AAAAAAAAH wat een verschrikkenlijke stomme frustrerende K*T game is dit
om te janken zo erg, is zit mezelf er helemaal op te focken hier en wil mijn monitor wel uit het raam gooien.....(ja zo erg is het)
een paar puntjes waarover ik mij zo opwind
1. Hoe kan het dat als ik achter de auto'tjes aanrijd ze maximaal 150kmh rijden en ik met half gas ze makkenlijk bij kan houden, maar als ik volgas ga rijden en overal nito ga gebruiken. ze achter mijn staart aan plakken en nog geen 2 sec achter mij zitten?
2. Waarom is het zo, dat als ik achter een auto rijd, (soort van slipstreamen) ze op de RAARSTE momenten(op rechte stukken b.v.) vol op de rem gaan waardoor ik er bovenop knal?
3. Waarom is het zo als ik tegen een blacklist figuur rijd, er een best groot gat kan komen, van +- 10 sec maar als ik even niet op het kaartje let en ik ineens weer kijken hij vlak acher mijn kont zit? terwijl ik toch echt volgas rijd...
3.5 Waarom is het zo dat ik als ik tegen een blacklist figuur rijd ik de hele race voorop lig maar net vlak voor de finish ik ingehaald word?? (nee ik ga niet vlak voor de finish stil staan oid)
4. Waarom heb ik op sommige stukken ineens een rond bordje met een streep erop in mijn beeld met de tekst (wrong way oid je kent het wel) ((dat je dus de verkeerde kant op rijd)) terwijl ik gewoon de goede weg volg
5. als je tijdens een race het rondje wil restarten moet je op escape drukken en op opzij naar rechts maar als je het race uitgereden hebt moet je ineens op 1 drukken
6. waarom is de politie zo snel? als ik volgas wegrijden met nitro verwacht ik niet dat er ineens een politie heel simpel je even snel inhaalt...
7. whats up met dat wegrijden? heb je ooit een auto zo weg zien rijden??? komop zeg nfs 1 had dat nog beter voor elkaar...
8. waarom mag de tegenstander tijdens een DRAG race gewoon over de stoep rijden om auto's te passeren en ik op de meest mongoolige manieren de race moet zien te halen, soms vol in de rem omdat er ineens een auto oversteekt, terwijl de tegenstanders gewoon even over de stoep gaat
Na al die kritiek ben ik dan ook nog poitief?
ja wel een beetje in vind het er erg mooi uitzien en ik kan het ook spelen met alle toeters en bellen aan, wat ik persoonlijk er leuk vind...
de auto's zijn leuk goede samenstelling niet allemaal dezelfde soort...
het politie iedee vind ik wel leuk gedaan...
maar als het niet zou MOETEN spelen,
zou ik het meteen weggooien want de frustratie die ik er van krijg weegt ZEKER niet op tegen de fun die je er van krijgt..
(waarom speel ik het dan??? ik de kerst vakantie ga ik weer lannen, dus moet ik even een snelle auto hebben, dus moet ik het spel wel uitspelen, tegen mijn zin in

)
edit: frustratie level gaat met 1 omhoog als je tijdens blacklist 7 race: Route 55 & Projects, erachter komt dat je hem niet eens kan halen als je niet dat kleine iritante shortcut straatje die niet opvalt niet meepikt....
[
Voor 5% gewijzigd door
kaasaanfiets op 15-12-2005 23:16
]