[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Hahaha dacht ook een keer slim te kunnen zijn. Busted! Jammergenoeg of gelukkig werkt de reset truuk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Ligt het aan mij dat ik die carrera GT niet kan tunen (ja.. alleen de NOS) de rest stond al op ultimate toen ik hem kocht. Toch schrijven er hier mensen dat ze hem hebben getuned.
Ik ben nl met de gallardo en de GT een sprint race gereden (totaal 10x) de snelste tijd met de GT was 2min en 5sec terwijl ik met de gallardo een snelste tijd neer zette van onder de 2 min.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Volgens mij heeft die Carrera GT, net zoals je zelf al aangeeft, van zichzelf al alle performance upgrades (daar betaal je dan ook voor). Daarom kun je enkel NOS kopen. Ach ja, je kunt het ook van de andere kant bekijken: Als je zo'n Golfje koopt ben je nog steeds bakken met geld kwijt om hem net zo snel te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Bart_NL schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:09:
[...]

Ik heb nu ook ineens ruzie met m'n controls. Mijn vriendin had mijn Joystick aangesloten en die werd primary. Dus ik moest mijn stuurtje opnieuw instellen. (Sidewinder FF Wheel) Maar dat lukt inderdaad voor geen meter. Als ik kies voor combined pedals dan kan reageert de rem niet. Als ik voor separate pedals kies dan rijdt mijn auto standaard achteruit. Calibreren is gedaan en alles staat verder goed.

Iemand nog tips, want ik gebruik de rem dan niet vaak, ik wil dat wel kunnen mocht het nodig zijn.
Bart_NL schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:08:
[...]

Heb m'n probleem uitgelegd op de support-site van EA.
Nu maar hopen dat er een antwoord op komt.
Heb antwoord gekregen van mijn nieuwe EA 'vrienden'....

"Thank you for contacting EA technical support. I am sorry that you are having difficulty.

Unfortunately, this is an issue that was identified after the release of the game. We have informed the developers/programmers. For now, you will have to assign the brake to one of the wheels buttons."

Effe wachten dus op Patch naar versie 1.4 denk ik...

[ Voor 35% gewijzigd door Bart© op 09-12-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

TNT253 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:58:
* Meelobee meldt zich in dit topic

Het is me onderhand wel gelukt om #1 te staan op de blacklist, ben nu aan de challenges bezig. Echter ben ik nu bij challenge 40 43, bij deze challenge moet in in een of andere lompe mpv een tollbooth challenge halen. Echter de eerste 4 tollbooths gaat alles prima, maar die daarna zie ik niet eens op de minimap en dan is mijn tijd al op :S heb al geprobeerd af te snijden via dat 'natuurreservaat' maar dat mag ook niet baten. Iemand een hint?
Het enige wat werkt is de hele race foutloos rijden, alle shortcuts nemen die ook echt schelen (niet alle shortcuts zijn sneller.) en als je door het park rijdt niet dat huisje daar kapot rijden, probeer het huisje te ontwijken, je remt er vaak heel erg door af, en dat kan je in die langzaam optrekkende MPV niet gebruiken. Hou na het huisje in het park rechts aan neem de eerste links het rotspad op. (pas op aan het einde daar zit een nare sprong) Zorg dat je de laatste bocht het park uit goed wijd gaat zodat je de bocht volgas kan nemen. En raak geen tegenliggers :) success

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:46
Hier mijn updated rides O-)

Cayman S: ziet er zo wel lekker snel uit :)

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/1958/caymansnfsfront8vc.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/9569/caymansnfsback5bc.th.jpg

Mercedes CLK 500: een mercedes met stijl ;)

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6404/mercnfsfront1ig.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/8400/mercnfsback5ya.th.jpg

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
The Mystic schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 01:43:
Hahaha dacht ook een keer slim te kunnen zijn. Busted! Jammergenoeg of gelukkig werkt de reset truuk niet.
Ctrl-Alt-Del en dan speed.exe beeindigen werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Arg! Frustratie!
Ik ben nu bij nr 9 op de blacklist, maar in de tweede race lukt het mij maar niet te winnen. Ik heb al verschillende auto's geprobeerd (al dan niet getuned), maar het wil mij nog steeds niet lukken. Ergens op 90% van de race komt er een bocht die ik met remmen net netjes kan nemen, waardoor ik aan de buitenkant van de bocht terecht kom. Op dit moment (_telkens weer_) komt m'n tegenstander via de binnenbocht met vol gas erlangs en heb ik het nakijken.

Kan iemand mij een paar tips geven waarmee ik het misschien wel kan halen?
Of anders die even vanaf mijn savegame verder wil rijden? O-)
http://vyperx.student.utwente.nl/NfSMW/VyperX.rar

Alvast bedankt!

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Zamorano schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:44:
[...]

Ctrl-Alt-Del en dan speed.exe beeindigen werkt overigens wel.
Alt+F4, dan duurt t veel langer voordat je R.S.I hebt, en je tobo mist ook een aantal aanslagen (wat weer zijn levensduur verlengt.. ) achja we tweaken alles hier :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Die mercedes 500 is een prulbak, kun je het beste gewoon verkopen, of zoals ik de juuten mee lastig vallen omdat het me niet boeit als hij impounded is.

Hebben jullie trouwens ook dat als je een impound strike krijgt en je rijdt een hele tijd niet meer met die bak dat de strikes er dan gewoon weer vanaf gaan. Beetje stom.

De ketchup is echt belachelijk, maar volgens mij kun je hem uitzetten, dan is het een stuk moeilijker.

Heeft iemand nog tips om de plisie af te schudden? Ik rijd altijd over die stomme spike strip als ik net een lekkere bounty heb.

Rijden met stuurtje is inderdaad vetter, maar ik ben vaak te lui om het weer erop te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:58
Over spikestrips rijden? Is mij nog nooit overkomen... ff speedtrap gebruiken en je hebt tijd zat om het te ontwijken. (vergeet niet heel vaak op je minimap te kijken)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:03
VyperX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:11:
Arg! Frustratie!
Ik ben nu bij nr 9 op de blacklist, maar in de tweede race lukt het mij maar niet te winnen. Ik heb al verschillende auto's geprobeerd (al dan niet getuned), maar het wil mij nog steeds niet lukken. Ergens op 90% van de race komt er een bocht die ik met remmen net netjes kan nemen, waardoor ik aan de buitenkant van de bocht terecht kom. Op dit moment (_telkens weer_) komt m'n tegenstander via de binnenbocht met vol gas erlangs en heb ik het nakijken.

Kan iemand mij een paar tips geven waarmee ik het misschien wel kan halen?
Of anders die even vanaf mijn savegame verder wil rijden? O-)
http://vyperx.student.utwente.nl/NfSMW/VyperX.rar

Alvast bedankt!
Here you go
Rapidshare downloadlink

Al vond ik die Porsche van je niet zo lekker rijden. Stuurt niet scherp genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
WillemJanJansen schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:42:
[...]

Here you go
Rapidshare downloadlink

Al vond ik die Porsche van je niet zo lekker rijden. Stuurt niet scherp genoeg.
Thanks! Maare... als ik die savefile laad dan kom ik op precies hetzelfde punt uit waar ik al was. (Nr9 blacklist.) Heb je misschien per ongeluk de verkeerde geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
VyperX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:54:
[...]

Thanks! Maare... als ik die savefile laad dan kom ik op precies hetzelfde punt uit waar ik al was. (Nr9 blacklist.) Heb je misschien per ongeluk de verkeerde geupload?
8)7 |:(
Idd, de verkeerde geupload
Dit is de goeie
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Woei! Thanks! :) Kan ik weer een stukje verder spelen.

Mag ik nog vragen wat je anders hebt gedaan? Of ben ik gewoon niet goed genoeg in het rijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
VyperX schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:00:
[...]
Woei! Thanks! :) Kan ik weer een stukje verder spelen.

Mag ik nog vragen wat je anders hebt gedaan? Of ben ik gewoon niet goed genoeg in het rijden? :)
Gewoon gereden, de speedtrap was vrij simpel, de sprint was wat moeilijker, wel een paar keer een hele grote voorsprong omdat Earl botste maar door die leuke catch-up mode zat 'ie op het laatst nog lekker in m'n nek te hijgen, met zo'n 10 meter voorsprong gewonnen.

Wat ik anders heb gedaan? Ik kijk altijd goed op mijn radar om scherpe bochten op tijd aan te zien komen, ook ken ik de baan nu best goed, ben zelf #3 op de blacklist, de baan kennen is o.a. belangrijk bij die 160 Graden bocht, weet je wel die halve S bocht. Ook gebruik ik alleen lachgas als ik achtersta of op een punt dat hij me probeert in te halen. Als je voorstaat heeft lachgas namelijk totaal geen nut, door die leuke catch-up mode. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

WillemJanJansen schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:04:
Ook gebruik ik alleen lachgas als ik achtersta of op een punt dat hij me probeert in te halen. Als je voorstaat heeft lachgas namelijk totaal geen nut, door die leuke catch-up mode. (8>
en als je de laatste meters rijd, dan even lachgas opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Griffin schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:41:
[...]

en als je de laatste meters rijd, dan even lachgas opmaken.
Ja en bij de start wegtrekken met lachgas, volgens mij doet iedereen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Niet zovaak eigenlijk... ik gebruik dat spul eigenlijk alleen als nadat ik uit een scherpe bocht gekomen ben of per ongeluk ergens tegen aan geknalt ben...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
harmageddon schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:08:
Niet zovaak eigenlijk... ik gebruik dat spul eigenlijk alleen als nadat ik uit een scherpe bocht gekomen ben of per ongeluk ergens tegen aan geknalt ben...
Ik gebruik eigenlijk nooit lachgas, alleen als ik op het laatste stuk voor de finish achter lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Ik gebruikte het ook bijna nooit tot ik met die supersnelle bakken begon te racen (Murcielago, Cayman, Corvette). M'n Audi TT pakte alle bochten perfect maar is helaas veel te traag later in de game. Met deze zware jongens haal ik de benodigde snelheid maar bots ik echter regelmatig wel 'ns tegen iets aan, waarna je met NoS rap weer op tempo kan komen. 't Begint nu toch wel een stuk moelijker te worden, niet meer met straatlengtes voorsprong winnen, als je één keer ergens goed tegenknalt kan je het al vergeten :/

Verder heb ik ook last met de menu-selecties voor je auto bij te werken, bijvoorbeeld om het type van paint te kiezen (gloss, metal, custom). Om een of andere reden verschijnt er meestal geen muis en kan ik die optie dus niet aanpassen. Als je met je pijltjes navigeert verspringt alleen de kleur en dus niet het type. Vreemd is dat ik het wel al eens heb kunnen doen met m'n muis maar nu lijkt het niet meer te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Sfinx- schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:08:

Verder heb ik ook last met de menu-selecties voor je auto bij te werken, bijvoorbeeld om het type van paint te kiezen (gloss, metal, custom). Om een of andere reden verschijnt er meestal geen muis en kan ik die optie dus niet aanpassen. Als je met je pijltjes navigeert verspringt alleen de kleur en dus niet het type. Vreemd is dat ik het wel al eens heb kunnen doen met m'n muis maar nu lijkt het niet meer te lukken.
0 en 9 gebruiken.

Staat volgens mij in de SP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij nu met de Porsch GT ipv Gallardo en het scheelt vooral een hoop boven de 200+ (km/u). De GT trekt gewoon veel harder door in de 5 naar +- 330/340 zeker met NOS maxed.

Ik kan veel mensen nogmaals zeker aanraden wat met de performance tunes te spelen (esc tijdens het rijden). Ik stel elke bak in om iets sneller/scherper te sturen ter compensatie van topspeed en controle over de bak. Je moet dan wel oppassen dat je ze niet te ver schuift, want dan is je bak nauwelijks op de weg te houden (1 tikje op een pijltje in je ligt tegen een zijmuur :P)

Wat ik erg vervelend vind is dat als je busted bent, je auto daarna meteen weer op heat 1 zit O-) Als ik dan die milestones bij #2 op de BL moet overdoen, kan ik weer beginnen vanaf heat 1. Mensen daarvoor nog tips om snel van heat 1 naar 4+ te komen? Ik heb erg snel dat je de politie eruit rijdt (en in cooldown mode ben je dan heel snel vrij, kan niet snel genoeg politie terug vinden :P) of kapot rij (zonder dat ik dat wil, bijv om ze alleen aan te raken).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh net alle milestones gehaald voor blacklist 5, bezig met evaden... schiet m'n hand iets uit waardoor ik het car reset knopje aanraak, busted :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2c29a3aa6430ffccae8f4a5302d4ff69/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ea5308bc5fbcb61858194c696e8ace0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/91de258b7301e27644f7fb2efed03bb2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dd4236fcec422085d30ce23f9549f0e5/thumb.jpg
Yeeeeeeeeeehaaaaaaww! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 16:25
aaahhhh.. Eindelijk Blacklist is afgerond.. Eindelijk die dikke BMW :P
Alleen zie ik net dat die niet eens aan de snelheid van m`n Porsche kan tippen :/
En de handling is ook niet alles.. :O En je kan em ook niet eens meer tunen.. is wel jammer :O
Nouja.. dan maar met m`n Porsche verder scheuren :9

Heb me er een aardig tijdje mee kunnen vermaken.. alleen k`heb toen ik nr 10 ofzo van de blacklist had verslagen die porsche van dat figuur gekregen.. En daar heb ik verders de gehele blacklist mee af gewerkt.. Dat vond ik opzich ook wel jammer.. dat je niet beslist een andere auto moest kopen.. En mede daardoor meer op je geld moest letten..

Maar verders een Puik Game van EA! ;)

[ Voor 39% gewijzigd door HiDNN op 09-12-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:56:
Aaargh net alle milestones gehaald voor blacklist 5, bezig met evaden... schiet m'n hand iets uit waardoor ik het car reset knopje aanraak, busted :r
Dat reset knopje zo ver mogelijk wegzetten van de andere toetsen :P

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/3955/eclipse1xu.jpg

Zo hierbij mijn bijdrage aan het "Show je auto gedoe" :>
Goed spel dat ea hier neerzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Thesilence07 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:26:
aaahhhh.. Eindelijk Blacklist is afgerond.. Eindelijk die dikke BMW :P
Alleen zie ik net dat die niet eens aan de snelheid van m`n Porsche kan tippen :/
En de handling is ook niet alles.. :O En je kan em ook niet eens meer tunen.. is wel jammer :O
Nouja.. dan maar met m`n Porsche verder scheuren :9
/me heeft ineens geen zin meer om verder te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Ben je niet de enige babba :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met een Dodge Viper af te pakken van de nr .... v/d Blacklist!

Het spel is relatief eenvoudig als je eenmaal de Gallardo/Viper fully tuned hebt. Deze bakken zijn zo onwaarschijnlijk snel dat je bijna alles wint!

Wel heb ik steeds dat ik die bounty van 325.000 moet halen en vanaf Level 1 moet beginnen (iedereen moet wel eens onderaan beginnen).

Probleem is echter, ik rijd een tunnel in ----> weg cops, ik rijd een zijstraat in ----> weg cops, ik rijd met meer dan 100 km/u ----> weg cops! :/

Ik moet verdikkie onder de 100 per uur gaan rijden en continu op m'n radar kijken waar die idiote oom Agent blijft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Soms is dat vrij irritant ja... moet je een tijdje 1 pleisie wagen achter je aan houden wachten op backup :+

Ik kon vannacht niet slapen, dus ging ff most wanted spelen.
In 12min een bounty van 2miljoen :D
Kreeg voor t eerst de witte pliesie wagen achter me aan (de lotus elise is dat toch?).
Had ik ze bijna afgeschud werd ik weer gevonden.. naar het stadion gescheurt daar is een zooi kapot gegaan, in het stadion gewacht en hoppa gehaald :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit hier te praten over de GT, Gallardo enz. Ik vind 't zeer lelijke auto's. De GT bijv. met zijn verschrikkelijke achterkant. De Porche 911 Turbo is een mooie auto en als ie volledige is getuned ook nog de aller fijnste. 8) De ratio Snelheid/Handeling is super goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik heb zojuist de GT gekocht... de ultieme droom auto van mij op dit moment (nou ja op plaats 1 staat toch wel de '68 mustang)
Alleen nog niet genoeg geld om alles in 1x te upgraden :P
Porsche 911 turbo en de cayman(geen idee welke sneller is de cayman of de turbo) zijn ook wijze bakkies daar niet van. Maar de GT is toch de meest gave :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:02:
Ik heb een Carrera GT, Een Corvette, een Murcielago, een Lotus Elise, Een Fiat Punto, Een Viper, een Mercedes SLR McLaren en een Mercedes SL500 ALLEMAAL fully tuned :) En ik ben nummer 3 op de BL. Gewoon een korte Toll een paar keer rijden en je kunt upgraden wat je wilt ;)

Carrera GT : Super snel maar hoekt slecht.
Murcielago : Redelijk snel, stuurt minder
Elise : Niet snel maar echt een bochtenmonster.
Fiat Punto : Niet zo snel maar stuurt misschien nog wel beter dan de Elise
Viper : Echt een Amerikaan, power en als een baksteen in bochten
Corvette : Ook Amerikaan, Snel maar stuurt nogal nerveus
Merc SLR McL. : Vrij snel, stuurt best lekker
Mercedes SL500 : Niet zo snel, rijdt lekker maar heeft een zwalkende achterkant
:Y)
Wat ik niet begrijp is hoe je een paar keer een korte Toll kan rijden? Ik krijg maar 1x het geld :(
En ik zit namelijk ook met het probleem dat ik geen tweede auto kan kopen en dan alles fully kan upgraden :(
Tips??? PLz :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:38:
[...]

Wat ik niet begrijp is hoe je een paar keer een korte Toll kan rijden? Ik krijg maar 1x het geld :(
En ik zit namelijk ook met het probleem dat ik geen tweede auto kan kopen en dan alles fully kan upgraden :(
Tips??? PLz :9
Maar 1 keer het geld ? :? Dan zit er bij jou toch echt iets verkeerd want ik krijg steeds weer dat geld voor de overwinning. Ik doe het zo: Race Winnen--> Opslaan--> Race weer winnen--> Opslaan en zo door gaan. Hier werkt het en bij alle andere mensen die ik er over gehoord heb ook, dus het zou bij jou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens de Free Roam kan je op F1 (blacklist toets) drukken en vervolgens oude Blacklisters selecteren. Hierdoor kan je oude races opnieuw racen/milestones opnieuw halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
WillemJanJansen schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:42:
[...]

Maar 1 keer het geld ? :? Dan zit er bij jou toch echt iets verkeerd want ik krijg steeds weer dat geld voor de overwinning. Ik doe het zo: Race Winnen--> Opslaan--> Race weer winnen--> Opslaan en zo door gaan. Hier werkt het en bij alle andere mensen die ik er over gehoord heb ook, dus het zou bij jou ook moeten werken.
Thx voor de tip!
ff wat geld bij elkaar regelen om mn Porsche GT te upgraden :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:47:
Tijdens de Free Roam kan je op F1 (blacklist toets) drukken en vervolgens oude Blacklisters selecteren. Hierdoor kan je oude races opnieuw racen/milestones opnieuw halen!
Tnx dat is het idd, wat ik niet wist, dacht dat het net zoals nfsu was dat je de race niet meer kan rijden als je hem eenmaal gedaan hebt :O

SHOW ME THE MONEY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
in nfsu kon dat ook hoor....
alleen moest je toen de race aan het begin 1x restarten, dan kreeg je wel geld.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh...

Resizen ja :X

http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/rb.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 10-12-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misschien even resizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:08:
in nfsu kon dat ook hoor....
alleen moest je toen de race aan het begin 1x restarten, dan kreeg je wel geld.
Ja, dat bedoel ik ook. En dat probeerde ik bij MW, maar lukte dus niet. Ben nu bezig met nr. 8 op de BL en heb 150k dus moet wel goed komen met me VWtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Laat ik mijn Mitsubishi maar eens posten dan, niet veel bijzonders vanwege de mindere aanpassingsmogelijkheden ten opzichte van NFSU2:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/nsfmw01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/nsfmw02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nsfmw/nsfmw03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
babba schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:13:
[...]

/me heeft ineens geen zin meer om verder te gaan :/
Ik heb een vreselijke miskoop gedaan :|
Ik was al niet zo enthouiast over het spel, maar heb m toch gekocht. Bij NFSu 2 zat ik constant achter de playstation, en MW doe ik nauwelijks online.... |:(
En verkopen gaat ook niet meer. (Nou ja, misschien iemand die zeker weten niet online wilt.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Sterretje6 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:46:
[...]

Ik heb een vreselijke miskoop gedaan :|
Ik was al niet zo enthouiast over het spel, maar heb m toch gekocht. Bij NFSu 2 zat ik constant achter de playstation, en MW doe ik nauwelijks online.... |:(
En verkopen gaat ook niet meer. (Nou ja, misschien iemand die zeker weten niet online wilt.)
Ach, most wanted heeft z'n pluspunten, achtervolgt worden door de politie is toch leuk? Maar het heeft ook flinke minpunten ten opzicht van Most Wanted, de catch-up mode die standaard aanstaat en niet uitgezet kan worden vind ik de grootste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 18-09 16:55
Wat kiezen jullie meestal als je gewonnen hebt van een blacklist? Upgrades of die andere 3 markers? Ik zelf ga meestal voor de markers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Wat is de hoogste snelheid dat jullie gehaald hebben, mij GT haalt rond 375-380 alleen met unique engine.
Het kan denk ik vast hoger dan 400 zijn als je alle uniques hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hehe, een k-9 unit! Woohoo! Honden met catch-up mode! :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leip die roadblocks steeds, iedereen helpt mee :P

"Stop! Wij willen een interview!"
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/newss.JPG

"Ja, zet hem daar maar neer"
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebtown.com/pr3d4t0r/rbs.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:21:
Wat is de hoogste snelheid dat jullie gehaald hebben, mij GT haalt rond 375-380 alleen met unique engine.
Het kan denk ik vast hoger dan 400 zijn als je alle uniques hebt,
Het is mij anders nog steeds niet duidelijk of het zin heeft om op een ultimate GT unique performance upgrades te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
babba schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:03:
[...]

Ach, most wanted heeft z'n pluspunten, achtervolgt worden door de politie is toch leuk? Maar het heeft ook flinke minpunten ten opzicht van Most Wanted, de catch-up mode die standaard aanstaat en niet uitgezet kan worden vind ik de grootste :/
Is ook wel leuk hoor. Alleen ik haal het niet meer. Sta geloof ik 6e op de BL, en elke keer als ik een mijlpaalevenement doe, word ik gepakt door de politie. Dat komt wrs omdat ik zo vaak niet weg kom met m'n Golfje (slipt dan alleen maar).
Nou heb ik het geluk dat er mensen zo aardig zijn om hun savegames openbaar te maken.

Enne wat is de catch-up mode precies? }:O

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Is er nog wat te doen aan die laggy besturing :?
Ik vind de besturing ronduit shit. Ik gebruik overigens een logitech wingman formula force gp. Het zou wel fijn zijn als die wat meer stuuruitslag nodig heeft en dat hij wat directer stuurt en niet met die vertraging. Nu voelt een golf gti als een amerikaan aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 18-09 15:19
heb 1.3 patch geinstalleerd en krijg nu een debu error :(...echt klote..al 10 keer gebeurd in dezelfde milestone gedoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Ik vind het spel opzich wel leuk maar die #&&@*@ bounty.. tering wat stom is dat zeg. Moet ik opeens 400.000 bounty gaan halen, heb ik echt helemaal geen zin in. Ben nu bij blacklist 6 ofzo, echt heel suf allemaal.

Add/remove programs > Need for speed MW. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 12:07
Net fijn challenge mode spelen. Minimaal 10 minuten de wouten achter je aan houden en dan evaden.
10 minuten zijn zo om, dus fijn evaden. rijd er nog 1 auto achter me, krijg ik een roadblock van SUV's, blijf ik op zo'n SUV staan :S kon er niet meer vanaf komen, en dus busted. gvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:20:
Wel leip die roadblocks steeds, iedereen helpt mee :P

"Stop! Wij willen een interview!"
[afbeelding]

"Ja, zet hem daar maar neer"
[afbeelding]
Kan je die Helikopter niet gewoon een harde beuk geven? Het lijkt mij dat een zwevend ding best makkelijk van zn plaats te krijgen is. Ben zo'n situatie nog niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik merk overigens dat als je bij een race de 1e ronde heel rustig rijd, de 2e probeert telkens net de rest voor te blijven en dan pas in de laatste ronde volgas gaat je het gewoon veel makkelijker wint dan dat je er meteen in de eerste ronde zo hard mogelijk vandoor gaat. Hetzelfde voor sprint, tot zo'n 50% blijf ik bij de rest rijden, af en toe dus gas los. En daarna vol gas.

Vind het verder beter rijden dan NFSU, omdat je de bochten nu "echt" kan nemen en niet jezelf langs de buitenkant hoeft laten schuren om er zo snel mogelijk doorheen te komen. Wel jammer dat je de tegenstanders niet meer de baan af kunt drukken door tegen hun zijkant te drukken. Dat ging in NFSU wel makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:42:
[...]

Kan je die Helikopter niet gewoon een harde beuk geven? Het lijkt mij dat een zwevend ding best makkelijk van zn plaats te krijgen is. Ben zo'n situatie nog niet tegengekomen...
Nee, ik ging met een vaartje van 300 tegen die heli aan en dat ding bewoon geen milimeter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik weet niet ofdat het al gevraagd is, maar als je in de NFS MW directory gaat kijken in de map CARS dan staan daar meer wagens in dan dat er in het spel zitten... Bijvoorbeeld: een M3 GTR en een gewone M3 en een M3 GTR E46, ook zit er de Camaro in (en ik heb geen Black Edition). Ook zit er een RX8 SPEEDT en een gewone RX8 in, en een 350Z... Ik heb al geprobeert om de skinns van die wagens over een andere te plaatsen maar dan lukte niet echt... Als je bijvoorbeeld de SL65 AMS files in de SL500 map zet krijg je dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/7070/sl5009om.jpg
Is er al meer bekend over hoe dit wel kan? Ik heb er nog niet echt iets over gevonden... Het zou anders wel leuk worden als je zo meerdere wagens in je spel krijgt (Alla NFS 4, heerlijke tijd, ik had meer dan dubbel zoveel wagens in mijn spel zitten toen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:23:
[...]

Het is mij anders nog steeds niet duidelijk of het zin heeft om op een ultimate GT unique performance upgrades te zetten :?
Standaard onderdeel wordt volgens mij altijd beter als je er een unique opzet, geldt dus ook voor ultimate onderdelen.Heb alleen ervaring met de engine, dus weet niet hoe het met de andere onderdelen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Sterretje6 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:24:
[...]

Is ook wel leuk hoor. Alleen ik haal het niet meer. Sta geloof ik 6e op de BL, en elke keer als ik een mijlpaalevenement doe, word ik gepakt door de politie. Dat komt wrs omdat ik zo vaak niet weg kom met m'n Golfje (slipt dan alleen maar).
Nou heb ik het geluk dat er mensen zo aardig zijn om hun savegames openbaar te maken.

Enne wat is de catch-up mode precies? }:O
De Catch-up mode zorgt ervoor dat je tegenstanders altijd bij je in de buurt blijven en je dus nooit een voorsprong kan krijgen. Crashed je tegenstander en je bouwt toch een voorsprong op, dan is je tegenstander binnen luttele seconden weer bij je alsof hij 600 km/h kan rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
babba schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:13:
[...]

De Catch-up mode zorgt ervoor dat je tegenstanders altijd bij je in de buurt blijven en je dus nooit een voorsprong kan krijgen. Crashed je tegenstander en je bouwt toch een voorsprong op, dan is je tegenstander binnen luttele seconden weer bij je alsof hij 600 km/h kan rijden ;(
Oja, dat heb ik ook een keer gehad :(, ik nog lachen dat ie vol tegen een muur bonkte...even later was tie er weer |:(

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Sterretje6 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:00:
[...]

Oja, dat heb ik ook een keer gehad :(, ik nog lachen dat ie vol tegen een muur bonkte...even later was tie er weer |:(
Idd, als ik me ergens aan erger is het wel aan valsspelende A.I. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
babba schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:40:
[...]

Idd, als ik me ergens aan erger is het wel aan valsspelende A.I. :r
:Y) idd

Ik vind sowieso dat je total loss moet zijn als je ergens vol bovenop klapt.. Schade lijkt me helemaal niet verkeerd in dit spel. Dan zijn er gelijk een stuk minder die zich een weg door de bochten beuken, wat soms sneller is.

@Skyline GT-R
Nice Wheels (letterlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door WillemJanJansen op 10-12-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Most Wanted is niet gemaakt voor "die hard" race fans, het gaat erom dat iedere casual gamer het spel kan spelen zonder dat je er teveel van moet snappen.
Het spel moet dus zeker niet te ingewikkeld zijn met allerlei schade modellen die invloed hebben op je rijgedrag.Vandaar dat er ook een catch-up mode erin zit, is alleen om het allemaal toegankelijker te maken.
Waarom denk je dat ze licenties op porsche,mercedes,bmw, lambo,corvette etc. hebben genomen.Is puur om verkoopcijfers op te krikken, want wie leest er nou reviews van gamesmagazines haha, misschien 1-2% van de kopers of nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Hasib schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:28:
Most Wanted is niet gemaakt voor "die hard" race fans, het gaat erom dat iedere casual gamer het spel kan spelen zonder dat je er teveel van moet snappen.
Het spel moet dus zeker niet te ingewikkeld zijn met allerlei schade modellen die invloed hebben op je rijgedrag.Vandaar dat er ook een catch-up mode erin zit, is alleen om het allemaal toegankelijker te maken.
Waarom denk je dat ze licenties op porsche,mercedes,bmw, lambo,corvette etc. hebben genomen.Is puur om verkoopcijfers op te krikken, want wie leest er nou reviews van gamesmagazines haha, misschien 1-2% van de kopers of nog minder.
Tja, dat is helemaal waar. Al heeft bijvoorbeeld Gran Turismo 4 wél de goede race-eigenschappen en dat spel is volgens mij veel vaker verkocht dan MW. Ik vind GT 4 veeeeel beter, zowel met tunen als met racen, al is het niet helemaal met elkaar te vergelijken. Je kunt echt zien dat er in GT 4 enorm veel werk zit, waar dat bij EA nog weleens nagelaten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:35:
[...]

Tja, dat is helemaal waar. Al heeft bijvoorbeeld Gran Turismo 4 wél de goede race-eigenschappen en dat spel is volgens mij veel vaker verkocht dan MW. Ik vind GT 4 veeeeel beter, zowel met tunen als met racen, al is het niet helemaal met elkaar te vergelijken. Je kunt echt zien dat er in GT 4 enorm veel werk zit, waar dat bij EA nog weleens nagelaten wordt.
en gt4 is alleen voor *knip* - geef dan op z'n minst argumenten ps2 :| |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Pff zit nu ook aan nummer 6, helaas begint de bounty zo moeilijk/onhaalbaar te worden :(.
Genoeg races en milestones, maar teweinig bounty wordt vervelend, hopelijk komt er snel een trainer hiervoor.

Verder leuk spel, alleen wil ik een ferrari modena B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik vind bounty tot nu toe toch nog vrij makkelijk (ben nu bij nr. 3). Wat met een hoge heatlevel voor mij goed werkt is in de buurt van het stadium te blijven als je de politie kwijt wilt raken. Als je een beetje rond het stadium rijdt en dan ineens de parkeergarage onder het stadium in duikt ben je ze vaak zo kwijt. (Daar is ook een hidespot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
0X55AA schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:51:
Pff zit nu ook aan nummer 6, helaas begint de bounty zo moeilijk/onhaalbaar te worden :(.
Genoeg races en milestones, maar teweinig bounty wordt vervelend, hopelijk komt er snel een trainer hiervoor.

Verder leuk spel, alleen wil ik een ferrari modena B)
Kijk of iemand zijn Modena af wil staan bij de "Ferrari owners Club" of kijk Wibi Soerjadi lief aan. Hij rijdt immers in een Ferrari. Nee 0X55AA je kunt niet alles hebben ;)

Nee je hebt gelijk. Het spel heeft een beetje te veel auto's uit Duitsland vind ik. 3 Porsches, 3 Mercedessen en een Volkswagen Golf. Ze hadden beter de Zonda of zo'n koenigsegg er in kunnen doen. De consument uitmelken met slechte spellen doen ze bij EA toch al (Kijk naar de Harry Potter reeks) dus een paar extra licenties zou wel op zijn plaats zijn. Dit is natuurlijk mooi goedkoop, gewoon 3 auto's van 1 merk, daar zit vast en zeker korting op.

[ Voor 4% gewijzigd door WillemJanJansen op 10-12-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste keer dat ik een spel van EA koop, vreselijk slecht gemaakt,
Laatste paar races tegen razor waarom al vreselijk door die *** catch up functie, en ook tijdens short cut reed ik tegen een doorzichtige muur? :?
en dan had ik eindelijk alles gewonnen na vlinke bak irritatie, moet ik aan de politie ontsnappen, ben ik bij de brug waar ik moet ontsnappen. nog 2 seconden verwijdert van het uitspelen, krijg je een *** C++ error.!

ik heb het serieus gehad met EA spellen! en daar geef je je geld aan uit! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Die tegen Razor was nog de simpelste en dat tegen die overdaad aan politie in de laatste race is gewoon kwestie van volhouden.

EA maakt gewoon goede spellen( C&C,NSFU) , zo ook deze en die error kan ook aan je systeem liggen.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Ik denk niet dat die error aan zijn systeem ligt, want het is over het algemeen al bekend dat er veel debug errors zijn? Zo ook bij mij..

Maarja..zo een spel moet je ook niet kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik vind bountys eigenlijk ook vrij simple, veel politie beuken, af en toe een percuitbreaker en hoppa...
Vannacht in 12min 2 miljoen :)
voor #2 hoef ik meteen geen bounty meer te halen haha :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:35:
[...]

GT4 is ook semi-arcade natuurlijk.
Dat is ook een stuk toegankelijker dan een echte sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah zeg. Ik krijg heel sterk het idee dat in de laatste ronde van een knock-out bv. de besturing nét wat stroperig wordt. Sowieso zie ik met fraps dat de framerate wat terugzakt. Ik rij keurige rondjes maar de laatste ronde ineens is het een stuk lastiger om de kont in het gareel te houden, ook al rij ik precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik heb nu de nr.1 verslagen (razor); en moet een bende politiewagens afschudden... lukt mij niet echt.

Iemand misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:10
Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:02:
Ik heb nu de nr.1 verslagen (razor); en moet een bende politiewagens afschudden... lukt mij niet echt.

Iemand misschien tips?
Rij naar de plek die aangegeven staat op de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Brammel schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:10:
[...]

Rij naar de plek die aangegeven staat op de map
Probleem is dus dat ze me steeds pakken. Zolang ik rij kan ik het wel volhouden; maar ze hebben zoveel spiked rockblocks; op een gegeven moment remt je dat wel enigszins af als je wilt ontwijken.

En voor je het weet hebben ze vervolgens 20 wagens om je heen gezet.

Mja, ik blijf het maar proberen...

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Kijk is opzich niet zo moeilijk, je moet zorgen dat die politieSUV die roadblocks voor je kapot rijden ;) .Een beetje afremmen voor de roadblock en als die politie SUV eraan komt vliegt de hele roadblock naar de tering.

Edit:
Heeft Lamborghini Murcielago nou de hoogste topspeed?Want daarmee haal ik nu 397 top, net geen 400.
Die Carrera GT is volgens mij gewoon begrensd op 388, hij gaat heel snel naar zijn top maar komt gewoon niet hoger ondanks dat ik nog veel lachgas heb op die snelheid.

[ Voor 39% gewijzigd door Hasib op 11-12-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hasib schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:50:
je moet zorgen dat die politieSUV die roadblocks voor je kapot rijden ;) .Een beetje afremmen voor de roadblock en als die politie SUV eraan komt vliegt de hele roadblock naar de tering.
Ok thnx, zal dat in mijn achterhoofd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:02:

Iemand misschien tips?
spoiler:
Ga zo snel mogelijk naar de ringweg rond de eerste stad, blijf daar gewoon rondjes rijden tot die muts je belt. Dan is het een kwestie van naar het gemarkeerde punt op de kaart rijden en ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:25:
Ik vind het spel opzich wel leuk maar die #&&@*@ bounty.. tering wat stom is dat zeg. Moet ik opeens 400.000 bounty gaan halen, heb ik echt helemaal geen zin in. Ben nu bij blacklist 6 ofzo, echt heel suf allemaal.
Dan heb jij een groot probleem, aangezien je voor Razor 10.000.000 bounty nodig hebt... ;)

Maar als je in hogere heatlevels zit, (4 of 5) dan komt de bounty binnenvliegen. In de lagere heatlevels duurt het inderdaad heel lang eer je wat bounty krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb alle visual settings op max staan en dan is het echt een waar eye-candy.
Wat ik alleen wel jammer vind zijn die veels te sterke overbelichte spots.
Straten en huizen die kompleet wit uitslaan.
Kan je dit ook wat minder zetten?
Ik bedoel dus niet "overbrightning" ...
Als je "visual threatment" bv. op "low" zet zijn deze effecten gelijk geheel weg.
En dat is ook weer zonde..vind het erg mooi effect,alleen het mag wel een tandje minder.
Is dit toch mogenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Wel veel bumperklevers :o

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/2610/bumperrr0rd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

@Silent Thunder:

Die SUV's rijden nooit achter me aan? Komen me alleen maar tegemoet! >:)

geweldig, kreeg net weer een error!
Afbeeldingslocatie: http://www.webfreakz.nl/upload/nfsmw-error.png

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ze willen je een boete geven voor te laag vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:56:
@Silent Thunder:

Die SUV's rijden nooit achter me aan? Komen me alleen maar tegemoet! >:)

geweldig, kreeg net weer een error!
[afbeelding]
Bij level 6 krijg je zwarte corvette's en SUV's achter je aan.

Die foutmelding is idd super irritant, in het begin had ik er geen last van, maar ik heb er ondertussen al 3 gehad ofzo (altijd in een achtervolging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:22:
[...]

Bij level 6 krijg je zwarte corvette's en SUV's achter je aan.

Die foutmelding is idd super irritant, in het begin had ik er geen last van, maar ik heb er ondertussen al 3 gehad ofzo (altijd in een achtervolging)
Die zwarte corvette komt in level5 ook al achter je aan, maar dan is hij er niet op uit om je te arresteren 8)7?

Was wel kut die foutmelding... had net 840.000 bounty en 25 cars ge-tag-ged en 5 spike-strips gedodged :(
Ben nu #2 op de blacklist :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
En als je er zo bijligt dan zijn je kansen ook redelijk verkeken... :o

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/2382/lol9uc.jpg

Mja, ik probeer het later vandaag nog wel es...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:07:
[...]

Dan heb jij een groot probleem, aangezien je voor Razor 10.000.000 bounty nodig hebt... ;)
10 miljoen????!!!
Dat weet ik dus zeker dat ik dat nooit ga halen. :|

En ik vraag me nog steeds af: welke auto moet ik nou nemen voor online spelen :? (Ga het toch maar weer wel doen, anders is het zo zonde.)
De Gallardo vind ik een glijbak, de BMW m3 GTR ook (die heb ik nu wel), de VW Golf GTI óók!

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik vind de Murcielago het fijnste om in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel probeer ik NFS:MW via mijn pc op mijn breedbeeld tv te krijgen. De hoogste resolutie die via mijn 9800pro en Philips Pixel-Plus tv kunnen slikken is 1024x768. Maar graag zou ik breedbeeld willen dus ik gebruik deze handleiding:
http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1988

Ik stel met de patch de resolutie 1024x576 (16:9) in maar NFS pikt dit niet en trakteerd me op blok-menus en enkel grijs scherm met nog iets van een lijn als ik ga racen. 1280x720 (ook 16:9) werkt wel gewoon naar behoren.

Iemand tips om dit toch werkend te krijgen? Ik gebruik momenteel nog de demo, maar als dit werkt koop ik een full version + Logitech cordless gamepad.

Alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net half uur volgehouden (blacklist 4), toch wel knap vind ik :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9702a1ff6a2f4998e3e3980a44b10196/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Sterretje6 schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:03:
[...]

10 miljoen????!!!
Dat weet ik dus zeker dat ik dat nooit ga halen. :|

En ik vraag me nog steeds af: welke auto moet ik nou nemen voor online spelen :? (Ga het toch maar weer wel doen, anders is het zo zonde.)
De Gallardo vind ik een glijbak, de BMW m3 GTR ook (die heb ik nu wel), de VW Golf GTI óók!
Is gewoon een kwestie van meer Downforce toepassen, probeer het maar is. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 15-09 13:30
Ik ben nu op 50% in de carreer mode en heb net de Lambo gehaald. FFies wat opgevoerd en wat vinden jullie ervan:

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/2524/mijnlambo4gr.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:09:
Net half uur volgehouden (blacklist 4), toch wel knap vind ik :P

[afbeelding]
OMG, die Nederlandse tekst erbij; ''afkoelen'' 8)7

Is dat een mod ofzo? Of een originele taalsetting? Eigenlijk nog niet naar gekeken; maar zo'n dingen laat je toch gewoon default op Engels staan? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Silent Thunder schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:03:
[...]

OMG, die Nederlandse tekst erbij; ''afkoelen'' 8)7

Is dat een mod ofzo? Of een originele taalsetting? Eigenlijk nog niet naar gekeken; maar zo'n dingen laat je toch gewoon default op Engels staan? :+
Jij mag duidelijk eens wat meer Nederlandse teksten lezen ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zamorano schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:09:
[...]

Jij mag duidelijk eens wat meer Nederlandse teksten lezen ja. ;)
Ik vind die ''ja'' op het einde van jouw zin ook een beetje vaag.
Klinkt zo ''volksachtig'', alsof je ''taal van de straat'' direct probeert te vertalen naar een fatsoenlijke zin. Vind ik een beetje bedroevend. :P

Ontopic: ik begin weer eens aan een nieuwe poging om de laatste missie te halen :o

[ Voor 29% gewijzigd door Silent Thunder op 11-12-2005 17:42 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.