Wat moet er dan staan, "beneden koelen"?Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:03:
[...]
OMG, die Nederlandse tekst erbij; ''afkoelen''

Wat moet er dan staan, "beneden koelen"?Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:03:
[...]
OMG, die Nederlandse tekst erbij; ''afkoelen''
Aap!
[ Voor 37% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 18:21 ]
Het is een "ja" om een bevestiging extra kracht bij te zetten.Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:40:
[...]
Ik vind die ''ja'' op het einde van jouw zin ook een beetje vaag.
Klinkt zo ''volksachtig'', alsof je ''taal van de straat'' direct probeert te vertalen naar een fatsoenlijke zin. Vind ik een beetje bedroevend.
Ontopic: ik begin weer eens aan een nieuwe poging om de laatste missie te halen
Verwijderd
Mooi zo, dan zitten wij op 1 lijnZamorano schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:28:
Maar ik ben het desondanks wel met je eens dat die Nederlandse termen er nogal 'fout' uitzien bij zo'n spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 18:30 ]
Ik dus ook niet hoor, weet nog niet wat alles in het engels isSilent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:03:
[...]
Eigenlijk nog niet naar gekeken; maar zo'n dingen laat je toch gewoon default op Engels staan?
Samsung Galaxy Note 3
Oh zo, ik had het al default op Engels (gedownloadde versie); maar kennelijk hebben de mensen die het in een Nederlandse winkel hebben gekocht standaard de Nederlandse taal in het spel.Sterretje6 schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:29:
[...]
Ik dus ook niet hoor, weet nog niet wat alles in het engels is.
Dus ook voor Xadeon. Over wat heb je het? (Het 1e of 2e wat ik zei?) En wat is dus downforce?
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 18:39 ]
Geen idee hoe ze dat in het nederlands hebben staan, maar ik denk iets van 'neerwaartse druk'Sterretje6 schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:29:
En wat is dus downforce?
[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 11-12-2005 19:38 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nee hoor, gewoon selecteren uit 1 van de 6/7 talen bij de installatie. De taal die je daar kiest bepaalt ook de taal in-game...Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:37:
[...]
Oh zo, ik had het al default op Engels (gedownloadde versie); maar kennelijk hebben de mensen die het in een Nederlandse winkel hebben gekocht standaard de Nederlandse taal in het spel.
Ik snap...
Ik dacht dat jullie het bewust op de Hollandsche taal hadden ingesteld.
Dat is het inderdaad, maar sterretje6 vroeg zich volgens mij af hoe dat in de Nederlandse versie stondVerwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:38:
Dat je meer grip hebt.
Tijdens de installatie vraagt ie om de setup taal, maar die taal gebruikt ie dan ook in het spel. Dat heeft met Bf2 ook al voor verwarring gezorgd bij een aantal mensenTranceSetter schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:32:
[...]
Nee hoor, gewoon selecteren uit 1 van de 6/7 talen bij de installatie. De taal die je daar kiest bepaalt ook de taal in-game...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
ow okfsfikke schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:39:
[...]
Dat is het inderdaad, maar sterretje6 vroeg zich volgens mij af hoe dat in de Nederlandse versie stond
Dat had ik ook toen ik m nog niet gekocht had...:+Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:37:
[...]
Ik dacht dat jullie het bewust op de Hollandsche taal hadden ingesteld.
[ Voor 11% gewijzigd door Sterretje6 op 11-12-2005 20:26 ]
Samsung Galaxy Note 3
iemand die mijn vraag weet te beantwoorden?melly schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:21:
Ik heb alle visual settings op max staan en dan is het echt een waar eye-candy.
Wat ik alleen wel jammer vind zijn die veels te sterke overbelichte spots.
Straten en huizen die kompleet wit uitslaan.
Kan je dit ook wat minder zetten?
Ik bedoel dus niet "overbrightning" ...
Als je "visual threatment" bv. op "low" zet zijn deze effecten gelijk geheel weg.
En dat is ook weer zonde..vind het erg mooi effect,alleen het mag wel een tandje minder.
Is dit toch mogenlijk?
Opzettelijk op die manier geschreven, dat bedoelde ik nl. sarcastisch
[ Voor 30% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 20:37 ]
Precies!fsfikke schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:39:
Tijdens de installatie vraagt ie om de setup taal, maar die taal gebruikt ie dan ook in het spel. Dat heeft met Bf2 ook al voor verwarring gezorgd bij een aantal mensen
Aap!
Helaas, dan ben jij te goed voor dit spel.harmageddon schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:51:
Ik heb de laatste tijd erg veel moeite met de politie juist achter me te houden....
Ze zijn zo dom dat als je 20 pliesie autos achter je kont aan hebt, dat ze tegen elkaar aan botsen... ze vallen met bosjes tegelijk af... zucht
Hoe moet ik dan een hoge bounty halen?
Aap!
[ Voor 27% gewijzigd door Quadro! op 11-12-2005 23:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik ook gehaald maar niet in 1 keer helaas, moest ff wennen aan al die power van die camaro veel wielspin als je wat langzamer rijd. Krijg je eigenlijl nog wat voor de moeite of zijn die challenges gewoon een leuke extra voor de afwisseling met de career mode??Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:24:
Laatste Challenge met die Camero haalde ik in 1 keer.
Ik stond er zelf van te kijken. Al die SUV bakken om je heen en ik beukte door een paar dikke road blocks en toen ik 500,000 Bounty had toen kwamen er pas die Rhino dingen op me af, die beukte aardig wat van die politie bakken naar de hoeren en die road block die volgde was nogal simpel te evaden en die politie bakken gingen de verkeerde kant op. 1 Pursuit Breaker en ik stond meteen in een hideout
echt binnen 10 minuten had ik die blacklist challenge gedaan
Corvettesharmageddon schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:47:
Heb genoeg van die witte (elise?) auto's achter me aan gehad...
gister in 12min een bounty van 2miljoen...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 10:16 ]
zelfde hier, nu pach gedownload maar nog niet getest. Alleen stond jammergenoeg niet in changelogs0k schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:11:
mijn spel crasht de hele tijd als ik busted ben. nog meer mensen hier last van?
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 12-12-2005 10:26 ]
Nee.PencakSilat schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:02:
Zit er deze keer weer een multiplayer 'Hot pursuit' modus in?
Dat was namelijk een van de leuke dingen voor een lanparty.
persoonlijk vind ik dat echt but.
Verwijderd
Heb ik ook last van, maar ook bij nummer 68 (ena laatste challenge) als de cooldown periode over is, heb ik al 1x gehad...peeter123 schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:21:
[...]
zelfde hier, nu pach gedownload maar nog niet getest. Alleen stond jammergenoeg niet in changelog
Ik heb m vorige week gedownload maar nog niet geprobeerd. Ik zou heel graag met een goede cockpitview rijden maar dit ziet er echt niet uit.
Verwijderd
Ik geloof dat meer mensen hier last van hebben. Nog wat tips? Maakt het nog uit of je een marker gebruikt of de boetes betaalt of je auto weer minimum heat is nadat je busted bent?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:54:
Wat ik erg vervelend vind is dat als je busted bent, je auto daarna meteen weer op heat 1 zitAls ik dan die milestones bij #2 op de BL moet overdoen, kan ik weer beginnen vanaf heat 1. Mensen daarvoor nog tips om snel van heat 1 naar 4+ te komen? Ik heb erg snel dat je de politie eruit rijdt (en in cooldown mode ben je dan heel snel vrij, kan niet snel genoeg politie terug vinden
) of kapot rij (zonder dat ik dat wil, bijv om ze alleen aan te raken).
met een marker houd je je heat-level, dus als je gepakt word met heat 4 blijft ie op 4,Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:40:
[...]
Ik geloof dat meer mensen hier last van hebben. Nog wat tips? Maakt het nog uit of je een marker gebruikt of de boetes betaalt of je auto weer minimum heat is nadat je busted bent?
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Noobmeter WoT: Froekie
[ Voor 3% gewijzigd door DrivinUCrazy op 12-12-2005 14:21 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Damn, als ik dat had geweten, had ik die markers eerder in het spel minder snel opgemaakt. Ik heb er nu nog maar 1Klasanova schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:11:
[...]
met een marker houd je je heat-level, dus als je gepakt word met heat 4 blijft ie op 4,
als je betaald dan begin je weer op heat 1
Je begint en je zoekt het bus station. Daar parkeer je je auto op het dak of op de bussen. Daar kunnen ze je niet pakken. Je gaat ondertussen een 30 minuten middagmalen, avondeten, of weet ik wat. Als je terugkomt dan probeer je de boel ff snel te evaden.NC_Phreak schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:17:
De ergste is een chase van 30 minuten uithouden en dan evade.
Tips anyone?
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Of je rijdt iets naar achteren toe, en staat op de 2e verdieping van het busstation, zoals al vaker gezegd: Daar vinden ze je niet-Noel- schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:33:
[...]
Je begint en je zoekt het bus station. Daar parkeer je je auto op het dak of op de bussen. Daar kunnen ze je niet pakken. Je gaat ondertussen een 30 minuten middagmalen, avondeten, of weet ik wat. Als je terugkomt dan probeer je de boel ff snel te evaden.Je kan dan van het dak rijden en naar de overkant van de straat de pursuitbreaker in het tankstation gebruiken. Dan ben je er al een paar kwijt.
Niet echt netjes, maar hier is het wel gelukt.
leg is uit? hoe kom je op dat station dan? Sterker nog, waar zit dat station?Martinator schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:35:
[...]
Of je rijdt iets naar achteren toe, en staat op de 2e verdieping van het busstation, zoals al vaker gezegd: Daar vinden ze je niet
Hehe thnx-Noel- schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:33:
[...]
Je begint en je zoekt het bus station. Daar parkeer je je auto op het dak of op de bussen. Daar kunnen ze je niet pakken. Je gaat ondertussen een 30 minuten middagmalen, avondeten, of weet ik wat. Als je terugkomt dan probeer je de boel ff snel te evaden.Je kan dan van het dak rijden en naar de overkant van de straat de pursuitbreaker in het tankstation gebruiken. Dan ben je er al een paar kwijt.
Noobmeter WoT: Froekie
Je kunt het beste in het gebouw gaan, daar kunnen die helikopters niet bij, als een helikopter dicht bij je vliegt en je staat stil, dan ben je ook busted. Het lijkt mij dus niet zo slim om bovenop die bussen te gaan staan...-Noel- schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:33:
[...]
Samsung Galaxy Note 3
Dat is hier nog nooit gebeurd. Ik heb 1 keer gehad dat de flikken gewoon verdwenen waren, maar nog niet busted. Ik zie die chopper vaak gewoon boven me hangen.WillemJanJansen schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:07:
[...]
Je kunt het beste in het gebouw gaan, daar kunnen die helikopters niet bij, als een helikopter dicht bij je vliegt en je staat stil, dan ben je ook busted. Het lijkt mij dus niet zo slim om bovenop die bussen te gaan staan...
[ Voor 11% gewijzigd door Noel op 12-12-2005 17:02 ]
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Ik heb een Logitech Dual Action gamepad, is feitelijk een kloon van de PS2 gamepad, en werkt uitstekend in Most Wanted. 2 analoge sticks, een digitale d-pad en voldoende knoppen om zo'n beetje alle functionaliteit te mappen naar de joypad. Ik heb er 25 euro voor betaald, wat een zeer redelijke prijs is vind ik.Sterretje6 schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:55:
Ik hoop dat het volgende hier ook mag.
Ik ben nml op zoek naar een goede gamepad. Nu heb ik de XFX Executioner, en dat is me toch een waardeloos ding! (Maar ja wel lekker goedkoop.)
Hij slaat nml uit zichzelf de auto tegen de muur aan, links of rechts maakt niet uit, maar links is het vaker. En in een online race verlies ik daar dus zo ontzettend veel tijd mee
, dat is gewoon niet leuk meer.
Ik wil er graag 1 met stickjes, genoeg knopjes natuurlijk, trillen hoeft niet, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maar die dus niet die mankementen heeft als de XFX Exe.
Welke hebben jullie?
Zijn jullie er tevreden over?
En hoeveel kost ie?
Aap!
[ Voor 17% gewijzigd door _ferry_ op 12-12-2005 18:00 ]
Verwijderd
Hier ook zoietsSilent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:00:
En als je er zo bijligt dan zijn je kansen ook redelijk verkeken...
[afbeelding]
Mja, ik probeer het later vandaag nog wel es...
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Nog een die van nederlandse vertaling houd, voor jou speciaal nog een screenshotjewebfreakz.nl schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:26:
Lol, die nederlandse vertaling is echt grappig! Net zulke A2-racer nederlands is er gebruikt!
ik blijf altijd maar gewoon rijden, ik rij de snelweg rond de eerste stad dus dat is meestal niet zo'n probleem._ferry_ schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:56:
Grr, ik haat die milestonesheb nr 9 gehad geloof ik, moet nu als milestone O.A. 50.000 cost to state, 75000 bounty en 8 roadbloks. Maar dat krijg ik maar niet voor mekaar
Telkens heb ik bijv. 2 gehad, en dan wil ik ontsnappen zodat ik veilig aan de 3e kan beginnen, maar dan heb ik al level 4 qua politie, en dan is het niet bepaald makkelijk meer om te ontsnappen, ook niet als de pursuitbrakers in de buurt zijn. Want +/- 8-10 dikke politieauto's sloop je niet zomaar. Iemand nog een goede manier om zich daaruit te redden?
Gelukkig rij je niet onder die vrachtwagen..Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:58:
[...]
Nog een die van nederlandse vertaling houd, voor jou speciaal nog een screenshotje![]()
[afbeelding]
JE kan ook in een vrachwagen rijden
Verwijderd
Het is echt te makkelijk op heat 4. Het kan zijn dat het natuurlijk veel verschil maakt met een snellere auto, maar met mijn gallardo heb ik net op heat 4 "per ongeluk" de politie afgeschud, doordat ik rondreed en ze niet meer kon vinden. Ben echt de hele cooldown mode de hele stad doorgeknald, maar kon ze gewoon niet meer vinden_ferry_ schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:56:
Grr, ik haat die milestonesheb nr 9 gehad geloof ik, moet nu als milestone O.A. 50.000 cost to state, 75000 bounty en 8 roadbloks. Maar dat krijg ik maar niet voor mekaar
Telkens heb ik bijv. 2 gehad, en dan wil ik ontsnappen zodat ik veilig aan de 3e kan beginnen, maar dan heb ik al level 4 qua politie, en dan is het niet bepaald makkelijk meer om te ontsnappen, ook niet als de pursuitbrakers in de buurt zijn. Want +/- 8-10 dikke politieauto's sloop je niet zomaar. Iemand nog een goede manier om zich daaruit te redden? Ik begon overigens ook met 1x, misschien dat het dan ook moeilijker is om een fatsoenlijke milestone te rijden? Voor het bovenstaande was ik namelijk zo'n 20 min. bezig, en heb het 3x geprobeerd.
Aap!
[ Voor 3% gewijzigd door Sneak[3G] op 12-12-2005 21:11 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Yup, dat kan inderdaad, alle auto's zijn in verhouding even goedSneak[3G] schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:10:
Kan iemand me uitleggen waarom ik met mijn Golf GTI makkelijker races win dan die vette bak van nummer 13? Het lijkt wel alsof alle autos langzamer gaan racen als ik zelf ook een langzame auto pak en sneller gaan racen als ik in een snelle auto stap. Kan ik in mijn Golf GTI gewoon alles blijven winnen? (Platform : XBOX)
[ Voor 47% gewijzigd door Sneak[3G] op 12-12-2005 21:28 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Nou nee, waarom zou hij moeilijker worden? Je gaat toch zelf ook sneller?Sneak[3G] schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:20:
Dat is toch helemaal niet leuk dan? Hoe betere auto ik pak , hoe moeilijker de race dus! Kom je een race niet voorbij dan pak je gewoon je GOLF GTI en win je hem makkelijk...
babba, is dat antwoord serieus of cynisch bedoeld?
Ik bedoel het echt serieus.Sneak[3G] schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:20:
Dat is toch helemaal niet leuk dan? Hoe betere auto ik pak , hoe moeilijker de race dus! Kom je een race niet voorbij dan pak je gewoon je GOLF GTI en win je hem makkelijk...
babba, is dat antwoord serieus of cynisch bedoeld?
[ Voor 13% gewijzigd door Sterretje6 op 13-12-2005 00:49 ]
Samsung Galaxy Note 3
Verwijderd
Het kan alleen aan unique performance upgrades liggen. Hoe weet je zo zeker dat het daar niet aan ligt?Sterretje6 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:46:
Kan iemand mij vertellen waarom m'n vriend zijn Golf GTI wél helemaal vol zit bij topspeed en mijn Golf GTI níet?!![]()
Allebei uiteraard alles unlocked dus ook alles erop gezet qua motor, nos, turbo enz.
Het ligt niet aan de dingen in de achterkamer.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
En het probleem is??? Dat je Most Wanted bijna hebt uitgespeeld!webfreakz.nl schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:34:
Van de minimaal 9 races nodig voor je Razor kan uitdagen, heb ik er 8 gedaan. Werd alleen bij die laatste gearresteerd tijdens die race
Ook van de 10 miljoen bounty nodig, heb ik er 16 miljoen
Ligt er aan, als je met stuurtje rijd heb je een hand vrij.. dus...Silent Thunder schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:26:
Misschien dat ik 'em ga kopen; om 'em online te kunnen doen
Is de online-feature een beetje bevredigend?
Verwijderd
Gebeurd mij ook zo vaak. Meestal maak ik dan een handrem bochtje en hoop dat ik hem nog terug kan vinden. Soms heb je mazzel en hebben ze net voor je een roadblock op gezet, maar vaak ook niet. Best vervelend als je net lekker op weg bent met je milestones. Maar ja, het telt lekker mee voor je bounty en je stats op je rap sheet, dus vind ik het ook wel best. Ik probeer zoveel mogelijk auto's te mollen om mijn ranking omhoog te krijgen, maar dat is nog best lastig. Soms zou ik dan willen dat het wat meer als Carmegeddon was. Lekker met je 12 tons vrachtwagen auto's mollen. Jammer dat Carmegeddon 2 niet wil werken onder xp.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:40:
Het is echt te makkelijk op heat 4. Het kan zijn dat het natuurlijk veel verschil maakt met een snellere auto, maar met mijn gallardo heb ik net op heat 4 "per ongeluk" de politie afgeschud, doordat ik rondreed en ze niet meer kon vinden. Ben echt de hele cooldown mode de hele stad doorgeknald, maar kon ze gewoon niet meer vinden
Ja, als je een langzamere auto hebt krijg je meer tijd. Vreemd maar waar. En ik vind de races ook makkelijker met een langzamere auto. Met mijn gepimpte Porsche Caymann heb ik het een stuk lastiger als met die Mitshubishi die ik van een van die blacklist racers gewonnen heb.Sneak[3G] schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:33:
Ja dat bedoel ik (bij hogere snelheden in een snelle auto is de het moeilijker de wagen onder controle te houden dan bij lage snelheden in je Golf). Mijn vraag blijft: "Waarom zit het spel op deze manier in elkaar?" Als racers je gewoon aan jouw snelheid aanpassen is dat toch niet echt spannend? Hoe zit het bij de tolpoort races ? Krijg je daar ook meer tijd als je in je Golf rijdt?
[ Voor 18% gewijzigd door harmageddon op 13-12-2005 14:08 ]
Aap!
*verslikt zich in chocomel*Angeloonie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
[...]
Ligt er aan, als je met stuurtje rijd heb je een hand vrij.. dus...
Aap!
Verwijderd
Angeloonie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:49:
[...]
Ligt er aan, als je met stuurtje rijd heb je een hand vrij.. dus...
[ Voor 5% gewijzigd door webfreakz.nl op 13-12-2005 15:14 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Silent Thunder op 13-12-2005 15:23 ]
Ik heb een keer gehad dat de toren instortte bovenop mijn auto. Dus dat ik zeg maar gevangen zat in die toren (is van binnen hol).[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:29:
Zit al een kwartier in heat level 5, rij door zo'n watertoren heen om die corvettes achter me af te schudden. Zie je mooi dat camerastandpunt dat die toren instort enzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 13-12-2005 15:33 ]
Omdat ik dat uiteraard geprobeerd heb.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:28:
[...]
Het kan alleen aan unique performance upgrades liggen. Hoe weet je zo zeker dat het daar niet aan ligt?
Samsung Galaxy Note 3
Sterretje6 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:47:
[...]
Omdat ik dat uiteraard geprobeerd heb.
Enne ik heb m in het Nederlands, dus weet niet precies wat Unique performance upgrade is/zijn.
Als je geld hebt kan je kopenServor schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:51:
Blech, die Mazda RX8 (oid) is echt compleet onbestuurbaar met een paar leuke upgrades. Wat een but auto, en het is m'n enige dus ik kan niks kopen (toch?). Ding gaat wel knoerthard, maar de handling is echt bout.
Probeer het eens? Ik weet het niet maar het lijkt me van niet.Servor schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:54:
Ohja, je kunt nog tunen op performance he, thanks, dat ga ik eens proberen vanavond.
En met kopen bedoel ik meer dat het volgens mij niet mogelijk is om je enige auto in te ruilen voor geld zodat je wat nieuws kunt kopen?
Nu nog alleen ff die politie afschuddenspoiler:- I WANT EVERY UNIT AFTER THIS GUY!
+ Everyone?
- EVERYONE!!!!!!!!
[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 13-12-2005 16:31 . Reden: spoiler :) ]
Ik heb zo'n beetje alles opgemaakt aan upgrades.Angeloonie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:56:
[...]
Probeer het eens? Ik weet het niet maar het lijkt me van niet.
Heb je verder geen geld dan?
Ja leuk joh, spoil het voor iedereen.webfreakz.nl schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:56:
WHOEI! "Razor has been beaten!!!"
ook zo'n mooie in dat filmpje erna:
[...]
Nu nog alleen ff die politie afschudden
brb
Zoals? Wat maakt iemand die tekst nou uit?Zamorano schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:09:
[...]
Ja leuk joh, spoil het voor iedereen.
Zo heel interessant is het al niet dat jij bij Razor bent, maar je kunt op z'n minst dingen tussen spoilertags zetten.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Dan weet iedereen meteen hoe het afloopt, en er zijn genoeg mensen die dat niet willen weten! Die het spel spelen om daar juist achter te komen. Kom jij het ff vertellenwebfreakz.nl schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:11:
[...]
Zoals? Wat maakt iemand die tekst nou uit?
Ik vond het ook niet echt tof eigenlijk. Ik speel zo'n spel om het spelen, om het uit te spelen en dan is 'het einde' altijd een magisch moment. Nu niet meer zo.webfreakz.nl schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:11:
[...]
Oh je snapt het dus écht niet.webfreakz.nl schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:11:
[...]
Is die gewonnen Golf toevallig blauwig?Angeloonie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:49:
[...]
![]()
Nou:
unique = uniek
performance = prestatie
upgrade = opwaardering
unieke prestatie opwaardering.. oid?
Waarschijnlijk heeft 1 van jullie een Golf gekocht, de ander hem gewonnen via de Blacklist (zwartlijst?), die heeft een unique upgrade..
Samsung Galaxy Note 3
Ik verklap niet wat er op het einde gebeurd (dat had iedereen al gelezen in vorige posts, ook daar zonder spoilertags...). Ik vertel alleen wat iemand zegt! Wind je niet zo op ofzo... iedereen komt het toch wel tegen!Zamorano schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:22:
[...]
Oh je snapt het dus écht niet.
Nou, nu verklap je wat er op het einde gebeurt, dat is niet echt leuk voor mensen die daar graag zelf achter komen.
Daar zijn spoilertags voor.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq