"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Erhm joystick nog aangesloten?webfreakz.nl schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 16:39:
[...]
Kan niet
Maar hoe komt het dat mijn auto's allemaal een afwijking naar links hebben?
There is no place like ::1
Nee?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Het is geen spelshow met raadspelletjes hier hoor.
Je moet wel met wat meer info komen; wat je zelf al hebt geprobeerd of wat je denkt wat het zou kunnen zijn. Wat voor controller je gebruikt misschien?

Heb een Top Gun Fox Pro 2, en me ram-plank is een Logitech Internet Pro-keyboard. Heb dus de USB stekker van me joystick al eruit gehaald, maar er is nog steeds een afwijking naar links?Zamorano schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:00:
[...]
Het is geen spelshow met raadspelletjes hier hoor.
Je moet wel met wat meer info komen; wat je zelf al hebt geprobeerd of wat je denkt wat het zou kunnen zijn. Wat voor controller je gebruikt misschien?
Heb ruim 550,000 om over de balk te smijten.
EDIT:
Huidige Carlist:
1. Chevrolet Corvette C6
2. Lamborghini Gallardo
3. Lotus Elise
4. Porsche Cayman S
5. Ford Mustang GT
6. Mitsubishi Evo VIII
7. Mercedes SL500 (baggerbak...)
Ik gebruik nu eigenlijk alleen 1 en 2.
[ Voor 27% gewijzigd door Brasher op 17-12-2005 19:06 ]
Als je niet zo lang kan wachten kan ik je een lambo gallardo/murcielago aanraden als je die nog niet hebt. Anders eigenlijk niet heel erg veel, ik rijd zelf alleen maar een gallardo, murcielago en carrera GT
Verwijderd
Die speedtrap races zijn zó simpel maar toch zó leuk
[ Voor 24% gewijzigd door TommyGun op 18-12-2005 13:55 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb nou óók dezelfde problemen met mijn andere gamepad, die het eerst WEL gewoon goed (afgezien van dat tegen de muur slaan) deed!
Dus het ligt NIET aan de gamepad (denk ik), maar waaraan wel dan? Volgens mij ook niet aan het spel, want die deed het eerst met die 1e gamepad gewoon goed.
Ik word gek

Samsung Galaxy Note 3
Milestones, bounty e.d gehaald. Ga naar bus station, lekker op het dak staan. VAL IK ER AF.
KUT! BUSTED!
Verwijderd
Heb ik me ook al afgevraagd. Maar ze lijken niet veel meer te doen dan een beetje rond cruisen.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:26:
Weet iemand wat je met de racers kunt doen na een race ? Want na een race blijven ze doorrijden in Free Roam. Zijn/worden het dan een soort "outrunners" (zoals in nfs underground 2) waar je kleine races mee kunt doen ?
Dat is je "heat level". Hoe hoger, hoe meer politie en hoe beter hun uitrusting wordt. De cooldown-periode duurt langer naarmate je level hoger is.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:26:
Vaak na een race wordt ik door politie achtervolgd. En wat betekent dat vlammetje (vlam symbool x (cijfer) ) vlak schuin linksboven de map (normale spelweergave, je auto zichtbaar, niet in een menu) ?
[ Voor 3% gewijzigd door F.U.B.A.R op 18-12-2005 16:34 ]
Heb je het spel afgesloten en even een reboot gedaan van je pc?webfreakz.nl schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:05:
[...]
Heb een Top Gun Fox Pro 2, en me ram-plank is een Logitech Internet Pro-keyboard. Heb dus de USB stekker van me joystick al eruit gehaald, maar er is nog steeds een afwijking naar links?
Dit verhielp bij mij het zelfde probleem namelijk
Ik had gisteren het spel opnieuw opgestart, en toen was het ook verholpenMetal schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:35:
[...]
Heb je het spel afgesloten en even een reboot gedaan van je pc?
Dit verhielp bij mij het zelfde probleem namelijk
Waarom duurt het opslaan van die F12-screenshots ongeveer 5 sec hierzo
Mobile AMD Sempron™ processor 2800+
SiS mirage 2 (64mb)
265mb werkgeheugen (ddr333)
Klinkt als laptop? Volgens de minimale systeemeisen moet het wel kunnen maar ik verwacht niet dat je alles op vol kan zetten....lasharor schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:35:
ik heb dit systeem en vraag hier dus of me pc dit wel aankan (nfs: most wanted)
SiS mirage 2 (64mb)
Het geheugen is nogal krap en je onboard videokaart al helemaal.lasharor schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:35:
ik heb dit systeem en vraag hier dus of me pc dit wel aankan (nfs: most wanted)
SiS mirage 2 (64mb)
Heb zelf ook ervaring met SiS onboard videokaarten, bijna elk spel is onspeelbaar

Je kan iniedergeval de demo downloaden en zo uitproberen of het draaiende is te krijgen.
Verwijderd
- Asus A7V600
- 1024MB DDR
- AMD Athlon XP 3200
- Asus Geforce 4 TI4600
Het ziet er al niet super uit door mn kaartje, en dan is het beeld nog eens vertekend (17" tft). Weet iemand of er een manier is om toch op 1280*1024 te spelen?
Misschien een stom vraagje maar zag het verder nog niet staan. Waar moet je nou precies die dingen veranderen zoals motion blur uit etc.?
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
Hier begrijp ik dus niet zoveel van:S sorry

Heb ook al die tweak geprobeerd, maar daar kwam ik ook niet helemaal uit, dus zou iemand het nog wat duidelijker kunnen uitleggen voor mij?
Alvast bedankt
Erhmm, no offense, maar als je dit niet herkent als een register instelling, moet je jezelf eerst eens afvragen of je wel hieraan wil kloten. Doe de verkeerde dingen in je register, en je verneukt je windows. Met die waarschuwing in het achterhoofd, start Regedit: startknop -> run/uitvoeren -> "regedit" intikken en OK drukken.Evant87 schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:43:
Hallo,
Misschien een stom vraagje maar zag het verder nog niet staan. Waar moet je nou precies die dingen veranderen zoals motion blur uit etc.?
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
Hier begrijp ik dus niet zoveel van:S sorry![]()
Heb ook al die tweak geprobeerd, maar daar kwam ik ook niet helemaal uit, dus zou iemand het nog wat duidelijker kunnen uitleggen voor mij?
Alvast bedankt
Navigeren naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\ en vervolgens de juiste registersleutel selecteren en de waarde veranderen van 1 naar 0. Regedit sluiten. Klaar
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Als dan het beeld al beter wordt zal het niet soepel lopen ben ik bang, je kaart is wel oke, maar vraag geen dingen die het eigenlijk niet goed kan verwerken.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:12:
Ik heb het spel al een tijdje, maar ik snap niet waarom ik niet hoger kan instellen dan 1024*768, hij wil gewoon niet verder bij de settings in het menuDit is mijn hardware:
- Asus A7V600
- 1024MB DDR
- AMD Athlon XP 3200
- Asus Geforce 4 TI4600
Het ziet er al niet super uit door mn kaartje, en dan is het beeld nog eens vertekend (17" tft). Weet iemand of er een manier is om toch op 1280*1024 te spelen?
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Geloof dat het al vaker is langsgekomen: die Bounty Milestone is wellicht iets te gemakkelijk om te halen...
Ben met de Fiat Punto begonnen vanwege z'n acceleratie. En hoewel ik blauw wel een mooi kleurtie vind, heb ik er nog niets aan gedaan en sta huidig no. 10 op de BL (Baron verslagen) met m'n nog steeds witte Punto die ook nog geen enkele upgrade heeft gekregen
Misschien een soort top 10 maken voor de SP? Bounty / type auto / ...iets dergelijks
Wil wel eens weten hoever ik nog met dit karretje kom
dus eerst link --> midden --> rechts --> links --> midden --> rechts ???
kun je ook outrun doen in het spel met medeweggebruiker???
EN kun je via LAN ook outrun doen???
Hmm, ik vind het anders behoorlijk lastig om 8 minuten de politie te evaden op heat 5-Sir_Killalot- schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:13:
Geloof dat het al vaker is langsgekomen: die Bounty Milestone is wellicht iets te gemakkelijk om te halen...
Ja, ik ook!! Ik stond gisteren een flinke tijd vol te maken op het busstation (Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:36:
[...]
Hmm, ik vind het anders behoorlijk lastig om 8 minuten de politie te evaden op heat 5
Wel grappig om te zien dat twee Rhino's rondjes aan het rijden waren, en steeds op het zelfde punt elkaar van de weg roste, of een 'toevallige' voorbijganger de vangrail in beukte..
Ben inmiddels BL # 3..
[ Voor 4% gewijzigd door superduper op 19-12-2005 08:20 ]
Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:36:
[...]
Hmm, ik vind het anders behoorlijk lastig om 8 minuten de politie te evaden op heat 5
Zijn random.koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 02:26:
hoe zat hey met die pink slips waren die achter een op volgend??
dus eerst link --> midden --> rechts --> links --> midden --> rechts ???
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Busstattion trucje werkt, maar daar is geen zak aan als je dat elke keer doet..
Wat ook werkt is rondjes rijden op de snelweg, 2 à 3 rondjes en dan zit je al op x bounty als je een wat hogere heatlevel had.
En als je een lange achtervolging wil, zou ik bij heatlvl 1 beginnen. Af en toe even wachten op de politie, anders raak je ze kwijt
Wanneer je genoeg ervan hebt, kan je door het stadion heen rijden en vervolgens andere pursuitbreakers opzoeken..op een gegeven moment houdt het wel op met die paar wagens achter je
Als het echt niet lukt, kan je altijd nog naar het busstation rijden, daar in de buurt kan je eerst nog die donut mollen..
Verwijderd

Het probleem is voornamelijk om de politie niet te veel te dicht op je te laten komen (dan zit je zo vast), maar ook niet te veel te slopen, want dan schud je ze weer definitief af

Ben al een paar keer na die 10 min door een spikestrip gereden of vast komen te zitten

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 11:22 ]
Mja ik heb nu ondertussen ook wel mijn truukjes gevonden om ze snel af te schudden, maar dat heeft meer met de brakheid van het spel te maken dan met skillswebfreakz.nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:39:
[...]
spoiler:Bij dat busstation waar je ook buiten kan staan(balkon), moet je nu is binnen gaan staan?
Verwijderd
maar dan moet je ze toch nog eerst afschudden.Rival24 schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:51:
[...]
Mja ik heb nu ondertussen ook wel mijn truukjes gevonden om ze snel af te schudden, maar dat heeft meer met de brakheid van het spel te maken dan met skills
spoiler:Zorgen dat je bij een splitsing snel omdraait in de andere weghelft oprijdt en vervolgens 50m voor een blokkade stil gaan staan, ben je ook veilig....
ik ga dast bustruukje ook maar ff proberen.
gisteren 5spikestrips ontweken, superveel bounty, heat bijna 5, wordt ik klemgereden (eigen schuld)
vervolgens 9 spikestrips, nog meer bounty, alle challenges zowat gehaald, verschijnt er ineens die c++ error
dus ga vanavond maar ff halen waar ik recht op had.
Hoe herkenbaarVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:03:
[...]
maar dan moet je ze toch nog eerst afschudden.
ik ga dast bustruukje ook maar ff proberen.
gisteren 5spikestrips ontweken, superveel bounty, heat bijna 5, wordt ik klemgereden (eigen schuld)
vervolgens 9 spikestrips, nog meer bounty, alle challenges zowat gehaald, verschijnt er ineens die c++ errorvoor het allereerst (BL 5 of 6 inmiddels)
dus ga vanavond maar ff halen waar ik recht op had.
Van de week, blacklist 5 sta ik ondertussen, ook ff bounty gereden op heat level 4, flink wat milestones gehaald, maar nu nog evaden. Zie ik een roadblock naderen, links een spike strip, rechts 3 Heavy SUV o.i.d., dik 15 cops achter me aan, werkt mijn speadbreaker niet, die had ik effe ervoor al opgebruikt...... Dus dan maar via de muur rechts vol erin! Staat er nog effe een SUV achter de blok, waardoor ik dus zwaar klem gereden wordt. 3 Cops achter me vliegen over de roadblok in salto, maar de resterende 12 rijden me zwaar klem, BUSTED, grrrrrrr
Daag 3 milestones, 400.000 + bounty en uitdagen van rival 4 op de list. SOMS is het spel zo frustrerend, soms lach ik me rot met de halsbrekende toeren die SUV's en andere cops uithalen
I pitty the fools who took my game-station.....
weet iemand nou of er een outrun optie inzit?
Als een politie er door heen rijd dan isie stuk hoor?koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:37:
mooie banden hebben die politie auto's btw die kunnen gewoon door spike strips heen rijden.....
weet iemand nou of er een outrun optie inzit?
Hier kunnen ze er ook gewoon doorheen rijdenKrizzie schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:02:
[...]
Als een politie er door heen rijd dan isie stuk hoor?Ik krijg gewoon 15000 bounty als zoon corvette niet uitkijkt waar die rijd.

Alleen bij die challenges zit ik nu toch echt vast (vaak ook door die Rinos waardoor je niet meer weg kan rijden). Nu had ik hem toch bijna gehaald, moest nog opzoek naar 1 blockade, maar tot mijn verbazing waren ineens alle cops verdwenen. Heel af en toe kwam ik uit de cooldown, maar kon na 5x uit cooldown gehaald te zijn nog steeds geen politie vinden.
Tja, daarna haalde de cooldown wel het einde en was weer de missie gefaalt.
Hebben jullie dit weleens gehad?
Verwijderd
dat helpt hier helemaal geen frustrerende fuckVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:31:
Voor het verkrijgen van bounty moet je op het afdakje staan, voor de cooldown op de verdieping
G.*.D. wat een KUT spel, net blacklist 6 gedaan gehaald en ik wil die zilveren lamboghini hebben maar natuuuuuurlijk weer geen pinkslip druk ik per ongeluk op enter zegt i snel quick save KUTZOOI nou kan ik hem niet meer overnieuw doen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaah dit is echt de eeste game die mij zo verschrikkenlijk kwaad kan maken dat ik de eerste de beste die ik tegen kom en mij afzeikt wel een ros kan verkopen.... grrrr
[ Voor 46% gewijzigd door kaasaanfiets op 19-12-2005 20:32 ]
Als je ook op dat balkonstaat bij dat busstation, moet je is kijken hoe stom die 'politie' 'autos' doenUlti23 schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:13:
[...]
Daag 3 milestones, 400.000 + bounty en uitdagen van rival 4 op de list. SOMS is het spel zo frustrerend, soms lach ik me rot met de halsbrekende toeren die SUV's en andere cops uithalen
Verwijderd

Heat 5 in z'n reverse, geen goed idee
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 22:10 ]
Neuh, dat gaat niet meer goed komen..... BUSTEDVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:07:
[afbeelding]
Heat 5 in z'n reverse, geen goed idee
Ey vogel,koekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:51:
[...]
dat helpt hier helemaal geen frustrerende fuck
G.*.D. wat een KUT spel, net blacklist 6 gedaan gehaald en ik wil die zilveren lamboghini hebben maar natuuuuuurlijk weer geen pinkslip druk ik per ongeluk op enter zegt i snel quick save KUTZOOI nou kan ik hem niet meer overnieuw doen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaah dit is echt de eeste game die mij zo verschrikkenlijk kwaad kan maken dat ik de eerste de beste die ik tegen kom en mij afzeikt wel een ros kan verkopen.... grrrr
keep cool, chew

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
toen gevonden en de dikke bounty en challenges die eergisteren weggegooid waren door NFS weer terug gepikt.
toen maar tegen die corvette gereden en gewonnen inclusief pink slip
en ik moet zeggen, die corvette is zow vet, hij rijd zo super door de bochten en bizar snel, de enigste auto die nog op mijn verlanglijst staat is de murciellago. maar deze corvette met bijna alles full is zo sweet.
Verwijderd
je krijgt geen bounty, je verzamelt bounty, je agat naar dat busstation en dan kunnen ze je niet meer vindenVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:06:
Waarom krijg je dikke bounty als ze je vinden in/bij/op/tussen dat busstation?
dus dan hoef je niet meer te vluchten en kan je heel simpel je bounty innen.
Dat kan overalVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
[...]
je krijgt geen bounty, je verzamelt bounty, je agat naar dat busstation en dan kunnen ze je niet meer vinden
dus dan hoef je niet meer te vluchten en kan je heel simpel je bounty innen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Dat ligt toch echt aan jezelf, je had gewoon quicksave uit moeten zettenkoekoek2003nl schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:51:
[...]
dat helpt hier helemaal geen frustrerende fuck
/me staat klaar voor een ros.
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo *
Lexus IS300 *
Mazda RX-8 *
Ford Mustang GT *
Mitsubishi Eclipse *
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII *
Porsche Cayman S *
Toyota Supra *
VW Golf GTI *
Mercedes-Benz CLK500 *
Fiat Punto
* = gewonnen van Blacklist member
Mijn gewonnen Corvette C6 heb ik toch maar verkocht, wat een prutsbak. Gigantische slippartij bij optrekken, en niet bijzonder in bochten: bwèh!
Momenteel gebruik ik vaak de Cayman S (blijft een lekkere wagen) en de Gallardo (lekker jankgeluid). Ik denk dat ik de Supra en de Eclipse maar eens ga verkopen btw, kan ik de EVO en de Audi verder tunen. Dan gebruik ik die voor de bounty, en mijn Mustang voor de dragraces.
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Verwijderd
Dan heb ik nog vaak zat dat als ik dan op die cooldown spot uitkom achte dat stadion daar weer een agent in de buurt is en die me alsnog vindt daar.Angeloonie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:26:
[...]
Dat kan overalNeem het stadion bijvoorbeeld, 2 pursuitbreakers die alles uitschakelen wat er achter je hangt, knappe agent als er daar een door komt.
Whahha VET! Wat echt een aanrader is, zijn de challenge races. Na de 10e keer heb ik eindelijk challenge 40 gehaald en vanaf 41 ga je in originele auto's rijden, zoals zo'n pizza cab bij challenge 41
Verwijderd
Verwijderd
Uh... een aanrader dus om je door de eerste 40 heen te werken. Vanaf 30 wordt het uitdagender en interessanter vanwege snellere auto's + hogere heat lvl's en vanaf 41 wordt elke race uniek door de bizarre auto's (net 42 gehaald met een pickup truck (die nog wel 260km/u gingVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:51:
Meen je dat nou? Ik ben nu bij 30 en de sleur begint er behoorlijk in te komen (ik doe dan ook alleen maar tollbooth races). Maar zo te zien ga ik nog wel even door!
nr 39 en 40 is met de mcclaren. echt een BOUT bak, gaat wel hard maar vind m niet lekker rijden. je moet 10 minuten lang door rijden, bij 6 minuten heb ik het echt moeilijk,Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:56:
[...]
Uh... een aanrader dus om je door de eerste 40 heen te werken. Vanaf 30 wordt het uitdagender en interessanter vanwege snellere auto's + hogere heat lvl's en vanaf 41 wordt elke race uniek door de bizarre auto's (net 42 gehaald met een pickup truck (die nog wel 260km/u ging) en 43 geprobeerd, toolbooth met een familyvan
)
Bij die tolbooth race kom ik elke keer 5 - 10 sec te kort.
Je hebt ook nog nr. 69 die al unlockt was: de Black Edition Challenge, welke zogenaamd de moeilijkste van het hele spel moet zijn... Oke, je krijgt een muscle car (wel hard maar vnl. in een rechte lijn) en het zijn Supercharged SUVs, dus je moet niet denken dat de snelweg je antwoord is, maar ff door de stad crossen en hopen dat je niet frontaal tegen een tegenligger knalt, wat Pursuit Breakers en hoppa...je bent van ze af
Nog 1 Race Event en 1 Milestone te gaan en ik mag, met nog altijd mn enige karretje, de Fiat Punto in originele staat, no. 9 op de BL challengen
[ Voor 3% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 20-12-2005 14:13 ]
Verwijderd
omg de corvette een prutsbakiPiX1999 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:34:
Ziezo! Blacklist #5 alweer! Mijn carlist ondertussen (heb ervoor gezorgd dat ik steeds de pink slips won):
Audi A4 3.2 FSI quattro
Lamborghini Gallardo *
Lexus IS300 *
Mazda RX-8 *
Ford Mustang GT *
Mitsubishi Eclipse *
Mitsubishi Lancer EVOLUTION VIII *
Porsche Cayman S *
Toyota Supra *
VW Golf GTI *
Mercedes-Benz CLK500 *
Fiat Punto
* = gewonnen van Blacklist member
Mijn gewonnen Corvette C6 heb ik toch maar verkocht, wat een prutsbak. Gigantische slippartij bij optrekken, en niet bijzonder in bochten: bwèh!
Momenteel gebruik ik vaak de Cayman S (blijft een lekkere wagen) en de Gallardo (lekker jankgeluid). Ik denk dat ik de Supra en de Eclipse maar eens ga verkopen btw, kan ik de EVO en de Audi verder tunen. Dan gebruik ik die voor de bounty, en mijn Mustang voor de dragraces.
een betere bak bestaat er niet
anyway, hoe heb je het voor elkaar gekregen om elke keer pinkslip te winnen dan?
Verwijderd
Constant opnieuw proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:26:
[...]
anyway, hoe heb je het voor elkaar gekregen om elke keer pinkslip te winnen dan?
Verwijderd
39 & 40 zijn erg rottig ja. al had ik de meeste moeite met 40, die 10 min persuit. uiteindelijk heb ik de road block "trick" gebruikt. Als je in een roadblock ramt (of erlangs), dan in de buurt stil gaat staan. Kijken of er geen politie naar je toe komt (meestal rijdt er bij mij 1 de andere kant uitGriffin schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:01:
[...]
nr 39 en 40 is met de mcclaren. echt een BOUT bak, gaat wel hard maar vind m niet lekker rijden. je moet 10 minuten lang door rijden, bij 6 minuten heb ik het echt moeilijk,
Bij die tolbooth race kom ik elke keer 5 - 10 sec te kort.
Wat ook wel helpt, is als je maar 1 politieauto achter je aan hebt, gewoon lekker chill (max 2e versnelling bijv.) gaan rijden en steeds in de buurt van die auto blijven, dan gebeurt er ook niets totdat er backup komt.
Verwijderd
haha daar dacht ik al aan, maar moet je nou de races opnieuw winnen of kan je gewoon speed.exe afsluiten en dan opstarten en gelijk de items openen?
Verwijderd
sweetVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:49:
[...]
39 & 40 zijn erg rottig ja. al had ik de meeste moeite met 40, die 10 min persuit. uiteindelijk heb ik de road block "trick" gebruikt. Als je in een roadblock ramt (of erlangs), dan in de buurt stil gaat staan. Kijken of er geen politie naar je toe komt (meestal rijdt er bij mij 1 de andere kant uit) en dan heb je +- 2 min om stil te staan en te wachten tot de backup komt. Dan heb je iig alweer 2 min van de 10 zonder iets te doen (en zonder per ongeluk vast te komen zitten en/of door een spikestrip te rijden) erop zitten.
Wat ook wel helpt, is als je maar 1 politieauto achter je aan hebt, gewoon lekker chill (max 2e versnelling bijv.) gaan rijden en steeds in de buurt van die auto blijven, dan gebeurt er ook niets totdat er backup komt.
Mijn dank
Verwijderd
ok je moet dus de laatste race wel opniew rijden als ik het goed begrijp.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:32:
Autosave uitzetten, en als het je niet lukt is het een questie van ALT+F4 en opnieuw beginnen (vergeet niet handmatig te saven vlak voordat je begint met de race!!)
Wat een auto
Verwijderd
-Minimaal 1.500 bounty in één achtervolging
-Minimaal 4 politie auto's gebeukt
-Minimaal 1 roadblock ontweken
-Minimaal 3 minuten in een achtervolging zitten.
Deze milestones moet je dus halen, én je moet succesvol onstnappen. Hoe en wanneer je ze haalt is verder niet belangrijk (het kan dus in de free-roam mode, tijdens races en tijdens bounty-hunts. Als je de opdrachten direct wilt starten, dan moet je via het menu de milestone aanklikken)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 16:18 ]
Verwijderd
zorgen dat je in achtervolging terecht komt, dan moet je de politie auto`s rammen en andere auto`s rammen, hier krijg je bounty voor (bounty=punten) hoe meer je kapot maakt en hoe langer de achtervolging duurt des te hoger wordt je bounty, op een gegeven moment gaat je heat level omhoog, hierdoor krijg je meer politie achter je aan en hindernissen zoals roadblocks, spikestrips, rhino units, helicopters en zelfs corvettes. hoe hoger je heat, hoe sneller je bounty omhoog gaat.Bart_NL schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:03:
Ik ben nog steeds in het begin van het spel, maar ik snap die milestones niet.. Die staat bij mij dan ook vrolijk op 0... Wat zijn dat en hoe krijg ik ze erbij?
in het begin is het lastig om bounty te krijgen maar als snel leer je om langdurige achtervolgingen te maken en veel kapot te rijden en dan gaat het ineens vanzelf die bounty.
let wel op! je moet de pursuit wel ontvluchten anders verlies je je bounty.
Tevens kan je met de milestones extra bounty verdienen zoals:
- cost to state (veel kapot maken)
- speedtrap
- pursuit duration
- enz enz
als je deze waarden heb gehaald dan kan krijg je daar extra bounty voor.
De praktijk leert dat 1 lange succesvolle achtervolging vaak genoeg is om het gewenste bounty level te krijgen die de blacklister verlangt.
Aha, en natuurlijk is er in het spel een lijstje op te vragen van welke milestones gehaald moeten worden?Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:17:
Voorbeeldje: Om tegen nummer 14 te mogen racen, moet je deze opdrachten hebben voltooid (milestones dus):
-Minimaal 1.500 bounty in één achtervolging
-Minimaal 4 politie auto's gebeukt
-Minimaal 1 roadblock ontweken
-Minimaal 3 minuten in een achtervolging zitten.
Deze milestones moet je dus halen, én je moet succesvol onstnappen. Hoe en wanneer je ze haalt is verder niet belangrijk (het kan dus in de free-roam mode, tijdens races en tijdens bounty-hunts. Als je de opdrachten direct wilt starten, dan moet je via het menu de milestone aanklikken)
Verwijderd
ja die zie je in je hoofdmenu van je blacklister staan.Bart_NL schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:24:
[...]
Aha, en natuurlijk is er in het spel een lijstje op te vragen van welke milestones gehaald moeten worden?
Verwijderd
In free-roam is dit een questie van de B-knop indrukken.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:38:
[...]
ja die zie je in je hoofdmenu van je blacklister staan.
Verwijderd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 17:01 ]
Verwijderd
ik doen nooit aan free roam, alleen als ik een nieuwe auto heb en ff wil kijken hoe die rijd.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:54:
[...]
In free-roam is dit een questie van de B-knop indrukken.
Hoe kom je aan die wagen?F.U.B.A.R schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:19:
Er zit zelfs een M3 GTR Road version in het spel!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik niet in me lijstje staan..
Verwijderd
toch als je de laatste hebt verslagen?Krizzie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:17:
[...]
Hoe kom je aan die wagen?
Heb ik niet in me lijstje staan..
M.a.w. als ik zoveel mogelijk hard wil kneuren zonder veel te hoeven remmen; welke tracknaam is dan het beste?
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 20-12-2005 17:40 ]
Verwijderd
Dat is die waar je rond de stad rijd (hij is te herkennen aan het feit dat hij 15.1km lang is). Heerlijk veel asfalt, lekkere ruime bochten. Enig nadeel: weinig stukken waar je vol open kan. Groot voordeel: Alleen maar snelwegen.Silent Thunder schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:38:
In het geval dat ik een custom race wil doen: welke track heeft de meeste autoweg?
M.a.w. als ik zoveel mogelijk hard wil kneuren zonder veel te hoeven remmen; welke tracknaam is dan het beste?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 17:59 ]
Verwijderd
Sinds ik die bak heb kan ik niks anders meer verdragen, de gallardo en de C6 van de pinkslips waren wel leuk, maar ik heb ze snel weer verkocht voor de betere handling van de subaru
Ik ben nu Blacklist #5 en als ik race voor de fun en nbiet om t winnen, dan win ik nog best veel met mijn subaru
Verwijderd
Waarom zijn die opponent-cars van beton

Mijn Gallardo vliegt direct tegen een muur en staat haaks op het asfalt
Probeert men echter hetzelfde trucje bij de opponents heeft dit totaal geen effect?
Natuurkunde EA GAMES Natuurkunde
Verwijderd
Ik heb 'm ook. Ik heb toevallig vandaag de blacklist voor 100% uitgereden. Alles uit.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:30:
[...]
toch als je de laatste hebt verslagen?
Nu nog een paar challenges. Lastig.
Het jammere is dat je ze niet kunt tunen. Net als bv. die Camaro. Anders had ik nu wel een chromen Camaro SS.
Verwijderd
Wel eens op de weg dat je ineens twee wagens voor je hebt staan die er eerder niet waren; maar dan had ik zoiets van 'oeps, zeker niet gezien dat ze achter me zaten'.
Heel apart.
Verwijderd
Haha ik weet ..Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:46:
WRRRAAHHHHHHH!!!!![]()
![]()
![]()
Waarom zijn die opponent-cars van betonIedere race weer het zelfde gesodemieter.......Ik rijd een heerlijk rondje........BOEM!!! Catchup naast me 2 opponents
En laat 1 v/d 2 nou precies mijn achterbumper "rechttikken".
Mijn Gallardo vliegt direct tegen een muur en staat haaks op het asfaltWeg lap-knock out
![]()
Probeert men echter hetzelfde trucje bij de opponents heeft dit totaal geen effect?![]()
Natuurkunde EA GAMES Natuurkunde
Ik had een keer een niet zo snelle auto, en kon die opponents net bijhouden.
Na ongv 7x proberen stond ik eerste .. en dat hield ik alle rondes vol.
Alleen bij de laatste bocht vloog ik eruit, en trok mijn auto slippend weg, en dat kost ook weer tijd.
Komt die andere weer langs me heenschieten ....
Man .. wat was ik pissed off zeg!
Verwijderd
Lekker rammen op je monitor als het weer eens niet lukt

Dit heb ik met die Rhino's in het busstation vaak gehad. Ineens zie je ze op het dak, van het dak, op het dak, van het dak. Echt vaag.superduper schreef op woensdag 21 december 2005 @ 08:02:
wat kan je toch lachen met dit spel af en toe: ik moest weer eens wat bounty scoren en om even uit te blazen stond ik op het 2e lavel van het busstation. Heat level 5, de chopper net weg. 'Land' er voor mijn neus (dus op dat dakje) uit het niets ineens zo'n witte corvette voor mijn neus. !! WTF? Gelukkig zat ik nog net op te letten en kon ik hem eraf duwen, maar dit had ik nog niet eerder gezien.
Wel eens op de weg dat je ineens twee wagens voor je hebt staan die er eerder niet waren; maar dan had ik zoiets van 'oeps, zeker niet gezien dat ze achter me zaten'.
Heel apart.
Verwijderd
Dat gedeelte met die Viper had ik er echt heel erg veel last van.
traction control zit er niet in. Je moet dus wat subtieler gas geven of eventueel short shiften...Jape1985 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:58:
Tis best een leuk spel, maar de grootste problemen heb ik op het moment dat ik wegtrek bij de politie vandaan, want dan sta ik soms zo hard te slippen dat ik gearresteerd wordt omdat ik niet wegkom. Zit er niet ergens iets van traction control wat ik aan moet zetten?
Verwijderd
Verwijderd
Als ik gedeeltelijk klem wordt gerden kan ik vaak nog snel een gaatje ergens tussendoor prikken en terwijl ik zijwaarts wordt geramd schiet ik alsnog weg met dikke NOS spray achter me reet aan
wat ik wel vervelend vind is dat je soms gewoon niet kan wijken voor die rhino units, echt kut is dat, en ze spawnen ook vaak vlak voor je neus dat als je 1`sec niet op de map kijkt dat ze ineens voor je neus staan. en vervolgens wordt je van 12 kanten klem gereden.
Dit topic is gesloten.