smal stuk met 1 wagen achter een heuveltje staan :/ )

Ben al een paar keer na die 10 min door een spikestrip gereden of vast komen te zitten |:(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

webfreakz.nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:39:
[...]

spoiler:
Bij dat busstation waar je ook buiten kan staan(balkon), moet je nu is binnen gaan staan?
Mja ik heb nu ondertussen ook wel mijn truukjes gevonden om ze snel af te schudden, maar dat heeft meer met de brakheid van het spel te maken dan met skills :P

spoiler:
Zorgen dat je bij een splitsing snel omdraait in de andere weghelft oprijdt en vervolgens 50m voor een blokkade stil gaan staan, ben je ook veilig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:51:
[...]

Mja ik heb nu ondertussen ook wel mijn truukjes gevonden om ze snel af te schudden, maar dat heeft meer met de brakheid van het spel te maken dan met skills :P

spoiler:
Zorgen dat je bij een splitsing snel omdraait in de andere weghelft oprijdt en vervolgens 50m voor een blokkade stil gaan staan, ben je ook veilig....
maar dan moet je ze toch nog eerst afschudden.

ik ga dast bustruukje ook maar ff proberen.

gisteren 5spikestrips ontweken, superveel bounty, heat bijna 5, wordt ik klemgereden (eigen schuld)

vervolgens 9 spikestrips, nog meer bounty, alle challenges zowat gehaald, verschijnt er ineens die c++ error :( voor het allereerst (BL 5 of 6 inmiddels)

dus ga vanavond maar ff halen waar ik recht op had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:03:
[...]

maar dan moet je ze toch nog eerst afschudden.

ik ga dast bustruukje ook maar ff proberen.

gisteren 5spikestrips ontweken, superveel bounty, heat bijna 5, wordt ik klemgereden (eigen schuld)

vervolgens 9 spikestrips, nog meer bounty, alle challenges zowat gehaald, verschijnt er ineens die c++ error :( voor het allereerst (BL 5 of 6 inmiddels)

dus ga vanavond maar ff halen waar ik recht op had.
Hoe herkenbaar :P

Van de week, blacklist 5 sta ik ondertussen, ook ff bounty gereden op heat level 4, flink wat milestones gehaald, maar nu nog evaden. Zie ik een roadblock naderen, links een spike strip, rechts 3 Heavy SUV o.i.d., dik 15 cops achter me aan, werkt mijn speadbreaker niet, die had ik effe ervoor al opgebruikt...... Dus dan maar via de muur rechts vol erin! Staat er nog effe een SUV achter de blok, waardoor ik dus zwaar klem gereden wordt. 3 Cops achter me vliegen over de roadblok in salto, maar de resterende 12 rijden me zwaar klem, BUSTED, grrrrrrr :(

Daag 3 milestones, 400.000 + bounty en uitdagen van rival 4 op de list. SOMS is het spel zo frustrerend, soms lach ik me rot met de halsbrekende toeren die SUV's en andere cops uithalen :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

mooie banden hebben die politie auto's btw die kunnen gewoon door spike strips heen rijden.....

weet iemand nou of er een outrun optie inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 16:44

Krizzie

Progressive Music \o/

koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:37:
mooie banden hebben die politie auto's btw die kunnen gewoon door spike strips heen rijden.....

weet iemand nou of er een outrun optie inzit?
Als een politie er door heen rijd dan isie stuk hoor? :Y) Ik krijg gewoon 15000 bounty als zoon corvette niet uitkijkt waar die rijd. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Krizzie schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:02:
[...]

Als een politie er door heen rijd dan isie stuk hoor? :Y) Ik krijg gewoon 15000 bounty als zoon corvette niet uitkijkt waar die rijd. :P
Hier kunnen ze er ook gewoon doorheen rijden :/ of de spike strips verdwijnen ineens nadat je er voorbij bent

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Ik ben ook bezig met dit spel, heb eigenlijk de storyline niet echt meer gevolgd sinds ik met de challenges bezig ben. Zit nu op BL#14 ofzo.

Alleen bij die challenges zit ik nu toch echt vast (vaak ook door die Rinos waardoor je niet meer weg kan rijden). Nu had ik hem toch bijna gehaald, moest nog opzoek naar 1 blockade, maar tot mijn verbazing waren ineens alle cops verdwenen. Heel af en toe kwam ik uit de cooldown, maar kon na 5x uit cooldown gehaald te zijn nog steeds geen politie vinden.
Tja, daarna haalde de cooldown wel het einde en was weer de missie gefaalt.

Hebben jullie dit weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

hoe kom je van de politie af bij het bus station? ik weet wel waar je moet staan voor de bounty maar hoe kom ik makkenlijk in cooldown? ik hoorde ook iets over op bussen staan en ergens tussenin vallen??/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het verkrijgen van bounty moet je op het afdakje staan, voor de cooldown op de verdieping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:31:
Voor het verkrijgen van bounty moet je op het afdakje staan, voor de cooldown op de verdieping :)
dat helpt hier helemaal geen frustrerende fuck
G.*.D. wat een KUT spel, net blacklist 6 gedaan gehaald en ik wil die zilveren lamboghini hebben maar natuuuuuurlijk weer geen pinkslip druk ik per ongeluk op enter zegt i snel quick save KUTZOOI nou kan ik hem niet meer overnieuw doen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaah dit is echt de eeste game die mij zo verschrikkenlijk kwaad kan maken dat ik de eerste de beste die ik tegen kom en mij afzeikt wel een ros kan verkopen.... grrrr

[ Voor 46% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-12-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ulti23 schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:13:
[...]
Daag 3 milestones, 400.000 + bounty en uitdagen van rival 4 op de list. SOMS is het spel zo frustrerend, soms lach ik me rot met de halsbrekende toeren die SUV's en andere cops uithalen :)
Als je ook op dat balkonstaat bij dat busstation, moet je is kijken hoe stom die 'politie' 'autos' doen :D

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/nfsmw1.jpg
Heat 5 in z'n reverse, geen goed idee :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:07:
[afbeelding]
Heat 5 in z'n reverse, geen goed idee :+
Neuh, dat gaat niet meer goed komen..... BUSTED ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:51:
[...]

G.*.D. wat een KUT spel, net blacklist 6 gedaan gehaald en ik wil die zilveren lamboghini hebben maar natuuuuuurlijk weer geen pinkslip druk ik per ongeluk op enter zegt i snel quick save KUTZOOI nou kan ik hem niet meer overnieuw doen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaah dit is echt de eeste game die mij zo verschrikkenlijk kwaad kan maken dat ik de eerste de beste die ik tegen kom en mij afzeikt wel een ros kan verkopen.... grrrr
Ey vogel,

keep cool, chew

Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/8568/mentos0uh.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hem nu eindelijk gehaald met het busstation grapje. Ging nog bijna mis, maar begon het echt zat te worden. Met die snelle bakken zit je echt vaak vast tussen al die politie auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook het bustruukje dus uitgehaald, ik ging eerst op eht verkeerde plekje staan en toen kwamen die coppers allemaal om me heen staan :P

toen gevonden en de dikke bounty en challenges die eergisteren weggegooid waren door NFS weer terug gepikt. :P

toen maar tegen die corvette gereden en gewonnen inclusief pink slip _/-\o_

en ik moet zeggen, die corvette is zow vet, hij rijd zo super door de bochten en bizar snel, de enigste auto die nog op mijn verlanglijst staat is de murciellago. maar deze corvette met bijna alles full is zo sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg je dikke bounty als ze je vinden in/bij/op/tussen dat busstation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:06:
Waarom krijg je dikke bounty als ze je vinden in/bij/op/tussen dat busstation?
je krijgt geen bounty, je verzamelt bounty, je agat naar dat busstation en dan kunnen ze je niet meer vinden ;)

dus dan hoef je niet meer te vluchten en kan je heel simpel je bounty innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
[...]

je krijgt geen bounty, je verzamelt bounty, je agat naar dat busstation en dan kunnen ze je niet meer vinden ;)

dus dan hoef je niet meer te vluchten en kan je heel simpel je bounty innen.
Dat kan overal :z Neem het stadion bijvoorbeeld, 2 pursuitbreakers die alles uitschakelen wat er achter je hangt, knappe agent als er daar een door komt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:51:
[...]

Dat ligt toch echt aan jezelf, je had gewoon quicksave uit moeten zetten ;)

/me staat klaar voor een ros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:09
Ziezo! Blacklist #5 alweer! Mijn carlist ondertussen (heb ervoor gezorgd dat ik steeds de pink slips won):

Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo *
Lexus IS300 *
Mazda RX-8 *
Ford Mustang GT *
Mitsubishi Eclipse *
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII *
Porsche Cayman S *
Toyota Supra *
VW Golf GTI *
Mercedes-Benz CLK500 *
Fiat Punto

* = gewonnen van Blacklist member

Mijn gewonnen Corvette C6 heb ik toch maar verkocht, wat een prutsbak. Gigantische slippartij bij optrekken, en niet bijzonder in bochten: bwèh!

Momenteel gebruik ik vaak de Cayman S (blijft een lekkere wagen) en de Gallardo (lekker jankgeluid). Ik denk dat ik de Supra en de Eclipse maar eens ga verkopen btw, kan ik de EVO en de Audi verder tunen. Dan gebruik ik die voor de bounty, en mijn Mustang voor de dragraces.

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:26:
[...]

Dat kan overal :z Neem het stadion bijvoorbeeld, 2 pursuitbreakers die alles uitschakelen wat er achter je hangt, knappe agent als er daar een door komt.
Dan heb ik nog vaak zat dat als ik dan op die cooldown spot uitkom achte dat stadion daar weer een agent in de buurt is en die me alsnog vindt daar.

Whahha VET! Wat echt een aanrader is, zijn de challenge races. Na de 10e keer heb ik eindelijk challenge 40 gehaald en vanaf 41 ga je in originele auto's rijden, zoals zo'n pizza cab bij challenge 41 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dat nou? Ik ben nu bij 30 en de sleur begint er behoorlijk in te komen (ik doe dan ook alleen maar tollbooth races). Maar zo te zien ga ik nog wel even door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:51:
Meen je dat nou? Ik ben nu bij 30 en de sleur begint er behoorlijk in te komen (ik doe dan ook alleen maar tollbooth races). Maar zo te zien ga ik nog wel even door!
Uh... een aanrader dus om je door de eerste 40 heen te werken. Vanaf 30 wordt het uitdagender en interessanter vanwege snellere auto's + hogere heat lvl's en vanaf 41 wordt elke race uniek door de bizarre auto's (net 42 gehaald met een pickup truck (die nog wel 260km/u ging :P) en 43 geprobeerd, toolbooth met een familyvan :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:56:
[...]

Uh... een aanrader dus om je door de eerste 40 heen te werken. Vanaf 30 wordt het uitdagender en interessanter vanwege snellere auto's + hogere heat lvl's en vanaf 41 wordt elke race uniek door de bizarre auto's (net 42 gehaald met een pickup truck (die nog wel 260km/u ging :P) en 43 geprobeerd, toolbooth met een familyvan :D)
nr 39 en 40 is met de mcclaren. echt een BOUT bak, gaat wel hard maar vind m niet lekker rijden. je moet 10 minuten lang door rijden, bij 6 minuten heb ik het echt moeilijk,
Bij die tolbooth race kom ik elke keer 5 - 10 sec te kort. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Die challenges klinken wel grappig, ben nu bij 25. Die pizzakar moek ook hebben :P.
Je hebt ook nog nr. 69 die al unlockt was: de Black Edition Challenge, welke zogenaamd de moeilijkste van het hele spel moet zijn... Oke, je krijgt een muscle car (wel hard maar vnl. in een rechte lijn) en het zijn Supercharged SUVs, dus je moet niet denken dat de snelweg je antwoord is, maar ff door de stad crossen en hopen dat je niet frontaal tegen een tegenligger knalt, wat Pursuit Breakers en hoppa...je bent van ze af :?

Nog 1 Race Event en 1 Milestone te gaan en ik mag, met nog altijd mn enige karretje, de Fiat Punto in originele staat, no. 9 op de BL challengen }) . Hopen dat Earl geen dragrace event heeft...dat deed me bij de Baron al bijna de das om :'(.

[ Voor 3% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 20-12-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet bijna zeker dat Earl een dragrace heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Er zit zelfs een M3 GTR Road version in het spel! 8)

Afbeeldingslocatie: http://marcosaxo.madoka.be/images/nfsmw/sm/bmw_m3_gtr_street.jpg
Afbeeldingslocatie: http://marcosaxo.madoka.be/images/nfsmw/sm/bmw_m3_gtr_street_front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://marcosaxo.madoka.be/images/nfsmw/sm/bmw_m3_gtr_street_rear.jpg
Afbeeldingslocatie: http://marcosaxo.madoka.be/images/nfsmw/sm/bmw_m3_gtr_street_side.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPiX1999 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:34:
Ziezo! Blacklist #5 alweer! Mijn carlist ondertussen (heb ervoor gezorgd dat ik steeds de pink slips won):

Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo *
Lexus IS300 *
Mazda RX-8 *
Ford Mustang GT *
Mitsubishi Eclipse *
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII *
Porsche Cayman S *
Toyota Supra *
VW Golf GTI *
Mercedes-Benz CLK500 *
Fiat Punto

* = gewonnen van Blacklist member

Mijn gewonnen Corvette C6 heb ik toch maar verkocht, wat een prutsbak. Gigantische slippartij bij optrekken, en niet bijzonder in bochten: bwèh!

Momenteel gebruik ik vaak de Cayman S (blijft een lekkere wagen) en de Gallardo (lekker jankgeluid). Ik denk dat ik de Supra en de Eclipse maar eens ga verkopen btw, kan ik de EVO en de Audi verder tunen. Dan gebruik ik die voor de bounty, en mijn Mustang voor de dragraces.
omg de corvette een prutsbak :o shame on u biatch :9

een betere bak bestaat er niet :9~

anyway, hoe heb je het voor elkaar gekregen om elke keer pinkslip te winnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:26:
[...]

anyway, hoe heb je het voor elkaar gekregen om elke keer pinkslip te winnen dan?
Constant opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:01:
[...]

nr 39 en 40 is met de mcclaren. echt een BOUT bak, gaat wel hard maar vind m niet lekker rijden. je moet 10 minuten lang door rijden, bij 6 minuten heb ik het echt moeilijk,
Bij die tolbooth race kom ik elke keer 5 - 10 sec te kort. :(
39 & 40 zijn erg rottig ja. al had ik de meeste moeite met 40, die 10 min persuit. uiteindelijk heb ik de road block "trick" gebruikt. Als je in een roadblock ramt (of erlangs), dan in de buurt stil gaat staan. Kijken of er geen politie naar je toe komt (meestal rijdt er bij mij 1 de andere kant uit :P) en dan heb je +- 2 min om stil te staan en te wachten tot de backup komt. Dan heb je iig alweer 2 min van de 10 zonder iets te doen (en zonder per ongeluk vast te komen zitten en/of door een spikestrip te rijden) erop zitten.
Wat ook wel helpt, is als je maar 1 politieauto achter je aan hebt, gewoon lekker chill (max 2e versnelling bijv.) gaan rijden en steeds in de buurt van die auto blijven, dan gebeurt er ook niets totdat er backup komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha daar dacht ik al aan, maar moet je nou de races opnieuw winnen of kan je gewoon speed.exe afsluiten en dan opstarten en gelijk de items openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autosave uitzetten, en als het je niet lukt is het een questie van ALT+F4 en opnieuw beginnen (vergeet niet handmatig te saven vlak voordat je begint met de race!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:49:
[...]

39 & 40 zijn erg rottig ja. al had ik de meeste moeite met 40, die 10 min persuit. uiteindelijk heb ik de road block "trick" gebruikt. Als je in een roadblock ramt (of erlangs), dan in de buurt stil gaat staan. Kijken of er geen politie naar je toe komt (meestal rijdt er bij mij 1 de andere kant uit :P) en dan heb je +- 2 min om stil te staan en te wachten tot de backup komt. Dan heb je iig alweer 2 min van de 10 zonder iets te doen (en zonder per ongeluk vast te komen zitten en/of door een spikestrip te rijden) erop zitten.
Wat ook wel helpt, is als je maar 1 politieauto achter je aan hebt, gewoon lekker chill (max 2e versnelling bijv.) gaan rijden en steeds in de buurt van die auto blijven, dan gebeurt er ook niets totdat er backup komt.
sweet :P
Mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:32:
Autosave uitzetten, en als het je niet lukt is het een questie van ALT+F4 en opnieuw beginnen (vergeet niet handmatig te saven vlak voordat je begint met de race!!)
ok je moet dus de laatste race wel opniew rijden als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct, dat kan soms lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Net blacklist nummer 3 verslagen. Meteen de laatste porsche gekocht, die GT.
Wat een auto _/-\o_ Prachtig geluid, snel, wendbaar. Moet er nog in upgrade op doen en dan is hij fully tuned 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik ben nog steeds in het begin van het spel, maar ik snap die milestones niet.. Die staat bij mij dan ook vrolijk op 0... Wat zijn dat en hoe krijg ik ze erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbeeldje: Om tegen nummer 14 te mogen racen, moet je deze opdrachten hebben voltooid (milestones dus):
-Minimaal 1.500 bounty in één achtervolging
-Minimaal 4 politie auto's gebeukt
-Minimaal 1 roadblock ontweken
-Minimaal 3 minuten in een achtervolging zitten.

Deze milestones moet je dus halen, én je moet succesvol onstnappen. Hoe en wanneer je ze haalt is verder niet belangrijk (het kan dus in de free-roam mode, tijdens races en tijdens bounty-hunts. Als je de opdrachten direct wilt starten, dan moet je via het menu de milestone aanklikken)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_NL schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:03:
Ik ben nog steeds in het begin van het spel, maar ik snap die milestones niet.. Die staat bij mij dan ook vrolijk op 0... Wat zijn dat en hoe krijg ik ze erbij?
zorgen dat je in achtervolging terecht komt, dan moet je de politie auto`s rammen en andere auto`s rammen, hier krijg je bounty voor (bounty=punten) hoe meer je kapot maakt en hoe langer de achtervolging duurt des te hoger wordt je bounty, op een gegeven moment gaat je heat level omhoog, hierdoor krijg je meer politie achter je aan en hindernissen zoals roadblocks, spikestrips, rhino units, helicopters en zelfs corvettes. hoe hoger je heat, hoe sneller je bounty omhoog gaat.

in het begin is het lastig om bounty te krijgen maar als snel leer je om langdurige achtervolgingen te maken en veel kapot te rijden en dan gaat het ineens vanzelf die bounty.

let wel op! je moet de pursuit wel ontvluchten anders verlies je je bounty.

Tevens kan je met de milestones extra bounty verdienen zoals:
- cost to state (veel kapot maken)
- speedtrap
- pursuit duration
- enz enz

als je deze waarden heb gehaald dan kan krijg je daar extra bounty voor.

De praktijk leert dat 1 lange succesvolle achtervolging vaak genoeg is om het gewenste bounty level te krijgen die de blacklister verlangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:17:
Voorbeeldje: Om tegen nummer 14 te mogen racen, moet je deze opdrachten hebben voltooid (milestones dus):
-Minimaal 1.500 bounty in één achtervolging
-Minimaal 4 politie auto's gebeukt
-Minimaal 1 roadblock ontweken
-Minimaal 3 minuten in een achtervolging zitten.

Deze milestones moet je dus halen, én je moet succesvol onstnappen. Hoe en wanneer je ze haalt is verder niet belangrijk (het kan dus in de free-roam mode, tijdens races en tijdens bounty-hunts. Als je de opdrachten direct wilt starten, dan moet je via het menu de milestone aanklikken)
Aha, en natuurlijk is er in het spel een lijstje op te vragen van welke milestones gehaald moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_NL schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:24:
[...]

Aha, en natuurlijk is er in het spel een lijstje op te vragen van welke milestones gehaald moeten worden?
ja die zie je in je hoofdmenu van je blacklister staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:38:
[...]

ja die zie je in je hoofdmenu van je blacklister staan.
In free-roam is dit een questie van de B-knop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso wel handig die blacklistknop aan iets makkelijks te koppelen, ik had tab en ik weet zeker dat ik die naast de pijltjes (om te sturen/gassen/remmen) het meest heb gebruikt :) Jammer dat je daarmee dus alleen in free-roam/vrij rondrijden hoeft als je naar een garage wil, want alles kan via dat blacklistscherm :z

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:54:
[...]

In free-roam is dit een questie van de B-knop indrukken.
ik doen nooit aan free roam, alleen als ik een nieuwe auto heb en ff wil kijken hoe die rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Hoe kom je aan die wagen? :o

Heb ik niet in me lijstje staan..

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:17:
[...]

Hoe kom je aan die wagen? :o

Heb ik niet in me lijstje staan..
toch als je de laatste hebt verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
In het geval dat ik een custom race wil doen: welke track heeft de meeste autoweg?

M.a.w. als ik zoveel mogelijk hard wil kneuren zonder veel te hoeven remmen; welke tracknaam is dan het beste?

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 20-12-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:38:
In het geval dat ik een custom race wil doen: welke track heeft de meeste autoweg?

M.a.w. als ik zoveel mogelijk hard wil kneuren zonder veel te hoeven remmen; welke tracknaam is dan het beste?
Dat is die waar je rond de stad rijd (hij is te herkennen aan het feit dat hij 15.1km lang is). Heerlijk veel asfalt, lekkere ruime bochten. Enig nadeel: weinig stukken waar je vol open kan. Groot voordeel: Alleen maar snelwegen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt hier nou niemand de Subaru Imprezia wrx?
Sinds ik die bak heb kan ik niks anders meer verdragen, de gallardo en de C6 van de pinkslips waren wel leuk, maar ik heb ze snel weer verkocht voor de betere handling van de subaru :)
Ik ben nu Blacklist #5 en als ik race voor de fun en nbiet om t winnen, dan win ik nog best veel met mijn subaru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WRRRAAHHHHHHH!!!! :( :( :(

Waarom zijn die opponent-cars van beton :r Iedere race weer het zelfde gesodemieter.......Ik rijd een heerlijk rondje........BOEM!!! Catchup naast me 2 opponents :/ En laat 1 v/d 2 nou precies mijn achterbumper "rechttikken".

Mijn Gallardo vliegt direct tegen een muur en staat haaks op het asfalt :? Weg lap-knock out :'(

Probeert men echter hetzelfde trucje bij de opponents heeft dit totaal geen effect? :+

Natuurkunde EA GAMES Natuurkunde B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:30:
[...]

toch als je de laatste hebt verslagen?
Ik heb 'm ook. Ik heb toevallig vandaag de blacklist voor 100% uitgereden. Alles uit.
Nu nog een paar challenges. Lastig.

Het jammere is dat je ze niet kunt tunen. Net als bv. die Camaro. Anders had ik nu wel een chromen Camaro SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeez, ben die bonus cars bij custom race maar eens gaan proberen, PFEW, die groene dodge viper (ik weet niet waarmee je die unlocked, heb 100% career), die voelt zo in een losse race nog geiler/sneller dan de Porsch GT :9 :9 Aan iedereen een aanrader om daar eens mee te rijden, GEIL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

wat kan je toch lachen met dit spel af en toe: ik moest weer eens wat bounty scoren en om even uit te blazen stond ik op het 2e lavel van het busstation. Heat level 5, de chopper net weg. 'Land' er voor mijn neus (dus op dat dakje) uit het niets ineens zo'n witte corvette voor mijn neus. !! WTF? Gelukkig zat ik nog net op te letten en kon ik hem eraf duwen, maar dit had ik nog niet eerder gezien.

Wel eens op de weg dat je ineens twee wagens voor je hebt staan die er eerder niet waren; maar dan had ik zoiets van 'oeps, zeker niet gezien dat ze achter me zaten'.

Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:46:
WRRRAAHHHHHHH!!!! :( :( :(

Waarom zijn die opponent-cars van beton :r Iedere race weer het zelfde gesodemieter.......Ik rijd een heerlijk rondje........BOEM!!! Catchup naast me 2 opponents :/ En laat 1 v/d 2 nou precies mijn achterbumper "rechttikken".

Mijn Gallardo vliegt direct tegen een muur en staat haaks op het asfalt :? Weg lap-knock out :'(

Probeert men echter hetzelfde trucje bij de opponents heeft dit totaal geen effect? :+

Natuurkunde EA GAMES Natuurkunde B)
Haha ik weet ..
Ik had een keer een niet zo snelle auto, en kon die opponents net bijhouden.
Na ongv 7x proberen stond ik eerste .. en dat hield ik alle rondes vol.
Alleen bij de laatste bocht vloog ik eruit, en trok mijn auto slippend weg, en dat kost ook weer tijd.
Komt die andere weer langs me heenschieten ....
Man .. wat was ik pissed off zeg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor dit spel mijn CRT-scherm uit de stal gehaald :9

Lekker rammen op je monitor als het weer eens niet lukt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

die 2e race tegen earl lukt me maar niet :/ de eerste is simpel met clio of cayman, maar die 2e sprint is erg lastig met de cayman, met de clio leek het beter te gaan, maar ook nog steeds niet gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
superduper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:02:
wat kan je toch lachen met dit spel af en toe: ik moest weer eens wat bounty scoren en om even uit te blazen stond ik op het 2e lavel van het busstation. Heat level 5, de chopper net weg. 'Land' er voor mijn neus (dus op dat dakje) uit het niets ineens zo'n witte corvette voor mijn neus. !! WTF? Gelukkig zat ik nog net op te letten en kon ik hem eraf duwen, maar dit had ik nog niet eerder gezien.

Wel eens op de weg dat je ineens twee wagens voor je hebt staan die er eerder niet waren; maar dan had ik zoiets van 'oeps, zeker niet gezien dat ze achter me zaten'.

Heel apart.
Dit heb ik met die Rhino's in het busstation vaak gehad. Ineens zie je ze op het dak, van het dak, op het dak, van het dak. Echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De politieauto's kunnen gewoon uit het niets spawnen hoor, is al vaker voorbij gekomen, vooral als de backup arriveert, kan het regenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:45
Tis best een leuk spel, maar de grootste problemen heb ik op het moment dat ik wegtrek bij de politie vandaan, want dan sta ik soms zo hard te slippen dat ik gearresteerd wordt omdat ik niet wegkom. Zit er niet ergens iets van traction control wat ik aan moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Datzelfde probleem heb ik ook, je slipt zo hard dat je niet eens normaal meer wegkomt.
Dat gedeelte met die Viper had ik er echt heel erg veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Jape1985 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:58:
Tis best een leuk spel, maar de grootste problemen heb ik op het moment dat ik wegtrek bij de politie vandaan, want dan sta ik soms zo hard te slippen dat ik gearresteerd wordt omdat ik niet wegkom. Zit er niet ergens iets van traction control wat ik aan moet zetten?
traction control zit er niet in. Je moet dus wat subtieler gas geven of eventueel short shiften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik shift altijd (manual natuurlijk) naar de 2e versnelling en knal dan flink wat nitro en ben dan zo weg. het verschilt trouwens wel heel erg per auto. de ene auto heeft echt totaal geen grip in de 1e versnelling waardoor het ook erg lang duurt voordat je een keer (fatsoenlijk) door kunt schakelen, terwijl dat bij een andere veel beter gaat. een auto nemen die er minder last van heeft voor de politieachtervolgen is dan een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
Ik weet niet of dit al aan bod was geweest, maar er is eindelijk een Widescreen hack uit.

Zie dit topic.

Misschien handig om in de startpost te verwerken?

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 21-12-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat de Corvette een stuk beter optrekt dan de de Aston DB9,

Als ik gedeeltelijk klem wordt gerden kan ik vaak nog snel een gaatje ergens tussendoor prikken en terwijl ik zijwaarts wordt geramd schiet ik alsnog weg met dikke NOS spray achter me reet aan :P

wat ik wel vervelend vind is dat je soms gewoon niet kan wijken voor die rhino units, echt kut is dat, en ze spawnen ook vaak vlak voor je neus dat als je 1`sec niet op de map kijkt dat ze ineens voor je neus staan. en vervolgens wordt je van 12 kanten klem gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wannapuf schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:46:
Ik weet niet of dit al aan bod was geweest, maar er is eindelijk een Widescreen hack uit.

Zie dit topic.

Misschien handig om in de startpost te verwerken?
perfect!! Hopen dat ie het goed doet zodat ik eindelijk mijn volledige 24"kan benutten met 1900x1200..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

waneer komt deel 5 ???
en door wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
superduper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:56:
[...]

perfect!! Hopen dat ie het goed doet zodat ik eindelijk mijn volledige 24"kan benutten met 1900x1200..
Bij mij doet ie het super op 1680x1050. Je kan elke gewenste resolutie instellen voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:02:
waneer komt deel 5 ???
en door wie
jij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:29

Pubbert

random gestoord

Mensen met de 360 versie, hoe is de Splittscreen funktie? Kun je ook samen tegen de cops? Zonee welke modi wel?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

* Griffin heeft het druk met samba en swat etc.

Er moet ook beetje nieuwe info in de startpost komen, en heb geen tijd om dit topic helemaal door te lezen en die info te verzamelen.

* Griffin is @ stage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:40:
Mensen met de 360 versie, hoe is de Splittscreen funktie? Kun je ook samen tegen de cops? Zonee welke modi wel?
Laat ze een hele grote PC patch out brengen dat Splitscreen terug brengt!
NFS:HP1 word wel aardig veel verslagen in NFS:MW. Maar, de splitscreen is er niet. Dus is staat het maar met 2 punten voor: De graphics. Prachtig maarja, ik mis wel m'n splitscreen. En zelf politie zijn natuurlijk.. (Nog niet tegen gekomen namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:48:
[...]

* Griffin heeft het druk met samba en swat etc.

Er moet ook beetje nieuwe info in de startpost komen, en heb geen tijd om dit topic helemaal door te lezen en die info te verzamelen.

* Griffin is @ stage
offtopic:
fun samba, 1 tip laat swat links liggen, programmeer gewoon direct in de smb.conf en vergeet dat swat bestaat want het werkt echt niet. ;) als je nog tips nodig hebt hoor ik het wel, help graag beginnende samba`ers.

ik heb ook niet echt tijd om info te verzamelen voor het nieuwe deel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:12:
[...]

NFS:HP1 word wel aardig veel verslagen in NFS:MW. Maar, de splitscreen is er niet. Dus is staat het maar met 2 punten voor: De graphics. Prachtig maarja, ik mis wel m'n splitscreen. En zelf politie zijn natuurlijk.. (Nog niet tegen gekomen namelijk)
zelf politie zijn zit er helaas niet in, lijkt me wel cool om met als rhino unit door de stad te blazen, of gewoon dikke MP. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:19:
[...]

zelf politie zijn zit er helaas niet in, lijkt me wel cool om met als rhino unit door de stad te blazen, of gewoon dikke MP. :9~
in challenge races 40+ zitten ook 2 (?) races met politieauto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

waar staan de savegames? ik ga niet weer een auto kwijdraken voor de verkeerde marker te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 13:26
Jape1985 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:58:
Das idd lastig, de corvette, db9 en viper hebben daar veel last van. Moet je eens de 911 Turbo proberen, die heeft daar totaal geen last van. Die rijdt zonder wielspin weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:39:
waar staan de savegames? ik ga niet weer een auto kwijdraken voor de verkeerde marker te kiezen...
Mijn documenten\NFS Most Wanted\koekoek2003nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:50:
[...]

Mijn documenten\NFS Most Wanted\koekoek2003nl
thx dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:29

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:12:
[...]

Maar je beantwoord mn vraag niet :P Hoe is de Splitscreen funktie bij de 360 versie? Welk modi zijn er? Sta namelijk op het punt om er een game bij te halen, maar ik twijfel nog (Nu PGR3 en PD0 thuis)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:47:
[...]

Das idd lastig, de corvette, db9 en viper hebben daar veel last van. Moet je eens de 911 Turbo proberen, die heeft daar totaal geen last van. Die rijdt zonder wielspin weg.
De 911 Turbo ruleert, dat ding blijft maar grip houden.
De Gallardo is vergelijkbaar, maar stuurt niet zo lekker vind ik.

De DB9, als je die een beetje afsteld in het performance tune gedeelte, dan trekt die ook weg zonder al te veel spin.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Krizzie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:24:
[...]

De 911 Turbo ruleert, dat ding blijft maar grip houden.
De Gallardo is vergelijkbaar, maar stuurt niet zo lekker vind ik.

De DB9, als je die een beetje afsteld in het performance tune gedeelte, dan trekt die ook weg zonder al te veel spin.
die performance tune gedeelte als je op escape druk in een race ofzo gaat dat af van je markers die je gewonnen hebt als je een blacklist figuur hebt verslagen??? of kun je ongelimiteerd performance tunen bij elke auto???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:45:
[...]

die performance tune gedeelte als je op escape druk in een race ofzo gaat dat af van je markers die je gewonnen hebt als je een blacklist figuur hebt verslagen??? of kun je ongelimiteerd performance tunen bij elke auto???
Natuurlijk gaat het er niet af. Is meer een manier om je auto aan te passen aan je eigen wensen.
Zoals: wat soepeler sturen, meer boost in de lage of hoge rpm ranges, hoge topsnelheid door weinig downforce..
Is gewoon handig voor elke race om even te customizen. Tollbooth kan je het beste op hoge snelheid afstellen, terwijl op een erg bochtig circuit wat meer boost in de lage rpm ranges handig is. :)
Markers moet je meer zien als een upgrade ipv tunen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Satch op 21-12-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke