[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
TranceSetter schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:13:
[...]

Dan weet iedereen meteen hoe het afloopt, en er zijn genoeg mensen die dat niet willen weten! Die het spel spelen om daar juist achter te komen. Kom jij het ff vertellen :S
Daarvoor is een spoiler toch? Voor mensen die het niet willen weten, dus moeten ze niet in spoilers kijken?!

Sorry verkeerd begrepen. Had niet gezien dat iemand anders een spoiler ervan had gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sterretje6 op 13-12-2005 16:38 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:29:
Zit al een kwartier in heat level 5, rij door zo'n watertoren heen om die corvettes achter me af te schudden. Zie je mooi dat camerastandpunt dat die toren instort enzo. En het volgende moment zit ik weer in mijn auto die tot stilstand uitrolt, ben ik blijkbaar door een spikestrip heen gereden terwijl die toren instortte 7(8)7 |:(
Eerste wat ik daarna heb gedaan is die action camera uitgeschakelen :(
Kan je die uitschakelen? :D Ik irriteer me dood aan dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 14:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

LOL! Je bent inderdaad 'gepakt' ja, van alle kanten tegelijk! :P En wie had het nu over de bevrediging van het online spelen? :X :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Net ff online gereden. Zegt er opeens iemand dat ik mijn carrière af moet maken! Hoe kan diegene nou weten dat ik dat "niet"(?) gedaan heb? (Ik speel online met een compleet uitgespeelde savegame, dus niet die van mij.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 09:15
Sterretje6 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:33:
[...]

Is die gewonnen Golf toevallig blauwig?

Maarre misschien komt het door het volgende: M'n vriend had de allereerste race gereden en kon dus een auto kopen. Hij kocht de Golf. Toen ik later dat spel ook had en ook die 1e race had gereden waardoor ik een auto kon kopen, kon ik dus niet voor de Golf kiezen :?. Ik had te weinig geld.

Dus vraag ik me af: Hoe kan dit :? |:(
Jou vriend begon dan met 40000 in plaats van 30000 als startbedrag, omdat hij NFSU2 nog had geinstalleerd, of nog een savegame op zijn computer had. En die golf is blauw ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sterretje6 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:56:
Net ff online gereden. Zegt er opeens iemand dat ik mijn carrière af moet maken! Hoe kan diegene nou weten dat ik dat "niet"(?) gedaan heb? (Ik speel online met een compleet uitgespeelde savegame, dus niet die van mij.)
Misschien omdat je zo slecht reed :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een leuke manier gevonden om heel veel bounty te krijgen.
Links boven op de map zit een grote rotonde, daar moet je de hele tijd omheen gaan rijden. Beetje roadblocks kapot beuken tot je heat 5 hebt en die heli ff weg gaat om te tanken. Dan naar dat honkbal stadion racen en die 2 palen kapot maken. 9 van de 10 keer heb je dan geen coppers meer achter je en rijd je meteen tegen een "hiding" plek aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet iemand hoe je die 'Filmpjes' uitzet als je door een pursuit breaker rijdt???
Want ik heb nu al meerdere keren gehad, dan reed ik er doorheen, krijg ik 'filmpje' en dan ben ik zonder dat ik er invloed op had door een spikestrip gereden :(
Plz hoe zet ik dat uit?

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

In je options kijken, en dan zoeken naar 'action camera' en die uiteraard op 'off' zetten ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Eddos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:56:
[...]

Jou vriend begon dan met 40000 in plaats van 30000 als startbedrag, omdat hij NFSU2 nog had geinstalleerd, of nog een savegame op zijn computer had. En die golf is blauw ja.
Ik heb m inderdaad en hij is helemaal vol. :)
Niet de snelste, maar wel de lekkerst rijdende auto voor mij online. ;)

EDIT:
Hoop dat iemand dit nog leest. :)

Maar van die gewonnen blauwige Golf GTI kan ik de unique niet vinden bij een zelfgekochte GTI en bij andere auto's ook niet. :?
Is dat dan zo'n speciale Unique alleen voor de auto van de Blacklist-rijder? Of kijk ik er gewoon finaal overheen?

Weet niet precies hoe een plaatje invoegen, dus dan maar zo:
Kijk bij (maar das wel duidelijk) Mijn golf GTI bij NFS MW!

http://spaces.msn.com/members/SterresSpace20/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5FZGl0TW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1ptb8rDaClTc0UhWOpZMwa9Q!128&_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=0&_c11_PhotoAlbum_spaProcess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1

[ Voor 86% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2005 02:38 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:42:
[...]

Kan je die uitschakelen? :D Ik irriteer me dood aan dat ding :D
In het gameplay menu staat iets van "Game moment camera" oid, zet die eens uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:55:
[...]

In het gameplay menu staat iets van "Game moment camera" oid, zet die eens uit ;)
Dat is idd een handige optie om te weten!!

Ik heb soms ook dat ik gewoon op de ringweg de politie aan het ontwijken ben, swicht hij ineens naar die andere slomo camera mode, hoor ik een crash geluidje (als je in een roadblok crashed) maar er was geen roadblok te bekennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Die bodykits voor de Ford GT zijn wel heel erg lelijk zeg :D :

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/fordgt_bodykit_01.jpg

En m'n eigen auto op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/m3gtr_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/m3gtr_02.jpg

Het is dat ik hem niet verder kan veranderen (;() anders ging die bodykit er ook af plus een andere spoiler.

[ Voor 51% gewijzigd door babbaloerie op 13-12-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan die bodykit er niet af? Wat als je hem op stock instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAARGH!

Bij mij zit bullettime op E (naast de WASD-config dus), en mijn reset op R. Daardoor liep ik zojuist 1 miljoen bounty mis. :(

En doordat ik snel ALT+F4-de, ook nog eens mijn Lancer Evo :(

/me gaat zichzelf slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die bodykit gaat er niet af, omdat het geen bodykit is. Het is de M3 GTR, geen gewone M3, deze wordt standaard zo verkocht inclusief de spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:24:
AAAAAARGH!

Bij mij zit bullettime op E (naast de WASD-config dus), en mijn reset op R. Daardoor liep ik zojuist 1 miljoen bounty mis. :(

En doordat ik snel ALT+F4-de, ook nog eens mijn Lancer Evo :(

/me gaat zichzelf slaan.
Heb ik ook een keer gehad.

/me baalde toen ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb tot nu toe NFSMW gespeeld op m'n 3Ghz met 6800GT@ultra ... en dat was mooi, heel mooi, op 1024x768 met alles vol open ....

Maar sinds gisteren heb ik een P4 650 met een 7800GTX ... en ik kan jullie zeggen dat het er echt ongelooflijk super de luxe niet te vergelijken met iets anders uitziet op 1600x1200 met alles nóg meer open!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:54:
Ja, als je een langzamere auto hebt krijg je meer tijd. Vreemd maar waar. En ik vind de races ook makkelijker met een langzamere auto. Met mijn gepimpte Porsche Caymann heb ik het een stuk lastiger als met die Mitshubishi die ik van een van die blacklist racers gewonnen heb.
Even mezelf gequote, maar het viel me gister op dat races met mijn net gewonnen Gallardo opeens een stuk makkelijker zijn als met mijn Porsche Cayman S, terwijl hun stats (die balkjes van top speed, acceleration en handling) vergelijkbaar zijn. Doet me denken aan die grap in NFS:U waar je bijvoorbeeld je level 3 NOS kon verwijderen, waardoor je auto nog net zo snel kon, maar de tegenstanders opeens een stuk langzamer werden. Had dacht ik iets te doen met hoeveel van die upgrades je geinstalleerd had. Iets soortgelijks is kennelijk aan de hand met die auto's die je van de blacklist kan winnen, waardoor ze (als je ze niet upgrade) een stuk makkelijker zijn om races mee te winnen van de computer.
harmageddon schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:08:
Om je snelheidsmeter zie je welke het level je achter je aan hebt de rode cirkel om je snelheidsmeter geeft aan wanneer je bij een volgend heat level bent...

edit: gewoon veel pliesie autos beuken en je bent zo op lvl5 :)
Ik bedoelde eigenlijk vanaf welke blacklist ranking je een heat level 5 kunt krijgen. Gister zat ik bijvoorbeeld bijna een kwartier lang op heat level 4, zonder dat die meter verder omhoog ging (was voordat ik tegen de #6 op de blacklist racede). Iets soortgelijks had ik een paar blacklist gasten terug, toen ik bijna twintig minuten op heat level 3 bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens zojuist de Evo van Earl gewonnen, en ik denk dat ik hem er wel bij blijf houden voor de achtervolgingen. Amper wheelspin, en het uitvoeren van truukjes is zoooo simpel met zijn 4*4 :Y)

Voor het racen blijf ik bij mijn Punto, die Cayman maakt alles veel te gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de bounty blacklist onderdelen gebruik ik de EVO van Earl, niks aan veranderd voor de races de Cayman van Baron, deze wat opgewaardeerd waardoor de tegenstand wat feller is ook, heb meer moeite met de Cayman dan met een mindere auto uit mijn garage oim races te winnen, misschien heeft het wel met mate van tuning te maken wat de tegenstand enigzins beïnvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:07:
Ik heb overigens zojuist de Evo van Earl gewonnen, en ik denk dat ik hem er wel bij blijf houden voor de achtervolgingen. Amper wheelspin, en het uitvoeren van truukjes is zoooo simpel met zijn 4*4 :Y)

Voor het racen blijf ik bij mijn Punto, die Cayman maakt alles veel te gemakkelijk :)
ja ik had hem ook gewonnen maar vond hem niet fijn tegenover mijn ford mustang gt en cayman, dus heb ik hem maar verkocht, toen won ik ook nog een ford gt en toen besloot ik de 2 mustangs en de evo`s te verkopen en een full tuned Aston Martin DB9 te kopen :9~ , die is zo heftig.

Ik heb nu dus de Aston DB9 en de Porsche Cayman fully tuned, en meer als een ton op de rekening, ik heb helaas niet de mercedes en vervolgens de lambo mogen winnen, mja ik moet nu tegen die corvette, hopen dat ik die win, zoniet dan koop ik hem gewoon >:)
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:24:
Voor de bounty blacklist onderdelen gebruik ik de EVO van Earl, niks aan veranderd voor de races de Cayman van Baron, deze wat opgewaardeerd waardoor de tegenstand wat feller is ook, heb meer moeite met de Cayman dan met een mindere auto uit mijn garage oim races te winnen, misschien heeft het wel met mate van tuning te maken wat de tegenstand enigzins beïnvloed
daar lijkt het wel op ja, ik heb nog nooit gehad van "shit met deze auto trek ik het echt niet, ik moet iets anders doen" in princiepe kan je elke race met elke auto winnnen, mits fully tuned denk ik.

ik ga vanavond in een un-tuned punto proberen te racen, kijken wat het wordt })

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit MEEEEEEEN je niet: Na 15minuten de laatste milestones te hebben gehaald om 't tegen Razor op te nemen sta ik netjes in een hideout om mijn cooldown meter vol te laten lopen. Loopt ie vol.... paf, naar windows zonder 1 (fout)melding of wat dan ook. Het spel is gewoon "weg". Ik het spel opstarten, milestones niet gehaald..... |:( |:( |:(
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:35:

daar lijkt het wel op ja, ik heb nog nooit gehad van "shit met deze auto trek ik het echt niet, ik moet iets anders doen" in princiepe kan je elke race met elke auto winnnen, mits fully tuned denk ik.

ik ga vanavond in een un-tuned punto proberen te racen, kijken wat het wordt })
Wacht maar tot BL #3 en #2, daarbij heb je races waarin je echt geen fouten mag maken, omdat de pc dan meteen +1km voorligt en niet meer in te halen is (ook niet met dat zogenaamde catchup). En als je te weinig uitdaging vindt, moet je die challenges maar eens proberen. Daarbij krijg je bij 25+ challenge ook tollbooth-races die echt lastig zijn (ja zelfs ook 1 met de DB9 die best lastig is)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Voor de bounty's kan ik de mercedes echt aanraden!
Is wat log en sloom maar erg sterk...
Hij ramt soms gewoon de SUV rhino's omver zonder al te veel problemen.
Nou dat hoef je met je punto, evo of lamborghini niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Sander Prinsen schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:34:
[...]

Ik heb een Logitech Dual Action gamepad, is feitelijk een kloon van de PS2 gamepad, en werkt uitstekend in Most Wanted. 2 analoge sticks, een digitale d-pad en voldoende knoppen om zo'n beetje alle functionaliteit te mappen naar de joypad. Ik heb er 25 euro voor betaald, wat een zeer redelijke prijs is vind ik.
Beetje late reactie misschien. Deze gamepad heeft dat dus niet, dat ie na een tijdje uit zichzelf de auto tegen een muur slaat? (Ik weet niet of je dat met alle gamepads die stickjes heeft, dit hebt.)
Echt dat is zo irritant :(, word er elke keer goed ziek van met online spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2005 12:57 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TiMMieJ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:23:
Kan je beter de Mustang GT, Ford GT of Aston Martin nemen, die zijn veel zwaarder :z

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TiMMieJ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:23:
Welke Mercedes bedoel je dan? er is een heel stapeltje beschikbaar. Ik doe de bountys meestal met de Aston Martin DB9, die doet het prima :-)
Ik vond de Mustang zo'n zwabberbak (voelt heel traag aan) dat ik die amper gebruikt heb. Ik weet niet eens meer of ik hem nog heb of dat ik hem verkocht heb O-) O-)

[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 14-12-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:10:
Dit MEEEEEEEN je niet: Na 15minuten de laatste milestones te hebben gehaald om 't tegen Razor op te nemen sta ik netjes in een hideout om mijn cooldown meter vol te laten lopen. Loopt ie vol.... paf, naar windows zonder 1 (fout)melding of wat dan ook. Het spel is gewoon "weg". Ik het spel opstarten, milestones niet gehaald..... |:( |:( |:(
[...]

Wacht maar tot BL #3 en #2, daarbij heb je races waarin je echt geen fouten mag maken, omdat de pc dan meteen +1km voorligt en niet meer in te halen is (ook niet met dat zogenaamde catchup). En als je te weinig uitdaging vindt, moet je die challenges maar eens proberen. Daarbij krijg je bij 25+ challenge ook tollbooth-races die echt lastig zijn (ja zelfs ook 1 met de DB9 die best lastig is)
jaik emrk ook wel dat je geen foutjes mag maken want dat kost je gewoon je kop, maar waar ik meer op doel, is dat je nooit zoiets iets hebt van "shit" me auto trekt dit niet. het zijn altijd persoonlijke foutjes waardoor je de race verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grote nadeel van die Cayman met races, is dat ik laatst bij een tollbooth gewoon 20 seconde over had. Ik heb hem toen gecanceld, en met mijn Punto gedaan. Toen werden dat opeens 3 seconde O-) Vééél leuker om zo lekker op druk te rijden :D

Het grote minpuntje aan die Cayman is de inmense wheelspin die tijdens bounty races enorm lastig kan zijn.

Verder vroeg ik me af hoe dat met het bushokje eigenlijk werkt, moet je nou:
a) Op de bussen
b) Op het afdakje
c) Op de verdieping van het gebouw
staan? Ik heb echt elke keer als ik daar sta dat er dan een politie naar boven rijd, en ik weer opnieuw kan beginnen met wachten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:03

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:13:

Verder vroeg ik me af hoe dat met het bushokje eigenlijk werkt, moet je nou:
a) Op de bussen
b) Op het afdakje
c) Op de verdieping van het gebouw
staan? Ik heb echt elke keer als ik daar sta dat er dan een politie naar boven rijd, en ik weer opnieuw kan beginnen met wachten :{
Om te evaden gebruik ik zelf de verdieping, om de tijd te rekken ga ik op het afdakje staan. Neus van de auto richting busstation, mocht er dan een cop het afdakje op rijden, vlieg je volgas op die cop af en ram je em van het afdak af.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-09 13:05
Voor bounty is de 911 Turbo S ook erg handig. Ding rijdt zonder wielspin als een idioot er vandoor. Met m'n andere auto, de Corvette duurt het 2 seconden voor die eindelijk tractie heeft, en in de tussentijd ben je al alle kanten op gezwabberd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

gwystyl schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:06:
[...]

Welke Mercedes bedoel je dan? er is een heel stapeltje beschikbaar. Ik doe de bountys meestal met de Aston Martin DB9, die doet het prima :-)
Ik vond de Mustang zo'n zwabberbak (voelt heel traag aan) dat ik die amper gebruikt heb. Ik weet niet eens meer of ik hem nog heb of dat ik hem verkocht heb O-) O-)
Ik gebruik dan de SL500 die overal doorheen beukt!
Maar als iedereen zo lovend is over de DB9 zal ik die eens checken of die 911 turbo S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 15-09 13:30
Ik ben al weer #5 op de blacklist. Hoever zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SlideR NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:33:
Ik ben al weer #5 op de blacklist. Hoever zijn jullie?
Dit soort vragen zijn niet echt de bedoeling lijkt me, het voegt helemaal niks toe aan de discussie.
Ik denk ook dat het mensen worst zal zijn dat jij alweer op #5 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessepost
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 10:05
mensen.. kheb net nummer 3 van blacklist verslagen en krijg nu een sms/voicebericht dat ik niet meer mijn schuilplaats inkan.. maar dat ik naar de oude brug moet.. terwijl ik eigenlijk best graag ff wil saven.. hoe kan dit? waar is die oude brug?

>edit<

heb ik toevallig dat bericht te vroeg gekregen want ik zie op andere site's staan dat ze dit pas krijgen als je razor hebt verslagen 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door jessepost op 14-12-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Sterretje6 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:56:
En alweer iemand die vroeg of ik mijn carrière al had gedaan helemaal :? Dus ik zeg: "Ja en nee." (Met mijn eigen spelletje niet, géén zin meer in. Met de gedownloade savegames wel.)
Vroeg iemand anders in de game: Please get the **** out of this server.
Ik heb ook geen vaardigheden bij mij staan, online. Bij anderen zie ik dat wel.

Nou vraag ik me af, waarom sommige het zo erg vinden dat ik mijn spel niet heb afgemaakt. Wat boeit het hun nou, dat ik mijn Golfje wil houden en dan maar wat langzamer ben.

Ik mag toch zelf weten met welke savegames ik online rij? Wat maken ze me nou :(.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ze willen voorkomen dat iemand met een ultieme savegame online gaat raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:01:
Voor bounty is de 911 Turbo S ook erg handig. Ding rijdt zonder wielspin als een idioot er vandoor. Met m'n andere auto, de Corvette duurt het 2 seconden voor die eindelijk tractie heeft, en in de tussentijd ben je al alle kanten op gezwabberd..
Daarom moet je ervoor zorgen dat je Nitro vol is bij achtervolgingen, dan kun je ook oznder wielspin wegrijden als je snapt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de mclaren van bull in beslag genomen.... :D

Heb ook meteen ff alle premie voor razor gedaan met m'n gallardo, morgen ga ik m uitspelen :P nu weer leren voor examens, bah :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de challenge race 63 vast. Het is gewoon geen leuk spel meer op deze manier. Ipv de banen moeilijk te maken zetten ze wouten en verkeer op exact de lulligste plek neer. Dat vereist geen skills meer, maar puur geluk. Het is zo een irritant spel dat ik er totaal op afgeknapt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dit spel, óf mijn wiskunde klopt geen hout.

4 laps van 15 kilometer, ofwel 60 kilometer. Dit heb ik in 8:15 minuten afgerond.

60 / 8,25 (ofwel 8:15 in decimalen) = 7,36 (in een uur tijd zou ik deze ronde 7,36 keer kunnen rijden)
7,36 * 60 =441,72km/h gemiddeld gereden

Nee hoor agent, ik reed keurig 120 :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
8:15 = 495 seconden.

60000 m / 495 = 121,21 m/s

121,21 * 3.6 = 436,36 km/h gemiddeld

Je berekening klopt aardig maar 60 / 8,25 = 7,27. Jij hebt 60 / 8,15 gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Zamorano op 14-12-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:31:
Denk dat ze willen voorkomen dat iemand met een ultieme savegame online gaat raggen.
En nou in het Nederlands. :o (Raggen is racen?)
Maarre, kunnen zij dat zien op de één of andere manier? (Omdat sommige dat vragen: heb je je career gedaan?) Kunnen ze dat dus misschien zien aan de vaardigheden, die andere wel hebben en ik dus niet. En zo ja, waarom heb ik die vaardigheden niet, wat moet ik ervoor doen?

EDIT:
Whaaaa, dit meen je niet! _/-\o_
Mijn vriend heeft Razor verslagen, dus volgt die achtervolging totdat je word gebeld door Mia. Haalt ie niet (4 keer geprobeerd). Hij weet niet precies waar hij heen moet op de kaart, en word elke keer gepakt. Dus vraagt ie: Wil jij het ff proberen? Ik zeg: Nee, haal het vast toch niet.
Maar hij bleef door "zeuren", dus ik heb het er maar op gewaagd. En ik rijd m zo in één keer uit! Wel paar keer bijna gepakt.

Ik zei nog tijdens die achtervolging, wat nou als ik m nu wel haal? Hij: Dan krijg je een dikke kus van mij! (Hihi, idd gekregen. :D)

[ Voor 38% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2005 21:59 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:27:
8:15 = 495 seconden.

60000 m / 495 = 121,21 m/s

121,21 * 3.6 = 436,36 km/h gemiddeld

Je berekening klopt aardig maar 60 / 8,25 = 7,27. Jij hebt 60 / 8,15 gedaan.
Het gaat gewoon om het feit dat er geen reet van klopt :+

Ben ik overigens de enige die de dragraces haat? In NFSU2 moest je per race hoogstens 2 a 3 keer van baan verwisselen, nu ben je constant bezig met het ontwijken van auto's, opschakelen en terugschakelen (omdat je dus telkens aan het sturen bent).

Ze hebben het perfect shiften enorm makkelijk gemaakt, maar in compensatie moet ik elke dragrace minstens 6 keer opnieuw doen, omdat je gewoon exact moet weten wanneer je naar welke baan moet. De bullet-time is handig om te kijken, maar als je in de bullet-time gaat sturen verpest je alles. Je blijft dan niet meer aan 1 baan "plakken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:50:
[...]

Ben ik overigens de enige die de dragraces haat?

*Knip*

.
Nee hoor. Drag races :r Ketchup systeem :r Verder wel gaaf. Ben nu bij blacklist nr 7 :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Dragraces in NFSU waren ontzettend gaaf, zenuwslopend spannend bijna :9~
Maar deze dragraces is geen reet aan.. Elke keer hetzelfde verkeer. Het schakelen enzo voelt veel minder goed. Is echt niet spannend meer.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:09:
Dragraces in NFSU waren ontzettend gaaf, zenuwslopend spannend bijna :9~
Maar deze dragraces is geen reet aan.. Elke keer hetzelfde verkeer. Het schakelen enzo voelt veel minder goed. Is echt niet spannend meer.... ;(
Helemaal mee eens. Ik vind ze nu ook niet moeilijk meer, meestal pak ik de Impreza, dan trek je meteen een gat door de vierwiel-aandrijving en is het een kwestie van optijd verkeer ontwijken. Schakelen is ook te makkelijk geworden en de race levert erg weinig geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

in NFSU had je ook nog wel eens gewoon 1 lange rechte baan waar het niet ging om het ontwijken maar puur om het afsnijden van je tegenstander, het perfecte schakelen en het juiste moment voor de NOS vinden. Dat ben ik nu nog niet tegengekomen, en ben #5 op de BL.

• harmageddon
  • Laatst online: 17-09 09:33
Sta ik vanavond lekker op t bushokje te w88... 13min voorbij, milestone gehaald... mooi!
ff naar t stadion rijden, meteen in de safetyzone (hoe heet dat ook alweer) staan, kwam er een pliesie om de hoek rijden.. covette... ik terug door t stadion scheuren, rijden 2 pleisie wagens me klem door t gras waardoor k niet meer weg kon rijden...
balen.. volgende keer weer 13min wachten :)

Aap!

• Flame17
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

_ferry_ schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:16:
in NFSU had je ook nog wel eens gewoon 1 lange rechte baan waar het niet ging om het ontwijken maar puur om het afsnijden van je tegenstander, het perfecte schakelen en het juiste moment voor de NOS vinden. Dat ben ik nu nog niet tegengekomen, en ben #5 op de BL.
Nieuwsflitsmode: Je gaat dat ook niet meer tegenkomen, de drag is minder aanwezig dan bij NFSU en voor sommige een minpunt, voor de andere een zegen. ;)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• Sterretje6
  • Niet online
Flame17 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:35:
[...]

Nieuwsflitsmode: Je gaat dat ook niet meer tegenkomen, de drag is minder aanwezig dan bij NFSU en voor sommige een minpunt, voor de andere een zegen. ;)
Ik ben al blij dat het driften er niet meer bij zit. Kon ik ook geen hout van.
Maar dit is zeker wel leuk om in het echt te bekijken (fullspeed in zandvoort!).

Samsung Galaxy Note 3

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:11
TommyGun schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:54:
[...]

Nee hoor. Drag races :r Ketchup systeem :r Verder wel gaaf. Ben nu bij blacklist nr 7 :)
[ offtopic ]Krijg spontaan zin in friet :) :P [ /offtopic ]

Verwijderd

ik mis Street-X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 09:42 ]

Verwijderd

Lap Knockout vindt ik de minst leuke in Most Wanted, doe dan maar weer die drift challenges terug alleen dan niet in op die rare aangelegde banen maar gewoon door de straten van Rockport enzo :9

Verwijderd

Ik niet, ik vond het walgelijk! Lekker winnen door andere van de baan te duwen.

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:24
Ik mis het driften! Verder ben ik ook wel blij dat er geen street-x is, vond ik maar mwa-mwa. Lap knock-out is aardig, tollbooth en speedtrap is cool. Alleen valt het me op dat in knock-out _altijd_ dezelfde wagen op het laatst overblijft. Catch-up blijft sucken :r

Ben nu #6 als ik het goed herinner, 53%, heb alle pink slips gewonnen (vaker over moeten doen jah ;)) en heb nu dus 11 auto's. Heb alleen de punto in het begin gekocht, en later de Audi omdat ik dat zo'n gigantisch mooie wagen vind. De gewonnen auto's modificeer ik een beetje totdat ik ze mooi vind, geld verdien ik wel met de races enzo. Op deze manier houd je veel geld over, ikzelf nu zo'n 200.000. Daar heb ik nu dan ook 4 auto's vol mee getuned. Lekker afwisselend racen!

Tips voor pursuit: bij een roadblock moet je tegen de achterkant van een auto aanknallen, dan vliegt die auto weg. Beste is in bullet-time, omdat dan de eigenschappen (hogere massa van jouw auto, meer grip, scherper sturen) veranderen. Je kunt beter niet tegen de voorkant van een auto mikken, daar ligt meer gewicht en dan blijft die auto meer voor jouw auto hangen, waardoor je weer moeilijker wegkomt.

Verder suckt het busstation, dat is wel heel erg makkelijk om van je pursuit af te komen. Desondanks toch wel eens misbruikt. Jammer dat er ook bij mij vaker die C++ errors komen (altijd in pursuit?), dat is echt de-motiverend. EA mag wel eens opnieuw beginnen met devven ipv (te) veel meenemen van NFSU/NFSU2.

Grootste ergerpunt blijft de catch-up! (alhoewel ik die nu wel redelijk heb leren misbruiken)

[ Voor 17% gewijzigd door iPiX1999 op 15-12-2005 13:18 ]

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

iPiX1999 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:14:
Verder suckt het busstation, dat is wel heel erg makkelijk om van je pursuit af te komen.
Je kan het ook anders zien, het is een van de vele mogelijkheden om van je pursuit af te komen, net zoals een pursuit breaker of een hiding spot. Ben ook vaak genoeg van mijn pursuit afgekomen door gewoon op het terrein van de politie te gaan staan in Rosewood met een heat level van 5. Alles wat niet een doorgaande weg is, maakt het je makkelijk om van je pursuit af te komen. Vind het busstation juist wel een leuke locatie om die pigs te irriteren. :D

• iPiX1999
  • Laatst online: 21:24
Dat klopt wel, alleen vind ik het een beetje lame... Ik kan de link met cheaten wel voorstellen.

Desondanks wel handig idd als je relatief snel van je pursuit af wil, heb al te vaak meegemaakt dat je òf een C++ error krijgt òf je plots busted bent als je net wil wegrijden òf je de spikestrip niet gezien hebt bij een onaangekondigde roadblock. En ik denk dan ook wel dat ik het busstation vaker ga gebruiken, daar zijn de irritaties/frustaties van voorgenoemde problemen groot genoeg voor ;)

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Niet alleen handig om snel van je pursuit af te komen, het is ook een geweldige locatie om je bounty op te krikken. Zoveel mogelijk cops meelokken en dan 1 voor 1 naar de schroothoop helpen. En zodra je op map ziet dat in de buurt van het nabij gelegen benzinestation een roadblock / spikestrip is geplaatst, dan is dat ook een makkelijke prooi. Die is ook altijd zo neergezet dat je met gemak er omheen kan rijden.

• harmageddon
  • Laatst online: 17-09 09:33
Heb m net uitgespeeld..
Niet super moeilijk ofzo.
Razor die natuurlijk een paar keer op een auto/vrachtwagen/ander motorisch verkeer klapt.
Heb 2 races opnieuw moeten doen. en bij het evaden van de pliesie ook een keer overnieuw moeten doen..

edit: Ik heb btw nog nooit een vastloper gehad, wel een paar keer dat mn beeld erg vaag werd. Kwestie van alt tab en weer terug en t was weer goed.

[ Voor 24% gewijzigd door harmageddon op 15-12-2005 18:20 ]

Aap!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Tering! Wat is deze game verslavend! Prachtige gfx en bovenal ijzersterke gameplay :)

Hier mijn kar tot nu toe, zit pas op ongeveer 6% :P

http://i26.photobucket.co...07/Hasjkikker/mijnkar.jpg

Moet jou nu echt nog uitgelegd worden dat je screens hoort te resizen?

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 17-12-2005 11:51 ]

• TranceSetter
PcManiaxx schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:47:
Tering! Wat is deze game verslavend! Prachtige gfx en bovenal ijzersterke gameplay :)

Hier mijn kar tot nu toe, zit pas op ongeveer 6% :P

[afbeelding]
Waarom heb je de rest ervanaf gegumd? Het boeit ons echt niet of je cheat of niet hoor ;)

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Heb het helemaal uitgespeeld zonder cheats of iets dergelijk. Maar op het laatst wordt het best wel lastig het gaat dan allemaal wel erg snel. Verder een leuk eind maar dat moet de rest zelf maar zien })

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:56

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik hoor mensen over C++ errors e.d., gebruikers van de PC versie neem ik aan. Hoe zit het bij de console varianten? Xbox, Xbox360, PS2? Hebben mensen daar (al) vastlopers of onjuiste dingen geconstateerd?

Hier kon uw advertentie staan

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

AAAAAAAAH wat een verschrikkenlijke stomme frustrerende K*T game is dit
om te janken zo erg, is zit mezelf er helemaal op te focken hier en wil mijn monitor wel uit het raam gooien.....(ja zo erg is het)
een paar puntjes waarover ik mij zo opwind

1. Hoe kan het dat als ik achter de auto'tjes aanrijd ze maximaal 150kmh rijden en ik met half gas ze makkenlijk bij kan houden, maar als ik volgas ga rijden en overal nito ga gebruiken. ze achter mijn staart aan plakken en nog geen 2 sec achter mij zitten?

2. Waarom is het zo, dat als ik achter een auto rijd, (soort van slipstreamen) ze op de RAARSTE momenten(op rechte stukken b.v.) vol op de rem gaan waardoor ik er bovenop knal?

3. Waarom is het zo als ik tegen een blacklist figuur rijd, er een best groot gat kan komen, van +- 10 sec maar als ik even niet op het kaartje let en ik ineens weer kijken hij vlak acher mijn kont zit? terwijl ik toch echt volgas rijd...

3.5 Waarom is het zo dat ik als ik tegen een blacklist figuur rijd ik de hele race voorop lig maar net vlak voor de finish ik ingehaald word?? (nee ik ga niet vlak voor de finish stil staan oid)

4. Waarom heb ik op sommige stukken ineens een rond bordje met een streep erop in mijn beeld met de tekst (wrong way oid je kent het wel) ((dat je dus de verkeerde kant op rijd)) terwijl ik gewoon de goede weg volg

5. als je tijdens een race het rondje wil restarten moet je op escape drukken en op opzij naar rechts maar als je het race uitgereden hebt moet je ineens op 1 drukken

6. waarom is de politie zo snel? als ik volgas wegrijden met nitro verwacht ik niet dat er ineens een politie heel simpel je even snel inhaalt...

7. whats up met dat wegrijden? heb je ooit een auto zo weg zien rijden??? komop zeg nfs 1 had dat nog beter voor elkaar...

8. waarom mag de tegenstander tijdens een DRAG race gewoon over de stoep rijden om auto's te passeren en ik op de meest mongoolige manieren de race moet zien te halen, soms vol in de rem omdat er ineens een auto oversteekt, terwijl de tegenstanders gewoon even over de stoep gaat

Na al die kritiek ben ik dan ook nog poitief?
ja wel een beetje in vind het er erg mooi uitzien en ik kan het ook spelen met alle toeters en bellen aan, wat ik persoonlijk er leuk vind...
de auto's zijn leuk goede samenstelling niet allemaal dezelfde soort...
het politie iedee vind ik wel leuk gedaan...

maar als het niet zou MOETEN spelen,
zou ik het meteen weggooien want de frustratie die ik er van krijg weegt ZEKER niet op tegen de fun die je er van krijgt..
(waarom speel ik het dan??? ik de kerst vakantie ga ik weer lannen, dus moet ik even een snelle auto hebben, dus moet ik het spel wel uitspelen, tegen mijn zin in :( )

edit: frustratie level gaat met 1 omhoog als je tijdens blacklist 7 race: Route 55 & Projects, erachter komt dat je hem niet eens kan halen als je niet dat kleine iritante shortcut straatje die niet opvalt niet meepikt....

[ Voor 5% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-12-2005 23:16 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

koekoek2003nl schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:56:
AAAAAAAAH wat een verschrikkenlijke stomme frustrerende K*T game is dit
om te janken zo erg, is zit mezelf er helemaal op te focken hier en wil mijn monitor wel uit het raam gooien.....(ja zo erg is het)
een paar puntjes waarover ik mij zo opwind

[knip verhaal]
maar als het niet zou MOETEN spelen,
zou ik het meteen weggooien want de frustratie die ik er van krijg weegt ZEKER niet op tegen de fun die je er van krijgt..
(waarom speel ik het dan??? ik de kerst vakantie ga ik weer lannen, dus moet ik even een snelle auto hebben, dus moet ik het spel wel uitspelen, tegen mijn zin in :( )
Ik herken je frustraties wel, maar je HOEFT het spel niet te spelen hoor.... er zijn andere dingen te doen op deze wereld. Ik ben nu zelf op #3, dus sommige races zijn wel een beetje pittig. Andere rijd ik fluitend uit, heel raar.
Ik heb net de Carrera GT gekocht en een beetje getuned, en ben nou bezig met oude races om geld bij elkaar te krijgen om hem volledig te tunen. Wat een brute bak is dat zeg!! Ik kwam erachter dat mijn Gallardo eigenlijk sneller is, maar hij is zo cool dat ik lekker in de GT blijf rijden :D

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Ik heb het de careermode en alle challenges uitgespeeld (100%), maar mn rapsheet blijft op 95% steken... ik dacht dat meer bounty het wel zou oplossen in careermode, maar dat helpt dus niet.

Hoe krijg ik die overige 5% ?

• Sterretje6
  • Niet online
Maar van die gewonnen blauwige Golf GTI kan ik de unique niet vinden bij een zelfgekochte GTI en bij andere auto's ook niet. :?
Is dat dan zo'n speciale Unique alleen voor de auto van de Blacklist-rijder? Of kijk ik er gewoon finaal overheen?

Dit is de Unique die ik bedoel.
Weet niet precies hoe een plaatje invoegen, dus dan maar zo:
Kijk bij (maar das wel duidelijk) Mijn golf GTI bij NFS MW!

http://spaces.msn.com/members/SterresSpace20/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5FZGl0TW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1ptb8rDaClTc0UhWOpZMwa9Q!128&_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=0&_c11_PhotoAlbum_spaProcess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1

Samsung Galaxy Note 3

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

gwystyl schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:10:
[...]

Ik herken je frustraties wel, maar je HOEFT het spel niet te spelen hoor.... er zijn andere dingen te doen op deze wereld. Ik ben nu zelf op #3, dus sommige races zijn wel een beetje pittig. Andere rijd ik fluitend uit, heel raar.
Ik heb net de Carrera GT gekocht en een beetje getuned, en ben nou bezig met oude races om geld bij elkaar te krijgen om hem volledig te tunen. Wat een brute bak is dat zeg!! Ik kwam erachter dat mijn Gallardo eigenlijk sneller is, maar hij is zo cool dat ik lekker in de GT blijf rijden :D
IK HOEFT het spel wel spelen want anders zit ik straks op de lan en ken ik alle wegen niet en heb ik geen snelle auto met unique upgrades
vorigjaar speelden we NFSU2 en dat die optie dan je van elkaar weg moet rijden ow dat is echt dikke fun,(ik weet niet eens of die optie er nu ook in zit) maar dan heb je tenmindste niet zoon stommie ai...
dus eerst het ZURE en dan genieten van het ZOETE :+

• TranceSetter
Uhm.... ff over die dragraces....

Je weet toch dat je ook in dragraces racebreaker kunt gebruiken en zo zelf ook over de stoep kan hé?

niet? Dan bij deze :+

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

TranceSetter schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:47:
Uhm.... ff over die dragraces....

Je weet toch dat je ook in dragraces racebreaker kunt gebruiken en zo zelf ook over de stoep kan hé?

niet? Dan bij deze :+
wist ik niet nee maar dan nog

btw die racebraker tjah ik gebruik het niet veel of zo, ik vind het ook een beetje... Te onracegame achtig, kan het niet goed uitleggen ofzo, maar bullettime mode... in een race game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft iedereen hier trouwens tegen de drifts en drags van vorige NFS? Dat vind ik dus juist echt zo jammer dat ze dat eruit hebben gehaald! in NFSU2 hadden ze het al verpest, NFSU was echt de beste voor mij :P

Heb most wanted op ps2 uitgespeeld.. nu psp en pc nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

-Noel- schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:58:
[...]

Dat is hier nog nooit gebeurd. Ik heb 1 keer gehad dat de flikken gewoon verdwenen waren, maar nog niet busted. Ik zie die chopper vaak gewoon boven me hangen. :)

Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik heb de meeste >5 minuten challenges zo uitgespeeld en ettelijke keren moeten retry'en. Dus het lijkt me maar iets zeldzaam te zijn.

Nog even een screenshot om het duidelijk te maken waar je moet staan:

[afbeelding]
Dank, daar heb je wat aan. Ik dacht n.l. al:"Tweede" verdieping???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net career mode uitgespeeld. Jammer dat Razor zo slecht was (of iig de handling van die M3), maar heat lvl 6 is dan wel weer leuk om even meegemaakt te hebben. Die zwarte corvettes moet je echt niet proberen aan de voorkant te rammen, niet van hun plek te krijgen :9 Ik vond het wel jammer dat die heli niet nog wat meer mee ging doen :)

Op naar de laatste 30 challenge races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Af en toe is het spel lekker frustrerend, maar andere keren lach je erom: ben nu blacklist #5 en was bezig met een milestone: een hoge bounty. Ik ben rond aan het rijden met een hele zwerm cops om me heen en moest er even een paar kwijt. Ik rij op zo'n water toren af (pursuit breaker) en vlak ervoor wordt ik geramd door twee rhino's. De watertoren stort in bovenop mijzelf en de hele pleeceforce! Ik kon geen kant meer op, maar het mooie was: mijn cooldown begon gewoon te lopen want ze zagen me blijkbaar niet meer. Ondertussen door alle gesloopte wagens etc had ik 3 milstones gehaald (tijd, bounty en cost to state) :) Grappig.

Gisteren wel helaas voor de eerste keer de C++ foutmelding ineens gezien.. grr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

TranceSetter schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:49:
[...]

Waarom heb je de rest ervanaf gegumd? Het boeit ons echt niet of je cheat of niet hoor ;)
Geen cheats, er staat gewoon een vieze naam die ik liever niet wil laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Whahaha gisteren de helicopter geraakt! Ding kwam wat laag over een heuvel op de snelweg waardoor eerst een copper hem aantikte, en daarna kon ik hem nog gauw effe rammen. Helaas niet vol, hij begon alweer op te stijgen, maar was wel lache :D
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om die heli aan gort te beuken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

TheGuest schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:12:
Ik heb het de careermode en alle challenges uitgespeeld (100%), maar mn rapsheet blijft op 95% steken... ik dacht dat meer bounty het wel zou oplossen in careermode, maar dat helpt dus niet.

Hoe krijg ik die overige 5% ?
Dan zal je op alle onderdelen in de ranking op de eerste plek moeten staan, en dan niet in single pursuit maar bij lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Nog maar ff een vraagje van mij:

Kan ik een andere EA account maken of mijn oude gebruiken?

Ik heb nml een nieuwe gemaakt en wilde daarna mijn oude ff aanmelden, en toen werd er gezegd: "Deze EAaccount is niet geverifieerd via cd-registratiecode. Je moet je registratiecode verbinden aan een EAaccount, voordat je online kan spelen. Je kunt je EAaccount maar aan één account verbinden. Deze actie kun je niet ongedaan maken. Wil je je registratie aan deze EAaccount verbinden."

Wat zou er kunnen gebeuren als ik hierbij op ja klik. Ben ik dan mijn nieuwe account kwijt, en kan ik gewoon op mijn oude verder, of ben ik ze allebei kwijt? Of geeft MW aan dat dit niet kan, omdat ik de registratie al op mijn nieuwe account heb staan?

En kan ik op de één of andere manier, nieuwe nicknames in mijn nieuwe EAaccount zetten? Bij NFSu2 ging dat wel.

EDIT:
Ik raad jullie het volgende aan. KOOP ALSJEBLIEFT NÓÓIT IETS VAN XFX GAMEPADS! :( Dit zijn werkelijk zulke ongelofelijke waardeloze dingen! Ik heb m één dag, en hij vertoont nu al problemen. Vriend van mijn vriend heeft m ook gister gekocht en heeft óók dezelfde problemen mee!
Mijn vorige gamepad van XFX vertoonde óók problemen, andere dan deze.

De volgende problemen zijn er:
- Ik had m aangezet vandaag en ging challengeserie doen. Opeens merkte ik dat gassen-->remmen was geworden enz. En ik heb m toch zeker weten wel goed ingestelt. Dus weer opnieuw ingestelt, maar daarna had ie nóg dit probleem.
- Extra voeding aan de USB hub aangesloten, misschien vreet dat dingetje (is een wireless gamepad) veel voeding. Helpt ook niks.
- Hij lijkt elke keer alleen de links en rechts besturingen te vergeten, al het andere staat nog netjes op z'n plaats.
- Als ik de joystick naar links duw komt het pauze-menu in beeld
- Het spel valt soms, nadat ik gepakt was omdat ik niet kan sturen, zomaar in ene uit.

Aan de batterij kan het niet liggen, die zitten er pas net in, nieuw.

Ik ga hiermee terug en koop echt never nooit meer iets van XFX. :(

[ Voor 41% gewijzigd door Sterretje6 op 16-12-2005 15:39 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik heb een gefo xfx5200 die rete goed is sneller als alle andere 5200 kaarten die ik heb gezien....
(op me oude pc btw)

aldoor als ik gepakt word door de politie stopt need for speed ermee en gaat hij naar windows ZONDER een foutmelding te geven... ¿

welke auto is btw het snelste? toen we vorigjaar aan het lannen waren deden we ook need for speed underground 2 met 4/5 man iedereen had hem zelf uitgespeelt en zijn eigen auto zegmaar, maar er was 1 iemand bij die een toyota celica had die reed ons er allemaal uit want die ging veel sneller...

nou gaan we in de kerst vakantie weer lannen, maar welke auto is nou het beste dan? die lamborghini?

BTW ik heb net even gekeken maar volgensmij zit die optie er niet in dat je 100 meter van elkaar weg moet rijden of wel??? dat was juist het leukste

ik kies elke keer als ik een blacklist gewonnen heb voor een unique performance upgrade, kan je die op het eind gewoon op je snelste auto plakken???

[ Voor 62% gewijzigd door kaasaanfiets op 16-12-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Sterretje6 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:32:
EDIT:
Ik raad jullie het volgende aan. KOOP ALSJEBLIEFT NÓÓIT IETS VAN XFX GAMEPADS! :( Dit zijn werkelijk zulke ongelofelijke waardeloze dingen! Ik heb m één dag, en hij vertoont nu al problemen. Vriend van mijn vriend heeft m ook gister gekocht en heeft óók dezelfde problemen mee!
Mijn vorige gamepad van XFX vertoonde óók problemen, andere dan deze.

De volgende problemen zijn er:
- Ik had m aangezet vandaag en ging challengeserie doen. Opeens merkte ik dat gassen-->remmen was geworden enz. En ik heb m toch zeker weten wel goed ingestelt. Dus weer opnieuw ingestelt, maar daarna had ie nóg dit probleem.
- Extra voeding aan de USB hub aangesloten, misschien vreet dat dingetje (is een wireless gamepad) veel voeding. Helpt ook niks.
- Hij lijkt elke keer alleen de links en rechts besturingen te vergeten, al het andere staat nog netjes op z'n plaats.
- Als ik de joystick naar links duw komt het pauze-menu in beeld
- Het spel valt soms, nadat ik gepakt was omdat ik niet kan sturen, zomaar in ene uit.

Aan de batterij kan het niet liggen, die zitten er pas net in, nieuw.

Ik ga hiermee terug en koop echt never nooit meer iets van XFX. :(
dat ligt niet extreem veel aan XFX.
het is bekend dat in NFS MW meerdere gamepads en andere wheels etc niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 15-09 22:28
Ik ben nu bij Blacklist #6, die vent met een Lambo Gallardo. Als auto's heb ik:
1. Lotus Elise
2. Porsche Cayman S
3. Toyota Supra
4. Mitsubishi Evo VIII
5. Mercedes SL500
6. Mitsubishi Eclipse
7. Ford Mustang GT

Een beetje veel, en ik gebruik ook alleen maar de bovenste 2. Misschien binnenkort maar eens wat verkopen en een Aston Martin DB9 aanschaffen, prachtauto...

En ik ben pas bij 48% ofzo, heb ik een stuk niet gedaan of heb ik echt nog zoveel te gaan? :P

Nog enige tips over toekomstige auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb de DB9 gekocht en helemaal vol getuned, voor zo verre (sta nou 5e)
Heb de lambo van de nummer 6 gewonnen, en ook max getuned (deze heeft al upgrades die ik nog niet eens unlocked heb? :P )
En ik heb nog een getunede SS Cobalt (in het begin gekozen)

Ik wil iig nog de Porsche turbo S hebben :P

5 Heat is best klote om van die cops af te komen :P Koste me 20 minuten en had 2 mil bounty :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Brasher schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:30:
Ik ben nu bij Blacklist #6, die vent met een Lambo Gallardo. Als auto's heb ik:
1. Lotus Elise
2. Porsche Cayman S
3. Toyota Supra
4. Mitsubishi Evo VIII
5. Mercedes SL500
6. Mitsubishi Eclipse
7. Ford Mustang GT

Een beetje veel, en ik gebruik ook alleen maar de bovenste 2. Misschien binnenkort maar eens wat verkopen en een Aston Martin DB9 aanschaffen, prachtauto...

En ik ben pas bij 48% ofzo, heb ik een stuk niet gedaan of heb ik echt nog zoveel te gaan? :P

Nog enige tips over toekomstige auto's?
Ja, geen auston martin db9 aanschaffen. Ja is prachtbak, maar ik vind m zo lomp in de bochten. Net zoals die Mercedes AMG versie in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 15-09 22:28
Griffin schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:35:
[...]

Ja, geen auston martin db9 aanschaffen. Ja is prachtbak, maar ik vind m zo lomp in de bochten. Net zoals die Mercedes AMG versie in het spel
Dan maar wachten op een Ford GT :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Brasher schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:40:
[...]

Dan maar wachten op een Ford GT :Y)
uuuh die staat anders helemaal bekent om zijn lompe handling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRRRRRRR.................ben nu bij NR.3 v/d Blacklist en moet een bounty van 600.000 halen, maar t wil maar niet lukken (hoezo frustrerend) :(

Zelf het busstation biedt geen uitkomst. Als ik op 1 v/d dakjes sta om wat bounty te sprokkelen, komen die $(#(@*~! cops steeds achter me staan......

Ook met de Challenges zit ik vast bij de "fun"challenges zoals cop car+spikestrip/cementtruck/MPV :r

Mijn garage momenteel:
- Dodge Viper SRT-10*
- Aston Martin DB9
- Lambo Gallardo*
- Porsche Cayman S*
- Ford GT40
- Mercedes CLK 500*

* = blacklist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die gallardo moet je toch n heel eind kunnen komen hoor! zorg er voor dat je nos over hebt... Dan kun je je vaak door roadblocks heenrammen en ontsnappen als ze je blokkeren.. Enneh, t spel is wel vaker frustrerend :P gewoon doorgaan :P t lukt vanzelf n keer... Juist als je t niet probeert haal je t vaak makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:36
Ik kan het nergens in het topic vinden, weet niet echt goede woorden ervoor.

Maar ik zit nu op 40% maar ik zie nog steeds geen opties om los onderdelen erop te zetten, zoals bumpers, achterlichten etc... is dit eruit gesloopt of krijg je het als je bij een bepaald aantal percentage bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:10:
GRRRRRRRR.................ben nu bij NR.3 v/d Blacklist en moet een bounty van 600.000 halen, maar t wil maar niet lukken (hoezo frustrerend) :(

Zelf het busstation biedt geen uitkomst. Als ik op 1 v/d dakjes sta om wat bounty te sprokkelen, komen die $(#(@*~! cops steeds achter me staan......

[...]
Kom vanuit de goede richting aanrijden (that is, ringweg met de klok mee dus) zodat je moet terugsteken om op de eerste verdieping te komen. Als je vanaf de andere kant komt, dan rijden ze achter je aan, en ja, dan komen ze ook het dak op. Rij het dak op, niet de bussen, en rij door tot het eind van het afdak. Op die plek, ver genoeg van de ramp vandaan, fop je de AI en blijf je veilig. Te dicht aan de kant van de bebouwing, en ze pakken wel de ramp.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:56

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik val in de herhaling: hoe stabiel loopt het spel op de consoles? Ook vastlopers of loopt ie daar als een zonnetje? Ik heb namelijk een PS2, Xbox en zware spelcomputer staan, en als ie nou lekker stabiel op een console draait, dan haal ik liever de console versie van de pc versie

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:08:
Ik kan het nergens in het topic vinden, weet niet echt goede woorden ervoor.

Maar ik zit nu op 40% maar ik zie nog steeds geen opties om los onderdelen erop te zetten, zoals bumpers, achterlichten etc... is dit eruit gesloopt of krijg je het als je bij een bepaald aantal percentage bent?
Zit er niet in, of het moet echt helemaal aan het einde zijn, maar dat lijkt me niet. Alleen hele bodykits, achterspoilers, hoods en roofscoops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Nitroglycerine schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:13:
Ik val in de herhaling: hoe stabiel loopt het spel op de consoles? Ook vastlopers of loopt ie daar als een zonnetje? Ik heb namelijk een PS2, Xbox en zware spelcomputer staan, en als ie nou lekker stabiel op een console draait, dan haal ik liever de console versie van de pc versie
Nu spreek ik niet uit ervaring, maar is het voordeel van de consoles niet juist dat alles gewoon goed loopt? Je zegt dat je een zware spelcomputer hebt staan. Ik neem aan dat je bedoelt een game-PC. Indien je het maximale wil zien, is de PC-versie het mooist. Wil je gewoon relaxt op de bank zitten, dan vat je de console-versie. Stabiliteit is bij de consoles nooit een issue (althans, dat zou het niet moeten zijn. Een console koop je voor de games, en randzaken als stabiliteit en goede hardware (/-instellingen) hoor je geen rekening mee te hoeven houden). Ik moet echter zeggen dat ik op de PC ook nooit een stabiliteitsissue heb gehad.

off-topic:
Iemand die overigens weet wat de oorzaak kan zijn van dat opeens al je save-games weg zijn? Een week geleden kwam ik nl. tot de ontdekking dat ik ze allemaal kwijt ben. Ook van Farcry en BF2 (net als mijn bookmarks in Firefox en Opera).

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 22:36
Need for speed Underground zag er al niet uit en liep totaal op 30 FPS op de Xbox dus ik verwacht dat NSF MW niet veel beter zou draaien. Tenzij je een Xbox
360 hebt is het leuk om hem op de console te spelen, daar draait hij constant met 60fps + met hoge details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:03:
[...]

Need for speed Underground zag er al niet uit en liep totaal op 30 FPS op de Xbox dus ik verwacht dat NSF MW niet veel beter zou draaien. Tenzij je een Xbox
360 hebt is het leuk om hem op de console te spelen, daar draait hij constant met 60fps + met hoge details :)
Inderdaad de underground serie was op de xbox echt slecht :'(
Maar nu met mostwanted heb ik nergens last van moet ik zeggen 8)
En hij ziet er trouwens 10x beter uit dan die underground serie 8)
Dus jah mij hoor niet meer klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ik heb em dan eindelijk ook even mogen proeven op de PC van een kameraad van me. Hebben even een paar races gedaan tot 12%. Toen hebben we de Audi A4 FSi Quattro (meen ik) gekocht, wat een geluid zeg! _/-\o_
Alleen jammer dat hij op een Athlon XP 2600+ draait, 512mb pc3200 & Radeon 9800 @ MSI K7N2 Delta2 mobo, want het zag er wel ok uit en liep redelijk vloeiend, maar met regen! :'( framedrops van jewelste!
Verders: DAMN, kan niet w8en tot ik mijn moederbord binnen heb en me voeding, want dat wordt scheuren met die hap!!! 8)7 :Y) })
Moet zeggen nadat ik alles hier heb gelezen, het me best meevalt, de tuning is ongeveer hetzelfde, alleen de bodykits, zijn kits geworden, das het enige wat me is opgevallen. Ik meen ook gelezen te hebben dat de neon en 8erbakzooi er niet meer is? Neon zou wel jammer zijn, maar die 8erbakzooi mis je toch niet.
Ook als een cop je gezien heeft en het beeld freezed en opeens gaat naar die cop, subliem gedaan zeg... lekker flitsend man...

* DaViDoViTsCh kan écht niet w8en! :(

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Op de PS2 af en toe haperingen als het echt flink druk is. Verder zo stabiel als iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Crash schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:53:
[...]

Op de PS2 af en toe haperingen als het echt flink druk is. Verder zo stabiel als iets :)
Maar het is grafisch niet te vergelijken met een vette gamePC of xbox(360)... :r

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben al vaker in t topic posts tegengekomen dat er meer mensen zoals mij met een logitech dualshock rumble joypad spelen, nu had ik nooit de software geinstalleerd van logitech en de spelbesturing van windows was simpel maar werkte (zonder ffb) de ffb voelde je wel in de joypad dmv die button op de pad zelf, nu heb ik die software draaien, en via spelbesturingen reageert de ffb ook op iedere button, en in de game staat de rumble (4) aan, waarom ervaar ik deze dan niet in de game!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 31-05 16:53
Is het ooit nog mogelijk die M3 te tunen? Want daarvoor heb ik het spel uitgespeeld: om uiteindelijk die M3 op maat te maken en dan te cruisen. Zo op het eerste zicht kan ik alleen maar de Visuals aanpassen. :|
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.